20. okt. 2010

Sorry

Marie sa...

Du. Kan du ikke enten blogge jevnlig eller bare legge ned bloggen? Jeg synes personlig den er kjempeunderholdende og liker å lese den, men med den sporadiske bloggingen du driver med nå er det bare uinspirerende. Nå har jeg ikke vært her på 3 dager, og regnet med å finne minst ett, sannsynligvis to underholdende innlegg. INGEN. Ikke engang etter den lange pausen du hadde i NY og all inspoen du sannsynligvis fikk der? Er jo kjempemorsomt å fortsette å sjekke den daglig da, eh NOT. Hvis du ikke er inspirert eller har tid eller hva det nå er så skjønner jeg det godt, men si det som du er, at du synes ikke dette gir deg noe lenger. Og hvis det faktisk ikke er tilfelle, så vis det til oss som sitter her og har bragt deg hele denne veien. Du kan selvsagt være uenig, men etter at bloggen har bragt deg dit du er nå, hadde det vært hyggelig om du gav noe tilbake til oss som har vært faste lesere i mange år. Hvis ikke synes jeg som sagt du kan være åpen om at du ikke kommer til å blogge lenger, eller for eksempel sette opp én bloggdag i uka der du selv er inspirert til å yte noe.

Du var MYE mer dedikert til bloggingen før, og det merkes tydelig på kvaliteten ikke bare hyppigheten. Bestem deg for hva som skal skje med bloggen, og ikke la den synke diffust i gradene sånn som den gjør nå.

Dette er ment som ærlig og konstruktiv kritikk, men du kans elvsagt bare skrive "fuck off" som svar, hvis du ikke føler du har mer å si.

Jeg håper du går tilbake til den unike bloggeren du pleide å være og fortsatt har i deg. :)


Takk for ærlig tilbakemelding, og jeg vet det er sånn. Livet mitt går opp og ned i en berg og dalbane, og senest i går tenkte jeg på å bare hoppe ut i veien på vei til jobb. Dette kommer hver høst, og kalles høstdepresjon. Og ja, jeg vet jeg er sur og tilbakestående hele året, men om høsten blir det altså - om mulig - enda verre. De få timene jeg virker daglig bruker jeg som regel på å jobbe, eller på å ta bilde av meg selv:



Jeg er ikke en fuckings maskin, og jeg er faen ikke morsom heller, så ikke krev så mye av meg. Jeg kan ikke bare sette meg ned å skrive, og så kommer det automatisk.

Jeg har ufrivillige pauser av og til fordi jeg er tom. Pauser hvor jeg ikke tenker, det er bare helt tomt og ekko der inne. De få gangene jeg kommer på at jeg må tenke, tenker jeg bare at jeg sikkert er sinnsyk og at det går over. Det er ikke det at jeg ikke bryr meg, det er vel heller det at jeg bryr meg for MYE til å sitte og skrive av vitser fra Se og Hør for at dere skal få """""""underholdning""""""".

Takk for at dere følger med og kommenterer uansett, dere som har lest lenge nok vet at jeg pleier å komme tilbake. Kanskje i morgen, kanskje i neste uke. Og hvis det ikke holder for dere: FUCK OFF.

Som om noen bryr seg uansett??? Get a life!

243 kommentarer:

Sonja sa...

haha! du er best!!

Ella sa...

Jeg ser hva du mener, har det ofte sånn selv. Men igjen, du er den eneste som kan gjøre undeholdning av å skrive om frokosten din, og helt hverdagslige ting. Det er derfor I love you. Håper virkelig ikke du slutter, da dreper jeg høsten! Da MÅ du være med i kofferten neste måned når jeg skal til syden.

Bente sa...

Du er fantastisk uansett :)

pernille sa...

Helt ærlig sak!

Anonym sa...

ja, det vet vi. blogg så mye har lyst til selv du!

Oda sa...

Ikke press deg Linnéa. Det er aldri noe vits i å blogge bare for å blogge, selv om det er for leserne. Jeg er fast leser av bloggen din, og det har ikke noe å si om du har noen pauser av og til, for når du først skriver da, er det kjempebra!
Jeg forstår veldig godt det du sier med at det er tomt noen ganger, og når man da setter seg ned forran pc'n kommer det ingenting. Og om det kommer noe er det kanskje bare. 'I dag skrifter været fortere enn Paris Hilton kjøper seg nye klær'. Og det er ikke like interessant å lese, som når du skriver om han dvergen som lignet på en pokal.

Du er flink til å skrive, og selv om det er få innlegg akkurat nå, setter jeg pris på at du i det heletatt blogger et innlegg, når du føler mest for å leke i trafikken!

Keep up the work!
Du er en fantastisk blogger!

Marie sa...

Jøss. Skulle sjekke om jeg tilfeldigvis hadde fått svar, også var det et helt innlegg her. Effektivt! =) Og ja, det var utelukkende ment konstruktivt. Jeg er takknemlig for at du blogger og har ikke tenkt å slutte å lese uansett. Ville bare informere om at det til tider kan være slitsomt å være avhengig.

Så de som mener jeg er "dustejente" og slem kan stikke hodet i sanden og drukne, jeg er mer hardcore fan enn dere.

Linn Jones sa...

Jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor folk kan kommentere slikt. Sitter de på Bloglovin døgnet rundt og tryker F5? Har de ikke sine egne liv og problemer de kan fokusere på?

Det er da for faen opp til en selv om man vil oppdatere blogg, status hvor som helst eller undertøyet sitt! Det har da INGEN andre noen ting med!

ER jo kjekt at de liker bloggen din, men de kan da for faen dra til helvete med sånne hjernedøde kommentarer?

Oiiiii. Her ble jeg vist litt provosert jeg og!


God jul!

Eirin sa...

Synes det blir tåpelig av lesere å skulle klage på det. Legger man deg til på f.eks bloglovin så får man beskjed når du oppdaterer, - og dersom man er så avhengig av bloggen din at man blir suicidal når du ikke har oppdatert, så burde man kanskje tenke på å skaffe seg et liv selv. Christ. Med mindre vi lesere gir deg ukelønn fra egen lomme så har vi da faen ikke rett til å klage;p Heller være fornøyd når du faktisk oppdaterer :)

Høstdepresjon er jeg kjent med - stå på :)

Linn sa...

Skjønner at personen liker bloggen din, men...haha.

God jul! :)

Matilde Brandt sa...

En-null til Linnea! :D

Ikke press deg selv, for all del, blogg kun når du føler for det og er i humør til å skrive, heller få fantastiske innlegg enn mange korte og triste.

Hold motet oppe, bruk fotgjengeroverganger og ikke løp på rødt - og for all del ta den tiden du trenger! Ikke hør på patetiske lesere som anser deg som en underholdningsrobot, folk kan ikke synke dypere enn å forsøke å tvinge folk til å blogge.

Stå på Linnea, du er best uansett!

Grete sa...

Du er så herlig! Jeg elsker deg!

Mariell sa...

Var litt trist å lese at du har det verre på høsten. Det er jo en kjent bivirkning av høst :/
Selv elsker jeg høsten, men liker ikke våren, weird! ;P

Jeg elsker som du vet bloggen din, og kunne ha lest innlegg hver eneste dag av deg, så det var kjempe flott at du ga Marie, og oss andre, en forklaring på det da :) Da forstår vi bedre, og respekterer det.

Håper du har hatt en fin tur til NY!!! :):):) Ga det deg noe? :)

Sender gode tanker til deg!

anton sa...

god jul

Matilde Brandt sa...

Kjære vene, det skulle selvsagt være en apostrof over navnet ditt. Beklager fatal skrivefeil!

Marie sa...

Merker jeg er himla glad jeg ikke blogger selv, sånn som folk hisser seg opp. Kommentaren min var en form for saklig og utenforstående bedømning som Linnéa selv har bedt om. Come down, å sitte her midt på natten og kommentere at jeg er en taper som kommenterer løfter ikke dere selv så jævla høyt over terskelen.

God bedring unge Myhre.

Martine sa...

Det var god kritikk (om enn kanskje litt vel kritisk), og et enda bedre svar, som virker veldig ærlig. Vet alt om sånne depresjoner selv, og forstår deg kjempegodt! Når jeg først er i gang, må jeg bare si at jeg elsker hvordan du klarer å få til sånne små morsomme ting uansett hva du skriver. Og hvordan du samtidig virker så ærlig og åpen. Kanskje det er aller mest kontrastene jeg liker ved både deg og bloggen din (eller kanskje mest bloggen, jeg kjenner deg tross alt ikke, selv om jeg kunne ønske det mange ganger). Du er morsom og bitter. Lukket og åpen. Du er sur på en måte som får meg til å smile. Og du klarer å banne skriftlig uten at det blir stygt på en dårlig måte.

Maria sa...

Jøss, det må jeg si! Du skylder da ingen av leserne dine noe som helst, er ikke sånn at vi har krav på noe. Bloggen din er den beste, og det tror jeg er nettopp fordi du ikke skriver bare for å ha skrevet noe. Mye bedre at du venter til du har noe å komme med! Jeg støtter deg!

Anonym sa...

Du er genial OG morsom!! Elsker bloggen og de vittige kommentarene dine, og ler så krampa tar meg.
Jeg er enig med deg, Linnéa. De beste innleggene kommer jo når du er full av ideer, og stressfri!

Gleder meg til å lese mer! :))

Anonym sa...

Hørt om BLOGLOVIN? Til dere som synes det er så slitsomt å sjekke hver eneste dag. Der får man beskjed når en blogg du følger har lagt ut nye innlegg. Fiffig og smart.

Anonym sa...

Send hodet ditt til hove, drikk en dunk vin og ikke glem at du er verdens beste. God natt.

Maria sa...

jeg elsker deg uansett, du er best. det kan ikke være lett å være morsom hele tiden, men jeg elsker deg allikevel. også blir jeg ekstra hver gang jeg ser at du har skrevet ett nytt innlegg!!!!!!! :D:D:D

Iselin Storm sa...

Herlighet! Har ikke folk ett liv utenom dataen? Ingen bloggere fortjener refs av å blogge for lite. Kom deg heller ut fremfor å tilbringe for mye tid foran dataen. Temmelig tard av å klage på at man ikke blogger ofte nok. forbanna!
Skaff deg en venn Marie! Jeg blir så irritert.

julie sa...

enig med marie......

Anonym sa...

Hei!

Jeg har lest bloggen din ganske lenge nå... og mener at bloggen din var mye bedre før, men det var sikkert fordi du hadde inspirasjon.. jeg syns du er en utrolig flink og unik blogger, men bare blogg når du vil, ikke føl at du må blogge, fordi da blir det bare "feil" og ikke det naturlige deg. Jeg elsker bloggen din og skjekker den ofte, og når det først kommer et innlegg er det som oftest verd ventinga =) Då får meg i godt humør og får meg alltid til å le =) Jeg vet ikke om du mener å være morsom og underholde oss, eller om du er naturlig slik.. men en ting er sikkert; du er annderledes og unik, og da mener jeg positivt, og det er derfor jeg liker å lese bloggen din. Du har et liv som ingen andre har.

Men uansett..

Jeg føler det er et eller annet som plager deg? Bloggen din har ikke livsgleden lenger... jeg håper virkelig ikke du er selvmordstanker og er depressiv.. jeg håper alt er bra med deg, og at livet ditt får en mening. Det virker som du har det veldig vanskelig, og ingen å snakke med? Jeg vet ikke.. Men noen ganger minner du meg om meg selv.. Jeg håper alt ordner for deg! Håper den glade Linnéa kommer tilbake =) Det er verd å vente =) Du er best!

Anonym sa...

Marie, og alle dere andre som ikke har bloglovin. Hva med å legge til bloggen hennes som rss feed/abbonere på bloggen hennes som et bokmerke? :) Da skal det ikke annet til at du trykker på den, så ser du de seneste innleggene hennes, og da også om det har kommet et nytt et! =) Da slipper dere jo stresset med å gå helt inn på bloggen hver dag!

madeleine sa...

du er tidenes blogger uansett. bezzt

Anonym sa...

Bra svarkommentar. Saklig, men morsom. Jeg skjønner hva du mener, take a chill pill. Jeg venter tålmodig på innlegg om du så drøyer det til julaften....... hehe. heh. heh.. seriøst.

Anette sa...

Du er vakker, Linnéa!

Vilde sa...

Du er fantastisk og unik! Det er DIN blogg og derfor bestemmer du selvsagt selv hva du vil gjøre med den :) Om det tar det to uker å verpe ut ett eneste bra innlegg så er det vel bedre at du kun poster det i stedet for å hoste opp svada om hvor du er eller hva du har på deg til en hver tid. Lykke til med høst/vinterdepresjonen:)

Cecilie sa...

Kjenner til høst og vinterdepresjoner. Ikke rart jeg stuper i spritflasken mye oftere, både for å holde varmen og for å glemme! Over og ut

Anette sa...

Det er jo derfor man har bloglovin slik at man en dag har en koselig overaskelse :)

Malin sa...

Haha, må le litt av den kommentaren. Greit å være avhengig av bloggen din, og jeg digger deg som flere andre. Men HALLO! Noen må skaffe seg et eget liv her :p Det hele er bare KOMISK.

Fordi om msn er blogger, unnskyld, KJENDIS, betyr ikke dette at man mååå blogge hver dag. Og en fast bloggedag i uka? Haha. Se og Hør kommer hver tirsdag + i weekend utgave (vet jo selvfølgelig det når jeg jobber på BUNNPRIS <3) - hun som kommenterte kan jo bli avhengig av det i stedet. Da vet hun hvilke dager hun får oppdatering, så slipper hun å bli så emo.

Keep up the good work. OG, leave them wanting for more, noe du tydeligvis klarer :p

Ingrid sa...

Jeg synes du er flink uansett!!

Vicc sa...

Ah, du vet jeg elsker deg!

Anonym sa...

For ei bitch hu der sku være. Det er ikke sånn at man skal slutte å blogge hvis man ikke skriver mye nok! Det er ikke akkurat noen begrensende regel på det!

digger deg Linnéa!

Hilsen Hege!

Charlotte Norberg-Schulz sa...

Altså, når man er kjendis så er det jo ikke alt man får tid til heller! ;) hehe!

Synes ikke folk skal bry seg så jævlig om du ikke blogger på ei stund. Det er jo trossalt din blogg.

marte sa...

Digge dæ ut og inn, uansett. den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.. !

Karoline sa...

Hvis folk vil ha en større daglig Linnéa-dose burde anbefaler jeg å sjekke twitterprofilen hennes. den blir oppdatert flittig og en får mye av den samme "ånden" der! Jeg stikker stadig innom bloggen, men jeg er oftere innom twitter som er vel så morsomt.

Ærlig talt, deg selv er viktigere enn blogg og alt annet. Prioriter å overleve høstdepresjoner fremfor å oppdatere en blogg. Jeg sliter med høst selv, vet hvor drit det føles.

Stå på, du er genial! Høst er skit.

Ronny fra Drammen. sa...

Haha, gærne blogglesere. Dem trenger spoon! BTW! Skal vi spoone i kveld?

Tine sa...

Du har en så fantastisk måte å skrive på, så HVA du skriver om spiller liksom ingen rolle. Det blir bra uansett! :)
Håper virkelig du kommer tilbake snart. Er innom her hver dag i håp om å finne enda ett underholdene innlegg.

Marthe sa...

ilu

SA sa...

Blogg når du vil, det er uansett verdt å vente på.

Anette sa...

HAha, Marie gå å døø!

Edit sa...

Den dagen du begynner å blogge ofte bare for å være en god blogger, så tror jeg ikke innleggene dine vil være halvparten så gode som de er når du blogger når du selv vil..

Anonym sa...

Vi digger deg uansett Linnie!
Om du så blogger daglig, 1 gang i uka, eller om så 1 gang i året. Vi digger deg! Og vi kommer alltid tilbake!

tmt sa...

<3

Sara sa...

<3<3<3 vi elsker deg jo L.

Anonym sa...

Fy flate. Enkelte folk ser jo på dette som "jobben" din. Det verste jeg vet er når jeg leser i kommentarfeltet og idioter skriver "blogg da", "stikk å blogg litt" osv, you name it. Utakknemlige drittunger.

Håper det går bedre med depresjonen(e?). Jeg har det slik selv og vet hvor jævlig det er.

June sa...

Hjarte på deg, Linnea! Korleis du klarer kunsten å veve inn alvorlege tema på ein sår måte samtidig som du skriv dryppande sarkastisk og ironisk, er for meg ei gåte. Du er eit geni! DERFOR, og fordi du er fantastisk, kjem eg til å følgje deg like trufast om du så ikkje bloggar før førtiårskrisa (eg håpar du framleis bloggar då, for det kjem til å bli sjennialt).

Anonym sa...

Må desverre si at jeg har tenkt det samme som Marie, men jeg skjønner deg godt, så jeg syns du skal gjøre det som passer deg når det kommer til bloggen.

Mari Sofie sa...

Skaff dere bloglovin' så forteller den når Linniiie har skrevet noe. I tillegg kan man jo følge med på noen andre blogger òg, slik at ikke alt avhenger av hvorvidt Linnéa har sagt noe siden i går..

Så blir det så mye bedre for oss alle, inkl selve L.

Mari sa...

Som alle andre anbefaler her, skaff dere bloglovin'! Dere aner ikke hvilken glede som kommer til å eksplodere inni dere når dere ser "Alt du vet er feil" har oppdatert. Som julaften hver gang :-)

Linnéa <3

k sa...

digger deg uansett. du kan jo skrive om snø, det er nemlig hvitt her i bodø. snart jul. tjohei

Silje Pairotte sa...

Oh lordy.

Hvis dette HADDE vært jobben din, hadde du faktisk hatt rett til å være sykmeldt og borte fra jobb.
Skulle da sjefen ha sittet utenfor vinduet ditt og survet fordi du ikke stilte opp?

Enda verre er det at dette er en BLOGG, og folk uten liv sitter og KREVER at du skal stille opp 110% hver dag. Det er det verste jeg har sett.

Skjerpings, folkens!

Alexander sa...

Shark week?

Anonym sa...

selv om du ikke blogger vær dag så må du ikke legge ned bloggen.. det er den alt for bra til:) hadde gjerne skulle lest et innlegg vær dag jeg. men less is more?:-)

Anonym sa...

Hjelpe meg, det er jo opp til deg når du vil blogge. Dessuten har vi jo de fantastiske "oslogirls" recapene dine, jeg ler så jeg revner hver eneste gang! Har sluttet å se serien, leser bare de. Synes at du skal fortsette med bloggen din - og på dine premisser. Ingen av leserne har rett til å kreve noe som helst.

<3

Maddings sa...

love u ass.

www.maddings.blogg.no

Susanna sa...

Djesus fucking christ. Er det muligt?
Liker at du blogger akkurat når du føler for det.

metallicatrollet sa...

Høstdepresjon suger! Håper du får det bedre snart. Når du føler for å skrive, så er vi her. :) No stress!

hannehelen sa...

Jeg synes ingen har noe med hvor ofte du blogger. Det er DIN blogg og DINE innlegg som folk selv velger om de leser eller ikke. Hvis hun ikke liker at du ikke blogger jevnlig hver dag, så trenger hun faen ikke å lese bloggen din. Enkelt og greit.

Jeg er veldig klar over at du ikke blogger hver dag, men skjekker hver dag uansett. Jeg digger bloggen din uansett og velger å lese dine spenstige innlegg når du velger å skrive. STÅ PÅ !

Nora sa...

Det er jo bare å følge deg på Bloglovin'. Så kommer innleggene når de kommer, uten at man må gå og vente/sjekke etter innlegg :)

Ronnie sa...

Linnea suger, get a life or fuck off

Anonym sa...

Du er herlig Linnea!

Anonym sa...

Du er herlig Linnea!

Marianne sa...

Je digger deg og bloggen din uansett hvor mye/lite du blogger:D Dessuten er det bare å følge deg på bloglovin da, så popper det jo opp når du har skrevet en innlegg! Og siden det har vært ganskje sjelden i det siste, blir det nesten som julaften når du har skrevet nytt innlegg!!!:D I digg you:D

Marianne sa...

Je digger deg og bloggen din uansett hvor mye/lite du blogger:D Dessuten er det bare å følge deg på bloglovin da, så popper det jo opp når du har skrevet en innlegg! Og siden det har vært ganskje sjelden i det siste, blir det nesten som julaften når du har skrevet nytt innlegg!!!:D I digg you:D

Marianne sa...

Altså. En blogg er for at folk skal kunne dele tanker, idèer, bilder og you name it. Skjønner ikke hvordan folk kan sitte der og "forvente" at du skal skrive? Det er jo helt patetisk å be deg legge ned bloggen fordi du ikke skriver ofte nok. Kan ikke hun bare finne seg en annen blogg å lese hvis du ikke skriver ofte nok for henne? Og det at hun sier at leserene har fått deg dit du er i dag er bullshit. Jeg tviler sterkt på at du er typen som sitter og gråter hvis seertallene synker.

Skjerpings folkens. Vil dere ha daglig sladder og drama, les se og hør. Eller se Oslogirls.

Henriette sa...

Blogg når du vil! Jeg leser alt som kommer opp på bloglovin, er jo ingen stress om du ikke har oppdatert - da tenker man ikke på det! :)

Sarah sa...

Heier på deg Linnea! :)

Anonym sa...

Herregud, du har da aldri lovet oss noe i forhold til antall blogginnlegg i uka/måneden. Blogg når du har lyst, intet kan påtvinges. Vi er her for deg :)

Anonym sa...

Linnéa, du er fucking best uansett!
blogg en gang i skuddåret for min del, jeg venter uansett :)

Anonym sa...

Blogg når du føler for det, IKKE slutt!

Roeverdatter sa...

Love you!

Mike Veronica sa...

i love u. Det var et fint innlegg.

Alt og Intet sa...

Jeg tror hun der Marie er litt dum, fordi når man har en blogg bestemmer man jo selv hvor mye man vil blogge. Det burde hun skjønne. Men du derimot Linnea er ikke dum, det ser jeg på innleggene dine. De er veldig velskrevne. Du har ikke vurdert å studere kvantefysikk eller "rocket science" slik at hodet ditt får noe å bryne seg på? Uansett, jeg tror det kommer til å bli noe stort av deg en dag.

Lisa sa...

Er ikke noe vits i å blogge om man ikke har noe å si, nei..

Anonym sa...

Høsten suger ja, men ikke la det ta knekken på deg! Og for all del, blogg når du føler for det, vil alltid elske deg og denne bloggen her uansett :D <3

Wysteriia sa...

Jag har mailat dig :)

Ramona Olufsen sa...

Herregud, hold kjeft folkens. Jeg er enig med Marie, og jenta har jo for faen et liv selv om hun sendte det der. Anyways, er ikke bare det at hun blogger sjeldnere, men kvaliteten på innleggene blir bare dårligere og dårligere.

Men ellers, så digger jeg deg Linnéa.

Chalala, 24, metal-hippie-rocker. sa...

Jis lois, kan dere ikke bare abbonere på bloggen så dere slepper å kikke innom hver dag da?

Vivaz sa...

OMG LOL. Marie, ta deg en bolle... Eller skaff deg et liv! Sitter du foran pc'n døgnet rundt eller?

Linnéa: Om du blogger en gang i uken, en gang i mnd eller en gang i året: Du er best, uanfaensett! Blogg akkurat når du føler for det.
Digger tankegangen din og måten du skriver på. Skulle ønske jeg var like tøff som deg, rett og slett!

Anonym sa...

Hei Linnéa!
Det var et flott innlegg! Jeg kjenner til høstdepresjoner, og skjønner deg godt:)
Jeg er ganske ny på bloggen din, så dersom det går lang tid mellom oppdateringene her så koser jeg meg med å lese eldre innlegg. Du skriver fantastisk bra! :) Og jeg vil mye heller ha kvalitetsinnlegg en gang i blant framfor daglige halvhjerta opptaderinger.

(Selv om jeg godt kan skjønne frustrasjonen til enkelte, bloggen din er merkelig avhengighetsskapende..!)

Stå på videre Linnéa, du er bra!!

Mediehora sa...

"Og hvis det faktisk ikke er tilfelle, så vis det til oss som sitter her og har bragt deg hele denne veien. Du kan selvsagt være uenig, men etter at bloggen har bragt deg dit du er nå, hadde det vært hyggelig om du gav noe tilbake til oss som har vært faste lesere i mange år."

Hahaha, jeg ler meg skakk når folk føler at det er leserne/fansen som har brakt en eller annen "dit de er i dag". Det er "fansen" som har gitt Lance Armstrong seieren i Tour de France (ikke de timillioner timene han har brukt på å trene), det er "fansen" som har gjort Gordon Ramsey berømt (ikke den sjukt bra maten han lager og all øvingen som ligger bak å bli så flink) og det er "fansen" som har brakt Linnea dit hun er i dag med jobb i P3 osv osv (ikke det at jenta rett og slett er god til å skrive og har en helt unik og morsom stemme)

Ler meg skakk. Blogg så ofte du vil. Så får de som gidder lese. Jeg skal i hvertfall gjøre det.

Heidi sa...

HAHAHA :D DU ER RÅ! Elsker bloggen din, kommer aldri til å slutte å lese den! LOVE U!

Anonym sa...

Linnèa.. Du er verdt vente på!
Kommer nok aldri til å slutte å lese bloggen din. Leser mange av innleggene dine om igjen også.

Ida sa...

Du skylder oss ingenting. De som mener det, bør ta en titt på seg selv, og heller være takknemlig for alle årene du har blogget og alle gangene du har fått dem til å le/smile på grunn av det.

Line sa...

Du er så definitivt verdt vente på! Blogg når du gidder, du skylder ingen noe som helst, herregud.

Det er forresten litt morsomt å se hvor påtatt likegyldig du stort sett er, for jeg vet at du egentlig bryr deg :p Men fuck off er jo alltid et bra comeback!

Ingvild :) sa...

I care! <3

Ingvild :) sa...

I care! <3

Randi sa...

Ta tiden du trenger! :)

Anonym sa...

du er så digg og lættis zærr! gosh jeg faller av stolen minst en gang når jeg er inne på bloggen din.
love you
MVH
Jo Lee Berg

Siri sa...

Bruk den tiden du trenger!

Herr W-T sa...

Faen, hva?

Heit dame som klager over livet sitt innimellom på sin egen private blogg.

Javel, og hva faen har folk med hvor ofte hun poster innlegg?

Fuckings tapere.

Elise sa...

Ikke bry deg så veldig mye om en som skriver "eh not". :)

Kom tilbake når du er bedre. Jeg blir alltid dårlig på vinteren, men det går over - ingen årstid varer evig, selv om det virker sånn innimellom.

Drikk te (eller pepsi max), se på gode tv-serier og filmer, les mange bøker og kjøp gardiner som gjør at du ikke ser utsiden, så du kan innbille deg at det er sommer. Det funker i hvert fall for meg.

Beate :-) sa...

Er det ikke bare å legge deg til på bloglovin så kommer det opp der når du har et nytt innlegg???? omfg... NOOBS!

Jeg liker å lese bloggen din, men har bedre å gjøre enn å gå inn på linniie.com hver dag for å se om du har kommet med et innlegg. Nei, jeg logger inn på bloglovin, og enten popper linniie.com opp, eller så gjør det ikke det.

Jeg har vært fast leser en stund jeg også, men føler så ABSOLUTT at du ikke skylder meg noe, herregud, it's your life.

Du vet jo mest sannsynlig selv at mindre innlegg = mindre faste lesere.

Alle trenger en pause av og til. Chillout, og ta den tiden du trenger.

Anonym sa...

Det er fint at du er oppriktig med hvordan livet ditt er, og jeg syns det er "godt" på en måte at jeg ikke er alene om å ha det vanskelig. Men jeg syns det er synd at en ung jente som deg skal være populær på grunnlag av sin "elendighet". Du virker som en herlig og nydelig jente og jeg ønsker og vil deg alt bra. Jeg håper om du ikke allerede gjør det, oppsøker en form for hjelp. Jeg bryr meg oppriktig om deg, og liker deg fordi du er deg selv <3

Anonym sa...

hahah, digger deg! fint at du ikke blogger 24/7, greit å ha noe å glede seg til.

Ekstremt avhengig sa...

Mye bedre med ett innlegg hver tiende dag, enn at du slutter helt!! Lov meg at du ALDRI slutter

Anonym sa...

jeg skal skatteliste deg!! hahaha:P

Linn sa...

Haha, du er brilliant! Det er greit at du ikke blogger 24/7. Da gleder jeg bare enda mer til et nytt innlegg!

Anonym sa...

det er vel ganske normalt å miste futten når dagene begynner å bli kortere. Selv vil jeg helst bare ligge hjemme under dyna å være emo. Bare paus i vei du, vet jo at du kommer tilbake uanZ.

Mio sa...

Elsker deg uansett Linnéa! Blogg når du har tid og føler for det.

Heydå sa...

blogg når du vil blogge linnèa, no stress;)

Anonym sa...

DIGGER bloggen din :DD xoxo gossip girl...

stompa sa...

for en høne, bedre med sjelden enn aldri!! ikke legg ned!!!!!!!!!! loveuloveuloveuloveu

chris sa...

LINNEA! DU ER BEST!

verosgalematverden sa...

Selvfølgelig er det gøy med nye innlegg, men den kommentaren der høres jo ut som de ikke har noe liv selv!!! Seriøst.

Iblant har man mye å skrive om, iblant ikke. Pga min bloggs tema så har jeg veldig mange innlegg liggende ferdig uten noen fast dato på, men ser jeg at det minker på den haugen og jeg ikke har mer, så poster jeg sjeldnere. Lev med det. Det er da enten post hver 2. eller 3. dag, eller tre ukers pause etter å ha postet daglig.. og det vil jeg tro faktisk er kjedeligere enn TRE DAGER PÅ RAD...

Teite fjortisser uten liv kaller man sånt.

Og jeg vil heller lese bra innlegg sjeldnere enn tusen innlegg der du forklarer og beklager mangelen på mange innlegg.

Ella sa...

Thanks for making my day!

Anonym sa...

Jeg skjønner veldig godt hva du mener, Linnéa!
Stå på!!! Ta deg den tiden du trenger!

Love you!!!!!!!

Mor sa...

Ungen <3

Trine sa...

Tips til deg: Dent sour uten sukker!

Anonym sa...

omg lol til hun der. du må få gjøre akkurat det du vil.

Anonym sa...

Utakknemlige lesere. Jeg blir irritert av de som forventer at du skal gi dem noe å "le" av. Og ikke minst de som forventer at du skal sitte å blogge fordi du har så mye "fritid". Faen for noen stakkarslige sjeler. Jeg elsker å lese bloggen din og har vært fast leser fra starten. Jeg leser den ikke fordi det nødvendigvis for å le, men fordi du skriver morsomt og virker som en kul person. Jeg har flere ganger sittet å lest i arkivet, og det er gull. Tica (rip), hove, lekser på biblioteket, molde-russ osv. LOVE YOU!

Nei, jeg har ikke et sosialt liv.

Marthe som er så jævli mye mer verdt enn alle andre, og for ikke å glemme mye penere, smartere, bedre og kulere enn alle andre...sådetså! sa...

Hei,
jeg vil bare si at:

Jeg driter egentlig ganske mye i hvor ofte du blogger. Hvis folk blir sure fordi du blogger for sjeldent, stakkars dem.
De har jo tydeligvis ikke noe liv som må lese en eller annen blog hver jævla dag. Såehh... what to do liksom?
jo:
GET A LIFE!!

Neida, jo.
Og ikke gidd å blogg hvis du ikke har noe å blogge om, det blir for dumt rett og slett.
Blogg heller superfantastiske, underholdene, flotte, perfekte, helt sinnsykt bra innlegg nå du føler for det :))

Takk for meg :)

Anonym sa...

du er genial

Mia sa...

Blogg når du vil! Vi digger deg allikevel :)

synne sa...

Hm, selv om dette kanskje bare skulle være et «fuck off»-innlegg, så gjorde du noe riktig allikevel. :)

Chrissie Petersen sa...

Siden du først er inne på tema... Kom over dette innlegget på en nettside - http://www.bloggkjendis.no/er-linniiie-com-uf%C3%B8lesom

Anonym sa...

Liker deg like mye som radioresepsjonen! (kjempekompliment!)

anna sa...

jeg digger deg, du er helt rå! uansett hva alle bitches sier, du er awsooooome! i love ur blog, babe

Kari Conradsen sa...

Skjønner ikke hvorfor andre krever deg til å lese om din hverdag. Skjønner kjempegodt at du ikke vil blogge hver dag, flere ganger om dagen, sitte foran skjermen og skrive; "I dag har jeg spist havregrøt! Hihi! Blogges små skapninger!" Livet er ikke slik, det sier jeg med en livserfaring på 14år! Vi er alle forskjellige, jeg er glad ikke blogger likt.

Jeg blåser i om du ikke blogger hver dag, hver uke, hver måned. Jeg syntes bare det er interresant å lese de utrolig bra innleggene dine, som er bedre enn 50 "Jeg har spist havregrøt i dag"-innlegg!!

Stå på og vær deg selv, ikke la deg påvirke fra alle kanter.

Kari Conradsen

A sa...

Jeg titter innom bloggen din hver dag i håp om et nytt innlegg. Om det ikke har kommet noe nytt tenker jeg "jaja, kanskje i morgen", men om det først er et nytt innlegg sitter jeg klistret til skjermen som en unge under juletreet på julaften. :) Det jeg prøver å si er at det ikke gjør noe for min del om det ikke er et nytt innlegg hver dag.
Jeg håper du ikke blogger kun for leserne, men at du mest blogger for din egen del. Det er da man produserer kvalitet! Tror jeg, da.

Marie sa...

Folkens. Jeg har aldri foreslått at hun skal slutte å blogge ELLER blogge hver dag. Poenget er nettopp at hun burde blogge når hun er motivert og kan prestere kvalitet. Denne bloggen er for bra til å bli "utvannet". Å foreslå at Linnéa imidlertid lager et visst rutinemønster uansett i hvilken grad hun blogger, er verken slemt eller fordi jeg ikke har noe annet liv enn Linnéas manglende. Det er et uavhengig forslag.

At hun selv postet kommentaren min i et innlegg og takket for tilbakemelding synes jeg er hyggelig og noe dere som mener jeg må ta meg en bolle kan se nærmere på.

Takk for emg.

Anonym sa...

Hvis dere syns hun blogger for lite, så følg henne på Twitter. Der skriver hun flere ganger hver dag. Ofte flere ganger i timen!

Anonym sa...

Blogg akkurat når du selv vil. Heller 'kvalitetsinnlegg' enn kvantitetsinnlegg ;)

Jeg skjønner ikke hvorfor folk tror at bloggere har en forpliktelse ovenfor leserne. Jeez..hele verden snurrer ikke rundt leserns hode.

Vi luringer som har lagt deg til på bloglovin trenger ikke å sjekke hver dag for å vite om det er nye innlegg heller.

Spis en appelsin!

Anette sa...

Skjønner utrolig godt hva du mener! Du er fantastisk og vi venter. Take care <3

Anette sa...

hahha, du er best linnie! <3

Er selv inne på bloggen din minst fem ganger om dagen, men forventer ikke at du SKAL komme med nye innlegg. Jeg bare roter meg bort i noen eldre innlegg, og ler like mye hver gang! :D Legger du ned bloggen.. blir jeg ihvertfall lei meg

hahah! skjønner faen meg hva du mener. Alle har et liv utenom bloggingen liksom.

gigi sa...

hihihihi, satt senest i går og skrek til alle som kom nær meg at jeg hadde fått høstdepresjon, og så spiste jeg sånne skolekritt fra Fazer for å trøste meg selv. Serr, vil aldri se en sånn hvit pinne igjen. uansett, go on and keep blogging

Kajsa sa...

Okei okei, konstruktiv kritikk med konstruktiv tilbakemelding, ingen er vel dumme, nesten alle er venner, ferdig med det.

Egentlig ville jeg bare si at jeg er så sykt misunnelig på at du traff homo-Vito i New York! Klarer ikke beskrive sjalusien på en god nok måte merker jeg.

Anonym sa...

digger deg :)

Ingrid sa...

Håper du føler deg bedre og sånt snart! :) Du har en dritbra blogg her.

Ja, jeg blogger selv sa...

Den deagen jeg blir aaavhengig av å lese blogger til folk. den er bra linniiie, men jeg overlever uten deg :P

Anonym sa...

jeh.. u rock! MEN kom igjen! SKRIV :D

Anonym sa...

Du e best!!!!
Ta deg den tiden du trenger! (men kommer til å skjekke hver dag som vanlig uansett :p)
DIGGER DEG!

Anonym sa...

You're awsome, Linnea! :)

ANONYM FAAAAN sa...

Du, at jeg er på en måte litt enig med hun Marie.. Åh jeg bare digger deg, men jeg synes kanskje du blir litt brutal noen ganger? Jeg bare mener sånn, jeg begynte å lese bloggen din sånn litt før sommeren, og jeg har faktisk lest igjennom hele. Før var det nesten bare selvironi, men etterhvert har det blitt veldig sånn jævla jøder også videre. Jaja, jeg er bare teit Blablabla, men jeg syns faktisk det er teit. Jeg kommer til å lese bloggen din videre uansett :-)

Blir veeeldig glad for svar eller no, sånn at jeg kanskje får et annet syn på det!

Digger både bloggen og deg, men please ikke rakk sånn ned på andre og sånn. Love u

Anonym sa...

Hei. Ble kjempeglad da jeg så at det hadde kommet et nytt innlegg.. siden sist jeg var innom. Folk kan jo bare lære seg å ikke gå inn her hver eneste dag. Skaffe seg et liv og en jobb i stedet kanskje.

Du er fin :)

Anonym sa...

WORD Linnie! Hvis du vil lese en blogg som oppdaterer ofte om ingenting kan du jo begynne å lese marie amanda sin.. Just saying

Nuure sa...

Jeg elsker bloggen din, og ja, det er litt "skuffende" å komme og det ikke er noen nye innlegg, men de du skriver er så sykt verdt det :D og som noen sa, du er den eneste som klarer å lage underholdning om frokosten din<3
Ikke legg den ned, værsåsnill! og jeg skjønner ikke hvordan hun kan si at du liksom skal ta deg en dag i uka til å sette deg ned å blogge! Det går ikke, syns jeg..

I LOVE YOU!<3

siwmalen sa...

Keep up whatcha doin'. I liked it anyways

Liinda sa...

Losers, legg henne til på twitter da, der skriver hun hver dag :)

Anonym sa...

digger bloggen din uansett :-)

Vilde sa...

Støtter Marie! Vi som har fulgt bloggen din helt fra du startet, eller har satt oss ned og lest absolutt alt du har skrevet, man blir hekta! Er jo ikke noe vits i at andre skal irritere seg over hva Marie kommenterer, når det finnes sååå mange andre som bare kommer med usaklig mye dritt, så er dette hva man liksom skal hisse seg opp av? Men recapsa dine av OsloGirls, dør hvis jeg har tatt feil av at du ikke har skrevet det??, er jo helt geniale! I disse tørketider som dette, kan du jo lett linke el skrive de inn her på bloggen.
Elsker bloggen din seriøst, og jeg husker fra da du pakket hele deg inn i plast, LOL!

Anonym sa...

Du eier !

KARIKARI sa...

Du hermer litt etter denne bloggen www.fmwmpio.blogg.no?

Anonym sa...

God bedring : ) JEG VENTER PÅ DEG :D

Anonym sa...

Hadde vært utrolig gøy om du hadde videoblogget av og til!
Satt nettopp og så igjennom noen av de gamle innleggene dine, og så at du faktisk la ut filmer før! Det syns jeg er utrolig bra. Synd at du sletta de da....

julie sa...

LOOOL på det siste bildet ditt lignet du på Jennifer Coolidge

Anonym sa...

du ser så trist ut.
cyberhug
<3

Anonym sa...

du er fantastisk, og jeg venter gjerne til våren på at du skal blogge for fullt igjen!! her i bergen har det nettopp snødd. skyt meg (neida) (joda) (neida...)

Julia sa...

Du har blitt så jævla care-face etter at du flyttet til Oslo.. Du var ihvertfall morsom når du bodde i Molde, men nå...

Du gir bare faen rett og slett!


En trofast leser i 2 år takker nå for seg!

Frikkrr sa...

Jeg kommer tilbake.

Tone sa...

weheartyou.com i stedet for weheartit.com for å si det slik.

WE LOVE YOU. Sjekker bloggen din hver dag om du har skrevet noe nytt, men skyter deg ikke midt mellom øynene om du ikke har gjort det, hallo. Enkelte er bare helt apekatt.

Tror du har skjønt at du har en del faste lesere som hånflirer av slike unødvendige novelletekster av kommentarer? :)

Evig fast leser, tjohei!

Julie sa...

Er utrolig enig i kommentaren, og veldig bra svart :D Endelig har jeg fått svar på det jeg og har lurt på .. haha

Tale sa...

Hei Marie, har du hørt om RSS, eller "levende bokmerker" som nettleseren min liker å kalle det? Hvis du trykker på det oransje ikonet i adressefeltet i nettleseren din kan du lagre blogger du liker som RSS-feeds et eller annet sted blandt bokmerkene dine (akkurat hvor kan du faktisk få velge HELT SELV! Jippi!)
Så popper det opp i RSS-feeden hver gang Linnea har blogga, og du slipper å bli uinspirert fordi det ikke har skjedd noe nytt hver gang du går inn på bloggen.

Anonym sa...

hehe du er steikje kule ;)

ABRIcations sa...

Høst er dust.

Hvis du lurer på hvordan livet ditt kan se ut om noen år, les min nye "seriøse" bløg SKREKKMERKER.

Garantert ikke oppløftende.

:D sa...

Blogg når det passer deg du, kjære <3 love u

Anonym sa...

Du er genial. Koser meg med recap'ene av OsloGirls i mellomtiden :) Ta den tiden du trenger!

Psevdo sa...

Bloggen din er den eneste jeg leser fast. Fantastisk blogg! Har stor glede av den. Du er en bra jente gitt!!!

operanights sa...

Blogg så sjeldent/ofte du vil, jeg sjekker innom hver dag uansett!

madelenny sa...

haha, du er så jævli rå :D

Anonym sa...

hahhahahahahha<3<3<3 ;-*

haha at du gidder å ta me en sånn kommentar! for en nøørd og looser den personen må være!!!

ingeborg sa...

<3

Yvonne Nicole sa...

Ble sjokket over den kommentaren ... Denne leseren har åpenbart ikke blogg selv (eller et liv). Man kan ikke KREVE at en person som har blogg skal blogge hele tiden, og spesielt ikke om man har depresjoner .... Det er da opp til deg og hva du føler om hvor mye og når du vil blogge .. Leserne dine gleder seg jo over hvert innlegg uansett, enten om det er en gang i uken eller oftere.
Nå skal jeg skrive et hjerte til deg.. Altså, jeg skriver jo hjerte til alle jeg liker .. mehe........... <3

Elisabeth sa...

Den som venter på noe godt venter aldri forgjeves. Jeg liker at du ikke spammer meg med unødvendig drit som at du ønsker deg leopardtruse eller er spraytan og tar elastin i leppene.

Go linniiie for ærlighet, humor og selvironi.

Solveig sa...

Okei, etter at jeg fant bloggen din, har den vært mitt lesestoff. Altså, jeg fant den for 3 dager siden eller noe, og jeg har seriøst lest nesten alle innleggene dine. Jeg syns du er helt genial, og selv om du tydeligvis ikke mener det selv, er du hysterisk morsom! Eller, jeg har ihvertfall ledd meg skakk enkelte ganger. Du er sinnsykt flink til å blogge, og du gir meg inspirasjon til å leve litt. Jeg vet ikke, det er bare noe med måten du skriver på tror jeg.

Ihvertfall, jeg syns du skal blogge når du føler for det. Hvis det er det som skal til for at du skal blogge og gjøre dagen min bedre, så er det verdt den ventinga. Vær så snill å ikke slutt å blogge?
Din nyeste fan. Fan#1

Anonym sa...

HAH! Seriøst. Nå har jeg lest dette innlegget og noen kommentarer. Mange av kommentarene er "forstår ikke at noen kommenterer slik, sitter de bare å oppdaterer?". Og nei, jeg oppdaterer ikke, men jeg går inn å ser på side2 når jeg er der om det har kommet nye innlegg.

Den kritikken som står i innlegget er den beste kommentaren jeg har sitt på denne bloggen. Hun skriver hva hun mener på en bra måte. Leserne av en blogg har stor betydning for bloggen, så da forventes det jo litt?

Hvis dere er fornøyde med å gå innpå bloggen om og om igjen for å se etter nye innlegg og synes det er gøy, så flott for dere! Men vi som er drittlei av å se den sammen overskriften fra sist innlegg hver gang vi er innpå må få lov til å si vårt.

marthe sa...

Skjønner hva du mener. Men kanskje det hjelper å blogge? (litt terapifunksjon?) Men masete med alles forventninger i øst og vest. Heier på deg hvertfall. kult!

Anonym sa...

jeg er villig til å vente inn i evigheten på nytt innlegg! lenge leve norges beste blogger

Anonym sa...

Linnèa <3

Anonym sa...

Jeg synes det er bra at du blogger når du føler for det, da blir de ekstra morsomme :) Det er jo ikke noe morsomt dersom det blir påsatt :p

Karianne sa...

Til folk som legger seg ned i fosterstilling og griner når Linnea ikke poster nye innlegg:
Kan dere ikke bare følge henne på BlogLovin og få BESKJED DER når hun har postet noe nytt? Så slipper dere å leve i uvisshet. Brains.

xoxo.

Anonym sa...

Kan vel bare legge Linnéa til på bloglovin, så ser dere hver gang hun oppdaterer? Hvorfor har INGEN skrevet dette før meg?

But, wait....
Hæhæhæ!

Vet dere, jeg liker denne bloggen, og jeg er veldig enig med alle som syns det er bedre med kvalitet over kvantitet.
Men. Allikevel så har tanken flagret gjennom hjernecellene mine at jeg syns det er litt dårlig at det er så få innlegg. Men satte ihvertfall pris på at du sier det som det er (as you usually do).

Ramona Olufsen sa...

Fy faen dere er teite.

marthe sa...

ilu

Anonym sa...

ILU. Så deg i Oslo i helgen, så vakker der du gikk på kilehæler og med en kamelfarget trenchcoat. Så ut som du var tatt rett ut av Vogue. Synes du er så fantastisk.

Elsker bloggen din, uansett årstid<3

Silje - Silat sa...

Hvis du har det vanskelig i perioder, bør du ikke la bloggen presse deg på den måten. Du virker egentlig som en veldig følsom person som tar til deg ting ganske lett. Men alikevel er du en helt utrolig, fantastisk jente med godt vett
Du skriver, oppfører deg og leker med alle mulige situasjoner som jeg aldri i livet kunne tenkt meg å gjøre selv! Ser faktisk litt opp til deg, Linnea.

Stå på og gjør absolutt HVA du vil med bloggen din, ikke hør på andre. Som du srkiver: FUCK YOU!

Anonym sa...

ler så utrolig godt av star wars maska! hahaha, genialt..

Sara :D sa...

Du er best uansett <3

Anonym sa...

Blogg meer fordii

Anniken sa...

Kvalitet er da bedre enn kvantitet? Vil heller ha ett bra blogginnlegg i uka, enn førti dårlige om dagen. Følg med på andre blogger som blogger ørten ganger om dagen i stedet da vel.

Carina sa...

Digger deg uansett :D Gleder meg bare mer og mer til neste gang du legger ut innlegg ;) YOU'RE THE BOSS!

Anonym sa...

Lol! Digger deg!

Anonym sa...

hahaha, i starten var det jo litt seriøst (?), ble egentlig veldig overrasket jeg, men så.. haha, så kom den vanlige linnéa tilbake på slutten. DU ER BEST ASS

Anonym sa...

Til marie: Skaff deg bloglovin så slipper du å sjekke hver dag! :)

Anonym sa...

Og dér var vi i mål igjen. Jævlig bra, nå ble jeg glad! Hilsen fast leser i flere år :)

Anonym sa...

Enig med Linnèa! Bedre med noen morsomme innlegg enn masse kjedelige :)

marianne sa...

Marie bør bli bloggkonsulent.

Anonym sa...

Kan du ikke be om hjelp fra leserne dine? At vi kommer opp med random ting du skal skrive om. Er jo det du er god til. Å skrive. Er det som er morsomt, at du kan beskrive en tur på butikken som.. Ja, fader, jeg veit ikke. Eller lag en ny musikkvideo? Haha. Kan du plis legge ut en spotify-liste? :D Håper du har det bra, da. At du ikke er deprimert og sånt. Klem!

Anonym sa...

synes det er bedre med få innlegg enn ingen. uannsett, fortsett å skrive!

Karen sa...

Du er bare sykt rå! Etter en forferdelig kjip dag, som toppet seg med at oldemora mi døde, leste jeg Oslogirls-greiene dine på 730.no, og holdt på å le meg ihjel. Du reddet dagen min.!

silje sa...

Serriøst, du er den beste. Du har ALT Linnéa. Det virker sikkert sprøtt for deg, med tanke på at du lider av depresjoner osv, men jeg ville gjort mye for å hatt ditt liv. Uansett hvor negativt du prøver å få ting virker alt perfekt. Greit, du satt bak kassa på bunnpris, men jeg syntes akkurat det samme da. Du har kanskje ikke ett stort hus med svømmebasseng og eget sko-rom, men du har folk som bryr seg om deg. Er det ikke det som er det viktigste?
OG det virker jo som om du har supergodt forhold til moren din. Det er ikke alle som har det. Du er pen også. Men det er sikkert indre problemer du har, og jeg skjønner deg fullt og helt. Jeg har fler ganger vært skikkelig nedfor i mange uker av gangen. Jeg orker ikke en dritt, finner liksom ikke noen grunner til å leve. Men Linnéa, jeg lover deg, etter det jeg har lest på bloggen din virker det som om du har tusenvis av grunner til å blogge.
Skal ikke påstå at jeg vet alt om deg, det gjør jeg ikke. Dette er bare inntrykk jeg har fått av å lese bloggen din så lenge.

Keep it going, det blir nok bedre snart :) God bedring Linnéa, og prøv å tenke på det positive i livet ditt!

silje sa...

skreiv litt feil over her. Skulle stå; det virker som du har tusenvis av grunner til å leve.

Maria sa...

Skulle ønske jeg hjalp deg med noen av de rammene i dag. Du er jo fader meg nesten naboen min. Skulle bare mangle.

Anonym sa...

I LOVE YOU UANSETT LINNEA:D bloggen din og deg ruler fordi om den er mindre oppdatert enn andre. ur fucking the MAN dude

-fra meg, karina (B)

LykkeLi sa...

Fascinerende at det er så mange som krever at bloggere skal skrive jevnlig bare fordi andre liker å lese bloggen. Nesten som et utrolig tåpelig kjærlighetsforhold.

Jeg kommenterer aldri her, men leser alltid og humrer og ler.
Drit i de teite folka som krever blogginnlegg av deg, la oss heller bli positivt overrasket når du har komt med et nytt!

Håper høsten blir LITT digg for deg også ;)

Anonym sa...

når kommer new york del 2?? :-)