22. sep. 2010

Svett

Noen ganger er det seriøst noen som snakker til meg.

Linnéa, nå skal du på SATS. Trening.


-Jamen, jeg er jo død!

Skjerp deg. Jeg ser at du puster.

-Men jeg er jo ikke her!

Jeg ser deg.

- Neida...

Se her nå, ta på deg denne.

-ÆSJ!

Ikke skap deg.

- Nei, vær så snill ikke, VÆR SÅ SNILL! GOD SAVE THE QUEEN!

To sko og én flaske vann, kom igjen - dette greier du.

- Nei, kjære gud, hjelp meg! Noen!!!

Kom ned. Du får kan få en flaske OMO ultra til en verdi av 40 kr for det. Og du kan få bruke Solo-Capsen din.

- Fy faen, hvorfor sa du ikke det før?

Og plutselig VAR jeg nede på SATS! På den nye Bislett-SATSen! Med Solo-caps!

Men idet jeg kommer inn døren, klar for å robbe garderoben for gratisprøver slik som de ALLTID pleier å ha, så ser jeg bare... :

Bare ÉN?

WHAT? På SATS National pleier jeg å få så masse shampoo jeg bare vil!!!


Så jeg låste meg inn på handicaptoalettet.

Så løftet jeg de 5 kiloene mine

Så ble jeg svett og dro hjem.


Finnes det egentlig NOEN som liker å trene? Personlig håper jeg alle treningssenterne i hele Oslo brenner ned.

Og dermed levde hun lykkelig i alle sine dager.

Not.

167 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahahaah

m=) sa...

Relativt fantastisk! Du er bra! Uansett hvor svett du er:)

Anonym sa...

Elsker å trene <3

Anonym sa...

Lever etter filosofien om at trening er for tapere......

Anonym sa...

hahaha=)

iszting sa...

jeg ELSKER aa trene!!!

iszting sa...

nei, naturligvis loey jeg bare.

Anonym sa...

hahahahahaaa ååå linnéaaa. you made my day

Anonym sa...

Hehe, bra bloggpost! :D

Vegar sa...

Herregud.
Jeg tror jeg tisser på meg.

AnnHelen sa...

Kvar gang er like jævlig, just sayin'!

Men forresten, kva syns du forresten om "4 stjerners reise"? Du elska jo "4 stjerners middag"! :D

ABRIcations sa...

Oi, jeg lo litt høyt. Første gang siden Jon Mongo Riise prøvde å sjekke en kollega av meg med å gnikke underlivet sitt mot rompa hennes.

Eline sa...

lol :)

KamillaK sa...

SATS Bislett er jo superdigg. Nå har jeg bare vært der tre ganger da, men det er seriøst BARE jenter der. Hver gang. Blir nesten kvalm. Var en mann der da, men han jobbet der.

Halvor sa...

Skal vi svette litt? Grrr<3

Ingrid sa...

er skikkelig sjalu på deg for den solocaspsen....

hjertekropp sa...

Så FLOTT at du kom deg på trening!!

:)))))))))))))))))))))))))

Anonym sa...

trodde du kødda når du sa at du bare hadde en bukse, men tydeligvis ikke :(

Leila sa...

"En dag uten trening er en dag uten mening". Hærregud for et crappy liv folk som sier det må ha!

Heydå sa...

omo ultra OG solo caps! KAN det bli bedre? :D

Heydå sa...

omo ultra OG solo caps! KAN det bli bedre? :D

Anonym sa...

digger deg! serr, kan du ha spørsmålsrude med videoblogg snart? :D

Sunniva sa...

Jeg liker å trene. Skal legge meg snart fordi jeg skal opp 4.45 i morgen tidlig. For å trene. Hurraaaa! :)

Anonym sa...

Haha, pass deg for de stemmene i hodet!

Supersporty på SPREK OG BLID, IKKE Sats! sa...

Du er sporty da!

monica sa...

hva skjer med tv'en din? omvendt flatskjerm? kan vi få se ett nærmere bilde av den? hehe :-)

Anonym sa...

hahahahah, du er herlig! :D

Anonym sa...

Hahahahaha:D Nei ingen med vettet i behold liker å trene!

Susanna sa...

Du er så god :-)

Anonym sa...

HAHAHA<3

jannike sa...

"Du får kan få en flaske OMO ultra til verdi 40 kr for det. " serr? hva er dette for slags norsk?

Linda sa...

Ser du har lært av gullfisktruten til Marianne Aulie på det dobildet. Naaaaais! ;P

Ine sa...

Dette var et fantastisk morsomt innlegg! :-D

Tone sa...

Trening er bajs, men det er digg etterpå;)

Mvh. Linda Therese sa...

haha :p fin leilighet du har :)

begynn med yoga. yoga er digg!

Speilvendt sa...

helt enig!! dør jo hver gang jeg trener.. faen ass. hva er vitsen egentlig??

Linnéa sa...

det er treningstigthsen min ditt kjøtthode

Anonym sa...

Kan bare si en ting om deg... En typisk Oslo jente (et stinkende versjon) men i tillegg en klassisk bitch og oppmerksomhetssyk drittkjerring. Det er mitt første inntrykk av deg.

Charlotte K. sa...

haha, fantastisk!

Trine Grung sa...

Vær nå glad for at du svetter i det minste....det er flere av oss som sliter på den fronten for å si det sånn!

M sa...

Jag har fralst Belfast med min Knackebrodsbibel! YES!

Lene J sa...

Jeg elsker deg bare mer og mer for hver dag som går! Hahahaha! Du er RÅ! :)

Maarius! sa...

mmmmmmsveittLinnéa

Isis sa...

Jeg elsker å trene! Men jeg hater å trene i studio, slik du gjør. Jeg må trene i sal sammen med masse andre mennesker. Da føler jeg meg så sterk, for jeg tar mer vekter på enn alle. Jeg vinner. MOhahahahahahaha! Dessuten er jeg HOT i treningstøy. Bare i treningstøy. Men ikke når jeg er svett. Hvorfor skriver jeg her? Natta.

Linnéa sa...

Anonym: Da tar du dessverre feil, jeg er fra Molde. Resten stemmer.

Anonym sa...

Alle vet jo at en jogger en person som er ut å lufter sin dødsangst (-var det noen som sa en gang :P)

:D sa...

Du e så arti, du.
Takk for deeeeeet.

Anonym sa...

Ok, en typisk Molde jente. Fornøyd? Eller nei, dumt spørsmål. Du blir aldri fornøyd...

Leni sa...

<3

Anonym sa...

Her om dagen så jeg en mann med tights på treningsstudioet. Det er IKKE lov!

Anonym sa...

men du har den på deg på 3 av 5 av de nyeste innleggene jo.. enten trener du veldig mye eller så blogger du (nesten)bare når du trener.

Kaisa - Wales sa...

Hahaha! Kreativt! :)
Jeg liker ikke å trene, men jeg liker følelsen jeg får etter å ha trent.

Anonym sa...

lol. du er god.

Mariell sa...

Det eneste jeg syns har vært gøy å trene er håndball og spinning.
Timer i sal, som ei nevnte over her, syns jeg er mer effektivt enn å bare loke rundt på apparatene og se mennesker som kikker på seg selv av beundring mens de stønner lett... Blir kvalm!
Finn din greie.. Da er det litt lettere og mindre kjedelig :)

Elisabeth sa...

Jeg vet akkurat hvordan det er! Hadde det på samme måte i dag!

Tomas sa...

Peace and løv og alt sånn piss; du er kuleste ever! <3

L. sa...

Haha! Digger bildene du la ut! Personlig er jeg for lat til å trene,... men heeey, SOLO CAPS!:D

Trine sa...

Hærregud, du er bare så utrolig hærlig :))
Jeg blir så glad hver gang det kommer ett nytt innlegg fra deg!

Christina Koritsi Sommer sa...

Svett svettesen, LIKER! btw, kutt ut hele treningen. Bare slit!

ragnhild sa...

hahahahha, fantastisk historie

SA sa...

Haha, flott bildehistorie.

Isabelle sa...

genialt, hehe

Ida sa...

HAHAHAHA, EID!

=) sa...

HAHAAHAHA :D

Eirin sa...

Beste på lenge!

lml sa...

Haha - du er genial!!

Wendys sa...

Haha, flotte greier :) takk for at du belyser tema. Samme problem. Hardt å trene, men digg etterpå :D

Line sa...

Du er enormt bra, Linnèa!

Anonym sa...

HAHA! JEG ER EMO, DU GJØR MEG GLAD!

marte sa...

haha, du er fantastisk.

Mor sa...

Ungen <3

Anonym sa...

Linn Skåber Jr.

Anonym sa...

Hvor ofte trener du? Jeg er i Molde hver måned siden bestemora mi bor i nærheten. Molde er en veldig farlig by, eller? Hva synes du, Linniiie?

Anonym sa...

Om du hater å trene, hvorfor gjør du det?? Du er jo skinn og bein, trenger du å trene da? :S

Anonym sa...

<3

Anonym sa...

Du er heldig som har en indre stemme som forteller deg at du må trene!! Skulle ønske jeg og hadde det:) tips please?!

sofagris sa...

Dumme anonym som tror man bare trener for å bli tynn. Man får faktisk en sterkere og sunnere kropp, og overskudd i hverdagen. Så det.

Hilsen sofagris.

Anonym sa...

haahahahaahahaha

Solveig sa...

Du er så bra.

Anonym sa...

UUUÆÆææææææææææææ!!!!!!! Har fri i morgen, og når jeg har fri føler jeg et press på å trene. Løp, hadde styrketrening og syklet nesten hver dag i hele sommerferien, men jeg enda ikke fått bodybuilder-armer og sixpack. Ikke akkurat motiverende... Men man føler seg jo ganske bra etterpå!!!

Anonym sa...

hahahahaha. Du er genial. Virkelig.

Bøtt sa...

Patetisk morsomt til å være ikke en dritt egentlig. Lættis!!! go-go-go

bisex sa...

hmmm

Anonym sa...

Jeg digger deg. Du lyser opp tunge dager med den idiotiske humoren din og de patetiske forsøkene på noe som ligner på humor.

emilie waaler sa...

hahaha! må si jeg lo en del når jeg så de bildene av deg på begynnelsen der :p haha, elsker at du ikke tar deg selv så høytidelig på bloggen!

Anonym sa...

i løfte faktisk 5 kilo meir enn dæ :)

Trine sa...

Elska bloggen din (og slik også indirekte deg) <3

Anonym sa...

ahahha<3
skjønner ikke hvordan du klarer å klatre opp etter veggen... sterka!

Christine Lövendahl sa...

nå har jeg lest gjennom hele jævla bloggen din og jeg har hvertfall funnet ut at du lyver!! for jeg lærte EN ting nemlig. at man skal spise fun light og rømme sammen?? hæ? serrrrriøst? jaja, er det bra for helsa skal jeg vel trøkke det i meg jeg og ;)
når jeg flytter opp så fåær vi ta annehver gang og dra hverandre med på trening. jeg begynner å lete etter bopæl i desember tenker jeg. kisssess

SOFSEN sa...

:DDD Du er så søt. <3

Ingvild :) sa...

Haha! Fantastisk! Elsket den lille bildeserien med treningen og solocapsen! Du er så utrolig bra, og vet akkurat hvordan man skal gjøre en dag så mye bedre! Takk!

Magnus EIDe Sandstad sa...

hva ER det for en alien TV du strutter i bakgrunnen der?

Anonym sa...

idioter. hvis dere ser 2 sek lenger på tven så ser dere at det er to stk, den ene er svart og flat, ved siden av står en tykk stygg sølvfarget på et svart bord.

Anonym sa...

Noen kjøp en ny flatskjerm til henne da, og slutte og klage på hva hun eier. Loooooooosers.

Erik sa...

Jeg hadde aldri giddi å lese denne bloggen hvis alt den handla om var hvilke klær Linnéa har på seg til enhver tid. Det er KJEDELIG!!! Dessuten vet alle at ekte superhelter bare har ett super-helt antrekk. Har noen sett Fantomet i rød tights og joggesko?

Ronnie sa...

Styggen

Anonym sa...

Jeg liker fiskekaker til middag.

Anonym sa...

Du har den beste bloggen:D Utrolig morsom!

Anonym sa...

hahahha, du er så rå! digger deg

Fuck sa...

drittkjerring og klassisk bitch kan du vera sjøl, ditt rasshol.
Hater anonyme dritt slengere!

Anette sa...

du e genial :)

Anonym sa...

KOMMER SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDE SNART ELLER?
ER JO MÅNEDER SIDEN!!

Anonym sa...

Skal du blogge om epler og knekkebrød snart, eller? savner å lese om de emnene. (føler meg super-lol når jeg skriver dette...)

Hege sa...

Jeg DIGGER deg og innleggene dine! :D

Anonym sa...

POteter

Celine sa...

Hahaha! DIGGER DEG! ALDRI SLUTT Å BLOGGE. Du er BEST :)

Celine sa...

Hahaha! DIGGER DEG! ALDRI SLUTT Å BLOGGE. Du er BEST :)

Anonym sa...

Så feit vestkantskåk du har. Tjener du så mye på bloggen din..?

wbøe

Kristine Nordstrand sa...

haha, må vere ufattelig morsomt å ta alle dei bilda.
må jo digge deg då, herregud!

Anonym sa...

Nå har du jo flere kommentarer enn det Voe har i sine innlegg!!

Frida Strømme sa...

I LOVE YOU

Anonym sa...

tsss x) Jeg DÆVVER :D

Anonym sa...

Jeg DØR, du er morsom :)

Anonym sa...

Legendarisk!

Luksusdyret sa...

åååh gud som jeg elsker å lese bloggen din!!

Anonym sa...

Digger deg!

Rebekka sa...

Hva er det med den TV'n? xDD

Anonym sa...

Haha, hva faen slags TV er det der?

Anonym sa...

Haha, hva faen slags TV er det der?

Anonym sa...

Haha, hva faen slags TV er det der?

Ane sa...

Du e rå :D

Mariel Alexandra sa...

Fantastisk innlegg. I LOVE it!! :)

Anonym sa...

haha, genialt!

Paraply sa...

Haha, beste innlegget foreløpig!

Anonym sa...

Jeg elsker virkelig å lese bloggen din.

Aleksandra sa...

jeg kan ikke akkurat si at jeg elsker å trene, men jeg er så sprek at jeg står opp kl:06 på morgen hver dag for å jogge i en time. flink jeg. skikkelig herlig følelse når du kommer hjem og bare tar den dusjen som du har drømt om helt siden du våknet. omg. wonderful :)

Ingrid sa...

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10036772

Maria sa...

dette made my day. virkelig.

Siri sa...

Trening er pain, og hvem vil utsette seg selv for det.

Anonym sa...

Det brenner på Toppidrettssenteret i Oslo. Politiet har pågrepet en kvinne som er mistenkt for å ha startet brannen.
Ifølge brannvesenet skal det være Toppidrettsenteret, treningssenteret til Olympiatoppen, som brenner.

Linnéa.. Hva har du gjort?

Renny sa...

all PR er god PR?
Neida, jeg håper og tror det er en tilfeldighet, men tenkte virkelig på deg med en gang jeg leste det! Og ser jeg ikke er den første, hehe...

saritha sa...

http://tegnehanne.blogg.no/1279640470_linna_myhre.html

Anonym sa...

Haha!! Kjempemorsomt innlegg! :-)

Apropos svettelukt.
Jeg kom ned fra fjelltur i dag og var skikkelig svett etter å ha gått i fjellet hele dagen - jeg vet jeg lukta SKIKKELIG. Jeg har aldri opplevd så mange overbegeistra damer på toget. Det kom flere ukjente damer bort å bokstavlig talt klinte seg opp i meg og lukta på meg med stjerner i øynene. VELDIG mange flørta vilt. Har aldri opplevd makan. Litt syk opplevelse egentlig.

Oppivekt sa...

Veldig tilfeldig med den brannen på toppidrettsenteret da,hehe:P
Trening er deilig! Føler seg så frisk og sterk.

Anonym sa...

Blogggggg meeer daaaa :)

Hegiiita sa...

har fulgt bloggen din en stund nå og bare elsker den!

k sa...

blogg da, for faen

Kristine J sa...

Hahaha, ler så av bloggen din, den får meg virkelig til å smile!
Men! Kan du ikke blogge litt oftere da? Veit du har fått ny jobb og greier, men den fikk du vel hovedsakelig pga du har gjort det så brå med bloggen din? Så da burde du vel følge den litt opp....? Håper ikke det er noe ille som holder deg fra å blogge, litt dumt å klage hvis du ligger der alvorlig syk eller no...
God bedring...(?) ;)

Anonym sa...

Du er forbildet mitt

Jeanett sa...

Hahaha, fy faen, akkurat min type humor! Fortsett sånn :)

Anonym sa...

Come on linniiie, give me something more to live for!!
Blogg for faen!!

Anonym sa...

Come on linniiie, give me something more to live for!!
Blogg for faen!!

Anonym sa...

i lika ketchup

Anonym sa...

Hvordan går det med deg og 4-stjerners reise i år?

per sa...

Skriv nytt innlegg snart!!!
ASAP!!!

Anonym sa...

øy linnea (jepp, gives a shit i hvordan du skriver det)
Blogg litt mer a...

Anonym sa...

http://vixenmagazine.no/vixen-blog-awards/

Anonym sa...

Ærlig talt. Nok treningsinnlegg

Anonym sa...

Hei, jeg bare elsker bloggen din og alt du skriver, men vær så snill; gi oss et livstegn og...Eh..
whatever

Anonym sa...

Har kjendistilværelsen tatt helt overhånd? ;)

Monica sa...

Ingen skal komme her å påstå at ikke du vet å sykle med livet som innsats når du freser rundt på disse bysyklene dine.... ;p

Anonym sa...

jeg lever kun for denne bloggen, give me more!!

Anonym sa...

må du vente til du får 200 kommentarer før du poster neste innlegg, eller

Anonym sa...

FY FAEEEEN KAN DU FAEN BLOGGE SNART DIN HOE? tar jo så jevlig lang tid

Maria sa...

Ahhaha<3

Anonym sa...

LINNEA! oppdater mer!! er innom ca hver dag i håp om å lese mer om det drittkjedelige livet ditt. digger det

Marianne sa...

Haha!! Tror jeg døøør ;) You go girl!

Marianne sa...

Linnéa, du må besøke Tica!!!!!! :(

lisa sa...

hahahaa. åh. bra.
jeg klarer ikke å trene.
løper bare når jeg er full.. jogger hjem fra byen ogsånn, fordi det tar så lang tid å gå, og det er kjedelig.

vi må ut på byen!

Martin sa...

Sorry, men du er sjuk i hue!

Kamilla Haaland sa...

hahahhaah hvorfor har ikke jeg lest din blogg før?!

Anonym sa...

Komisk å lese kommentarfeltet. Ja, man må virkelig ha et 'crappy' liv om man liker å trene og har en fit kropp. Ikke rart det er så mye blekfeite kropper i dette landet.

Jannike sa...

DU. ER. GENIAL. KJENDIS!!!

Anonym sa...

Du er best. YOU MADE MY DAY, seriøst.

Malin sa...

Jeg må bare sitte og smile og småle når jeg leser bloggen din! Du skriver så utrolig bra, og har så geniale innlegg! DU er rå! digger bloggen din :D

ab sa...

Har de vekter på handikapptoalettet?

Anonym sa...

diggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdiggerdigger deg!