30. des. 2010

Jeg hater deg

Ja, da, dere - da er vi enda ett år nærmere døden!

Det er svært få jeg er interessert i å ønske et godt nytt år, og dere er i alle fall ikke en av dem ... Men hjelpe meg ... Jeg skal i det minste spare dere for bildeoppsummering av 2010 slik som alle andre har gjort - herregud, øynene mine! Hvis man har lyst på reprise av de stygge bildene deres fra 2010 kan vi vel trykke oss bakover i arkivet når vi måtte ønske!

Anonym sa... Linnea, jeg hater deg

Vel, tenk på meg, da. Jeg vil påstå at jeg hater meg selv mer enn hva du gjør, og jeg må i tillegg våkne ved siden av meg selv hver eneste dag. Jeg hater alt jeg sier og gjør, å leve med meg er som å sitte i fengsel. Men, når jeg en sjelden gang går ut, er det jo også på en måte som å gå gjennom et sinnssykehus det også. Det er få ting som gjør meg mer deprimert som å se idiot på idiot velte ut av trikken, for eksempel.

Eller å logge på "limited profile"-chaten på Facebook



??????????

Oi, nå var det mye støv i vinduskarmen her ser jeg. Best jeg henter den nye kluten min


Hva skal du på nyttårsaften, da, Linnea? spurte de.

Nyttårsaften er på fredag, og på fredag skal jeg gjøre det samme som jeg alltid pleier å gjøre på fredager - absolutt ingenting.

Jeg ble riktig nok invitert med til en hyggelig fest i Bærum, men da hadde det i såfall blitt det siste jeg gjorde ... Jeg var nemlig i Bærum en gang, jeg - forøvrig på besøk hos Paradise-Carl, men hva visste vel jeg på den tiden ... Jeg var jo bare 17 år, og i noen sammenhenger behøvde jeg faktisk hjelp til å tenke. For å si det sånn ... Jeg har sett Paradise-Carl naken. Og ja, og at jeg ikke ble blind er fortsatt en gåte ...

Uansett, nyttårsaften ... Jeg spiste en pakke lomper med skinke til middag,


Før jeg vasket kjøkkenbenken med den andre nye kluten min,



Før jeg gikk og la meg rundt klokken 22, for å lese en bok og ta bilder av meg selv




Det er selvfølgelig vanskelig å si hvorfor jeg viser dere disse bildene,

For ja, jeg har vel flere ganger sagt til noen av dere som kommenterer, at jeg er sikker på at dere egentlig ikke har lov av foreldrene deres til å sitte på Internett.

Og jada, jeg skulle jo egentlig heller aldri hatt tilgang til Internett, men nå er det jo en gang sånn at jeg er blitt tildelt nettopp dette. Og selv om dere ler av meg og tenker at - fy faen ass, hun der har ikke mye framtid ... Vel, da kan jeg fortelle dere at jeg tjente mer enn dere i 2010 ...

Hahaha, neida, jeg tjener jo faen ikke noe som helst på dette pisset... Men toget med framtiden min har uansett gått for lenge siden.


Men hva gjør vel det når man blir nominert til "årets blogger" på Side 2?




Vel, etter å ha brukt det bildet fortjener jeg ihvertfall å vinne. (Trykk på bildet for å stemme på meg.)

Men da jeg fant ut at jeg var nominert, hadde jeg jo ikke tid til å lese grunnlaget for nominasjonen først, jeg bare leste ingressen og scrollet meg ned til slutten før ... ingen premie?

Hva er poenget med en kåring uten premie? En tur til Tyrkia for eksempel hadde vært på sin plass, synes jeg.





Ah, Tyrkia, min største drøm ...

Jeg synes uansett dere skal stemme på meg, jeg. Selv om jeg ikke er så flink til å blogge og sånn, men jeg gjør jo så mange andre ting! Jeg kommer ikke på hva akkurat nå, men vi har jo holdt sammen i mange år, har vi ikke?

Nå tar jeg energilampen på loftet, føler kanskje også at det toget har gått

85 kommentarer:

Anonym sa...

godt nytt år!

Red sa...

Pølse med lompe? Det er god essen! :)

Anonym sa...

<33 linnea du er... priceless. jeg døøde når jeg så at de hadde brukt det bildet av deg på side2, men stemmer på deg for harde livet. Linnea is back - bring 2011!!

Anonym sa...

Jeg digger deg, Linnèa!
Og forresten. Godt nytt år!

Halvor sa...

Hvorfor skal alltid lesere "dø" av innlegg? Dødspain. Elsker deg lille linnea <3

Anonym sa...

hahaha! er det sant at du var med paradise-carl?

Mari sa...

Å jeg er så lei av at alle må skrive kjipe kommentarer til deg... Du er jo døds kul,så jeg skjønner ikke hvorfor andre skal rakke ned på deg. de må i så fall ha et SYKT dårlig liv..
Men jeg digger deg Linnea, ikke hør på hva de andre skriver til deg.

Håper du får et fint år nå i 2011 <3

Anonym sa...

hvorfor står det at du skrev dette innlegget torsdag?

Anonym sa...

Nyttårsaften din var egentlig ikke så ulik min.

Jeg spiste pannekaker til nyttårsmiddag. Dette til tross for at jeg egentlig hater pannerkaker.
Kvelden bydde så videre på vurdering av sosial omgang, men jeg endte til slutt opp under dyna med friends (serien lzm). Jeg orket ikke en gang å titte ut av vinduet klokka 12. Raketter liksom, jeg skjønner ikke greia. Jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg skriver dette.

Uansett, Godt nyttår.

Anonym sa...

Gidder ikke ønske deg godt nyttår. Prinsippsak.

MEN derimot håper jeg du fortsetter å blogge uhærligheter hele året. Men, det mååå sies at du kan bli unnskyldt fra bloggen hvis du plutselig en dag får det bedre med deg selv. ;) For da har du vel ikkenoe å skrive om -.-

Anonym sa...

Du får hvertfall min stemme:) jeg synes du er kjempeflink og utrolig morsom. Ønsker deg et godt nyttår også, uansett om du vil eller ikke:)

Trine Grung sa...

Digg....spy utover hele 2011. Forsett i samme stilen. Jeg er innnom stort sett hver dag for å se om noe mer eder og galle har entret internettet og jammen reddet du 0101.2011. Takk. Smasker til deg unge mø, gi faen i teite bloggkonkurranser. Henger ikke på greip hvis de i det minste ikke kan sende deg til Tyrkia! HALLO!

Heidi sa...

Stemmer på hvem som helst, bare ikke voe.

Trine Grung sa...

Forresten....jeg vil og ha sånne kluter. Helst de m Mette Marit på....kjøpt de på Nille? Ikke? Hvor da?

Blomsterpiken sa...

hahaha!

Tipper du var på årets fest i går, og klokken 24.00 kysset du drømmeprinsen som du skal gifte deg med neste nyttårsaften!

HEY HEY

Ana Marie sa...

Stemte på deg jeg hvertfall.. Lykke til! ;)

Anonym sa...

Så, hva gjorde du EEEGENTLIG igår da? Du skrev vist dette innlegget på tooooorsdag..... That aint Friday ;)

Det er fint hvis du fortsetter å dele fra ditt bitre, negative liv, slik at jeg kan se at jeg ikke er alene om å ha et noe kjipt liv i denne syke, åndsvake verden.

Godt nytttår da frøken.

Ella sa...

Jeg har stemt! Godt nyttår :-)

margrethe sa...

jævla bra
TA EN TITT PÅ BLOGGEN MIN!!!!! SVÆR KONKURRANSE!!!!!!!!!!!!!!

kule_kristi sa...

vil ikke stemme på noen, fordi jeg vil vinne selv.

Stine Sofie sa...

Fortsett å blogge du. Godt nytt år. :)

Anonym sa...

http://www.kjendis.no/2010/12/31/kjendis/fredag/dagbladet_fredag/nyttarsaften/nyttarsforsetter/14891300/

why so serious?

Anonym sa...

Skal jeg stemme på deg må du blogge oftere. svarte salte

Anonym sa...

Hallo!

Herregud, som jeg leser. Gleder meg allerede sykt til å lese mer på bloggen i 2011.

Min nyårttarsaften (siden du ikke spør): Ble syk og dro derfor til besteforeldre. Der kunne jeg velge mellom å se på Boeing Boeing og være på nettet. Valgte nettet.

Valgte "Alt du vet er feil" og koste meg gjennom HELE arkivet. Thaaat´s right. Shit, jeg er glad du ikke vet hvem jeg er, da hadde jeg vært den stalkeren. Nå er jeg bare en ukjent som leser om deg.

Og det er lov!

Hva skal man si? Seinfeld møter Larssons gale verden møter Family Guy!

Det var tider jeg lo så høyt at jeg ble redd.

Digger deg. Digger moren din. Digger bloggen.

Vilde Modellbildene mine sa...

Fy søren du er god!

Vilde Modellbildene mine sa...

Fy søren du er god!

Anonym sa...

<33333333333333

Synne sa...

En viss lompeelskende moldenser har fått min stemme. Godt nytt år!

The Teller sa...

Du fikk min stemme, men kun fordi jeg selv ikke og aldri blir nominert. Jeg har nemlig en teit blogg bare jeg ler av. Men jeg har lego og driter i resten.

Anonym sa...

godt nyttår! synger du i kor?

I-forinspiration sa...

Godt nytt år Linnéa!
Du fortjener å vinne årets blogger, for du er en fantastisk srkiver!
Virkelig digger deg!

Anonym sa...

Jeg liker deg jeg, Linnéa. Og nei, ikke SÅNN liker, æim djust fæsineited bai ju.
Godt nyttår (selvom hele den nyttårsfeiringa er unødvendig...), ser fram til enda ett bloggår med deg.

Anonym sa...

Du er årets blogger hvert år :D

Anonym sa...

Hva får dei til å tro at jei ikke har låv til å være på Internette? For pappa syns fakktisk de er helt OK.

Ati sa...

Oh lord, så mange brød som leser bloggen din! Blir alltid flau når jeg leser kommentarene her, vedder på at du blir det også. Du har i alle fall mange nesegruse beundrere, det skal du ha.
Jeg derimot, ramlet tilfeldigvis innom etter at du skrev en kommentar på RRs nettsider og har ikke sett meg tilbake siden. Du er en så dyktig skribent og virker også utrolig intelligent. Takk for 2010 (hvis det er lov å si), du har gitt meg og mange andre så mye. Dette ble litt kleint, men jeg vet aldri hva jeg skal skrive. Har ikke kommentert før, men du skal vite at jeg setter stor pris på bloggen din! Får vel òg driste meg til å ønske deg et godt nytt år.

Hennie sa...

Jeg setter så enorm pris på bloggen din! Stemmer jo lett på deg!

Anonym sa...

Du er utrolig fotogen:) men hva er det med å alltid bli filmet i setting med didrik solli tangen? mener å ha sett bilde av deg og han opptil 3 forskjellige ganger :D

thanks for et nytt innlegg allerede. godt nyttår. Er spent på hvordan 2011 vil utarte seg, men ikke slutt å blogge :)

Anonym sa...

Du er en smule deprimert ja..

Trine sa...

Du er best.

kaka sa...

Didrik Solli Tangen er halvbroren hennes.

Nina C. sa...

Godt nyttår!

Christine Gullerud sa...

jeg er deilig.

Anonym sa...

you make my day, linnea

pappakim sa...

Ha et dårlig nytt år, vi baksnakkes. om det skulle være noe, ja så nøl med å ringe.

Anonym sa...

Linnéa, jeg elsker deg.
Beklager.

Anonym sa...

SATTAN du e digg

Linnéa sa...

ati: takk!

Lea A sa...

Linnie,serr... bare blogg litt mer før jeg dør, nå poster selv jeg sinteinnlegg fordi du aldri blogger.. faen som jeg hater det.. men jeg elsker bloggen din fordet om.. fuck, det er noe galt med meg.

Anonym sa...

du bør ta en titt her, http://lokeland.blogg.no/

Christine Lövendahl sa...

det går ikke AN å hate deg. de lyver. og de som lyver kommer ikke til st.peter! Uffa! I freakin <3 you.
c ya bloody soon!

Anonym sa...

Godt nytt år! Og stemmer da selvsagt på deg :D

Anonym sa...

Hei :-)
Det med bildene finner du ut av...for du ER som nevnt tidligere ei smart dame.

Anonym sa...

Skjønner ikke hva du klager over med Jokern på hjørnet! De har jo ett stort STATIV med lomper rett ved kassa! Til ære for deg?

Kim sa...

Jeg synes egentlig bloggen din var ganske kul. Jeg er litt usikker hva som er ironisk og hva som er ekte til tider. Men morsomt var det i alle fall. Du virket nå som en søt jente som skriver veldig bra.

Godt nyttår til deg, og du har nå i alle fall fått en ny leser.

Håvard sa...

Må si meg enig med Ati. Det er faktisk utrolig mange brød som leser bloggen din. Men den er utrolig da. Takk for at du kurerer depresjonene mine bedre enn sjokolade, Linnéa og godt nytt år.

Anonym sa...

Toget med framtiden din har jo selvfølgelig ikke gått..er du ikke 21 år? Du kan jo fremdeles skaffe deg en bra utdanning. Studere et sted langt unna Norge, du har jo gode karakterer fra videregående. Du er bitter som 21- åring. Tenk hvor bitter du kommer til å bli senere i livet, hvis du ikke utnytter mulighetene dine, du er jo åpenbart smart.

Anonym sa...

voe har sluttet å blogge :D

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=gIldaDghtEA

Liker Linnie møter folk videoene dine:D

Anonym sa...

Du er nominert til årets beste blogger hos COSTUME også:

http://costume.no/article/69812-stem-pa-din-favoritt-til-costume-awards

Angelina sa...

Hvordan skal man ikke digge deg? Skulle faen meg ønske jeg hadde så mye selvironi og så mye og skrive om, selvom det ikke sier noen en dritt. But who cares, alle leser jo!

Blogg mer mer mer mer mer, elsker å lese om de tørre og ubetydlige dagene dine som gjør mine dager bedre!

BLOGGEN DIN GJORDE EN FLOTT START PÅ 2011!

Anonym sa...

Hæhæ! Dette var gøy.

R3ality sa...

synes du er søt jeg.. uansett hva de andre sier :P

Linnéa sa...

Trine: House of Oslo, tror jeg

Hvorfor skulle jeg lyve om at jeg satt inne på nyttårsaften? Er ikke det stakkarslig nok fra før av? Innlegget ble startet på torsdag, derfor står det torsdag.

Magnar Vegus sa...

Slettet du innlegget der du avslørte bloggavstemningen i fordel for Supermarie?

Sara sa...

føler med deg. Livet er meningsløst.

Anonym sa...

Jeg elsker deg! Bli med på et lompebad! Veldig romantiske saker ;))))))

Jonnern sa...

Nei du kan da umulig hate deg selv, er så fin så;) Eneste av disse bloggene mediene snakker om som faktisk har noe vettu å skilte med^^

Et år nærmere døden ja... godt nyttår!

Anonym sa...

Jeg synes igunnen at du ikke er så kul Linnea.. men.. så lider du av akkuratt nesten kanskje det samme som meg. Og jeg har TO undulater.. Vinner jeg? Synes vi skal henge

Anonym sa...

Myhre må styre!

Anonym sa...

hvorfor prøver trine grung å bli venninna di? hun er jo egentlig ganske så teit, også er hun gift med josten flo - HALLO?

Anonym sa...

blir GAL av å tenke på at noen ikke liker meg!!! kan du være så grei å si du liker meg? får ikke sove om natta.

Anonym sa...

Syns du har en helt fantastisk blogg!
Og du har hjulpet meg... Etter å ha lest bloggen din tør jeg faktisk å vise litt mer av den bitre personen jeg egentlig er. Var lei av å smile falskt og være hyggelig hele tida. Nå tør jeg faktisk å være mer ærlig ang. humøret mitt og hva jeg syns om ting.

Fantastisk

Anonym sa...

Jeg hater seriøst å lese bøker, men hvis du hadde lagd en hadde jeg DEFINITIVT lest den ! haha ! LOL du eier !!

Mathilde sa...

Hehe.. skjønner godt at tyrkia er din drøm. jeg bare elsker tyrkia. skal forhåpentligvis flytte dit til neste år. :) Utrolig fin blogg du har :)

Anonym sa...

bæsj

Lea Amalie sa...

haha!

Anonym sa...

synger d i kor?

Johanne sa...

Du er dritfet. Tror dette er min nye favorittblogg. Hurra!

Emma sa...

Ah, du skriver så morsomt! Jeg digger deg :-) Og det er jo et pluss at kommentarene du får på innleggene dine nesten er like morsomme som innleggene. Nå hinter jeg selvfølgelig til de kommentarene som "Du er dritfeit" og sånne ting... Det er jo morsomt å lese at noen har et så rart syn på tynn/feit! Du rocker, Linnéa, STÅ PÅ! :D

Lydia sa...

har stemt for leenge siden :PP
Digger måten du skriver på, liksom;
"Før jeg vasket kjøkkenbenken med den andre nye kluten min"
haha, for en fantastisk klut!

Anonym sa...

Lydia: Tenk om du het Nalen til etternavn. Haha!

Anonym sa...

Privjet.. Vil bare si takk for at du blogger! Du er fascinerende og morsom. Også er det digg for støybildets skyld at du er så over middels god på å stave. Ut over det har bloggen din betydd mye for meg av andre grunner, så takk!

Som takk for timene du har hjulpet meg å slå ihjæl, river jeg i med noen forslag til sanger du kanskje vil like.
Håkan Hellström: Jag vet vilken dy hon varit i,
The Do: Travel light og The brige is broken,
Alela Diane: Rifle,
Amadou et Mariam: Sabali,
Tommy Tokyo: General Gardener, Ariel Pink's Haunted Graffiti (hele Before today albummet),
Best Coast: Boyfriend.
Beach House: Norway, og walk in the park,
British Sea Power: Waving Flags, Cajun Dance Pary: The Hill The View and The Lights,
Crystal Castles: Empathy,
The Low Anthem: Charlie Darwin, Damien Jurado: Cloudy Shoes,
Danger Mouse and Sparklehouse: Dark Night Of the Soul (hele albummet om ikke du har det med, blant annet ft Julian Casablancas og vokalisten fra the Shins). ANyways. Peace.

Dalla Haavoll sa...

Memento Mori! Ha ett ekkelt å fryktelig nytt år, jeg liker deg, du er kul ...

Sara Eide sa...

det du ikke ble fortalt om lampa var at den TAR energi, ikke gir, pff. Så mens du har brukt den har folka bak energilampa solgt energien din til arbeiderne i kina, så vi kan få klærne våre enda fortere ect.

Marihøna sa...

Men i helvete: du skriver: "Jeg skal i det minste spare dere for bildeoppsummering av 2010 slik som alle andre har gjort - herregud, øynene mine!" Men du har da gjort akkurat det samme SJØL i posten 2010:Årets. Må si du motsier deg selv mange ganger i løpet av bloggen din, men du er jo så ung...