10. nov. 2010

Ting jeg skriver om natten

Da jeg gikk hjem fra trening i går, slo det meg at livet mitt ... Livet mitt er faktisk totalt blottet for innhold.


Og da tenker jeg bare ... herregud, tenk på den stakkars fuglen i forhold! Han må jo ha det helt jævlig! Og på toppen av det hele bor han sammen med meg!

Men det fortjener han når jeg tenker meg om; i går skvaldret han så mye at jeg måtte sette ham på badet!



Hahahha, fy faen, men den armen ser jeg nesten ut som et tyrker-barn!!!

Og apropos sånne bilder ... Jeg husker back in the days, da vi hadde historie på skolen om Auswitch og sånn, og på denne tiden var jeg også tilfeldigvis på mitt aller mest anorektiske. Og så var det jo masse bilder av ihjelsultede mennesker i historieboken, slik som dette:

- Åååå, så tynn vil jeg også bli, sa jeg til sidemannen og pekte i boka

Og så ble hun så rystet at hun ikke greide å svare engang??? Hun bare så på meg som om jeg var rømt pasient! Da er det ikke snakk om mye humor til overs i hverdagen! Hadde jeg vært henne hadde jeg ledd meg ihjæl!

Hvis det likevel skulle foreligge en tvil om hvordan armen min ser ut, ser den sånn ut:

Og, ikke for å skryte, men dette er fra den dagen jeg løp en mil:

Og, ikke for å skryte, men jeg har fått meg iPhone 4

Og, ikke for å skryte, men jeg har kjøpt meg et flakslodd:


Og det jeg også tenkte på ... Tenk om jeg faktisk hadde dødd her hjemme. Det som er litt morsomt, er at jeg ikke tror noen hadde lagt merke til det. De hadde kanskje ringt fra jobben etter en ukes tid for å være hyggelige, og mamma hadde kanskje sendt en sms ... Men jeg tror faktisk jeg kunne ha vært død i to UKER før noen la merke til det - så da de hadde brutt seg inn - hadde jeg MUGNET i sofaen! HAHAHAH. Herregud, hvorfor sitter jeg og skriver dette.

Kanskje fordi ... Jeg hadde nettopp Twitterpause i FIRE dager, og da var det faktisk ingen som la merke til det.

Makes you think!

116 kommentarer:

Anonym sa...

Digger deg!!!

Maria sa...

Skvaldret! Det ordet likte jeg!

ryste sa...

Håper du vinner... :)

Tror det går lenger tid før de finner deg faktisk, for med så lite kjøtt på kroppen er det jo ikke noe som kan råtne og lukte vondt...

klemz

Øyvind sa...

Faen at jeg ikke er tøff nok til å være morsom på "bekostning" av Auswitch bilde...er en ting på det bildet jeg reagerer på skjønner du...men morsom som alltid du, takk!

Anonym sa...

Lurer egentlig på hva slags liv du vil ha når du er i 40 årsalderen.. kanskje du kunne skrevet et innlegg der du later som du er fylt 40 :)

Anonym sa...

Tipper du ville ligget mer en bare to uker jeg da, hehe - Neida ;)

blogg sa...

lol men sjekk knærne på de gutta på bildet! ahmagaad asså! #rottenhumor

annicken sa...

Åååå, elsker bloggen din. Har lest den lenge, hvertfall 3 år. Tror jeg. Eller. ja hvertfall, lenge. Føler nesten jeg kjenner deg. Var i Molde i sommer, og var innom bunnpris, hadde håpa og treffe deg, men der var du jo ikkeeeeeeee. kanskje ikke så rart, ettersom du bor i oslo... og vet ikke om jeg hadde turt å hilse på deg uansett. du hadde vel syntes det hadde vært rart?:P men ja, elsker bloggen din. Gjør ikke noe om du ikke blogger så ofte, bare ikke slutt. Og synes du er morsom uansett hva du skriver,så, ikke bry deg om de som sier at "du var morsommere før" og "bloggen din har blitt dårlig" blabla. Du er BEST <3

Anonym sa...

"Du er så tøff, og kul og jeg vil seriøst være som deg", "Alt du sier er bare så seriøst sant, og alt bare seriøst treffer meg så seriøst i mitt sinn liksom"

"Jeg tar seriøst selvmord hvis du slutter med bloggingen seriøst"
-----------------------------------

Sorry, lovte deg å ikke lage mer satire på "your beloved ones"...

PS. Sånn, seriøst... Det er virkelig koselig at du har postet litt hyppigere i det siste;-)



And isn't it ironic? Don't you think?


Mr.Sentimental Dude

Anonym sa...

Jeg lurer på om du blir feit når du er 40-50!!!! Sånn som alle andre på 40-50!

Anonym sa...

Seriøst. Da jeg bodde i Sverige da jeg var atten år og hadde kjæreste hjemme i Norge. Min første riktige kjæreste liksom. DA vettu. Da kunne det gå en mnd uten at jeg snakket med noen. Han derre kjæresten var liksom så opptatt med skole, og mamma; hun ringte aaaaaaldri. Jeg ringte henne å maste etter mer penger. For hvem i helvette klarer seg på 6000,- i mnd. når man ikke har noe å finne på. Da må man kjøpe masse mat som man kan lage og fryse ned. Eller gi bort til naboene. Og filmer måtte man ha, for hadde jo ikke kabeltv.

Da tenkte jeg at jeg skulle være skikkelig kjip om jeg tok livet av meg selv, så skulle jeg binde meg fast under sengen slik at de fikk lete meg fram i stanken av rotten "kvinnebarn". LOL For det hadde nok gått mer enn to uker før de sjekket innom hos meg. Kanskje når jeg ikke betalte leia lenger eller naboene ble brydd av en frisk odør som kom fra inngangen min.

Fader, det er for sent for meg også. Sorry peeps. Drit i å les dette. Vel, nå er det for sent. Over og ut!

Sol-Angelica sa...

Men du kan i det minste trøste deg med at det sikkert vil ligge 3521 kommentarer her inne med: "Linnéa, hvor er du? Du har jo for faen ikke blogget på tusen år nå".

Det ville vel egentlig ikke vært noen trøst siden du hadde ligget død på sofaen din.

Anonym sa...

Bloggen hadde blitt deaktivert før det hadde gått 1000 år, snuppa..

The Wiseguy

a.k.a


Mr. Sentimental Dude

Dicke Titten sa...

2uker er jo ingen ting i forhold det man klarte her... :P

http://nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.7368341

AudM sa...

la merke til det

m sa...

hva syns du om trondheimboys ?

Anonym sa...

Hmmm...

Hva er synonymt med tennis-sokker, sorte mokasiner, sorte Levi`s 501, skinnvest, rullings(evt. løs snus), snurrebart, pistrete og tørr hockey og ******sodd(hermetisk selvsagt)?

I`m just stating the obvious...


Mr. Sentimental Dude

Cpt. HALVOR sa...

Nå fikk jeg dårlig samvittighet, men jeg har nesten ikke vært på Twitter den siste uken selv. Du vet jeg egentlig elsker deg!

Anonym sa...

You made my day!! <3

Anonym sa...

Du er flott! Og en mil, da, sprek også! La merke til at du ikke twitra ;)

Kathleen sa...

http://www.dagbladet.no/2010/01/26/magasinet/ensomhet/familie/dod/10105099/

LC sa...

Vet du, jeg synes du kan blogge oftere. For selvom du sitter igjen med tanker som "hvorfor skriver jeg dette?", så har jeg nettopp smilt dagens første smil, takket være innlegget ditt. Tror du har litt høye krav til deg selv, men det du leverer til og med når det gjøres halvveis, er godt nok for meg. Eller noe sånn. :-)

Tone sa...

"Makes you think!"

Hahahahhahahh

Anonym sa...

STAKKARS DEG. "iiiingen liker meg"... "jeg har ingen fans"... Haha... Bra du er ego da. (ps : Utrolig Kult med bilder av uskyldige bilder av folk som dør av sult!! mer sånn!! GENIALT)

Anonym sa...

Jeg føyer meg ydmykt etter dine ordrer...

Heldigvis har du ikke mitt fulle ... ja, du vet.

Adios, senorita

Mr. S

Anonym sa...

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10010841

Anne-Kat!

Anonym sa...

haha, du er morsom!

Anonym sa...

attention whore....

Linnéa sa...

cry me a river

AlexanderS sa...

KJENDIS

Lisa sa...

haha... Linnéa, I LOVE YOU!

Ingrid sa...

Du er ikke den eneste som har et liv som er totalt blottet for innhold. Her om dagen ble jeg henrykt da en telefonselger ringte, og snakket om løst og fast i FEM MINUTTER. Det er lenge i innholdsløse liv.

Martine sa...

Hahaha, herlig!! :D :D :D :D
Nå ble jeg glad!!

Julie sa...

Hahahahahah jeg døøør!

Sara sa...

Du er best!!!

Anonym sa...

Flotte treningsresultater! :)

Anonym sa...

usj for en tyrker arm, rart at du ikke tar selvmord egentlig?

Cathrine sa...

Fantastiske kommentarer i VG-artikkelen!

Fikk en kommentar av min beste venninne ang bloggen min: "Jeg liker den velig godt! Er litt sånn avhengighetsskapende; jeg er innom OFTE. Også hender det at jeg blir så lei av å bli skuffet over at det ikke har kommet noe nytt innlegg at jeg ikke sjekker på en stund og blir SÅÅ glad når det er kommet nytt. Egentlig vil jeg ha mange oppdateringer, men jeg liker å gå og glede meg til neste innlegg."

Og jeg ble så glad, for det er jo akkurat sånn jeg har det med min blogginspirasjon nr.1, nemlig din blogg. Keep up the good work!

Anonym sa...

Ja jeg fikk meg en god latter:) Må se det ironiske i det...

Anonym sa...

"Frekk" anorektisk fashion victim som prøver å fremstå som sint, ekte og ærlig. LOL. Legg på deg 15 kg, anlegg bart og vær like breial da, dyke. Faen meg mer forfengelig og overfladisk enn julegavepapir. Fuck Norge!

Erik sa...

He he he.

Innholdsløst liv?! Du har jo flaxlodd!! Og en fugl du kan sette på badet.

Herre jemini. Drømmeliv!!

Anorektiker med Auswitzfanger som kroppsideal. You lucky bastards liksom.

HA HA HA!!!!

Du skulle ikke takka nei til å bli omtalt på den derre mamma-bloggsiden.

Kunne vært artig...

Anonym sa...

Du får til og med en 37-åring til å dra på smilebåndet (gamlisuttrykk) her jeg sitter nedsyltet i jobb :-) Takk!!

Anonym sa...

ULTRA LOL! Tenk på for et jævlig liv han fyren, som ikke ble funnet død i leiligheten sin før etter 2ÅR, hadde da!

SA sa...

Gratulerer med iPhone. Nå trenger du bare laste ned Angry Birds, så har du et liv langt inn i 2011.

Meg sa...

Haha :o)

Anonym sa...

Sitter på jobb og gjør ingen verdens ting. Ingenting å gjøre, så ser jeg oiii linniiie har nytt innlegg. Fantastisk. Saved my boring day. Du tenker som meg, bortsett fra det med auswich.
Fortsett å blogge. Syns du leverer hver gang jeg :)

Anonym sa...

Heisann:-)
Du er virkelig en håndfull av inspirasjon og gav meg virkelig ett smil. Du har ikke akkurat mangel på humor det skal du ha. Jeg digger bloggen din og håper du fortsetter med dette. Er ikke mange som kan gi meg ett smil på denne tiden av døgnet NÅR jeg er syk merk mine ord.
Så stå på:)

eleonore sa...

Unnskyld meg, men kan du værsåsnill og fjerne avsnittet med Auswitch? Jeg liker bloggen din utrolig godt, men akkuratt det var virkelig ikke morsomt. For min skyld?

Anonym sa...

Akkurat det der tenkte jeg på her om dagen jeg også! Hvis jeg hadde dødd i leiligheten min så hadde det tatt minst to uker før noen hadde funnet meg.

Ehotic sa...

Auschwitz* :-P

Anonym sa...

Anbefaler deg å høre på en sang av Knutsen og Ludvigsen,som heter "Kan det være nødvendig"

Kristine J:) sa...

Hahaha, du skriver så ufattelig morsomt om ingenting! Skjønner ikke det er mulig, du har en "gift" der altså!
Ja, da fikk jeg dagens humor dose, thank you!
Keep it coming! :D

Trine sa...

Å joda, vi bryr oss masse når det blir stille fra deg. Kanskje du kan ha en daglig melding om at du lever (fysisk i allfall) dersom du ikke føler for å blogge ? I dag er du på forsiden av Dagbladets nettutgave. Anne Kats vurdering av ditt potensial. Nå må du da være kjendis ?

Anonym sa...

At du ville bli like tynn som menneskene på bildet fra Auschwitz er bare trist og viser hvor syk en anorektiker er. Sånn sett er det bra at du setter fokus på dette. Men, din spøkefulle tone og alle kommentarene som spøker med bildet er grusom og upassende. For eksempel: ” lol men sjekk knærne på de gutta på bildet! ahmagaad asså! #rottenhumor”
Jeg har selv familie som døde i konsentrasjonsleier og blir utrolig provosert og trist av å lese dette.

Anonym sa...

ok.

Ingvild :) sa...

Ahahahaa! Jeg tipper moren din hadde vært på døra du før du hadde fått sim salabim hvis du ikke hadde svart på sms'en :P Vi hadde nok ikke merka noe før etter ca. 2 uker, fordi det aldri kom noe innlegg (og de optimistiske av oss kunne jo tro at du bare tok pause). Men du skal jo ikke dø før om sikkert 80 år så er vel ikke akkurat noe å tenke på nå :P

Anonym sa...

Egentlig liker jeg at du er så politisk ukorrekt, men Holocaustbilder er for trist til at dette blir morsomt. Blir bare kvalm. Sikkert noen som er uenige.

På den positive siden; takk for nytt innlegg bare tre dager etter det forrige!

Anonym sa...

Flaks at jeg fulgte tipset fra AnneCath og fant dette, passer bra nå som høstdepresjonen er i siget, takk for at du fikk meg til å le, det hjalp nesten....

Anonym sa...

Man legger merke til det Linnéa, men man blir så vant til at du aldri er på hverken bloggen/twitter innimellom så man må jo bare godta det. Du kjefter jo hvis vi legger merke til at du er borte og vil ha mer :P

jeg vil også ha flaxlodd. skrap

Alfa sa...

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10010841

Anonym sa...

YEY, nytt innlegg :D

metallicatrollet sa...

Hahaha. Du har en fantastisk, makaber humor. :)

Sigrid sa...

Ikke for å skryte, men jeg har kjøpt meg flakslodd...

HAHA, døør:)

Anonym sa...

:)

Anonym sa...

om du hadde blogget for Taliban ( blogg.no) skulle jeg personlig hjelpet deg til å bli større en voe x)

-Berit- sa...

LOL! Musklan mine e mykje større enn dine. I hadde banka d. Lett!

Gina sa...

HAHAHHAHAHAHAH. du dreper meg! selvironi er så viktig, uansett situasjon. tommel opp!

solveig sa...

Jeg har også slike armer :)

pinnelinn sa...

hallo linnea.
jeg elsker deg så høyt.
hilsen linn.

Anonym sa...

Lurte faktisk på om du hadde gått hen og dødd, men tenkte det kom til å bli litt vel kleint dersom jeg hadde stalka deg på 1880 for å ringe og spørre om alt gikk bra.

Anonym sa...

Pokker,det er alltid mennesker som reiser til england,usa,som er jævla pene,som kjøper seg fugl,som blir invitert på vip partyes,som blir snakka om av Anne Kat OG som blir ansatt av P3 som klager på at livet deres ikke har noe innhold.

Sitter her uten noe fugl,reiser kun til møre,blir invitert på karskfester,er student med skyhøyt studielån og kommer aldri til å bli nevnt av Anne Kat,DA snakker vi om lite innhold da!!

Anonym sa...

Du burde lese den kommentaren over min veldig godt, spot on ^^ Du har mer såkalt innhold enn de fleste stakkarer rundt omkring.

Maraton sa...

Ikke for å skryte, men jeg løper 1 mil på 43 minutter.. hehehehe

Marianne H sa...

Hahahah selvironi er bra. Men twitter telles ikke.

T Johanne sa...

Jeg merka pausen din, men turte ikke å si det da jeg var redd for sitering på bloggen din D:

Og ikke for å skryte, men min mamma hun er heldig, hun. Hun fikk GRATIS iPhone 4 som erstatning da hun var flink og ødela sin ett år gamle 3g -.-

Jenie sa...

vet du hva? jeg bare hater å lese blog..blogge å bloggere.... er så sinnsykt kjedlig å lese om andres liv.. herregud har da mitt eget!.. men så kom jeg over innlegget på vgnett, å skulle gi det en sjangs. og jeg likte det! du er den eneste bloggen jeg faktisk har giddi å lest skikkelig å moret meg samtidig! stå på!

Anonym sa...

Sikkert noen som hadde etterlyst no blogging også.

Anonym sa...

Folk legger merke til fraværet ditt, de gidder bare ikke kommentere på det fordi de vet at du ikke bryr deg uansett. For du har jo anoreksia og er verdensmester ;)

Anonym sa...

Hahaha, du er jo blitt kjendis! :D

Søt ^^

Anonym sa...

Bummer 3 på blogglisten :D

Marie sa...

Hey, mener du 'tyskerbarn'? Ikke tyrker, ahah ((((:

Anonym sa...

SMART Å LEGGE OPP HALVNAKEN BILDER AV DEG SELV I SENGEN PÅ NETT , DA FÅR DU MER TRAFIKK + DRAR OPP ALDEREN MED ELDRE MENN haha! Good. Lever opp til hypen haha.

Anonym sa...

Du er faktisk genial.

tollbodgata sa...

Bra blogg:D

Anonym sa...

Jada, virkelig "genial", dette er en helt ny oppskrift på å genere trafikk til sin side.

nei

Ida sa...

Linnéa, Dette er ganske så seriøst. Jeg tror muligens du blir nødt til å legge opp. Se hva du gjør med ungdommene! Se hva de har blitt redusert til! http://ninars.blogspot.com/ <-- se på de greiene her. Sett noe så umåtelig ufint?

Maria Isabell sa...

Yeey! iPhone 4 :D

Christina :) sa...

Jeg syns du kan kalle undulaten din for Paro! Det betyr "stille" på latin :) Så kan den angre på at det går så langt at du må stenge den inne på badet..

Anonym sa...

HAHA jeg elsker at du er på Kremtoppen!

Tonje sa...

Du er så jævlig fet!

JENNYcapslock sa...

hahaah! herregud, altså. jeg tror vi har samme liv, bortsett fra at jeg (og bloggen) prøver og overbevise alle om at jeg har et liv. Bloggen faktisk, ja vi er liksom to personer. Neida, men herregud. herregud. kul

Anonym sa...

Sitter hjemme med forstuet rygg. Hvem klarer å forstue ryggen? Iallefall, tenkte at det som ville få meg til å trekke på smilebåndene, var bloggen din. Håpet på et nytt innlegg jeg kunne lese, og jammen fikk jeg det ikke som jeg ønsket. Synes det er bra at du har evnen til å snakke åpent om da du hadde anoreksi, det er virkelig noe jeg beundrer.

Anonym sa...

fjernet min rumpekommentar ja. lol, du har ei rumpe, deal with it

Anonym sa...

ftw, stå på!

Marte for svarte! sa...

FlaxKALENDER. Bytte? Liker å bytte sånt, sånn at jeg kan si den egentlig var min hvis du vinner. Kjipt den gangen broren min vant et lafta bikkjehus fordi jeg bytta om på lodda våre i smug da. Men uansett, vant 20 kr i fjor.

Amanda sa...

åh, cry me a river. jeg twitrer noen ganger ikke på flere uker, ingen som bryr seg. ingen som bryr seg de dagene jeg twitrer heller, så.

og to uker mugnet i en sofa er ingenting.

Anonym sa...

vant du noe på flaxen?

Anonym sa...

Hei Linnea...

Du skulle bare visst hvem du får skryt fra nå...ikke hvem som helst...og mer sier jeg ikke...

Ja...jeg bor i Molde og handler på bunnpris hver dag...og har sett deg før...og visste ikke helt hvem jeg gikk forbi...

Jeg liker generelt ikke folk som er for mye opptatt av det derre kjendis greia...men du, Linnea...har noe der å gjøre...
så jeg er enig med Hærland...du har FAKTISK NOE DER Å GJØRE...
Mange kjendiser...de vil bare bli sett...ferdig med det...jeg sier ikke mer om hvorfor jeg sier det...

men du er faktisk begavet, morsom, uttrykksfull og skjønn som bare det...Lykke til og takk for at går frem som et eksempel og viser hva man kan få til selv om man har hatt den sykdommen du har hatt...

S sa...

Lær deg å bruke tegn korrekt..................................................................................................... Jesus.

Kamilla sa...

Jeg har utfordret deg på kroppen min. ;-)

Anonym sa...

bloggen*

Anonym sa...

*Auschwitz

Anonym sa...

Det hadde minst tatt en uke og to før noen hadde funnet meg også. Mistenker at katten min helt sikkert hadde forsøkt å spise meg i mellomtiden.

Og dere over happy kronisk positive mennesker der ute, FUCK OFF. Er så dritlei mennesker som skal være så forbanna glade hele tiden. INGEN er så glade hele tiden. Seriøst.

Anonym sa...

Kem ville du helst hatt sex med om du fikk en million kroner, av Jørgen Foss i Landsforeningen for overvektige, eller Kari Jaquesson?

Anonym sa...

haha, jeg trodde du ville at fugeln skulle lage lyd fra seg og da gjorde den det du ba den om :P

Linnéa sa...

Anonym: Hvorfor kan jeg vite hvordan slags liv jeg har når jeg er 40?

Eleonore: Nei.

Trine: Nei, ikke ennå.

Marie: Nei, tyrkerbarn.

Jeg vant 30 kroner på flaxen.

Maria U. sa...

Han der Sentimental dude var serr litt creepy

Tora sa...

jeg vet hvordan du kan unngå å bli liggende og råtne i 2 uker: begynn å blogge kjempe masse, hver dag. så hvis det plutselig går 3 dager uten et eneste innlegg, skjnner alle dine blogg lesere at noe er galt... bare et lite tips jeg tenkte du kunne ta med deg i livet :)

Anonym sa...

haha, du er genial

Nina sa...

I love you..........

Anonym sa...

SÅ DEG I AVISA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kjendis deluxe. nå mangler du bare å bli nevnt i god kveld norge. wuuhu

Benedicte :) sa...

Første gangen jeg leser på bloggen din. Og jeg digger deg allerede;D Aldri ledd så mye av en BLOGG! Endelig noe annet enn folk som prater om DE VANLIGE KLÆRNE de har på seg hver dag.. Heheh.

Anonym sa...

hei, kjempe fin blogg! Du sier litt om åssen livet ditt er, og åssen det er og ha det sånn du har det.. Og folk som skal slenge sånne slemme kommentarer hvorfor leser dere bloggen hennes da? =/
for å såre henne eller ? =OO

Anonym sa...

Hehe, dere er den generasjonen som en dag skal overta landet?...fy faen det ser mørkt ut....

Og HELT seriøst lille jenta, kaller du deg selv kjendis med seriøsitet? Eller har du norges største porsjon av sarkasme?

Om ikke det sistnevnte er tilfellet, så trenger du en solid realitycheck.
Og at Anne Kath sier du kan ta over for henne? ER det egentlig et kompliment?
Jeg mener, ei anorektisk dame som har putta i seg efedrin og er feit på innsiden, alkoholisert, tidligere dømt, har hatt sex med ARI BEHN(hohoho), så usikker at hun må henge ut offentlig for å kunne produsere humor....lista kunne fortsatt i en evighet, men JEG har en skikkelig jobb som jeg må tilbake til.

TENK så bitter du er når du sitter der arbeidsledig og dine 15.minutter på vg sin nettavis er over da;)

Og det å fleipe med konsentrasjonsleir....det funker ikke ass, man slipper ikke unna med å kalle ALT for morsomt. Enkelte ting kan faktisk være tragisk, og KUN det...Det burde du vite som er over gjennomsnittet negativ.
Lille venn;)

Anonym sa...

Jeg har hadd twitterpause i 24 år, og det var det faktisk ingen som la merke til.

Makes you think.

Anonym sa...

Just FYI Turkish children don't have such arms, and they don't die of hunger or something. Hope you don't think that Turkey is a small poor country in Africa?! Get some knowledge, you ignorant. Go read wikipedia at least...