23. nov. 2010

Ikke at jeg bryr meg, men

E24 prøver å ta meg. Ring så mye dere vil, jeg har ikke gjort noe galt. Jeg er ikke født i går, og selv hvor mye dere prøver å grave med journalistspaden deres, kommer jeg ikke til å sladre på noen heller. At Norges største økonomi-nettavis oppfører seg som fuckings «Se og Hør» gjør meg bare flau, og framfor å grave i meg, hadde jeg heller dratt hjem og gravd meg selv ned i hagen.

Han spurte til og med om han kunne FÅ kontrakten jeg har med Nettavisen!
- Jeg har den ikke.
- Hva, har du den ikke? Er ikke det litt dumt da, spør han dumt.
Det er klart jeg har den jævla kontrakten, jeg har bare ikke lyst til å dele den med de skitne journalistfingrene dine så du kan klistre den utover den stygge avisen din!!!
- Jeg har den på papir i regnskapsmappene mine, sier jeg.
- Har du scanner?

For det første har jeg ikke regnskapsmapper, for det andre har jeg ikke scanner, og for det tredje kan du putte hodet ditt i toalettet og skylle ned.




- Jeg har nemlig hørt at du er litt misfornøyd med denne avtalen din med Nettavisen ...
Jeg gir vel faen i hva du har hørt, det eneste jeg har uttrykt er at jeg er litt misunnelig på at alle tjener mer enn meg. Men det er jo i bunn og grunn fordi jeg aldri har satt noen krav, slik som andre bloggere med "minstelønn" i måneden. Om Voe tjener hundre tusen i måneden, og Ulrikke Lund femti tusen - ja, så bad dere i pengene deres da vel. Jeg bruker bloggen min til å drite meg ut, jeg - ikke som en inntektskilde. Jeg har per dags dato aldri sendt en mail og spurt noen om noe, ser for meg at det må være ubeskrivelig flaut å selge seg selv på den måten.

Og selv om jeg gang på gang poengterte at det ikke finnes noe snusk i systemet med Nettavisen, bare at kontraktene er litt ulike på grunn av at vi har satt ulike krav:

- Men du får jo bare smuler i forhold til de andre ... Det kan jo være smart å gå ut med dette. Jeg tenkte bare at ...

Hvem er det som har fortalt deg at du tenker? Du er jo dummere enn undulaten min.



Så lenge jeg tjener mine skarve tusenlapper på bannerene på siden, i stedet for å skrive om produkter - er jeg egentlig fornøyd, jeg.

Jeg tror faktisk at jeg heller ville ha solgt meg selv på gaten framfor å "anbefale" en ansiktskrem fra Glo Minerals. Jeg bruker First Price bodylotion i ansiktet hver dag, og har aldri hatt så ren hud, så bare fuck off. Ikke send meg flere mail.

252 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahhaha, fader og morsom du er!!!

Chalala, 24, metal-hippie-rocker. sa...

Ta dem! KNUS DEM!

Sara sa...

Aww, du var søt når du gikk i spagaten! :)

Lene sa...

Bra sagt :)

Stine IE sa...

Du er jævlig fin. Og lættis! (fin spagat :-)

Anonym sa...

ilu :)

joakim sa...

Hahhaa.. nydelig! In ya face lixxxom! Love you! <3

Monica sa...

Linnèa, du er god som gull!!! E24 sliter nok med lesere (rart:p), og har sikkert hørt rykter om at alt med DEG selger, derfor prøver de seg.. og jeg er deg evig takknemlig for at du ikke reklamerer for annet enn gule epler<3 TAKK!

Anonym sa...

Du er favoritt bloggeren min! Iluph <3

Anonym sa...

FLINK!

Anonym sa...

det handler om respekt.

Anonym sa...

ÅRETS BESTE INNLEGG! digger deg! hehe:D

Lene sa...

Herlig, er det noe som redder en ræva dag er det blogginnleggene dine! Endelig noen som har mer å klage over enn meg :)
Digger det!

Anonym sa...

sponsa av firstprice elle

RH sa...

Du ser jævelig bra ut med ett ben. Vurdert å amputere?

Tina sa...

fantastisk

SA sa...

Fantastisk bra Linnéa.

Anonym sa...

Wow! Kan du gå i spagaten!? Dritfett!

Det øverste bildet av deg var forresten awesome.

The Teller sa...

CRED!

Ingvild sa...

Bra du sier hva du mener, og driter litt i det. Folk er innpåslitne, og bruker alt for å komme seg selv oppover. Kunne kanskje ha hjulpet deg, i steden for å grave. Eller noe sånt.

Anonym sa...

hahaha, morsom :):)

ingrid sa...

Linnea is back!
And it's GOOD!!!!
du er fet

Eline sa...

word.

Hilde Christine sa...

HAHA! Fantastisk! ;-D

LOLE sa...

HENRIK FRITHJOF

http://www.iam.no/telefonkatalogen/Horten/Henrik-Frithjof-Ringard-d3lkiJ1shQ

Nina sa...

I love you!

Anonym sa...

Godt vi har mennesker her i verden som Linnéa! :D

<3

Mette sa...

Stemme på en såkalt PRIKK! Friggin' Se og Hør-idiot.

Ellabepp sa...

Hahahahaha, du er så feet :D

Speilvendt sa...

HAHAHA, så sykt bra!! GOSSER MEG! Denne saken er rimelig drøy, men det er vel sånn journalister jobber (_må_ jobbe?). Tror jeg skal slutte å drømme om å bli journalist..

normog sa...

Du er klin sprø. Liker'e :)

Malin sa...

Du er bare rå! :D

Matilde Brandt sa...

Flink jente, sånn skal det gjøres! :D

Lina sa...

Lollingz!

Anonym sa...

Fikk du betalt av First Price for å skrive om bodylotionen deres elleR? ;) haha

emilie waaler sa...

åh så bra sagt. latterlig morsom avslutning!

Anonym sa...

Døøøds bra! OG "dobbel klask"; en til uspiselige journalister, og en til rosa bloggere som har solgt sjela si til djevelen

Helene sa...

<3

Johanna sa...

Hahaha fantastisk!

Trine-M sa...

Som du holder stilen, jente !
HØY integritet. Amen.

Anonym sa...

Fantastisk!!!

Pax Aeterna sa...

Det er kanskje én promille jobber som handler om sannhet hvor resten er parasittbasert og løgnbasert. Det er ikke verdt å leve for noe så ubetydelig som bevissthet, men vi er fanget her grunnet forrige generasjons egoistiske handlinger og lager drama over komplett ubetydelige ting. SMALE TING. IDIOTTING. Vi kan ikke dø, så vi må leve for andre. Slaver. De verste menneskene er de som vet dette, men likevel prøver seg. Jeg bruker bare billigshampoo og jeg liker Linnéa Myhre, selv om kunne vasket munnen sin med *brand name* såpe.

Ina Vestavik sa...

hahahahaha!;)

Anonym sa...

Fy faen. Det her er min første blægg-kommentar noensinne, men Linnea: du er sånn ca. den eneste kjente bloggeren igjen i Norges land som fortsatt har kredibilitet. Neier for deg, lizm.

Anonym sa...

First Price bodylotion kommer til å selge som hakka møkk nå!

Anonym sa...

Saa herlig du er !

Anonym sa...

LOVE IT!!!

Anonym sa...

linniiie <3

Anonym sa...

HAHAHAHA, jeg ler meg ihjel! Du er überkul!!

Helene sa...

Latterlig morsomt! Har ikke flere ord!

Anonym sa...

Du er bare et helt fantastisk herlig menneske!

Kjersti sa...

TAKK!

Frida sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

fantastic.

Anonym sa...

Du er faen meg best!!!!

Ingunn sa...

Kred.
Bra du holder deg for god for å spamme bloggen med produktomtaler.

Karine sa...

Åh, du er bare helt rå! Men fyfaen for en jævla snusbrus rotte som skulle grave i alt og si hva du skal mene om ting. Fuck off ass!

http://www.missgyver.blogspot.com/ sa...

Hahahaha! AMEN!

Miaminerio sa...

Det eneste logiske å spørre seg selv om nå er, anbefaler du å gå i spagaten med nettingstrømper, eller nylonstrømper, begrunn svaret.

Hanna sa...

liker'e!

K sa...

Bra innlegg! Det har jo blitt en unødvendig stor sak om dette Nettavisgreia!

Tina sa...

SKJULT REKLAME FOR FIRST PRICE! BUSTED!

Tone sa...

Hahahha

Anonym sa...

Hvis du hadde krevd mer penger av nettavisen kunne du jo både tatt restylane og kjøpt extensions! Tenk for et herlig liv da. (Not)

Du er så kul :)

Voldemort sa...

Du er rå. Brb, kjøpe bodylotion fra First Price!

Edel Janita sa...

Hahahaha, evig bra ;)

nørd sa...

Hahaha, faen, så jævlig bra du er. Jeg dør av latter. Det er nesten så du ikke kan kalle deg blogger.

Anonym sa...

LINNEA VI ELSKER DEG OG LOMPEREKLAMEN DIN <3 Til helvette med glo minerals og garnier

Karoline Madeleine sa...

Thats the spirit!!

Anonym sa...

beste bloggeren!!! tar av hatten for deg ! ælska da!!!!!!!!!!!

Øyvind sa...

Må tro jeg ser Kiwi posen "tilfeldig plassert" på det ene bildet, tipper du fikk den gratis!

Anonym sa...

http://www.blogmeariver.com/ <- gjør deg klar for undulattrening!

E-coli24 sa...

HAHA! Du ass, Linnie. Du, ass! Keep on keepin on! Du er seriøst morsom!

Kathleen sa...

Uæææh, spagaten!!!

Christine Lövendahl sa...

vrææææl, jeg tror jeg elsker deg LovelyLinnie! <3
at du ikke har scanner, rystet meg langt inne i sjela da. jeg har en tror jeg, og den ligger nedstøva i kjelleren. hvem pokker bruker scanner da???? Loser journalist!

Anonym sa...

Hahahaha, du e jo berre tvers gjennom genial!:)

Anonym sa...

i love you <3 du er så god og har så masse integritet! never change :)

Anonym sa...

btw, sett flere krav! er det noen som fortjener 100 000 i måneden, er det deg!

Sigmund sa...

Jeg skal ha betalt for bruk det bildet...

maaaikeenHEHE sa...

Åh, du er så jævla kul Linnie! you make my day! Flirer av hvert innlegg!

Heidi Viktoria sa...

"For det første har jeg ikke regnskapsmapper, for det andre har jeg ikke scanner, og for det tredje kan du putte hodet ditt i toalettet og skylle ned."

Haha, Linnéa, du er verdens beste blogger. Eventuelt menneske.

Athina sa...

Fantastisk morsomt innlegg, som alltid! Respekt!

Katrine sa...

Fantastisk!

ingave sa...

Du er den beste bloggeren! Uten tvil!

Anonym sa...

Konge at du knuser han slik! Jeg har lest bloggen din i noen år, og kan ikke huske at jeg noen gang har lest en eneste produktanbefaling. Annet enn når 150stk maser hvor skoene dine er fra, eller at du skriver at du spiser kyllingost og gule epler. Og dear lord, det er slikt man spør folk om på gaten visst man virkelig lurer. Og ingen sier noe om at det er reklame!
Dessuten, hvordan nettavisen betaler deg har han ingen ting med. Kontraktene er nok skrevet av nettavisen selv, og om de hadde gitt noe galt med kontraktene er det de E24 får gå på..
Tragiske folk asså!

Anonym sa...

Hahaha, jeg dør!

iseliniselin sa...

Du setter de på plass du ;) Kult! :D

Kristina sa...

YESS! Så sykt bra innlegg. Helt klart ditt beste hittil :D TA DEM!!

Maria sa...

Du er så god!!! Herlig!

Anonym sa...

hahahahahha!!

Vanja sa...

godt respondert og veldig imponerende spagat!
:)

AudM sa...

standpunkt!! stå på!

Sofie R sa...

Hihi :)

Malene sa...

genialt. fortsett slik!

Elisee sa...

kjempefin spagat, Linnéa!

Linnsin sa...

Åh så godt med en blogg der det ikke er pinlige hjemmesnekra reklamesnutter. det er så usannsynlig opplagt at de selger seg at det gjør vondt i milten å se på. vi trengte en antirosa! hmm... Du har sikkert fått noen sykt gode tilbud i og med at du har så mange lesere. og da blir det ennå mer imponerende at du klarer å la være.

addeh sa...

Derfor er du best:D lot meg lure av karoline berget sin anbefaling om noe ansiktgris som skulle fjerne alle rynkene på bilder. den fjerner også all sminke når jeg tar den på, søppel!!

Anonym sa...

elsker, rett og slett ELSKER siste kommentar om first price bodylotion. den er faktisk jævelig undervurdert.

Anonym sa...

elsker, rett og slett ELSKER siste kommentar om first price bodylotion. den er faktisk jævelig undervurdert.

Nicole:) sa...

you go girl! first price ftw.

Ebba sa...

å herregud, i love u

Frida Strømme sa...

Faen Linnéa, DU ER BEST DU.

Sebastian Navarro sa...

bare en fryd å lese!!

Anette sa...

Hahaa, jeg bare elsker deg!

Anonym sa...

Skulle ønske jeg var like kul som deg! Og for en gangs skyld er jeg ikke ironisk heller.

Anonym sa...

Haha du er helt klart best! :D

Vilde sa...

Er det rart vi elsker deg??

Anonym sa...

ÅÅÅ, Linnéa, du er så herlig! Dette er grunnen til at du er yndlingsbloggeren min, du er annerledes på en positiv måte!:-)

Even sa...

Bra innlegg!

Kjell Magne sa...

Jeg lo så hardt at det kom tårer fra tissen..

Anonym sa...

Jeg fornemmer en sjult reklame angående en First Price - bodylotion! :O

Jarl sa...

Trur ej flira mej rett i hjæl!

KARINA sa...

Fader, du er RÅÅ

Anonym sa...

Du er herlig! :D

Maren sa...

Så er du den ENESTE bloggen som er verdig å lese også :)

Anonym sa...

<3333333333333333

Anonym sa...

Amen.

Camilla Eriksen sa...

Haha FYFAEN :D LOVE YOU! Du er best.

Anonym sa...

Spagat...? nå liker jeg deg enda bedre!

Anonym sa...

<3

Ingvild :) sa...

Linnéa, du er en gud. Og jævlig bra. Håper "journalisten" dør av skam.

Du gjorde nettopp en sykt dårlig dag om til en flott en. ILU <3

Anonym sa...

HAHA!

Anonym sa...

HAHA!

Anonym sa...

haha, herlig!!

Marie sa...

Åh, nå fikk jeg merkverdig lyst på first price håndsåpe..

Ida sa...

Go first price! Klementinene de har er ubeskrivelig gode.. nomnom

stinz sa...

Dette er faktisk den eneste lesbare bloggen i hele Norge. Egentlig suger blogging generelt.
Men du er faen meg fet. Og jeg liker forresten at du ikke spiste Hasse sine jævla egg. Lykke til!

Anonym sa...

Frea_kin f_a_n_t_a_s_t_i_c. Hadde lovet meg selv aldri å skrive noe på bloggen din i frykt for å bli hengt. Jeg oppdaget den fordi jeg er så jævla leim at jeg sitter og ser på vgtv, og etter den episoden med deg er jeg like freakshow som leserne dine:klikker innom bloggen din daglig og håper på updates. Men glad du leverer kvalitet i stedet for kvantitet , og glad du lager faenskap i stedet for Glo minerals eller hva det var, hilsen silje

Nicci sa...

Jeg rett og slett bare dør av deg! Du er Norges morsomste, ferdig med det! Enorm respekt!

Anonym sa...

Haha, jævli bra! Også bruker jeg jo selvfølgelig firstprice bodylotion selv. Noen en grunn til at du og jeg... Èn dag... <3

Anonym sa...

Hvilke prisliste sende du til first price for å gi det så god omtale? :))

Line sa...

digger deg!<33

jenny sa...

hahahaa!! Fader du er så rå

Maren sa...

jeg har aldri i mitt liv kommentert på en blogg før men tar av meg hatten, du er fantastisk!

Anonym sa...

E24 jeg tror jeg ler meg ihjel hahaha

Anonym sa...

ENDELIG ONKLI TILBAKE !!!!! FORTSETT SÅNN!!!

Anonym sa...

Go girl!

Hilde sa...

Hahahhahaha!

Anonym sa...

Nice, Linnèa! Digger deg:)

Anonym sa...

YESSSS!! Endelig noen som har guts til å be dem drite å dra til helvetta, GOOOO Linnèa!

Anonym sa...

Haha, fantastisk! Du treffer spikeren så til de grader, og det er attpåtil så hysteriskt morsomt skrevet. Jeg tar av meg hatten for deg, du er RÅ!

Nina BEH sa...

Jeg har scanner og jeg har regnskapsmapper. I regnskapsmappene har jeg enhjørningklistremerker med glitter.

Måtte en lilla gorilla komme og ta E24!!!

Anonym sa...

Jeg vil også ha enhjørningsklistremerker med glitter.

Anonym sa...

Hei Linnèa,
Du svarer bare helt jævel-bra! :) Jeg tror jeg er begynnt å digge deg villt! :)


Skulle gjerne lagt inn alle kommentarene som støtter deg her men jeg synes denne sier det meste:

"YESSSS!! Endelig noen som har guts til å be dem drite å dra til helvetta, GOOOO Linnèa!"

Jeg ville selvsagt slengt på en haug fler utropstegn da :)

Jeg har en blogg med _mine_ politiske meninger og vil ikke at "folk" (Journalister) i ettertid skal begynne å grave etter skitt og kunne si "Jammen du støtta jo Linnea som mener noe helt annet enn det DU sider osv. osv.)

Metodene de har for sverting, skittkasting, insinuasjoner og baksnakking er uendelige så sånt gidder jeg ikke.

Hverken du eller jeg er "offentlige personer" og vi har krav på både personvern og å få være ifred for journalisters graving uansett hvor mye vi er med i "samfunnsdebatten".

Pressen kan lære seg å holde seg til SAK og begynne å drite i å gå etter personene bare for gi "storyen" sin "Et ansikt" fordi det "selger"!

Det er nå det jeg mener, du trenger ikke å mene det eller være enig, faktisk så erdet ikke en kjeft i dette landet som trenger å være enig, men så lenge vi har lover som beskytter individet i dette landet så slipper jeg å begynne å pakke og flytte til Finland eller Island. Men det begynner visst å røyne på her også ja....



Øyvind

Leni sa...

But maybe you could ask them for some free stuff for me? Im from Poland

Anonym sa...

creds for at du heller går blakk enn å selge integriteten din for botox-påfyll.

Marie sa...

Haaaha du er faen meg genial!

Anonym sa...

TAKK TAKK Linnéa!! Du er bare BEST!!!

Anonym sa...

Go, go, go!

Marte sa...

Du får det sagt! Kee it up ;)

SOFSEN sa...

:D

Linn sa...

Du kicker ass! Og gjør dagen min bedre. Takk. Stå på jente!

lesesalbabe1 sa...

http://livetpaalesesalen.blogg.no/1290603372_kjendis.html

tanita sa...

HAHAHA, du er helt konge! Dør seriøst av latter.

Erik sa...

HA HA HA!!

Respekt!

Kanskje NA24 var på vei til å lage en reportasje om norges dårligst betalte bloggere?

Kan du ikke sende han journalisten til meg? Jeg har nesten opprettet en blogg jeg ikke tjener et rødt øre på.

Anonym sa...

Fyyy Fillern, det er dette jeg kaller mot, du ekke som de andre bloggerne og bare unskylder deg! Du tar igjen! Du er helt rå!

Marianne sa...

LOL! Snakk om å få passet sitt påskrevet! Love it!

Anonym sa...

I Love U ! :)

ingrid sa...

hahaha, lol. Skjønner ikke hvorfor E24 orker engang, de får jo bare dritt tilbake til seg :D

vargas12 sa...

Hei

Jeg skjønner godt din forargelse, og journalister kan ta en lang fart å drite i hva du tjener og ikke tjener på bloggen din.
MEN, det at du skriver et så krast innlegg på en så profilert blogg som din- er det beste som har hent Nettavisen på lenge. Fordi de bryrer seg ikke om hva du skriver om de, men får en fantastisk respons og reklame på sin bedrittene avis når de blir omtalt på en blogg som har ti ganger mer enn lerere de selv har...

Bare sånn til ettertanke;)

Vargas

Anonym sa...

GENIALT! Digger deg.

Néa sa...

Det er egentlig bare en ting å si; AWESOME! ;D

Anonym sa...

hahhahahahhaha, ler meg ihjel! you go gurl

Anit sa...

Håpe hanj journalisten les herre!

Anonym sa...

haha!!

Frida sa...

Haha! Beste bloggen jeg har vært innom på lenge! Du skriver drit bra, og jeg er helt enig med deg.
Nå skaffet du deg en ny fast leser!

Eline FASTLESER sa...

Jeg begynte og lese bloggen din for lenge siden, før du ble kjendis liksom. Da du satt med 20 kommentarer og kjendis-drømmen.
Jeg ler like mye av innleggene hele tiden! Håper du ikke blir sånn superkjendis som driter i alt og alle, selv om du kanskje gjør det fra før. men ikke glem og være deg!

Anonym sa...

digger deg og bloggen din! :D men jeg lurer på en liten ting når har du tenkt til å svare på spørsmålsrunden som du hadde for ehh LENGE siden?

M sa...

Bra Linnea, like're!

Annie sa...

"Jeg bruker bloggen min til å drite meg ut, jeg - ikke som en inntektskilde."

Sweeet!! Jeg har lest bloggen til Fotballfrue i noen dager naa og jeg skammer meg som en hund! Jeg er saa flau - jeg dauer! Kommer aldri til aa fortelle noen andre det;)
MEN, naa er det stopp!!!

Anonym sa...

Du er mitt forbilde<3 Jeg digger deg!

ANONYM sa...

Elske bloggen din! den einaste bloggen så faktisk e verdt å lesa!
Go Linnea!!

Vilde Pictures of my modeling work sa...

Herregud, undulaten din er så søt!!
http://vilde-g.blogspot.com/

Anonym sa...

DU ER SÅ JÆVLIG GENIAL!!!! :D

Anonym sa...

Du får sagt det! You go girl!!

Maria sa...

Du er kul, Linnéa! Keepin' it real!

andrea sa...

... and this is why I love you

Anonym sa...

Haha!!

morsomme.no sa...

Morsomt du skriver! Like!

Anonym sa...

Tøft.
Liker deg! :)

Martine sa...

Du skriver fantastisk!! Det gjør du alltid, men dette var et særdeles herlig innlegg :D :D Elsker deg.

Helene sa...

Firts price-bodylotion ftfw <3

TMT sa...

Jævlig bra Linnéa! <3

Mann 52 sa...

Jeg visste at det ville dukke opp en som deg i bloggsfæren. Så jævlig bra! :)

Jorun sa...

you made my day!! hahaha dødsbra

Anonym sa...

hahahahahahahaahaha!!

Anonym sa...

Bare jeg som reagerte på at du tok bilde av deg selv to ganger samtidig?
En gang med mobilkameraet og en med et annet?

Ikke at det er noe galt med det...

Anonym sa...

Herlig skrevet!

Finnmarkingen sa...

Endelig......
En søringsatan med humor!!!
D like æ :)

Anonym sa...

Har ikke hørt om bloggen din før Anne -Kat oppslaget, og fulgte linken. Jeg støtter hennes vurdering. Dette gjør du bra og gjennomført! Tenk å fått være flue på veggen når journalist m patetisk forsøk på hersketeknikk forteller kollegene at han skal ringe den "lille blonde jenta" og få til et scoop... før - og etter...

Fride sa...

Jeg har slutta i jobben min for å lese bloggen din på heltid;)
neida... men skulle gjerne gjort det lizåm:)
Rock on din spaca romsdaling!

Anonym sa...

Oppretter heller egen støttekonto til deg jeg ass, enn å se deg anbefale ett eller annet piss-merke. Skal trykke masse på bannerene dine heller. Og kudos for å be E24 drukne seg i dass, det er jo dit drit skal..

Sunniva FAN! sa...

Haha! Fy faen for en jente du er! du får min første blogg -comment i min livs historie! CREDS! du er rå.. Prinsessen over alle bloggere. De ser på seg selv som ett godt stk "fint" selvbilde! Du er mitt FORbilde! ;)

Anonym sa...

Har du en avtale med First Price om å reklamere for bodylotionen deres?

Anonym sa...

you are my hero!!!!!

Anonym sa...

DU ER RÅ!

prinsesseiselin sa...

Jævla bra! Men du fortjener mer cash, sabla ålreit at du ikke fabler om elendige billiglebestifter fra coverbrands og annet div! Jeg heier på deg!

Anonym sa...

Ord kan ikke beskrive hvor bra du skriver! Du er så bra på alle mulige måter!!!:)

johanna sa...

du er jævlig morsom as

Anonym sa...

Det der var bra! e24 driter seg jo loddrett ut, bra du ga faen i å gi dem så mye som et smusk. Og glad jeg slipper produktomtaler i enda en blogg.
Love you!