17. nov. 2010

Brødhau

FAEN, skaff dere en psykolog selv! Det er dere det er noe galt med - ikke meg!


I kveld skal jeg opprette et Kollektivt Selvmord-event til dere på Facebook, for dere må seriøst begynne å la meg være i fred! Jeg har nok med å våkne opp til innboksmeldinger som dette:



Og som dere vet ... På tirsdag fikk jeg en iPhone 4, og på lørdag mistet jeg en iPhone 4.

Jeg var på en Casiokidskonsert på Parkteateret, da det plutselig gikk opp for meg at, - hmm, mobilen jeg akkurat hadde i hånden er ikke her lenger? Så tenkte jeg litt til. Konkluderte med at det var normalt svinn, og sjanglet videre.

- Mia, du har ikke telefonen min du, vel?
- Nei, Linnea.
Nei nei, tenkte jeg og gikk bort til en vakt.
- Vakten! Telefonen min er borte! Har du sett den?
- Du skal ut herfra.
- HÆ??? Jeg bare spurte hvor mobilen min var!!! Har du tatt den???
- Du skal ut, sier jeg.
- Er det fordi jeg er kjendis???

Tydeligvis ikke, for et halvt minutt senere var jeg ute. Alene. Uten telefon. Med bena i kryss.
- Jaja, dere! Ny bar, nye muligheter!

Yeah!


Neida, dette er faktisk 3 år siden, på det første julebordet mitt noensinne. Forøvrig det siste også. I etterkant har jeg bare fått gavekort av jobben i stedet mot at jeg ikke kommer.




Min mor nektet å gi en kommentar til mobilsaken, men min far mente som følger;
- Det jeg ikke skjønner, er hvordan et tenkende vesen kan bli frastjålet mobilen i sveiseblindfylla tre ganger i året - og hevde hver gang at hun har "mistet" den. Intelligens er gjerne definert som evnen til å lære av egne feil.


For det første påstår jeg ikke at jeg mister dem, jeg sier at de er stjålet - på denne måten er det ikke lenger min feil.
For det andre mister jeg ikke 3, men rundt 10 mobiler i året, og for det tredje var jeg mentalt utlært som 13-åring og finnes dermed ikke intelligent. Det er derfor jeg skriver det jeg gjør akkurat nå, jeg innrømmer min ubrukelighet.

Her om dagen foreslo forresten regnskapsføreren min at jeg kjøpte en minnebrikke til hjernen min.

Og herregud ... Vet dere hva som skjedde i dag. Jeg kjøpte et brød.

Etter at jeg jobbet som baker i noe som føles ut som et helt liv (9 mnd.) - erklærte jeg meg selv allergisk mot brød.


Og ettersom jeg er av den økonomiske typen, fryser jeg ned ting i porsjonspakninger for å spare penger. Likevel er jeg fattig. Uansett. Ettersom det var så lenge siden jeg hadde kjøpt brød, hadde jeg glemt at man skal bruke en sånn brødskjæremaskin i butikken, så da jeg kom hjem måtte jeg skjære helt SELV.


Og vet dere hva som var inni brødet?

En hvit flekk. Det var helt sjukt.







Forresten. I dag fant jeg igjen iPhonen min. Jeg hadde lagt den på gulvet på Parkteateret.


Vet dere, for å være helt ærlig tror jeg ikke dette går noen vei.

MEN FORRESTEN! Så dere episoden av meg på @home på VGtv? Ja? Trykk på bildet for å se den en gang til.


Takk for i aften, og kom gjerne med tilbakemeldinger på episoden. Jeg stilte opp for deres skyld.

247 kommentarer:

Rikke! sa...

FANTASTISK!

Pia sa...

Du altså, hahaha :) Legendarisk!

Anonym sa...

Hahah, fy faen! du er så sinnsykt genial

Elise sa...

Du er søt til å være jente!

Anonym sa...

Han mannen var så utrolig rar og klein at jeg nesten døde..

Hannah sa...

Jeg elsker deg!! skal du ikke reklamere for sjokolade?:D

ragnhild sa...

fantastisk! fikk til og med høre latteren din.

Ine sa...

Så episoden og lo så jeg hylte. Går ut fra at du har hørt det fjorten tusen ganger før, men du er genial. Hvordan folk kan foretrekke rosablogging fremfor deprimerende innlegg om hvitflekkede brødskiver fatter jeg faktisk ikke.
Du har bare en evne til å gjøre selv fluebæsj morsomt.

Julia sa...

Jeg ble så glad da jeg så deg på vgtv.

Marie sa...

Du er faktisk like kul som jeg trodde du var.. Skriver bra.. er bra!!! - digger deg, keep on the good work, høyde punkt i en kjip kald hverdag!

joakim sa...

haha.. herlig! ..og digga episoden av @home : )

Håvard sa...

Ble du irritert da Hasse spiste 8 av egga dine? Og skal du skrive om shashen din ?

Tale sa...

Øyh, du er jo kjendis, da kan du selge det hvitflekkedebrødet på ebay og bli rik.

Og jeg vil bli vennen til han feite klædden! Jeg trenger prøvekaniner til idiotfjerner-oppfinnelsen min.

Stine sa...

Hasse er hot. Enig?

Stine sa...

Hasse er hot. Enig?

Erle sa...

Jeg hater og livet mitt. Forslag til hva jeg skal gjøre taes imot med takk. FML

frkB sa...

hahah faen,første bloggen e gidd å læs, endelig nå arti dritt!

mijaow sa...

Hahah, lo høyt av @home! Du er så evig genial!

Anonym sa...

Jeg synes du var sinnsykt digg på @home og fikk fryktelig lyst til å ligge med deg! Good feedback?

Sofie sa...

Dritbra episode, i daua!

Anonym sa...

Jeg så @home, og jeg lo;) Spesielt at Hasse spiste eggene dine, bra at du stod over. Smashen var bra gjort og det er godt å se at termodressen fortsatt er med!
Konge at du stilte opp... Og så tror jeg på at mobilene dine blir stjålet asså!

Linda sa...

Du er skjønn! -Både innvendig og utvendig. :)
Og har en egen evne til å gjøre dritt om til gull.

Catrine sa...

HAHA, kan huske da jeg var 16 og dum i huet. Da ble mine mobiler også stjelt. Jeg tenker at hvis du ikke vil ha Iphonen din så kan jeg ta den. Jeg har dritlyst på.

Marte sa...

Tidig å sjå deg på video:=)

Anonym sa...

(serr. du er fantastisk!)

Ronja sa...

Gode gud. Hvorfor står han freaken med bart og mellomrom mellom tenna og lager en haug med egg på kjøkkenet ditt?

Anonym sa...

Har du vurdert å lese "Kollektivt selvmord" Av Arto Paasilinna? Den er nesten like morsom som deg! annbefales.. :)

Mr.Sam sa...

kjempe morsomt!! masse skryt til deg:D

Anonym sa...

Linnèa, jeg elsker deg

Anonym sa...

Hva skjer egentlig med han narvesen- fyren? det lo jeg av. Gratulerer med gratis sjokolade forresten.

Ingvild sa...

Haha, "jøde". Vittig at det var det første du tenkte på i forhold til banneord. Jævlig bra!

Anonym sa...

hahahaha og superlol!

Mariell sa...

Jeg så videoen her om dagen. Du var så søt når du lo :):)

Mrs. Darcy sa...

Du er KONGE! Elsker blogge din, og ELSKER at du blogger oftere for tiden! :D

Anonym sa...

Syyykt bra!! Hahahaha:p Digger deg!

Anonym sa...

Du er og forblir fantastisk festlig! TIDENES INNLEGG! :D

-V sa...

I må bære flire!

Anonym sa...

DU ER FANTASTISK

Hedvig sa...

Episoden var supermorsom! Digger deg!!:D

Anonym sa...

veldig morsomt å se deg på vgtv!! :D
<3

Marianne H sa...

Loool du er så ettertraktet :D. Hahaha jeg likte det. Jeg likte programmet, Linnniiiieeeea.

MEHEK sa...

Digger deg!

Katharina sa...

Vgtv sin kvalitet suger, så jeg satt og så på en hakkete Linnéa i en halv time. Når jeg fant ut at jeg bare hadde sett fem minutter av episoden orket jeg ikke mer. Du får si til de at kvaliteten søg, men ellers er du alltid bra:)

Maria sa...

Hvorfor har INGEN kommentert stemmen til han i kiosken?!

MJIIAAH OKDA

maria2 sa...

Maria: fordi han var søt og veldig snill. Han ga tross alt bort to sjokkiser.

Martine sa...

Jeg så den episoden fra VG-tv for noen dager siden, og jeg må si at han mannen virker tilbakestående. jeg ble kjempe irritert av å se på han, og hadde det ikke vært for at det var deg intervjuet handlet om så hadde jeg ikke giddi å sett den ferdig -.- Sykt stygg mann..
Du er genial!

Anonym sa...

Absolutt den beste episoden!!

theq sa...

Linnea, jeg digger deg, selv med hår på leggene. Mihii

Anonym sa...

lolwaaat, visst ikke at du snakket dialekt. 1+ for negativitet tho,

Monica sa...

Du inspirerer meg til å være så vemmelig som jeg føler for å være! Det er virkelig befriende ;D <3

Alt og Intet sa...

Kjempekul video :-) Men altså, ble du ikke sint når vgtv-mannen spiste åtte av eggene dine? Du er jo fattig!

karenmetric sa...

Jeg lo så jeg grein alle de 4 gangene jeg så den.

Klorehore sa...

Hadde ikke problemer med lasting av episoden på vgtv, den funka helt fint. så om dere har problemer er det nok ikke vgtv sin feil.

Anygays du er genial Linnèa, negativiteten din er alltid en oppmuntrer!
Negativitet er seriøst undervurdert.

Anonym sa...

Og jeg som hadde inntrykk av at planfadder og hvalsafari var right down your alley, hmm... Du kjører kanskje heller karaoke og danskebåtstilen?

atombomba sa...

Jeg synes dialekta di var fin, jeg! Kjeledressen var også fin. Eggene var litt for mange, og journalisten var litt for sprø, men du var akkurat passe munter. Stakkars kioskfyren som måtte lide for bartemannens påfunn, men sjokoladen ble i allefall betalt. Og du fikk en gratis!


Håper fuglen har det bra, den så veldig fin ut den også. Jeg har heller ikke så mye penger, og jeg er ikke student en gang! Og nå er det snart jul og greier!


Lykke til med videre skriving, framtiden din ser lys ut.

Kjersti sa...

Meget bra episode altså. Fikk litt vondt av han på Narvesen eller hva det var da, gjorde du?

Anonym sa...

Liker thermodressen din. Den er heftig. Det er du og!

Omana sa...

tror du ble helten min etter jeg så deg med den dressen.

Eddialism sa...

"jeg stilte opp for deres skyld" :D

Like før jeg feller en tåre lizm!
Du er LOL. En positiv en.

The Teller sa...

Jeg syntes ikke det er noe galt med deg i det hele tatt. Så det så.

Anonym sa...

(y)

Anonym sa...

Faen så fornøyd han programledern var med seg selv. Masete Stand up komiker?

Anonym sa...

Pinlig å lese teite kommentarer skrevet av teite mennesker her.

Ellers, svar på spørmålet; ja Linnea, du og Lasse spilte denne episoden veldig bra :-)

Anonym sa...

Jeg oppdaget først nå at det er masse andre folk som også kommenterer på innleggene dine. Vil det si at du ikke blogger bare for meg? DETTE GODTAR JEG IKKE ALTSÅ.

SA sa...

Mer Linnéa på TV! Fin, flink og sjarmerende.

Elin sa...

æhæ, du e serriøs best!

Rikke sa...

Hei Linnéa!
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal skrive dette for å få det ut på riktig måte... De store bloggerne snakker om at de er forbilder, og skal liksom gjøre alt rett. Sånn "OMG, jeg var på fylla i går og så bare rotet jeg med 5 HUNKS, serr", også får de 3436 kommentarer om at det var dårlig å skrive sånn for de skal liksom være forbilder for unge jenter.. Herregud, det er jo akkurat det de IKKE burde være. De gir jenter kjøpepress og man føler at man må ha chanelvesker, og 150 par med designersko, og se ut som en gudinne all the time..
MENS DU, kan legge ut bilde av deg selv med ører og en stor appelsin i kjeften, du snakker om depresjonene dine og at du var dritings i helgen, og det du tenker, og når du får negative kommentarer så unnskylder du deg ikke, for det er jo det du har gjort/det du mener, og man skal ikke endre på det uansett hva andre syns!
Det gjør deg til et utrolig sterkt menneske. Det gjør DEG til et forbilde fordi du tør å være deg selv.

Og hvis jeg skal velge en favorittKJENDIS utenom Ashton Kutcher (fordi han er sykt digg), så velger jeg deg :) Fordi du er AWESOME, og jeg kjenner meg ganske igjen i deg. Det får meg til å tørre å være mer meg selv og ikke den personen alle andre vil at jeg skal være.

Rikke sa...

Hei Linnéa!
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal skrive dette for å få det ut på riktig måte... De store bloggerne snakker om at de er forbilder, og skal liksom gjøre alt rett. Sånn "OMG, jeg var på fylla i går og så bare rotet jeg med 5 HUNKS, serr", også får de 3436 kommentarer om at det var dårlig å skrive sånn for de skal liksom være forbilder for unge jenter.. Herregud, det er jo akkurat det de IKKE burde være. De gir jenter kjøpepress og man føler at man må ha chanelvesker, og 150 par med designersko, og se ut som en gudinne all the time..
MENS DU, kan legge ut bilde av deg selv med ører og en stor appelsin i kjeften, du snakker om depresjonene dine og at du var dritings i helgen, og det du tenker, og når du får negative kommentarer så unnskylder du deg ikke, for det er jo det du har gjort/det du mener, og man skal ikke endre på det uansett hva andre syns!
Det gjør deg til et utrolig sterkt menneske. Det gjør DEG til et forbilde fordi du tør å være deg selv.

Og hvis jeg skal velge en favorittKJENDIS utenom Ashton Kutcher (fordi han er sykt digg), så velger jeg deg :) Fordi du er AWESOME, og jeg kjenner meg ganske igjen i deg. Det får meg til å tørre å være mer meg selv og ikke den personen alle andre vil at jeg skal være.

Anonym sa...

Tøffa! Jeg leste på nettsidene til nrk popsalongen for første gang i går og det var KUN fordi de har kjendis-Linnéa til å skrive. Kuli.

Anonym sa...

du er så genial!!!!!
kan ikke du klone deg for deretter å bli yngre, og sende vedkommende til klassen der jeg er lærer?

Anonym sa...

Jeg har nylig begynt å følge bloggen din, og jeg digger den! Jeg ler så tårene renner til tider. Bra at du skriver når du føler for det, istedet for når alle andre mener at du burde skrive. Hadde du gjort det, ville nok ikke kvaliteten ha vært så utrolig høy. Alle har lov til å få skrivesperre. Selv kjendiser. Jeg ble hjemme fra skolen for å lese ferdig, og nå sjekker jeg den hver dag. Mye bedre bruk av tiden, spørr du meg. Jeg sier herved opp livet mitt, også lever jeg gjennom deg istedet. Du burde ikke være fattig. Du skulle fått betalt for å være kul.

Erik sa...

Ha ha ha.

Får ikke sett @home episoden her på jobb, fordi vi har sånn idiotisk sikkerhetsbrannmur mot "useriøse" sider. Men bloggen din slipper igjennom...

Ja ja.

Nå skal jeg drikke kaffe med sjefen og si at den rå latteren fra kontoret mitt bare skyldtes at jeg har gitt en stakkar klekkelig rest-skatt.

Banan sa...

• Linnea Myhre

• Pen kjeledress

• Gir faen

• I luuuuv it

_Trine_ sa...

Love it;)

Siljus the pinglus sa...

Du.er.genial.

AlexanderS sa...

KANNIBALISME

lolforever

Joshua sa...

Første gang jeg skriver kommentar her. Ville bare si til dere som skriver her at det irriterer meg så sykt når dere setter aksenten feil vei på e-en. è <- Nei, det er ikke sånn!!! Ja, det er sånn -> é. Lær dere å skrive før dere gidder å legge igjen smiskekommentarer.

marianneiroma sa...

Fy faen :D

Amalie sa...

hahahha, dritbraaa!!!! (L)

Marie Skarsbø sa...

Jeg synes også det er pinlig å lese smiskekommentarer her der dere prøver å få enten Linnéa eller andre blogglesere til å le. Dere er ikke morsomme, det er det bare Linnéa som får til.

Thomas sa...

Jeg skal begynne og skrive blogg selv. Sånn at jeg kan le av kommentarer til folk! Herregud, skyt meg i trynet.At det er så mye ødelagte mennesker det i dette landet. Er på grensen til SKREMMENDE(måtte bruke capslock for the ekstra drama)Jeje gidd ikke skrive at du skal stå og slikt. Fordi du bryr deg ikke uansett. Så ryk å reis. Og slutt og blogg!!!:)

Stine Helene sa...

Haha, jeg eeelsket kleinheten i @home videoen, med de kleine vitsene til Hasse som ikke akkurat slo helt ann... Haha. Og det at han virker som verdens mest positive person og prøver å få deg muntret opp og gira, og det bare slår heeelt i motsatt retning! Haha, digga det!

ELSKER bloggen din forresten! Hver gang jeg har en dårlig dag, så hjelper det alltid å lese i arkivet ditt!

Two-Piece Toby sa...

Jeg er imponert over symmetrien på brødskivene dine, med tanke på at de er skåret opp manuelt. Det er en kompetanse man ikke skal kimse av.

Anonym sa...

heilt sykt konge du ;D

Anonym sa...

I LOVE YOU!

Anonym sa...

hahaha, digger deg !!

Anonym sa...

du er syyyyk i hode! på en positiv måte :) ælsker bloggen din :O

Anonym sa...

Du er så fantastisk og genial, både på bloggen din, på tv og radio.
Og du er faen ikke udugelig!

Anonym sa...

Kanibalisme! :D Jeg dør av latter!

Anonym sa...

hahahahaha, åhh, termosdressen!

Lisette sa...

Hei, jeg leser visst bloggen din baklengs, siden jeg oppdaget den litt sent, men så du ønsket noen musikk tips, så her er to jeg vil anbefale:
Pixies
Eels

Anonym sa...

HAHHAHAhahhhahaha seriøst, du er så genial. og serrrrrr sykt pen! LINNIEEE <3<3<3<3<3<3<33<3<33<3<3<3<3<3<3<33335464764745YEYRT

M=) sa...

Har lyst til å bli kjendis så jeg kan ligge med deg!

Anonym sa...

Marie Skarsbø! Ta ikke tørrvittigheten min fra meg! Bortsett fra nytt på nytt er den alt jeg har av glede i livet... FML :C

fgdfg sa...

åssen brød kjøpte du?

Har ikke så jævla lyst på hvite flekker i mitt brød liksom, så greit å vite.

Anonym sa...

You`re amazing!

Muffin sa...

det beste var egg-episoden. ;) Også må man jo bare elske den barten.

Susan sa...

Åhelledussen, du er så herlig når du ler!

Anonym sa...

ELSKET @home episoden!!

Anonym sa...

ilu

Lisa Kristin sa...

Den episoden gjorde meg glad! Du gir meg en latter i hverdagen, Linnea, stå på (:

Anonym sa...

Skulle ønske du meldte deg på Sunsilk konkurransen Linnea... Få alle leserne dine til å stemme på deg, du ville vunnet klart... Alt for å få bort den som leder og de jævla rosabloggbærtene...

Utfordrer deg, pleas.

Eva

Henriette sa...

Haha, det skulle virkelig vært flere som deg her i verden!!

Anonym sa...

"Jeg kan desverre ikke gi deg no (skyte haka frem) bruus!"

Åssen klarte du å IKKE le av han? HAHAHAH

Forøvrig er du dritråå!

Anette sa...

Den va skitskøy, lik at du bruk dressen din!

Anonym sa...

Hail to the queen!!! LOVE!

Anonym sa...

legg*

Anonym sa...

legg ut link fra når du var på god morgen Norge da! Jeg skrudde på akkurat når det var ferdig.

Anonym sa...

æ skjønn itj korfær folk syns du æ morsåm??? du æ jo berre ein tapær ass!! btw du er kæl

Lene sa...

Tenkte at siden det forrige innlegget var så fullt av kommentarer og du sikkert hadde likt å lese kommentaren min poster jeg den her også:

Hadde det helt som deg da jeg gikk i 9ende og store deler av 10ende. Jeg forstod ikke meningen med å leve om man hadde ett vondt liv, for en gang blir man til moll uansett. Men jeg så heller ikke meningen med å være glad, for det savner man ikke når man er død uansett. En gang vil alle bli til moll uansett. og da er man moll, man føler ingnenting, savner ingenting, tenker ingenting.

Jeg følte at jeg kan aldri i livet mitt forrandre synspunkt og mening fordi det er sånn det er. Jeg tenkte på selvmord hver dag. Men en dag fikk jeg en telefon om at jeg hadde vunnet en tur fil Afrika! det hadde sikkert ikke du likt, men jeg elsker å reise. Folk spurte meg om det, og jeg smilte og fortalte. Når jeg våknet var det første jeg tenkte "Jeg har vunnet en tur til Afrika!" og jeg tenkte over det hele tiden hvor sykt det var, og plutselig sluttet jeg å tenke så mye over døden og meningen med livet. Småting som skjedde i hverdagen som gjorde meg glad var det første jeg tenkte på når jeg våknet, og jeg ble generelt mer lykkelig.

Bare vent, en dag får sikkert du også ett sånn lite "kick" som gjør deg mye gladere.

Anna sa...

Flott at du er reflektert!

Likte den episoden veldig godt :D

Trine Grung sa...

Digget at du skikkelig hadde fikset deg på håret. Gud, jeg håper du blir kjændis og kommer deg på rød løper. Da leende av alle idiotene som går der fulle av guff i trynet. Lag et innlegg hvordan du kommer til å kle deg når du går der ;-)

Karoline sa...

ble enda mer forelska i deg, jeg nå! Herregud, du bruker jo varmedress! det visste jeg egentlig, men jeg elsker deg for det for det:D

Anonym sa...

Hvorfor bryter du plutselig ut i latter når han egg-duden driver og steker egg?

Anonym sa...

superdupert!

Anonym sa...

ÉÉÉÉÉ
É
É
ÉÉÉ
É
É
ÉÉÉÉÉ

Anonym sa...

ÉÉÉÉÉÉ
ÉÉ
ÉÉ
ÉÉÉÉ
ÉÉ
ÉÉ
ÉÉÉÉÉÉ

K sa...

Du ba om det når du la ut det innlegget. No offence. Men greia er i grunn bare at folk bryr seg. We all love you.

Et spørsmål.. Hva tenkte du når du hørte stemmen til han på narvesen?

Ingvild :) sa...

Ååh, så bra du fant iPhonen igjen!!

Så episoden, men grunnet RÆVVA nett på GC mistet jeg mye av sammenhengen fordi videoen hakka verre enn tennene mine på vinteren :(

Anonym sa...

Vi har samme kjeledress :D

mette sa...

Leste om deg aller første gang i går(vg), der så jeg Anne Kat. hadde omtalt deg, slik ble jeg nyskjerrig på bloggen din og deg.. Fytti rakkern du skriver mye morsomt og veldig bra..
Jeg er 33 år og tror faktisk at jeg kommer til å følge med på bloggen din, trenger humoren i hverdagen min:)
Hilsen Mette

Anonym sa...

Genialt;D

visste du at når man søker "naken mannetiss" på google er du omtrent hva som kommer opp?

Anonym sa...

Very funny! Best blog I have ever read.

Anonym sa...

ganske morsom. noen ganger ler jeg av denne også:
www.heljeiverdensnavle.blogg.no

Else sa...

@home episoden var helt ok, kunne vært værre liksom.

L sa...

Haha! takker for masse for god latter i hverdagen! Og episoden fra VGtv var bare hærlig :D

trolia sa...

Bedre med hvit flekk i brøet enn stein som knuser tenner i brøet..
Var på Tv2 Hjelper Deg her om dagen.. det hadde visst forekommet flere ganger ifølge leverandøren :|

Anonym sa...

parkdressen din var hot <3

Anonym sa...

Næi fetta allså!
Skjer me at det BÆRE e raringa dær æ kjæm ifra?-.-'

Ronnie sa...

Fatter faen ikke hva du sier på @home.
Gidda ikkje å se halle episoden ein gång.

Mona Charlotte sa...

Så omtenksomt av deg :-)

Trine-m sa...

Enten var brødet gammelt eller så har du en nyslipt brødkniv... Well done ! Kunsten er kanskje å ikke legge seg på kniven.

Synes jeg så noen undertrykte smil på vg-episoden. Vanskelig å være bitter/sinte-Linneá ? :-)

Kristin_lolz0r sa...

HAAAAAAHA Jeg loller fælt av de absurde bildene dine. Du er jævlig åzum <3 rett og slett.. jæævlig åzum!

Michelle sa...

hahaha du er så morsom, digger deg !!!!!!!

Anonym sa...

har du lagt på deg, Linnèa?

Thorbjørn sa...

@Home var moro, både du og Hope er tøffe typer. Jeg tror jeg så at du lo minst én gang også. Ikke hver dag! :)

Flyfree sa...

Bare være med i flere sånne du ;)
Likte btw dressen din!
Likte også sminken din, kan du ikke lage en videoblogg der du hviser hvordan du gjør det? Det hadde vert koselig.
hahaha, kødda!

Anonym sa...

Din kjedsomhet og lidelse = vår daglige latterdose. Du er morsom og underholdende. Beklager.

BTW: Noen burde betale deg for å gjøre slike ting oftere!

Anonym sa...

du e så sødæææ, eie linnéa, EIE!

Anonym sa...

ååh, hahhaah, nå tissa jeg litt på meg, og det er SERR ikke kødd!!

Marte sa...

HAHAHA
Du skriver så morsomt at jeg må lese innleggene dine for kjæresten min.
Han syns ikke det er morsomt i det hele tatt.

Men så ler han bare av bæsj.

Johanne sa...

hahaha! genialt :D

Trine-M sa...

Herregud, Linnéa. Jeg overså noe. Du har REGNSKAPSFØRER. Jeg vil også ha ! Det høres passelig seriøst ut.

Ina sa...

Unnskyld meg, men han gamle fyren er bare frekk. Altså virkelig, gammel og støgg som han er og så tror han at han har en sjans. Jeg er så pisslei av sånne. Neste gang en halvfeit sleskete hårete fyr kommer bort til meg og sier jeg er pen skal jeg skjelle ham ut for å være frekk nok til å tro at jeg i det hele tatt ville ha snakket med sånne som ham. Dessuten så opptar de mye tid.

Og takk til deg Linnea som er så rappkjefta som du er. Nå kan jeg med god samvittighet være det samme.

Anonym sa...

Haha, lol. Likte blikkene du sendte den Hasse-mannen iblant. Og Smash-gutten var jo..søt. Og så syntes jeg litt synd på deg etter hvert:( Sikker på at du ikke har kreft eller aids eller noe? neeeida... :) Men du burde få deg en fin fritidsaktivitet (som f.eks. å samle på servietter, eller gjerne noe mindre tragisk..), og kanskje ta deg en tur til frisøren. Jeg sponser gjerne!

hellemalene sa...

Vi venter i spenning på en anbefaling av sjokoladen "Smash" du fikk.

Anonym sa...

Du er tilbake igjen med BRA blogging! Fantastisk!

Linda Jeanette sa...

Jeg har ikke bare sett episoden 1 gang, men opptil flere ganger! Du er genial, Linnèa! Du skuffer aldri :D

e sa...

Jeg digga den episoden! Du er awesome :D

kames sa...

Du er bare i en klasse for deg sjøl....ler meg i hjel... av et brød??

Malene K sa...

Haha, kjenner meg veldig igjen med det å bli kastet ut bare jeg ser på en vakt! Synes av og til det er urettferdig, med tanke på at jeg aldri får bli på uteplassen til det stenger, slik som vanlige folk. Ofte får jeg ikke hente jakken min heller. Uansett... elsket den episoden der. Du er noe for deg selv du.

Linnéa sa...

Anonym som spør om jeg har lagt på meg; Nei, du kan godt få vektoversikten min.

At jeg må sitte og forsvare vekten min her er helt latterlig, du burde tenke deg om en ekstra gang før du kommenterer vekten en eksanorektiker. Du vet ikke hva dette gjør med meg.

maria sa...

Han Hasse minna VELDIG om Ricky Gervais. Wow.

Du er supersøt, alltid:)

ellen borge sa...

faen for noen horefolk som gidder å kommentere. bortsett fra meg seff. haha - DU er bra

tollbodgata sa...

Julebord er oppskrytt, man blir jo like full hver helg uansett..

Christine Rosenlund sa...

What can I say? Blogg er ikke den samme uten deg! :)

Vinterdepresjonen sa...

Haha! Var så rart å høre deg prate i videoen.

Lotte den Flotte sa...

Veldig underholdende blog du har :)
Litt flaut at en(Thomas) fra Andenes(Aines) har sendt melling =p

Anonym sa...

Alle kan se at du absolutt ikke har lagt på deg et gram.

Forøvrig synes jeg kommentaren øverst i innlegget var litt irriterende. Når du skriver et innlegg som du gjorde nå sist, må du forvente å få tilbakemeldinger på det. Ja, mulig det var sarkastisk ment osv, men jeg så det som et spark til alle leserene dine som bryr seg om deg.

Anonym sa...

Av alle de verdiløse bloggene kjæresten min leser, så er du definitivt den mest verdiløse... på en meget underholdende måte. Ble uhyre fornærmet da jeg kom hjem fra blindern og fant ut at kvinnemennesket hadde lest blogg... på min pc!

Det er jo lett å tenke seg at det ikke er noen mening med livet. Derfor har mennesket oppfunnet Gud.
Noe som igjen beviser at det faktisk ikke er noen mening.

Gratulerer, men jeg fant det ut lenge før deg.

JB

Anonym sa...

haff... jeg ble bare deppa av å se han Hasse jeg.....men så ble jeg glad da jeg så deg da.. og så ble jeg deppa igjen...

Anonym sa...

Hhahahhah :S

Anonym sa...

wow du er virker som en sær bitch ass...

Mox sa...

Stakkars Asperger-kioskmannen som får sparken når sjefen hans ser på VG-TV at han gir bort sjokkis gratis til folk.

Anne Berit sa...

Drit bra!! Elsker deg, skal vi gifte oss? :D

Jonas sa...

Du er søt. c:

Miine sa...

I read one of your comments on a blog called www.texterrors.com.
We sat and laughed for hours on the website. It shows txt mess sent to wrong person.
Example: The boss.
Sms: Would you take a bath with me tonight? Kisses on your neck

/ M

Anastasia sa...

http://nrksuper.no/super/tv/vis/?vid=409028&pro=128 Spol frem til ca. 42:00

he he

Anonym sa...

<3

Anonym sa...

Her har du noe å kose deg med i helgen:

http://outsidebi.blogg.no

Anonym sa...

Shitt, du minne mæ om han Red i The 70 show :) Han e så sykt morsom ;)

Marte sa...

Beste innlegget på lenge! Å lese om undulaten din er ganske kjedelig.

Oda sa...

- Linnea?
- Ja?
-hater du meg?
- Berre litt.

Haha!

Katrine sa...

Hvor har du kjøpt buret til fuglen din? Fuglen min trenger ny vannkopp, lik som fuglen din har, og finner den ikke noen steder :)

Anonym sa...

You`re 20 years old, you dont know shit about shit, and 15 years from now you`ll look back at this and think "what the hell was I thinking.." :) Mark my words, I`l bet you 100,000.- that this is the way its gonna be. Now shut your bitch mouth and sit the hell down, who do you think you are anyway?

Anonym sa...

Jeg leste dette:

"HÆ??? Jeg bare spurte hvor mobilen min var!!! Har du tatt den???
- Du skal ut, sier jeg.
- Er det fordi jeg er kjendis???""


Kjendis!? Ser du på deg selv som en kjendis??? LoL :) Du er mer gal enn jeg først trodde, han kastet deg antagegeligvis ut fordi han visste meget godt hvem du var, men ikke fordi du var kjendis. Hvor har du fått det ifra? LoL

Anonym sa...

Herregud blir så irr på folk som ikke skjønner ironien i det du skriver.. Du skriver utrolig bra, og fra nå av er jeg helt hektet:)

stine sa...

"Kjendis!? Ser du på deg selv som en kjendis??? LoL :) Du er mer gal enn jeg først trodde, han kastet deg antagegeligvis ut fordi han visste meget godt hvem du var, men ikke fordi du var kjendis. Hvor har du fått det ifra? LoL"

Altså. Jeg blir rett og slett oppgitt av å lese denne kommentaren. Hvordan, hvis du faktisk er så sosialt uoppvakt at du ikke forstår humoren i dette, -hvordan i helvete kom du deg i det heletatt på internett? og hvorfor var akuratt denne bloggen viktig/interessant nok for deg til å faktisk navigere deg hele veien inn?
Er det faktumet at ingen andre i klassen din liker det samme som deg? De ler av ting du ikke forstår og elsker alt du aldri vil være?
føler du deg utilstrekkelig og verdiløs når du ser andre mennesker lykkes? hvis dette stemmer burde du heller sette deg ned og ta et stort jævla oppgjør med deg selv, koke en kopp te og innse at å rakke ned på andre ikke kommer til å forandre noe som helst! hva faen slags glede er det å hente i å skrive en såpass uintelligent, useriøs kommentar til et vilt fremmed menneske? Problemet ligger i deg selv, og du vil gjøre lurt i å innse dette.
Dette gjelder alle som lurker rundt på nett i jakt etter å finne noe å være sint på.
Du er ditt eget jævla problem og du oppfører deg patetisk, gro en ryggrad og fiks livet ditt.
-og til vedkommende som ba linnéa samle på servietter....... hva med om hun heller gjør som deg og setter ut på internett-eventyr for å belære andre om hva de burde bruke tiden sin til?

Jævla idioter.

Silje sa...

Ville bare nevne at du er den første bloggeren jeg har klart å lese et innlegg av. Takk for at du i det hele tatt gidder å bruke tida di på å skrive, du som har så mye annet å gjøre. PS! Undulater blir morsomme når du slipper dem løs.

eg sa...

Herlig Stine 111:03 PM. Herlig!

kul_jente_kulkul sa...

hahehi gidder ikke kommentere på akkurat dette innlegget fordi jeg har lest sykt mange nå så dette er litt generelttt
men perfekt med denne bloggen nå,fordi jeg er litt sur nå fordi jeg stjal masse boller fra jobben min som faren min og brødrene mine spiste opp, eller jeg hadde tenkt ådele med de men jeg angret med EN gang de tok uten å spørre men da var det for sentt og det ødela HELE gleden med gratis boller - også driver ingen av de førti stykkene jeg avtalte å finne på noe med idag å maser på meg om hvor vi skal være. og det blir litt for dumt hvis jeg skal ringe dem og uansett skal jeg på jobb imorgen så hadde ikke rukket å være med dem uansett og mobiln min er borte så de kan ikke få tak i meg, og det er en syk ond sirkel. også må jeg ta på selvbruning fordi jeg er mye blekere enn voldemort og ikke kan ta sol fordi jeg tok det så mye for to år siden. eller ingen har sagt jeg ikke kan ta det, og nå jeg skriver nå ble jeg egentlig kin
så takk skal du ha heheHEheHEhe nå fikk jeg noe gøy å gjøre ikveld kvalitetstid med skoledellpecen. og ikke stress med nye innlegg for da blir jeg bare hengene etter plis. fint om du kunne stoppet opp i sånn to måneder så jeg kunne lest alt det gamle. du skjønner HELT sikekrt (ops skrivefeil) hvordan det er eller noe sånt etcetcetc
ps jeg kjenner en som nesten ble kvalifisert til å være med i paradise danmark i forifjor. så ikke kom her og skryt av anneKATT

Milla sa...

Du høres veldig kul ut kul_jente_kulkul

ingrid sa...

hahahha, eeelsker videoen! Ler meg ihjel, omg.

Anonym sa...

Parkscenen (benken @8:50) når jenta i rødt i bakgrunnen spontanklemmer den nysgjerrige mannen, sikkert fordi hun forstår at mannen er totally lost i jenta i kjeledress (høstblå).

Oppdaget via Viktig Gøy.
Hasse. Morsom fyr.

Anonym sa...

La galskapen fortsette! :D Mer mer mer! Åssen gåre med fjærkreet? Og bikkja til mora di? Og katta? Og han derre sørlendingen.
og RING ANNE-KAT for pokker!!

Anonym sa...

begynner virkelig å ta av som kjendis du nå! stort oppslag i VG med anne-cat og greier.. GRATULERER :-) heier på deeeg

Vilde sa...

Sjekk ut bloggen min med modellbildene mine! :) www.vilde-g.blogspot.com

Beate :-) sa...

Du har flotte øyenbryn, kan du nappe mine? Jeg kan sponse deg med øyenbryn mot omtale på bloggen din.

Anonym sa...

til anonym :
fikk du ikke med deg at hunden døde?
R.I.P

Anonym sa...

Haha! Jeg digger humoren din.

Mor sa...

Men jeg har heldigvis en hund igjen.

Anonym sa...

På tide å oppgradere designet? Da tenker jeg spesielt på headeren din. Syns du har hatt den i evigheter nå

Anna sa...

KJEFTEN ANONYM, HUN EIER

Hege sa...

Hoho, jeg digger deg! :-D

Sandra sa...

Dette er så genialt at jeg skulle ønske du blogget HELE tiden. Men ikke gjør det, for det er bedre med få veldig morsomme innnlegg, enn masse dritt som er litt morsomt.

tingeling sa...

http://open.spotify.com/track/4z51LT5rHzm1GhC4cZrvdS

Vilde sa...

Du er sannsynligvis den beste bloggeren jeg vet om!

DenAllmektige sa...

det må jeg si kvinne! bra blogg ;) keep it up *tommelopp*

ser frem til flere innlegg ..

peace...

DragelandExpress sa...

haha, gleder meg til det kommer film om deg.
"en hjertevarm ny norsk film om linnea, den kulturmessige transen som forandret norges måte å se ting på."

stor film?
du er gærn <3

Anonym sa...

Alt du vet er feil. Hmm..
Det er så rett. Selv etter 40 år går det fortsatt folk rundt og tror at "p"en i p-piller står for "prevensjon"..