4. okt. 2010

Farvel + LOL

-Kan jeg få be deg ut på middag?
-Nei, jeg spiser ikke middag, ellers takk.
-Hva med en kaffe da?
-Jeg drikker ikke kaffe heller.
-Hva gjør du da?
-Sitter hjemme hele dagen. Alene.

Faen, jeg HATER folk, la meg være i fred!!!

Hvis ikke kommer jeg og TAR i dere med likfingrene mine!!!!!!

Men i går, så satt jeg meg i sofaen i ytterjakke og grein i telefonen i en time. Før det gikk opp for meg at...hm, Linnéa, du snakker ikke med noen.

Og så kom jeg på at...fuck. Jeg skal jo til New York i morgen. Hva faen skal jeg i New York???? Jeg tror jeg har sånn 30 kroner på konto!!!



Og ja, det er klart jeg betaler dette selv. Alle andre bloggere får sponset turer til Gran Canaria og Afrika, mens jeg må betale ALT selv. Jeg vil også til Afrika og skape fred!!!!! Not.

Jeg skal da altså endelig besøke bildet mitt fra IKEA.

Og det er selvsagt ingen ringere enn meg som har valgt hotell, så jeg tok bare det billigste jeg ass. Det har en stjerne og felles bad.

Og før vi reiser i morgen, tenkte jeg at jeg skulle ta en siste titt på hva andre har sagt om hotellet:




På Tripadvisor står det også om to gjester som var der: Da de kom var heisen i ustand, og inne i heisen sto det folk og SKREIK! HAHAHAH!!!!

Jeg gir faen jeg ass, så lenge det er billig.
Skulle ønske det var gratis jeg.

Hvis dere har New York-tips til meg, så vær så god.

157 kommentarer:

Elise sa...

HAHAHA! hørtes ut som et fantastisk hotell! :) husk å¨ta masse bilder og slikt :D go tur!

Oljana sa...

Haha, kjipt det der :( Håper du koser deg i New York da:)

Sol-Angelica sa...

New York <3 Lucky bastard. Jeg må liksom vente til neste år.

Heydå sa...

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA, du er konge!
graaaatis er bra da :D

anne sa...

LYKKE TIL!!!!Ikke rot deg bort!!! Kom hjem igjen!!!

m1aa sa...

lol, skal så sykt dra dit! Jeg kan dra til new york i stedet for deg om du vil da:D

Aleksandra sa...

du må kose deg på 5-stjernes hotellet. omg. hahah

Anonym sa...

hvem faen er bjørnar

Susanne sa...

Hei du,
i storbyen finnes det offentlige toaletter. Det er dopapirmerket som har sponsa flere slike "bygninger" hvor turister kan tisse og "blomstre" gratis. Leit etter det. Morsomte jeg har opplevd på lenge.. Mennesker åpner dodøra for deg, det er musikk inne i den superreine båsen med soft og medium toalettpapir. Du kan lade mobilen i andre etage og de er drit blide og hjelpsomme :P love

Jon sa...

Håper flyet styrter sånn at du dør. Bare gjør verden en tjeneste, please da?

ina sa...

Haha, lo høylytt og grusomt da jeg leste "inne i heisen sto det folk og SKREIK!"! Ser det faen så godt for meg; forgråtte og febrilske mennesker som presser seg sammen og skriker til de blir røde i ansiktene. De hadde sikkert stått sånn i noen dager vettu. Siden servicen var så dårlig der, mener jeg;)

Anonym sa...

Still deg opp midt i Central Park og gaul på refrenget til "empire state of mind" og se hvor mange fans du får :)

Neida, men seriøst, ta den båt-greia så du får sett hele Manhatten. Også tror jeg det finnes sånn guidet tur i fotsporene til "sex og singelliv"-jentene :)

Anonym sa...

http://www.screentours.com/tour.php/satc/

Anonym sa...

Pass deg. Bare norske i New York. Så pass på hvem du snakker stygt om...
Snakker om erfaring.
Anbefaler å gå fra downtown te du kjem til chinatown, ta te høyre. Der er det koslig! Pass deg for menn med pistol, vel og merke. Gjerne dem med kniv også! ;)

SA sa...

Misunnelig til tusen. God tur til dere begge. Bare gå ut av hotellet og gå rundt og se på alt. Alt er kult i NY, alt! Satan, så misunnelig!

Vilja sa...

Unngå pølsebodene/kringlebodene etc. Kryss gata. Lukta er til og med mer kvalmende enn den høres ut som.

lol sa...

Oi, har du vært sammen med denne Bjørnar(jada, jeg stalka tidligere også!) helt siden man nevnte "Sørlendingen" her på bloggen, eller "gammel flamme"? Merker man har lest en blogg litt for lenge når det går gjenbruk i personene kanskje, men samtidig; det er jo Linnéa! <3

pernille sa...

Hahah, jeg pleier også å bare ta det billigste. Mer penger til klær og alkohool

ZykluZ sa...

Dra hit http://www.pershingsquare.com/

sykt gode pannekaker!
Ligger veldig nært grand central station.

Linn Jones sa...

Du kommer til å bli lykkelig i New York, det kan jeg garantere! :D

bekkah sa...

ikke dra til harlem, jævla rasister. Spis frokost på speedy's og middag på chapotle's, yuuuum.

Anonym sa...

Jeg ler ikke.

Lisa sa...

Hehe, du får ha lykke til på det hotellet! ;)

Anonym sa...

Jeg ler...

God tur!!:) er ikke misunnelig i det hele tatt.

Anonym sa...

Er du og Bjørnar kjærester?

Karoline sa...

http://twitter.com/account/profile_image/bjornarx?hreflang=en

???

BJØRNAR sa...

Bjørnar? Hvem faen er Bjørnar? Er dere sammen? Bjørner? Hvordan ser han ut? Jobber dere sammen? Skal dere bo på samme rom? Er dere sammen? Hvem er Bjørnar? HERREGUD, LINNEA SKAL FÅ BARN MED BJØRNAR I NEW YORK SIKKERT! IT ALL MAKE SENSE NOW! Hvorfor skulle hun ellers dra til New York?

Pia som også vil dra sa...

Fy fasan du er heldig. Sykt misunnelig..Hadde meg 9 dager i new york men kunne gjerne ha bodd der et års tid. Byen der det ikke går an å kjede seg:)
Hvilket hotell er det? "the pod"?
Du må dra til central park, 5th avenue og shoppe. Der er det mye bra. Og dra til soho og shoppe. Og ellers de andre obligatoriske stedene seff: times square, ground zero, empire state building osv. Prøv å få med deg gratis inngang på et talk show så du kan menge deg med erke-amerikanerne og bli kjendis utenfor Norge også:)
Lykke til.

Anonym sa...

New York tips: dårlig hotell=drikk deg drita hver kveld, sover som en stein funker hver gang.

tips 2: sushi overalt, billig. spis sushi. masse av det.

tips 3: i soho er det masse kule butikker, som er unike og har plagg du ikke finner andre steder, selv om det sikkert frister å stikke innom den gigantiske topshop, husk at halve norge har faktsik vært i London/klarer å handle på nett

tips 4: ikke dra innom macy's eller bloomingdales, drit.

tips 5: det finnes masse outlets utenfor sentrum. stikk dit

ellers, ny er verdens beste by, helt super atmosfære der, gled deg!

Anonym sa...

LOL

Emma Lovise sa...

http://www.zinetravel.no/article/1002 Her ei side om kor du finner GRATIS opplevelser overalt i New York. Gratis drikke bl.a.

JC sa...

New York er virkelig så fantastisk som alle sier. Er det forresten candy hostel du skal bo på? Syntes jeg kjente igjen de anbefalingene.. :P Men jeg ble i alle fall positivt overraska, det var ikke noe lusus, men helt greit. Dessuten er man aldri inne når man er i ny... Man er bare der og sover et par timer, så da har det veldig lite å si... NY-tips: kjøp suway-kort!

Anonym sa...

*luksus...

Triine sa...

Først av alt, finn ut hva du vil se om du ikke skal være der så lenge. Jeg annbefaler deg å ta deg en dag å bare tussle rund i gatene rundt om times square, fifth ave, oppover mot central park, sett deg der og spis en god lunsj, er det fint vær og du er i humør, ro i båtene på det største vannet. Gå neddover broadway, ta subway til enden av manhattan still deg i kø og ta båten ut til statue og liberty og ellis island eller bare ta båten fram og tilbake til staten island for å sjekke utsikta, for den er gratis ;). Spis på på en pier, husker ikke hvilket nr. sjekk ut brooklyn bridge og brooklyn generellt. ta deg litt tid, se deg rundt. Dra ut på kveldene, nattelivet er fantastisk ! dra på avenue eller one oak. Jeg er virkelig sjalu, New York er fantastisk ! Men igjen, det er lurt å finne ut liiitt på forhånd hva du vil se. og ja, dra på standard hotel rooftop bar og standard hotel beergarden. spis på Pastis og Spis muffins på magnolia bakery og hold utkikk etter kjendiser ;) det var alt jeg kom på for øyeblikket. hav fun !

Anonym sa...

har du aldri tenkt å si noe om at Nathalie i Oslogirls ligner på Robert Pattinson?

Kos deg i NY, det blir nok artig uansett :)

Linn sa...

NEEEI, ikke ta med deg veggdyrene til Norge! :S

Mr.Sam sa...

NEW YORK <3

Ingvild sa...

Håper du har søkt om sånn visum-ting. Det hadde ikke jeg sist jeg skulle mellomlandet i USA. Hvis du ikke har det, må du søke i full fart på flyplassen, og kan i værste fall få et nei. Hurra. Lykke til, og god tur!

HAN DER TYNNE sa...

spising: pop burger i meatpacking

clubbing: greenhouse og kiss & fly. kiss & fly ligger i meatpacking og greenhouse aner jeg ikke hvor ligger for jeg var så drita da vi dro dit. men du kan google det, begge klubbene har hjemmesider.

shopping: beacons closet. jævlig svær vintage butikk, ligger i brooklyn.

Ingvild :) sa...

Fy faen, god tur! :D Kos deg masse ^^

Mariell sa...

Åh Linnèa, nå er jeg sjalu!
Har aldri vært der, men SKAL en dag!

Så prisene på flybillettene, men hvor mye blir det til sammen med alt? Du har jo gjort det så billig som mulig ser jeg, med hotell- veldig smart :)
Kos deg masse! Ønsker deg en fantastisk tur :D

theErlend sa...

lenge leve gratis!

Ellabepp sa...

Hahahah :D Du er herlig.

Tobias sa...

vanskelig å vite hva slags sjanger man skal skrive kommentar i på denne bloggen, ass. men du burde i hvert fall lese Naiv. Super på flyet bort

Ingvild sa...

Haha du er så sjuk.
Kos deg i NYC!

Tonje sa...

Du får blogge om hva det er å gjøre der! Skal dit neste helg :)

Nøve sa...

Tips: Ikke reis til the Bronx. Egentlig trenger du ikke reise til Brooklyn heller. Spis masse sushi! Og gå i Central Park hvis det er fint vær.

Silje sa...

Ummm. Tips. Ta random tattis. Apple Store <3 Bloomingdales! Og de har en jævla svær Victoria's Secret butikk et eller annet sted. Og det er tjukt med gode restauranter over alt. Og du må jo drikke deg kanondrita og rote deg bort. Vent, er du 21? For du får ikke drikke der hvis du ikke er 21. Møkkaland. Og ja, Times Square og stalke fine gutter. Mwihihi.

Erik sa...

He he.

God tur. Har ikke noen gode tips om New York. Har bare vært i Gjøvik.

Det er de jævlige turene som gir deg minner for livet.

Stine g sa...

Haha! Dette blir spennende. God tur!

Karen sa...

IKKE gå opp i Empire State Building, velg heller Top of The Rock(toppen av Rockefeller bygningen). Da slipper du timer med kø!

Og, jeg vet vet du ikke spiser. Men vær så snill å spis en cupcake fra Magnolia Bakery, gjerne en lys en. Jeg drømmer fortsatt om de hver natt.

Tone sa...

Juhu, jeg skal også til NY! Riktignok om to uker, men likevel:D

Letmeshowyou sa...

Kos deg ;)

Anonym sa...

Bjørnar...?

Nina sa...

God tur :) Kos deg med han kjekke sørlendingen!

Camilla Eileen sa...

Hvis du vil se hele byen, ikke gå opp i Empire State Building, gå heller opp i Top of the Rock! Tror bygningen heter The Rock eller noe, det er vertfall en stor fontene utenfor :):) Flott utsikt!

Zariz sa...

Du er helt syyykt pen!

Maria Fossdal sa...

Hahah, jeg ler meg ihjel X)

Anonym sa...

Var der i sommer, kan være kult å få med seg litt av Brooklyn og den delen av New York også, ikke bare Manhattan. Vi dro til Coney Island, der er det en stoor strand og en boardwalk, utelukkende fylt med rare mennesker.

Et annet tips er å kjøpe ukeskort på subwayen. Billig, bra og ikke minst nødvendig. Og vær nøye med å sjekke hvilken retning subwayen går, hvis ikke blir det bare et tidssluk.

Og GÅ PÅ STAND-UP SHOW! Faen meg det artigste jeg har vært med på. Ellers kan det nevnes at smoothies på Jamba Juice dødsgode mellommåltider. Og husk at New York er en skitten by med forurenset luft. Hvite/lyse klær er derfor lite ideelt, og kan kun brukes én gang.

Godt tur!

marit sa...

tips: Ikke dra.
tips 2: Hopp fra en høy bygning, da blir du i det minste kjendis.

Anonym sa...

Beacon´s closet og Buffalo Exchange i Williamsburg.

bøtt sa...

Hvem er Bjørnar da.. ooOOoo love trip.

Anonym sa...

kos deg :) jeg er misunnelig

lisa sa...

ikke gråt:(

Det blir kult i New York da!

Jeg FIKK tur til London i november, i bursdaggave, men sjefen ga meg ikke fri... da grein jeg og.
Livet suger.

God tur!

Anonym sa...

Du må bare se twin towers hvis de står ennå. Hørte noe om at de kanskje skulle rives.. Også har de norsk brunost i Minnesota, men det ligger kanskje ikke i Ny York?

marit sa...

Mat førr mor!?

http://brakfar.blogg.no/1282766141_klage_nr_1_extra_med_.html#comment

Anonym sa...

Vi bodde på millenium plaza hotel, noe som var NYDELIG, siden vi nesten kunne strekke ut hånden av vinduet og TA på the empire state builing, men det var også 3000 kr natta :-)

Cathrine sa...

Så gøy at du skal til NY! Hmm, beste tipset jeg vil gi til deg må være å ta med alle jakkene du eier! Det er plutselig blitt iskaldt her.. Freezing!

Så er du nødt til å ta en tur opp i Rockefeller Center, men gjør det en dag det er helt klart (er veldig skyete noen av dagene for tiden). Dropp Empire State Building, masse kø og omtrent ikke plass på toppen. Rockefeller Center har masse plass og ingen kø, og minst like fin utsikt. Gjør det om kvelden, det er fines :)

Jeg vet ikke hvor mye du skal shoppe når du bare had 30kr på konto da.. Men sjekk ut sidegatene i Soho (spring street, bleecker, greene osv), der finner du mange søte boutiques og second hand, ikke bare kjedebutikker.

Så burde du absolutt gå over Brooklyn Bridge, og se utsikten fra East River i Brooklyn (rett under broen), det er helt nydelig. Og gratiis :)

Ellers legger jeg ut mange New York tips på bloggen min siden jeg bor her.. Kos deg kjempemasse :)

Anonym sa...

håper du og sørlendingen koser dere :)

Anonym sa...

HAHHAHHAHAHHA

Gussan sa...

have fun i new york babe!!

ps. tissen min er større en din.

Elise sa...

Haha awesome. Dra på Tao, kjempe bra resturant, er der hver gang jeg er i New York :D

Anonym sa...

Bodde på hotell med felles bad i New York. Var et YMCA-hotell. Null stress. Rommene ser ut som fengselsceller med køyesenger og sprinkelvindu, men faen heller. Er ikke i New York for å være på hotellrommet.

Anonym sa...

haha, elsker deg! <3

Anonym sa...

Hvilket selskap bestilte du flybillettene hos? Regner med at du har peiling på de billigste tilbudene rundt omkring.

Sol-Angelica sa...

"Anonym:
Du må bare se twin towers hvis de står ennå. Hørte noe om at de kanskje skulle rives." 4:52 PM

Prøver du å være sarkastisk? Det funker i såfall ikke.

Flinkis sa...

Ja, ikke bo på hostel i New York. Men det tipset kommer vel litt for seint...

Malin* sa...

Tenk så fint det blir å stå og være flåkjefta mot en sur resepsjonist, da! Tror nok dette blir en strålende tur, og jeg er supermisunnelig!
God tur!

Anonym sa...

Fyfaenihelvette TAKK for recap av oslogirls!
Er det beste med hele showet!

Ikke ta heisen.

Karina sa...

Ta ferjen som går rundt Manhattan, ikke den som går direkte til Frihetsgudinnen. Du får sett mye mer, og kommentatoren er faktisk ganske morsom :) ..pluss at man kan fylle på bruskoppen sin gratis, og de har Pepsi der.

Anonym sa...

pappa har make fingre som deg! du er heldig.

Anonym sa...

God tur til deg! Ønsker deg alt godt. Er over 35 og kjenner meg så igjen i spiseproblemene når du har skrevet om de..så jeg kan like godt innrømme at jeg gråter noen gledestårer på dine vegne når du opplever noe bra. som feks denne NY-turen...ja, også ler jeg rått av det andre- du er rå! Digger bloggen din!!

Anonym sa...

Hah, der verste er at disse bed bugs sengekameratene har en tendens til å ville følge med helt hjem via baggasje osv.. Så hvis du merker litt ekstra varme i sengen når du er kommet hjem, så vet du hvem det er :)

Maria sa...

Kanskje du burde lest litt om hotellet på tripadvisor før du booket det..? Uansett. Meget underholdende å se gjennom folks tilbakemeldinger, og her er noen av de beste:


I moved the bed and underneath I found a box of old condoms and several tissues that I shudder to think of what DNA was contained therein.

As one reviewer said, "it's not the Hilton". No, and it's barely the Hilton's boiler room, I suspect.

I stayed at this hostel for two nights in March and it was the worst place I have been to in my life.

First off, when we got there, they didn't have the room we had reserved. Second, the sheets had black hairs all over them. The day we checked out I noticed raised, red, itchy bumps on my stomach, arms and legs... I counted 56 of them.

I can honestly say that this place is beyond any living human conception of NASTY.

DO NOT STAY AT CHOCOLAT HOSTEL, SPEND A LITTLE MORE MONEY AND GET SOMETHING DECENT. I cannot stress enough...DO NOT STAY THERE!

The room we stayed in was half finished, the paint job was shoddy and our quilt was from the 70s, clumpy, itchy and stained with DRIED BLOOD!

In some rooms the painting hadn’t even dried yet and you couldn’t open up the window, which made it unbearable to stay in the room. I believe that they choose the hostel name Chocolate only to have an excuse to make everything brown.

The rooms smelt like a drain and of urine.

porksoda sa...

Føler med deg. Bodde selv på et hotell som heter "City N.U.T.S" en gang...

Caroline sa...

Jeg var i New York for noen uker siden, det var awesome!

Dra på et Broadway Show, det er virkelig sinnsykt stilig! Anbefaler Phantom Of The Opera! Også er det digg å sette seg på en Starbucks og se på livet.

Chinatown er jo litt morsomt. Og selvfølgelig Time Square om natten! Dropp Empire State, masse kø og slikt. Om du vil opp i et tårn, ta Rockefeller Center. Billigere og nesten like høyt, pluss nesten ingen kø.

Butikken "Forever 21" på Time Square har 5 etasjer stappet med fine klær!

Anonym sa...

Hehe.. Kjempestas med shoppingtips og 30 kr. på konto!

Anonym sa...

HERREGUD! Goood tur! Du kommer til å bli lykkelig og sinnsykt blakk :)

Oda sa...

heldige deg, jeg vil til New York - igjen :)
8th avenue, billig og grei shopping!

Anonym sa...

hey, ses i New york da!

Sarah sa...

Ååå heldig, New York er en helt fantastisk by :D Jeg vil tilbake! Ta ferjeturen ut til frihetsgudinna og Ellis island om det er fint vær, koselig :) Gå på Brooklynbridge :)

Lene J sa...

Enjoy New York! Håper du får en fin tur, selv om hotellet kanskje ikke er tipptopp! ;)

Hanne Eide sa...

Mitt New York tips; drit i å gå rundt i byen på sightseeing, sett deg på starbucks. Så verdt det.
Men ok. Sikkert fint å shoppe litt med det samme.
Glemte jeg da jeg var der.

Men likevel forsvant pengene. Ja, det er dyrt med mocha frappuccino.

Linnformasjonen sa...

Hvis du har litt ekstra tid før flyet går ligger det en outlet mall som det går buss til og fra fra flyplassterminalen. Jeg shoppet endel kult der ganske billig på outlet butikken til Saks 5th avenue.

Anonym sa...

Du er så kul lizzom!

Anonym sa...

Magnolia bakery, SATC guided tour, empire state building, crysler building, central park, starbucks, 5th avenue, trump tower, times square, flatiron building, statue of liberty, ground zero.....++
Hvor lenge blir du ?
God tur :D

Amanda sa...

faen linnea!!!! jeg dro hjem den dagen du dro dit!!!!! vennen min ble jo helt fra seg når jeg sa jeg ikke så noen kjente!! hvorfor var du ikke der når jeg trengte deg?

Anonym sa...

jeg bodde en gang på et hotell UTEN bad i det hele tatt. Felles vask også, gjett hva som var gale med den. Jo, den var tett. Wee.... Kos deg! <3

Ingrid sa...

KOS DEG!!!

Anonym sa...

digger deg, blogg mer!

Becky sa...

herregud, for noen ubrukelige tips. Siden du er helt saann 'party like a rickstar' og gaar ut flere enn TO dager paa rad, saa stikk til Avenue ogsaa 1oak. Fullstappet med kjendiser.true story.

Mari sa...

digger deg Linnéa! hadde spiseforstyrrelser før, så er kult å lese blant annet gamle saker du har skrevet om det. kos deg i NY! :)

sjalabais sa...

jeg skulle ønske vi kunne tolket dine innlegg, for uansett hvor godt jeg følger med når jeg leser er det alltid noe jeg ikke har fått med meg. Dine lesere får virkelig med seg ALLE detaljer og analyserer alt du gjør. Du kunne laget en egen daria side!!!
Jeg har mye å lære av dine lesere. Trenger tolkningshjelp.

Julie sa...

Ta L-toget til Williamsburg, og gå deg bort i de mange kule bruktbutikkene=) De selger alt fra gamle bilder og plakater til LP-er, instrumenter og klær=) Og det er tudenvis av koselige kafeer og restauranter med litt annerledes mat, og veldig hyggelige mennesker.

OG: I Soho ligger en butikk som heter LF-stores. Helt syyyyykt kul butikk! Den har også en butikk på 5th avenue om jeg ikke husker helt feil. Men den i Soho er bedre.

God tur!

Christina sa...

Du burde gå en tur i Williamsburg i Brooklyn :) Veldig koselig sted, med fine vintage butikker (dra til Beacon's Closet). Hvis du vil ha fine bilder av Manhattan ville jeg dratt til toppen av Rockefeller Center. Det er mye bedre utsikt derifra enn i Empire State Building. En tur til Times Square er også et must, kanskje aller helst på kvelden.

Håper du får en fin tur! :)

Sara Eide sa...

hahhahaha, du mååå ta bilde av resepsjonisten !!

Ylva sa...

Kjøp en lakenpose! :D

Mae sa...

Omg, e litt forbanna på deg nå. Fant bloggen din på nettet, og før eg visste ordet av det har det blitt kjempeseint. Herregud, eg sko ha sove i mange timar nå, alt e din feil. Drittkjerring.

God tur forresten!

Vilde sa...

heerregud, det høres helt skummelt ut! Prøv couch-surfing en annen gang;) har ikke prøvd det selv, men virker ikke så farlig, og deet er GRATIS.
Ha en fantastisk tur herregud, NY!:)

Anonym sa...

1. tips: ALDRI DRA MED CONTINENTAL AIRLINES!!!!!!!

Anonym sa...

herregud så viktig å skrive laaaange kommentarer om "hva MAN MÅ GJØRE der"!! jadda, dere har vært i NY,grattis. hvem faen bryr seg. hun finner vel selv ut hva hun vil! jeeez.. kos d Linnéa:)

Anonym sa...

herregud så viktig å skrive laaaange kommentarer om "hva MAN MÅ GJØRE der"!! jadda, dere har vært i NY,grattis. hvem faen bryr seg. hun finner vel selv ut hva hun vil! jeeez.. kos d Linnéa:)

Anonym sa...

Er fingrene dine slik til vanlig? Noen som kan stave primør rayneud fenomen. Kan være idiopatisk, men kan også være en underliggende grunn.

Chris sa...

Fy faen, du har stjålet ideen min! Jeg hadde selv planer om å lage en blogg der jeg brettet ut om det tragiske livet mitt (mest fordi jeg hater bloggere flest og det sukkersøte livet de gir inntrykk av at de lever, men også fordi jeg hater livet mitt), men det blir jo bare en dårlig kopi det nå (eller, sannsynligvis hadde det blitt en forbedret kopi, men likefullt en kopi, og dermed ikke like morsomt)

Du skal ha kudos en jævla morsom og gjennomført blogg hvertfall. Et friskt pust å se ei så vanvittig pen jente skrive om annet enn lipgloss og "outfits".

Emil sa...

Hei. Jeg skal ta det absolutt værste bildet av deg på et ark, printe det ut og dele det ut til randoms på gata, for det sa den lille skrifta på bunnen at jeg ikke kunne gjøre. Jeg liker ikke liten skrift. Håper det er okei for deg.

Fant deg på dagbladet etter effektiv stalking. Nesten good stuff, selv om jeg savner litt mer om hvorfor du kledde deg akk som du gjorde, og hva du skal ha på deg i morra. Du har en lang vei å gå til de store som favoritten min Voe. Nei, har ikke bedre å finne på på lørdagskvelden. Har ingen venner.

Du er bare såå great. Kommenter på bloggen min og da vel lizzm. Kleeeems

Kos i NY

Anonym sa...

http://www.dysonbloggen.no/#post138

Anonym sa...

Flink pike ;)

Marilen sa...

Haha, fy faen - jeg tror jeg digger deg! ;)

Anonym sa...

Bilder bilder fra turen! ^^

J.A. Riise sa...

Gå på et kjøpesenter..

I like to dance

I like to boom boom

Gunda sa...

Jeg er inni brunt sukker!!

Gunda sa...

Skal æ liksom gå bort å selge drugs på det hjørnet der!?
Det gjøøøøør æ ikke

Anonym sa...

halo du kan ikke dra bort og ta ferie. jeg må lese recapsene dine. og det må marie amanda også

Anonym sa...

nå har du ikke blogget på 1 uke.. "blogger" du liksom

Sigmund sa...

Au da. Også jeg som hadde tenkt til å høre om du ville være med og ete no' taco. Nuvel, da blir det mer til meg.

Anonym sa...

elsker bloggen din. den er sykt morsom, LOL LIKSOM

chellfesh sa...

yo? blogg i NY og da wth

Stine sa...

Haha, søt du var på mgp jr. <3

Linnea er 11 og et halvt og bor i Kleive sammen med storebror Ulrich på 14. Der liker hun å synge, danse, være sammen med venner og å kose med hundene og kattene sine. På skolen liker hun best historie og heimkunnskap, men ikke så godt matte. Framtidsdrømmen er å fortsette å stå på scenen.

Linneas syv favoritter

Favorittartist: Kylie Minogue

Favorittmusikk: Pop og techno

Favorittfilm: Ringenes Herre

Favorittbok: Harry Potter og Sølvpilen

Favoritt program: Hodejegerne

Favorittmat: Spaghetti og chips

Favorittgutten: Vanskelig å si, men han må være snill

Anonym sa...

hehehehehhehehehehehe

Anonym sa...

SKRIV NYTT INNLEGG nå!! Ellers skal jeg poste dette under hver eneste av dine neste poster:

Linnea er 11 og et halvt og bor i Kleive sammen med storebror Ulrich på 14. Der liker hun å synge, danse, være sammen med venner og å kose med hundene og kattene sine. På skolen liker hun best historie og heimkunnskap, men ikke så godt matte. Framtidsdrømmen er å fortsette å stå på scenen.

Linneas syv favoritter

Favorittartist: Kylie Minogue

Favorittmusikk: Pop og techno

Favorittfilm: Ringenes Herre

Favorittbok: Harry Potter og Sølvpilen

Favoritt program: Hodejegerne

Favorittmat: Spaghetti og chips

Favorittgutten: Vanskelig å si, men han må være snill




Love <3

Anonym sa...

venter...

Sol-Angelica sa...

Stine: For den har hun aldri lest før?

Anonym sa...

BLOGG MER FOR FAEN! :D

NOOR sa...

DU BLOGGER JO ALDRI LENGER JOOO :(

Anonym sa...

Lol, hun er jo i New York, er dere helt dumme eller?

Anonym sa...

Men ffs.. dama er jo i NY å nyter livet.. Faen for et mas det er på dere angående blogging da..
Sitter dere å koker ballene med en laptop på fanget når dere er på ferie??
La dama nyte ferien å slippe maset, så blogger hun sikkert når hun kommer hjem igjen.

Anonym sa...

kom tilbake, linnéa :) vet du ikke har penger nok til å være der så lenge

Anonym sa...

det går faen ikke ann å forlange formye av deg ass.. litt av en BLOGGER (!!!!!) du er..

jeg skal herved poste denne i alle dine kommende innlegg, til døden tar meg:

Linnea er 11 og et halvt og bor i Kleive sammen med storebror Ulrich på 14. Der liker hun å synge, danse, være sammen med venner og å kose med hundene og kattene sine. På skolen liker hun best historie og heimkunnskap, men ikke så godt matte. Framtidsdrømmen er å fortsette å stå på scenen.

Linneas syv favoritter

Favorittartist: Kylie Minogue

Favorittmusikk: Pop og techno

Favorittfilm: Ringenes Herre

Favorittbok: Harry Potter og Sølvpilen

Favoritt program: Hodejegerne

Favorittmat: Spaghetti og chips

Favorittgutten: Vanskelig å si, men han må være snill

Eduarda Khil sa...

New York-tips: BARBIE-BUTIKKEN!

husker ikke hvor den ligger, husker bare at den er dritsvær!

Mina sa...

kJEKKE SØRLENDInG??

Linnéa sa...

jeg blogger torsdag naar jeg kommer hjem, SLAPP AV.

Anonym sa...

lenge borte nå

Hanne Eide sa...

Er du påkjørt av trailer eller noe? Har liksom ikke... hørt noe fra deg på lenge. Mulig du har et liv utenfor bloggingen, men seriøst, jeg vil lese bloggen din nå!

ida sa...

Hva heter hotellet? Jeg var i NY før sommeren (husker ikke hva det heter), sov på et hotell med felles bad og heisen var i ustand (som den visst neste alltid var). Var det billigste jeg fant, så meget mulig det er det samme. Isåfall kan jeg betrygge deg med at badet er veldig fint. Men.. ta med pute og dynetrekk.. :p Og joggesko - kan nemlig bli VELDIG stress og gå opp og ned trappene hele tiden...
God tur:)!

Anonym sa...

nå er det torsdag

satansdaniel sa...

hei kan du snart blogge igjen før jeg dør!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

hanne eide: skaff deg briller. hun har vært i nyc ffs.

Anonym sa...

hanne eide: skaff deg briller. hun har vært i nyc ffs.

Linnéa sa...

Bjørnar er en venn av meg, ikke kjæresten min.

Jon: Flyet styrtet ikke i denne omgang, men vi får krysse fingrene om neste gang!

Pia: Hotellet het Chocolate

Anonym: vi bestilte med Continental fordi det er de eneste som flyr direkte. Heller 200 kr mer enn å bytte fly osv.

Sigmund: TAco er ut! Sushi! You and me <3

Fingrene mine er ikke sånn til vanlig, bare når jeg fryser... Noe som er relativt ofte.

Du som klager på at jeg ikke har blogget på en uke og ikke er en blogger: Så fuck off og les en annen blogg da vel. Jeg blogger aldri uten bilder, og jeg hadde ikke tilgang på bilder da jeg var i NY.

Anonym sa...

digger deg!!

The Black Paramore sa...

Haha! åå, du MÅ blogge oftere! Er innomm å sjekker hver dag, det hadde vært awesome iallefall!!

Angelica sa...

Hvordan var hotellet foresten?
Var det like ille som alle gav uttrykk for?
Tatt med deg noen kjæledyr hjem (bed bugs) ?

angelica sa...

ser at spørsmålet kom på feil innlegg , skulle stå under new york del 1 :P ops.

Eirin sa...

F'ing hot outfit foran bygningen din. Post gjerne del 2. Påforhåndtakkogklagerikkepåupdatesikkeskytmeginestepost.

Anonym sa...

І am гeаlly imρгessеd
with yοuг ωriting skillѕ anԁ аlso with the
laуоut on yοur ωeblog. Is this a paіd theme oг ԁiԁ уou
сuѕtomize it yοurself? Anywаy keep
up the eхcellеnt quаlity wгiting, it's rare to see a nice blog like this one today.

Check out my blog post ... Instant Payday Loans

Anonym sa...

Touche. Great arguments. Keep up thе аmazing spіrit.



Here is my web site: payday loans

Anonym sa...

Once your how to attract women tips comes back to you.
Although she might let it go at first, but later on worked in the
music industry. Sometimes experience is more than enough to create a social disaster in dealing with the pain.

Gift Ideas for HimI enlisted the help of a friend with good taste in clothes, to
help you. Doing this soul searching I could see why she fell out of love
with me. It should be a conversation that the two of
you are sharing and working together.

Feel free to surf to my blog: how to attract beautiful women