29. nov. 2010

Jeg vet ikke ...

Jeg var utro mot Sats Bislett i dag, og dro på Majorstuen i stedet. Og herregud ...

Da jeg kom inn ...

- Hej, nu må du huska skoposar!
- Skoposer? Ja vel, du synes ikke jeg ser dum nok ut fra før?


Her har jeg veltet meg i 48 minusgrader og termodress for å trene, så må jeg ha på SKOPOSER i tillegg?

Tydeligvis.


Og på toppen av det hele ... Da jeg kom inn i rommet til timen jeg hadde meldt meg på, sto de andre der klare med VEKTER!



Først sto jeg bare og latet litt som om jeg ikke la merke til det, før gruppetreneren som jeg mistenker å være en robot påpekte at "ALLE MÅ HA VEKTER" og så på meg med robotøynene sine.

Så jeg gikk ut i gangen og DRASSET inn denne på til sammen 7 kg, men konkluderte raskt med at jeg måtte ta av i alle fall 2,5.



Og mens jeg står der da, og TVINGER meg selv til å gjøre markløft og benløft og knestativ og alt mulig, så kommer det en jente bort og snakker til meg på ENGELSK?
- Be careful with your back, it has to be straight.

???

For det første skjønner jeg ikke engelsk, for det andre prøver jeg å høre på «GLOW», og for det tredje så bestemmer jeg SELV, så vennligst ikke forstyrr. HORE!

Og til slutt, så gikk det så heftig for seg at jeg seriøst fryktet for mitt eget liv.



Og da jeg omsider var ferdig og hadde vagget opp trappen for å gå i garderoben, skulle jeg ned dette trappetrinnet. Men så greide ikke beina mine ta meg imot!


Så jeg falt! Det er helt sant!


Faen, jeg aner ikke hvorfor jeg forteller dette. Jeg skjønner ikke engang hva jeg skriver. Det føles ut som om jeg skriver en barnebok. Jeg beklager.

Uansett ... Så kledde jeg på meg igjen og dro hjem. Og hva faen er det med folk? Har dere ikke sett en termodress før?


Dere kan velge, enten termodressen eller dette:


Eller så må jeg seriøst kjøpe meg en gravemaskin



Kall meg rosablogger nå, da.



Har dere forresten merket at brøytebiler brøyter veldig høyt? Sånn ... Nesten unødvendig høyt?
Det har jeg ...
Dessuten har jeg har begynt å gå en del. Bare går og går, og har ingen formening om hvor jeg er eller hvor jeg skal. Forrige uke endte jeg for eksempel opp på Harry Potter-kino? Jeg liker ikke Harry Potter engang. Og plutselig var klokka midnatt, og jeg skjønte ikke hvorfor jeg hadde gått i en hel dag eller vært på Harry Potter.

Og så drev jeg og skrev melding til alle vennene mine at jeg hadde mentalt sammenbrudd, men det hadde jeg jo ikke. Så ladet telefonen min ut, og da fikk jeg ikke sagt at jeg bare tøysa! HAhaha, jeg er en liten skøyer jeg, eller hva ...

Jaja, det var jo ingen som svarte uansett ...

240 kommentarer:

Frøy sa...

aahh, dagen min blir alltid bedre når jeg ser det har kommet et nytt innlegg:) Thank you!

Anne sa...

Jeg elsker deg.

merete sa...

termodress er cool, du kler det mistenkelig bra...

Anonym sa...

HAHHAHAHHAAHAhAHA, TISSER I BYKSENE. SERIØST, jeg lagrer faktisk innleggene dine på macbooken min, så morsomt er det.

Karianne E. Anti sa...

elsker bloggen din :D

morsomme.no sa...

Haha, bra situasjon med mental sammenbrudd, ingen bryr seg ;P

Marie sa...

Du er en skøyer! Vil gjerne anbefale å rydde bort sommerskoene, har hørt det går fra å være 48 minus til bare ca 30 (Dagens tips)
<3

Anonym sa...

made my day

Rose sa...

Haha, du er GENIAL!

Anonym sa...

Hva faen er greia med at de kaller deg rosablogger? Når ble "jente som blogger" en automatisk ekvivalent til "rosablogger". Sur, blir jeg!

Silje K sa...

Råtass!

z sa...

LOL... hva trine grung gjør på den lista, forstår ikke jeg. jeg liker termodressen :)

Anonym sa...

I like it!

Maleriet fargehandel sa...

rosa? Makan til jålerier. Tenker vi sier RÅÅÅÅSA jeg. Passer mye bedre.

Takker for en fantanstisk blogg.

mvh Heidi

Stine IE sa...

Haha dette er så evig herlig... har sikkert lest innlegget 10 ganger. Får lyst til å tattovere alt du skriver i ansiktet. SÅ gøy er det!

Anonym sa...

Verdens beste skøyer! :)

Tollbodgata sa...

Veldig fin i termodress altså, men syns du skal kjøpe deg cherrox også altså.

Sandra melanie sa...

har samme klesskap , hater det. Det skal brennes etter jul.

astarkvedja sa...

Ja. Jeg har lagt merke til brøytebilene som brøyter unødvendig høyt. De er her i Trondheim også. Jeg tror det er en konspirasjon. Operasjon snøhætta.

K sa...

Du er da ingen rosablogger ;o

Anonym sa...

du er så negativ at i blir over-positiv ette å ha lest ka du he skreve! :))
men du he en ting å lære, å det e å kjøpe de vintersko som matche! Og da anbefale i vintersko fra viking str barn for dem får du te slikk og ingenting, så lenge labban dine ikkje e lengre enn str 39 ;)
Fortsatt go blogging!! :)

Trine-M sa...

Jeg simpelthen elsker skovalget ditt. Det jeg kan se av skoene da. I kombinasjon med termodressen. Ubetalelig. Vanligvis er det tekstene dine som treffer meg mitt i magen (hjertet?). Men denne gangen... Skovalget. Jeg ler.

Anonym sa...

ska pokker meg kjøpe termodress jeg og...

Sol-Angelica sa...

Termodress <3 Det er det jeg bør skaffe meg. Folk sier det er -10 ute, men jeg mistenker de for å skjule den siste 0'en for å pine meg.

Camilla sa...

Lurt å bruke termodress, skal rote fram min fra loftet!
Godt å høre at flere plages med brøytebiler... Våkna i 01-tida i natt av at de på død og liv skulle brøyte vekk en cm snø fra bakgården! Herregud... det bråker helt SINNSYKT! Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde et våpen og levde i et dataspill...

Anonym sa...

:D <3

pernille sa...

Hahahahaha, beste innlegg på lenge. Du er herlig!

Sindre sa...

Thermodress er Norges beste one-piece. Går i min røde hele vinter-sesongen rundt fordi jeg ikke takler minusgrader.

Mari sa...

okei, sånn helt ærlig så skjønner jeg ikke hva folk synes er så morsomt med innleggene til linnea. det høres av og til ut som om jenta er sikkelig deprimert og faktisk mener alt hun skriver, og ikke overdriver i hele tatt. Jeg så det klippet fra VG-tv og linnea smilte jo nesten ikke en gang. Jeg synes synd på deg, det virker ikke som om du har det noe bra :/

Anonym sa...

Rosablogger? Mer som grå/blå. Har ikke satt seg inn i bloggterminologien en gang. ur awesome :) btw, termodress kaller jeg vinterjumpsuit. hejnu

Tuti sa...

Jeg må ha thermodress, det ser veldig varm ut :)
Du er nydelig

Martine sa...

Haha, rosablogger? Lurer på hva slags kriterier de har når de utformer sånne lister ...

Men ååh, elsker bloggen din!! :D Men, vær glad det ikke var på tredemølla du datt ;) Det er flaut, nemlig!!

Anonym sa...

Hvis du vil kvitte deg med rosablogger stempelet en gang for alle kan du begynne og skaffe deg sponsorer som matcher med imaget ditt, ikke makeupshit som hilser oss fra alle kanter av bloggen. Saken blir ikke bedre av at det blir etterfulgt av hovedbildet av deg som poserer i verste rosablogger-berte-stil med nusselig silketopp og store perledobber. Videre et mindre bilde i en annen "nusselig" kjole og et berterosa-glis.Bestem deg hvilket image du vil ha! Verre enn rosabloggere, er rosabloggere som later som de er sinte og deprimerte ikke-rosabloggere, som fyker rundt i romantiske blomstrete minikjoler og spiser lunsj med rosa-blogg-venninnene sine, leker kjendis, blogger masse om at de "trener" @ sats og har adresse Frogner i oslo..spy..

Maria sa...

hvis termodressen skal hjelpe så må du jo ha termosko også!! tøysko er ikke godt nok !!

Mia sa...

Går og går? Nye Notto Fipp!

Eline sa...

Termodress er så sykt digg, jeg har to.

Catrine Håland sa...

Kunne ønske jeg trente på SATS Majorstua og kom inn i garderoben og så ei jente med venneslabunad ligge på gulvet å ta bilder av seg selv. Sykt lættis :P

Du må dra på SATS Schous plass. Det er smud!

Anonym sa...

Fy faen, ELSKER deg!

Susanna sa...

He he, du er fantastisk :-) I <3 termodres (ekstra kjekt om du seier det med moldedialekt)

ida sa...

<3 linnéa <3

Anniken sa...

Du minner meg litt om hovedpersonen i naiv, super. Bare litt mer negativ.. Ikke at det gjør noe.

Anonym sa...

HAHA, ROSABLOGGER!

iseliniselin sa...

Du er fantastisk :)

Anonym sa...

Fy faen jeg elsker deg! Blir så glad av nytt innlegg fra deg!

Men vet du hva? sånn egentlig så minner du meg om jenta i shopaholiker bøkene. Om du ikke har lest dem bør du gjøre det. Dere tenker på samme måte, selvom hun tenker mer på mote og sånn.

Marita sa...

whuu, jeg har samme termodressen :D

maritten sa...

bra du fannt iPhonen din igjen så du kan ta bilder når som helst over allt.

K sa...

I dag så jeg ei fjong jente med termodress. -og det første jeg tenkte var "Hah. Hun har sikkert lest Linnéas blogg. Hermegås!" Huhuhu.

Anonym sa...

jævlig bra.
jeg må si at termodress er utrolig hendig! man holder seg jo varm når det er så svinkaldt som det er ute.

Jeg er jo fra bygda og det der er jo vår "bunad", det er jo bare tøys, men slik dum humor da :P

Anonym sa...

Hahahahah, jeg dævva av latter etter det med hun som kommenterte at du ikke hadde rett rygg, ahhh.. herlig reaksjon!

Anonym sa...

Til anonym 8.51 pm

Herregud kan ikke Linná få lov til å både være feminin og være sarkastisk/bitter/fleipete/negativ. Hvem er det som sier at en må ha grå blogg med machobilder hvis en skal være noe annet enn sukkersøt og medgjørlig.

synes personlig du er en dust.

Anonym sa...

du er genial!

Anonym sa...

don't you worry, du er ikke en rosablogger

Vilde sa...

lol

Anonym sa...

Har også termodress, helt lik, og alle mobber meg for den, men for faen, jeg fryser ihvertfall ikke!

Anonym sa...

"Jaja, det var jo ingen som svarte uansett ..." Made me laugh, hahah, artig du Linnéa.

Anonym sa...

ELSKER den termodressen! kanskje du starter en ny trend, det hadde vært utrolig morsomt.
men rosablogger? du? hæ? de kan tydeligvis ikke ha lest bloggen din særlig nøye!

du er mitt idol <3

Anonym sa...

made my day - again.
alt du sier burde bli gitt ut som bok; the positive side of life.

Anonym sa...

hahaha :D prøvde faktisk sån styrketreningstime på elixia forrige uke, og jeg ble like sjokkert :S var den svakeste av alle og holdt på å kollapse etter timen.. jæjæ

Anonym sa...

HAHA!!!! Dævver!
Elsket slutten! HAHA! og bildene under treningseansen din. Ser for meg deg, ligge der og knipse loco bilder. Digger deg!

J

Anonym sa...

Jaha, og hvor mye betalte NRK for at du skulle ha bilde av deg selv med NRK-nøkkelhalskjede?

Anonym sa...

Skummelt at termodress blir in igjen nå...

Anonym sa...

Termodress!!! :D <3

Anonym sa...

Jeg døde faen meg nesten av latter på den siste setningen her, hahaha;D

Anonym sa...

hvor mye koster termodress???

..




tulla

Anonym sa...

Jeg tror jeg er forelsket i deg!

Anonym sa...

Roooosablogger. Mhm.

Tuva sa...

Kanskje feil tidspunkt, men du hadde fine sko.

Anonym sa...

LIKER DU IKKE HARRY POTTER?!

mette sa...

he he.. Ler så godt av d du skriver.. Takk skal du ha for din blogging..
Hilsen
Mette

Linnéa sa...

Stine Ie: ikke gjør det.

Mari: Jeg mener det jo. Men er det synd på meg fordi jeg har det fælt, da? Jeg bor jo i verdens beste land. Verdens kaldeste også forøvrig.

Anonym 8:51: Jeg hater Frogner. Jeg driter i om du eller hvem som helst har et stempel, jeg vet sannheten.

Om jeg fikk penger av NRK for å ha på meg nøkkelbåndet mitt? Nei.

takk.

Linnea sa...

Haha, for en fin liste! :D

Anonym sa...

Gud du er morsom:) Jeg ler nesten aldri, ganske tragisk egentlig. Ler som regel bare naar jeg er alene.. egentlig ganske kjipt.And here we go again

Anonym sa...

I Bærum kaller vi termodress for Skarvadress.

http://www.skarvaskole.no/index.html

Anonym sa...

<3<3 Håper du for en ikke-forferdelig dag idag! :D

Mari sa...

Wow, journalisten burde kanskje google hva en rosablogger er før han uttaler seg om hva slags type blogger som har sosial innflyltelse eller? Stad saken på E24? Tipper det er E24s hevn over forrige post. Ikke helt vellykket E24!

Martine Kaliha sa...

Haha! Du er gøy :))

Anonym sa...

Du burde lese "Muleum" av Erlend Loe. :)

Silje Silje sa...

Skal kjøpe termodress jeg også, BRR!

Anonym sa...

Du eier :D:D

Anonym sa...

Jeg er så glad for at du finnes midt oppi alt mølet av rosabloggere og andre falske bloggere. Jeg hadde nok klart meg fint uten dere alle, men det er tross alt fint tidsfordriv å lese blogger.
Og jeg må bare få si at jeg liker deg. Til tross for at du innimellom er frekk så undervurderer du ihvertfall ikke leserne dine. I motsetning til visse andre som sitter å ruller seg en feit en på liveshow og later som om hun ikke veit hva en joint er når de som ser på spør.

Anonym sa...

herregud jeg elsker deg. you make my day

Anonym sa...

Hva synes du om den nye Kråkesølv plata?

Linn Jeanette sa...

Du er så kul at til og med læreren min leser bloggen din :)

Anette sa...

Du er helt genial! Tommelen opp ;)

Anonym sa...

haha, seriøst man burde kunne tåle å ha masse mer vekter enn det der.. minst 10 kg + på hver side. jaja du er nå Linnéa, så du er unnskyldt.

Sindre sa...

http://interaktiv.vg.no/avstemning/?action=vis_resultat&id=14338

Hurra..

Anonym sa...

Du er konge! Blir alltid så glad når du har ett nytt blogginnlegg :D

jon sa...

du er deilig ass

Anonym sa...

Det heter ikke termodress, det heter Venneslabunad :D

blogg, sa folk. sa...

Jeg skjønner ikke hvorfor folk reagerer. Totally normal. Jeg skrev et lite innlegg på bloggen min om en jente jeg så ute på DAGTID i NYLONstrømpebukser. Det er definitivt mye rarere.

blogg, sa folk. sa...

Jeg skjønner ikke hvorfor folk reagerer. Totally normal. Jeg skrev et lite innlegg på bloggen min om en jente jeg så ute på DAGTID i NYLONstrømpebukser. Det er definitivt mye rarere.

Even - fra blenderlukkeriso sa...

Skoposer! Utrolig fett, kledde termodressen din godt!

mynonA sa...

Godt og vite at det ikke bare er meg.

rakel heter jeg sa...

åå ikke for å snakke om zzzværet men den kjeledressen skulle jeg likt å hatt. kulda biter som fossilene sier

Pilleper sa...

Jeg skal faen meg kjøpe meg thermodress jeg også. Så nå er du rosablogger for nå har du startet en trend. I blame u. Det ser comfy og lite kultivert ut. Liker.
Forresten liker jeg de totalt meningsløse innleggene dine også. Jeg går da for faen ikke og leser blogger for å bli lærd. Din blogg er perfekt underholdning for meg som krever akkurat så mange hjerneceller jeg gidder å bruke på å lese noe. Takk for det. Keep up the good work!

Anonym sa...

Hvor kjøpte du den kule dressen????

Bonde i byn sa...

du må få deg sko som matcher termodressen! Ut å kjøp vintersko :) du fryser lettere når du ikke har skikkelige sko, er vitenskapli bevist, lykke til med skokjøp (er økonomien trang, får du ønske deg til jul) Termodress er eneste som er varmt nok nå, så jeg skjønner deg godt! Her på landsbygda bruker vi den til både hverdag og fest nå!

Anonym sa...

wtf er du kjendis haha wake up og ta en titt på den virkelige verden .du er en og ser ut som en zombie so tjener du penger mens folk sulter folk med ekte talent

Anonym sa...

du e heilt fantastisk

Hennes mor sa...

Dressen kjøpte jeg til henne på Coop Bygg i fjor, den var på salg. 399.- eller kanskje det var enda billigere?
Dunjakke er forresten varmere..

Anonym sa...

Du er best. Ingen over og ingen ved siden av.

Anonym sa...

<3<3<3

Anonym sa...

Hennes mor må skaffe henne varmt skotøy!

Og Linnéa: vet du hvor man får kjøpt sukkerfri julebrus i Oslo?

Sandra sa...

Hey. Jeg må seriøst få meg en sånn termodress. Den så jo bare helt enormt god ut.

Anonym sa...

Hahaha, elsker bloggen din!

Trine-M sa...

Til Anonym kl 10:27.

Morer må slippe noen ganger... Kjøpe godt vinterfottøy nå, Linnéa :-)

Anonym sa...

hahaha vanvittig bra!!!

Linn Kathrin sa...

Åh ja, eg skulle gjort mykje for å fått tak i termodress no om dagen, e nesten helsefarlig å gå ut jo! -Både pga den skitne lufta her i Bergen og kulda:S Korfor e egentlig ikkje termodress obligatorisk vintermote sei no eg.. og munnbind..

Henrik B. sa...

Blaaaa blaaa ukeblad..
Dette var jo bare vas! Hverdagen til bestemora mi er jo mer spennende enn dette!

Anonym sa...

hvor gammel var du på det pysjbuksebilde? på en måte ser det ut som om du er 14, men samtidig så kan det være tatt iår.. dette plager meg veldig..

Linnéa sa...

Pusjbuksebildet ble tatt på søndag.

Henrik: Ja, det er vel ikke noe nytt

Sukkerfri julebrus fås kjøpt på Rema 1000

Anniken sa...

Jeg elsker bloggen din linnéa! Dagen blir så mye bedre når jeg ser det har kommet et innlegg fra deg! Og rosabloggestempelet har du ikke i det hele tatt, så ingen grunn til bekymmring:)

Anonym sa...

heheheeh jeg digger deg!! :d

Nei Nei sa...

Dette er den eneste bloggen til et ukjent menneske som avler noe som helst interesse. Samtidig innser jeg at jeg ikke leser bloggen til noen andre.

Margareth sa...

Kul termodress! Jeg har en i grønn! :P

Linn sa...

Jeg vil også ha termodress... Der er så fordømt kaldt!

Anonym sa...

Ha ha! Jeg bruker varmedress, og er generelt sykt trendy!

Anonym sa...

snusk<3

Anonym sa...

http://anettemarie.no/?p=2886

Sara sa...

Linnniiieeee?
Har du dødd eller noe?

Hanni sa...

Hvorfor har ikke du adventskalender paa bloggen din??? :(

m sa...

Nei, hun har bare fått et liv.
:D

Marte sa...

Hahahah, du er så morsom og ikke minst genial!!!

Vegard sa...

Du er nydelig.

Anonym sa...

Elsker deg, spiser Tops lasagne til ære for deg!

Anonym sa...

Termodress er bare kult. Hater de taperne som skal gå rundt å være for kule til sånne ting. Men knall orange brunkrem kan de ha da. Lol.

Du er forresten et kjempebra forbildet, Linnéa. Du har hjulpet meg utrolig mye, og jeg vil bare si tusen tusen takk! Det betyr så mye for både meg og de rundt meg.

Anonym sa...

Jeg må bare svare. Klarte ikke holde meg unna.

Mari: Først vil jeg bare si at jeg har ingen god forbindelse til navnet ditt. Som jeg har erfart er det bare falske, oppmerksomhetssyke fjortiser som blir tildelt navnet. Men du er jo sikkert søt..
Og så. Du kan jo ikke nekte på at det Linnéa skriver faktisk er morsomt. Det er helt sikkert fem ganger så morsomt som det du skriver.
Hun sier jo også her at hun er deprimert. Hun har innrømt det. Men det er noe hun har vært i mange år, sier hun også. Og ja, jeg synes også synd på henne, men om hun hadde hatt det SÅ fælt hadde hun vel ikke blogget om det? Jo forresten, jeg gjør det selv, det er dritdeilig å få ut meningene sine.

Anonym sa...

Linniiii, det er søndag, kan du ikke dele den med meg:( jeg er innpå 2-3 ganger til dagen når jeg egentlig burde gjøre det en gang hver andre uke. Så i gjennomsnitt besøker jeg siden din 20 ganger mer enn jeg burde...:( vi savner deg!

stina sa...

på tide med et nytt innlegg

Anonym sa...

ja

Anonym sa...

Om du var litt gladere hadde verden vært litt tristere.

Jeg har brukt store deler av helgen på å lese meg gjennom 2009 (pinlig), og har konkludert med følgende: Du skriver utrolig godt og klarer å balansere grensen mellom privatliv og det du deler uten at vi helt forstår hvor mye du ikke forteller. Egentlig mener jeg ”LOL, du e morsom.”

Jeg håper jeg aldri møter deg. Stille dømmende personer er mye lettere å forholde seg til hvis de ikke har internett-tilgang. Sannsynligvis ville du bare gitt faen, siden jeg strengt tatt er langt under middels spennende/underholdende, noe som hadde vært enda verre.

Love, Lesbian since birth.
(Beklager utslettet som sannsynligvis sprer seg fra øynene dine og utover resten av ansiktet/halsen din nå. Å være allergisk mot en så fantastisk folkegruppe som oss må være en tung byrde å bære med seg i livet.)

hellemalene sa...

Blogg da ditt kvinnemenneske!! Ser du ikke at vi lider uten deg?

AlexanderS sa...

Linnéa!

Facebook siden din begynner faretruende å likne på sol.no med ramdom youtubevideer om pandabjørner og kommentarer som " EPIC blogg haha =D
niz!"

Syns du burde ta litt ansvar og rydde opp!!!

Anonym sa...

hei LINNEEA.. skal du hjem til jul? gleder du deg til jul? liker du jul? <3

lisa sa...

hahah!! jeg lo.
Liker at vi er like sørgelige,
men allikevel ganske kule.

Takk for at du blogger.

Mari (som ikke er fjortis!!! ) sa...

Ser at dette navnet plutselig er blitt belastet. artig!.

(var ikke jeg som skrev det tidligere innlegget)
Ville bare si meg enig i at vi savner deg. Håper du skriver nytt innlegg snart:)

Mye rart man kan skriver om nå før jul.

Kulden, snø, julebrus,julepresanger, jobb, termodress,kjendistilværelsen
You tell me ;)
Du er flink å skriver om vanligvis kjedelige ting men å gjøre de spennende og morsomme.
Keep up the good work:)

Anonym sa...

Oppfordrer deg til å følge denne lista i 30 dager:

01 - A photo of you, taken today and the outfit you wore today.
02 - What's in your bag?
03 - A photo of your cellphone.
04 - A day in the life, photographs taken throughout your day.
05 - A photograph of yourself two years ago.
06 - A photograph of yourself without makeup.
07 - A photo of yourself, not taken by you.
08 - A photo of someone you fancy at the moment.
09 - The contents of your fridge, MTV Cribs style.
10 - Your dream wedding.
11 - A photo of the item you last purchased.
12 - Your favourite movie.
13 - What you want more than anything right now.
14 - Your current wishlist.
15 - Something you regret.
16 - The most beautiful picture of your best friend.
17 - A TV show you're currently addicted to.
18 - A photo of your house/apartment.
19 - A photo of your handwriting.
20 - A band/artist not many people know of, but you think should.
21 - A photograph of the part of you that you dislike the most.
22 - A photograph of the part of you that you like the most.
23 - The next plan you have coming up that you're really excited for.
24 - A song to match your mood.
25 - A photograph of the town you live in.
26 - A celebrity you don't like, and why.
27 - A photo of your faviourite item of clothing.
28 - A cartoon caracter that you´d love to meet in real life.
29 - What's in your make-up bag?
30 - A photograph of yourself taken today + three good things that have happened in the past 30 days

:):):):)

BLOGBYI.COM sa...

Hahaha, du er morsom! :P

Anonym sa...

BLOGG! JEG SAVNER DEG!

Astridis sa...

Hallåis, sjekk ut hva jeg fant.
http://www.raynauds.org.uk/raynauds/raynauds
Tenkte på deg med en gang gitt, du maser jo så sykt om disse fingrene dine.

Anonym sa...

123...oppdater......... we miss u=)

Anonym sa...

Linnèa? Leser du noe litteratur for tiden? I så fall hva? Vil du skrive et lite innlegg der du anbefaler noen bøker? Selvfølgelig vil du ikke det.. Men gidder du? Eller hvertfall avse et lite avsnitt om det i et innlegg? Har du lest 100 år av Herbjørg Wassmo? Eller Om så det gjelder av en dansk forfatter jeg ikke husker navnet på akkurat nå. Boken ligger på do, som så mange andre bøker jeg sluker. Ei litta kos.

R sa...

Jeg håper alle Molde mennesker ikke er like. I så fall håper jeg ikke du har tisset i sengen min. En fyr fra Molde urinerte i min seng et par helger siden, håper egentlig han leser bloggen din + kommentarene. I så fall, håper du hadde en jævlig kaldt gå tut hjem med den våte buksa.

Anonym sa...

Det er mildere i været, så kanskje Linnéa blir i humør til å blogge igjen snart? :D

Anonym sa...

DU er litt kul da! jeg digger bilde stilen din og generelt ditt syn på ting! du gjør dagen min bedre takk :D

Kristin sa...

Kom over en blogg med en tegneserie hvor du var med i. Den var kul, og du burde ta en titt! Du omtales som kjendis der, men det skulle vel bare mangle!

http://tegnehanne.blogg.no/1285769006_mitt_forhold_til_kjen.html#comment

Mari sa...

Er du død?

Kule_Kristi sa...

bloggen din er en av de beste jeg har lest! satt 3 timer i strekk og leste gjennom (nesten) alle innleggene dine. snakk om å ha lite å gjøre.. mannen min fikk ikke kontakt med meg i det hele tatt, og jeg satt og lo høyt for meg selv med jevne mellomrom. blogg mer! tenk på oss som ikke har en hobby! (eller et liv sådan..)

vårin-kommenterer alltid tilbake sa...

haha! jeg dør av bloggen din! du er så genial :')

Anonym sa...

Kom tilbake da :)

Anonym sa...

alt bra med deg? :)

Anonym sa...

Trenger nytt innlegg fra deg. Nå.

Anonym sa...

SAVNER DEEEEG! JA JEG ER DESPERAT, BLOGGGGGGGGGG

Anonym sa...

SAVNER DEEEEG! JA JEG ER DESPERAT, BLOGGGGGGGGGG

Anonym sa...

SAVNER DEEEEG! JA JEG ER DESPERAT, BLOGGGGGGGGGG

Anonym sa...

SAVNER DEEEEG! JA JEG ER DESPERAT, BLOGGGGGGGGGG

Anonym sa...

SAVNER DEEEEG! JA JEG ER DESPERAT, BLOGGGGGGGGGG

Anonym sa...

SAVNER DEEEEG! JA JEG ER DESPERAT, BLOGGGGGGGGGG

Anonym sa...

Vær så snill å blogge!

Anonym sa...

<3<3<3 nå har jeg lest alt...trenger mer!!!!!! hallooo sånn serr...skal du la meg dø? tenk hvis jeg dør...da er det din feil...neida joda.

ANNA OG KAROLINE sa...

SERR! BLOGG :D:D:D::D:D:D:D:D:D:D
vi satt oppe serrrrr hele natta for å lese dine gamle innlegg. Trenger mer <3 og vi kan ikke vente til det kommer nytt innlegg

Anonym sa...

BLOGG
BLOGG
BLOGG
BLOGG MERE
YOU MAKE MY DAY

Anonym sa...

BLOGG
BLOGG
BLOGG
BLOGG MERE
YOU MAKE MY DAY

Anonym sa...

BLOGG
BLOGG
BLOGG
BLOGG MERE
YOU MAKE MY DAY

Anonym sa...

BLOGG
BLOGG
BLOGG
BLOGG MERE
YOU MAKE MY DAY

Anonym sa...

BLOGG
BLOGG
BLOGG
BLOGG MERE
YOU MAKE MY DAY

Anonym sa...

BLOGG
BLOGG
BLOGG
BLOGG MERE
YOU MAKE MY DAY

Anonym sa...

BLOGG
BLOGG
BLOGG
BLOGG MERE
YOU MAKE MY DAY

Anonym sa...

BLOGG
BLOGG
BLOGG
BLOGG MERE
YOU MAKE MY DAY

Anonym sa...

BLOGG
BLOGG
BLOGG
BLOGG MERE
YOU MAKE MY DAY

Anonym sa...

BLOGG
BLOGG
BLOGG
BLOGG MERE
YOU MAKE MY DAY

Anonym sa...

sånn ferdig xD

Anonym sa...

sånn ferdig xD

Anonym sa...

sånn ferdig xD

Anonym sa...

sånn ferdig xD

Anonym sa...

sånn ferdig xD

Anonym sa...

sånn ferdig xD

Anonym sa...

sånn ferdig xD

Anonym sa...

blogg daa

Anonym sa...

SLutta å blogge du eller ?

Anonym sa...

Hei! hvor er du blitt av? Det er snatrt jul nå. Få ut fingern!!!

Skjønner at du er travel og har mye annet å gjøre, men vi liker bloggen din så godt, ikke la den dø.

Jenny sa...

Du er helten min, Linnéa. Seriøst. Superhelten min.

Anonym sa...

<3<3<3<3<3!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

GOD JUL

Elin sa...

lever du? lurer på om "snehvit" av karpe handler om deg.. Kanskje Chirag er.. in LooOoVe?

Anonym sa...

Heter det en strikk eller et strikk?

Iselin sa...

Elsker innlegga dine!
Håper bare at du ikke har blitt syk/deppa eller noe siden du ikke har skrevet på en stund. Ja jeg vet du venter med å skrive til du har noe bra å komme med. Håper bare alt er bra med deg!

Anonym sa...

oi. du ser veldig ung ut til å være 20.. men fine tøfler

Inger sa...

er du dø? eller bare treig i rompehullet?

Lisette sa...

Vil bare si: Jo mer populær du blir, jo mer fiender også, men ikke ta deg nær av det ;) men det regner jeg ikke med at du gjør heller... Jeg digger deg isåfall!

Anonym sa...

LINNEA DI FITTE!!!
Nå blogger du , hører du???????
Hvis du er død: kondolerer.

Grei sa...

Til strikkanonym, bøy ordet strikk, så finner du det ut.

Et strikk, strikket, strikker strikkene
Eller en strikk strikken strikker strikkene. Hva høres riktigst ut?

Sunnivaaa sa...

linnea! blogg da!
miss you<3

kins sa...

du er klar over at du ikke har blogget på 10 dager? Du kommer sikkert til å bli sur for at vi sier at du må blogge igjen, men du burde ta det som et kompliment at vi faktisk synes det er interresant å lese det du skriver. Du burde ta litt hensyn til leserne dine og..

Amélie sa...

Herregud, må le av folk.. Quoter:[...]Saken blir ikke bedre av at det blir etterfulgt av hovedbildet av deg som poserer i verste rosablogger-berte-stil med nusselig silketopp og store perledobber. [...]
Særiøst, mener du at det er forebeholdt emo-folk og være deprimerte og sarkastiske? Da er det faen meg lite rom for forskjellighet i din stakkars verden. Linnéa er kul fordi hun ser ut som en HubbaBubba berte, men har mer mellom ørene enn rosa skyer og makeup-tips. Det er det som gjør henne interssant og annerledes, til en viss grad i alle fall.

Anonym sa...

Bloggdabloggdabloggda

Anonym sa...

Håper du kommer frisk, rask og styrket tilbake :)

Marit sa...

Er du dau?

Anonym sa...

Linnéa er død.

Anonym sa...

Uff, denne bloggen er død!! Vi må spleise på en krans som vi kan sende til begravelsen.