17. jan. 2011

Takk 1

Hva er ditt spesielle blikk når du skal prøve å sjekke opp en mann? Dette blikket er en snakkis blant mine nærmeste venner, og det er når jeg får dette blikket at alle kaster alt de har i hendene og løper. Det skal også sant sies at jeg heller aldri har hanket inn en mann med dette blikket, uansett hvor overbevist jeg er på at det fungerer når jeg er full.


Hva hadde du gjort om du ble gravid? For å være ærlig, tror jeg det hadde vært til barnets beste at jeg tok abort. Og kom ikke her abort-motstandere og si at jeg tar feil, for dere vet ikke hva dere snakker om ...

Hva synes du om feminisme? Jeg hater feminisme, jeg. Kvinner flest syter og bærer seg til alle døgnets tider, og før eller siden bryter de sammen. På ungdomsskolen var jeg takknemlig for at det var lavere krav for jenter enn gutter i gymtimene, og det er jo en opplagt grunn til at det er slik. Jeg er glad for at kvinner til en viss grad ikke har makt, for da kan jeg late meg i en enda større grad igjen.

Hva skal du gjøre når du får verdensherredømme? Jeg kommer til å kjøpe meg et gigantisk hus og gå rundt i det i mine egne destruktive tanker. Altså, akkurat det samme som jeg gjør nå, bare på et større areal.

Hvor gammel var du da du fikk mensen? Nei, du, nå skal du høre her ... Artig at du spør forresten! Satt og lurte på om jeg skulle lage et eget innlegg om dette, skjønner du. Herregud ...

Hva synes du om "sykehussaken"? Fyfaen, skjønner ikke at jeg leser bloggen din engang, jævla moldenser. Forhåpentligvis kommer hele Molde til å være død før vi får et nytt sykehus. For meg spiller det ingen rolle.

Ser du ned på folk med bulimi? Fordi vi er svake som kaster opp maten fremfor å...bare la være å innta den? Ja, definitivt ...

Har du playboy-tattis eller var det tull? Er du fuckings retarded?

Hvordan vil du dø? Av kunstige søtningsmidler.

Hva er det mest interessante du har gjort? Siden du er så interessant.

Det første som slår meg er puslingen fra i sommer



Men kanskje enda mer interessant nå i etterkant, kan være dette antrekket


hva tror du er grunnen til at du er singel? Fordi jeg er verdens kjedeligste menneske. Jeg vil sitte hjemme, og jeg kan ikke drive på med all denne underholdningen hele tiden, kun for at andre ikke skal kjede seg i mitt selskap. Jeg har ingenting å bidra med. Dessuten har jeg altfor mange rutiner vedkommende måtte ha forholdt seg til, og jeg har ikke tid til å ha et liv til i tillegg til det jeg har på Internett.

Kan du vise de kuleste solbrillene du har?

Her er det også veldig vanskelig å velge. Tenkte først på disse:



Men jeg vet jo at det er disse dere vil se! YEAH!



Hva er det første du tenker når du ser folk skriver til deg på dialekt? Det er jo selvfølgelig trist at noen frivillig melder seg ut av samfunnet på den måten, spesielt når de gjør det konsekvent. Samtidig må jeg innrømme at jeg av og til gir etter for noen av de dummeste vennene mine, som rett og slett ikke forstår bokmål.
Her er en samtale fra i dag, og speaking of! Vi snakker faktisk om dere!



hei! får du dekket leiligheten av noen? Skjønner ikke hvordan du har råd til å bo i en leilighet alene.. Hvem har sagt at jeg bor alene?

Nevn 2 interessante personer. Først er det Karl Ove Knausgård



Og så er det meg.



Karl Ove og meg der, altså.


Hvorfor snakker du aldri om jobben din i P3? Jeg har vel taushetsplikt jeg som alle andre, samtidig som jeg ikke vil skrive noe feil/være redd for at andre skal få konsekvenser av at JEG skriver møkk på Internett.

Hvordan er du in real life ? Er du like dritt kjerring som du er her inne ? Du fremstår verfall som en stor taper :) Ehe ! Men noen må jo leke dum i hode ! Syntes bloggen din er morsom jeg - men du viker som om du elsker å slenge drit om alt og alle :) Btw : kjenner veldig mangen som ser bedre ut enn deg, så slutt :-)

...


Har du drept fuglen din? - Hvis nei, ønsker du å drepe fuglen din? Jeg har ikke drept Twitter, men det er klart jeg har et sterkt ønske om det. Han kom nettopp hjem fra juleferie, HVOR DEN HAR LÆRT Å SITTE PÅ FINGEREN!!! Og jeg har ikke engang fått se ham vokse opp ... Se for dere at barnet dere har kjøpt sier sitt første ord, og du ikke får høre det. Eller går sine første skritt, og du får ikke se det. Nå som han er hjemme, vil han imidlertid ikke sitte på min finger, og det er derfor jeg begynner å lure på om vi faktisk er ment for hverandre.




Hvilken konsert er den aller beste du har vært på? Arcade Fire-konserten på Hovefestivalen i fjor! Dette er dog ikke noe jeg kan huske å ha vært med på, men etter det jeg er blitt fortalt, var det dritgøy!



Noen tips til hvordan man kan begynne dersom man vil skrive for en musikkside/magasin etc?
Det aller beste er nok å ligge seg til jobben. Men hvis det blir for vanskelig, anbefaler jeg deg å skrive artikler og sende inn til aktører du finner interessante/vil jobbe for. Er du flink, må de jo plukke deg opp.

Hvordan stiller du deg i Maria Amelie-saken?
Hvis jeg må høre mer om henne SÅ SKYTER JEG MEG SELV I HODET! Ellers mener jeg at man bør ta konsekvenser for det man skriver, takk for meg.

Hvor mange av spørsmålene du har fått inn, har du skrevet selv? Jeg har faktisk kun skrevet ett selv! Og det tok jeg ikke med engang!

Hvis du måtte velge, hva ville du gjort av: 1. Jobbet på et psykiatrisk senter 2. Jobbet med lik 3. Jobbet som heimkunnskapslærer

Å jobbe på et psykiatrisk senter er vel strengt tatt ikke så veldig ulikt fra å spasere rundt ute på gaten, er det vel?

Hva er din definisjon av å arbeide for hardt? Alt arbeid er for meg hardt. Når jeg jobber, vil jeg ikke jobbe, og når jeg ikke jobber, vil jeg jobbe. Det viktigste for meg er nok bare å ha en jobb.

Har du sertifikatet? Selvfølgelig! Og jeg elsker å kjøre bil, jeg føler meg så nær døden.


Hvis du hadde fått 1 milliard kroner, ville du rømt landet? Rømmer landet gjør jeg gratis.

Pepsi max kan gi deg kreft og i verste fall gjøre deg blind. Hvorfor drikker du så mye av det? Eller er det kanskje derfor? Du får kreft av alt. Om ikke lenge, vil vi også få kreft av å lese blogger.

165 kommentarer:

Veronica sa...

Man får kreft av potetgull. Det stopper ikke meg.

Anonym sa...

hvis man hadde fått kreft av å leke dum hadde ikke du levd :-)

Nina sa...

Gode svar ;)

Anonym sa...

Genialt svar på det siste spørsmålet

Vilde Modellbildene mine sa...

Så mange koselige spørsmål da, hehe!

Malin sa...

Haha, leer

Linnéa sa...

Anonym: Men så dum er jeg i alle fall ikke, at jeg tror at kreft er det samme som å være død.

Rachel sa...

Det jeg lo hardest av var dette spørsmålet: Hvordan er du in real life ? Er du like dritt kjerring som du er her inne ? Du fremstår verfall som en stor taper :) Ehe ! Men noen må jo leke dum i hode ! Syntes bloggen din er morsom jeg - men du viker som om du elsker å slenge drit om alt og alle :) Btw : kjenner veldig mangen som ser bedre ut enn deg, så slutt :-)

Har noen seriøst skrevet det eller har du bare lekt nørd analfabet i cyberspace?

All ære til dine herlige svar! Håper vi sees på Hove i år. Kleint...

Rachel sa...

Det jeg lo hardest av var dette spørsmålet: Hvordan er du in real life ? Er du like dritt kjerring som du er her inne ? Du fremstår verfall som en stor taper :) Ehe ! Men noen må jo leke dum i hode ! Syntes bloggen din er morsom jeg - men du viker som om du elsker å slenge drit om alt og alle :) Btw : kjenner veldig mangen som ser bedre ut enn deg, så slutt :-)

Har noen seriøst skrevet det eller har du bare lekt nørd analfabet i cyberspace?

All ære til dine herlige svar! Håper vi sees på Hove i år. Kleint...

Kristoffer sa...

Du er vittig

karoline louise sa...

Var det bare jeg som fulgte kravene du stilte? Over 18 år og IQ over 100? Teit.

Anonym sa...

Linnéa sa...
Anonym: Men så dum er jeg i alle fall ikke, at jeg tror at kreft er det samme som å være død.

Hahahhaa, Linnéa <3

Hilde sa...

hjerte

KK sa...

Altså, man får kreft av å lese enkelte blogger - kreft i øynene....

june sa...

Herregud så mye dumt folk gidder å spørre om! Jeg skjønner ikke at du orker å svare på det en gang. Leste intervjuet med deg i et av disse bladene som jeg aldri husker navnet på, og dersom folk lurer på ting så kan de jo prøve å lese det? Kansje du da hadde sluppet så vanvittig mye teite kommentarer og spørsmål. Det er jo faktisk ikke din feil at 90% av verdens befolkning har mindre hjernekapasitet enn en halvdød gullfisk. Jeg for min del elsker bloggen din, og synes det er supert at du skriver om akkurat det du vil.
Stå på Linnea, du er fantastisk!

Karoline sa...

Herlig! :D
Triste svar selvfølgelig, men måten du skriver på er så morbid morsom at jeg ikke kan la være å le.

Sunniva sa...

Haha, herregud du er så bra! :) Gleder meg til hver gang du kommer med nytt innlegg, har ikke tid til noe særlig liv uten for Molde vgs jeg heller.

IA sa...

HAHAHA... Lo meget høyt av det siste svaret! :D

Anonym sa...

Herregud så stygg og irriterende den derre reklamen din er!

Aslaug sa...

Så bra! Og ja, man kan få kreft av å lese blogger, du vet strålingsfaren fra internett. Spesielt trådløst internett da ;-)

Helene sa...

Jeg har allerede kreft på irritasjonsnerven av alle de idiotiske rosabloggene som finnes der ute...

Anonym sa...

Hahaha.. du er råå!!!
beste bloggen jeg har lest på lenge!
endelig noen som ikke skriver om sminke og hva de spiste til middag og mætti dritt, du er best du!

Synne sa...

Haha, her var det mye å lære. Du får hilse Twitter!

Hoelster sa...

Ååååå hvorfor svarte du ikke på når du fikk mensen ååååå..........

Oktober Storm sa...

Såh, hvilken mobilforsikring er den beste?

Anonym sa...

Epic kjøretryne

Anonym sa...

Jeg er blitt betatt av deg over julen.

Kom deg ut av huet mitt !!

Anonym sa...

Ler usedvanlig høyt for meg selv hver gang jeg leser denne bloggen!!! (Alltid like kleint å le høyt for seg selv, burde egentlig slutte å lese den, men er avhengig...)

Nina BEH sa...

Haha. Dette er som å lese spørsmålslistene jeg og gubben sendte hverandre da vi ble fjern-kjent over epost for syv år siden...
"Hadde du en yndlingskopp da du var liten?" "Hvis du drepte noen i forrige uke, hvor gravde du ham/henne ned?" Good times!

Anonym sa...

jasså, så du sletter alle kommentarene som postes om han du vet? feigt..

Anonym sa...

http://www.tv2underholdning.no/torsdagkveld/vil-du-bli-henrik-thodesens-kjaereste-3389711.html

Hedda sa...

Jeg vil også dø av kunstige søtningsmidler! Pepsi max<3

Hannaaaaaa sa...

skuffende å se at du ikke vil bli venn med meg..

jada sa...

Du får allerede kreft av å lese blogger. Jeg har fått streng beskjed av min mor om å ikke befinne meg innen en to meter radius av min bærbare PC (...)


Mamma har et noe anstrengt forhold til teknologi.

Anonym sa...

Jeg elsker deg! :-D

Anonym sa...

"1. Jobbe på psykiatrisk senter"?!

Hun burde vært innlagt.

Anonym sa...

Du har en utrolig god humor! Virkelig! Så er du kjempepen da, men det vet du vel allerede:)

Ella sa...

Hei!

Jeg leste intervjuet om deg i Costume. Det er utrolig fint at du står frem og er så åpen som du er! Jeg fikk et helt nytt inntrykk av deg som person, beundrer deg mer enn noen gang! Og jeg er sikker på at dette intervjuet kan hjelpe mange unge jenter som er i samme situasjon som du var/er. :) Liker deg!

Anonym sa...

AMEN!

Anonym sa...

du hadde fått'n. Lett!

Guro sa...

Hva synes du om "sykehussaken"? Fyfaen, skjønner ikke at jeg leser bloggen din engang, jævla moldenser. Forhåpentligvis kommer hele Molde til å være død før vi får et nytt sykehus. For meg spiller det ingen rolle.

hahah!

Anonym sa...

hmm.. jeg leser enda. (!) men du var morsommere før. det er så mye av det samme blitt. og i det siste har jeg bare begynt å syntes synd på deg. jeg tror du må komme deg litt ut og få litt inspirasjon. kos

Rebecca sa...

Aww, du er så søt^^

Anonym sa...

Du eier :D

Trine-M sa...

Ren og skjær kunst ! Morsom kunst.

Anonym sa...

jeg ler HØYT når jeg leser bloggen din. herregud, kjerring, få deg et show!!! Du er så bra!!!!!!

Anonym sa...

Hank Chinaski - reinkarnert som en liten (småforvirret) søtnos fra Molde?

anemisk og anonym.

cmL sa...

Wow... for mye informasjon! Jeg er for gammel for dette (Under 21 så jeg er ihvertfall ikke ulovlig... tror jeg :/)
Anyway! Flott å se at du fremdeles sparker og skriker! Har vært noe bekymret med alle fuglene, fiskene, kuene osv som dør rundt omkring i verden (Worlds end?) Så leser jeg at den nye ''toppbloggeren'' er moldenser (faen da...) Ikke nok at folk hater oss for Molde fotballklubb, nå har vi ei rosablogger i tilleg! -.-
No offense du er sikkert ganske rosa, om du vil være det du også!
Men men, lykke til videre i både bloggen og livet. (Sikkert i den rekkefølgen)
Heia Molde!!!

silja sa...

kjøpte costume i dag kun for å lese om deg:) artikkelen og ikke minst bildene var kjempefine! gleder meg allerede til neste innlegg på bloggen!

Eva P sa...

Har du sertifikatet? Selvfølgelig! Og jeg elsker å kjøre bil, jeg føler meg så nær døden.
haha!! prnt scrn

Helene sa...

Du er faen meg best. Nydelige svar i costume også forresten.

Håvard sa...

I au vel snakke dialekt!!

Du fær kreft tå å ha på d brille, vesste du d?

Ok, det ble litt teit, men ja du får kreft av ALT. Du får sikkert kreft av å trene på SATS med robotene der. Og av å løfte vekter. *sukk* En vakker dag... En vakker dag

Anonym sa...

Topp underholdning med Costume på flyet, og topp underholdning på PCen når jeg kom hjem. Takk!

Håvard sa...

Fra ''Ikke døm meg''

''Håvard: Nja, jeg har i tilfellet skrevet med store bokstaver på de dokumentene. 26 sider er uansett ganske lite.''

Du slipper å skrive i skriftstørrelse 72 vet du, Linnéa. Jeg valgte skriftstørrelse 8, siden jeg har så perfekt syn.

Lille Trille sa...

aah, gotta love u!

line aurora sa...

hei du snasne dame. har ikke fått med meg det costumeintervjuet før nå jeg. innmari kjekke bilder av deg! nesten så jeg vurderer å kjøpe bladet, men det blir kanskje litt vel fangirl å bruke 60-70 kroner på å lese et intervju.

Anonym sa...

hahahahhahahah! du e heilt fantastisk! på ein bra måte.

uendeligsirkel sa...

Jeg har laget en liste over ting jeg liker:

1.Jeg liker deg.
2.Jeg liker solbrillene.
3.Jeg liker deg med du solbrillene på.

Så for å summere opp, eller konkludere om du vil, vil jeg si at jeg liker både individet og det materielle objektet hver for seg, men også til sammen.

Anonym sa...

hhahahhah<3 du må ikke bry deg om alle kommentarene som kommer her.. er så mange stygge folk der ute at det nytter bare ikke uansett hvor mye man prøver å endre verden!!

julie aida sa...

HHAHA JEG SPILLER LUFTGITAR!!!!! Jeg har ALDRI sett meg selv gjøre det. Eller huske at jeg har gjort det. Fyfaen, never again, ser ut som en mann. True story.


Jeg skal lage et bedre bilde i Coachella, fyfaen...

Anonym sa...

"Forhåpentligvis kommer hele Molde til å være død før vi får et nytt sykehus. For meg spiller det ingen rolle."

Jeg holder seriøst på å le meg ihjel av deg! :D


Dan

Lisette sa...

Altså, det var et flott intervju, men skjønner ikke alle de som sier de har fått et nytt inntrykk av deg? Jeg har alltid skjønt det jeg :P kanskje noe med at jeg sliter litt med det samme, ingenting er noensinne bra nok!!! Dumme mennesker, og dumme meg Ahhhhhhh...!!
Du er ganske nær bra nok da Linnéa!

Anonym sa...

"Hvis du måtte velge, hva ville du gjort av: 1. Jobbet på et psykiatrisk senter 2. Jobbet med lik 3. Jobbet som heimkunnskapslærer

Å jobbe på et psykiatrisk senter er vel strengt tatt ikke så veldig ulikt fra å spasere rundt ute på gaten, er det vel?"
hahahhaha <3

Anonym sa...

Hahaha! "få kreft av å lese blogger". Det kommer jo til å skje også, det er det værste..

Fride sa...

Du minner meg om hun i Muleum (som jeg ikke husker hva heter) av Erlend Loe, heheh

Anonym sa...

Tips dersom du får lyst på mannebein;
Finn deg en på 30+ !

Du trenger ikke underholde, bare smile pent og suge ham litt og sånn iblant, da kan du være så slapp du bare vil ellers, og siden han er så gammel så elsker han selvfølgelig rutiner, han med.

Anonym sa...

Tips dersom du får lyst på mannebein;
Finn deg en på 30+ !

Du trenger ikke underholde, bare smile pent og suge ham litt og sånn iblant, da kan du være så slapp du bare vil ellers, og siden han er så gammel så elsker han selvfølgelig rutiner, han med.

Wendys sa...

Intervjuet i Costume var bedre :P Men du nailet siste svaret. Presis det jeg hadde svart på tiltale også ;)

Hilde sa...

Hahahhaa. Dagens latterkule av å lese dine svar.

Anonym sa...

Tusen takk for internvjuet i Costume, du er et utrolig fascinerende menneske, og det var virkelig stort av deg å være så åpen og ærlig. Utrolig imponert over deg der! Har vært også vært fast leser av bloggen nesten helt siden starten, med vieobloggene og alt! Du er genialt morsom, og i tillegg et godt menneske. Håper du blir bedre fra depresjonen til våren, lys og varme hjelper for meg i alle fall! Men igjen, tusen takk, både for intervjuet og generelt for at du blogger!

Anonym sa...

Hvis du hadde blitt tilbudt å reise rundt jorden med båt, hadde du blitt med?

Anonym sa...

Du er så geniaaaal!! :)

Anonym sa...

yeAH

Anonym sa...

Hei! jeg er den anonyme med kommentar nr.2.
poenget mitt er at du ikke er så dum som du leker.

Ingvild :) sa...

Hahaha, herlig Linnéa! Dette innlegget kom i grevens tid. Trengte oppmuntringen, tusen takk <3

Anonym sa...

Jeg torde ikke å spørre om noe, jeg.

Anonym sa...

Hehe, trodde de spørsmålene du skrev ... til var de jeg skrev på tøys. It waznt.

Anonym sa...

hahahah bra slutt:D

Antidamen sa...

Sønnen min kom bort til PC'en, kikket på deg og utbrøt: "Mammaaaa, hvem er hun sure dama der?" og så sa jeg "Hun heter Linnea", og han bare "Kjenner du henne? Hva heter hun? Har hun et etternavn? Kjenner du henne? Hvorfor er hun så sur?"

Det var forresten bildet hvor du viser hvordan du tiltrekker deg mannfolk han mente du ser så sur ut på..

Hyl ut om du trenger flere spørsmål hvertfall, jeg har et par guttepjokker her som spør mer enn ti vise mødre kan svare.

Anonym sa...

Du er best! Haha, sykt bra :)

Anonym sa...

herlig! :D

Haavard sa...

I syns du burde snakke litt finere om byen din. Hvis du tenke d om så e det faktisk en jævla ålreit by. I stede for å si at du ønske heile molde død burde du kanskje bruke tia på å skamme d av d sjøl. Ellers så kan du få være så sær og sur som du bare vil.

Tonje Hundnes sa...

haha, er det mulig..

Anonym sa...

ja Linnea gjør seg ofte dummere enn hun er.
Men det skjønner jeg godt. Er greit å ikke ha krav å innfri.så blir heller folk positivt overrasket når en sier noe glupt;)
Så ja.. Linnea. Du virker veldig smart, men du mener vel kanskje dum som i ting du gjør. gjør my dumt jeg og.
(sorry at jeg ikke tok strek over a)

Anonym sa...

solbrillene<3

kristian sa...

late deg?? du skal lage sandwicher og vaske opp!

hår sa...

Den Knausgaard-sveisen din var dritfin!

karoline sa...

liker at det var noen som skrev "pepsi max kan gi deg kreft, og i verste fall gjøre deg blind"
om jeg ikke tar feil er vel kreft hakket verre enn å være blind.

Anonym sa...

Elsk! Du skriv så bra, så ironisk, så sarkastisk!

Ustolbar sa...

Bloggen din kommer til å bli min død.

Vanja sa...

DET blikket må jo felle enhver kjekkas spør du meg..

Anonym sa...

Q: "Men så dum er jeg i alle fall ikke, at jeg tror at kreft er det samme som å være død."

Hahahah digga den Linnea, faen for en dust ;)

Anonym sa...

Hahaha, du er kul

Anonym sa...

Jeg ble utrolig rørt av det innlegget du skrev 22. april 2008, hvor du skrev "idé fra Kristopher", på slutten. Kristopher døde jo bare noen dager senere, derfor er det utrolig hyggelig å finne slike innlegg som det du skrev da. Det var noe kjent med det:) Kan jeg spørre om du visste hvem han var?

Anonym sa...

farvel

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=ZmIo2nttex8

Anonym sa...

Du er ikke så dum du... av alle som stod på trikkeholdeplassen bislett i går og så to trikker komme etter hverandre var du den eneste som valgte den bakerste tomme trikken. Alle andre stod som en flokk med sauer i bås ;) klokt.

Anonym sa...

lol, stalker

Anonym sa...

Flott intervju i Costume, og spennende å få lese om en annerledes side av deg.

Ylva sa...

Fantastisk! Elsker din sarkasme :-)

Kristine sa...

"Syntes bloggen din er morsom jeg - men du viker som om du elsker å slenge drit om alt og alle :) Btw : kjenner veldig mangen som ser bedre ut enn deg, så slutt :-)"

Hva er greia med å bruke smilefjes når man slenger dritt? Forsvinner ikke poenget litt da? Og hva er det vedkommede vil du skal slutte med?

Linnéa sa...

anonym 6:16: har du ikke sett reklame før?

Aslaug: Da får du kreft uansett. Trådløst internett finnes overalt, enten du vil eller ei. Med mindre du bosetter det høyt på fjellet, milevis fra sivilisasjonen.

anonym 9.25: tror du jeg sitter her og skriver for at du skal le? Tror du det er mitt mål? Det er enten dette, eller ingenting. Er jeg ikke morsom «lenger», får du lese noe annet.

Båt-Anonym 2:51: Om jeg hadde blitt med? Nei, mest sannsynlig ikke. Jeg er ikke interessert i båtliv.

anonym nr. 2 igjen: alt du vet, altså

Haavard: Kommer du fra Fræna? Jeg skal dra Molde ned i gjørma så langt som jeg bare greier, prøv å stoppe meg.

ellers takk for alle hyggelige kommentarer om intervjuet, og ytterlige positive kommentarer. high five

Anonym sa...

hei IGJEN... jeg er anonym nr.2 .. eheh.

jo, det jeg prøver å si er at jeg vet du er smart linnéa, hvorfor leker du så dum da?

Linnéa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Vel, uansett IQ elsker jeg bloggen din. For min del er det ikke så viktig når du blogger, bare at du gjør det! I heart it

Anonym sa...

anonym nr.2.

unnskyld da, har ikke noen hensikt, men det er min mening, svarene dine virket så kloke. og nei, jeg øver ikke i 15 timer.. men jeg får 4'ere forde. så da kan vi si at jeg er den smarte her da :-)

Linnéa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

hvorfor sletter du dine egne kommentarer?

Anonym sa...

Har sittet og lest gjennom hele arkivet ditt. Kan du ikke legge ut videobloggene igjen? Husker jeg trykket på "replay" knappen 13243534 ganger og ble ALDRI lei! Trenger noe underholdning i de endeløse skoletimene!

Anonym sa...

Og jeg som virkelig hadde gledet meg til å lese om menssyklusen din på denne fredagskvelden. Der var den helga ødelagt. TAKK SKAL DU FAEN MEG HA!

Anonym sa...

du kan jo hate meg så mye du bare vil, men har planer om å gi deg litt uønsket ros. fantastisk intervju i costume, fantastiske bilder!!!!! herregud.
sånn, det var alt. ta til deg litt ros en gang i blant. du er tross alt helt sinnsykt pen.

Anonym sa...

undulaten din er ei jente. jenteundulater er vanskelige å temme.

heitefaen sa...

Du er bare litt for genial!

Anonym sa...

Aloha du piken!

Jeg er manisk redd for sykdommer og jeg lurte pä om du virkelig tror man kan fä kreft av ä lese blogger????

Jeg er kjempe bekymret, for jeg lese blogger hele tiden:(

Med en gang jeg sä hva du skrev om kreft löp jeg til legen, men han ville ikke svare pä om man fär kreft av det og derfor tror jeg han sitter pä hemmelig informasjon angäende blogging og kreft.

Vet du noe mer om saken?

Med vennlig hilsen sveitsisk fan!

kineochkristine sa...

WOOOW azm? =)

Anonym sa...

hva betyr azm?

Else sa...

digger sveitsisk fan! den kommentaren som jeg orket å lese

Anonym sa...

Det er virkelig tragisk og se hvor mange idioter det finnes der ute..
Hvilken taper skriver at man får kreft av Pepsi max..? Måtte le litt av den altså, stakkars..
Og om det faktisk inneholder litt sannhet i dette med at Pepsi max fører til kreft synes jeg alle, og da mener jeg ALLE burde drikke flere liter med Pepsi max om dagen..

Kanskje jeg burde si med det samme at jeg faktisk leser bloggen din Linnéa. Synes de fleste bloggene er en tragisk waste of time å lese, men i og med at du er så langt i fra en "rosablogger" man kan bli, kan jeg ikke annet enn å lese alt du skriver og beundre at du orker.

Håvard sa...

Kjære Haavard

Du kan gå å dø. I hata molde by, Molde sug. Spesielt alle folka der so e so jævli asosial at me dør tå d.

Ariana sa...

Artig blogg du har.

Jeg har et forfengelig spørsmål:

Jeg lurer på om du sover på ryggen eller magen? Hvordan pute bruker du? (Grunnen til at jeg spør er fordi du har så fin hud på halsen. Jeg har begynt å få sånne streker og jeg tror det er sammenheng med hvordan jeg sover. Jeg vil ikke bli gammel. Faen.)

Dette ble litt kleint, men jeg håper du svarer likevel.

Anonym sa...

skriv da!

Anonym sa...

Anonym 9.25 her. Det var absolutt ikke ment som kritikk, tross alt, jeg leser enda bloggen din, jeg kommenterer til og med. Jeg sier bare at standaren (synes jeg) var høyere før. At du ikke utretter det helt store lenger. Poenget er vel at du skal få leserne dine til å le? Du har jo sagt at du er avhengig av tilbakemeldingene fra oss. Uten lesere blir det jo en stusselig blogg. Men for all del, jeg og veldig mange andre leser fortsatt. Jeg bare savner.. Mja. Få litt ny giv! Inspirasjon!

Anonym sa...

enig... föler du skriver det samme om igjen og om igjen..

Og synes godt at du kan svare kommentarene du fär..

Anonym sa...

Hehe. Digger både deg og bloggen. du kan det å skrive ;) Skjønner ikke hvorfor folk er så negativ :P

Evelyn sa...

He-he.. du e morsom!! Alle skulle ha blogga som deg, e so lei av glad kristne folk og rosabloggara so berre skrive om produkt/legge ut outfit.

Anonym sa...

Jeg liker deg og bloggen din bare bedre og bedre! Har surfet gjennom en del av innleggene dine nå, og elsker absolutt alt sammen. Det er kjempebra!

Linnéa sa...

Anonym: enig... föler du skriver det samme om igjen og om igjen..

Og synes godt at du kan svare kommentarene du fär..


Ja vel, DU SUGER! det samme om og om igjen? Er du sikker på at det ikke bare er du som har lest de samme postene flere ganger?

Anonym sa...

Hei. De blå skoposene kan brukes til fryseposer.

Anonym sa...

God ide anonym. Kven sa at ein lærer ingenting her.

Marthe sa...

Liker sjekkeblikket ditt, og Twitter!

Marta sa...

Jeg drakk en liten 1,5-liters flaske med pepsi max på lørdag. Så kommer det en tispe og påpeker at "det der er ikke sundt azzååå" "Man kan jo lure på hvordan du ser ut på innsiden!" Fikk lyst til å stappe flasken ned i halsen på henne.

Anonym sa...

Knausgård er ikke interessant..

Anonym sa...

Jeg har fulgt bloggen din lenge, og jeg digger at du er sarkastisk.. men en ting jeg reagerte på i dette innlegget var spørsmålet om bulumi! Du sier selv at det er en ting du ikke tuller med og det er spiseforstyrrelser, så var du seriøs når du svarte eller var det kødd? Hvis ikke syns jeg det var litt drøyt.. det er faen ikke lett å leve med bulumi heller, og du alle mennesker burde vite hvor jævlig det er med spiseforstyrrelser..

Anonym sa...

Ville bare si at "4-strjerners middag" begynner igjen!!!!!!!!

hanna cathrine sa...

kommer det snart nye innlegg ? liker å lese det du skriver :))

natalie sa...

Du er så inspirerende syns jeg,
uten at du er klar over det,
gir du masse av degselv.

Sunniva sa...

Hvis alle umodne småjenter med problemer de heller burde ta opp med psykologen sin enn bloggen sin skulle stå til ansvar for det de skrev, så hadde du vel vært i en rekke rettsaker allerede. Dessverre kan man ikke sende ut folk som allerede er norske, men vi kan vel begynne med Molde, det er vel egentlig ikke i Norge?

Anonym sa...

Haha! Elsker denne bloggen her :D

Håkon sa...

Kom, kom. Har hagle, og naboer jeg hater.

Anonym sa...

kan du skrive noe snart. kjeder meg

Anonym sa...

Faen har du daua eller? Blogg mer.

pepzzi ruler sa...

hahahha, du er genial!

Anonym sa...

Hei Linnea. Håper å se fra deg snart. Du gjør meg alltid i godt humør, selv på mine dårligste dager.


:)

Anonym sa...

skriv da

Ellie sa...

Elsker bloggen din og har fulgt med en god stund nå, du er fantastisk! Har ikke noe negativt å si, jeg er rett og slett bare avhengig av deg og ditt awesome sjekke-blikk. Alt som du skriver får meg glad selv på mine ikke fullt så gode dager.

Håper at du vet at du har mye å si for så mange. Gleder meg til neste gang du skriver.

linnealove sa...

WOW! Fikk ikke lest costume reportajsen før nå, men du er virkelig helt fantastisk vakker! Det siste bilde, ble sittende å se på det i sikkert hvertfall 10 min. Og intervjuet!!! Kjempefiiiiint, ble stolt av å ha vært leser fra før du ble superblogger. Da er du virkelig fantastisk morsom og bra når jeg er stolt over å ha lest bloggen din lenger enn andre. WOHO. Du er utrolig flink, vakker, morsom, dyp og alt som positivt er. LINNEALOVE

Anja sa...

HAHAHHAHA. Nei du Linnea du lyser virkelig opp humorhverdagen her i Frankrike med din utmerkede norske sarkasme. Takk!

Anonym sa...

Jeg må bare si at jeg ble så rørt av intervjuet ditt med costume. Du er og ei utrolig nydelig jente. Har slitt med samme problemer selv, bare ikke av den grad. Går selv til psykolog og synes det er helt utrolig hva de får til. De sier jo egentlig ingenting, men de spør deg spørsmål som faktisk får deg til å tenke.
Jeg håper du og en gang kan bli 100% frisk. Der i blant jeg føler jeg aldri klarer det, at det er håpløst. Men så er jeg heller kanskje ikke den største optimisten da.
Uansett Linnea, du er flott. Synes det er så morsomt at du blogger på denne måten, og skiller deg litt ut. Negative kommentarer og omtaler i det hele tatt er unødvendig, for alle vet jo at linniiie.com er BEST!
Du er rå!

Anonym sa...

Hei Linnea.. Var og kjøpte meg costume for ei time siden, og nå har jeg lest intervjuet ditt 3 ganger.. Det kom et par tårer, og jeg kjente meg igjen i mye.

Du er modig. Selv om jeg ikke kjenner deg, så fikk jeg en følelse av å være kjempe stolt over deg da jeg leste det.

Ha en fin dag :)

Mari :) sa...

LINNÈA!! DET KOMMER NY SESONG AV 4 STJERNERS MIDDAG :D

er du glad nå?

mb sa...

bra blogg, artige svar på spørrerunden :)

Guro sa...

du er så kul! jeg bare digger deg! <3 endelig en blogg med god humor :D

Anonym sa...

skyt deg selv

Linnéa sa...

jeg sletter kommentarene mine fordi det kun var ment til en person, og ettersom du nå har sett det, behøver det ikke lenger å stå der.

anonym 3:01: At undulaten mine er ei jente? Selvfølgelig er den ikke ei jente, idiot.

Ariana: Jeg sover for det meste på magen med hodet ned i madrassen. Liker ikke puter.

Sunniva: Hva skulle jeg ha møtt i rettsak for? Å skrive om livet mitt på internett? du har et poeng ...

Tusen takk for masse hyggelige kommentarer om Costume-intervjuet!

Blodpumpa sa...

Haha!! Kule sokker da.. Spesielt at folk har sånne fetisjer ass... Æææ... :P

Anonym sa...

Gratulerer som beste blogger! Har ikke hørt om deg før, men etter fem minutter har jeg ledd inni meg sikkert femten ganger og du har fått en ny fan. Kjør på, Linnéa!

Beste hilsener fra Linnea med vanlig e

Aleksine sa...

eh, "kan gi deg kreft og i verste fall gjøre deg blind." igjen, eh.
når ble det å bli blind verre å å få kreft? Er det fordi om man er blind, kan man ikke kan lese toppliste-blogger? ja,det hadde vært veeeldig tragisk.

btw,om jeg kunne ville jeg fått månedslønnen min utbetalt i pepsi max.

Anonym sa...

Din kropp:
Fjes: Fælt til tider
Overkropp: Fin form men små bryst(!)
Underkropp: Deilig.

Deg som person:
Satan i hælvette for ei jævla whine fitte du e, klaga og skitsnakk om alt og alle. Alt handla om dæ og emo livet ditt. Alt e "cut cut"..

Anonym sa...

innlegget over: omg.

Kikki sa...

Digger attituden din og du ser jævlig bra ut. Nei, jeg er ikke lesbisk.

Anonym sa...

herregud så mange idiotiske spørsmål! jeg døde litt inni meg når jeg leste de... syns du kunne bytta mange av de ut med dine egne:P hehe

Anonym sa...

Så utrolig befriende å lese en blogg av noen med humor og kreativitet, som hverken gulper opp alt som står i media eller blogger om hvor vellykket de er. Fortsett å blogge slik at vi kan få en pause fra alt det overfløadiske pisset som florerer på nettet.

Julie sa...

Jeg leste nettopp intervjuet i Costume, og det var virkelig sterkt. Jeg hadde aldri vært spesielt opptatt av å lese bloggen din, men jeg fant ut av at det var best, ettersom du ble utnevnt til "Årets blogger"

Om du virkelig har det så ille som du skal ha det til, og blir så lei deg for alle de stygge kommentarene, synes jeg ikke du skal snakke nedverdigende om andre. Jeg vet jo selvfølgelig ikke om dette er en spøk, men det kommer faktisk fram som seriøst. Om du ser ned på de med bulimi, synes jeg du skal ta en ekstra time hos psykologen i uken.

Anonym sa...

"For å være ærlig, tror jeg det hadde vært til barnets beste at jeg tok abort. Og kom ikke her abort-motstandere og si at jeg tar feil, for dere vet ikke hva dere snakker om ..."

Jeg likte best "Dere vet ikke hva dere snakker om..."

Helt enig, takk!

Anonym sa...

Du er klok. Men det trenger du ikke høre fra meg.