7. nov. 2010

Jeg vet ikke

Jeg kommer inn på bloggen min, og så ser jeg at; Fy faen, jeg har fortsatt ikke blogget! Linnéa, nå er det en uke siden sist - blogg da! BLOGGDABLOGGDABLOGGDA!!!!!


Grunnen - skjønner dere ... Er at jeg har vært i syden!



Hahahaha, jeg ler meg i hjæl!

Not.

Nei, helt ærlig ... Jeg har ikke vært i syden, og hvis det skulle være noen tvil ...
Jeg vet ikke med dere, men jeg ser i alle fall veggen bak meg gjennom ansiktet mitt.

Og jeg har ingen planer om å gjøre noe med verken gjennomsiktigheten, etterveksten eller det faktum at det ser ut som om noen har revet av meg håret i stedet for å klippe det.


Uansett ... Jeg kan fortelle at jeg har alkoholforbud, da. Noe jeg finner ganske trist ...


fordi jeg ELSKER alkohol ...
Altså, vi kan alle gjøre feil her i livet - og jeg har forøvrig gjort ganske mange. Jeg har blant annet vært i Ayia Napa to ganger før jeg fylte 20. Da Lise spurte om jeg ikke skulle være med til Ayia Napa IGJEN i sommer, lo jeg henne HARDT opp trynet og sa at jeg heller ville svømme i Akerselva framfor å danse med svette engelskmenn på Grabbarne Grus i syden.

Og kjære Nettavisen: setter pris på om dere ikke bruker bildet over i noen sammenhenger for å høste flere klikk. Bruk heller dette:


Men at jeg ikke får drikke alkohol gjør meg egentlig ingenting , for da har jeg god tid til å gjøre andre ting som ...

Nei, jeg vet ikke. Jeg har faktisk ikke gjort noe på mange uker.


Men jeg hørte rykter om at Anne-Kat Hærland skrøt av meg i denne månedens Kamille.
Hun kunne i det minste skrytt av meg i et blad som noen faktisk LESER!
Jeg måtte tvinge mamma til å kjøpe bladet og maile meg bilde av det, og da hun bladde gjennom bladet for å finne det holdt hun på å bli blind !!!

♥♥♥♥♥♥♥ Hei Anne-Kat ♥♥♥♥♥♥♥


Men uansett ... You wish.

Andre mail jeg har fått, noe som kanskje er grunnen til at jeg svært sjelden får mail:
Unnskyld at jeg sier det, men fy faen for en jævla hore.


Det eneste barnet jeg liker i hele verden er lillebroren min. Jeg har ikke sett ham på 1,5 år, og det er kun min egen feil.

Jeg er et dårlig menneske, men jeg kan ikke gjøre noe med det.

115 kommentarer:

Marte sa...

geniaaalt :D like brae innlegg hver gang!

Vilde sa...

Made my day! Igjen! + at Sarpsborg 08 spiller i Tippeligaen neste sesong!!!!!!!

KamillaK sa...

Haha :D Herlig, Linnéa. Eller Linea som det bladet har skrevet.

Oda sa...

Haha! Kan jeg si velkommen tilbake? Og ikke bli så lenge borte igjen! Vi trenger vår ukentlig dose av pessimistiske og kyniske Linnéa.

Merethe F. sa...

Har det like moro hver gang du skriver jeg!

Anonym sa...

HERLIG<3
blir så glad når du endelig har oppdatert :D Keep up the good work!

Erika sa...

TOMMEL OPP

Bente Berntsen sa...

Yee! Endelig oppdatering :D Håper du kommer tilbake for fullt nå, jeg elsker bloggen din! Du er så genial :D

Eline sa...

For en sjarmerende lillebror!

Marianne H sa...

Kult at Anne-Kath Hærland er fan, jeg er også fan, sånn kjempe!, kan jeg også få et innlegg der jeg nevnes?? Jeg kan godt skrive "Linnéa Myhres blogg er det perfekte motstykke til tidens "moteblogg"besatte samfunn og kan anbefales på det sterkeste til alle" -på whiteboardtavla jeg har over skrivebordet mitt, hvis du vil??? Men HAHAHAH hvorfor i all verden skrev epostdama det til deg? Nørd. Marianne H

Marianne H sa...

Kult at Anne-Kath Hærland er fan, jeg er også fan, sånn kjempe!, kan jeg også få et innlegg der jeg nevnes?? Jeg kan godt skrive "Linnéa Myhres blogg er det perfekte motstykke til tidens "moteblogg"besatte samfunn og kan anbefales på det sterkeste til alle" -på whiteboardtavla jeg har over skrivebordet mitt, hvis du vil??? Men HAHAHAH hvorfor i all verden skrev epostdama det til deg? Nørd. Marianne H

Ingvild :) sa...

Hahaha, mammablogg du liksom!! Hilarious :D Lite flaut for vedkommende å komme med et slikt forslag uten å ha sjekket bloggen en gang xD Hvis ikke det er noe du ikke har fortalt oss?! (Bare tuller..)

<3

Marianne H sa...

-Eller taperbloggen min goodtimesgoodtimes.blogg.no om du heller er keen! he...heh...he?

Heidi Viktoria sa...

Hahahaha, dævver

Anonym sa...

lol

Anonym sa...

Hahaha, genialt! du er RÅ

Chassi sa...

Du klarte det! Hurra!

Trine sa...

Fins gud? Etter å ha ventet på blogging fra deg, tittet jeg meg over begge skuldrene (forsikret meg om at ingen så meg) og ba til en gud jeg ikke tror på. Please... gi Linneá skrivelysten tilbake. Og, jeg ble bønnhørt (?!). Spooky. Tror likevel jeg er enig med Nietzche. Kaller det lyspunkt i novembermørket. :-)

Anonym sa...

Jeg smiler : D

Hilde sa...

Haha, gjennomført fantastisk.

Anonym sa...

kæm e du?

Chalala, 24, metal-hippie-rocker. sa...

HAHAAH! MAMMABLOGGER! Jeg slår meg i hjæl på lårene av lattis.

Anonym sa...

Du har jo slettet de siste innleggene du har skrevet! Men bra at du er tilbake:) digger deg uansett

AlexanderS sa...

ahaah GENIALT

mijaow sa...

Hahaha, lo så jeg holdt på grine av mailen fra aktiviteter for barn greia, haha! Herregud, folk kan i det minste skaffe seg pittelitt bakgrunnsinfo før de sender ut sånne mail, ellers ender de som regel rett på trynet x) Komisk, tho

Random Hero sa...

Jeg elsker deg, Linnéa!

Eirik Abri sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

GENIALT

Siri W sa...

Se på denne kommentaren som en konstruktiv, positiv tilbakemelding!
(Det ble litt seriøst, jaja) :O)

Anonym sa...

Selv om du gjør deg til på bilder kan jeg se at du er veldig pen:)

Anonym sa...

kan ikke du fortelle meg hva jeg skal ønske meg i julegave? Har katt, så undulat funker liksom ikke.

supermarie sa...

Fantastisk mail. Jeg elsket faktisk den mailen, og jeg elsker at du svarer sånn. HAHA

Anonym sa...

GENIALT

Sigrid sa...

Du er genial!!!!!

Anonym sa...

Yaay! Made my sunday!:D

Camilla Eriksen sa...

Hehehehe! Digga bilda :D

Anonym sa...

Humor blogg. Du burde bli stand up komiker.

Anonym sa...

Haha kanskje ho dama trodde du var Linni Meister, som har barn og greier!

iforinspiration sa...

You made my day Linnéa!
Det svart bildet av deg var forresten nydelig! :- )

sunniva sa...

Haha, tabbe mail!

Sigrid sa...

jeg elsker hvert eneste innlegg du skriver! uansett om de kommer ofte eller sjelden :D

I sa...

Yes, nytt innlegg! Det gjorde søndagen:) Og jeg må bare kommentere hvor genialt den siste anmeldelsen av Oslo Girls var! Lo meg ihjel:D

Anepane sa...

Det siste bildet der, der hvor du poserer med svertet, det må være det beste bildet av deg noen sinne! Virkelig blinkskudd!

Anonym sa...

Teit å ta feil av en undulat og babyer, da...

Anonym sa...

Fantastisk!! ble veldig emo når du hadde så lang pause men etter det innlegget så er det lzm greit! du er så genial, håper du aldri slutter å blogge!

Anonym sa...

jeg elsker deg.

Silje Helén sa...

Hahaha, mammabloggeren Linnéa... Lite flaut for personen da :p

Vilde sa...

Serriøst, du er herlig! Digger deg så sinnsykt! Fantatisk blogger er du! Fyfaen, hva skulle vi gjort uten deg?

Sigmund sa...

Shit, all den taco'n har gjort meg til en meksikaner! Tøysa. Jeg tar bare sjukt mye sol.

Anonym sa...

ÉN uke du, du har faen ikke blogget på TO uker.. men uansett, innleggene er like bra hver gang, om de bare hadde vært der litt oftere..! Har klikket meg inn på bloggen din endeeel ganger uten at du har oppdatert.... Men hva skulle verden gjort uten deg? GENIALT MENNESKE ER DU

Anonym sa...

Jeg vil ikke si du er et dårlig menneske, du er som alle i dag et menneske av den nye tiden, hvor ingenting annet enn egoisme og selvkjærlighet duger for å bli sett og verdsatt eller godtatt av samfunnet. Slik er det blitt, og verre skal det bli, om ikke 'snikislameringen' eller paven eventuelt gir oss sjelen tilbake.
Fiskerjenten

Anonym sa...

Hun dama du synes er en "jævla hore" blandet deg selvfølgelig med Linni, som ofte blogger om baby'n sin.

det skjønte du vel innerst inne.

linda-mari sa...

Kan jeg PLEASE få solbrillene du har på øverste bildet?

Anonym sa...

En kommentar for deg, beste!

Zordan sa...

HAhAhA fyfaen du er rå! Bare digger deg og alt du skriver Ass, måtte holde meg fra og ikke bryte ut i latter på SFOen der jeg jobber( hadde vært litt vel flaut). Herregud skjer med den mamma blogg-mailen s? De folka virket lite teite! Kult at Anne Kat Herland digger deg! Vell fortjent, kan du ikke blogge Om bloggen min en dag så kan jeg godt stille meg på motorveien med et stort Linni-skilt og prøve å stoppe imøtekommende semitrailere

Du er BEZT! :;€)d

Anonym sa...

Åh, du er HELT FANTASTISK!!!!!!

Halvor Myhre sa...

Lillebroren din var fet. Jeg prøver å gjøre lillebroren min om til meg, Sånn minime-ish.

PS: Hadde jeg dødd den gangen, så hadde vi aldri kunnet gifte oss. !!??

Anonym sa...

hahaha, you make my day :D

Anonym sa...

Alkoholforbud? Mammablogg? Gravid??

Martunee sa...

Haha! Jeg elsker det! Mamma Linniiie!

sofs1 sa...

Det der med Anne Kat... Shit, misunnelig. Jeg skal også bli sint!

Kathleen sa...

LOL!

Anonym sa...

haha så konge med anne kat

iseliniselin sa...

Haha, sykt bra!

Wendys sa...

Haha, fantastisk. Deilig å se du har tatt deg opp litt igjen! Og stor ROFL når det gjelder mailen. At Anne Kat digger deg rocker!

iszting sa...

men HVORFOR drikker du ikke? det foerer ingen vei!

Anne sa...

<3

Anonym sa...

HAHAHA!!!!
Jeg elsker deg!

Maria sa...

Anne-Kat har skjønt det ass! :)

Anonym sa...

Haha, du er så bra :)
made my day, as usual!

Ingvild sa...

ooooomg.com, ilu

Ingvild sa...

ooooomg.com, ilu

Ronnie sa...

FAEN! Håpet på at du hadde gitt opp denne ubrukelige bloggen din

Helene sa...

Ser du ikke broren din når du er hjemme?

Anonym sa...

love u <3
Når får du eget program på p3?

Jon sa...

Du var så deilig da du var en fjortis. Helt superdeilig.

Vilde sa...

Elsker deeeg! Men vil allikevel mase om New York del 2 som forsvant fra da jeg skulle dra på jobb, og ikke hadde tid til å lese - til jeg kom på jobb, og skulle lese det...

Vilde sa...

Og ja, jeg skal til NY om et par uker, må et par gærne tips.

Vivaz sa...

LOL! Beste innlegget på lenge!
:-))

Anonym sa...

Ser frem til å se deg på vgtv, haha.

just another norwegian lost in the netherlands sa...

linnéa den nye kat, liker det

Anita sa...

digger deg! helt enig med Anne Kat!

Anonym sa...

blogg mer. vi liker deg.

Anonym sa...

hmm, hvorfor har du alkoholforbud? blir du ikke lei av å ikke gjøre noen verdens ting? :) eller går det an å bli lei av noe man ikke gjør.. eller vent. nei, glem det. seriøst. hva skal du bli når du blir voksen? altså, hva skal du jobbe som? sånn seriøst, ikke på tull. skal du ikke utdanne deg til noe? seriøst. skal du bare skrive denne bloggen til du blir 70? har du ingen drømmer? ingen ambisjoner?

Anonym sa...

hva slags piller tar du? det er en pilleboks på bordet på det bildet du lager trutmunn. det sort-hvitt bildet.

Anonym sa...

nice

Linnéa sa...

Fiskerjenten: takk, jeg er enig.

Alkoholforbud betyr ikke automatisk graviditet. Til og med jeg har nok vett til å ikke skaffe meg et barn i en alder av 20.

Iszt: for det første ... jeg blir et annet menneske når jeg drikker. for det andre er alkohol usunt.

helene: Han bor i Kr.sund, hvor jeg aldri er.

tredje siste anonym: klart jeg er lei av å ikke gjøre noe. Men hva skal jeg gjøre? Jeg har ingen mål eller drømmer. Ikke alle har det i en alder av 20 år. Innfinn deg med det.

Anonym: den ser kanskje strategisk plassert ut, men det er kun for at jeg skal huske den. det er antibiotika mot et hyggelig virus jeg har fått, siden du lurte.

ROnnie: Ja, faen, jeg også!

Anonym sa...

fabelaktig som alltid. men besøk lillebroren din

Sol-Angelica sa...

"Hun dama du synes er en "jævla hore" blandet deg selvfølgelig med Linni, som ofte blogger om baby'n sin."

Men hun klikket seg inn på denne bloggen for å finne mail-adressen og hun burde vel skjønt at en som er over gjennomsnittet bitter ikke avler unger. For alle vet at når man har trykket ut en unge så er man så lykkelige at andre får lyst til å spy. Og om de ikke er lykkelige så vises det ikke - god damn. Det er en unge du har fått, man har ikke skaffet seg en Jesus. En unge, et minimenneske og gratulerer. Man skal nå ha ansvaret for den tingen resten av livet sitt. Det nytter ikke å sette dem i bur hvis de blir for plagsomme, for det er tydeligvis lover mot slikt.

Dette var virkelig off-topic, men uansett. Du skjønner selv anonym at denne lederen for hva det nå enn var hun representerte selv burde dobbeltsjekket bloggen og mailadressen før hun sendte den avgårde?

marte sa...

haha, du e fin ! :)

Anonym sa...

I love you!!
Vakker med noen ekstra kilo er du også:)

Og hvis det hjelper så synes jeg du er et godt menneske!

- Sigrid

Anonym sa...

I love you!!
Vakker med noen ekstra kilo er du også:)

Og hvis det hjelper så synes jeg du er et godt menneske!

- Sigrid

Torhild+ sa...

Haha. Fantastisk bra... Jeg har fått meg en norsk blogg å lese! Og svært enig med Anne-Kat. :)

Monica sa...

Hahaha! Diigg ;)

Ellabepp sa...

Hahaha, du er så sykt kul :D

Anonym sa...

http://julianyl.blogg.no/1289258501_midtlivskrise.html

Hva syns du om at fjortisen Julia Nyland kopierer deg?

Lisa sa...

Kremtoppen-deltaker: http://www.sol.no/underholdning/kremtoppen/topp10kvinner.php

Gratulerer :D

Moi sa...

du er kul.

Kristine sa...

New York del 2? :)

grab_a_grape sa...

HAHA elsker aya-napa bildet ditt!:D

Anonym sa...

JohnnyJohnny uten armer og bein skulle være med på skotsk stolpeklatring. Startskuddet gikk og JohnnyJohnny satte av gårde oppover i rasende fart. Han ledet hele veien, helt til han stoppet opp rett før toppen. Da hadde han ikke flere tenner igjen.

Gunther sa...

Du er herlizzzz!!

Anonym sa...

Morsomste med nytt innlegg er egentlig å lese alle kommentarene. LOL.

MariaHI sa...

Å herregud! "Fy faen for en jævla hore", agreed :D

Dagrun sa...

Hahaha! Hvordan i svarte klarte hun å komme frem til deg, som en god aktør for mammabloggerne?! Greit nok at du har fått deg en liten en å passe på, men man trenger da ikke overdrive mammarollen her!

Forøvrig, jeg kunne gjerne tenkt meg den filmen...;)

ingrid sa...

hahhahhahahah,vedder på at de kommer til å faktisk bruke det bildet av deg for å tjene mer penger ja, heelloo.

andrea sa...

årsbeste.

sofie sa...

:)

Ebba sa...

Haha, den mailen!

mooremiri sa...

hahahaha! jeg DØØØØR!!!!
for et genialt innlegg! HVORFOR har jeg hverken sett eller hørt om denne bloggen før!? jeg som trodde jeg fulgte med:p

og den mailen...! EPIC! <3

Anonym sa...

Ble nesten litt lei meg når jeg så at du ikke har sett lillebroren din på 1,5 år ... Du burde gjøre noe med det!

Anonym sa...

Du har tidenes morsomste blogg!

Anonym sa...

Bli modell! Du er dritpen!

robin andreas sa...

Haha herregud så påtatt

Anonym sa...

Pent bilde med booze og hatter. Nikinien din er synlig. Nudie-pics or it didn't happen! ;o) -rd-