21. des. 2010

2010: Årets !!!

I år som i fjor, vil jeg gjerne oppsummere året mitt, inndelt i kategorier.

Noen av dere vil kanskje mene at jeg har greid meg ganske greit, men for å være ærlig, synes jeg dette har vært nok et altfor langt og ganske ræva år. Jeg er kanskje takknemlig for at jeg har et kulere liv enn hva noen av dere har, men det skulle faen meg bare mangle også. FOR JEG HAR LEST KOMMENTARENE DERES, og de fleste av dere bør nok helst bare utdanne dere til yrker av mindre verdi, som trikkekontrollører, parkeringsvakter - eller i verste fall vektere.

Årets beste fangst:

Dette ble veldig vanskelig merker jeg ... Har veldig lyst til å si dette skiltet:


Men også bysykkelen var grei å ha i hus:


Men det beste må nok være genseren til han fyren Lise tvang meg til å ta med hjem forleden natt, og som la den igjen som en unnskyldning til å komme tilbake. (Tipper jeg.) For det var en skikkelig dyr genser vet dere, så jeg solgte den på Finn.no for 600 kr!!



Årets (eneste) reise: New York. En by full av turister. Trodde et øyeblikk at jeg var i Japan, faktisk. Har mine tvil om at noen av de som bor i New York faktisk er født der.



Årets kjendis: møtte jeg også i New York, og er mer kjendis enn alle kjendisene i Norge TIL SAMMEN! Jeg holdt seriøst på å få hjerteinfarkt!


Det er Vito fra Sopranos, og han er så kjendis at han tar betalt for autografer! Og jeg er jo dum som et brød, så det skulle bare mangle at jeg betalte 200 kroner for et navn!


Årets beste album:

Arcade Fires The Suburbs


og Twin Shadows Forget


I tillegg har vi årets jule-cd, som for øvrig er årets jule-cd for 13. år på rad. Husk at Jahn Teigen er en veldig flott mann, dere! Mest sannsynlig mye bedre enn alle dere til sammen!



Årets utflukt: Grønland!


Årets fest:


Årets største vits:
Bloggeren Marie Amanda, som blant annet var med i den relativt festlige serien OsloGirls på VGTV. Denne kommentaren skrev hun om meg i går, og, HAHAHAH, herregud! Jeg lo faktisk så mye at jeg tisset meg ut! Hun er jo faktisk dummere enn MEG, og det skal faen meg godt gjøres!


Jeg vedder forresten en av nyrene mine nå, på at 50% av dere går straka vegen inn dit og skiver "hahaha, lol, sjekk hva Linnea har skrevet om deg da!!!". Faens sladreunger, jeg er så jævlig lei av dere!!! Jeg får faktisk lyst til å fysisk RISTE noen av dere! Hun merker sikkert økt trafikk til den ellers blodharry motebloggen sin selv nå, så stikk et annet sted og spre møkka deres!

Årets blogger: Kong Halvor. Halvor er også den eneste heterofile mannlige bloggeren jeg vet om.


Årest beste investering: ikke for å skryte, men denne kjolen er en av de få fine tingene jeg har kjøpt i år.


Årets dårligste investering:

Puslespillet. Fy faen, tenk all den tiden jeg har brukt på de dumme brikkene! 1500 stykker som ser NØYAKTIG like ut!


Og en undulat? Anyone???


Når jeg tenker meg om, har jeg faktisk kjøpt begge disse tingene for å ha noe å skrive til dere om. Så kom ikke her og si at jeg skylder dere noe, ass.

Takk for i år da, dere! Nå reiser jeg hjem til jul i Molde, hvor hele familien har omgangssyken. God jul!

133 kommentarer:

June sa...

Yay! Du er så kos, Linnèa. Også hadde det vært veldig fint om du godtok venneforespørselen min på Facebook. Du vet, jeg forguder deg jo.

Anonym sa...

Du glemte årets mannekjøtt, så hvordan du sikla på dan børge i dag!

Camilla Eriksen sa...

Hahahaha :D

Marie Amanda WTF??? Hahahahahaha... DET var dagens latter. TAKK ;)

God jul! :)

Anonym sa...

God jul da :)!

maiken sa...

TAKK for årets vits!

Sara sa...

God jul Linnéa! :)

Anonym sa...

Skjer med Marie Amanda?? Jaja det er vel heller hun som hadde trengt psykisk hjelp! :p
Digger deg :D God jul! Kos deg :)

Anonym sa...

du er kanskje den morsomste personen jeg vet om. kanskje. JAHN TEIGEN!der døde jeg. og puselspillet hahahha. og så slutten da. omgangsyken du.. jaja GOD JUL TIL DEG, DU ER EN HERLIG EN DU!

K sa...

haha, for en kommentar fra M-A! WTF! God jul!

Petter sa...

God jul, diggen!

Ella sa...

Guuuuuud så teit skrevet av Marie Amanda, hahaha!!

Ella sa...

...Forresten, HVA var sammenhengen?! HVORFOR skrev hun det?:p

Anonym sa...

DU EIER :D

Frøken Farmer sa...

God jul!

Sunniva sa...

Joda, takk for i år! God jul i Molde. :)

Anonym sa...

God jul!

Tar sjølkritikk. Det er for dårlig.

Anonym sa...

Fab @ trygdekontoret i dag L

Helene sa...

Undulaten fortjener faktisk sin egen blogg. 2012's rosablogger!

Psevdo sa...

Halvor bør seriøst vurdere å børste tunga si når han pusser tenna. Det er fort gjort, og jævlig nødvendig.

Laura sa...

Du er LOL linnéa, og da mener jeg ikke fordi du er en depressiv liten shitkid av og til, men faktisk rett og slett fordi du glemte hvor gammel moren din ble i år! HAHAHA.

Jeg dør av deg. <-- lol.

Kine Julie sa...

hei Linnea

om du kommer og besøker oss på M/F Moldefjord i jula, skal du få gratis svele.

koz

Anonym sa...

Hva med årets mann?? Du må jo følge opp tradisjonen. Tror ikke på at du ikke har en eller 3 i år også!

Cathrine sa...

Jeg forguder deg, Linnea. Ha en flott jul!

Anonym sa...

Måtte du ha en elendig jul og et enda verre nyttår frøken Linnea...Forventer en bedre oppsummering i slutten av 2011.

Anonym sa...

Måtte du ha en elendig jul og et enda verre nyttår frøken Linnea...Forventer en bedre oppsummering i slutten av 2011.

Anonym sa...

Måtte du ha en elendig jul og et enda verre nyttår frøken Linnea...Forventer en bedre oppsummering i slutten av 2011.

Benedicte sa...

God jul Linnea!! Sees på bloggen til neste år!

Anonym sa...

Hahahahaha!

God jul, L! Keep it coming!

Synne sa...

Haha, for en herlig oppsummering. God jul, Linnéa! Og på forhånd: God bedring. Omgangssyke er noe smittsomt herk.

yo sa...

hahaha marie amanda må virkerlig gå å skyte seg selv. det er hva jeg ønsker meg til jul.

Anonym sa...

hahhahahahahahahahahahahah



du er min GUD. Seriøst

Ina Vestavik sa...

Kan ikke annet enn å le ass.. God jul!:)

linda-mari sa...

Er så jævlig skuffa over at jeg ikke leste noe om Chirag her..

Håvard sa...

Hehe, jeg SKAL møte deg i Molde og da skal jeg betale for autografen også.
Hehe, du hjelper meg alltid når jeg får dårlige ting i kalenderen sånn som når jeg er deprimert kommer bloggen din og redder meg, hver gang ! Men bare da jeg er deprimert, noe som ikke skjer så ofte. ._.

Kjersti sa...

Får så vondt av hun der psykisk skadde Marie Amanda........

GOD JUL!
Håper du får hjelp av mammaen din, og mange andre i julen, og at folk slutter å le med deg.... LOL

GODT NYTTÅR OGSÅ!

kule_kristi sa...

skriver kommentar her for at du har flere lesere enn meg og så kanskje noen klikker seg inn på bloggen min og får opp lesertallet mitt litt.har ikke lest innlegget en gang, holdt for med ene hånda mens jeg scrolla ned for å finne kommentarfeltet.

Jenny sa...

Hahahahahahahah! Det med Marie amanda..........SAY WHOT?

hahah. Etter dette klarer jeg ikke ta verden seriøst mer, goodbye.ps. God omgangsyke!

Anonym sa...

For en hjernedød blogg. Selv Voe sin blogg er jo bedre, hun tjener i det minste masse penger på det tomme hun skriver. Hva får du ut av denne bloggen? Buffoon.

Anonym sa...

Hvem er Maria Amanda? Aldri hørt om henne..Kanskje like greit.

Anonym sa...

God jul! Digger bloggen din! Nei, jeg ELSKER bloggen din!

Anonym sa...

Kan vi tro at glasnost ikke er et spill, men noe vi kan tro på, noe som er fint? God jul! ;)

Nissens lille hjelper sa...

Æsj, kan tenke meg dere alle er brune å fine på tungene deres nå. Og sikkert til over jul også. Har dere alle blitt lobotomert, eller noe..

Sier hun hopp, så hopper dere.. HAHAHA.. usj

Mari-Ann sa...

Du er nydelig!, og jeg frydes langt inn i mitt misantropiske hjerte at fremtiden har noen etterfølgere som peiser på med sorte, men deilige og lesverdige betraktninger om vår verden. Takk for at du er du - og jeg ønsker deg all lykke videre!

Anonym sa...

Hopper ikke du da Nissens...?

Nb: Husk å vask tærne! Sckhål!

Anonym sa...

Du er fantastisk! God jul! :)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Fy faen Marie Amanda. Jalla!

Hva skjer med Chiiiirag?

God Jul!

jente 28 sa...

takk for at du redda dagen min nok en gang. god jul.

Sammy sa...

Haha!

Anonym sa...

Hahaha! du glemte årets vits
= Marie Amanda:)
Du e bare helt knas!
Ha en fin jul:)

Linnéa sa...

Anonym 12:50: jeg har da aldri påstått noe annet heller.

Anonym sa...

Fantastisk som alltid Linnea! Gleder meg til flere blogginnlegg i året som kommer! Du er noe for deg selv og det gjør bloggen din til den beste;) god jul!

Lisette sa...

Det ble ikke helt så bra og flytte til Oslo alikevel kanskje?
Ønsker at du skal kose deg masse i Molde i jula, til tross for omgangssyken, får se på det på det som en mulighet til å bli vartet ordentlig opp om du får den også, for da er sikkert ho mor frisk :)
Så håper jeg det skjer noe "magisk" på nyttårsaften for deg! Så håper jeg ikke vi alle har irritert deg såpass at du ikke kommer tilbake på nyåret, for det hadde vært kjedelig.

Anonym sa...

Kjolen din var KJEMPE vakker, akkurat som deg!

Kari sa...

god jul, linnéa!

marie-amanda kan ta seg ei pille og legge seg i bekken.

Anonym sa...

Gullblogg! God jul!

Silje Pairotte sa...

Du er jaggu heldig, som har mulighet til å ha en så oppegående, omgjengelig og grepa støttekontakt som Marie Amanda!
...nei vent litt...

he he

hehehehehehe

nått

Ha en awesome jul, du rocker sokker!

Anonym sa...

Hah, du eier!
God jul :)

Anonym sa...

God jul! :) Jeg digger bloggen din, du skriver kjempebra

Aon sa...

http://innsiktogutsikt.blogspot.com/

Årets.

Anonym sa...

God jul sommerfugl!!!!!

Ingvild sa...

Digger bloggen din! Og deg :D

Anonym sa...

God jul, Linnéa! Jeg digger deg!

Letmeshowyou sa...

Du er like genial som alltid. God jul!

Linn sa...

Hahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaha! (puste) Hahahahahahahahahahahahahahahaha (puste og grine) hahahaha... heh... ha. For en fantastisk fornuftig liste.

Linn sa...

Ja, og så god jul da :)

Hilde sa...

LOLOLOLOLOLOL
God jul ! :)

Anonym sa...

årets innlegg

Anonym sa...

Digger at du er fullstendig ærlig! Ikke bare en som sier: "Ahh, elkser alle dere fantastiske lesere som er så positive til meg! Woho, life i a bless! :D" Digger deg!

Monica S sa...

Du skriver så innmari morsomt! Digger'e. Forresten så skjønner jeg godt at puslespill var et dårlig kjøpt. Er klin umulig jo.

Linn Jeanette sa...

jeg elsker når du henger ut folk slik at vi kan le av dem :)

Henriette sa...

Herremann, hvis du bruker tid på å lese alle kommentarene du får, så overgår det puslespillet i fritidsproblemer. Derfor holder jeg bloggen min mer annonym, tar ca 4 sekunder i uken og lese kommentarene mine. Skulle du faktisk ha tid til å lese alt, så kan du se at jeg som ikke kjenner deg en gang ønsker deg en riktig god jul og synes at bloggen din er dødsdigg, den eneste jeg leser utenom min egen. En venninne leste min og bare MÅTTE vise meg din. Nå forstår jeg at alle de 5 leserne mine tror at jeg er copycat fra deg, men det er jo ikke den verste å ha på seg.

Nathalie sa...

Du e bare fantastisk tvers gjennom!!

addeh sa...

Stakkars Marie Amanda (?), hun skriver vel om deg/til deg i et håp om å få flere lesere.. om hun tenker så langt.
God Jul og godt nytt år.

Anonym sa...

Marie Amanda var med i OsloGirls. Nok om henne for å si det sann.

God jul! Du er pen ass.

Tina sa...

Vet ikke om man skal ta noe seriøst fra en person som vært med i OsloGirls.. Det sier jo litt! Har dama hørt om pur, svart galgen humor??

Ikke drit deg ut i jula, bokstavlig talt;D

Anonym sa...

Skuffet over at det ikke kom noe om Chriag her! Men god jul Linnea. Håper du får omgangssyken du også. Hvor skal undulaten din feire jul?

..Jeg tullet med det med omgangssyken. men det skjønte du vel. hejdå.

Anonym sa...

Haha, jeg syns rett og slett du bare er genial!

Anne sa...

Jaja, god jul da! Du er både rar og ufin til tider, men du er sikkert en alright person. Egentlig bryr jeg meg ikke så lenge bloggen din er underholdende.

Anonym sa...

hahahaah- elsker bloggen din! ler så jeg griner hver gang! ønsker deg god jul.

Anonym sa...

Jeg håper virkelig du får en CD med Rick Astley til jul. Det er akkurat hva du fortjener, nemlig.

Anonym sa...

Bloggen din Marie Amanda er så dårlig at det hadde ikke forundret meg om hun skrev innleggene i hasjrus. Håper du får en fin jul!

Malin sa...

http://www.msnbc.msn.com/id/21134540/vp/40779682#40779682

LOL! Dette som feiler fingrene dine? TEnkte på deg med en gang jeg kom over videoen

Anonym sa...

æ likte ballerinadressen opp ned (:

The Teller sa...

Kong Halvor er kul. Jævlig kul!

Henriette sa...

Linnéa!!! du er så digg!! ken faen e M-A? GO LINNEA!!!!!!

Maria sa...

Haha, tett skrevet av M-A.. Synd at mange slenger dritt om hun, men selv at hun påstår at alle andre er så jævlig tåplig som hun skal ha det til :) ser vist ut til at det er hun som er tåplig da. What goes around, comes around!

BOZZ sa...

Elsker deg <3

ingrid sa...

hahaha, god jul, linnéa!

Dan sa...

Du er sikkert sykt glad for å høre at nå finnes det faktisk enda en heterofil mannlig blogger der ute..... eller nei, når jeg tenker etter kan jeg vel ikke si jeg tror du bryr deg, men nå gjør det det altså :-P

Anonym sa...

JAAA! THE SUBURBS! Fy søøøder. Er så bra.

Nina Emilie sa...

God jul, Linnea:) Stå på videre. Du kommer deg nok gjennom denne julen også. Uansett hvor dumme du synes vi er, så henger vi med - kun fordi du er awsome! ;) Stor juleklem (selvom du sikkert aldri i livet ville mottatt noen klem!)

Anonym sa...

lol, du ligner på datteren i filmen "hjelp, det er juleferie"

Christine Lövendahl sa...

hohoho.. M.A. driver seriøst ENDA med sånn attention seeking som man gjorde på ungdomskolen?! hahaha. hjææælp ho er skada!

*knusedusego juleklæm på dæ*
<3
gleder meg til å være dridas og sånn med deg på nyåret. blir show :D

Anonym sa...

i <3 you.

ylva83 sa...

Fantastisk!

Anonym sa...

Hele Oslo-girls serien er vel årets vits?!! Både Maria Amanda og Nathalie (måtte faktisk google for å komme på hva hun het) er dumme som to brød. Om de spiller eller ei, de er dumme nok til å takke ja til rollen!

Anonym sa...

og årets beste blogg er linniiie.com, ingen over ingen ved siden <3
ha en fin jul Linnèa

Marion sa...

GOD JUL frøken:)

annem sa...

God jul, Linnéa. Du er en gledesspreder!

Anonym sa...

Jeg er nr. 100. God jul, slutt å pul, så får du ikke klamydia.

Anonym sa...

STÅ PÅ ! DU EIER!

Anonym sa...

stå på Linnea! Du er bare norges morsomte, om ikke verdens morsomste person!! Du burde seriøst feire deg selv fordi du gleder så sykt mange mennesker i den enkle gråe hverdagen!!! du er FOR KUL!

og apropos Marie Amanda, jeg vet ikke hva som er verst, at hun kaller det å være et dop-vrak og gå ned 10 kilo "stoffskifte", eller at hun desperat prøver å skaffe seg venner ved å dope seg hver dag i et jævla rave-miljø.

Hvem er tapern her? jeg hadde vært mere stolt over å være en med turban bak en joker-kasse, enn å være marie amanda i den falske lille boblen. Håper hennes mor er jævla stolt over narkis dattern sin :)

hun anmelder sikkert alle som sier noe stygt om henne, men en liten razzia til hennes leilighet hadde vel holdt for å få henne i stor trøbbel. hun burde ikke leke dr. phil for å si det slik ;)

Anonym sa...

"lol, du ligner på datteren i filmen "hjelp, det er juleferie"."

Det er Juliette Lewis!

Anonym sa...

Liker du jul?:)

Sideri sa...

IKKE kom hjem til Molde til jul. Du kommer til å fryse den lille rævva di av deg med en gang du setter foten ut døren!!!!! Dessuten har alle kommet hjem og Tangenten minner et stort reunion bare. Og det faste inventaret er jo der og så klart! Og ja, for ikke å glemme 92 modellene...

Mari H sa...

God jul, Linnéa!

Anonym sa...

HAHHAAH; ballesvette. Jeg dør litt av deg cx
DU ER HELT SYKT KUL OG JEG ER GAL <333333333 n__n

Trylletrixen sa...

Jeg lo nesten litt høyt da jeg leste kommentaren til motefitten marie-amanda. det er mennesker som henne som gjør denne verden til en så trist og ugudelig plass å leve. all form for negativitet er mer positiv enn uttalelsene til en humørløs osloberte, som ikke har større verdier i verden enn klærne hun går i, og som baserer livet sitt på å mene noe om andre mennesker som uheldigvis er plassert i deres egosentriske verdensbilde.

Når verden går til helvete, håper jeg det er sånne mennesker som dør først.

Og for å avslutte med litt god gammeldags smisk og kliss, så håper jeg du rekker å ligge med alle kjendisene på listen din før apokalypsen. det hadde du fortjent.

thanks for making my day. igjen. og igjen.

Marte sa...

hahah, du e best! :)

God jul linnea !

Marte sa...

hahah, du e best! :)

God jul linnea !

Anonym sa...

Linnèa, de som skriver dritt om
bloggen din er bare jævla misunnelige! Hvis de evt. har et så
fantastisk liv, forstår jeg ikke hvorfor de gidder å stikke innom bloggen din engang...
Det er vel de det er synd på.

Ps; du har inspirert meg til å kjøpe meg en gullfisk (vet egentlig ikke om det er positivt eller ikke).

Elise 23 ;)

Julie sa...

Marie Amanda- GO HOME!

Anonym sa...

du er fantastisk! har brukt hele dagen på å lese bloggen din, har kommet helt til februar! de første innleggene jeg leste, var det underholdene fordi du var "sur" og klaget på ting på en humoristisk måte, men etter som jeg har lest nesten et år av livet ditt på en dag, virker du som en fantastsik person! og jeg ønsker deg virkelig alt godt! noe er veldig sterkt for meg å lese, men synes det er utrolig bra at du deler dette med verden. slik at folk kan se at livet ikke bare er bra, selv om du ser fantastisk ut. setter virkelig pris på noen som ikke er like overfladiske som resten av blogge verden. Stå på Linnèa :D

Elin sa...

ÅÅÅÅ, serr! VITO <3 synd han fikk et balltre i rompa.. Jeg kunne LETT betalt 200 kr for en autograf, men så skal jo jeg gifte meg med Tony da.

Tiril sa...

Maria Amanda er den mest tragiske og frekkeste bloggeren her til lands. Æsj.

Rune sa...

Oh my gooooood, årets fagst. Jeg revner, hahahahahha!

Anonym sa...

Det som virkelig er trist er jo at Marie Amanda ikke får hjelp av SIN mor...... herregud.

Trine-M sa...

Stakkar deg. Blåbærsaft er mirakelmedisin mot dårlig mage. God bedring !

Anonym sa...

Hvorfor svarte du ikke på eposten? :( Jeg trodde vi var to blader av samme blomst...

MVH
Nikko

Adrian Skarstad sa...

Kings of Leon skal til Roskilde, betyr det at vi får se bilder av deg døddrukken i en utedass i Danmark under "2011: Årets"?

Anonym sa...

Tips til 2011: Dropp Hove og ta turen til Roskilde! Ikke bare fordi Kings of Leon kommer, men fordi det er større, bedre og billigere. Hva er vel bedre en åttedagers fyllekule istedet for fire? Anbefales!

ole avly sa...

Jeg så frem til en fantastisk kjedelig dag i (lille)fittestrøm, men så snublet jeg over dette. Herlig, gleder meg til å feire funnet med skybert og gjengen.

Anonym sa...

haha lættis av marie amanda, du har jo så sykt mye bedre blogg en ho, godt at det finns en blogg med noe innhold blant alle fjortisbloggan dær ute. du e faen mæ rå! æ digge dæ :D

enkoppkaffetakk sa...

Er omnifil og omnipotent. Har et forsprang i tidsdimensjonen over deg.

(Catch up, Gump)

Linnéa sa...

Adrian: Jeg kommer nok ikke til å dra på Roskilde. Kings of Leon kommer nok flere steder i nærheten.

Nikko: Hmm, dersom jeg ikke har svart på mailen din, var den nok ikke et blad av min blomst. Men du kan jo alltids prøve igjen, jeg har jo uansett glemt deg.

Malin: kanskje ikke så ekstremt, men noe i den gaten, ja

sideri: smart å si at jeg ikke bør komme hjem til jul, ETTER julaften?
Dessuten er kulden i Molde en vits i forhold til Oslo.

Terje sa...

Om du snur puslespillet med bildesiden opp blir det nok enklere å legge det..

wutnao sa...

Hadde du sex med en fremmed? Hore

Benedicte sa...

Det var en jævla fin kjole :O

Martine B sa...

lol, ho der marie amanda va jo fette retard....

Iloses sa...

Seriøst, Marie/a-Amanda. *Dø seg ut*...la oss alle være lykkelig over at vi fortsatt lever under darwinsimen, og at hun antakeligvis kreperer av b-vitamin mangel eller noe annet skøj snart.

Qtie sa...

Jeg tror Marie Amanda egentlig referte til seg selv. Når mora prøver å hjelpe henne, slår hun henne bare. Også røyker hun masse hasj etterpå for å trøste seg selv.

Anonym sa...

Yup, du har humor, det kreves sikkert masse intelligens og ferdigheter for å snakke dritt om absolutt alt og alle fordi du er usikker på deg selv. Med god grunn, du har jo ingen andre talenter enn å peke ut feil hos andre. Og som ingen har notert seg, er kommentaren fra Marie retta til en som kaller seg linniie-fan, som sikkert er deg, eller en av de hjernedøde "vennene" dine, som oppfører dere som barneskole barn med mobberingen deres. Lurer på om leserne dine er for dumme, eller usikre selv til å se at det er det minste sjarmerende å hylle angsten til en anorektisk selvmordskandidat. Lurer på om leserne dine veit at du er en type person som knuller på en gammel pervo for å komme deg fram med den skada agendaen din. Lurer på om de veit om de hemmelige anoreksi bloggene dine. Uansett om de veit eller ikke, så syns jeg like synd på dem som deg.. Og jeg vil synes synd på deg for du er et trist tilfelle, men noen må få huet ut av rævva og se deg for hva du egentlig er. Tydeligvis at kommentaren hennes traff da, siden du desperat prøver å henge den ut som en vits, når hun egentlig ikke prøvde å være kjip mot deg engang, fordi hun oppriktig synes synd på deg.