14. okt. 2010

New York del 1

Hvorfor er det ikke noen som har sagt til meg at de har ekorn overalt i New York? Hvis jeg hadde visst dette hadde jeg jo tatt med allergimedisinen min, jeg er kjempeallergisk mot ekorn!

Men fuck det, hvis det driver og flyter med ekorn i diverse parker, så vil gjerne jeg ha ett.


Men nå løper jeg 60-metern på 13 sekunder, så det er faen ikke SJANS.

Og rett etterpå så går jeg forbi DENNE karen liksom. Gni det inn a, Mr. Popular.

Og selv om folk sier at New York er verdens fineste by og sånt... Javel? I enkelte parker ligger det jo faktisk lik? Dette er rett ved siden av World Trade Center, de har glemt å ta dem bort!!!
Dette er noen av de som hoppet fra vinduet i øverste etasje.

Neida, men seriøst... Jeg kan komme med ett tips, og det er å IKKE tulle med 11. september-ulykken til amerikanere... Det henger sånne "trenger du hjelp etter 11. september 2001? - vi er her for deg"-plakater rundt på hele undergrunnen i New York. Herregud, cry me a river og get over it!!!

Dere har masse andre tårn!

Også har dere jo Frihetsgudinnen! Alle sier at det ikke er noe vits å dra dit fordi det er så jævla mange japser der med fotokamera og køen er 3 mil lang - men da jeg var der var det ikkeno kø!

Pluss at de har Apple Store! Gigantiske butikker hvor man kan prøve så mye man bare vil! Jeg jeg var på Apple Store sånn 3 timer daglig. Til slutt var de så lei av meg at han ene kom bort og sa at det var "max 30 minutter på denne stasjonen"????
Så jeg flyttet meg en data lenger bort. Idiot ass.

Og som sagt skulle jeg jo besøke bildet mitt
SE!!! DER ER JEG!!!

Men for å være ærlig.....New York er hyggelig og varmt og billig, men det hjelper lite når jeg kun kan ta med 23 kg hjem og kofferten min er fra steinalderen og veier 22 alene.
Så jeg kjøpte dette:
Og levde på frukt, fettfri is og yoghurt.

Så da vi skulle hjem i går, gledet jeg meg nesten litt. Men da vi skulle ta Subwayen opp til hotellet for å hente bagasjen vår og dra på flyplassen, SÅ LA BJØRNAR IGJEN PASSET OG IPADEN SIN PÅ TOGET!!!! HAHAHAHAHHA

LOL 4 LIFE!!! Fy faen, hadde det vært meg hadde jeg seriøst kastet meg i togskinnene før neste tog kom. Så jeg bare... jaja, snakkes a. Så dro jeg faktisk hjem alene. Bjørnar er i New York ennå og leter etter passet sitt! Hahahahah!

112 kommentarer:

Anonym sa...

du blir ikke kjendis før du har en moteblogg

MARIELLLLL sa...

Linnéa Myhre = Awesomeness.

Anonym sa...

hahha nicenice elskerbloggen din !

Anonym sa...

Hahahaha, fantastisk. Liker bloggen din, den har en helt annen "tone" enn alle andre. Veldig fine new york-antrekk også, ble litt inspirert av det siste. For dette er en moteblogg, ikke sant? (håper du av alle gjenkjenner sarkasme)

Vilde sa...

Går det ann å bli bedre?? NEEEI!!!
Love it.

ib sa...

er dette sørlendingen??!?! deilig.

Anonym sa...

Looove it! men kan du ikke legge ut outfit! sjekk jenta da! du har jo rååå stil!

Anonym sa...

Hysterisk som vanlig, elsker bloggen din..

Nøve sa...

Hahah, seriøst. xD

Tale sa...

Hvor er Facebookgruppa for å få Bjørnar hjem?

Anonym sa...

.

Oda sa...

Virker som du har hatt det jævlig kult hvertfall! Heldiggris

Oda sa...

Virker som du har hatt det jævlig kult hvertfall! Heldiggris

Maria sa...

HAHA, stakkars Bjørnar!!

Bob Kåre Elisabeth sa...

Hvorfor kan ikke jeg gå når klaustroforbi?

Ingvild :) sa...

Ahahahaa! Holdt på å le meg ihjel av det bildet hvor du løper etter ekornet! Priceless!
Og det fjerde nederste bildet, utrolig nydelig.

Jeg lo masse av dette innlegget, utrolig bra, som vanlig!! <3

Anonym sa...

bra jobba!

Maria Ljung sa...

du kler deg helt fantastisk linnéa :)

Lene sa...

Hvor i all verdens riker har du fått tak i den hvite skjorta med svart skrullesløyfe? Den var temmelig fin, nemlig.

Anonym sa...

jeeeezes... godt du er tilbake. Før rosabloggerne tok meg.

Tonje sa...

Haha, fet og morsomt blogginlegg! "Frihetsgudinnen" og posinga ved siden av, pluss kommentaren, var morsomt! WTF-smykket var stilig.

Anonym sa...

Hvis du har noe på gang med han der bjørnar så er du faen meg verdens heldigste person. SÅ JÆvla deilig.

Anonym sa...

forklarer hvorfor linnea var borte fra flinkepiker

sara sa...

Haha, du er herlig! Tror ikke det var den frihetsgudinnen da... Så fin du er, liker stilen din :)

SA sa...

Nydelig i New York.
Bjørnar er en liten heldiggris.

Julianne Førde sa...

aww i've missed you!

Angelica sa...

yess. der kom den:) Jeg er ikke en av dem som har mast på innlegg BTW.
Ser ut som du har kost deg i New York.
Jeg hadde og veldig lyst å ta med meg et ekorn fra Central Park. Krydde jo av de.Kjempe søte
Nice outfits på turen. Er spent på del 2 av New york innlegget.

R.I.P Tica foresten. trist da. Hvor mange år ble hun?

marie sa...

Hahahahaha! You made my day :)

Anonym sa...

Er Tica død?
Kondolerer..

Anonym sa...

Jeg skulle akkurat til å påpeke at du ikke hadde skrevet "liksom" noen ganger i innlegget, men det hadde du visst. Verdens mest irriterende og styggeste ord. Ser ut som en fin reise. RIP Tica.

Anonym sa...

Haha, du er rå!
NY er sykt smooth by ja.

Anine sa...

Hahaha! Du er så genial :D

Anonym sa...

Er veldig glad i bloggen din. men ja, spøke om world trade center ble for drøyt!

Amanda sa...

sympatisk type, du

Christine sa...

Åååhr, Bjørnar du er så smart og deilig! <3

Anonym sa...

Du er kul!

Anonym sa...

han der duden må jo dra til den norske ambassaden og få et midlertidlig pass:p

Anonym sa...

LOL :D

Lovise sa...

haehae <3
Hey, anonym. Mote er ikke alt, stikk til en annen blogg.

Amalie Kivijärvi sa...

<3

Maria sa...

(Y)

smr sa...

hahahahhahah du er så rå :D you make my day :D og jeg synes det er på sin plass å spøke med wtc, jeg hadde da ikke hatt problemer om osama bin laden hadde bomba rådhuset i oslo elns. get over it, sier jeg også!

Marianne H sa...

Hahahahahah nooooo line

iselintara sa...

haha, best!

Anonym sa...

GRATULERER MED KJÆRESTE!

Tone sa...

"Bjørnar er i New York ennå og leter etter passet sitt! Hahahahah!"

Hahahahahahah, Linneeeeaaaaa

Erik sa...

He he he.

Løper ekorn i NY fortere enn her hjemme, eller er de bare jævlig gode til å klatre i trær?

Ingeborg sa...

du er genial! Blir inspirert av deg!

Anonym sa...

HAHHAHAHHAH

missM sa...

Lucky you med frihetsgudinnen! Null japser jo... ;)

PS, det er jævlig mange ekorn i NY!

lille meg sa...

whem er bjørnar

Anonym sa...

"I mellomtiden har festlige Erlend photoshoot, og til anledningen har har hyret inn Isabelle og Karius. (Fikk forresten en trist mail fra Astrid/Karius om at hun helst ser at jeg kaller henne klovn i stedet for Karius. Jeg kaller deg hva jeg vil jævla troll.)"

Hahahahaha!

CathrineA sa...

hahahaha! knallbra Linnea!

Sara sa...

Du er rå! Tøffing.

Anonym sa...

lol 4 life ass. du har bra stil.

Anonym sa...

Bjørnsr er selfølgelig typen hennes, stått om han i 1 år nå minst :) <3

Linnéa sa...

Bjørnar er ikke kjæresten min, fuck off.

Ronnie sa...

Dritt innlegg

Mark & Amanda sa...

HAHAHA:D vi revner!!

Anonym sa...

ååå så gøy:D
du er fin og han er fin.
sammen er dere finstas.

Anonym sa...

Hahahahahaaha, så inn i helvete morsomt!!!! Det tok ikke engang to sekunder inn i innlegget ditt før jeg lo høyt - dette var et fantastisk rått innlegg;D YES, TAKK!

Layza sa...

Hahahaha, Bjørnar-historien fikk meg til å le. HØYT!

Nina sa...

Ok. Har ikke vært på bloggen din før i dag, og jeg har lest hele FORBANNA bloggen din. HELE. nei, jeg har ikke et liv heller.

Men du falt i smak, viker neste like negativ og sur som meg. omg. kos deg i usa :))). eLSKErdeg, mener det. er så lei av å høre om sminke og shampoer på andre visse bloggere, så credzz til deg!
Hilsen nr 1 fan, (ikke tull en gang)

Anonym sa...

ok... han er ikke
kjæresten din.. kjekk type i allfall. Sannsynligvis kjempeturkamerat.. Pass eller ikke.

lol sa...

bloggen din er som et evig langt kåseri !

Hilde sa...

Stakkars Bjørnar.....

Afrah A . sa...

Hahah,prøvde å fange et ekorn i Sarpsborg (!) men det var like umulig.

Og det med WTC , enig.. Get over it !

Zariz :) sa...

hahaha, stakkar bjørnar :)

Halvor sa...

Blir du med å dra på ferie med meg til Asker? :)

<3<3

linda-mari sa...

Faen, jeg ble forfulgt av fem ekorn i går. De er jævlig skumle, spør du meg!

KrisTine sa...

Lik i parken, sier du? Faen da - det er altså i New York jeg skulle vært...

Anonym sa...

"Cry me a river, de har flere tårn" "Gni det inn Mr Popular" LOOOOOOL :D hehehehehehehehehheheheheeh
Morroooo

Anonym sa...

Digger bloggen din og måten du skriver på. Bare husk til neste gang, at man kan ha 40kg med hjem fra USA.. Det kunne ihvertfsll jeg :)

Anonym sa...

TØS

Anonym sa...

Kult at du skriver for flinkepiker, Linnea... Likte innlegget ditt om forelskelse btw

Amanda sa...

vet du at det er skikkelig mange som skriver som deg og er wannabe linniiie!!! finnes jo bare 1 ekte linniiie.! lol;)

Vaarin sa...

Norges beste blogg, uten tvil! :)

Anonym sa...

Herregud, kan dere ikke bare innse at det finnes flere som heter Linnea, og at det ikke er DENNE LINNEA SOM SKRIVE I FLINKEPIKER!!!!!!!!!!!!

nina sa...

elsker deg linniie :(( er dømt fortapt nå.

Anonym sa...

du er VILL as! ring meg en dag a bb! 41524526!
MVH
Jo Lee Berg

Ingvild sa...

hvor kjøpte du wtf-smykket?

Anonym sa...

hahaha, bjørnar bruskeland! hva faen er han? viking?

Anonym sa...

Du er så jæverlig bra! Det er deg og lady gaga liksom..

Lisa-Martine sa...

herligland jeg eeeelsker bloggen din!
leste nettopp oslogirls recap greia også, så sinnsykt bra!

Martine sa...

Du er bare best, du!

Anonym sa...

Digger bloggen din! Spesielt at den IKKE handler bare om mote, det er så kjedelig :P

Nini sa...

Haha, sykt bra!

Ænni sa...

Haha, du er dust. I like it!

Silje sa...

Så sinnsykt herlig! Jeg vil og til New York... Vi må få se flere bilder?? :)

Mr.Sam sa...

hahahahah!! den er megakjip da, men virker som det var fett der da....

Anonym sa...

SERR, blogg oftere!!! Hvis du har så mye fritid, så hvorfor blogger du ikke?

Linnéa sa...

lene: den er fra HM

angelica: 11 år

ronnie: cry me a river

nei, jeg kunne ikke ha med 40 kg.

nei, jeg skriver ikke for flinke piker.

Anonym sa...

Åh, det hadde vært sykt gøy å tilbringe en uke med deg! Du er så sykt morsom!! Hvorfor tar du aldri nærbilder av deg selv, og klærne dine? Du går jo alltid så fint kledd <3 Digger deg :D

Anonym sa...

ååå, blogg daaa linneaaa

Amanda sa...

Hvor finner jeg oslo girls-recapen?

mari sa...

Jeg så deg i NY en dag i forrige uke faktisk. Du satt utenfor en butikk i shoppinggata i SOHO, så ut som du kjeda deg litt...

Anonym sa...

jeg HATER at norges beste blogger gjør det så sjeldent! Liker å komme innom og se at livet mitt ikke er så verst likevel.

Amalie sa...

God damn it, Linnéa, nå har jeg lest hele bloggen din, skriv mer!

Sigrid sa...

ahh, du burde være toppblogger, dumme fjortisbærter har ikke noe å gjøre der. "Gni det inn a, Mr. Popular" = Haha, flirer meg ihjel.. FORTSETT Å BLOGGE, BLOGG MER!!!
Hilsen meg.

Elise sa...

Blogg...!!

Elise sa...

Haha, jeg er kul! Ble kommentar nummer 100 :P

Anonym sa...

du er rå Linnéa, sitter å humrer for meg selv enda..!
"Dette er noen av de som hoppet fra vinduet i øverste etasje" HAHA

hannehelen sa...

hahha, stakkar!
digger bloggen din linnéa, gleder meg til del 2 kommer :-D

Anonym sa...

Hvor er du? trenger litt glede i hverdagen så værsåsnill og blogg litt da ;-)

Marie sa...

Du. Kan du ikke enten blogge jevnlig eller bare legge ned bloggen? Jeg synes personlig den er kjempeunderholdende og liker å lese den, men med den sporadiske bloggingen du driver med nå er det bare uinspirerende. Nå har jeg ikke vært her på 3 dager, og regnet med å finne minst ett, sannsynligvis to underholdende innlegg. INGEN. Ikke engang etter den lange pausen du hadde i NY og all inspoen du sannsynligvis fikk der? Er jo kjempemorsomt å fortsette å sjekke den daglig da, eh NOT. Hvis du ikke er inspirert eller har tid eller hva det nå er så skjønner jeg det godt, men si det som du er, at du synes ikke dette gir deg noe lenger. Og hvis det faktisk ikke er tilfelle, så vis det til oss som sitter her og har bragt deg hele denne veien. Du kan selvsagt være uenig, men etter at bloggen har bragt deg dit du er nå, hadde det vært hyggelig om du gav noe tilbake til oss som har vært faste lesere i mange år. Hvis ikke synes jeg som sagt du kan være åpen om at du ikke kommer til å blogge lenger, eller for eksempel sette opp én bloggdag i uka der du selv er inspirert til å yte noe.

Du var MYE mer dedikert til bloggingen før, og det merkes tydelig på kvaliteten ikke bare hyppigheten. Bestem deg for hva som skal skje med bloggen, og ikke la den synke diffust i gradene sånn som den gjør nå.

Dette er ment som ærlig og konstruktiv kritikk, men du kans elvsagt bare skrive "fuck off" som svar, hvis du ikke føler du har mer å si.

Jeg håper du går tilbake til den unike bloggeren du pleide å være og fortsatt har i deg. :)

-Marie

gjettapå sa...

Fy f Marie, dette var stygt å skrive. Du har ikke noe med å fortelle noen bloggere hva de må gjøre.

Finn deg en annen blogg å lese, eller skriv en sjøl hvis denne ikke er bra nok for deg. Kanskje linnea bar har jetlag eller noe? Dustejente der du er!!!!!!!!!

Linnea ftw!!!!!

gjettapå sa...

Fy f Marie, dette var stygt å skrive. Du har ikke noe med å fortelle noen bloggere hva de må gjøre.

Finn deg en annen blogg å lese, eller skriv en sjøl hvis denne ikke er bra nok for deg. Kanskje linnea bar har jetlag eller noe? Dustejente der du er!!!!!!!!!

Linnea ftw!!!!!

Anonym sa...

Hvordan var hotellet?

Wigertstil sa...

Du er faktisk veldig, veldig morsom!!

Claire sa...

Smakløst, Linniiie. Virkelig. Skjønner at du prøver å provosere og være morsom, men akkurat her graver du din egen grav kjære

Tone sa...

Jeg kunne jo fortalt deg om de ekornene hvis du bare hadde giddi å drøye et par små uker med å dra. Men neeeeeida. Vær sånn du:p

Anders sa...

fattig fattig fattig super lol wtf lol fattig liksom