3. feb. 2011

Farvel

Dere vil kanskje ikke tro det, men siden sist har fuglen min fått sin egen boks.



For etter at Twitter var på juleferie hos en bloggleser, hadde hun kjøpt masse SNACKS til ham, og vennene hennes hadde til og med kjøpt JULEGAVE til ham! Når jeg snakker om fuglen min til mine venner, sier de bare at jeg skal holde kjeft og at de ikke vil høre om den stygge fuglen!



Inne i pakken var det masse hirsekolber og annet snacks, men jeg har hørt at hirsekolbe for fugler faktisk er det samme som OSTEPOP! Så det får han ikke, han får spise sunn mat som vanlige folk. Men uansett, her er boksen! Hvis dere lurte!


Og dere vil kanskje ikke tro det, men jeg har faktisk skiftet side i sofaen ...

I løpet av 1,5 år i denne leiligheten, har jeg sittet i den sofakroken i MINST ett år til sammen.
Derfor vil jeg gjerne ta dere med på en liten trip down memory lane, før jeg forteller hvorfor jeg må forlate denne delen av sofaen.

Dette var første gang jeg fant plassen min, for øvrig. (Nå starter det.)


Jeg har for det første spist ALLE måltider i denne delen av sofaen.






Jeg har gjemt meg for SATS


Jeg har fundert på hva jeg skal gjøre med livet mitt


Hukser ikke hva jeg gjorde her, men, hahahahha, blomster!!! Dette må ha vært mens Lise bodde her.


Lest Facebook-statuser:


Drukket vin


Drukket for mye vin,


Forberedt meg mentalt til SATS


Lest kommentarene deres


Sett Hotel Cæsar på nett


Lest for mange Facebook-statuser og fått mentalt sammenbrudd



Blogget


Gledet meg til SATS



Og generelt bare sittet i sofaen.




Hvilket sofa-bilde likte dere best??? Not.

Men nå, nå må jeg altså konvertere til den andre siden av sofaen! Og grunnen til det, er som dere kanskje ser - varmeovnen. Jeg har nemlig alltid armen rundt eller over varmeovnen mens jeg sitter i sofaen, selv om det er sol og 48 grader ute. Slik som dette:


Så nå har jeg fått varmeskader INNI armen!



Derfor har jeg flyttet varmeovnen, varmepleddet, macen og bordet til ANDRE siden av sofaen. Dermed kan jeg bruke den høyre armen til å holde rundt varmeovnen i stedet, mens jeg behandler den venstre med legemidler.


Jeg skjønner at dette bare skaper et nytt problem for den andre hånden litt lenger fram i tid, men, den tid, den sorg.

179 kommentarer:

Ida-Sofie sa...

hahahahah, du er såååååå genial!! :D

Anonym sa...

uffda

supermarie sa...

fantastisk!

Anonym sa...

ligner mer på frostskader

Anonym sa...

Du er så genial Linnéa!!

Ingvìld sa...

Herlig!

Finner dette veldig interessant Selv bytter jeg aldri plass, det er krise. Jeg fikk slike brennmerker av den gamle pcen min, så jeg kjøpte meg mac. Så langt går mine endringer, egentlig.

Anonym sa...

HOHO DÆVER

Maureen sa...

Bilde nr 2 da du bare gennerelt sitter i sofaen.

Hanna sa...

Trykket for å forstørre det siste bildet, kun for å zoome inn på refleksjonen din i speilet og bare stirre i noen minutter. Håper du er fornøyd!

Anonym sa...

Du er best Linnèa:) Digger bloggen din!

Anonym sa...

Fantastisk!!

Moldelangs. sa...

Lykke til med å grille den andre arma også.

Hilsen mor.

Mariell sa...

Hehe..
Må si jeg liker "Drukket for mye vin"- bilde best ;)
Kjenner fylleangsten selv ;)

Helene sa...

Bye bye hjørnet.

Lycke-Lee sa...

U funny girl ;-)

Ingvild :) sa...

Ååh, stakkars arm! God bedring ;D Åja, hahahahahha!

julie sa...

hahhahah jeg ler så jeg gråter serr hahahaha

Marius sa...

Kanskje skaden på høyrearmen har gått bort innen du har fått skade på venstrearmen, så du kan fortsette med å bytte i en endeløs syklus!

Mari sa...

brilliant!

Chalala, 24, metal-hippie-rocker. sa...

Aaah, for et herlig, lettbeint, enkel og allikevel underholdende innlegg! Minner om innleggene dine fra gamledager. I'm lovin it!

Anonym sa...

løgne deg! :D

nikolina sa...

loooool, du er som sheldon fra the big bang theory du !

Eline sa...

varmeovn <3

Karoline sa...

haha, det er bra du prioriterer armen og ovnen i stedet for å fryse!

taran sa...

Du er bra!

Peva sa...

flaks at du ikke har skjult navnet til denne dama godt nok. enda mer flaks at hu har åpen profil <3

Øggy sa...

Made my day!

Anonym sa...

DØR av latter! you are the best

Anonym sa...

Isbjørnen under kommentarene var søt!

Marie sa...

Alle var flotte bilder, kanskje du bør bli med i vi menn blad? haha

Jeg trodde forresten overskriften, farvel, var at du skulle legge ned bloggen. Ikke skrem meg sånn.

veronic mike sa...

oisann. det var jo faktisk litt kjipt. håper det går fint, du er fin, som alltid.

Renate sa...

Det går fint an å lese hvilken jente som har postet de innleggene, men det var kanskje med vilje? ;) Jeg skjønner forøvrig ikke hvordan du klarer å få noe så kjedelig som å sitte i den ene siden av sofaen til å bli et så underholdende blogginnlegg!

Malin sa...

Hærlig!

Pørno sa...

Linnéa, jeg kan ærlig si jeg elsker deg!

lol-lifer sa...

hahahaha jeg dauer, du er den artigste jeg vet...bildeserien.ahhha bildeserien!! ble bekymret et øyeblikk, da overskriften på bloggposten var "farvel"..hvis du slutter har jeg offisielt ikke noe liv. det bør kanskje sie meg noe..men det gjør det ikke.

Elise Christina sa...

lykke til med bytting av sofaside! det kan ikke ha vært et lett valg for deg, men vi støtter deg. dette skal gå bra. :D

E sa...

Jeg har fått brannsår på knærne etter å ha hvilt laptopen der altfor mye :P

Sol-Angelica sa...

Omfg. Jeg trodde twitter var død eller noe sånt. Lykke til med endebyttingen, du får holde oss oppdatert (eller ikke) xD

Anonym sa...

LovinIt

ålesunder'n sa...

hvor har du kjøpt det teppet med leopardmønster? trenger det til et kostyme skjønner du...

Anonym sa...

Haha varmeskader skjer vanligvis under hardt arbeid i varme omgivelser, bare du kunne fått det av å blogge i sofaen.

Stå på!

Jeg liker deg best av alle på internett som jeg ikke kjenner.

Anonym sa...

Jeg elsker deg litt.

bosniancrib sa...

sosialt tilbakestående å spise mais med skje da haa-haaa

Ragnhild sa...

sosialt tilbakestående å tro at det er mais, når det står CHAMPIGNON på boksen da haa-haa

Synne sa...

For en flott oppsummering av din tid i sofaen. Veldig mange flotte bilder, altså. Lykke til med den nye plasseringen!

Anonym sa...

hahahahha denne var bra!

Anonym sa...

hahhahahahaha, fyfaen så genial du er!! digger deg, du er konge!!

Anonym sa...

Eli Katrin Malme altså.

Anonym sa...

linnea. jeg elsker deg! u always make my day

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHA..beste innlegget!

Anonym sa...

Linnéa. Du er bare drit kul. Sinnsykt søt, morsom og AWESOME.

Marit sa...

Er dette fakta? Isåfall er jeg dritimponert over din evne til å ofre vaner for å hindre skader. Jeg ville aldri gitt bort kjøkkenstolen min, sofahjørnet mitt eller stolen min på personalrommet. ALDRI!

Gi fuglen ostepop.

Anonym sa...

Hahahahhahaha! Trodde du skulle si at det var fordi du hadde sitti høl på den siden av sofaen ellerno, men så har du bare flytta hele livet ditt til andre siden av sofaen, hahaha! Null forandring :D

Anonym sa...

haha jeg ser du har mac. Jeg undrer meg, er du macgirl eller er det tilfeldig :) ???

Malin sa...

Haha, fy faen Linnea. Du er awesome

Anonym sa...

ILOVEYOOOOOU

Linnéa sa...

macgirl? tilfeldig? hva faen snakker du om? "nei, jeg bare sitter her med en mac jeg lånte av naboen"

Ustolbar sa...

Alle sofa-bildene dine er fine.

lala sa...

HVA FAEN hahahahah

Anonym sa...

Man kjøper ikke bare Mac helt tilfeldig. den er dyrere enn pc (og bedre) man vet hva man vil ha om man skaffer seg Mac..
once you go mac you never go back :)

Anonym sa...

Helvete, så bra du er! Jeg burde ikke lese dette med whitening strips i kjeften, for de glir ut hver gang jeg ler av det du skriver eller poster av bilder! Dvs at de har vært på god vei allerede flere ganger i løpet av dette innlegget, haha!

Anonym sa...

ta rei en runk

Anonym sa...

Herregud Linnéa, du må være det nest mest fantastiske menneseket jeg vet om!

Anonym sa...

Du er tidig. Jeg har lest bloggen din i nesten et og et halvt år nå og du er morsom siden dette er den eneste bloggen jeg gidder å lese. Jeg har vurdert å kommentere før men jeg er veldig lat så nå håper jeg du svarer på spørsmålet mitt! Det hadde vært kult hvis du kunne blogget faste dager sånn at ikke jeg må trykke meg inn her og så er det ikke noe nytt, lenge leve latskap. anywhore.. aldri slutt å blogge for that would have ruined my day. og jeg håper du tjener bedre på denne bloggen enn du sier fordi du fortjener det. all the best, hope you have a great life og at jeg aldri møter deg i virkeligheten haha du er skummel. lykke til med brannskaden, gratulerer med prisen, og siden jeg er for lat til å skrive igjen ever: gratulerer med dagen om sånn 2 måender og noen dager hvis jeg husker rett haha. og så er det et spørsmål jeg aaaaaalltid har lurt på som jeg håper veldig at du svarer på - tok du noengang den tattoveringen av kong harald? jeg håper ihvertfall at det ikke var en spøk. og forresten alt du vet er feil

Lene sa...

Gi fuglen hirsekolben! Noen gang sett en feit fugl? Hmm, nei, jeg skal bli fugl i mitt neste liv og spise syke mengder med ostepop!

Anonym sa...

Hei, Linneá! Tenkte jeg skulle minne deg på noe du skrev for snart tre år siden:

"Dagen jeg slutter å blogge vil være:
1. Når jeg innser at jeg framstår som alt for smart
2. Når jeg finner ut at jeg passer bedre i Vi Menn
3. Når jeg blir blir brannskadd
4. Når jeg begynner å blogge om politikk"

Håper for all del du ikke gjør dette til en realitet. Liker bloggen din, spesielt fordi du vet å sette pris på ekte musikk. Ikke at du blogger så mye om det, men når jeg leser innleggene dine tenker jeg at vi er likesinnede på grunn av akkurat musikksmaken.

Anonym sa...

"Blogger bosniancrib sa...sosialt tilbakestående å spise mais med skje da haa-haaa"

"sosialt tilbakestående å tro at det er mais, når det står CHAMPIGNON på boksen da haa-haa"

Hvordan man spiser mat alene har vel ingenting med om man er sosialt tilbakestående eller ikke..haa-haa

Nina sa...

Hahaha!

Anonym sa...

LOL

LOLland finnes faktisk. Tenk så fett de har det der. Sjekk http://no.wikipedia.org/wiki/Lolland for mer info om dette fantastiske stedet :)

Frida Annette sa...

Herreguuuuuuuud, du er så geniaaaaaaal

Anonym sa...

Føles det ut som du revner innvendig de dagene radio resepsjonen har korps-sang introen?

Digger bloggen!

jenny wiklund sa...

Hahahaha dævver

Sandra sa...

Hahahaha, du er rå.

Mathilde sa...

Wow! Dette er noe av det sykeste jeg har lest! Du er drit go ;P :)

Anonym sa...

Har du sett epost-adressa til hun du la ut statusene til? ass_up... - jaja, jeg skriver ikke hele, må ha litt personvern her, men hahaha!!

Berit sa...

Du e på bloggen min!!!
http://folegale.blogg.no/1296834214_turbulens.html

Ingrid sa...

hahahahhahahhaah du e rå!

Sigrid sa...

hahahahaha, I <3 You!!
Når jeg så overskriften; "farvel" tenkete jeg bare: Neeeeeeei, nå slutter hun å blogge!! Men HELDIGVIS stemte det ikke!! Takk og lov for det <3

Sigrid sa...

*tenkte :P

Anonym sa...

dette er det jeg kaller underholdning

Anonym sa...

Fader ass, jeg trodde du hadde drept den stakkars fuglen din da du sa den hadde fått sin egen boks. Noe jeg forøvrig har ventet på siden dagen du fikk den. Venter i spenning

Anna sa...

Du er utrolig pen når du smiler! Dessverre smiler du ikke så ofte på bilder på din egen blogg, men Halvor er flink til å poste smilebilder av deg! Smiiiiil!!
PS: kommentaren er ikke fra en gammel, ekkel gris.
Leste forresten om deg i avisen i dag. Flott at dere tar opp dette temaet.

k sa...

HAHAHAH! LINNEA! DU ER SÅ JÆVLIG MORSOM! FÅR LATTERANFALL DAGLIG AV Å LESE INNLEGGENE DINE! ALDRI ALDRI ALDRI ALDRI SLUTT Å BLOGGE! HILSEN DIN STØRSTE FAN <3<3<3<3

S sa...

Dette var det beste innlegget på lenge! Dødsbra.

SuperKesia sa...

Synes synd på deg. Venstre side i sofan er best <3

Anonym sa...

Lage _den_ historien ut av ingenting og legge til _de_ bildene også få det til å bli så genialt lesestoff. Herlig!

Mor sa...

Heyy! Du har på juleduken fremdeles.

Mariell sa...

Stemte på deg som Årets nykommer på Vixenblog awards, men.. liten skriveleif på avstemningen. Linna Dahle??

http://vixenmagazine.no/vixen-blog-awards/arets-nykommer/

Trine-M sa...

For en kreativitet omkring de små ting. Eller... fast plass i heimen er ikke noe å spøke med. I allfall ikke min, blir utilpass og ugrei dersom noen "stjeler" sofakroken min. En uting.

Anonym sa...

Hvorfor finnes det ikke en likerknapp ved muligheten til å kommentere? ikke at varmeskader er noe å like, men du er geniaaal! :)

Du.tar.feil sa...

Såååå, fortell meg.. Er det en tilfeldighet at du har mac? Eller er du en real macgirl?? ;);););) k9z k0z f9z

Once you go bl...jeg mener mac, you never go back vettu!

Anonym sa...

Hahahaha! Har du det på siden til vixen bloggawards, der står det at du heter Linnéa DAHLE?! FAIIIIIL!

Anonym sa...

sett*

Anonym sa...

haha, vixen. linnea dahle. jadda

Linnéa sa...

Renate: det var ikke med vilje, dere er bare for smarte for meg.

Marit: Dette er faktum. Hvis ikke ville armen ha gått og sett dum ut. Om to uker kan jeg bytte igjen!

anonym 5:07: Nei, jeg tok aldri den tatoveringen... Men det er veldig lenge siden jeg skrev om det, så det er hyggelig at du fortsatt titter innom.


Anonym 9:09: Jeg har jo ikke gjort noen av punktene ennå, har jeg vel?
Hvis du vet at jeg har god sans for musikk, følger du vel med på last.fm? Liker ikke å dele med ALLE.

Anonym om LOLand: Good for you.

Anna: Deg om det! Men takk likevel.

Mamma: Den kan brukes året rundt, den. Finere enn bordet uansett.

Lagt merke til at navnet mitt er feil. Rettet opp i nå, tror jeg. Takk for stemmer! Og kommentarer !

Anonym sa...

Tips: Varmeflaske. Konge!

Anonym sa...

OM RÅ SJAMPINJONG::
Spør en ekspert:
Kan jeg spise rå sjampinjong i salat? Bookmark and Share Skriv ut denne siden Utskriftsvennlig versjon
Forfatter: Mattilsynet
Publisert: 23.06.2010
Sist oppdatert: 23.06.2010 - 13:43:02


Svar:


Nei, du bør ikke spise rå sjampinjong i salat. I likhet med annen sopp bør sjampinjonger (Agaricus bisporus) ikke spises rå, men varmebehandles godt ved avkoking og steking før den spises. Dette skyldes at soppen inneholder fenylhydrazinforbindelser og foreløpige undersøkelser tyder på at disse kan være kreftfremkallende. Det meste av fenylhydrazinforbindelsene fjernes under god varmebehandling.


Bruker du hermetiske sjampinjonger i matretter, bør du ikke bruke laken i sjampinjongboksen til kraft. Hell av laken før bruk.

Martine sa...

Deilig å lese en ærlig blogg:)

Anonym sa...

Du er så sykt bitter. Digger det.

Anonym sa...

Du er så sykt bitter. Digger det.

Anonym sa...

Hva?! Kan jeg ikke spise rå sopp? Champignong rett fra boksen er noe av det beste jeg vet, herlig å maule! :(

Linnéa: hvorfor slettet du innlegget du la ut i går? :(

Natasha Elisabeth sa...

Jeg kan ikke fatte at jeg har sløst min verdifulle tid på å oppdatere vixen og stemme på deg, bare for at du skal kunne gå hjem med et trofé og få det dekket av fugledritt.
Men så leser jeg dette innlegget og så tenker jeg at min dyrebare arbeidskraft kanskje ikke er bortkastet likevel!

Aleksandra sa...

hvorfor sletta du det siste innlegget !? sikkert fordi noen nazijævler reagerte. Ytringsfrihet du liksom...

Anonym sa...

står fuglen ved siden av senga di??? får du sove?

-Sigrid

AnneJamtli sa...

hei du. Ser du liker band of horses. Har du sett my life as liz på mtv? Sjekk ut denne nydelige coveren!

http://www.youtube.com/watch?v=E6NxjNyYq1s

Anonym sa...

Kan du legge ut bilder fra da du var syk eller på det tynneste?

Neet sa...

Hehehehehehehhe, helmaks!!!;)

Anonym sa...

hehe, du har sakte men sikkert stekt armen din.
Ifølge Thor Heyerdahl skal en av kannibalene på Marquesaøyene ha sagt at det mest velsmakende på en menneskekropp er en kvinnes underarm. Lykke til med den andre armen!

Marianne H sa...

Hahahahahaha ååå Linnéa

Anonym sa...

Du er bezzzt!! Forresten, i natt drømte jeg at du hadde postet et nytt innlegg, haha :DD

Thea sa...

dæver av deg as. du er såå morsom at jeg tisser på meg.

Anonym sa...

skriv for faen!

FrkMalin sa...

Hei :)
Første gangen eg besøker bloggen din, er akkurat nå ja ;)
Satt nettopp å leste i costume om deg,og blei inspirert til å stikke innom bloggen din.
Gleder meg til å lese innleggene dine ;)
Synd med armen din da, men lykke til med den andre ;)
Ha en fin kveld :)

Anonym sa...

kan du ha videoblogg? plis, hadde vært tidi

Anonym sa...

http://www.elle.com/Runway/Ready-to-Wear/Spring-2011-RTW/ACNE/ACNE#mode=base;slide=11;

Hehehe, samme solbriller som du har, jo! :)

Anonym sa...

Og hvorfor er bloggen din fra 5. februar borte borte borte, mon tro?

Anonym sa...

serr, du er dritkul, og har en sykt bra blogg, men du må BLOGGE OFTERE!! jeg blir serr gal av at du aldri blogger.... pliiz blogg litt oftere daa!

Anonym sa...

http://www.collegehumor.com/article:1812179

Ylva sa...

Haahahaa. Kos deg med ny plass i sofa :-)))

Anonym sa...

hvorfor sletta du innlegget?

Silje sa...

Hehe! Du har omtrent det samme forholdet til sofaen som meg, vi skiller aldri lag med mindre det er en god grunn til det :P

Maren sa...

Hei Linnéa. Du. Jeg digger deg. Er innom bloggen din oftere enn du er selv.. Det har blitt en vane. Gleder meg alltid til å lese noe nytt.

Og.. Jeg og noen andre har startet en blogg nylig. Har ikke så mange lesere endå, så kan du være så snill å stikke innom? Siden du e kul, tenkte jeg. Kan godt kommentere, si hva du syns eller noe. Siden du er bitter, ikke sant. Brillerogmentos.blogg.no

Det var alt. Du skriver veldig bra, liker det!

Silje sa...

Rakk akkurat å lese intervjuet i Costume før du fjerna det (?) eller pcen min klikka.. Det var fantastisk! Du inspirerer og gleder selv om det kanskje høres teit ut :) Det var i hvert fall et veldig fint intervju, og hvis du bare har sagt halvparten av det som kom fram, så er det kult :)

Ingrid sa...

Neiii.. Hvor gjorde du av intervjuet? Nettet klikket, og da jeg gikk innpå siden igjen, var det borte =/...

Anonym sa...

hvorfor slettet du det nyeste innlegget?!

Anonym sa...

Legg ut innlegget igjen, vær så snill :(

Anonym sa...

om du hadde blogget oftere hadde dette vært den beste bloggen i hele verden

Kristin sa...

Du snakket om at du ville være med i ”Fire stjerners middag” før. Jeg synes ikke de er verdt det. Du er derimot verdt Linn Skåber sin plass i Nytt på Nytt. Hun er fæl og umorsom, du er det beste som har skjedd norge siden grunnloven.

valgfrittnoe sa...

jeg kan fortsatt lese intervjuet fordi jeg er sånn en devoted fan og har deg på google reader. du kan ikke ha noen hemmeligheter fra meg.. :(
men det var uansett fint, selv om jeg hater når magazins skal være så skildrende. hun trakk pusten? jasså, gi meg et intervju der noen ikke trekker pusten

Anonym sa...

Jeg DØR av bildet hvor du gjemmer deg for SATS. Det er så fantastisk. Denne bloggen er best, uansett hvor lite du blogger... For når du blogger... Da er det bare helt umenneskelig bra. Jeg digger deg. Takk for meg, Heidi.

Anonym sa...

Får ikke opp de nye innleggene dine.. fml.

Nea sa...

Huff da :P
Lykke til med leginga ;P

Sigrid sa...

Fyfaen Linn'ea, hvis du ikke blogger snart dør jeg! Seriøst!!

Ingrid sa...

Å gud, jeg trodde jeg var den eneste som gjorde slikt. Har fått brannskader på leggen også en del ganger. Heisann dårlig blodsirkulasjon, ja. Lykke til med sofasideendring. Slike store forandringer kan være en påkjenning, men sikkert verdt det hvis det betyr to grillede armer i stedet for en.

Kine sa...

HAHAHAH - æ flire meg ihjel! Genialt :D

Kristina sa...

Love you!!

Renie sa...

haha! du ahr så utrolig bra innlegg:) diggerdiggerdeg!

Nora sa...

Haha, du er seriøst morsom :) Liker at du bruker bilder til å forklare ting, så vi kan se det selv. flowerpower?

Anonym sa...

Ja, du er en hykler. Jeg synes det er ille at du har opplevd spiseforstyrrelser(psykiske lidelser er noe dritt, vet jeg av erfaring) og av og til skal du være "snille-Linnea" og skrive om hvor fælt det er og at alle må unngå å få spiseforstyrrelser, men samtidig legger du ut bikinibilder der ribbeina av deg selv sånn at alle kan se hvor tynn du fortsatt er g du skryter nærmest av hvor lite du spiser. Ja, du er sikkert et drømmeforbilde for alle som sliter med lavt selvbilde. Spesielt de gangene du deler anoreksibildene med oss, sånn at alle kan se hvor tynn du var da, for sånn må ikke folk bli, åneida. Men det heter faktisk thinspiration. Det heter ikke advarsel.

Gjemmermegogsåforsats sa...

Thinspiration!!!??!! Hahahahaha.

Deltidspoker sa...

Skal spare deg for all suck-up'en om hvor genial du er, men jeg pleier å smelle opp denne når folk har totalt uinteressante facebook-oppdateringer (som er jævli ofte)..

http://dudelol.com/DO-NOT-HOTLINK-IMAGES/Meanwhile-in-Australia.jpg

Anonym sa...

Christina Applegate 1991 much?

tina modal sa...

Ler meg ihjel du gjør og sier akkurat det jeg tenker! Digger sofabildene! Har aldri giddi å klikka inn på noens blogg før, men du var ve

Tina Modal sa...

*men du var verdt det (skulle det stå) Keep up the crazygood work :D

Anonym sa...

Hei Linnea.

DU GA MEG KLAMYDIA FOR FEM ÅR SIDEN, OG NÅ ER DU PLUTSELIG KJENDIS!!!

Anonym sa...

Faen, du er latterlig dum :P

Anonym sa...

Men da må du drikke med den andre handa. Men det gjør vel ingenting.

Anonym sa...

HEi ;) er du jomfru og har du noen venner?

just another like u sa...

Har aldri lest bloggen din før, leser skjelden vissvass, men jeg må si...

Var som om jeg skulle sagt det selv.

Jeg er som sjelefrenden du aldri har møtt, og heller aldri vil møte. Går ikke lengere enn skjøteledningen til vifteovnen rekker.


Grattis med prisen til fulgen din...

Anonym sa...

HAHA! digger at det er reklame om en sak om deg på side2, på din egen blogg. Det kaller jeg bra reklame

JonH sa...

Man kan si mye om bloggen din.. Men kul er du.. Og har med deg utseendet også.. Burde blogge mer om bare deg selv :)

Lina sa...

likte at du slo tommylife fyren med blomster, men du skulle nok slått hardere..

Anonym sa...

Gratulerer med nok en bloggpris. Dette må vel fortelle deg at du rett og slett er fantastisk?

Årets blogger!! Enig? Ja! Uten tvil.

Mvh jusstudent 21

Geir sa...

Hahahaha maken til pjat du kommer med. Liker ingen, synes andre bloggere er loosere, klager på hvordan de kler seg etc etc etc. Herregud for en hykler du er.
Det morsome er at du garantert ikke takler en diskusjon ang. deg som blogger for hadde du det så hadde du ikke slettet andre innlegg som faktisk går på blogging og ting du poster.

Der er en menneske rett å få si hva en mener og tror men det er og her du gjør din aller største feil.

At du tar Hans fordi han synes du er falsk er hans mening og hans rett å si. Tåler du ikke en diskusjon på dette så kan du likegodt legge ned bloggen din.

Når du går ut med at andre bloggere er tapere så er det et angrep på dem som personer/bloggere.
Du kan da ikke forvente å bli tatt alvorlig når du gjør narr av noe du selv bedriver. Leger du ut livet ditt på nettet så må du faktsk tåle så pass.


Du gjør nar av bloggere, blogg festen og prisene men du stiller og tar i mot pris. Hadde du ikke stilt opp og heller ikke tatt i mot en pris så hadde du hatt kredibilitet men når du stiller selv og tar i mot pris så driter du på draget big time.

Regner med du sletter dette for du takler vel ikke å forholde deg til det jeg har nevnt her.

Anonym sa...

Bloggen din er den morsomste jeg har lest!

Genialt!

Spørsmål:

Hva er det med deg og SATS?

Lise sa...

Hahah, awesome :D

Anonym sa...

de store øynene dine skjuler liksom den alt for spisse nesen din.. bra for deg :)

Magnus sa...

du må vær den råeste dama eg har vært borti! :D

stine sa...

Hadde sånn på låret etter dritt LG maskinen min x.x Altså den ble så sinnsykt varm..

Fornuftig å bruke den andre armen i stedet

Thomas sa...

Så da skal du få brannskader i den andre armen? Flottings! Kan du nesten skaffe deg honnørkort til bussen og kalle deg handikappet.

Anonym sa...

ahhahahah, fantastisk!!

Anonym sa...

Du er søt de få gangene du smiler på bildene du poster. Lykke til med kvantefysikken, selv om det bare egentlig er jøder som har hjerne til å skjønne hva det dreier seg om.. Kanskje du er den neste Max Planck.

Anonym sa...

CAREFACE skriv noe litt mer interessant

Durus sa...

Jøss, ikke bare jeg som gjemmer meg under teppet altså. Bare at jeg gjemmer meg for Didrik Solli Tangen.

Anonym sa...

NæMEN DET ER JO SINNABLOGGER'n jooo jaa bra inlegg as kunne ikkje skreivet det betre sjølv ;) Har du foressten fleire pizzaer i frysen??

Kristin sa...

Hei! du er en fantastisk jente!
Jeg er veldig lik deg!

Cecilie sa...

Haha! morsom historie!

zoomaa sa...

Pene bein :)

Anonym sa...

du e MAEN!!!!!!!!! :D

www.rambokis.blogg.no

Mildrid sa...

haha, ikke hør på de som sier negative ting til deg og om bloggen din. digger at bloggen din ikke er lik noen annens og at jeg alltid har noe å le eller smile av når jeg leser bloggen din.. stå på!! :-)

Ingrid sa...

Du virker ålreit
Dedikert en sang til deg: http://www.youtube.com/watch?v=DLw5b70OJH8

Anonym sa...

herre jesus, lo så jeg døde! digger deg linnea, du har fantastisk humor, stå på!

avalon sa...

men i helvete, hva faen skal hun gjøre a? stenge seg inne og ikke gidde å møte opp i frykt for at "geir", besserwisseren på førti skal synes hun er hykler?

Og THINSPIRATION? hva snakkeruom... det er KUN lov å legge ut bilder av seg selv hvis man er bleik, lubben og grå. Ellers kan jo de tusener av fjortiser som leser få dårlig selvtillit. jises.

hadde blitt gæren av å få kommentarer fra brødhuer som dere.

Anonym sa...

haha, så mye bedre å lese enn "rosablogger", kan du ikke blogge oftere ? :D

Anonym sa...

Mega bra blogg!
stå på!!

Aina sa...

HEhe, måtte le då eg las dette innlegget. ;)
Morosamt!
Good luck me skaden!

Anonym sa...

Hahahahahaha!!!!!!

Nina sa...

Du må skjerpa deg.. herregud, at det går an å vær sånn så deg, såg deg nettopp på NRK. Gud om eg va deg (THANK GOD at eg ikje e) hadde eg vært drit flau over meg sjøl, oppføra seg sånn, jaja! synes synd på familien din!

neilertsyn sa...

Stå på og drit en laaaang marsj i søppekommentarer fra negative lesere. Misunnelse er større en sexdriften i norge, men det har du åpenbart funnet ut allerede:-)