8. jan. 2011

IKKE DØM MEG!!!

Fy faen ….

"Åååå, dere dømmer meg! Dere kjenner meg jo ikke!!!! (!!!) Dere har ikke rett til å si noe om meg når dere ikke kjenner meg!!!"








Jeg forstår ikke hvorfor det er så farlig å dømme folk uten å kjenne dem. Jeg dømmer folk hele tiden - helst etter vedkommendes utseende, og dommen foreligger inntil det motsatte er bevist. Jeg bruker veldig mye av min tid på å dømme folk, kategorisere og lage statistikker. Noen er selvfølgelig enklere å plassere enn andre, som feks når jeg leser en blogg med et blogginnlegg titulert «Grenade - Bruno Mars». Da tror jeg for øvrig heller ikke at vedkommende:

1. Har lov til å sitte på Internett
2. Har lov til å påpeke at "vi ikke kjenner deg, og dermed ikke kan dømme deg"
3. Burde eksistere

Og ettersom jeg selv faktisk har nettopp en personlig blogg, er det jo klart det er mange av dere som vrir dere i smerte av å se hvor dum jeg er.

Og dum - det kan jeg i alle fall hilse og si. Antageligvis er jeg enda dummere enn dere tror også. Minnet mitt ville for eksempel fått plass på en diskett, tipper faktisk vi kun hadde behøvd 256 KB.

Og jeg vet kanskje ikke hvor i verden Tyrkia ligger, eller hvordan jeg fører en normal samtale, men å koble lamper - det kan jeg.



For her om dagen kjøpte jeg nemlig en FLATPAKKET lysekrone, og for å gjøre det enda dyrere, gidder de ikke sende med et støpsel, slik at man heller må betale 500 kroner for å få hjelp til å koble den av en mongo elektriker som har gått tre år på elektrolinja for å lære om strøm.


Men, som sagt ... Jeg kan dette ...


- Men husk å være forsiktig da, Linnea! Du kan jo få STRØM, sier mamma alltid.

Få strøm? Ja, ja, får jeg strøm, så får jeg vel strøm, og da er det vel en mening med nettopp det. De siste årene har jeg nemlig hatt en så ufattelig flaks uten å engang ville det. Jeg blir for eksempel aldri påkjørt, alvorlig syk eller stygt skadet når jeg faller. Og jeg har ikke telling for hvor mange ganger jeg har sovnet ute på gaten i minusgrader, og en eller annen idiot tilfeldigvis har plukket meg opp, tatt seg av meg og "reddet livet" mitt. Og voldtatt meg i samme slengen, men det er en annen historie ...

Nei da.

Uansett! Så skulle jeg henge opp lampen, da. Og etter å ha balansert på en stol på stuebordet for å henge opp lampen i tjue minutter, setter jeg i støpselet, og DA skal selvfølgelig ikke strømkoblingen min virke!





Og i tillegg er den fuckings SKJEV!!!!


Og det er selvfølgelig ingenting som tilsier at den verken skal være skjev eller ikke virke, den bare VIRKER ikke.

Men så tenkte jeg: Jaja, fuck it, jeg har jo aldri besøk uansett, og slo av lysbryteren, og DA virket den.





Hahahha, forresten, ettersom det har vært så texas rundt at Voe sluttet å blogge pga. mye mobbing etc ... Har jeg jo blitt spurt i flere sammenhenger hva JEG synes om mobbing via blogg, men da Lørdagsrevyen ringte og spurte om jeg ville være med på et innslag ... Det kan jeg jo absolutt ikke. Til dere har jeg jo sagt at jeg selv ofte mobber på nett og trives med det. Jeg har aldri sagt at jeg IKKE mobber selv, jeg har bare sagt at jeg ikke vil bli mobbet, jeg ...


I denne sammenhengen har jeg kjøpt dette skiltet til dere, men det gjelder da altså ikke for meg ...


Jeg mener ... Når jeg ser hva noen av toppbloggerne på eksempelvis blogg.no skriver, så er det jo klart man må si fra!

Ja, jeg vet hva dere tenker ... Ikke si det.

192 kommentarer:

Anonym sa...

haha, sykt bra!

Vilde sa...

Fy faen jeg lo av de første bildene xD blogg oftere :( du er den eneste jeg leser

Alida sa...

konge!

salsa sa...

kor kjøpte du det skiltet???????

Anonym sa...

Du er genial!

Anonym sa...

sykt pen du er!

Lise sa...

Hihi, jeg liker deg :) Som alltid. Oog rålekker lysekrone. Nam.

Anonym sa...

Haha, elsker måten du skriver på!
Du er og blir fantastisk.

-TK

Anonym sa...

Så fin du var på håret på blomstene eller hva det var:)
og lyskrona var LEKKER! digg:)

Ellen sa...

hahah, du er så genial.

Martine sa...

Du er god, du! :)

Anonym sa...

Jeg har dømt deg for lenge siden. Har bare ikke noe behov for å dele dommen med omverdenen, for da hadde omverdenen dømt meg, noe omverdenen allerede gjør. Hver dag. Kjekt det, egentlig. Er det ikke derfor du er her?

Anonym sa...

http://open.spotify.com/user/heggenhougen/playlist/1bJhbTcZwechoMBh5yMKvc

Anonym sa...

konge :D

Anonym sa...

Jeg vet du hater å svare på spm i kommentarfeltet, særlig når det kommer til hvor du har kjøpt ting... men så vidt jeg vet er lysekroner utrolig dyrt så jeg lever i håpet om at den nydelig du har kjøpt ikke var ekstremt dyr? Kan du PLEASE si hvor du har kjøpt den? Har så fryktelig lyst på den samme.Takk søta!

Mathilde

Oda sa...

Fantastisk :D ler like mye hver gang.

Marit sa...

Du er innmari flink til å liksomfurte. Artig skribent er du også. Gralla.

AlexanderS sa...

Herregud du er fantastisk<3!!

Anonym sa...

Bildet er kjøpt på Kremmerhuset koster 29,- ;-)

Anonym sa...

Du er søt!
Liker deg :-)

Linn sa...

Mobbing er dritt.
Men venner mobber hverandre, er vi da alle drittsekker?

Du er best, btw.

Anne sa...

Åh, jeg elsker deg!

Ingvild Aarskog sa...

SERIØST, ilu!!!

mie sa...

Det heter støpsel. Stikkontakten er forhåpentligvis skrudd fast på veggen.

Anonym sa...

mie: Hu sa jo at hu var dummere enn oss :p

Linnéa sa...

Mathilde: JEg har da aldri sagt jeg hater å svare på kommentarer. Jeg svarer alltid, eller stort sett - på praktiske spørsmål. I ditt tilfelle: Skeidar.

Mie: Beklager, har rettet opp i det nå.

Oda sa...

Utifra bildene; så synes jeg du har et veldig fint hjem!:)

Anonym sa...

hei! jeg ville bare si at du er så syykt rå! selv om du ikke blogger så veldig ofte, så blogger du skikkelig bra! og innleggene dine er supre! JEG DIGGER DEG! :)

louisethesmashing sa...

Hahaha, du skriver jævlig bra! Bra at noen blogger litt orginalt her i verden midt opp i alle disse rosa-bloggerne. Det er nok av dem, for å si det sånn.

Anonym sa...

Fiiiin lysekrone! Var den vanskelig å koble??

Thea sa...

Ååååå, vet du ikke hvor Tyrkia ligger, du er skikkelig teit, azz! Det vet sikkert Voe til og med.

Du er også skikkelig teit som ikke skriver fem innlegg om dagen så vi kan le av deg oftere.

Ble du lei deg og legger ut flere morsomme grinebilder nå?:D

Digger bloggen din, du er så kul, selv om du har diskettminne!

SA sa...

Gratulerer med skikkelig lysekrone Linnéa.

mie sa...

Anonym 7:33; he-he, godt poeng - men dumme mennesker skriver ikke slike blogger ;-)

Anonym sa...

Fine bloggen. <3

Helene sa...

Jeg tenkte på hvordan 42 er meningen med livet ^^

Mordi sa...

Bra jeg lærte deg noe så nyttig som å mekke lamper og ledninger, ungen.

Kommet langt på Knaus no da?

Anonym sa...

Herlig du !

Anonym sa...

Hei!

Kan du fortelle hvor mye lysekronen kostet? Takk!

Sara sa...

HAHAHA! Kunne virkelig ikke vært mer enig! Alt hysteriet er jo bare... sykt.

Anonym sa...

hahhahaha, du er så genial !

Line Eskildt sa...

Jeg digger deg Linnea! Du er en av de få jeg går inn på hver dag. Men du blogger ikke ofte.. Blogg mer da:)

Anonym sa...

beste innlegget på leenge . I LOVE YOU

Anonym sa...

Tipper den kostet rundt kr 1999 :p

candlejack sa...

Bloggen din er den eneste jeg gidder å lese. Når jeg setter meg på dataen, er facebook, dagbladet og bloggen din de første tabene jeg spretter opp. Skulle ønske jeg kunne få gleden av nytt lesestoff her oftere enn som så, men det må vel respekteres at du har et liv. Jeg hater det.

Håvard sa...

Faktisk så kan du stappe mye på en 256KB diskett. En side word dokument i 1997 var på 10KB og var fullstendig leselig. altså 25,6 sider kunnskap.

Tidligere versjoner derimot vil jeg ikke ta opp. De suger, basta. Ville bare si det.

Maja sa...

Morsom blogg. Teite kommentarer.

Anonym sa...

HELT!!!

Anonym sa...

Beste på lenge! Elsker humoren din. :-)

Anonym sa...

Jeg fulgte bloggen din helt til i dag (fra forrige mandag, tror jeg), og trykkte unsubscribe når jeg så Nelly-reklamen. Sorry, du er sellout. Gå å blogg med de andre bloggerne.

Karën sa...

Du er beviset på kvalitet før kvantitet!

Synne sa...

Imponerende lysekrone-ferdigheter, Linnéa! Ha en fin uke!

Linnéa sa...

Håvard: Nja, jeg har i tilfellet skrevet med store bokstaver på de dokumentene. 26 sider er uansett ganske lite.


Anonym 11:44: det går fint, en leser som ikke kan da/når-regelen er vel uansett ikke veldig mye å spare på.

Lampen kostet 2000

Mor: Vil du sende me bok 3?

Anonym sa...

ahh, elsker alle dine innlegg

Anne S sa...

Den lampa kan du etter lov ikke ta med deg når du flytter....

Ingvild :) sa...

Hahaha! Fin lampe!

Markymark sa...

Hei Linnéa, kan du skrive nokre ord om kva dette "...møter folk" greierne er for noko?

Karoline Madeleine sa...

En flott, flott lysekrone! haha, du er konge Linnea, elsker innleggene dine!

e.k sa...

Herregud.
Hva med å la vær å ha kommentarfelt?
Man skulle tro at leserne dine var noen år eldre enn div. andre bloggeres.. men ikke faen.

Øystein sa...

Man kan ha alt her i livet

Anonym sa...

Hva er denne jævla grininga om at "Buhu, du må slette kommentarfeltet!" ??

Hvis det er alle digger deg kommentarene, så er jeg mer enig med dem enn imot dem.
Idyll i hverdagen å lese innleggene dine Linnea.

Xolify sa...

Lysekrone? LYSEKRONE??? Jeg forventet mer av deg, Linnéa :/

Mathilde sa...

Liker spesielt godt bilde #3. Er den nye skrivebordsbakgrunnen min.

Anonym sa...

Hun er utakknemmelig, tjener tusenvis av og skrive om sminke, hår og bullshit hun har gjort, hun har halve framtiden sin langt på gullfat foran seg, bare fordi hun skriver om random bullshit. (Voe, that is)

Anonym sa...

Du er, for å si det rett ut Sinnsykt god på å skrive. I utrykkets 2 delte forstand. Kutt ut bloggen og sats litt høyere. Å dele skrivekunsten på blogg er å nedvurdere sine evner i ditt tilfelle Linnèa.
Du er flink, og det tror jeg du allerede vet. Du har en kreativitet som overgår mye, du er en kunstner! noe som også kan forklare følelsen av kronisk depresjon og tungsinn. En ting til, du har litt skrå vinkler i forhold til verden, men nå er det ofte sånn at kapasitet i dimmensjoner som ikke de fleste er i besittelse av ofte har pessimisme som følgesvenn. Kom ikke her og fortell meg at du ikke forstår... Lykke til videre! Hilsen mystisk musiker.

Anonym sa...

du er den beste bloggeren jeg vet om

Anonym sa...

hadde lett kjøpt boka di

Anonym sa...

Hurra! Fikk ledd litt før kl. 9 om morgenen! Det er jo i utgangspunktet umulig for meg som er utpreget C-menneske. Takk for det!

Anonym sa...

Selvfølgelig kan hun ta den med seg, hun må bare fjerne den (evt. skifte den ut) før visning.

Julie sa...

Utrolig fin takrosett og list! Det var liksom prikken over i-en.

Anonym sa...

Det var da faen til kjøping.

Anonym sa...

Litt ening med anonym 5:54 egentlig, selv om jeg hadde savnet bloggen villt, siden det er en av de få tingene jeg gjør på nett. Sier bare: TENK på deg selv, drit i alle andre, det er det de fleste gjør uansett!!

julie sa...

hahaahahahah du altså
jeg diggger deeeg

Anonym sa...

Du er genial :)

NotMistakes sa...

Nice.
Du veit hva du skrive om ass. (ja. ass)

Anonym sa...

Det kan godt hende at du har laget deg en jordfeil siden lysekronen lyser når bryteren er av.
Det merker du kanskje når du får støt av å ta i noe annet i leiligheten eller Hafslund måler seg fram til det og pålegger deg å utbedre. Da må du ha hjelp av en mongo enten du vil eller ikke.
Pass på så du ikke tipper over fra spydig og sarkastisk til teit forresten.

Jonas sa...

Du er kjempe flink til å blogge! Stå på!

Anonym sa...

How sweeeeet to be an idiot :-)
Har nå bladd og lest meg tilbake til det første innlegg som handlet om Ku Klux Klan. Imponerende hvor mye arbeid som er lagt ned i denne morsomme bloggen.

Til dere som har kommentert litt lengre oppi her. Blogg-Linnea er nok en fiktiv karikatur.

Anonym sa...

http://video.blogg.no/1988

FILM AV DEG, LISE OG IDA

Anonym sa...

LOL emofilm!! hahaha

Lene sa...

du skriver så syyykt bra, ler meg ihjel hver gang! :) har ikke tall for hvor mange ganger jeg har satt linken din på face!!

Kåre sa...

Kan du ikke gripe tak i Otto Jespersen og f.eks. Dag Sørås og begynne å lage TV?

En slags svart nedsigutgave av nytt på nytt?

Anonym sa...

Gærningene der ute har faen meg bilder av deg som skrivebordsbakgrunn. Og nedverdiger seg til å publisere det på kommentarfeltet! Fytti hælvete altså.

Anonym sa...

ka ikke du svare på spm runden som du hadde for veldig lenge siden??
-mie

Kølla sa...

Når du fikk lampen til å fungere ligner du en Sheldon Cooper som skal til å si "bazinga!"

Anonym sa...

jeg hata blogger før jeg begynte å lese din. Alle andre suger fortsatt, men din er fantastisk!

Anonym sa...

Er ikke du venn med Elise(livingdoll) ?? Hun blogger på blogg.no! Så da henger du henne litt ut.

Mona sa...

du er alltid så fin på bilder:D ahah

Fiskegrateng sa...

jeg syntes du har vært flink i det siste jeg linnéa. fortsett sånn :)

Christine Lövendahl sa...

søte lille furteleppa di :)

Linnéa sa...

Anne S: Etter hvilken hjemmel kan jeg ikke ta med meg lampen? Må alle lamper legges igjen når man flytter?

Markymark: Det er en kampanje på åtte epsioder.

Mystisk musiker: Tusen takk, det var hyggelig å høre. Jeg må nok ta et steg videre snart, ja. Takk igjen.

Anonym 1.27: Hva om lysbryteren var av da jeg satte i støpselet? Selvfølgelig har jeg ikke gjort noe feil.

Mie: For 68. gang: nei.

Anonym 7:38: Jeg er helt, hundre prosent klar over at Elise blogger på blogg.no. Jeg tror alle unntatt deg skjønte at jeg ekskluderte henne.

Anonym sa...

"Pass på så du ikke tipper over fra spydig og sarkastisk til teit forresten."

Haha! :) Ja, gjør det. Dette er da ikke DIN blogg heller. Molde ftw.

Anonym sa...

http://video.blogg.no/1988

Scarlett sa...

Jaaaahhh. Vet du. jeg er så ekstremt deprimert for tiden. Angst har jeg fått også. Samt anoreksia og søvnproblemer. Alt går til helvete rett og slett, og det er så mørk og trist rundt meg og Norge suger osv. Men vet du? Jeg ble faktisk litt glad av å lese dette innlegget. Aner ikke hvorfor, noe med den teite lysekronen og den dumme lysbryteren.. Aner ikke.


Jeg tar nemlig en dag om gangen og i dag var det du som reddet meg. Så da lever jeg nok i morgen også (til en ny helvetesdag, men uansett...) takk

vero sa...

jeg dømmer deg

Anonym sa...

Du som har hatt anoreksia. og jobber for at andre unge jenter ikke skal gå den veien. Er det ikke og snakke litt imot seg selv, når du her på siden reklamerer for slankepiller og dietter i huet og ræva? "bli slankere, få en stramere kropp, ingen bivirkinger blabla,popp noen piller idag og bli tynn" reklamen er rundt hele headern din. Kan du ikke heller bare skrive ett innlegg om at de kan snorte 5 kilo amfetamin i uka? Same road.. :)

C sa...

HAHAHAH!! du er fantastisk!!

Kine sa...

Du er så utrolig flink til å underholde! Her sitter jeg med både mor og søster og har det kjempekoselig rundt dataen, og vi roper alltid på hverandre dersom du har lagt ut et nytt innlegg. Du er favoritten!

Oliven sa...

Helt enig! Det er viktig å dømme og dersom man kun har utseende å dømme etter, ja så gjør man det da. Forskjellen på de som mobber og de som ikke mobber er at de som ikke mobber faen ikke tør å si det som mobberne tenker. Hadde vi bare alle sagt ting rett ut hadde faktisk ingen blitt mobbet for da ville det vært normalt og ingen hadde lagt merke til det.
http://oliventre.wordpress.com

Anonym sa...

Digger deg, du er genial!

Carro sa...

Klart du kan ta med deg lysekronen din! Tok med meg mine to sist jeg flyttet.

http://www.eiendomsmeglingsnemnda.no/asset/2192/2/2192_2.pdf

Anonym sa...

låv ju <3

digga videoen av deg, wulffern og lise!

Elizabeth sa...

Du er heilt fantastisk du :D Ler meg skakk i hjel av det du skriver!

Olav sa...

Litt lampefakta:

Anne S. tar feil. Du må ikke la lysekronen henge igjen når du flytter.

Hun viser til en endring i avhendingsloven, som kun gjelder ved salg av bolig.

Når man leier bolig er det husleieloven som kommer til anvendelse. Hovedregelen er at du i utgangspunktet skal ha tillatelse for å gjøre endringer og at du kan bli ansvarlig for å utbedre selvforskyldte skader. Hvorvidt det å henge opp en lysekrone i en takrosett er en endring, er heller tvilsomt.

Ingen av lampene dine tilfaller huseier når du flytter.

Mrs. Darcy sa...

BESTE innlegget ditt på lang tid! Digger deg! :)

ler ut lavt sa...

seriøst, digger innleggene dine! eneste bloggen jeg gidder å følge med på

creds!

Anonym sa...

digger bloggen din som faen. den er så bra at en nesten ikke vet hva en skal kommentere. Du er serr forbilde mitt, hahah.

Anonym sa...

Hei Linnéa!

Leste nettopp artikkelen om deg i Costume. Imponert over ærligheten din, føler jeg "kjenner" deg litt bedre etter å ha lest den. Rart å si at man føler man kjenner noen uten noen sinne ha møtt dem, men likevel...

:)

Anonym sa...

Hallo!
Utrolig bra artikkel i Costume. Innsikstfullt og inspirerende. Jeg ler mye av bloggen din, og måten du skriver er helt fantastisk. Fortsett NØYAKTIG slik du gjør, og ikke tenk på at du mååååå blogge oftere HERREGUUDH!!!! Fjortisser som er avhengige av daglige oppdateringer kan heller finne seg en blogger som skriver om morgenkaffen sin, å følge.

Keep ut the good work!

Tanja sa...

Takk for flott artikkel i Costume, Linnéa! Fantastisk at du er så ærlig og åpen om livet ditt. Jeg digger deg bare mer og mer! Og herlig freshe bilder! Fikk du beholde noen av klærne?

Anonym sa...

word

Nora sa...

Haha, digger deg!

Anonym sa...

http://video.blogg.no/1988

dette var en morsom film av deg............................. hehe :)

Hanna sa...

Alt jeg vet er ikke feil.

Anonym sa...

Du er jo sykt genial!!

Se pà meg nà Silje sa...

Du er den eneste bloggern jeg vet om

Elise G sa...

Må bare si at intervjuet med deg i Costume var veldig flott, en virkelig tankevekker for min del. Du tør å være ærlig om ting som de fleste andre ville holdt skjult, og det tror jeg hjelper mange.
Drit i alle negative kommentarer, og fortsett med det du gjør! Folk som legger igjen negative kommentarer viser bare sin egen usikkerhet på seg selv, ettersom de trenger å rakke ned på andre for å føle seg bedre med seg selv..

Anonym sa...

Fantastisk intervju i Costume, og nyyydelige bilder! :) Jeg digger deg!

kunstneren sa...

veldig bra og flink er du!!

Anonym sa...

veldig bra.

Anonym sa...

Kommenterer vanligvis ikke blogger, men nå måtte jeg bare. Leste intervjuet av deg i Costume og jeg synes du er en fantastisk person, Linnea. Du er så modig som står frem på den måten du gjør. Stå på, du kommer til å nå langt.

Veronika sa...

Bra du fikk lysekronen til å funke til slutt ;) hehe.. Har forresten lest om deg i Costume som dukket opp i postkassen i dag, og det var et bra intervju!

Anonym sa...

SYNGER DU I KOR? værså snill og svar kjære deg

Hanne sa...

Kul blogg!:D
Forresten, hvor kjøper du den magre lasagnen du har skrevet om tidligere?:) top's eller noe?

Anonym sa...

Liker at du sitter i bare trusa.

Eirin sa...

En perle av et blogginnlegg. Egentlig hadde du faktisk bare trengt å publisere den siste setningen. Den var et innlegg i seg selv! Og jo - jeg sa det. What'cha gonna do about it?

Anonym sa...

fin header!:D

Anonym sa...

Nydelig header! :D

Anonym sa...

Så fin header! Du er fotogen, du :)

Amanda sa...

det var et veldig fint intervju i Costume!

Anonym sa...

Likeylike den nye headeren din! Kjempefint bilde!! :)
Det er så friskt å lese bloggen din as, deilig å bli røska litt i - som man ikke får så mange andre steder.. Deilig med normale, kompliserte, småskrullete mennesker som du. Lovely! :)
xo cat

kris sa...

aooooo, hot bilde!

Anonym sa...

Gratulerer med ny header, den var kjempe flott, for du er jo så flott :P

Sigrid sa...

Finfinfinfinfinfinfinfinfin header :D

lisa sa...

hahahaha. herlig innledning til innlegget med de bildene. I like.

forresten så var den nye headeren din dødsfin.

Marte sa...

Jeg må bare få si at bildene av deg i Costume var helt ufattelig fine! Du er utrolig pen! Likte veldig godt intervjuet også, det er fint å få se Linnèa bak bloggen. Du er flott - husk det!

Marte sa...

Jeg må bare få si at bildene av deg i Costume var helt ufattelig fine! Du er utrolig pen! Likte veldig godt intervjuet også, det er fint å få se Linnèa bak bloggen. Du er flott - husk det!

Linn Jeanette sa...

Nice header!! Du er så fantastisk kul!

Elena sa...

Likte intervjuet med deg i costume, kjente meg igjen i mye av det du sa. Bildene var også kjempefine!

Maria sa...

Nydelig header!

Line sa...

Linnéa for president!!

Ingvild :) sa...

Dritfin header!

Anonym sa...

haha! due så genial.
Hilsen Frida.

Anonym sa...

Ny header!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SJUKT KUL

Anonym sa...

Kul header :)

Øystein sa...

Tøff header Linnéa, lookin good!

metallicatrollet sa...

Hahahaha, døde av bildet av deg foran lysekrona. :D Fantastisk! Du er bra underholdning. :) Og utrolig fin header.

prinsesseiselin sa...

Velidg bra intervju av deg i Costume... Men og trist å lese. Håper du har det bra... Du minner meg om Mari i "høyere enn himmelen" av Klaus Hagerup.. Klem :)

Kaja sa...

Fin header! :-)

Markymark sa...

Hei frøken.

Som du så flittig har gjort tidlegare, kan ikkje du legge inn bilde/scanning av artikkelen folk pratar om i Costume?

Er nysgjerrig, men ettersom eg er gut kan eg ikkje kjøpe bladet med æra i behold..

Sandra sa...

Den nye headeren din er som tatt ut av Gossip Girl. Du får vurdere selv om det er et kompliment eller ikke ;P

Anonym sa...

DRITFIN HEADER :)

Kristine sa...

Kjempefin header!!! :)

Anonym sa...

Fantastisk av deg i costume! Og veldig fine bilder:)

Anonym sa...

Wow, så pen...

Hva er det vi tenker? Jeg skjønte ikke den :)

Anonym sa...

Råfet header!

Sandra sa...

Kjempefin header! :)

Anonym sa...

Så fint intervju i Costume! Leste det nå. Fantastiske bilder av deg- så på de lenge!

Leila Mariell sa...

ELSK på bloggen din, og ELSK på headern din! :D

silje sa...

Dritfin header! Du har alt du, Linnéa.

Kaisa sa...

Hahahahah, genialt Linnea! Du begynner å komme sterkt tilbake. Og, for the record, du er faktisk ubeskrivelig nydelig.

Anonym sa...

Vanligvis pleier jeg å få lyst til å hive selvopptatte, dumme personer som i tillegg klager over småting ut av nærmeste vindu .. Det merkelige her er derfor at jeg digger bloggen din. Tror det er fordi du har noe som de fleste andre selvopptatte, dumme folk som klager over småting ikke har. Hva var det det het nå igjen? Jo, SELVIRONI!

Anonym sa...

ELSKER den nye headeren din, tøffen!

Anonym sa...

Liker den nye headern din. Du er så pen!

Hege sa...

wow, fin header! :)

Anonym sa...

Liker den nye headeren din!

Anonym sa...

For et fantastisk bilde i headeren! Du er utrolig vakker

romperud sa...

jæla funny shit med deg og superkizen ass. "må se bra ut dagen etter" det toget har vel kjørt fiskefjes...

Trude sa...

Fantastisk ny header, Linnéa! Du er vanvittig vakker, regner med at du har drøssevis med beundrere.

ellen sa...

Hørte deg på p3 nettopp (y)
du er sykt kul, og du har vel 100 ganger mer selvironi enn han superkizen

Anonym sa...

Du er genial linnea, haha :D oog utrolig pen!

Anonym sa...

Utrolig fint intervju med deg i Costume, Linnéa. Du er en bra person. Det skal du vite.

Frida sa...

drit bra header!

Maria sa...

Fin Header :) Keep up the good work, dette er så sykt den beste bloggen i norge ! Kjørte foresten forbi den jokern på hjørnet med trikken idag, haha. De har tapt! Som sagt, veldig bra blogg!

Anonym sa...

Ny fin header. Nå begynner det... Ikke fall over til rosabloggerne nåååå

Kari sa...

Kjære Linnéa. Reportasjen av deg i Costume var helt fantastisk. Jeg leste det om og om igjen. Du er en sann inspirasjon! Keep up the good work med bloggen!

Anne Berit sa...

Selvom du er "gjennomsnittlig bitter" har du sikkert ett lite hjerte på størrelse av en fingerneil, jeg vil derfor varme det en smule og si at du er utrolig pen, utrolig kul og den nye headeren utrolig nice ;)

Anonym sa...

Leste akkurat portrettet av deg i Costume. Virkelig gripende. Du er en nydelig jente og en fantastisk blogger. Du når så langt du vil :-)
Jeg har fulgt bloggen i snart to år, jeg får ikke nok av deg.

Keep up the good work :-)

Sara sa...

Du kan vel ikkje akkurat forvente at du ikkje blir dømt når du dømmer andre selv.

Linnéa sa...

Anonym 10:40: Det er dessverre ikke jeg som styrer med reklamene på siden. Disse reklamene om "en strammere kropp" florerer rundt på hvilken som helst nettside i disse dager, og jeg tror det må mer til enn som så for å påvirke en tenåring til anoreksi.

Hanne: Bunnpris

Markymark: Kommer nok ikke til å scanne det inn før bladet ikke er i salg lenger.


Anonym 7:40: Ja, du, jeg tror jeg bare legger om livet mitt og blir rosablogger i stedet, jeg. Idiot.


Sara: Skyt deg selv

Ellers, TUSEN hjertelig takk for alle hyggelige meldinger om Costume-artikkel og header. You, guys!

Anonym sa...

Jævla hore, hvorfor var du så kjerring mot superkidzen på p3? Han var hyggelig og du var bare idiot, kjerring!

Snakkes

Anonym sa...

Fordi superkidzen ser ut som en ork.

Anonym sa...

du, greia er sånn. når jeg sitter og leser er denne bloggen faen meg jævlig god! du er drit morsom når du blogger! digger deg sykt! hilsen kajakatinka lr wonderwomans.blogg.no! jeg satt bare her og leste bloggen din, fordi søsteren min leser deg ganske ofte, og sannheten er at du ser greia på ting med et realistisk syn. åkei, jeg høres ut som en bestefar med cola briller. wtf, hva har man vel kommentarfelt for?

Christine Gullerud sa...

Skal ikke være så god for å sette opp en lampe. Men du må være drøyt høy for å få den opp i taket!

Anonym sa...

Elektro er kun 2 år på videregående..

susannea sa...

Du e RÅ. ELSKE humoren. E innom ca. kver dag for å se om det har komt noe nytt. Fortsett please!

Anonym sa...

Det er i og for seg ikke så rent ulogisk at lyset går på når (strømkrets)bryteren går av.....

Anonym sa...

HAHAHAHAH, digger de første bildene. haha :D

Anonym sa...

Æsj du er så høy på deg selv at bloggen begynner å bli kjedelig, meld deg på paradise hotel istedet.

Anonym sa...

Og forresten, du er ikke over gjenomsnittet bitter. Du er over gjennomsnittet påtatt.

Pompel&Pimp sa...

Bra innlegg med god rytme og artig humor.
Er selv godt kjendt med frustrasjonen som kan oppstå ved kobling av lysekroner. hjemme hos meg holder det ikke bare å slå av lysbrytern, - nei, det må en mann til for å trykke på selve kronen for at det skal lyse (fortrinsvis en svenske)

Anonym sa...

Linnea. Du er helt enkelt genial, søt og frekk på en morsom måte. Skulle ønske jeg kunnet kjøpe deg i miniversjon og puttet deg opp i veska :D

Marita Kristin sa...

Kjøpte samme bildet for noen uker siden. Kosta jo bare 25 kroner :-D Billigbillig. And yes, kul blogg.