24. okt. 2010

Teoretisk sett har jeg nok med meg selv

Fy faen! I går satt jeg hjemme hele dagen bare for å lære undulaten å danse og snakke, og de gangene jeg skulle småærend - satte jeg fugledansefilmen på repeat. Men i stedet for å adlyde, ser den bare dumt på meg og snur hodet i motsetning retning av kroppen akkurat som en ugle!



Erfaringsmessig varer ikke ting jeg kjøper mer enn én dag - sånn som for eksempel blomster, de MUGNER etter en natt i mitt nærvær.
Så da jeg våknet i dag og dro teppet av buret, trodde jeg egentlig at den var død

Men neida

Så jeg bare...
Og så sa en venn til meg at hans hadde levd i hele TRETTEN år??? Ikke engang JEG har tenkt til å leve i tretten år til.

Så hvis noen fra Oslo feks vil låne ham i julen mens jeg er i Molde, kan dere sende en mail på linnea90@gmail.com. Og hvis dere liker ham kan dere sikkert få ham.

Jeg vil ha en undulat som har litt humor, jeg. En sånn en! Hahahahha!!!!

Sjukt mye bra på undulatprat.no, der er det skikkelig kvalitetsundulater! Min undulat og jeg har liksom ikke noe å snakke om.

Og når jeg stikker fingeren inn i buret, nekter han å sitte på den! Etter at jeg har hatt på radioen hele dagen kun for ham!

Og i sted, herregud, i sted vi holdt på å bli busta av TVaksjonen som bare faen på grunn av den radioen! For jeg hadde jo vært på SATS i kanskje 3 timer for å unngå de bøssebærerne, men like etter at jeg kom hjem, så BANKET det på døren!!!

Og jeg bare:

- Det er fuglen som hører på radio, ikke jeg!!! Jeg er ikke hjemme!!!

Men jeg har gitt penger til TV-aksjonen altså, i går så bysyklet jeg faktisk ned til Rådhusplassen i ens ærend bare for å putte på 50 kr. Så tok jeg taxi hjem.

Og når det kommer til navn på fuglen...

Anonym sa...
Bob Kåre!!!

Hvor gamle er dere?

Den skal hete Twitter eller Chirag. Jeg greier ikke bestemme meg.

228 kommentarer:

Anonym sa...

hehehe, musa mi heter Bob Kåre..

Sara sa...

Kan den ikke hete Chirag?? :D

Anonym sa...

chiraq!

Karoline sa...

Twitter! genialt navn på en fugl som sikkert lager tvittrelyder:D

Anonym sa...

Kall den Jan Kjell

Anonym sa...

HAHA Linnea er litt smug forelska i Chirag ?

Anonym sa...

TWITTER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111

Anonym sa...

Hehe, så deg i går jeg Linnea

Paraply sa...

Twitter! (Har du sett Den hemmelege hagen? En fantastisk karakter der som er en parodi på blogg-verden, i form av en fuglelignende person. Han heter Twitter)

Han kan jo ikke hete Chirag.. Tenk når han blir avdanket kjendis med ølmage og skjeggstubber. halo.

Paraply sa...

Spesielt genialt hvis dyret ikke lager en lyd.

maria sa...

twitter

Emilie sa...

Den skal hete Kong Halvor.

Eline sa...

Spurv

Elisabeth sa...

Twitter.

Undulater er søte. Prøv å stryke den litt på foten før du prøver å få den til å sitte på fingeren din :)

Anonym sa...

Nok et bevis på at kvalitet er bedre enn kvantitet ;)

Herlig Linnea!!

Beate :-) sa...

Katten min spiser sånne til frokost. No kidding. Hvorfor kjøpte du en undulat? Du kunne jo bare ha fanget en kjøttmeis og puttet han i en eske, mye billigere.

Anonym sa...

Chirag.

Anonym sa...

twitter - genialt!

Anonym sa...

Hehe, vår er 13 år og fremdeles i live :P den er litt psykisk ustabil da....

Anonym sa...

twitter :D

MERETHE sa...

Twitter. Tommelopp. ;)

kåre sa...

jeg stemmer for chirag.

kjøpte meg en hamster for en stund siden fordi jeg er så lite sosial. jeg tror vi sitter/ligger i samme bås ellernoe.

og hvordan gikk det med bjørnar?

Anonym sa...

Chirag!!!

Anonym sa...

Jeg har alltid likt navnet "Sosialkanalen"... :-)

Fannypack sa...

Jeg stemmer fortsatt for MONSTERLOL =) men Twitter er fint

ragnhild sa...

Chirag!

hesten sa...

Bob Kåre er så jævlig utdatert! Kall den Roger. Eller Jan Thomas.

motionocean sa...

seriøst, jeg stemmer på twitter, jeg!

Anonym sa...

Du har kjøpt en fulg. Et dyr.
Da får du værsego vis ansvar ovenfor den, og må du ha den i 13 år, ja så må det bare funke slik.
Å spørre om noen vil ha dyret du har kjøpt dagen etter (?) du fikk den i hus, det er så ufatteig barnslig og uansvarlig at jeg blir kvalm!
Skaffer man seg et dyr, så får man se å passe på det til det dør. Det er sånt man skal tenke på FØR man får dyret i hus.

SERILØST sa...

Anonym 7:24 Tror du virkelig på alt du leser?
Gjør du?
Tror du Linniiie hadde skrevet at hun var lei av den etter en dag hvis hun virkelig var det?

TROR DU DET???
Har ikke forstått noe du, faktisk ikke.

Anonym sa...

Jeg er en liten undulat som får så dårlig med mat, for hun jeg bor hos for hun jeg bor hos er så gjerrig så. Jeg får lomper hver eneste dag, men det vil jeg ikke ha, for jeg vil heller, ja mye heller ha pepsi max og grønne epler.

Hilsen din Twitter.

Tuva sa...

Haha. Jeg synes helt klart at den skal hete Twitter!:D Husker ei venninne av meg nektet å lære undulaten hennes å snakke - det ville visst være så fælt når den døde - for da ville den bare gjenta det den hadde lært gang på gang eller noe..:p hjerteskjærende..:p

Anonym sa...

TWITTER!

Anonym sa...

Chirag!!!!

Anonym sa...

CHIIIIRAG!

Annika Lunde Arnesen sa...

Chirag, uten tvil!

louisethesmashing sa...

Chirag!

Anonym sa...

Altså, her har du faktisk TO valg; Halvor ELLER Twitter. (Sorry, Halvor, må være litt liberal, ellers skyter han mannen meg)

Anita sa...

Twitter! :D

Ole Emil sa...

Synes fortsatt den burde hete Faktura

Mari sa...

KALL DEN MONGOLAND DA FOR POKKER

Charlotte sa...

Twitter!

Anonym sa...

TWITTER selvfølgelig! No-brainer. Det kan den lære å si og den ser ut som en TWITTER fugl.

Anonym sa...

den burde ha to navn! Sånn at da heter den Chirag Twitter, også kan jeg kalle den mr.twit!!!! det er viktig! Men den heter caltså chirag til fornavn og twitter til etternavn!

Linnéa sa...

Anonym som tror jeg ikke tar vare på fuglen min: Bedrevitere som deg gjør MEG kvalm og ikke minst forbannet. Skulle ønske jeg kunne ha skutt deg og bruk deg som jakke.

Anonym sa...

TWITTER

Linn Jones sa...

TÅLAMOD! SÅ KOMMER DEN SIKKERT MED RENE OPRAFORESTILLINGER! :D

Anonym sa...

CHIRAAAAAAAG <3

Maiken sa...

Undulten min, Doffen, døde nettopp. Fuck my life. Kan jeg få din når du går lei?

vilde sa...

den må hete chiraq!!! genialt! : D

Kine sa...

Da heier jeg på Twitter!

Anonym sa...

Kjeeeedelige navn.. I alle fall til å være deg.. Skuff!

ida marie' sa...

Twitter. (!!!!!)

Anonym sa...

Harry Potter? Voldemort? Desperant? Ari Behn?

halvfull sa...

Kong Halvor.

Maria sa...

Hva med Håkon Magnus? Så kan du henge opp bilde av Mette Marit inne i buret.. Hvis ikke stemmer jeg på Twitter:)

Anonym sa...

Chirag!!

Camilla sa...

Du må jo kalle den for Halvor :)

ABRIcations sa...

http://www.youtube.com/watch?v=PiPk8GS8UqM

Lykke til!

Anonym sa...

Den bør helt klart hete Bob Hund.

Anonym sa...

Kall den ROFLCOPTER!!!! :D :D

MarianneH sa...

Hahahahahahhahahahahah

MarianneH sa...

Forresten vil jeg gjerne ha "Twirag"!! Jeg bor i Oslo (okei sandvika) og skal hjem dit på torsdag!!!!

Elise sa...

Kos deg med birden din :)

Anonym sa...

Twitter, eller LOL.

Linnéa sa...

Anonym 20.54: Det skal være et navn, ikke en fuckings vits.

LarSinGa sa...

Drit i det, kall den LITLER.
Seriøst, vi vet hvor dere bor

Katrine sa...

Halvooorr!

Tora - T92 sa...

Av de to alternativene vet jeg ikke. Kanskje begge som for- og etternavn? "Chirag Twitter"?
Eller bare kall den for "Undulaten Halvor", da kanskje?

Alma sa...

Twitter :)

Ingvild :) sa...

Herregud, enda et innlegg?! Min uke er komplett!!

Og de navneforslagene var kule! Velg Chirag <3

Anonym sa...

twitter !

ragnhild sa...

twitter!! :D

Anonym sa...

CHIRAG!

oppivekt sa...

Mange som klager på at du blogger for lite,men jeg synst det blir litt for ofte.De gangene jeg kommer innom her er det så mange nye innlegg som må leses gjennom:(

Psevdo sa...

Twitter! Definitivt Twitter!

Anonym sa...

Elvis !

Liz sa...

Han må jo ha noen leker i buret, stakkar! så vil han snart digge deg.. Om han ikke dør av forkjølelse av trekken på gulvet først.

Anonym sa...

"hehehe, musa mi heter Bob Kåre.."

hahahhaha. kreativt!

Sara sa...

Du får kjøpe en gult jentefugl til han, og kalle henne Knudrun ;)

Anonym sa...

twitter!

Åshild sa...

bare du ikke kaller den lol så

Åshild sa...

bare du ikke kaller den lol så

Anonym sa...

Hva med Elgskred?

Maren sa...

Twitter er for mainstream. Indisk navn på en australsk fugleart derimot? Alltid suksess.

Darth vader er dessuten et lystig, lett navn for en søt undulat.

Men Chirag går av med seieren spør du meg.

Stine sa...

Kan du ikke bare slå sammen navnene, slik at det blir Chitter?? DET hadde vært bra navn det. :P

Anonym sa...

jeg synes du skal kalle han for roflmao lol! eller bare superlol

Anonym sa...

Leidulf !!

ingave sa...

Chirag!

Anonym sa...

Hallo??!! Likte du ikke Bob Kåre?!? Jeg liker det fremdeles, hvis jeg får barn(stakkar de isåfall) skal de hete Bob Kåre til mellomnavn, og hvis det er tvillinger skal den ene hete Bob og de andre Kåre. Jeg er bare veldig opptatt av at noe/noen skal hete det, og pleier alltid å foreslå det hvis folk spør..eheh..
Ellers så stemmer jeg for Chirag, du kan jo ikke kalle den for twitter, daa kan den like gjerne hete facebook, hotmail, eller blogg.no

Anonym sa...

Hallo??!! Likte du ikke Bob Kåre?!? Jeg liker det fremdeles, hvis jeg får barn(stakkar de isåfall) skal de hete Bob Kåre til mellomnavn, og hvis det er tvillinger skal den ene hete Bob og de andre Kåre. Jeg er bare veldig opptatt av at noe/noen skal hete det, og pleier alltid å foreslå det hvis folk spør..eheh..
Ellers så stemmer jeg for Chirag, du kan jo ikke kalle den for twitter, daa kan den like gjerne hete facebook, hotmail, eller blogg.no

Anonym sa...

Stemmer for at du skaffer deg en til. Da får de selskap i hverandre og du slipper å velge navn:)

Vilde sa...

Og forresten. Fugler foretrekker å ikke sitte på gulvet;)

iszting sa...

naa erd et paa tida a innroemme at jeg har hatt en absolutt identisk undulat, samme farge, samme -kloke- ansiktsuttrykk.
min het
TRICKY
etter den engelske musikeren, tricky (born Adrian Nicholas Matthews Thaws).
http://www.dailymotion.com/video/xeeet0_tricky-murder-weapon_music

Rosa&Carlotta sa...

funny pictures!! : D
the last one is beautiful!!



xx
Check out our fashion illustrations at Illustrated-Moodboard.com ! = )




.

Alexander sa...

Genialt innlegg:D

Susanne sa...

Jeg synes den skal hete Bjørnstjerne

Anonym sa...

lol for en morroklump den fuglen er:D:D love

Anonym sa...

men altså. jeg tror undulaten din er en jente? men du vil kanskje kalle den twitter eller chirag uansett.

Ngan Nguyen sa...

åh, digger deg!! Og recap'ene på 730 dreper meg, ler meg ihjel :)

Anniken sa...

Mener å ha lest at undulater er sosiale "flokkdyr" (les: fugler) og at de trives best med å være minst to.. Skal du ha en til burde du kanskje passe på at de er av samme kjønn, så du ikke har 100 undulater plutselig *ler*

Lene sa...

Lett, Chirag!!

Martha Antonie sa...

Chirag vel!

Mariell sa...

Twitter ;)

Anonym sa...

kan den ikke bare hete Pepsi power!

Trudy sa...

Dr. Mengele er jo rimelig fantastisk, da!? Eller saa kan du faa deg enda en fugl og kalle dem Pompel og Pilt!

eva helgine sa...

Jeg synes egentlig at Twirag var et bra forslag =)

Anonym sa...

Chirag!

Anonym sa...

HJahhahha

Den kan hete LOL eller HAHA

Anonym sa...

Chirag!! serriøst den må hete chirag, det andre blir for klisjé

Anonym sa...

Omg, <3<3<3<3<3 - holdt på å dø av irritasjon og høst i dag, også leste jeg dette <3<3<3<3

Tomas

Anonym sa...

TWITTER uten tvil!!!

Anonym sa...

SERIØST LINNEA, DU GIR HAN IKKE VEKK GRATIS!, GI HAN HELLER TILBAKE TIL DYREBUTIKKEN NO! TENK PÅ OM HAN BLIR UTSATT FOR DYREPLAGERI! FORDI HAN VA GRATIS! OG TENK PÅ STAKKARS FUGLEN DIN! FLY HAN TIL MOLDE,SÅ KAN MOR DI PASSE PÅ HAN! Tenke på fuglen heile tia i no..

Katrine sa...

Twitter! :)

Anonym sa...

Twitter.

Sandra Holst sa...

Da kan den jo hete Twitter Chirag eller Chirag Twitter? :-)

Hannah sa...

Du må kalle den Undulaten Halvor!

Anonym sa...

Hvor er genseren din fra? Den var veldig fin! Likte fuglen din med, btw :) den var så vakker!

Chalala, 24, metal-hippie-rocker. sa...

folk er gærne.


Oppkall han etter en i Radioresepsjonen?

Anonym sa...

Hva med å kalle den Roy-Bob? :) Mye bedre enn Bob Kåre..

Anonym sa...

Chirag.

Anonym sa...

Chirag.

Anonym sa...

Chirag.

Anonym sa...

Hvorfor ikke Kåre-albert?

Sol-Angelica sa...

"SERIØST LINNEA, DU GIR HAN IKKE VEKK GRATIS!, GI HAN HELLER TILBAKE TIL DYREBUTIKKEN NO! TENK PÅ OM HAN BLIR UTSATT FOR DYREPLAGERI! FORDI HAN VA GRATIS! OG TENK PÅ STAKKARS FUGLEN DIN! FLY HAN TIL MOLDE,SÅ KAN MOR DI PASSE PÅ HAN! Tenke på fuglen heile tia i no.."

Sarkasme.no? Du skjønner vel selv at hun ikke kommer til å gi bort fulgen sin - og i hvertfall ikke til hvem som helst. Linnéa er sarkastisk, det er greia hennes.

Idun sa...

FOR GUDS SKYLD! KALL FUGLEN CHIRAG!!!

. sa...

Ååh du er så herlig! Gratulere med fugl, regner med den kommer til å få det helt supert!

Du er forresten en sånn person som gjerne kunne vunnet i lotto, fordi det er faktisk helt umulig å ikke unne deg det. Tenkte bare du måtte vite det..

love u.

elise. sa...

du måmåmå kalle den for Chirag ! kongen befaler.

Anonym sa...

Den skal hete VIN!!!!!

Ellabepp sa...

Hahahah :D Digger deg!

Anonym sa...

Du må jo liksom kalle den Undulaten Halvor. Det hadde nok vært passende

ingrid sa...

TWITTER!!!!!!
herregud, bob kåre har faktisk aldri vært gøy.

marthe sa...

Chirag!! NEI TWITTER!! nei, twitter er et hundenavn... Chirag!

Oda sa...

Den må så sykt hete Twitter! Twitter!

Katja sa...

Altså, om han skal hete Twitter, så kan du jo likesågodt vurdere navnene Tumblr, Blogspot. Facebook eller rett og slett bare kalle han .com

Signe sa...

CHIRAG!!!

martinetysnes sa...

Kan den ikke hete Brio? det er søtt da :)

Anonym sa...

Hva er det med folk og den sære formen for massesuggesjon som forekommer her da? Folk "hermer", i hytt og pine i skrivemåte og humor, etter Linnéa. Blir bare så ufattelig intetsigende å lese kommentar etter kommentar, som er så til de grader rævsleik(ta tunga opp mot nesa, så skjønner dere), ta feks. Kåre (7.17), en tydeligvis selverklært soulmate til Linnéa. Jeg tenker bare; Hva skjer her egentlig,virker jo som veldig mange her inne vil havne i psykose og bli helt apatiske den dagen hun slutter med bloggingen.
Faen, ah et sunt forhold til det, og er fristet nå på tampen til å lire av meg standard frasen- Get a life!! Paradoksalt, ja, siden jeg selv velger å bruke eksamenstiden min på å beskrive hvor sjuke brorparten av leserene her inne virker.

Fiffig blogg, men herregud folkens, hun er ikke en reinkarnasjon Messias heller.


Mr. Sentimental Dude

nora farah sa...

døp den til Chirag ! :-DDD

angelica sa...

Hvem er det som foreslår Halvor hele tiden. Hva skjer? Samme person dette eller?

Mange som ikke skjønner sarkasme her ja.

Digger at du skrev to innlegg på en helg foresten <3

Bare vent så skal du se at Twitter danser sånn som fuglen på videoen, eller plystrer. Det blir bra. Da må du lage videoblogg og vise oss:D
Det kan du godt gjøre med eller uten fugl også. No pressure though;)

Julie sa...

Synes den burde hete Gerard. som Gerard Depardieu, og da må du uttale det fransk. den kommer til å digge det. fugler er så Franske.

Kathleen sa...

Ja, skjer med det? Alt som skal ha navn skal liksom hete Bob Kåre.

sunniva sa...

Den kan hete PELLE BERNT!! eller bønnestilken :D:D:D:D

Anonym sa...

Familien min hadde en dame-undulat som het Henrik. Den kunne si "tosk" etter en times opplæring. For mer informasjon spør Per. Hilsen Pål

Anonym sa...

Jeg syns den burde hete Twitter ^^,

Anonym sa...

får fuglen sin egen blogg snart? Slik som Tica?

Karoline Madeleine sa...

Hehe, Chirag er et bra navn! Twitter er heller ikke så verst egentlig. Morsomt med de undulatnavnenee! :D

Anonym sa...

Kanke du og Twitter videoblogge a?

Anonym sa...

Kall den for Fengselsfuglen Halvor.

Anonym sa...

Kall den Twitter, jeg vet du viiil!

Heidi Viktoria sa...

Er så sykt enig med "Anonym 11.41". Alle hermer så sykt etter Linnéa at det er ikke morsomt en gang. Når JEG blir irritert av det, må jo Linnéa sitte hjemme og gnage av seg en arm eller noe...

Henriette sa...

lol.
Har du sett den første kommentaren på dette innlegget?

Anonym sa...

hehehe, musa mi heter Bob Kåre..


ehehehhehehe. unyttig informasjon.

men når det er sagt så skal du vite at jeg digger deg : D woho.

Cecilie sa...

Lever Twitter-Chiraq enda, kjære fadderbarn? ;)

Kirstin sa...

Chiraq er da ikke noe fuglenavn?! Gå for Twitter!

Anonym sa...

Jeg hadde en undulat som pleide å sitte på vinglassene og synge for seg selv, men den sippet til vinen når ingen så på. Fulle fugler krasjer lett og synger falskt. Beware.

Linnformasjonen sa...

twitter er genialt. Jeg hadde min første undulat da jeg var 4 og har ønsket meg en ny en ganske lenge. Siden jeg bor i København frem til jul har det liksom ikke blitt noe av, men så fikk jeg en kjæreste som liker å høre på radio og danser rart, så nå føler jeg egentlig at jeg kom greit ut av det. Det er viktig å investere endel tid med den i starten - så den venner seg til deg, men du har sikkert lest endel om det allerede. De liker speil, i allefall om de skal leve alene.

Anonym sa...

Chirag <3

Anonym sa...

Jeg hadde en undulat en gang. Den het Freddy. Freddy døde. Kall den Chirag du

titt titt sa...

oioiii linnea på radioen ;)

Anonym sa...

haha :))
jeg ville nokk gått for twitter !

Anonym sa...

Twitter var artig ^^

Anonym sa...

DU MÅ KJØPE ET LITE SPEIL TIL DEN!! ALLE FUGLER MÅ HA SPEIL MED BJELLE, DE ELSKER SEG SELV. SÅ MÅ DU KJØPE SLIKE LEKER MED BJELLE OSV!:)
TWITTER ER BRA.

Anonym sa...

takk for at du skriver disse inleggene dine! titter ikke innom så alt for ofte men når jeg gjør det så ler jeg meg halvt ihjel av det du skriver. dagen er dritkjip her, men du fikk meg til å le! takk! lykke til med fugl da hehe:)

Anonym sa...

"- Jeg hater jævla hipstere. Alle snakker om indie her og indie der, men vil du virkelig bli et av de indiebandene som lager to album og forsvinner? Det er bare trist. (Enig.)!"

Elsker ikke du disse indie hipsterne? Feks. MGMT og The KOOKS (som begge suger balle).

Anonym sa...

Så noen heldigvis var enig i påstanden min om at det det er mye litt vel ivrige "fans" her inne, tenker på 3.56 pm. Takk Gud(eller noe) for at jeg ikke er den eneste som så det:-p

Mr. Sentimental Dude

vilde aas sa...

du hører det nok kanskje ofte, men du er virkelig genial! for en liten og uskyldig 15 åring som meg, er du det perfekte forbildet! du er en av få personer som faktisk sier ting som de er, tørr å være deg selv og gir rett og slett litt faen! digger det! stå på og fortsett med det du gjør, for en dag vil du ha hele verden under dine føtter (og kanskje lære unulaten din å danse)!

Linnéa sa...

anonym 10.23: Du tar teksten ut av kontekst, jeg skrev at alle hatet hipstere.

Natalie sa...

http://tommylife.blogg.no/
sjekk ut hvis du har lyst til å le litt av noe :P

Anonym sa...

Til anonym 10.23: Du suger balle hvis du synes the Kooks suger balle. De lager nytt album nå, og gode musikere bruker tid på slikt, de kaster ikke ut piss i hytt og pine for å please alle. Dessuten, Kooks hipster band? LOL. Se på KOL, "alle" digger dem, men spør du: Ja hvilket album er best svarer de fleste: ØH........... jeg liker sex on fiyah og use somebody dah. KOL er blitt mainstrem, det de gutta ikke innser er at de ikke er så jævla annerledes enn hipsterne.Folk digger 2 sanger av dem og har ikke engang hørt de sangene som ifølge KOL selv skal være "ekte" og bra. Og et stort LOL til deg også Myhre som godtar alt KOL gutta har å si, men du har vel ikke gått lenge nok på skole for å skaffe deg en egen mening og bare sluker alt kjekke Jared har å si like rått som shusien du ikke spiser. Lykke til videre i livet med å være grinete og jævelig på radio og skrive om KOL på 730.no, som er omtrent det eneste du gjør (+ de jævla oslofittene)

Jannekake sa...

Verden er komplett. Den fine bloggen din er dekket av en sinnssvakt svær "HVEM AV OSLOGIRLS-JENTE ER DU?"-reklame.. Fantastisk.

Anonym sa...

Det er så gøy(helt oppriktig!)å lese innlegg her som er krasse, som feks. Jannekake(fatso maybe?)sitt. For et enormt givende liv du har, hvis du mener verden står og faller på en blogg. HAHAHA!!! Hvis det er så junk, why bother?

Seriøst, hvorfor ikke finne en annen blogg bare, er jo en underdrivelse hvis jeg sier det mildt sagt er dusinvare..

"Dobbelmoralens høye vokter"

Mr. Sentimental Dude

Kaja Sofie sa...

Jeg synes Bjørn er et passende navn.

Anonym sa...

Jeg syns du bør kalle den Mr. Sentimental Dude

Anonym sa...

Skal du først ha ironisk-IT-navn så gå da for all del for Hotmail

Ingvild sa...

Æ syns den skal heite Leverpostei.

Mr.Sam sa...

Mener du seriøst at du trenger fuglevakt i jula? For jeg kan godt passe på'n. Hvor lenge er det evt snakk om og følger det med mat liksom? ska være i oslo i hele jula og trenger selskap...

Linna sa...

twitter! ;-D

Linna sa...

Æ har kalte katten min Karl, men da jeg fant ut at det var jente bytta jeg til Karla-Ikea, synest det funker bra! :-)

Eller Albert :):)




Fjonulf funker også bra :-)

Kats sa...

Twitter, definitivt.

Anonym 10:23 igjen sa...

Til anonym 1.55: Det var da fryktelig hvor grinete du skulle være da. Hørt for mye på The Kooks? Da så. Jeg hadde også blitt gal. Du sier gode musikere bruker lang tid på å lage gode album? Ikke i Kooks' tilfelle. De kan bruke så lang tid de vil, men det vil fortsatt være polert dritt som kastes ut i "hytt og pine" for "rocka" fjortiser og sånne som deg.

Skulle jeg forresten bli fornærmet av Kings of Leon hetsen din? Om jeg ga deg feil inntrykk: Nei, jeg liker ikke KOL (for en teit forkortelse), og syns personlig deres musikk er dritt og. Ja, de er nå alle manns eie - eller mainstream, men ikke "hipstere" som du påstår. Hipster-band er band som baseres på å være "hippe" døgnfluer som forsvinner raskt, noe Kings of Leon ikke er. Gjør litt research før du driter deg ut.

Tror heller det er du som trenger å gå tilbake på skolebenken for å pusse skriveegenskapene, loser.

Ivana sa...

Gratulerer med fugl,Linnea!
Jeg stemmer for Chirag.
Godt å se at du blogger mye om dagen :)

-Ivana

Anonym sa...

heisann :)

dette har ikke noe med innlegget å gjøre, men hva synes du om Tommy og hans blogg?

her er linken:
http://tommylife.blogg.no/

- lol!

Anonym sa...

Jeez... Litt av en kommunist-sensur her inne... Synes bare leserene hadde godt av høre sannheten om hvorfor bloggere innviterer til diskusjonsdeltakelse i personlige saker. De fleste her inne er nemlig ikke kompetente nok til å resonnere seg frem til det på egenhånd.



Mr. Sentimental Dude

Anonym sa...

Til anonym 10.23

Det med skrivefeil, skrev det innlegget rimelig fort og gadd ikke rette opp i noe. Beklager at jeg ikke tok meg bedre tid til å korrigere rettskrivningen og setningsoppbygningen min, forstår at dette er frustrerende for deg.

Nei jeg har ikke hørt "for mye" på the Kooks, og er heller ikke en "rocka" fjortiss, men setter bare pris på musikken deres. Når du da kommer og sier at de er hipstere, ja på hvilket grunnlag da må jeg spørre? De fleste her i landet skjønner jo ikke hva de synger om engang? Hipstere er band som Panic! at the Disco som gav ut én sang alle likte også døde ut. Skal du kalle The Kooks et hiptser band må du nesten si meg hvilken låt de hadde som lå på VGlista top 20? Og hvorfor du har trekt konklusjonen om at de har dødd ut?

Research ja? Skal vi se av de 5 mest avspilte sangene deres på last.fm er det en forskjell på 100 000 avspillinger fra låt nr 1 og 5. De er kjent for 2 sanger, og det er use somebody og sex on fire. Det var da "alle" oppdaget dam og vi får nå se hvor fort den hypen dør ut da folk finner ut at, "faen det nye albumet har ikke use somebody eller sex on fire, øøøh", tror det er mange "rocka" fjortisser som detter av lasset. The Kooks har aldri vært "hippe" ergo de kan ikke være døgnfluer som forsvinner raskt da de aldri har vært spesielt berømte.

Om du mener at de lager drittmusikk får være opp til deg, du får kose deg med den fantastiske musikken du liker. Men det var at du sa The Kooks var hipstere, som som irriterte meg. Jeg liker spesielt godt at du avslutter med å kalle meg loser, da du begynner innlegget ditt med å kalle meg grinete, fremstår som like grine selv.

Anonym sa...

Anne Kath omtaler deg i intervju i Kamille som kommer til helga :)

Anonym sa...

Haha, she's back!

Linnéa sa...

Paraply: Nei, har ikke sett det... Men den heter Twitter!

Undulaten min er en gutt...

Cecilie: Han lever! Enn så lenge.

Anonym 10:23: Jeg har aldri sagt at jeg liker Only by the Night best, så sjekk kildene dine jævla jøde.
Hvis du bruker last.fm-profilen min som kilde, bruker jeg også en CDSPILLER hvor jeg spiller av skiver, og jeg eier ikke engang den plata.

Ja, det eneste jeg gjør er å skrive på 730 og om Oslogirls. Resten av dagen sitter jeg og kikker på fuglen min.

Martine sa...

Linnéa, jeg elsker bloggen din! :)

Du er så FLINK!! :D Jeg blir skikkelig glad av å lese her, alltid <3

Anonym sa...

det går ikke ann å lese New York del2 !!!

Anonym sa...

Kall den for Einar med B. Altså Beinar!

Lina sa...

kvinne. slutt å slette innlegg.
vi liker deg selv om du blir innlagt.
(tørt er bra)

Anonym sa...

twitter!!!!! eller nei, vent, Chirag!!!! eller, vent! hmm... eeeh

Anonym sa...

Det eneste du gjør er å skrive om Kings of Leon på 730. Skulle tro du ikke visste at det finnes annen musikk. Og nei jeg brukte ikke DIN last.fm profil, men last.fm generelt, der det står hvor mange avspillinger hver låt har. Du har vel ikke hørt på en og samme sang hundretusen ganger?? Har heller ikke sagt at DU liker only by the night best men at "alle" har egentlig bare hørt 2 sanger av det albumet men sier at de digger KOL fordi det er in. Sjekk dine kilder

Anonym sa...

Det eneste du gjør er å skrive om Kings of Leon på 730. Skulle tro du ikke visste at det finnes annen musikk. Og nei jeg brukte ikke DIN last.fm profil, men last.fm generelt, der det står hvor mange avspillinger hver låt har. Du har vel ikke hørt på en og samme sang hundretusen ganger?? Har heller ikke sagt at DU liker only by the night best men at "alle" har egentlig bare hørt 2 sanger av det albumet men sier at de digger KOL fordi det er in. Sjekk dine kilder

Anonym sa...

hahhah, du er så sykt random! ELSKER det!!

Elise sa...

.....?

Vilde sa...

Har du sletta "New York del 2" eller noe?.. kommer opp på bloglovin men får ikke sett den her.. :S

Carolina sa...

Altså.. Nå har det gått 4 dager, Linnea! 4 dager! Hva skjer?? Jeg trenger min dose Linnea. Du får meg til å le, bedre enn noen annen! Skjønner ikke hvorfor du ikke har din egen spalte i Cosmo etc. Salgstalla hadde virkelig tidobla seg.
Stå på!

Kattii sa...

herreguuud. blogg for faen

Anonym sa...

Fy faen!! Du er ass