2. jan. 2011

Så har me juksa litt

159 kommentarer:

Anonym sa...

HEHE!

Anonym sa...

Hehe du er bare helt rå! Digger deg:)

gege sa...

du e så utrolig kul og oppfinnsom

Luna Anette sa...

Åååh urettferdig! Sånn skal det jo ikke være. Jeg vil også lære meg juksegreier!

Anonym sa...

Fantastisk, rett og slett fantastisk! Du er TIMELESS :-D

Nattfall sa...

Syns også det var litt mistenkelig at 38.-plassen plutselig leda. Akk, ja. For alt det er verdt, stemte jeg på deg. To ganger og greier.

Elias sa...

Hvordan satt du opp en "jukseserver" som stemte for deg?

Nattfall sa...

("Anonym sa... HEHE!" Det var da voldsomt til velformulerte førstekommentarer du fikk, da.)

Marta sa...

Voe taper. lol.

silje sa...

Jeg visste det!

Eline sa...

HAHAHAHAH.
jeg stemte på deg forresten

Anne sa...

Åh, Linnea. Jeg elsker deg!

Linnéa sa...

Nattfall: Hva kan man vel gjøre, det er enten det eller ingenting.

supermarie sa...

Hvis noen JUKSER meg til topp, så gidder jeg ikke vinne ass...

Jeg trodde det var mine stemmer alene som gjorde at jeg gikk opp jeg, for jeg har jo faktisk ikke gjort annet enn å stemme på meg selv i dag. :)

Regner med at Nettavisen fikser whatever som har blitt juksa med iallfall. Heia heia.

Anonym sa...

haha. Dagens. Thank you:D
Visste ikke at du var så teknisk av deg foresten:)

lifelovesex sa...

DRIT BRA! :)

Anonym sa...

Hva er greia med hun Supermarie? Fæl dame!

Halvor sa...

Hvorfor er det ingen heterofile gutter der?

Anonym sa...

Nattfall: hehe er jo konge åpning da!

Tine-M sa...

Takk for avsløringen, Linnéa! Drit i kåringen. Snart er det vår.

Anniken sa...

Hehe, digger måten Linnea skriver på, og som vanlig tror jeg dette innlegget bærer et preg av ironi og sarkasme, ikke at hun faktisk har jukset. Min mening hvertfall :-)

Maria sa...

Jøss, du er jo en liten datanerd jo!

Chassi sa...

Fantastisk. :D

Anonym sa...

hahaha, er nok derfor VOE slutta å blogge. Ble fryktelig lei seg av å ikke være på topp...
neinei, fra spøk til alvor. Synd for de redelige!

Marthe

RR sa...

Hva brukte du?

Linnea sa...

Jeg prøvde og stemme 20 ganger, men det rikka seg ikke én prosent engang. Arrrg.

Kan du ikke lære oss og jukse, så kan vi jukse med et par hundre stemmer hver?

Hallo, ho heter "supermarie", ho kan umulig være så super da ho ligger på 38. plass og ikke klarer og skrive navnet sitt med stor "M". VI KAN IKKE LA DET KVINNEMENNESKET VINNE!
Ho liker sikkert skalla folk med skjegg. Det ligger i navnet. Supermarie.

(Det kan jo hende det er en premie, bare at de holder det hemmelig.)

Mie sa...

Hvis det er lagt opp til at hver og en kan stemme tusenvis av ganger er jo dette dødfødt uansett. Vanligvis er det jo liksom én stemme pr. ip-adr., ikke vanlig at man kan stemme om igjen og om igjen. Dusteopplegg alle og enhver bør boikotte. Makan til useriøs konkurrasne...

Solfrid sa...

Alvorlig talt. Årets blogger bør da virkelig være den bloggeren som leserene liker best. Ikke den bloggeren som kan trikse seg til flest stemmer?
Jeg har vært fast leser av bloggen din en god stund, men nå skal jeg faktisk gi meg. Å rakke ned på Marie kun fordi hun brått er mer populær enn deg synes jeg blir for dumt.
Jeg har aldri ment at du har gått for langt med å henge ut folk, men akkurat nå synes jeg drittslengingen om Marie gikk for langt.
Jeg tror og håper at Marie vinner, og det mener jeg er fortjent.
Jeg kan med stor trygghet si at Marie ikke jukser med noe som helst, og at det kun er hennes lesere og fans som gjør at ho får mange nok stemmer til å vinne.

Taran sa...

ehhm,Solfrid? Det er ingen drittslenging mot supermarie her, untatt i kommentarfeltet... thought you should know.

Lisa sa...

hehE! Jeg tror ikke Linnéa kan jukse.
Og jeg tror nok side2.no har tenkt litt lenger enn dere andre som kommenterer og har sperret for at en IP-adresse kan stemme flere ganger. Faktisk.

Anonym sa...

Det er vel ingen regel at de som ligger lenger nede på listen ikke skal kunne bli valgt til årets blogger. Selv kunne jeg tenkt meg å nominere den av dere som er mest tilbakestående og lengst nede på listen.

Siw Malèn sa...

Chill du no Solfrid. Hvis du leser bloggen til Linnéa så har du ikke skjønt en døyt.

Nøve sa...

Hahaha! Du er verdens kuleste.

ANETTESHUS.COM sa...

*sukk og stønn* Er det mulig?! Det jukses altså! Ja, ja;) Flott at du avslørte det, Linniiie! Klapp på skuldra;)

p.s. Jeg linker til deg i dag. Er det ok?

Anette:)

Anonym sa...

hahaha! du er bare helt rå!

Trine Grung sa...

det ante meg.....bra du er så klok vennen!

Kassii sa...

Det er fordi fansen til Marie, inkludert meg, stemmer i ett sett :)du har en bra blogg selv, men alle kan desverre ikke være like god i alt. dessuten.. DU juksa jo!

Emma sa...

Ler like mye vær gang

Yvonne sa...

Hvis vi skal følge din logikk er det jo veldig merkelig at du ledet såpass mye over feks Voe i utgangspunktet også? Alle kan jo se at den listen kun viser hvilke blogglesere som har vært flinkest til å stemme.

Littalos sa...

Blir like glad og imponert hver gang noe "stort" skjer innen bloggverden og hvor mye folk faktisk bryr seg. Who gives a fucking shit!

Rull videre :)

Oda Emilie Roa Seg sa...

første gang jeg kommenterer, linnèa. For dette er faktisk den eneste bloggen jeg orker å være innpå i lengre enn ti minutter.

du aaaner ikke hvor underholdende det er å se deg skrive hva faen du vil, og at folk faktisk gidder å henge seg opp i det.

elsker deg, helt sant.

Omana sa...

Det er sjukt at noen andre enn Voe vinner uansett.. Eller Voe har slutta for i dag. Hun er tilbake neste uke. Supermarie maser jo på leserne hver dag at de skal stemme på henne, om du vil ha like mange stemmer, må du mase høl i hue på dine også (: HEIA VOE <333

Anonym sa...

haha.. fantastisk

Anonym sa...

"Vi har den siste tiden oppdaget flere bloggere som har forsøkt å manipulere trafikken for å komme seg inn på topplisten.." De trengte tydeligvis litt hjelp til akkurat det. De burde takket deg!

Hanne sa...

Helt egentlig tror jeg ikke Supermarie jukser, det er hun for super til. Men uansett, du har jo faktisk jukset deg til evig mange stemmer nå ( hvis ikke du har fjernet dem så klart)Men jeg har sittet og stemt masse på supermarie, fordi hun fortjener å vinne. Du har en bra blogg du og, men det er noe spessielt med Marie, som bare gjør henne til en fantastisk blogger, som det er umulig å ikke like. Jeg vil nok tro at hun har fått alle de stemmene ærlig og rederlig. Sikker mye skrivefeil, gidd ikke å sjekke,

Anonym sa...

Hvem faen er den SuperMarie?! Stemmer deg på, jeg!

Ingvild :) sa...

Hahahaha!! SØREN! Jeg som trodde at mine iherdige stemmer (manuelle stemmer, vel og merke) førte til at du flytta deg mange prosent oppover! OG SÅ VAR DET DEG! Bummer.. Synes dere begge fortjener prisen, men geezuz. Det er jo ingen premie, da er det jo ikke noen vits i å jukse en gang..

Linnéa, du er og blir årets blogger.. <3

Ingvild :) sa...

Oi, så at kommentaren min kanskje kunne oppfattes litt feil. Ville fram til at jeg synes det var bra at du oppdaget juksingen! Er sikker på at supermarie har fått mange ærlige og redelige stemmer, men noen av leserne hennes har mest sannsynlig vært inne og fiklet med noe. Tviler på at hun ville gjort det selv :)

Digger deg!

Anonym sa...

hahaha! dette minner meg om grinch, eller noe. ok.

Anonym sa...

ehhh, lol? anigriper supermarie? Hun ba oss om å stemme, det gjorde vi. Hun sa det gikk å stemme flere ganger, det gjorde vi.

KANSKJE hun har LITT bedre lesere enn deg som faktisk vil at hun skal vinne fordi hun FORTJENER det?:)

Teit at du blir misstenksom i dte hele tatt? kanskje dte er du som jokser, neida (joda)

BTW du virker litt griete pga dette. "Og dere som har stemt på meg, dere behøver ikke stemme mer, jeg har gitt opp, og Supermarie vinner nok uansett.#

Natasha sa...

Heia supermarie :)

Anonym sa...

Okei, jeg hater egentlig meg selv for å gidde å kommentere på en blog, men ser at en del ikke skjønner helt hva poenget i denne posten er.

-Linnéa laget et program som stemte på henne helt til hennes prosentandel gikk opp med 1%, dette tilsvarte ca 2000 stemmer.

- L. fortsatte så å bruke dette programmet til hun ledet avstemmingen forran Supermarie.

- Like etter at L hadde tatt teten begynner stemmene på Supermarie å flomme inn.

- Supermarie økte sin andel av stemmene fra 31 til 38%, dette tilsvarer ca 14000 stemmer (2000 x 7).

- Etter at Supermarie hadde gjeninntatt ledelsen stoppet stemmene på henne mer eller mindre opp.

- Linnéas poeng er at 14000 stemmer på 30 minutter, UTEN noe lignende stemmeras hverken før eller etter L's test av systemet ikke samsvarer med det man ville forvente hvis vanlige småpiker satt omkring og stemte ved å trykke på en museknapp.

- Hvis alle Supermaries stemmer var legitime ville hun fått 14000 stemmer hver halvtime kanskje 12 timer i døgnet. 158000 stemmer om dagen, 1,1 million stemmer i uken. Dette er åpenbart ikke tilfelle

- Den mest sannsynlige konklusjonen er at noen sitter med en server og sender i falske stemmer på Supermarie hver gang hun mister ledelsen.

- Den andre konklusjonen er at internett burde hvert forbeholdt folk som kan lese, regne og har et minstemål av vett.

Anonym sa...

Hei Linnea,

Bare lurte på hva du syns om at voe har slutta? Dere er vel close.. :-)Og ja, er han der kisen fra @home like slitsom i levende live som han var i episoden?

Og til tema på posten; Du er den eneste bloggeren jeg har fulgt med på, takk for at du eksisterer!

mvh
en som elsker verden like mye som deg

Anonym sa...

Noen catcher ikke ironi...

Leni sa...

Linnéa... was that Carl from Paradise who helped you with that program?

Helene sa...

Jeg ser ikke poenget i at de folkene skal jukse for at Marie skal vinne. Det setter henne jo bare i et dårlig lys "/ Skjerpings folkens! Bruke kranieinnholdet når dere skal prøve å hjelpe folk!

Anonym sa...

haha!
Har stemt på deg fra to forskjellige pc'er, og jeg syntes jeg var smart8-)

Anonym sa...

Hva skjer med å kun stemme en gang? GIDD stemme mer enn en gang. Tenk om det hadde vært slik ved stortings- og kommunevalg, da hadde jo den som hadde hatt flest stemmer vunnet!

Anonym sa...

ELSKER DEG! haha

Janne Natalie sa...

Fantastisk! XD

Vivaz sa...

tss.. drit i hele avstemningen.. som du sier, det er jo ingen premie engang!
I mine (og alle andres øyne) er det du som er årets blogger, Linnéa!

Anonym sa...

HAHA, du er helt RÅ :P digger deg, linnéa!!

Anonym sa...

Satt og stemte på supermarie konstant i en time i går. Akkurat i de øyeblikkene du beskriver. Hun jukser nok ikke. Det er ikke kult å være tøff, bare for å drite seg ut vettu..

Malin Orset sa...

Til dokker som skriv at linnea hang ut ho derno supermarie; les innlegget igjen. Ho skriv klart og tydelig at det ikke e sikkert at det e supermarie som jukse, men kanskje en blodfan som e supergira på at supermarie ska vinne. lol

Christine Gullerud sa...

OMG. Dette er en gåte å løse. Men men grattis med årets blogger anyways. Det som betyr noe er jo at jeg hadde hørt om deg før henne;) http://christinegullerud.blogg.no

Ida sa...

Vi jukser ikke, vi bare stemmer og stemmer og stemmer og stemmer på den sida. Setter ikke opp no' server her ass, her går det i 20 faner, stem, refresh! Supern må vinne, vettu!

Aleksander sa...

Syntes det blir for dumt å henge ut noen på den måten. ærlig talt.

Du tror vell sikkert hun har jukset seg til forsiden på NRK og dobbel side i VG og i FB?

Hvis du i det hele tatt har lest bloggen hennes da, eller om du bare går utifra at den er dårlig fordi den ikke ligger på topp 10...
Og hvorfor gidder du å dedikere et innlegg hvis det virkelig ikke bryr deg i det hele tatt, det er jo som du sier ingen premie og da er det jo ikke viktig for deg? Det er jo det man vinner som er det viktigste ikke sant?

kkkk sa...

Aleksander da. Stått opp med feil fot i dag?

Stine sa...

Lol i andre, at dere gidder! Linnèa skriver bare som hun alltid har gjort, og det er utrolig artigt for oss lesere! Fint at folk har litt selvironi,er sikker på at supre Marie ikke bryr seg døyten så mye som dere gjør.

Skaff dere et liv i stedet for å kritisere alt og alle, bare Linnèa som kan gjøre det, for hun gjør det på en morsom måte!

Sara sa...

hahah liker ikke supermarie. hun maser jo helt intenst på leserne sine hele tiden "kom igjen, nå vil jeg ha flere lesere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!", "stem på meg, STEM PÅ MEG NÅÅÅÅ MEEEER!!!!!!". Likte bloggen tidligere, men nå syns jeg hun bare har blitt veldig desperat og oppmerksomhetssøkende. Temmelig slitsomt. så jeg slutta å lese den.

Hennie sa...

Herregud, har aldri engang hørt om hu SuperMario før jeg.
Linniiie.com for alltid <3<3<3<3<33<333<3

Anonym sa...

hahah, superm. bryr seg ikke, men leserne klikker! haha, hvorfor gidder dere? hva hjelper det dere at hun vinner? og en ting, se på faktaene, det er jævlig mye stemmer! og er det sannsynlig at alle stemmer på henne i akuratt denne tidsperioden? haha, noen jukser!

Anonym sa...

HEHE!

Anonym sa...

Hun kan jo få en hel del publisitet, da. Om hun vinner.

Anonym sa...

stem mer så du vinner, så jeg kan sove i natt <3 haha, køddaaa! men du fortjener å vinne!

Vegar sa...

hehe, utrolig bra! :) Ps.. ikke godt for deg å gå inn på bloggen min, dæ fali de' ;)

Anonym sa...

hahahahhahahah

Trine-M sa...

... Har nå sett på kvalitetsnettstedet Side 2 for siste gang. Årets blogger er kåret. La ned jævla masse jobbing (i juleferien!!!) for å stemme deg til topps. Avstemmingen var useriøs fra dag en og jeg mistenker at resultatet var gitt på forhånd. S****

imabird sa...

HAHAHAHA! Digger deg alt for mye

Håvard sa...

Hahah, cry me a river :)

Camilla Jensen sa...

Haha, seriøst, du er så forbanna rå

sienna sa...

Wow. Bloggkrig.

Anonym sa...

LOL:D:D:D

Christopher sa...

haha.. skjedde med innlegget? :P

Stine E. sa...

Eeeeyyy... du skulle ikke sletta det innlegget :-( Det var jo dødsbra.

K sa...

sensur?

Håvard sa...

Linnéa vant ikke årets blogg, pga. juks. Ikke supermarie heller. Stolt av deg Linnéa, du avslørte supermarie. Nhiew-haa-haa-haa

Petter sa...

gosh. nerdz! hvorfor i all verden er det greit å stemme tusen ganger fra samme pc med tjue faner, men ikke sette opp en server? fuk the system. skal man virkelig nerde seg til seier vil jeg heller sett to monsterservere som pusha sin egen f5-knapp inn i evigheta enn vite at det sitter kvisete nerder og føler at de gjør noe viktig og riktig ved å stemme på denne what's-her-face.

linnea for president.

P

Anonym sa...

Se etter 42:00

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/409028/

Matilde Brandt sa...

.. Så endte det med at ingen av dere vant, er det mulig :P

Anonym sa...

Hahaha, årets dummeste kåring med tanke på at ingen av dere vant. What's the point?

Hva syns du om at Voe slutter å blogge? :(

Anonym sa...

Jeg så deg på flyet i dag!! Du er så peeeeen! Tror det var du. Jobber du i SAS? :)

Anonym sa...

Dumt at du slettet innlegget, det var ikke spesielt ondsinnet, såpass må folk tåle. Nlogg er jo tross alt bare underholdning.

Anonym sa...

I mine øyne er du vinneren uansett!! Du skriver jo faktisk spennende og morsomt, som et eneste stort kåseri, supermarie skriver jo bare dokumentarisk om seg selv.

JA, til deg som president!

Anonym sa...

morsomt at flinkepiker kom på andre plass, i følge Dagbladets avsløringer en ren jukseblogg, skrevet av kun EN (sær) person som sier hun har diktet opp hele smørja, og brukt alle triks i boka for å havne høyt på blogglister... litt av en kåring;-)

nini og alva sa...

haha, morsomt som alltid!

Linnéa sa...

jeg slettet innlegget fordi; nå er vinneren kåret. Fotballfrue og flinkepiker fikk rundt 20 000 stemmer hver på noen timer og stakk dermed av med seier- og andreplass. HAdde vært veldig gøy å få se resultatet av stemmene, men det fikk man altså ikke.

JEG ER IKKE SUR!!!!!!!!!

Nei da, men la oss nå glemme dette.

Jeg tok ikke fly i dag.

elin sa...

megalol

Ala sa...

NEEEIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IKKE SLUTT Å BLOGG!!!!!!!!! SCREW THEM!! digger deg!! de er bare sjalue fordi du er dritpen og har fin kropp! serr, du er den beste bloggen jeg har lest!! du er så flink til å skrive, og ikke som de andre kjedelige rosabloggerne!! fuck them!

Anonym sa...

Jeg må si meg 100% enig med i Linnea:
Live healthy - be happy!

Veldig bra sagt Linnea. Du er et godt forbilde! :-)

Ingrid sa...

Hei Linnéa! Ville bare skrive en hyggelig kommentar til deg, etter flere år med trofast lesing. Jeg syntes du virker som et veldig fantastisk menneske! Du er tydelig veldig intelligent, og du har en utrolig bra måte å skrive på. Noe sånt kan ikke læres bort, det er bare noe enkelte er født med. På toppen av alt er du veldig, veldig vakker! Jeg ønsker deg all lykke i livet, og jeg håper du har det fint:)
Ingrid

AlexanderS sa...

100% enig med Ingrid

<3

Anonym sa...

Du er veldig pen Linnea, men du skulle gjerne hatt litt mer fett på kroppen i følge min damesmak. Husk: rompa til Lopez er verdens suverent mest omtalte rompe og har vunnet verdens mest sexy rompetitler år etter år de to siste tiåerene!!!

Sunnmøring sa...

Petter, enig med deg:

LINNEA FOR PRESIDENT!

Herregud, skamme meg, en moldenser som president... la gå!

En stemme fra Sunnmøringen!

Anonym sa...

Herliiig :D

Anonym sa...

Herliiig :D

Anonym sa...

Googlet " lopez ass" og er 100% enig med 2:47 angående Jennifer sin rompe - den er nydelig. Er også 100% enig med AlexanderS.

Anonym sa...

Du har en god blogg du også, men supermarie er bare så bra <3

Emi sa...

Jeg holdt på å le meg ihjel når jeg så sangen. Årets høydepunkt.

Anonym sa...

Leste nettopp saken på Db.no og fikk litt dårlig samvittighet med tanke på min kommentar 2:47. Mente ikke noe som helst med den - det var bare tull og tøys. Du er kjempeflott og på ditt vis faktisk høvisk Linnea :-)

Hvis jeg hadde bestemt så hadde Linnea vært årets blogger, og Paul Chaffey hadde faktisk vært nr. 2.

Synd at dere bloggere må ta imot så mye useriøs kritikk og drittslenging.

Maria sa...

Haha.. Du er best uansett så til helvete med årets blogg 2010!

kari sa...

<3

& lol @ fotballkjerring etc :)

Håvard sa...

Bare for at alle andre skal slutte å blogge, betyr ikke at Linnéa skal slutte. Visst Linnéa slutter skal jeg oppsøke henne!!

Anonym sa...

Du er satans genial! du er så trist at jeg ler. digger det. du har jo mørkere hverdag enn meg virker det som, og min er møørk!

Anonym sa...

Var inne på dagbladet i dag og fikk se et bilde av deg og var SIKKER på at artikkelen skulle handle om spiseforstyrrelser!

Cody sa...

Haha... elsker at du la ut denne videoen ;)

Anonym sa...

HAHAHAHA!! DU ER RÅ

Anonym sa...

lol til anonym lengre opp, æ veit ikke om du e klar over det, men æ trur faktisk Linnèa har vært plaga med nettopp spiseforstyrrelsa før ei tid tilbake sia. haha, og det at enkelte her vil at ho skal ha større rompa, hahahah, værste æ har hørt, å komme med sånne utsagn! Huff

Linnèa, æ vil ha fugeln din!

Anonym sa...

Har aldri hørt om Supermarie før engang, lol.

Anonym sa...

he?

Anonym sa...

9:04 Mulig jeg tråkket i grøten (paradiseuttrykk), sorry. Linnea er modellpen :)

Anonym sa...

Jeg ville bare si at du er så sinnsykt inni helvetes dritdeilig. Jeg har bare mad respect for deg. True story. Ever since I spoke with you on the Oya festival.

Katarina sa...

LOL, vant du ikke??? Selv om du juksa, hehe..

v|cy sa...

lål

Elisabeth Almighty sa...

Asså, juks må være lov så lenge man er åpen og ærlig om det, lixzm! :D

Anonym sa...

Hahaha. Når jeg tok denne lo jeg i kanskje 2 minutter.

Markymark sa...

Hehe OI, urframføringa av "Det var en gang" på riksdekkande fjernsyn må være en historisk milepæl. Magisk underhaldning!

Forøvrig er bloggen din den einaste bloggen eg les, og har planar om å lese.
Likar trynet ditt Linnéa

Gina sa...

Enten så var du nettopp på Gulskogen i Drammen, eller så er det noen som kopierer stilen din (termodress og slitne sko!)

Anonym sa...

http://www.side3.no/article3044178.ece

Anonym sa...

JEG vil ha fulgen din Linnéa!

Katten min trenger selskap.

Anonym sa...

Gi fuglen din til denne fyren, han har et vakkert hjem..

http://fjudelpumpf.blogspot.com/

Anonym sa...

Skjekk norges vakreste blogger :) du er der :)

Kevin B.Syversen sa...

Ble du virkelig bedt om å fjerne innlegget ditt om juksing med rankingen på bloggerkonkurransen hos side2? Hvem er det som ba deg om det? IKKE BØY DEG ETTER DET I SÅ FALL FOR FAEN! Du har all rett til å skrive det du skrev.

Anonym sa...

SYNGER DU I KOR?

Ida sa...

haha, jeg digger deg...serr, du er bare awesome! :)

Anonym sa...

Linnéa. Jeg vil ikke ha fuglen din, jeg vil være fuglen din. Squiik

Hanna sa...

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du se mina senaste tavlor, läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd osv.. Ha en trevlig dag!

Moldensern Christoffer sa...

Hehehehehehe... jeg er for gammel for dette! ^^ Men det er hyggelig å se en gammel skolevenninne som... vel... ''driter'' seg ut?!?
På en underholdende måte, samtidig som du drar med deg endel folk ned i gjørma!
Men virkelig, hvor gammel er jenteungene som leser dette? 11?
Virker som de ikke forstår selvironi. Overraskende artig å lese, men jeg leser heller Donald Duck!

Mvh: En 20 år gammel.
Molde videregående skole veteran!
Som smiler litt ekstra, hver gang han ser deg på Jazzen eller på flyet til Molde
(Syntes jeg kjente deg igjen! ^^)

Anonym sa...

730.no
linniiie møter folk

Kan du fortelle om dette?

Jenny sa...

Du er helten min!

Mari sa...

HAHAHHAHA. Elsker det.

Anonym sa...

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10028647

se, hun hermer etter blikket ditt!

Stine E. sa...

Jeg er glad google eksisterer <3

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ZR69lD_FXsAJ:www.linniiie.com/2011_01_01_archive.html+linniiie+blogg+juks&cd=3&hl=no&ct=clnk&client=safari

:-D!! Fant innlegget :-D
Internetten er farlige greier, får ikke sletta en dritt.

Anonym sa...

<3

Anonym sa...

Du blogger så lite,
men det er en ting du skal vite,
at jeg alltid kommer til å følge deg,
selv om du kanskje ikke liker meg.

Anonym sa...

Høgskolen i Bergen stinker.

Anonym sa...

https://www.nav.no/sbl/stillingssok/stillingsannonse.do?id=2522551

;)

Anonym sa...

http://heidialexandraolsen.blogg.no/1294421980_bitch.html aw den største rosabloggern i norge leker deg, thats sweet.

Anonym sa...

BLOGG DA FOR FAEN!!

Anonym sa...

SYNGER DU I KOR?

Anonym sa...

Ærligtalt da, Marie er ei frittgående bitch, noen på seriøst sette henne på plass.

Linnéa sa...

Kevin: Nei, jeg fjernet det på eget initiativ.

Hermer etter blikket mitt? Du mener å sperre opp øynene? Jeg vet ikke ...

Det er ikke bare høyskolen i Bergen som stinker.

Moldenseren Christoffer: ?

Linnea sa...

OMG. ALLE vet at verken Linnéa eller Marie juksa.

HVOR ER VETTET DERES? Har alle plutselig mistet evnen til og forstå kødd og ironi?

Anonym sa...

dødsfin header :)

Anonym sa...

Sykt fin header!!:)

auroraxcornelia sa...

love your new header!

Anonym sa...

Jeg skjønner ikke dette innlegget.. Hvorfor står det " så har med juksa litt" også er det en sang av justin?

Anonym sa...

Jeg fant ut at jeg er hiv positiv i dag.

Etter jeg sluttet med pepsi max begynte jeg med heroin og ubeskyttet sex.

Fay susann gundersen sa...

I Love my haters!