29. jan. 2011

Lol @ motenorge

FAEN, hvorfor kan jeg ikke bare få sove i 14 timer slik som alle andre kan, og slik som jeg hadde planlagt!


Nå har jeg IGJEN en hel dag med altfor mange timer. Jeg hater all denne tiden jeg har til overs i helgene, hvor jeg ikke ANER hva jeg skal gjøre. Jeg har selvfølgelig dritmye jeg burde ha gjort og skrevet, men det orker jeg ikke.


Men uansett ... På torsdag eller når det var, var jeg altså på Costume Awards. Det eneste de inviterte fikk beskjed om, var:

Dress code: Black. (Svart, altså.)

Og idet jeg ankommer Jakobs Kirke, hvor festen tar plass, er alle selvsagt kledd i svart.







Unntatt ...

Foto: Sara Johannessen/Minmote.no

!!!!!HVORFOR!!!! velger dere å kle dere som to idioter og trosse kleskoden???? Det er nettopp denne typen mennesker som gjør verden til et dårlig sted, mennesker som dette burde ha vært sperret inne og ikke blitt invitert på fest! De skaper en unødvendig kvalmende stemning i rommet, og ikke minst et ekstremt ubehag for øynene mine! Da jeg kom hjem, måtte jeg faktisk holde hodet i en bøtte med klor i ti minutter for å glemme alt jeg hadde sett!

Mens jeg - jeg hadde selvfølgelig sort kjole. (At Surferosa-Mariann ikke hadde kledd seg som hun skulle gidder jeg ikke påpeke engang.)


Foto: Sara Johannessen/Minmote.no

Uansett ... Jeg var da altså på dette mote-eventet fordi jeg av en eller annen grunn var en av fem nominerte til til Årets Blogg.

Og dere ANER IKKE, hvor mange kjendiser det var der! Der er blant annet Vendela! Hun fra hårfargereklamen!

Ja, jeg har oppdaget ikon-funksjonen i Photoshop.

Men uansett ... De hadde de fri bar!!! Men jeg har drukket alkohol i store events før, jeg. Blant annet en gang hvor jeg var servitør i et gigantisk bryllup ... Og for meg finnes det ikke noe mellom ett glass vin og dritings, derfor valgte jeg denne kvelden å stå over. Pluss at det kun var homser der, selvsagt.


Og selvfølgelig...cupcakes. Ingen fest uten cupcakes - som ingen som spiser.



Jeg for min del var drittlei allerede etter 30 minutter med ståing, så jeg tok av meg skoene.
10 sekunder senere kom det en kvinne og bare:
- HAR DU TATT AV DEG SKOENE?
- Ja? svarer jeg.
Hun ser rystet ut. Så sa hun ikke noe mer, og jeg lot skoene ligge.


Men plutselig dere ... Plutselig sto ÅSTE fra Idol 1996 på galleriet og sang Beyonces «All the Single Ladies» ...OG ALLE GJESTENE BRØT UT I ALLSANG!

Dette er en av mine topp tre verste opplevelser noensinne.


Så tenkte jeg at, fy faen, hvis jeg ikke vinner nå, så går jeg hjem og skyter meg selv. Dette er mer enn jeg kan ta.


Men dere ...tror dere ikke jeg vant a? Og det er DERES skyld!

Foto: Sara Johannessen/Minmote

Fy faen, jeg ser så sjukt latterlig ut når jeg smiler. Jeg husker ikke hva jeg sa i takketalen engang, utenom det at jeg presiserte at jeg ikke hadde jukset denne gangen, og at jeg skulle selge prisen jeg fikk til en av dere.

Men da hadde jeg egentlig fått mitt, jeg, og kunne ta trikken hjem:


og kose meg gløgg ihjel med en skål kålrabi,



mens jeg funderte på hva jeg egentlig burde gjøre med denne prisen



Men jeg kom ikke på noe, så jeg ga den til fuglen



Og så var det denne buketten som jeg sa jeg egentlig skulle selge til dere:


Men faen heller, jeg ga den også til fuglen


Han ble dritglad! Yeah!


Og så fikk jeg goodie bag! Med masse uinteressante ting, men av veldig høy verdi, som jeg skal ut i byen og prøve å få byttet i dag tenkte jeg.


Fikk blant annet en BJØRN BORG-TRUSE! HAHAHHA! Herregud, jeg må bare fortelle ... En gang tok jeg med en fyr hjem, og HAN HADDE FAKTISK PÅ SEG BJØRN BORG-BOKSER!!! Faen, ser jeg ut som en kvinne som ligger med menn med Bjørn Borg-bokser? Så jeg fortalte at han pent måtte kle på seg og komme seg hjem og ut av mitt åsyn før jeg brakk meg.


Men det jeg ville si, til tross for dette historisk dårlige innlegget, er:

TUSEN TAKK for alle stemmene. Dere er gærne!

246 kommentarer:

Maren sa...

Gratulerer! Kult at det ble deg og ikke en av de rosa :)

ada sa...

TAKK FOR AT IKKE EN AV ROSABLOGGERNE VANT. da hadde jeg skutt meg selv. neida. joda.

Anonym sa...

hahahahahah, dette er det beste jeg har lest på lenge!

Martine sa...

Du fortjente det! Men festen høres ikke spesielt morsom ut. Liker at du tok av deg skoa, og at det tydeligvis var en uhørt ting å gjøre. Og: ingenting er som en god skål kålrabi som kveldskos!

Linnéa sa...

Da kan du umulig ha lest noe som helst på veldig, veldig lenge. Men det var forventet at jeg skrev dette innlegget, og når folk forventer ting av meg, blir det dårlig.

Bedre lykke til meg neste gang.

Anonym sa...

gratulerer!!:) takk gud!

Tom sa...

Jeg liker deg, Linnéa.

Anonym sa...

Fortjent seier! Tipper undulaten din er verdens gladeste, hadde jeg vært! :)
Du har forresten et fint smil du :)

Anonym sa...

Gratulerer så mye! Faen, jeg skulle egentlig dit jeg også, men jeg orka ikke, gadd faen ikke " mingle" med bransjefolk, slik jeg hadde fått beskjed om å gjøre fra jobben! Men nå angrer jeg siden du var der!!

Thorbjørn sa...

Gratulerer, og vel fortjent! Kålrabi smaker høgg! :)

Sara sa...

Gratulerer!! Du fortjente det. Fuglen din ble sikkert glad ;)

Mariell sa...

Du har et kjempe fint smil :)

Gratulerer!! :):)

Silje sa...

gratulerer, du fortjener det virkelig!!

I could sleep sa...

Gratulerer såå mye! Fuglen din fortjente virkelig å få den altså. Lo høyt av dette innlegget. Stå på, du er DØDSkul

reverie sa...

Liker deg Linnéa. Du er kul :) Gratulerer !

Hanne sa...

Haha, du er morsom! Grattis med pris.

Ida sa...

HAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA, du er så ufattelig morsom!

Trine-M sa...

Gratulerer ! - og vel fortjent !
Og.. du ser ikke latterlig ut når du smiler.

Også dette arrangementet klarte du å presentere med ditt eget skråblikk.
Umiskjennelig Linnéa-ish. Bra.

marita sa...

hehehe- tøvsjura. Sko, ja. Går akkurat nå med høye hæler, og det angrer jeg på. Dette fordi jeg er vant til å gå med støvler. Gud, hvor er støvlene mine.

astarkvedja sa...

Velfortjent seier. Og vips! så er det mandag igjen. Bare en lang, ekkel, seig søndag først.

Anonym sa...

Hahaha, herregud, du er så morsom! "Åste fra idol 1996" haha, og så single ladies!! hadde drept meg selv om jeg var der og måtte høre på

Phjortis sa...

Vel fortjent, søtnos! :)

Anonym sa...

you deserve it.

supermarie sa...

gratulerer!!

Ingrid Ping sa...

Gratulerer til deg! Ikke minst.. gratulerer til fuglen!

Cathrine sa...

Selvfølgelig vant du, det var ikke noe å lure på engang!

Anonym sa...

Kålrabi-love, hahaha! Elsk på alt;D

Silje sa...

Gratulerer! Det var vel fortjent!

Anonym sa...

Gratulerer så mye, Linnéa. Velfortjent seier!

Hilde sa...

Gratulerer :)

Tonje Anita Solberg sa...

nice! grattis

Anonym sa...

Grattis, velfortjent!
Si fra hvis du trenger selskap en helg!! ;-)
Jeg sitter og kjeder meg :-/

Anonym sa...

Du er SUPERPEN når du smiler, det er det du burde gjøre vettu. Det er da du er søtest!
Men i hvertfall, GRATULERER :-)

Stina Marie sa...

Haha, du er genial :D

Anonym sa...

Det fortjente du !

linda-mari sa...

Grattis! Premieutdelerne trengte ikke kle seg i svart :)

Cecilie Esbjørnsen sa...

Du har en utrolig bra blogg! Følger med hver eneste dag, og klikker innom bloggen din støtt og stadig! Du blogger sinnsykt bra, og det er morsomt og lese det du skriver! Kommer til å følge med på bloggen videre! :-)
Ha en fin helg, Linnea!

Cecilie Esbjørnsen sa...

OG Gratulerer med premien! Du fortjener den!

Nina Emilie sa...

DU er gærn! Gratulerer så masse med prisen:)

Malene sa...

Bjørn Borg er gay. Hadde også kasta idioten ut.

Monica sa...

Gratulerer, velfortjent!

Mari sa...

En verdig vinner!
Og, jeg liker Louboutin-skoa dine!

Anonym sa...

Hahaha! Historisk BRA innlegg! Gratulerer så mye:)

T sa...

Gratulerer!! Kult at du vant. Elsker sarkasmen din og jordnærheten!!! :) he he he

Det ALLER VÆRSTE du måtte oppleve på Costume A måtte jo være å se på hvordan Aksel Hennie ble helt mong fjortis og dreit seg ut!!! Var han høy på noe, eller??? ;)

Anonym sa...

Gratulerer!! Veldig fortjent!! :)

Anonym sa...

Gratulerer med prisen! Den var velfortjent.

Og du ser ikke sykt latterlig ut når du smiler. Smilet ditt er kjempefint :)

Ingeborg sa...

Nei, ikke det beste innlegg i verden, but hey - poenget kom fram! Du fortjente seieren, så Grattis :)

metallicatrollet sa...

Gratulerer så mye med seieren. Veldig, veldig fortjent! :)

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt kjolen? MÅ ha kjolen! Sykt fin! Vær så snill og fortell meg. Vær så snill.

Karoline sa...

Gratulerer! :D

Anonym sa...

Gratulerer så mye med prisen!

...men her er et tilfeldig spørsmål. Hva syntes du om stilen, eller generelt bloggeren www.linni.blogg.no?

Anonym sa...

Syns dette var det beste innlegget på lenge jeg! Gratulerer med pris, selv om slike utdelinger er latterlige og det er bra du tør å si at det er det selv om du ble invitert:) HAHA

Synne sa...

Gratulerer!

Anonym sa...

Du fortente de! Gratulere so masse :D

Sara sa...

Gratulerer! :D Veldig gøy at det var du som vant! Har lest bloggen din i 3 år tror jeg.

KNUT sa...

PS: Jeg kjøper ikke bjørn borg bokserne mine selv. Jeg får de av Pappa

Anonym sa...

yeah! norge har ihvertfall LITT vett siden du vant

Carolina sa...

Gratulera med prisen. Jævli fortjent.

vargas12 sa...

Diit syke menneske!

Ser du ikke at du undulaten er dritredd for alt du har lagt i buret?
Kan jo se angsten bre seg i øynene på den, stakkars-;)

Grattis med fortjent pris!

http://www.vargas12.com/2011/01/skarblikk-pa-costume-awards/

Vargas

Anonym sa...

Veldig, veeeeeldig spesielt innlegg!
Men du får meg til å dra på smilebånde!

Mike Veronica sa...

Gratulerer! Hurra hurra!

Stine sa...

Gratulerer, den prisen fortjener du så sykt! Skjønner ikke at du gidder skrive blogg, når du skrver så sykt bra at du kan tjene millioner på det.. Men du fikk jo en pris ut av det:)

Stå på, digger deg!

Maleriet fargehandel sa...

Gææææær`n kan du være sjøl! Grattis, og vel fortjent!

mvh Heidi

Anonym sa...

Svært så ordentlig du er som ikke tør trosse kleskoden. Trodde du var vill og gæren, lizzzzzzm.

Anonym sa...

Nuuuudeli...!!
Frisk du, beibi !
Keep up the good work !

Anonym sa...

GRATTIS, beste Linnea!!

Line sa...

DU og bare DU fortjente det! :D du er best, helt klart

malin sa...

grattis, linnéa!

CAROLINE G sa...

Du fortjener det best av alle, kun fordi DU ER BEST

Renate sa...

Gratulerer!!! Det fortjente du så sinnsykt, du er uten tvil den mest originale og den mest underholdende bloggeren i Norge! Lykke til videre :)

Ash Ketchum sa...

Her klikker jeg meg intetanende inn på bloggen din, totalt blottet for forventninger, og hva finner jeg? TO(2) NYE INNLEGG.

Din plutselige (og antageligvis midelertidige) produktivitet skremmer meg.

Ikke slit deg totalt ut. Du kan komme til å smile.

pernille sa...

Hahah, artig siden jeg også HATER bjørn borg-boksere. Dødsfin kjole og velfortjent pris!

Merethe sa...

Gratulerer igjen :) Tommelopp. Måtte ta av meg jævla skoene jeg også. Bare stas å labbe rundt barfot på knust glass og vinsøl.

Mari sa...

hahahah, seriøst, jeg dør! du er herlig, og fortjente den prisen så utrolig mye mer enn rosabloggerne!

Ella sa...

Gratulerer!! :D Jippi!! Forresten, dresscoden hadde blitt endret i siste liten, visstnok! teit.

Anonym sa...

Gratulerer:)

hva syns du forresten om hårsveisene til guttene i Use me?

Sigrid sa...

Gratulerer!! Så sick fortjent at du ikke skjønner det engang, hvis en av de rosabloggerne hadde vunnet... da hadde jeg... da vet jeg ikke hva jeg skulle gjort! Så fortjent! Elsker deg <3

Anonym sa...

ja jeg er anonym.. men det er bare fordi jeg ikke gidder å registere meg.. bloggen din eier and u know it.. eller ikke.. ok.. gratulerer ivertfall. lenge leve sinnabloggen-..

Anonym sa...

Helt serr, jeg digger bloggen din. Blir gal i hodet av alle disse rosabloggene som er helt prikk like. Trenger vel ikke å fortelle deg at du er dritkul.

Lola Pagola sa...

Artig blogg, smiley.

Fuglen din ligner på min. Gi den noen skikkelige pinner, og sand i bunnen av buret (fugler må ha sand, med kull i). Persille kan du og gi den, samt frukt. Ikke advokado, de tåler de ikke. Er vel uansett muligens en grønnsak. Aner ikke jeg. Og leker, jeg må si jeg synes buret ser litt stusselig ut, og fuglen ser ikke særlig fornøyd ut. Men det er muligens fordi du skremmer den med å putte fremmedobjekter ned i buret.


Gratulerer med prisen.

Blomsterpiken sa...

Gratulerer med prisen! Du er gøy å lese! Hils fuglen

Anonym sa...

Hvor er kjolen din fra? :)

Ingvild :) sa...

Gratulerer så mye, Linnéa!! :D Du fortjener det mest av alle..

Katarina sa...

Den trusa så litt svär ut.. kanskje du kan bruke den som onepiece? =)

Gratulerer så masse!

Anonym sa...

Dette var et jekli bra innlegg!! :D
Hm, håper ikke blomsten er giftig for fuglen din...

Helene sa...

Jeg skulle ønske jeg var fuglen... Sånn bortsett fra buret da. Det er bare stygt. Og pokalen passet ikke akkurat inn med resten av interiøret og sagflisen.

Anonym sa...

Vel fortjent! PENA!

Silje sa...

Gratulerer Linnéa

Anonym sa...

Ja, nå griner jeg igjen!! Gratulerer så mye med prisen du vakre! :)

Anonym sa...

Hahaha jaaaaa kjøp leker til fuglen din, sånn med lyd i helst. Sikkert ikke plagsomt heller det ;)

Anonym sa...

Nydelige bilder av deg i Costume, og kjempefint intervju!
Gry

Wigdis sa...

Gratulerer Linnea ! Vel fortjent :-) Hilsen Wigdis

ingrid sa...

SELVFØLGELIG VANT DU!! og ikke noen av rosakiddene. Gratulerer så syykt, du fortjener der virkelig!!

Anonym sa...

Huff.
For et trist innlegg.
Vil ha gamle Linnèa tilbake!!

Anonym sa...

Hahaha, du er helt syk! diggerdeg

Anonym sa...

Åste er bare en av de mest talentfulle sangerene i Norge. Og det var DRITKULT!

Linda sa...

Jeg elsker deg Linnea! Du gjor dagen min så mye bedre, du er idolen min.

Kristine J :) sa...

LOL! A hahahaha! Beste stedet å sette en "award"; i undulatburet! :D
Totalt fortjent seier! :)

Veronica Lauritsen (23) sa...

Gratulerer med prisen..Digger at du vant! Du skriver bare så fantastisk morsomt..sykt,men morsomt!!

Anonym sa...

åååå, du er så fin!! herregud! beina dine er helt vanvittig fine!
:(
PS! fikk du filmet når du mottok den? Skulle gjeerne sett deg holde talen din! :D

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=-IaQEpyCt6w&feature=player_embedded

Anonym sa...

Jeg leser alltid bloggen din når jeg sitter på do

M sa...

Du, Linnéa, er meg en fin en. Der andre 20-åringer hadde omfavnet hipsterhælvetet med begge hender og krampesmisket seg opp og fram hos de-som-er-noe, tar du rennafart og pisser på de som har gjort nettopp det.

Du er flink til å skrive og formulere deg og har en måte å kommunisere din trøblete sinnsstemning på som klarer det kunststykket å ikke sette deg i et stakkarslig lys. For det er ikke stakkarslig å ønske seg færre timer i et døgn, det er ikke stakkarslig å ta trikken hjem i stedet for å mingle med motenorges jagede C-kjendiser - det skal både selvrespekt og selvinnsikt til for å velge en skål kålrabi i stedet for cola-nachspiel hos en eller annen i rampelysredaksjonen.

Jeg er åtte år eldre enn deg, og likevel hender det at jeg tar meg selv i å prøve å følge ditt eksempel når jeg omgås folk. Å ikke ta på så-hyggelig-å-hilse-på-deg-maska, når alt jeg vil er å be vedkommende fjerne seg fra området foran øynene mine. Dessverre er det av og til lettere sagt enn gjort i visse bransjer.

Regner med at vi kommer til å treffes i en eller annen sammenheng, og er du da ikke i ditt mest fiendtlige hjørne, skal jeg fortelle deg at det var jeg som skrev denne kommentaren.

Ha en så god søndag som mulig - og fortsett i din upåklagelig gode stil.

M sa...

Du, Linnéa, er meg en fin en. Der andre 20-åringer hadde omfavnet hipsterhælvetet med begge hender og krampesmisket seg opp og fram hos de-som-er-noe, tar du rennafart og pisser på de som har gjort nettopp det.

Du er flink til å skrive og formulere deg og har en måte å kommunisere din trøblete sinnsstemning på som klarer det kunststykket å ikke sette deg i et stakkarslig lys. For det er ikke stakkarslig å ønske seg færre timer i et døgn, det er ikke stakkarslig å ta trikken hjem i stedet for å mingle med motenorges jagede C-kjendiser - det skal både selvrespekt og selvinnsikt til for å velge en skål kålrabi i stedet for cola-nachspiel hos en eller annen i rampelysredaksjonen.

Jeg er åtte år eldre enn deg, og likevel hender det at jeg tar meg selv i å prøve å følge ditt eksempel når jeg omgås folk. Å ikke ta på så-hyggelig-å-hilse-på-deg-maska, når alt jeg vil er å be vedkommende fjerne seg fra området foran øynene mine. Dessverre er det av og til lettere sagt enn gjort i visse bransjer.

Regner med at vi kommer til å treffes i en eller annen sammenheng, og er du da ikke i ditt mest fiendtlige hjørne, skal jeg fortelle deg at det var jeg som skrev denne kommentaren.

Ha en så god søndag som mulig - og fortsett i din upåklagelig gode stil.

Kristina N sa...

Gratulerer så mye med prisen Linnèa :D

Christine Lövendahl sa...

verdig verdig vinner! hell yeah!!! :)
ps. DU er gal!

Maren sa...

Gratulerer, du fortjente det! Hadde det blitt en rosablogger som sier ifra om hvor de drakk kaffe den dagen hadde jeg skutt meg aelv.

Sara sa...

Bloggen din e sykt rå! Gratulerer :)

Leni sa...

<3
Love every word of this post!

Anonym sa...

Digger deg!

Anonym sa...

Jeg synes hodet ditt er så stort i forhold til resten av kroppen din. Du har kanskje så mange tanker inne i hodet ditt.

Gina sa...

Vel fortjent. Du er så bra, Linnéa!
Dessuten- du er vakker når du smiler!

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt Datarock-grilldressen?

Super gira på å få tak i en!

Anonym sa...

Gidder aldri skrive kommentarer til blogger, men denne gangen måtte jeg bare - fordi du fortjener virkelig prisen for beste blogg. GRATULERER!
Lo HØYT da jeg så bildet av prisen din stappa inn i buret til undulaten. Håper den har god plass - tror det vil komme flere priser som må inn der fremover.
Takk for god blogg!!

Listegal77 sa...

HURRA for at den eneste ene vant!

Anonym sa...

elsker at du vant! SÅ glad for at det ikke ble en av barbie/rosabloggerne. bloggen din er min religion og du er GUD!

Anonym sa...

sa fin kjole!hvor er den fra?

Anonym sa...

Åhh.. Kan ikke du skrive et sterkt hat innlegg til alle fjortisene som henger på Molde bussterminal??

Anonym sa...

du er topp - redder en død søndagskveld for meg.. Gulrøtter her i kveld!

Anonym sa...

Hihihi, herlig!!
Gratulerer!

www.engleaktigskygge.blogg.no

Brittany sa...

Så bra!! :) Gratulerer :)

Helene sa...

Jeg skulle gitt deg en kommentar for å si gratulerer, siden jeg blir så fasinert over ditt misserable syn på alt.. Men siden du hater alt og bryr deg om ingenting tipper jeg du driter i om folk gratulerer deg også... Tenker at du tenker: hvis jeg må lese en jævla gratulasjons kommentar til pakker jeg hode mitt ned i ei bøtte med klor! Eller: Skulle ønske jeg kunne ta en svært jævla leksikon å banke en dose vett inn i skallen deres hvis dere tror jeg bryr meg om gratulasjonsmeldinger.. Eller noe i den rettningen... Så jeg velger å passere denne også..

Nenna sa...

Hehe.. er det ikke typisk at noen kommer å spør deg om akkurat det 10 sek etter du har tatt av deg skoa!? :D Artig innlegg, og gratulerer så masse med beste blogg :)

Andrea sa...

linnea... i love you, jag elskar dig, jeg elsker dig, te amo, je t'aime, ek is lief vir jou, أحبك, Ես սիրում եմ քեզ, Обичам те, ma armastan sind, Ég elska þig, 我爱你, Я люблю тебя, JEG ELSKER DEG!!!!!!!

Anonym sa...

Hvor høy er du, Linnéa?

Anonym sa...

Jeg ligger med en mann som bruker bjørn borg boxere opptil flere ganger i uken. Desuten! Bjørn borg-trusene er fantastiske! Ta den på og nyt det.

Simen sa...

linnea, vær fornøyd med gaveposen, den pakket jeg! 500 poser med 15 forskjellige ting i, undervurdert jobb! digger deg:) grats

tom sa...

Jeg går utelukkende med björn borg boxere!

Lina sa...

Haha

Anonym sa...

Linnéa, du burde se Buena Vista Social Club neste gang du har tid å slå i hjel. En mer motiverende gjeng med gamlinger skal du lete lenge etter.

Hilsen Fidel Castro. Din nest største fan etter sokkemannen.

Anonym sa...

Jeg fant ut at jeg skulle legge igjen en liten kommentar, men tok meg jo faen 5 minutter å bla meg nedover alle de unødvendige "gratulerer" kommentarene..
DET jeg ville få frem her har egentlig ingenting å gjøre med verken dette innlegget eller motenorge.
Men fant en blogg som jeg følte jeg hadde lest før, check it out:
www.idawammer.blogg.no
mehe

Adrianna sa...

Du er gærn! Og vi digger det! Grattulerer så mye!

Maria sa...

Gratulerer med prisen Linnéa! Den fortjener du, ettersom du har den kuleste bloggen i landet! stå på videre, du er dritrå :)

Ylva sa...

Gratulerer! You go girl! :-)

Hilde sa...

Har lest hvert eneste innlegg - du har absolutt fortjent det. Gratulerer!

Anonym sa...

Haha, jeg synes dette var et av de beste på lenge. Poeng med Bjørn Borg bokseren!

Anonym sa...

Haha! Jeg har aldri lest bloggen din før men jammen fikk du deg ik en ny leser nå! Gratulerer med prisen!

Anonym sa...

Det var så utrolig bra at du tok med deg den prisen hjem, så slipper vi alle de knallrosa bloggerne :))
Du er genial, Linnéa!

Lise sa...

hærlig du er linnèa!!!! det innlegget er noe av det beste du har skreve, jeg dauer av deg. keep up the good work, du er best!

martine eckholdt sa...

vin, pepsi max, taco og penger. Good choise..hørte deg på radion i stad.

Anonym sa...

Hahahaha. Åste.

Anonym sa...

GRATULERER!!!

-sigrid s

Anonym sa...

Du ser så søøøøøøøøøøøøøøøøt og gooood og artig ut når du smiler, det kan du godt fortsette med.. =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

Anonym sa...

DU ER DEN BEEESTE HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH
eller holder det at jeg skriver lol?
jeg ler hvertfall.
love you!

Anonym sa...

KUNNE IKKE VÆRT MER FORTJENT! du er fantastisk, og jeg unner deg alt godt i fremtiden! du er stor, jeg hyller deg

Anonym sa...

Hmm...så nettopp bilder og videosnutter fra festen. Skjønner godt at du dro hjem. Milde himmel og hav så flaut å se på Aksel Hennie & co.

Xani sa...

Hei! Jeg la nettopp ut ett innlegg på bloggen min, som er linket til bloggen din. Ville bare si ifra, men gi beskjed om du vil at jeg skal ta den bort igjen.

;D

Anonym sa...

Kan du fortelle hvor du har kjøpt den fantastiske kjolen? Jeg er så forelska i den, og jeg får ikke fred om jeg ikke finner ut hvor jeg kan få kjøpt den... Blir så lei meg.

Anonym sa...

Linnea, jeg KOM nesten når du smilte. hahahahaha:p Neida. Men, seriøst. Det er det beste jeg har sett på lenge. Omtrent like spennende (og sjeldent) som å møte en elg i skogen.

Ine sa...

Velfortjent!!

Anonym sa...

På mandag er det sesongpermeire på fem stjernes middag!

Anonym sa...

HAHAHHA fan så bra!


elsker deeeeeeeeeeeeeeeg

Anonym sa...

Digger håret ditt. Farger du det hos frisøren eller hjemme??

Nina sa...

Har ikke noe imot de nonchalante innleggene du selv ikke synes er bra nok. Jeg liker ingen blogger bortsett fra din, og det er kanskje nettopp fordi den er litt...slækk. Gratulerer!

Anonym sa...

http://weheartit.com/entry/6770234

Den tegninga ser så siiinnsykt ut som deg! Ganske fint ivertfall.

Hugo sa...

ser du ønsker deg et nytt liv. hvis du vil ha mitt, så kos deg. 17 år, homo, heter hugo, går på krykker, er fattig, og drikker 2 liter cola hver dag. er kjekk da. hvor mye byr du? trenger penga

EBBA sa...

Blir veldig glad hvis du gidder å svare på disse (svar på de i kommentarer hvis du ikke gidder skrive i et innlegg)

- Synes du det er irriterende at folk ''etterligner'' humoren din, slik som kommentar nummer 2 i dette innlegget (ada) som skriver sånn ''hvis ikke skyter jeg meg selv. Neida. Joda.'' (merker hvertfall at jeg blir irritert av folk som leker deg)

- Leser du alle kommentarene du får?

- Har du noen gang medfølelse for andre?

- Du skrev i et innlegg for lenge siden at du ''skulle ønske du ikke var så alene. At noen bare var der.'' (eller noe lignende) og jeg lurte på: hvis du møtte en jente på ca. 20 år på gata, som du ikke kjente, men som tilbød seg å bare være hos deg. Hele tiden når du var alene. At hvis du bare stirret i taket var det en som satt ved siden av deg. Helt stille, dere kjente hverandre ikke. Hun bare var der for deg. Dere trenngte ikke snakke. Ville du likt det?

Ebba

Renate sa...

Jeg syns du var pen når du smilte jeg :)

Ustolbar sa...

Kan du forklare litt om "Linniiie møter... folk!"? c:

Linnéa sa...

M: En veldig fin kommentar. Jeg gleder meg til du kommer bort og forteller meg at det var deg.

Linda-Mari: faen

hva jeg synes om hårsveisene til guttene i Use me? Ser det ut som om jeg bryr meg?

Ash: Ingen fare

xani: helt i orden!

Simen: Er ifa-posene gamle? Veldig harde.

Kjolen er fra Asos

Anonym: Farger håret hjemme, ja.

Anonym med weheartit-link: Wow, det der er jo meg. Fant hjemmesiden hennes dog, og så at det ikke var meg likevel.

Hugo: Ellers takk

EBBA:

Nei. Mer irriterende er folk som vet bedre enn meg. Irettesetter.

Jeg leser alle kommentarer.

Ja, jeg har medfølelse for mine aller nærmeste.

Kan ikke huske å ha skrevet det. Men nei, det kunne jeg ikke.

Ustolbar: Det var åtte korte snutter i en kampanje, ble ikke noe gøy, men nå er det ferdig

TUSEN TAKK FOR ALLE GRATULASJONER!!!!!!

Kristine sa...

Kan du farge håret mitt også ? Please??

Anonym sa...

Skrive et nytt innlegg snart da!!!!!!!!

ann sa...

Du fortjente å vinne! Det er så fint å lese blogger som ikke er rosa og støgge. Og du skriver veldig bra, burde bli forfatter eller noe liknende.

Så pen du er forresten, og veldig fin ny header!

Anonym sa...

kan du ikke blogge oftere ?

Anonym sa...

Anonym rett over:

Utakknemlig leser!!
Hun har jo skrevet to på rappen nå, på kort tid. Hadde jeg vært Linnea hadde jeg blitt gal av alt maset. Ellers vil jeg gratulere deg med en velfortjent pris. Snilt av deg å gi den til fuglen :)
Btw. Twitter den endte opp med å hete eller?

Hadde egentlig ikke tenkt å skrive noe mer, men kom på intervjuet i costume. Kjøpte bladet bare pga intervjuet:p syns bladet er for lett lest. Bare bilder. Anyways:)
Står stor respekt av å være så ærlig som du er. Vi er ganske like. Mye som kan irritere. Forventer for mye av folk og jeg er også ikke så flink sosialt.Passer ikke inn i alle sosiale settinger. Noen ganger er det mer fristende å gå hjem tidlig, slik du gjorde på den festen. Lærer mye av å lese bloggen din av og til.
Unødvendig langt innlegg kanskje :p
Jaja. Stå på Linnea.

Anonym sa...

...Og ja likte intervjuet og bildene i costume, bare ikke så fan av selve bladet :) du er veldig pen. Fine trekk

Maria sa...

Gratulerer! :D

Anonym sa...

HURRA for at du vant! Hadde glemt å lese bloggen din på en stund, og kunne fnise meg gjennom 2 innlegg. HURRA!

Malin sa...

Grattis!
Jag älskar din blogg och det är den enda jag följt sen jag kom till Norge i sommras! You rock! (;

Malin sa...

Och jag skrattade ochså högt när jag såg bilden med statyen i buren!! hehe. det var en heldig fågel det där.

Anonym sa...

Gratulerer så mye!
Hva synes du om at radioresepsjonen skal gjøre comeback?

Anonym sa...

Det var morsomt.

Henriette sa...

Jeg vet at du ikke bryr deg, men Linnéa, du er insane morsom! Du må være den særeste personen jeg vet om, men det er umulig å ikke like deg.

Victoria sa...

Men, i helvete da. Jeg hater deg for at du ikke gikk kledd i rosa.

Anonym sa...

KJENDIIIS! :D

Anonym sa...

Fantastiske du. Skulle ønske jeg var Twitter.

Lydia sa...

haha, gratulerer!

:D

Anonym sa...

Vedder du hoppa på han bjørn borg bokser fyren! Herre om du har en mann med deg hjem og allerede har ham i bokseren kan man like godt smake på sakene! =D

Helene B sa...

"ser jeg ut som en som ligger med en i Bjørn Borg boxer" haha, du er RÅ!! Har hørt mye om bloggen din, men aldri giddi å lest den, men det var verdt å ta en titt.. STÅ PÅ!

lotte :D sa...

Beste bloggen jeg har lest!
drit bra! endelig en blogg som ikke bare handler om smike å sko ! haha !

u GO girl ! :-D

Anonym sa...

Jeg Vil ha flere linniiie møter...folk- videoer.

FrkMalin sa...

hahaha :D
Grattis med tittelen, håper twitter ble glad da ;)

Frida sa...

Jeg ser ikke de nyeste innleggene dine! Hva skjer?

Anja sa...

bloggen din er morsom!

btw, håper virkelig undulaten din Twitter ikke har bæsjet på awarden altså, det hadde virkelig vært trist... eeh

Sebastian sa...

Skremmende pen til å være så sint. Med trykk på pen. Og skremmende.

Anonym sa...

Hva faen er galt med Bjørn Borg boksere kontra det å være utro med Northug?

Anonym sa...

Nei.. det var feil blogg det, men fortell meg hva som er galt med bokserene da

Anonym sa...

Fanastisk innlegg! Eg lo meg i hel:D Helsing Lene.

Anonym sa...

Tillykke. Du er jo pisse sjov. Jeg er faldet over din blog ved en tilfældighed, og det er jeg sgu glad for, for du skriver godt. Jeg vil helt sikkert følge med fremover.

Hilsen fra Danmark
/Martin

Leon sa...

Ingenting er galt med en Bjørn Borg bokser. Det er bare du som er ignorant eller overfladisk, du velger. Velger du ingen av dem burde du revurdere livet (Som du sikkert "gjorde" når du lå på sofaen og "funderte på hva jeg skal gjøre med livet mitt). Søtt

Little_Muffin sa...

du er fantastisk!

Anonym sa...

Forresten.. er ikke det der den samme bokseren som du ga til den såkalte "Kong" Halvor? Vedder på at jeg har sett den samme gule/rosa bokseren på hans blogg, med et bilde av deg hvor du gir han den... for lenge siden... hvor han tydeligvis tar den på seg og tar bilde av seg selv etterpå. Så nå har du altså fått den tilbake? Ta tabletten din og steng av.

Anonym sa...

..Det samme burde kompisen din Kong schizofren gjøre.

Frode sa...

hva i huleste er galt med bjørn borg da for fytti?

Bjørn Borg sa...

Hehehe...Fantastisk,Herlig humor!!:))) Sikkert en velfortjent pris, hva vet vel jeg...men det som imidlertid er helt sikkert er at du skriver helt suverent, og treffer en steingammel gubbes sære humor rett i hjerterota!!:)) Happy torsdag!!:)

Anonym sa...

Hvordan er det overhodet mulig å kritisere noen som bruker bjørn borg bokser? Du bruker jo termodress, da har du ikke engang stemmerett!

Lk sa...

Du er helt rå. Har ikke ledd av en blogg noensinne, bare irritert meg. Kom til kristiansund og underhold meg :)

Anonym sa...

HEHE.... Du vet at prisutdelerene ikke hadde dresscode sort sant?? Hihi

Anonym sa...

Ha ha jeg ler meg ihjel! Morsom lesing :-)

tor992003 sa...

hehe første gang jeg titter innom her, det blir ikke den siste for å si det sånn:p