17. jan. 2011

Spørsmålsrunde (...)

Anonym sa ...
Når skal du svare på den spørsmålsrunden du hadde for over et halvt år siden?

For 48. gang: ALDRI!!!!!!!!! Sist gang jeg leste gjennom spørsmålene deres, satt jeg igjen med en følelse av å ville kaste dere alle ned i et stort hull i bakken, helle bensin over og tenne på. Se for eksempel på dette:

Anonym sa ...
mitt spørsmål må bli : kolles e du egentli som person, e du sånn som du framstår på bloggen, alltså et"careface" ?

???????

Grunnen til at jeg likevel har en spørsmålsrunde på nytt, er fordi jeg
1. er interessant
2. vil involvere dere i den evige samtalen jeg har med meg selv.
3. vil spare livene deres for et innlegg med en oppsummering av hva jeg har gjort de siste dagene.

Aldersgrensen for å komme med spørsmål er imidlertid 18 år, samt en IQ på over 100.
Vet du ikke hva IQen din er, nei, da er du nok mest sannsynlig ikke kvalifisert.

Still gjerne spørsmål hvor jeg kan bruke bilder av meg selv til, for det liker jeg ekstra godt.


Ellers kommer jeg nok til å stille de fleste spørsmålene anonymt til meg selv.


372 kommentarer:

Karolina sa...

Auuu!

Linnéa sa...

Hei Linnea! Hvorfor er du så kul???

Anonym sa...

digger deg! :)) du er virkelig over gjennomsnittet kul!
leste intervjuet med deg i costume, og jeg må virkelig si at jeg serr deg på en annen måte :p

Anonym sa...

Vet du er glad i epler, men har du vært like glad i å spise hele livet? :)

ada sa...

Hvordan går det med kjendiss-lista di? Nåværende stilling liksom.. har jo sett på twitter at du har snakket med mange fler etter sist gang vi fikk se lista..

Anonym sa...

Hva er dine tanker rundt Bertrand Russell's Celestial Teapot?

Lone sa...

Hvor lenge tror du at du kommer til å bo i Oslo?

Anonym sa...

Har du lest Muleum av Erlend Loe? Minner om din skrivestil.

Anonym sa...

Hvorfor sa du i intervuet i Costume at din mor er asosial når jeg ikke er det likevel?

Anonym

Anonym sa...

Hvor kjøpte du kjelerdressen din? vil ha sånn jeg og, du har gjort det trendy

Maren S.R. sa...

Kan du legge ut et bilde av deg selv fra da du var med i MGP jr.?

Hva synes du om feminisme?

Hva synes du om bloggen www.feminist.blogg.no?

Marianne H sa...

Hvorfor sa du i intervuet i Costume at din mor er asosial når jeg ikke er det likevel?

Anonym

HAHA

Trond sa...

Kan jeg få adoptere deg?

Julie sa...

Hva ville du valgt av å bo på Mars eller Jupiter? Jeg er sikker på at du finner en venn som passer deg der. C:

Markymark sa...

Hei. Har du nokon gong planar om å starte med studier?

Gjentek forøvrig ein tidlegare forespørsel om å få lagt ut intervjuet av deg i Costume som alle pratar så høglytt om slik at vi gutar med interesse for dette får lest det..

hehje sa...

hva tror du er grunnen til at du er singel?

Evelyn Wellendorf sa...

Du har på kort tid blitt en av mine favorittbloggere, og jeg ser utrolig mye av meg selv i deg :)
Spørsmål: Jeg så deg i costume idag og på det siste bildet har du på deg beige jakke fra Acne. Vet du hva modellen heter, eller hvor man får kjøpt den?

Hilsen Jente, 21 år, og med en IQ på litt over 100 :D

Anonym sa...

Hva syns du er best med London? Shopper du mye når du er der? Og helt til slutt, liker du starbucks?

- TK

Anonym sa...

Har du noengang vurdert å bli modell?

Vilde sa...

Det var en gang. Det var en gang. Det var en gang for lenge siden. Det var en gang. Det var en gang.

Anonym sa...

Hva er det dårligste sjekketrikset du har blitt utsatt for?

Hva skal du gjøre når du får verdensherredømme?

Markymark sa...

Èn ting til!

Kva drikk du når du skal ruse deg?!

lol

elisemadeleine sa...

Ka var den beste opplevelsen i heile 2010, og ka ser du mest fram til i 2011?

Anonym sa...

Ler du noen gang av komentarer du får på bloggen?
Eller syns du bare alle er like patetiske?

Gina sa...

Man spør ikke om spørsmål, man stiller spørsmål.

karina sa...

ok, eg skal bruke dagens dose kreativitet på å finne på eit spørsmål der det kan sjå ut som eg har dårleg EQ.

ok, om du fekk høve til å produsere ein ny iskremsmak, kva hadde den inneholdt?

Anonym sa...

Har du vært Russ ?
I så fall, hva var det sykeste du gjorde i russetiden din og hvilke russeknuter tok du?

Anonym sa...

Jeg er venneløs. Vil du være vennen min?

Anonym sa...

Hvem er drømmemannen?

Anonym sa...

Når jeg ser på spørsmålene som er over her skjønner jeg at du ikke gidder å svare. Men...
Jeg har vurdert å stalke deg, da du bor i nærheten av der jeg bor. Men siden jeg er en lat stalker (holder meg mest til favebookstalking) så hadde vært fint om du kunne svare meg på hvor den jokerbutikken du handler på ligger.
Eller legge ut noen ledene bilder med clues på hvor jeg kan begynne å lete. Som sagt er jeg en lat stalker så det kommer nok ikke til å være mer enn litt ekkelt.

Hilde sa...

Hei Linnea! Hvorfor er du så kul???

Sigrid sa...

Topp 10 dummeste ting du har gjort!!


GLEDER MEG

Katrine sa...

Hei!
Jeg har IQ på (nesten) 100, og fyller 19 år i år, håper det duger. Mitt spørsmål er: hva er ditt forhold til katter? Jeg har en teori på det her, og håper at du kan bekrefte den.

Evelinn sa...

- Er du ofte i Molde?

- Hva driver du med når du er i byen?

Oda sa...

Hvordan er forholdet ditt til Karpe Diem?

Anonym sa...

Hvor dum var egentlig den fuglen din?
Her kan du få lov til å legge til et bilde.


alina

Anonym sa...

syns det er fint å se hvordan du har kjempet deg gjennom spiseforstyrrelsene, uten at jeg EGENTLIG vet hvordan du har det nå. Men jeg sliter veldig med dette nå, og vil spørre om du fortsatt teller kalorier og om du noen gang klarer å spise kaloririk mat? Jeg klarer ikke å slutte med dette, og lurer på om det er umulig at dette ikke vil henge over meg resten av livet..

Anonym sa...

Lever Tica?

Hvem hadde du tatt, Chirag eller Alexander Rybak?

Let me show you sa...

Hva er ditt favorittutested?

Anonym sa...

Jeg er jente på 18, med IQ på 123, jippy!!
Men jeg har ingen spørsmål.. Utenom. Hva vil du helst at skal spørres om?

Anonym sa...

Var det klaustrofobisk å ha anoreksia?
Jeg mener liksom, siden du var den enste som så at du var "tjukk", mens de andre så at du var skikkelig tynn?

Rainman sa...

hva er det mest deprimerende stede du har vært?

Maureen. sa...

Hei! hva er status for deg? Hva tenker du om klimaproblemene?

Anonym sa...

Kan du legge ut det absolutt morsomste bildet av deg?

Helene sa...

Hva er dine topp 5 artister?
Hvorfor velger du Hove framfor Roskilde?
Gjør Oslo deg deprimert?
Om du kunne flyttet hvor enn du ville, hvor ville du ha flytta?
Hva er drømmejobben?
Hva er din favorittmiddag? Det må du da for faen ha.
Er Hasse Hope like deilig i virkeligheten som på kamera? (evt like morsom).
Om du kunne ha omforme deg til én person, hvem?
Hva er best å ha på lomper?
Hvilken temperatur er det i leiligheten din?

Anonym sa...

Kan du spise en banan på tvers?

Maren sa...

ville du helst dødd i en brann, eller druknet?

Speilvendt sa...

Hvordan ser du ut når du er sykt lykkelig?
Hvor kan man høre deg og Superkidzen på radio? Ligger det ute?
Kan du legge ut et bilde hvor du spiller luftgitar eller gjør noe annet CRAZY?

Ingvild sa...

Ser du ned på folk med bulimi? Fordi vi er svake som kaster opp maten fremfor å...bare la være innta den?

Heyho sa...

Vis oss det styggeste bildet av deg selv.
Når er håret ditt finest?
Hvordan ser du ut når du spiser?
Viss oss deg på ditt deiligste.
Hva gjør du om dagene? Illustrer.
Vis bilder av hvordan du trener.

Anonym sa...

Aldri hatt mer sex eller blitt blind?

Ingvild sa...

la være Å innta den, mente jeg.

Frk.Henriksen sa...

Hei, vet du er kjendis osv, men hva er det flaueste du har opplevd med en leser?

Regner med det ligger en del "grav-din-egen-grav" historier på lur!

Jorid sa...

Hvilken blogg er den dummeste du vet om?

Om du fikk velge et hvilken som helst bilde å sette inn her, hvilket hadde du valgt?

Hvor mange ganger vurderte du å avlyse denne spørsmålsrunden også?

Helene sa...

Er du glad i å ta bilder, eller er du noe du gjør fordi du har fritids?

Anonym sa...

hvordan ser du ut?

Anonym sa...

Skal du virkelig lage singel?

Anonym sa...

Hvem er dreømmedama?

TraktorTrulta sa...

Hva skjedde med Hasse Hopes eggetallerken? Spiste du den opp i skjul på badet, eller gjemmer du på den under puta?

Idunn sa...

-Hvor mange kjendiser har du hatt deg med?
- Hva er DIN IQ?

Jannicke s sa...

Hei du. Du er helt ok kul.

Jeg er forøvrig en jente på 17 år som elsker lomper. Elsker konsistensen av mel og melk. Nam

Så spørsmål.
KAN DU KJØPE LOMPER TIL MEG ??

Jeg har samme problem som deg. Har aldri noe å finne på, ingen venner, hater alle asyl-søkere som jobber på Joker og elsker å drikke meg så drita full at jeg ikke klarer å si noen ord rett.
Og jeg elsker å ta stygge bilder av meg selv, sånn at andre kan le.
OG jeg hater familien min. Cry me a river lissom. Hater alle.
Men du er okey

Hannaaaaaa sa...

Skal vi bli venner når jeg flytter til oslo til høsten? :))))

Ida sa...

Hvordan reagerer du når folk gir deg komplimenter på bloggen? Og hvordan reagerer du på kritikk?

Tonje sa...

Jente, 21, IQ: 122

Klassisk dilemma aka. spørsmål for anledningen: Bo på en ungdomsskole resten av livet eller aldri finne det du leter etter?

Ilu, du er finest i verden!

Eline sa...

Hvordan vil du dø?

Anonym sa...

Du er den kuleste og mest ironiske personen jeg vet om, og det DIGGER jeg! Mange som spør "er hun bare så dom, eller bare later hun som" Hahah, jeg ler meg i hel av deg. Jeg ler av hun som feirte på kommentar siden her at "yeey, jeg har en iq på 123 og jeg har ingen spørsmål men egentlig ingen spørsmål, men JA -- eh, hva vil du egentlig bli spurt om?! Fortell oss det da Linnea! Jipppey, som frøken 123 sa. (sjokkerer meg ikke om du ler deg i hel av meg o/griner deg i søvn) Uansett, jeg hørte deg på radioen sammen med "superkidzen" som la ut i det vie og breie om at han var så enooormt ironisk, hva mener du egentlig om han og ironien hans? Utenom det syns jeg det er interessant og høre om deg som person. Hva syns du om X'er? Er du på jakt etter kjæreste, hva ser du etter i tilfelle? Og hvilke blogger du hater/liker.. Ok, ska slutta å pina deg med novella mi! Gleder meg til spørsmålsrunde:-D

Hilde Karoline sa...

Har du fortsatt anoreksia, og hvorfor har du valgt å fortelle om det på bloggen din?

Marthe sa...

Jasså jasså...
Hva er det mest interessante du har gjort? Siden du er så interessant. Bilder av deg i selve gjerningsøyeblikket er selvsagt et must ;) Hehe

jojoba sa...

WTF??

Anonym sa...

Vet du er glad i epler, men har du vært like glad i å spise hele livet? :)


Det var da et herlig spørsmål til noen med spiseforstyrrele...eller anyone for den saks skyld!

Anonym sa...

Åssen kamera har du? Speilrefleks, vanlig digitalt? Eller bruker du et engangskamera der du må innom en fotobutikk, levere kamera vente på at de fremkaller filmen og så skanner inn hvert bilde på en skanner? :P

Anonym sa...

Hvordan ser du ut når du blogger intenst en sen ettermiddag?

Anonym sa...

Hva er det beste med å bo i Oslo?
Hva er det værste med å bo i Oslo?
Hva er det første du tenker når du ser folk skriver til deg på dialekt?

Kristine sa...

Spise Grandiosa til middag hver dag resten av livet, eller været room mate med Marie-Amanda i ett år?

Anonym sa...

hvor er sex-tapen? er du ikke kjendis?

dina :-) sa...

er du kristen? :)

Anonym sa...

Å basere dette på IQ er i seg selv dumt. IQ måler enten tilfeldigheter, eller ferdighetene på et vagt område. Men siden du er så interessert i spørsmål som ikke handler om kordan du e i virklihetn og ka du jør på, så skal jeg prøve å stille varierte(og kanskje litt gode) spørsmål/requests:

Så kjære Linnea, om du skulle frelst verden fra deres elendige musikksmak, hvilke(n)artister og musikk ville du tvunget dem til å høre på?

Hørte forresten at du ble disset på fylla engang for å være blogger. Er nok en stund siden, så kanskje du ikke husker det. Spørsmålet er om du har kommentarer til dette?

Kongen og statsministeren forteller deg at du kan få tillatelse til å få en ny lov innført i Norge, hvilken lov ville det vært?

Når skal du begynne å henge ut folk igjen? Begynner nesten å savne det.

Tror dette er nok. Vil sikkert komme tilbake da med enda flere spørsmål.

Anonym sa...

Hva er IQ-en din?

Tror du at man blir lykkeligere av å få barn?

Har du lest Muleum av Erlend Loe? Hvis ikke, les den!!

Hvis du måtte ha sett et tv-program på nrk, hvilket?

Hva syns du om tv-programmet "Trekant"?

Hva er favorittsangen din av Lissie? (syns jeg husker du sa i intervjuet at du hørte på henne)

Spiser du helst med fingrene eller alltid med kniv og gaffel?

Hva er ditt største ønske akkurat nå?

Ville du har farget håret i en annen farge enn blondt? I så fall, hvilken?

Nevn 2 interessante personer.

tunje sa...

Har du en bestevenn? Hvem?

Hva er det styggeste noen har gitt deg i gave?

Plukket du snørr da du var liten?
Neida, bare tulla.

Så du mye på disney som barn?
Hvilken av filmene liker du best?

Hvis du måtte konvertere til en ny religion, hvilken hadde det vært? Og hvilken hadde det IKKE vært?

Anonym sa...

Fortell litt om favoritt musikken din, og hvorfor.

Anonym sa...

Forresten, jeg ar IQ på 136. Men som sagt, IQ er ganske meh.

Anonym sa...

Røyker du?

hanne sa...

Hva heter favoritt bandet ditt?

Anonym sa...

Klassiske spørsmålet:
Hva og hvem ville du tatt med deg til en øde øy? (DET ER IKKE LOV TIL Å SVARE EN BÅT ELLER SUPERMANN HER, DET ER KJEDELIG OG TEIT.)

kristin sa...

hvem er det som tar bilder av deg? borsett fra webben daa

Anonym sa...

Er du en MANN?

Er morrdi en MANN?

Hilsen en MANN

Anonym sa...

Hva er din favorittstilling i senga?

Ivrig masturbant.

Marit sa...

Vet du egentlig hvem som twittrer fra 730, på twitter?

Ida sa...

1. Topp fem band/artister?
2. Ynglingssanger?
(elsker musikk smaken din! Alle sangene/bandene som du har tipset om er slik musikk jeg liker)
3. Hvilken linje gikk du på vgs?
4. Bor du alene?
5. Jobber du?
6. Har du vært på Valderøya før? (øyen med bruen som fører til giske)
7. Kan du PLEASE legge ut musikk tips, eller slik musikkboks med sanger på siden, som du hadde før?
8. Hvilke butikker gikk du på i New York?

LOVEYOU!

Linn Jones sa...

Dersom du kunne velge angående mensen.

1. Ha mensen som vanlig.
2. Sitte på do en time og bli kvitt alt ved å ta en pille.


Hva hadde du valgt?



PS:

Jeg hater mensen.

Tanken på at jeg har mange "gode" mensår framover gjør at jeg gjerne skulle fått 20 unger, da slipper man mensen ganske lenge.

Tror det er eneste grunn til at jeg vil lage unge noen gang.

Milly Mary Jane sa...

Min IQ er litt under grensa di, men det driter jeg i.
Skulle du ønske at du var like kul og hadde like bra stil som meg?

Susanne sa...

Hva er ditt forhold til Kong Halvor?

Er du forelsket i noen for øyeblikket :)?

Anonym sa...

Hei

1: Hvilken rase hater du mest, og hvorfor?

2: Hvis du kunne sluppet unna med ett eneste drap, hvem hadde du valgt?

3: Hamburger eller holocaust?

Mari sa...

Har du møtt noen som er kulere enn deg? Isåfall, hvem?
Hvorfor er rettskriving så viktig for deg, og hvem tror du skriver mest feil i verden?

Lise sa...

Hei :) jeg har nettopp lest intervjuet i costume og jeg ville bare si at jeg elsker di bildene av deg, du er helt nydelig! Strålende øyne, en perfekt nese og dødspene lepper! Fy faen så dødsbra! Jeg hater forresten også sånne jævler som går for sakte på gata eller i butikk slik at di skaper kø! Tankeløse idioter. Mitt spm er, hva ville du skreket ut til en tilfeldig irriterende dust som lager kø? :) Fra jente 21.

Anonym sa...

Hvilken adresse sender man pakker til deg på?
Hilsen blodfan som vil gi deg fine ting <3

Jeg har iq på 115

Anonym sa...

Hvem ville du helst giftet deg med om du måtte?
-Hasse Hope
-Chirag Patel
-Halvor

Anonym sa...

Har du hatt en kjæreste de siste årene, eller har du en nå?
Bor du alene?
Har du søsken?
Hvordan går det med jobben du har nå?

Aleksandra sa...

fins det noen som du ikke misliker for noe?

Anonym sa...

Hvordan er ditt forhold til din far? Hvordan har han påvirket deg til å bli den du er?

Sara sa...

Kan du adoptere meg?

Anonym sa...

Hvorfor snakker du aldri om jobben din?

Anonym sa...

Har du lyst til å flytte fra Oslo, evt Norge? Dra til en eksotisk del av verden og bare forsvinne. Hvis ja hvor ville du helst dratt og hvorfor?

Anonym sa...

Hei :) så at noen skrev lengre oppe at du var kjendis ? Får jeg spørre hvordan kjendis ? Har du vært i vg to tre ganger elr hva ? Jeg har isåfall aldri sett deg eller hørt om deg ! Så så stor kjendis kan du ikke være :p
Uansett !

Er det noen mennesker i denne verden du liker ? :)
Kjipt at det ikke finnes like knapp her inne altså - sett en god del bra innlegg som jeg ville likt :D

Hvordan er du in real life ? Er du like dritt kjerring som du er her inne ? Du fremstår verfall som en stor taper :)
Ehe ! Men noen må jo leke dum i hode !
Syntes bloggen din er morsom jeg - men du viker som om du elsker å slenge drit om alt og alle :)
Btw : kjenner veldig mangen som ser bedre ut enn deg, så slutt :-)

Enea sa...

Hva er din favorittforfatter, om du noensinne leser?

Eller, hva er det vakreste navnet du vet om? Og den fineste nattasangen?

Anonym sa...

Hvordan ser favoritt bikinien din ut? Gjerne bilde.. :)

Harry Hole sa...

Fortjener Anderslu å bli rullet i fjær?

Anonym sa...

Siden du liker å bruke bilder av deg selv, kan du ikke legge ut det mest smigrende bilde du har?

Anonym sa...

HVA VAR KARAKTERSNITTET DITT FRA VIDEREGÅENDE?

xoxoxo

Anonym sa...

Opplevde du at livet var kjipt til tider når du var yngre? Du virker bare så sterk nå, noe som jeg håper jeg selv blir en dag :)

Elvi sa...

Har du noen favorittbøker eller forfattere? I så fall, hvilke er det?

Anonym sa...

- Har du drept fuglen din?
- Hvis nei, ønsker du å drepe fuglen din?
Legg gjerne ved bilde, hvis svaret på spørsmål 1 var ja

Ane 18 år og Iq på over gjennomsnittet

Rigmor sa...

God aften!

Stor underhaldning å lese kommentarane på bloggen din, Linnèa (anm: beklagar forresten at eg har sett på aksenten feil veg på den stakkars e-en i namnet ditt. Eg har enda til gode å få den rett veg på eit tastatur.)!

Eg lurer vel egentleg ikkje på noko, eller, forresten, kva tykkjer du om overambisøse folk som meg som tenkjer å ta kjemi 2, Biologi 2 og R1, i tillegg til å ta opp kjemi 1 og fysikk 1 ( tok det eigentleg no i haust, men det gjekk dårleg pga av ein jevla satan av ein mannsjåvinistisk brødhove av ein gamling som trakk meg for å blande litt i korta med ein fartsgraf???? Er det èin person eg ynskjer å få eit realt oppgjer med, så er det den bestefaren der!!! Eg ligger å sliter av meg håret om natta i pur raseri, og dette er no snart to månedar sia.) på ein privatskule som kostar meir enn mor mi, og ikkje minst ut med 4100 i eksamensavgift?

Spør meg sjølv kven det er som har sett meg på denne hinsides ideen, men innser nederlaget når eg finner ut at det er meg sjølv. -.-

FUCKKKK

Beklager for ein jevla lang og køddete kommentar.(...)

Skjønnar du kor jevligt eg slite med alle desse realfaga ???

Og, eg veit ikkje ein gang om det helder til å komme inn på medisin!!

Ikkje nok med dette, så er eg i tillegg stasjonert i ein by som det regnar 500 dager i året.

Skreiv vel egentleg berre for å syte, merker eg, men faen så godt det er! :D

Kanskje eg skal starte ein blogg?!?

HAHAHAHA

Eller kanskje eg skal vie livet mitt til å forsøple kommentarfeltet ditt?

Tilslutte meg massen av idiotar som spyr ut drit her.

lol

M sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristine sa...

1. Hvilken konsert er den aller beste du har vært på?

2. Hvem av gutta i Radio Resepsjonen liker du best?

3. Noen tips til hvordan man kan begynne dersom man vil skrive for en musikkside/magasin etc? (Utenom å ligge seg til den osv.)

På forhånd, takk.

linda-mari sa...

Hvem ville du gått til sengs med, Chirag eller Alexander Rybak?

Anonym sa...

Kan du vise oss et bilde av deg selv når du er; sint, glad, slem, overrasket og oooverlykkelig?

Anonym sa...

Vis et bilde hvor du har gjort noe utspekulert! Alltid herlig å se sånn av deg:D

Anonym sa...

Bruk gjerne bilder da, siden det var det du ville!
- pinligste situasjon?
- ditt smarterste øyeblikk?
- ditt dummeste øyeblikk?
- den kjekkeste du kjenner?
- den kuleste personen?
- hvordan så du ut når du var lita?

Anonym sa...

hva syntes du om unge bloggere?

addeh sa...

Hva er din favoritt jakke/bukse/genser/sko/hatt etc?

Hva er favoritt byen din?

Gjør noen jenter deg bifile?

Sympatiserer du med Israel eller palestinerene?

Julie Alice sa...

Hei, Linnéa! Vet du liker radioresepsjonen, og i den anledning vil jeg spørre deg mitt favoritt dilemma (noe som mest sannsynlig vil få leserne dine til å bli bedre kjent med den EKTE deg):
Høne på mandag (altså være en høne hver mandag) eller være hårløs?

Viel sa...

1) Hvor ofte ler du av teite leserkommentarer?
2) Hvilken person i hele verden hater du aller mest, og skulle helst sett død?
3) Hvis du fikk muligheten til å drepe denne personen selv, hvordan ville du gjort det?

Hilsen kvalifisert leser (I hope and pray). ;)

Anonym sa...

Hva synes du om Hodja fra Pjort?

Susanna sa...

Er over 18, men er usikker på om eg kvalifiserer på grunn av manglende iq-kartlegging. Men skyt:

Kan du anbefale nokre bøker uten handling?

Syns bildene og repotasje i costume var fint. Håper du også er fonøyd og ikkje for mykje redigert.

Anonym sa...

Hvordan stiller du deg i Maria Amelie-saken?

Christina sa...

Hvor drar du helst når du skal ha en fuktig natt på byen? Tilfeldig, eller har du noen favoritter (utesteder)?

Hvor kommer den fantastiske svarte kjolen din fra? (Ja, sleng gjerne med et bilde av den!)

Cecilie sa...

Linnéa, foretrekker du?

Solarium eller vinterblek
Klining eller one night stand
Hove eller Roskilde
Linn skåber eller Anne Kat Hærland
Bo med Lise eller alene
Barn eller enslig
lomper eller epler
pepsi eller vann
være Kjendis eller anonym
Edru eller full
Fredag eller lørdag

Anonym sa...

Ok, en ting jeg har lurt på mye om deg

1. Hva er dine topp 4 Lidenskaper?
2. Hva gleder du deg mest til å gjøre i juni?

Anonym sa...

hvilket bilde av deg seg selv er favoritt bildet ditt?

Anonym sa...

hvilket bilde av deg seg selv er favoritt bildet ditt?

megalolz sa...

Siden det er spm om IQ her så lurer jeg på hvem du synes har høyst og lavest IQ av Moldensere, Fræninger, Sunnmøringer og Kristiansundere??

Dessuten så lurer jeg også på om du noen gang har vært så uheldig og havna på fylla i Kristiansund?

Anonym sa...

Hvilken tegneseriefigur ville du vert?

Ville du giftet deg med Donald Trump for pengenes skyld?

Miriam sa...

Hva er yndlings dyret ditt? eller har du ikke et?
bildeeeee

Anonym sa...

- Trives du med livet ditt akkurat nå?
- Kan ikke du ha en sånn bilde hver time dag?

Anonym sa...

Hvor gammel var du da du fikk mensen?

Marte sa...

Når jeg leser spørsmålene du får skjønner jeg godt at du ikke gidder svare. "Når fikk du mensen?" ....?


Men jo, blir det Hove eller Roskilde Festivalen på deg i år? :)

Ragnhild sa...

Lenge siden du har vært på fylla og tatt med noe rammel hjem, når skal det skje igjen ?

Ragnhild 21, IQ; 114 !

Anonym sa...

Hvordan går det med deg og Chirag? antar jo at dere har blitt sammen nå!

Anonym sa...

Illustrer med et bilde hva du syns om alle disse "herlige" spørsmålene

marthe sa...

Hva er yndlingslåta di for tiden?
Hva drikker du på fest?
Og.. kan du ikke slenge med et tøft bilde av deg selv?

Anonym sa...

Var det egentlig du som skreiv hele Flinkepiker, eller var du en av de tre jentene?

Oda sa...

Dilemma: Du får enten skyte alle som irriterer deg, men må også skyte tre stk du liker.Eller du får ha de du liker rundt deg, men en du irriterer deg over kommer til å fotfølge deg for alltid. Her kan du legge med bilde av deg med rr-shotgun. Hilsen Oda.

Anonym sa...

Hvordan føltes det fysisk å veie 38 kilo? Hadde du vondt?

Rebecca sa...

- hva er ditt spesielle blikk når du skal prøve å sjekke opp en kar? Både i edru og full tilstand
- hvordan hadde du sett ut om du fikk beskjed om å høre en tre timer lang korpskonsert?
- hva hadde reaksjonen vært om du fikk tre kg lomper i posten?

Animalphan sa...

To Hove-relaterte spørsmål:
- Kan du illustrere fjorårets Hove med ett bilde og ett ord?
- Skal du på Hove i år?

astarkvedja sa...

Hva er det dummeste spørsmålet du har fått, bortsett fra dette?

Anonym sa...

Hvor mange kjendiser har du hatt sex med nå?

Hva syns du er en passende straff for bloggere som enten 1) plopper ut babyer for å få free shit og flere lesere eller 2) ikke kan skrive sitt eget navn: skytes, eller halshugges?

Følger du KongenDin på twitter?

Elise, 18 med IQ på 125 ifølge DPS sa...

Hvilken sang burde alle høre før de dør?

Linn sa...

Hei!

Kan jeg få se et bilde av deg hvor du snur verden på hodet?

Linn

Anonym sa...

Har du like lyst å drepe "Rigmor" den framtidige lege her oppe i kommentarfeltet som meg?
Og hvordan ville du gjort det? illustrert med bilde!

Anonym sa...

Rebecca:
i et mylder av kommentarer uten mål og mening var denne ganske bra. sier meg enig med henne. Vi liker når du tar uttrykksbilder. hehe.. blir alltid bra. og er lett:)

Anonym sa...

Har du noen bilder av deg selv som du er flau over? eller noen bilder du er ekstra fornøyd med?

S sa...

Hvis du måtte leve etter en spesiell religion, hvilken ville du valgt?

Hvilket land (bortsett fra Norge) kunne du tenkt deg å bo i, og hvorfor?

Nevn en spesielt genial serie, og forklar hvorfor jeg burde se den.

Anonym sa...

Haha, alle andre bloggere kan bare gå og legge seg. Du er og blir best! Har mange spørsmål til deg:

- Har du noen forbilder? Hvem? Hvorfor?
- Kunne du tenkt deg kjæreste (hvis du ikke har det da)?
- Hvis ja: Hvem, som i hva slags type menneske, tror du hadde passet med deg?
- Hvis nei: Hvorfor ikke?
- Vet folk hvem du er på byen?
- Liker du å få komplimenter på utseende ditt, eller er det gammelt nytt?
- Hva gjør deg lykkelig?
- Hvordan ser du for deg livet ditt om 5 eller 10 år?
- Spiser du noengang normal mat?
- Hater du Ida Wulff og Ulrikke Lund?

Jeg har drithøy IQ og er 20 år, så håper du finner noen spørsmål som er deg verdig å svare på:)

Anonym sa...

min IQ er 115.

Ingeborg sa...

OMG! Jeg har et nesten like tiltrekkende bilde fra akkurat den samme julekrybba, tror jeg? Cordial something i puerto de mogan, right?

uansett.. Hvordan ble du så zuperawesome? er du født sånn, eller har du lært det? isåfall, kan du lære meg? :D

Anonym sa...

Hvilket Costume er det intervjuet med deg i?

Aurora sa...

Hei Linnea! Hvorfor er du så mye kulere en alle oss andre? Hvorfor har du kulere blogg en alle andre?

Jørgen sa...

Gitt at du kunne ha gjort en endring på verden med umiddelbar effekt. Hvilken endring ville du IKKE ha gjort?

Ebba sa...

Hvis du var kjendis for én dag, hvem ville du vært?

Anonym sa...

kan vi få se det beste bildet du har av deg selv?

silje sa...

Gikk du studiespesialisering på videregående?
Hvor høy er du? (haha, vet du elsker det spørsmålet)

Ellers vil jeg bare si at du virker som en utrolig bra person etter det jeg leste om deg i costume. Det er så godt å se at du har en så fin personlighet under den sarkastiske overflaten din. Det gjør deg komplett, haha!
Om det er mange skrivefeil her er det ikke min skyld, men den horemacen jeg skriver fra nå. For et umulig tastatur!

Anonym sa...

Ja, det var skikkelig mange teite spørsmål. Hvorfor spør så mange om hvor hun har kjøpt klærne sine??? Kan dere ikke finne dere egne klær eller? Linnea kan jo ha en spørsmålsrunde til folk som skriver i kommentarfeltene. Så kan hun spørre
"HVORFOR VIL DERE VITE HVOR JEG HAR KJØPT KLÆRNE MINE??!! HVORFOR BRY SEG!!??"
Så kan de som lurer svare henne på det. Så slipper hun å lure på hvorfor det finnes så mange idioter.

Sigrid sa...

Bruker du emotikoner?

RR på TV eller radio?

Hvis du kunne fortalt den 10 år gamle deg noe, hva ville det vært?

Hvis du kunne satt sammen ditt eget talkshow, hvem hadde gjestene vært? (Personlig hadde jeg valgt Sarah Palin, Jack Black, John Cleese, Ozzy Osbourne og Desmond Tutu.)

Håper forøvrig du også svarer på hårløs- eller høne hver mandag-dilemmaet.

Sigrid, Skytten.

Nickolas sa...

Du sier det selv og ut ifra mye av det du skriver kan det virke som om du virkelig mener det; "Jeg liker stort sett ingen andre enn deg selv."

Så, tror du at du noensinne kommer til å finne noen som du faktisk lar hente klærne han "glemte" igjen etter nattbesøket, eller ser du på deg selv som dømt til å ende opp bitter og alene med altfor mange fugler i dine eldre år?

Her har du jo en genial mulighet til å vise med et bilde hvordan du vil at livet skal være om 10-20 år!

Anonym sa...

Hvordan ser nesen din ut i profil?

mona sa...

Hvordan vil du beskrive det å ha en spiseforstyrrelse?
Var du selv positiv til å kjempe mot spiseforstyrrelsene?

mona sa...

Hvordan vil du beskrive det å ha en spiseforstyrrelse?
Var du selv positiv til å kjempe mot spiseforstyrrelsene?

Anonym sa...

Liker du MUSE?

Snakker du molde-dialekt?

Synne sa...

Ei venninne av meg gikk visstnok på barneskole med deg, og hun fortalte at da du eller moren din kom hjem fra usa elns (????) hadde hun med seg noen mad fete klistremerker, som alle på skolen var skikkelig misunnelige for. ryktene sier at det gikk over halve klistremerkebøker for bare ETT av de supersjeldne usa-klistremerkene.
husker ikke hva i all verden jeg skulle frem til, men kunne du tenkt deg å lage en undulatfarm? Avle opp masse fuglunger og ofre de- jeg mener selge dem?

Sondre sa...

Føler du at den pedagogiske tilpasningen i dagens skole er hensiktsmessig med tanke på den økte globaliseringen og digitaliseringen samfunnet er preget av?

Anonym sa...

Et par ting du må gjøre før du dør?

Stine sa...

Bilde fra den beste festivalen du har vært på?

Katarina Ravn sa...

Herregud så mye teite spørsmål... leste vel 5 så ga jeg opp...gjeeesp.. stakkars deg Linnea !

Anonym sa...

Jaa, det lurer jeg på og. Hva er best å ha på lomper? Når du får det spørsmålet TO ganger må du vel svare!

Anonym sa...

Hva er det styggeste ordet du vet om?

Altså, ikke banneord, men ordets betydning, "form". For eksempel er fittesnerk et utrolig stygt ord etter min mening..

Anonym sa...

Ikke at jeg har noe med det, men savner du vennene dine fra Skåla, og når så du dem sist? :-)

Lene sa...

Tror du på illuminati?

(hvis du har hørt om det, hvis ikke er den en sånn syk greie med flere millioner mennesker som er med og de hyller satan, og det sies at de har drept kjendisser som MJ, Tupac osv og står bak katastrofer som 9/11 og har spredd sykdom i Afrika! Dette for å stå igjen med en verden av viktige personer og en religion. De fleste i illuminati jobber i Hollywood og redigerer musikkvideoer og tvinger artister til å synge om illuminati. Ett eksempel er Rihanna - Umbrella som er overfylt av tegn av satan og andre illuminati tegn)

Lars N sa...

Jeg har bare ett spørsmål.
Du er søt.

Anonym sa...

HVORFOR ER DU SÅ KUL????????
kan du lære meg å bli så kul??
og hvilken sjokolademelk liker du best?

Oda sa...

spotifyliste?

sofia sa...

gi meg dine topp fem du vil skal komme til hove.

smarterchild sa...

hater du superkidzen? og har han synlige utstikkende blodårer på pannen?

Marianne sa...

Hei Linnéa, vil bare si at intervjuet med deg i Costume var utrolig bra, og du er en veldig vakker jente:)

Men så lurer jeg på, er du kjendis nå?(her kan du vise bilde hva som gjør deg til kendis, evt. ikke!);)

vic sa...

helt seriøst: hvor mye må du drikke for å bli full? ikke si 3 liter. man dør av 3 liter vin.

og.. har du sluttet helt å dra på fylla? prøver å slutte selv, men greier ikke.. noen tips?

helene sa...

jeg elsker å høre deg på P3! Seriøst, da du sa du ble distrahert av Jan-Fredrik Karlsens roping i dag! Priceless!

Nei, hadde ikke spørsmål. Finn på noe selv.

viggo sa...

hvor mange gode venner har du?

hvor ofte er du med venner i løpet av en uke?

Synne Larsen sa...

Hm...

Hvilket ben stod du opp med i dag?
Om du kunne ha vært hvem som helst i verden, ville du fortsatt valgt å være deg selv?

Stine sa...

Hvor høy er du, og hvor mye veier du?

Anonym sa...

hahah!! digger deeeeg!! :D har forresten SF jeg også, og sliter med å komme meg ut av den! er på bedringens vei da, men lurte på om hvordan du har det NÅÅ? om det fremdeles sitter mye igjen??.. håper du svarer, hadde satt stor pris på det :)

Anonym sa...

har du mensen?
har du lyst på barn?
har du noen tanker om framtiden din?
er du redd for dine egne tanker?
vil du legge ut en spotify-liste?
er du i det hele tatt noen gang lykkelig?
hva er de viktigste tingene du lever for?
hva tenker du på før du skal sovne?

enough said

Pepsi Max sa...

Hvis du kunne drept en person uten å bli straffet for det, hvem ville du valgt?
Og hvis du kunne vekke en død person til live (IKKE den samme som du drepte, da..), hvem ville det vært?

Anonym sa...

Hva er det mest idiotiske du ser på TV?

kas sa...

Linnéa,

Med den medieoppmerksomheten du har begynt å få er det vel bare et tidsspørsmål før du er "rikskjendis" i aviser og blad. Er du forberedt på at du ikke vil kunne gå rundt i egne tanker uten å bli sett på og få tilsnakk?

Anonym sa...

Hvem ville du datet (viss du absolutt måtte) av John Arne Rise og Aleksander Rybakk?

Alexander Clementz sa...

Hvis du kunne velge et spørsmål ingen fikk lov å stille deg, hva ville det vært?

Anonym sa...

hvordan ser du ut etter fire glass vin?

bare sånn,
siden du ville ha et spørsmål hvor du kunne legge ut et bilde.

marte sa...

mest tacky person du vet om?

Marte sa...

Av en eller annen grunn liker jeg å se bilder av deg. Og jeg som ikke er lesbisk engang... Så jeg lurer på: hva er det rareste du har gjort i termokjeldress? Hvis du ikke har bilder av dette kan du vel alltids tegne, evt. gjøre noe rart i termokjeldress?

Anonym sa...

Hvis du måtte valgt, hva ville du gjort av:

1. Jobbet på et psykiatrisk senter
2. Jobbet med lik
3. Jobbet som heimkunnskapslærer


?