20. feb. 2011

Helvete, altså.

Sånn! Da kan jeg blogge igjen.

Etter at jeg vant havnet jeg nemlig på førsteplass på Blogglisten. Førsteplass tilsvarer noe sånt som 70 000 lesere. Og jeg VET at det ikke finnes så mange som 70 000 oppegående mennesker i Norge. Og plutselig kom alle søppelmenneskene som leser bloggen til Julie Nyland over på min blogg, OG BEGYNTE Å KOMMENTERE I MITT KOMMENTARFELT ... Øynene mine!!! 100 years of pain!!!





Men nå er jeg heldigvis nede på 11. plass igjen, det vil si kun med de gamle leserne. Håper jeg.


Uansett! Da jeg vant denne bloggkåringen fikk jeg så inn i helvetes mye dritt!

Se hva som lå oppi goodiebagen!


Sjekk, jeg fikk en MARIAH CAREY-PARFYME! Jeg vil heller DØ enn å lukte det samme som Mariah Carey!


Så jeg kastet faktisk alt. Unntatt disse, for disse kan jeg få bruk for.



Dessuten vant jeg en DIAMANT?



Helvete, altså.

Jeg hater denne typen nips, jeg har ikke plass til alt dette nipset! Nips er rot!



Men jeg har jo ikke samvittighet til å kaste det heller, så jeg bruker bare buret til Twitter.



Hvor Twitter er, spør dere? Jeg vet ikke, har faktisk ikke sett ham på flere dager.

Sist gang jeg prøvde å fange ham i buret med hånden min for å vise han frem til noen som var innom på besøk, var han helt iskald! Han var helt blå!


Men det er jo ikke så rart, det er ganske kaldt her.



Og så vant jeg denne jakken til 4000 kroner, og den er seriøst laget av PAPIR og jeg holdt på å DØ da jeg gikk ut! Det var nesten like kaldt som det er hjemme hos meg!



Neida!

Her er jeg i går natt. Jeg har begynt å sove med lue og fire fulle Pepsi Max-varmeflasker!



Og endelig vant jeg noe jeg faktisk kan selge! Bare dumt at jeg har ødelagt smykket allerede, hvis ikke tror jeg at jeg kunne ha fått en ganske god pris for det. Jeg hadde til og med ikke behøvd å betale porto, for på NRK har de masse konvolutter FERDIG FRANKERT! Så mens dere bruker 9 kr på et frimerke for å sende brev, så får jeg det GRATIS! In your face!



Men denne ringen selger jeg gjerne! Den er fra So. B og er dritdyr! Tror jeg!



Dessuten vant jeg et gavekort fra Koma på 3000 kr, men det har jeg ikke fått ennå, så jeg tror kanskje de bare lurte meg.


Her er Elise og jeg. Hun vant prisen for beste inspirasjonsblogg, og vant tur til New York, og må reise med masse folk hun ikke kjenner! Hahahha! EPIC FAIL!



Og her er Kong Halvor og jeg. Han vant ikke noe, han. Han var ikke engang nominert! Hahaha!


Og her er Anette Gulbrandsen. Hun sminket meg, og jeg betalte henne for det. Forrige gang jeg sminket meg selv, var det noen som spurte om jeg hadde SLÅTT meg!


Og helvete, altså. Jeg var på Parkteateret i går OG FY FAEN SÅ DRITA JEG VAR. OG DETTE ER IKKE MIN JAKKE!



Når skal jeg begynne å miste ting jeg faktisk har lyst til å miste? Jeg mister for eksempel aldri livet.

Dette innlegget er ikke sponset av noen som helst. Ha det.

296 kommentarer:

Anonym sa...

haha <3

Anonym sa...

du liker redbull, tror jeg.

Anonym sa...

Starting to get old.....

Anonym sa...

YEY! du er tilbake!!!!! :))))

Linnéa sa...

utdyp

Anonym sa...

Du er den einaste i heile blogg-Norge som fortener noe pris i det heile tatt, herregud så mykje møkk det er der ute..

Heijdii sa...

Haha, takk for en god latter på ettermiddagen!! :p

Lisa-Mari sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lisa sa...

hahaha... hadet linnea

Anonym sa...

Er twitter daua? :-/

Sunniva sa...

Hvorfor lar du han Halvor-skapningen ta på deg? Er dere kjærester?

Hilde sa...

Haha!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Emilia sa...

Jag tycker att du borde få lite priser här i Sverige också, finns ingen blogg som är lika bra som din här! Bara Kissie-skit som ingen vill läsa.

Silje sa...

Det er bedre at du vant enn noen andre. Om det hadde vært noen andre som hadde vunnet har vi måttet tåle mye dritt og skryt. Du skryter ikke engang, og er en velfortjent vinner.

Trine Løften sa...

Sorry men du har fått en ny leser.. lifes a bitch.

Redbull kjøleskapet syns jeg du kan se til helvete og kaste til meg, for jeg trenger det. :)

Anonym sa...

Har du slettet alle ukjente venner på facebook, eller er det bare meg? :-(

Susanna sa...

Ha ha ha, fantastisk. Stakkars deg som har fått så mye nips. Godt du er nede på 11 plassen igjen, slipper å reise til NY og sover med lue, vil jo ikke at denne prisen skal gå helt til hodet på deg!. Hver gang du skriver utropstegn så ropes setningen inne i hodet mitt, det er litt slitsomt, men sier nok mer om meg enn det gjør om deg.

Linnéa sa...

sunniva: nei, men halvor er en bra mann.

emilie: tusen takk!

anonym: jeg har slettet 1000 stykker, så du er ikke alene!

Anonym sa...

duu.. jeg har lest bloggen din i sikkert et år nå. og har ikke lært noe! DIGG! : D
så jeg lurte på om du kanskje kunne blogge den 22. feb også? jeg har bursdag skjønner du.. det hadde vært kuleste gaven ever!
- Helene!

Anonym sa...

jeg bor i london og flytt aldri hit pls for her har NORA den norske jente gruppa i london bestemt seg for og invitere til 17mai feiring den 10mai... gud hjelpe oss alle sier jeg bare... du vet fredags feeling du immimellom har torsdager og tirsdags feelings en onsdag... nu vil de faen ha meg til og ha 17mai den 10mai... de gir meg grums i hodet GRUMS!!!!!!

connieomland sa...

du er go :)

Godt og se du er tilbake på bloggen, =)

Ingvild sa...

Åh, så dum du var som kvitta deg med det hvetegresset, det går jeg å ønsker meg!
Ringen vil jeg også ha!

Anonym sa...

herregud linneà, du slår til igjen. føler med deg som måtte gå igjennom kommentarene fra julia nylands lesere. varme tanker igjennom sorgen

Thorbjørn sa...

Fønny. Jeg er sikker på at jeg var like full som deg i går, men jeg tror jeg har med riktig jakke. Og ikke datt jeg på vei hjem heller, selv om det var SVINglatt! Win!

ompa-lompa sa...

Ser redbull sponsa ut spør du meg..;)

Nips er noe dritt! Ha ei fin uke og morro på jobb :D

Emmie sa...

Endelig.

Godt å se at du fortsetter å holde stilen.

Anonym sa...

Er Twitter død? :(

Anonym sa...

Hva syns du om musikken til Eric Saade?

Anonym sa...

Fint at det kom et innlegg nå:) Linnéa, you made my day!

Anonym sa...

du er fantastisk <3

M sa...

Oh you're back, yey. Fin kjole du hadde på Vixen sånn btw. Værsågod.

Inger sa...

heyheyhey, rolig nå!!Okey, jeg leste ikke bloggen din før jeg "oppdaget" deg gjennom vgtv der du kalte hele bloggnorge for tapere, men jeg er vel ikke søppelmenneske for det?! Vet jo ikke engang hvem Julie Nyland er,vet bare at jeg har spendert den siste uken på å pløye meg gjennom alle blogginnleggene dine- noe som tar litt tid når man vil lese alt som står!Så du er kanskje tilbake på en 11.plassigjen, men det betyr ikke at du kun har gamle lesere! I'm here to stay! :D Cudos for konge blogg forresten ;)

Catnip sa...

Hvordan kan jeg få like mye Redbull (og Redbull- effekter)som det du har?!

Malin sa...

Du må jo ikke kaste det du får i goodiebagene! Det blir julegaver av slikt rot :P

Anonym sa...

Er Twitter død?? Det hadde vert trist..
Men digger bloggen din, endelig noen som ser verden på riktig måte! Og ikke minst, herlig at du disser korpsmusikk og annet drit :)

Christina sa...

Haha, da hadde fotballfrue rett ;) Var noen som kommenterte (på blogginnlegget der hun klaget over at hun ikke var nominert, selv om hun lå på førsteplass og blabla) at DU lå jo på førsteplass, og da svarte hun: ja men det er jo bare pga bloggawards, det varer nok bare noen dager!

Æsj altså, ville ikke at hun skulle få rett!!

Anonym sa...

Endelig tilbake!! Fantastisk!! Du er herlig!!! Hvor er kjolen du hadde på deg på utdelingen fra?

Nina sa...

Haha! Digger måten du er på! ;)

Anonym sa...

Herlig blogg. Men det har jeg vel syntes ganske lenge egentlig.

Jon sa...

Det kjøleskapet var nå litt praktisk. Jeg synes du bør trekke ut en leser til å komme å drikke en red bull i lag med deg.

FrkMalin sa...

haha :)
du er så søt ;)

Joachim sa...

På parkteateret i går ga du meg et blikk som om jeg skulle til å voldta deg eller noe. Ta det med ro, du sto bare innmari i veien! måtte dytte litt på deg.

Anonym sa...

Åå, nå er du endelig tilbake. Savnet innleggene dine så mye de siste 10 dagene, at jeg har lest igjennom et år av livet ditt i arkivet! Men så er jeg ganske low life også da.

..

Men hvertfall... Digger deg!

Randi sa...

Dritfin kjole. Du er seriøst dødsfin.

Julie sa...

jeg kjøper gjerne ringen din, hvor mye skal du ha for den?

Anonym sa...

Bra skrivd.

Anonym sa...

Jeg er på god vei mot tredve år, og dette er eneste bloggen hvor jeg har har hatt lyst til å lese flere enn to innlegg. Er på god vei gjennom 2009, og gleder meg til resten. Det er mange høydepunkter men bakeblogg, det er du konge på! Ler så jeg har vondt i magen av sushi og baking av pepperkakehus. Du er så herlig!

Gærnemaja sa...

Idag er det søndag, så jeg har tid til å trykke på reklamene dine. Værsågod!!!

Anonym sa...

dagen er ikke den samme uten deg ;)

tom sa...

hvorfor ga de deg en diamant?

Siri sa...

Trenger du redbull mini kjøleren? jeg er egntlig ikke så fan, men kjærsten min har alltid ønsket seg en slik :P

Mathea sa...

mwhewhew, goddag

Sireh sa...

De gojibærene du har fått en sykt sunne å spise til frokost.. Jeg pleier å bløtlegge noen på kvelden og spise de som "starter" når jeg våkner.

"Nora" sa...

Hoohooho. Nå slapp du jo nesten å kjøpe julegaver i år :O

Anonym sa...

Jejeeeeeee.. Du er negativ.. Blabla.. BOORING.

linda-mari sa...

Selg den jakka på bloggen og!

Anonym sa...

Hva skjer egentlig på Parkteateret en lørdags kveld? "Vanlig utested" eller konsert?

Kristine sa...

Det kom ikke som en overraskelse at du ikke blogga på over en uke ;) For mye popularitet og rampelys kan være svært stressende. Men jeg synes du kom bra tilbake! :) Du er ærlig og deg selv, og det liker jeg godt :) Stå på :)

Anonym sa...

faen at jeg ikke møtte deg i natt! har du bytta ut pepsi max med redbull?

Anonym sa...

Denne kommentaren er ikke sponset av redbull.

Anonym sa...

Du er awesome !

Anonym sa...

Linnéa, når kommer du til Trondheim?

Anonym sa...

Keep it up, bloggen din er genial, du også!

Julie sa...

helt random at jeg kom inn på din blogg, må si det var et ekstremt lykketreff. epic morsomt

Irmelin sa...

Du er og blir rå Linnea!

Anonym sa...

Flaut og teit at media har begynt å kalle deg sinna-Linnea.

Jeg kjente en liten glede inne i meg da du fikk sagt til VG hvor taper det faktisk er med blog awards. Har faktisk vurdert flere ganger å bli kjendis bare for å påpeke til alle hvor taper kjendis-Norge egentlig er og hvor lett det er å "komme så langt". At fattige Se og Hør er ett av Norges største kjenidsblad sier seg selv.

iseliniselin sa...

Haha, herlig Linnea!

Anonym sa...

elsker bloggen din.. du er døds rå ;)

Rebecca sa...

Å Linnea! Du vet det nok selv innerst inne, men sier det likevel:

DU ER JÆVLA KUL!!!!

Lene sa...

Huff, dette var et elendig innlegg. Å vinne bloggpris har ikke gjort deg godt.

Ylva sa...

Hehe. Så gøy at du lå på 1. plass en liten stund :-) Stå på!

Anonym sa...

Jeg blir seriøst deprimert av å lese bloggen din, jeg blir skikkelig lei meg og du ødelegger min dag. TUSEN HJERTELIG TAKK, FOR AT DU SPRER SÅ MYE GLEDE TIL DET NORSKE FOLK! :D:D:D:D:D:D
du er virkelig en gledespreder! :)

Nerdefan sa...

du e so sabla go på å skriva... eg berre seie da, igjen og igjen og igjen. :=)

T-L sa...

Tror det var et lurt valg.

Anonym sa...

Bra, du er tilbake! Var i siste liten, for jeg har lest nesten alle bloggene dine... for det siste halvannet året (og HAHA, tenk, det er ikke fritidsproblemer, foretrekker bare uten tvil bloggen din framfor skolebøkene mine).

Må si du skriver veldig, veldig bra :)

Me love sa...

Liker du redbull eller er det bare meg????

Vanja sa...

hah, flott å ha deg tilbake:D

Elena sa...

I want your bird, girl!

Anonym sa...

Jeg unner deg ingenting!
Håper du aldri blir rik/vellykket/lykkelig/stabil.

For da slutter du sikkert å skrive så bra som du gjør.

-K.

adriane sa...

stort, som alltid. men ikke lim fingrene fast i utropstegnet. ja, vet det er sært. men hater utropstegnet. vet ikke hvem som fant det på. unødvendig. det og druer med stein i.

Hanna Cathrine :) sa...

venta på dette innlegget leeenge! bra du endelig er tilbake, savna å lese litt morsom dritt :) <3

Anonym sa...

g, hvordan kan du miste en fugl.. hm
digger deg bare mer og mer..

stine sa...

har lest bloggen din lenge og liker at det er flere som meg der ute, hva søren skal jeg med antidepressiva når jeg har bloggen din? linnea... you make my day!

Anonym sa...

JEG VIL OGSÅ HA MASSE GRATIS STASH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mittandremeg sa...

Serriøst... Kor e Twitter???

Camilla g sa...

kan jeg kjøpe ringen ? Vis duvirkelig vil selge den, kontakt meg på mail om du ikke har solgt den da.. :/

camilla-g3@live.no

Henning sa...

Haha, du oppdaget plutselig hvor klamt det hadde blitt med alle idiotene her inne, og så tenkte du at et forbigående fravær fikk renset luften? Sorry frøken, men vi har kommet for å bli, og du må nok løpe lenger hvis du vil bli kvitt vårt svette åndedrett i nakken. Nå kretser vi rundt deg lik måker rundt en fiskebåt som spyler blod og innvoller i sjøen, i håp om å spise oss store og glamourøse på glitteret som faller fra ditt bord.

Visste du at hvis du først hiver "mat" i sjøen, blir måkene så opptatt av å sloss om den at de til slutt spiser alt du hiver, til og med dasspapir. Med bæsj på.

Caroline sa...

Kan jeg få den ringen eller? Hvis du alikevel kaster alt liksom.. :P

IRIS TAKLO - GLADMOR sa...

Jeg har alltid lest bloggen, men aldri kommentert (eller, har sikkert kommentert et par ganger for lenge sida). Tenkte uansett at jeg skulle kommentere nå at jeg er gammel fast leser, og ikke en av "de nye".

Fikk jævlig lyst på red bull nå..

Ida sa...

Underbevisstheten min forteller meg plutselig at jeg må kjøpe Red Bull....

Uansett, hyggelig at du er tilbake Linnéa. Ble nesten bekymra her :)

Ida

Malin sa...

Hahaha, Linnea! Du gjør virkelig dagen morsom!

Anonym sa...

WOW, kom akkurat innom bloggen din. Fysøren hvor bra du skriver, endelig en blogg jeg virkelig likte. Håper du har plass til en ny leser også, selv om du skriver at resten av Norge bare er søppel. Du fortjente desidert den prisen. utrolig gøy og se at det endelig er en som kan stå på egne bein på tross av spiseforstyrrelser, depresjon og så videre :) Stå på, hilsen ny leser :)

Ane sa...

Lol4life, jeg dør av deg! Linnéa, du er bezt (ja, med z)!

Luna Anette sa...

Ææææægg ser bilde av meg der. Herregud jeg er kjendis nesten

Katrine sa...

Du er tilbake...... JEG ELSKER DEG!!!! <3

Lisbeth sa...

Digger jakken :) Cintamani er kuuult.

Anniken sa...

Litt nye lesere har du nok dessverre fått. Men heldigvis ble du ikke kvitt meg bare ved ikke å skrive på noen dager (jeg har pløyd meg gjennom de gamle innleggene dine). Jeg skulle ikke bli en sånn som leser blogger. Og det har jeg heller ikke blitt. Men jeg leser din.

Chalala, 24, metal-hippie-rocker. sa...

Herregud, mennesker er idioter. Men faen Linnéa, du er så friggin lekker at jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive det på en tilfredsstillende måte.

Kasi0 sa...

"Twitter, min aller beste venn"

Inspirato sa...

Du, jeg hørte faktisk en fugl i Stensparken her om dagen da jeg luftet den stakkars bulldogen min. Det kan ha vært en helt ordinær ute-fugl men siden ikke våren har tenkt å komme til Bislet så velger jeg å tro at det kan ha vært Twitter, siden buret ditt er tomt og allting.

Deprimert blå fugl søker trøst i parken. Det hjelper ikke at han har fått diamant og greier. Man kan faktisk ikke kjøpe kjærlighet til undulaten sin.

Anonym sa...

faen så bra!

Anonym sa...

You wish!
Ny leser right here!

Og det er sikkert mange andre og. Consider your blog invaded. *nods*

ingen vet om denne bloggen sa...

av og til er faktisk kommentarfeltet ditt mer underholdende enn å lese hva du skriver

Anonym sa...

Vet ikke om du leser kommentarene dine jeg, jeg hadde ikke gidda flere hundre nerder hver gang jeg la ut et innlegg. Uansett, fatter ikke at jeg gidder skrive her en gang. Men bare en ting jeg føler for å si, og det er at det er deilig for oss som har fulgt deg ganske lenge at you`re keepin it real. Synes det ligger an til å bli dødskjedelig hvis du blir sånn typisk kjendigblogger som viser oss bilder av alle eventene.

Det er jo en av grunnene til at folk digger bloggen din.
Jeg digga siste bloggpost. Stay tuned.

Anonym sa...

Hei jenta mi.
Jeg leser bloggen din fordi jeg elsker alle mennesker like mye som deg. Gjør alt som gjør at jeg slipper å gå ut, så da blir det blogglesing, vet du.

Men vennen, jeg har et spørsmål til deg, hvordan kan du hate på Julia Nyland (og andre ROSAbloggere generelt), og så være venninne med Elise aka. Living doll?? Jeg mener, den ene er den andre i yngre/eldre versjon.

Ryktet sier at dukka hadde en fantasikjæreste/venn, i sen-tenårende, dvs rundt russetider. Er ikke det oppskriften på en forbanna taper så vet ikke jeg.

Kgid.

Xoxo

JM sa...

Jeg liker veldig godt å se trynet mitt på bloggen din! Selv om det havnet der helt tilfeldig, det bare er 3/4 av det og i nederste høyre hjørnet på et illustrasjonbilde. Jeg håper også at du er tilbake til de vanlige leserne dine så jeg slipper å scrolle enda flere meter når jeg skal legge igjen unyttige kommentarer som denne, som egentlig bare er tanker inni hodet mitt :)

Camilla sa...

Haha, du er så herlig!!

Anonym sa...

Håper du sletta _ALLE_ som du ikke kjenner. Ellers blir jeg sjalu. :(

Elise sa...

Til anonym: er det mulig å synke så utrolig lavt? jeg har ikke hatt kjæreste på fem år, og i hvert fall ikke i russetida. en fantasivenn? er du helt korka eller? skikkelig smart å snakke stygt om meg til linnea, ass! det setter hun sikkert pris på. helt utrolig hvor lavt folk er villig til å synke for å sette noen andre i dårlig lys, og DETTE var det du fant på? en fantasivenn? give me a f break.

Magnus sa...

Er du fra oslo? trivielt spørsmål, men du er kul og absolutely useless, så jeg vil vite mer.

Anonym sa...

Hva faen er det du har I panna?

Anonym sa...

sorry dama...du har fått nye lesere...hvertfall 1 ny.... den der Matrix tingen på tube er faktisk bra forresten....

Anonym sa...

kan du legge ut bilde av det bildet over red bull kiosken din?

Ingvild :) sa...

Hahaha, venta på dette innlegget!! Gratulerer så mye med prisen igjen, vet ikke om noen andre som fortjente den mer enn deg! Du og Elise er mine to yndlingsbloggere :)

maritmjau sa...

hahaha, for et fantastisk innlegg! :D

Anonym sa...

Undulater må ha mye varme.. hvis ikke blir det dyremisshandling, heller gi bort fugeln til sommeren kommer....

Henning sa...

@Elise: Hvordan klarte du å henge deg opp i det? Jeg har selv et par "fantasivenner", noen av dem er til og med ganske fæle, men jeg skammer meg ikke en millimeter. I stedet skriver jeg dem inn i tvilsom voldslitteratur, slik at de kanskje en dag kan marsjere ut i verden og tjene penger for meg.

Jeg tror du rett og slett bomma på poenget. Du er jo sjokkrosa, og representerer en kultur Linnea offentlig tar avstand fra. Da blir det nesten for enkelt å påpeke paradokset i at hun linker deg på forsiden sin, samtidig som det blir barnslig enkelt å forklare hele greia ut fra hennes trang til å provosere.

Uansett, det der bryr meg lite. Men trengte du å ta det personlig? Hvis det virkelig svir så ille når folk framsetter usanne rykter om din person, bør du fort som faen unndra deg offentlighetens søkelys.

Dette må avrundes med en floskel: "...han er i sannhet fattigst som dør uten fiender."

Monica S sa...

Redbull kjøleskapet var jo genialt.

Lille Bø sa...

Keen på å selge gavekortet på KOMA eller? Tjene litt cash istedet for å bruke på klær :P

Anonym sa...

Du e tøffast;)

Anonym sa...

DIGGER DEG!

mariellcelina sa...

Digge holdninga og bloggen din, stå på :-)

Ingrid sa...

å nei, er du en sånn en som stjeler andres jakker i fylla?! jeg fikk min jakke tatt en natt (men det var i canada, så jeg skal ikke skylde på deg), var litt sur da jeg våknet uten den. ikke at jeg vanligvis sover med jakke på, men... jeg håper noen får glede av den nå, hullete og gammel som den var. håper det var den papirkalde du mistet da? jeg likte diamenten din, jeg. ubrukelige ting er vanligvis mye mer gøy enn nyttige.

Anonym sa...

Eeenig om Mariah Carey - ÆSJ! Nå tør jeg ikke si mer i frykt for slakt, bare at jeg liker bloggen din og at diamanten sikkert funker fint som hammer. Man har stadig behov for en hammer.

Anonym sa...

Du likte egentlig de tingene du fikk. Men du vil ikke ødelegge det negative imaget ditt. Hah!

Annika sa...

Livet mitt ble komplett først når jeg fikk Mariah Carey parfyme i hus :D
Send den til meg

Sonja Dadam! sa...

Det der er ikke en diamant, det er en spektralstein! Jeg tror du kan reise i tid med den. Heldige du!

Tora sa...

syke syke menneske! :D

Aurora Meland sa...

Hei Linnèa, skal vi være venner?

Charli sa...

Digger bloggen din!!:)

Skal du selge ringen?:p

Anonym sa...

Oaaa! Hei linnea! Du er litt kul.

Ingrid sa...

Haha, Henning; jeg tror faktisk alle, inkludert Linnéa kan velge sine egne venner. Om Elise er over gjennomsnittet interessert i mote betyr ikke det nødvendigvis at det er alt som rører seg mellom ørene hennes. Med mindre du kjenner både Julia og Elise personlig, bør du kanskje tenke deg om før du slenger ut at "en ene er den andre i yngre/eldre versjon".

På en blogg velger en selv hvilke deler av livet og sin egen personlighet en vil dele - det er jo kanskje hovedtrekket ved en blogg, eller hva?

Men for all del, det her er opp til Linnéa, om hun etter dine kommentarer ser seg nødt til å dumpe Elise som venn, så skal ikke jeg legge meg opp i det..

Du ordlegger deg så flott, det er bare synd at du framstår som en komplett idiot.

Anonym sa...

Du er så bra, Linnéa!
takk for at du er (:

Sigrid sa...

Beklager å måtte skuffe deg, men jeg er ny leser..

Anonym sa...

Fatter ikke at du vant når du ikke engang ville vinne :S da burde heller noen som faktisk vil vinne vinne. prøver ikke å være frekk eller noe for jeg er ikke en sånn person som slenger dritt etter folk, men dette innleggegjorde meg bare sint, håper det var en spøk.

Anonym sa...

HVOR har du fått det Red Bull-kjøleskapet fra?? Jeg stryker med av misunnelse (nå er du vel fornølyd som har knertet en leser mer)!!

Linnéa sa...

Helene: Kan ikke love noe.

Eric Saade har jeg ei hørt.

anonym: Det er ikke en kjole, men en drakt. Den er fra ACNE.

Joachim: Jeg er alltid i veien.

Siri: Den er min.

Jeg kommer ikke til Tr.heim, hvorfor skulle jeg? Hvorfor spør du om det?

Jeg har ikke byttet ut Pepsi Max med red bull. Det kommer i tillegg.

Lene: Det er ikke noe hyggelig at du skriver det. Det er derfor jeg aldri blogger lenger, dere krever så jævlig mye. Jeg kan ikke finne opp kruttet hver gang, jeg får ikke betalt for å skrive, jeg skylder deg ikke noe.

Anonyme om Elise: At Elise skriver om mote i bloggen sin bryr vel ikke jeg meg om. Jeg kjenner henne på en annen måte enn dere gjør.

Nest siste anonym: Jeg er glad for at jeg vant.

frida sa...

vet aldri hva jeg skal kommentere.. men.. du fortjente bloggprisen mer enn noen andre :)

Olivia the chipmunk sa...

hahahah! digger deg så sykt ! du er super duper kul, !
keep it on babe!

Henning sa...

@Ingrid: Tusen takk for at du lot deg provosere. Jeg var redd for at jeg hadde begynt å miste teken.

Jeg finner det dog litt skuffende at du må putte andres uttalelser i min munn for å finne noe å plukke på, siden det gir meg begrensede muligheter til å svare uten å operere på samme nivå.

Når jeg tillater meg å påpeke motsetningen i at Linnea høylydt og i all offentlighet forkaster en kultur som hun selv lefler med, må det sees i sammenheng med at jeg driver med den samme sporten selv. Det finnes knapt grenser for hva slags styggedom jeg har å si om De Fine Menneskene, uten at jeg gjør noen hemlighet av at jeg henger med noen av dem på fritiden.

Hvordan du klarer å inbille deg at jeg ønsker å bestemme hvilke venner Linnea får lov til å ha, når min ordrette uttalelse var at "det bryr meg lite", det sliter jeg med å vri hodet mitt rundt.

Og til sist: Det er faen ikke min skyld at jeg er født med en IQ godt under snittet. Kan du ikke bare sole deg i glansen av å være smartere, uten å synes det er synd?

Anonym sa...

Jeg ville også heller DØ, enn å brukt den parfymen... ~blæh~

Line sa...

Kan ikke du drepe Supwekidzen snart?? Jeg hater han så vanvittig sterkt, og jeg tror du er den eneste som kan ØDELEGGE han!!!

Skreechie sa...

WHAT THE SHIT skjer med alle reklamene på bloggen din?
The party ended at 11, kind of.

Miranda Maria sa...

Fantastisk intervju! Jeg klarer ikke slutte å beundre deg. Jeg har ofte prøvd å skrive en kommentar her, men ender bare opp med å krysse ut. Tror jeg rett og slett føler at jeg ikke klarer å skrive noe som blir "bra nok" for deg.

Husker jeg gikk bort til deg på Hove, og det måtte jo være den dagen jeg slukte en halv flaske tequila. Husker ingen verdens ting, ser for meg at jeg oppførte meg som en liten idiotfjortis. Beklager om jeg gjorde det! Ville egentlig bare få frem at jeg beundrer deg og bloggen din, alt du skriver og mener og tenker.

Skulle faktisk skrive en kommentar og spørre om du liker Ellie Goulding eller Lissie, men så leste jeg at du satt på Lissie i intervjuet. 1 poeng til meg!

Men nå har jeg fått frem det jeg alltid har prøvd å fortelle deg, med litt ekstra. Mamma er fan av både deg og bloggen hun også, by the way. Ha det bra! :) (Gikk selvfølgelig gjennom kommentaren for å rette skrivefeil og omformulere setninger...)

Anonym sa...

Når kommer du på 4 stjerners middag???

Hannah sa...

Du er veldig flink til å blogge, og du er morsom. Du fortjente å vinne.

theasofiee sa...

herregud, du er for kul.

theasofiee sa...

herregud, du er for kul.

theasofiee sa...

herregud, du er for kul.

Jonas sa...

Ekte Linnéa lesere ftw!

Anonym sa...

BLOGG MER !!!
og ikke la det gå så lang tid mellom hver gang

Ingrid sa...

Beklager Henning, men jeg gikk rett og slett ut i fra at det du skrev var dine ord, og ikke andres.

Bare hyggelig å bli provosert, jeg har jo relativt lite å gjøre på som leter etter bloggkommentarer jeg kan svare på. Håper på en bedre dag i morgen!

Anonym sa...

spesielt at det er sånne fjortisbloggere som tar mesteparten av topplisten. du redder bloggnorge fra total katastrofe!

Anonym sa...

Dette var en blogg jeg faktisk liker! Fortsett sånn, creds til deg! ;)

Henning sa...

@Ingrid: Ehh... hæ?

Du siterte meg på et innlegg tydelig merket 'Anonym'. Faktisk sliter jeg med å se at noe av den lille tiraden din relaterer seg til noe som står på trykk under mitt navn i det hele tatt. Men for all del, du må jo gjerne poengtere hvor jeg:

a) Antyder at Elise ikke har noe liv utenfor bloggen

b) Sier at man nødvendigvis utleverer seg fullstendig i en blogg

c) Oppfordrer Linnea til å ta avstand fra vennene sine.

Gjerne med sitater, men husk at det må stå 'Henning' over den kommentaren du siterer!

CoCoLaTe sa...

Faen da, henning -,-" Du bruker opp hele plassen jo!

Henning sa...

Sorry, men når jeg treffer på duster, hender det jeg ikke klarer å la være å oppføre meg sånn som det. Jeg digger kommentarfeltet ditt, Linnea!

Ingrid sa...

Gratulerer med pris! Velfortjent!

Anonym sa...

Sjekk ut denne filmen!

Er det deg?

kjistinpus sa...

digger kranglinga over her. og de som kommenterer, og prøver å skrive på samme sure, fantastiske måte som du gjør. ler.

Anonym sa...

Kjæresten min er også fra molde! eeey!

Hestia sa...

Var fast leser en gang for lenge siden. Vi lever i to helt forskjellige verdener, men i den grad jeg har tid til å lese blogger, kikker jeg innom din en og annen gang også. Jeg har alltid likt bloggen og skrivestilen din. Nå er det morsomt å lese kommentarene også. Noen er gode, noen er mindre gode og noen prøver å skrive slik du gjør. Etterhvert fatter de vel at bare du er du...

Kikker helt sikkert innom senere også - and for what it's worth - Det er en god grunn til at du vant prisen. Det er vel derfor folk lar seg provosere :o)

Anonym sa...

HERREGUD!! snakk om åvære negativ at du lå på førsteplass kan jeg umulig forstå, har aldri lest så mye negativitet å utakknemlighet på en gang! du bær være takknemlig for alt du får!!!!! ikke bare klage over ABSELUTT ALT!

Anonym sa...

kjedelig innlegg...zzzzzzz..du var mye morsommere før,da det var et snev av selvironi i det du skrev..nå er du bare blitt høy på pæra.

Anonym sa...

Haha, fy faen, jente - du må være det mest patetiske jeg noensinne har hørt om. Og ja, du er en hykler. Stiller opp i blader,fotoshoots,tv,annet media, du tar imot priser og fortsetter å blogge samtidig som du sier du hater alt. sånne mennesker som deg får meg til å ønske jeg møtte deg i virkeligheten så jeg kunne gitt deg en skikkelig på trynet. du sier du er en hykler fordi du lever. vel, så dø da. da får du masse media skal du se! for du lesker deg vel innerst inne fordi du endelig får all oppmerksomheten du så desperat ønsket som liten. å snakke høyere enn alle andre gjør at folk legger merke til deg, har du funnet ut av. det er tragisk. du kommer mest sannsynlig til å ende opp alene,for mennesker som deg fortjener ikke en dritt.at folk "digger" bloggen din er enda tristere.hva skjer med verden vår når barn dør av sult hver dag,kvinner blir mishandlet,aids tar nok et offer...også får du lov til å gå på denne planeten??? jeg skjønner det virkelig ikke.
håper livet ditt suger.hade

Henning sa...

Bahaha! Classic. Internet. Tough guy.

Skulle ønske jeg var like tøff som deg. Da kunne også jeg framsette voldstrusler, viss i tryggheten om at anonymiseringen skjermer meg for enhver reaksjon. Faen, du er jo hard som spiker.

Misunnelse er virkelig ikke et vakkert dyr.

Siri N sa...

Hah, fantastisk, dette var et flott avbrekk fra sosiologi lesing. Jeg ler.

Forøvrig, disse flotte anonyme kommentarene tar hele kaka "håper livet ditt suger".

Ha en pepsi-full dag da.

Aurora Meland sa...

Det mange mennesker ikke forstår er at denne bloggen er fantastisk. Linneà har bevist at man trenger hverken slikke rævv eller like mennesker for å kommer seg opp å frem. Som hun sier selv har hun aldri hatt et ønske om oppmerksomheten, hun får heller ikke betalt for bloggen og kan skrive det hun vil. Dette er en veldig negativ blogg det er det ingen tvil om, det står også i bloggerens profil. Den er velskrevet og morsom, og bra underholdning. Så hvorfor rakke ned på forfatteren? Hun er like mye menneske som alle oss andre, og jeg vil tro, noe som også er nevnt, at hun synes kritikk er like kjipt som alle andre. Det værste med disse negative kommentarene er ikke kritikken, det er at det er anonyme dårlig skrevne kommentarer, som ikke sier noe annet enn at de synes hun er dust. Så slutt å les bloggen da, dere bidrar til å få henne opp på listen, ganske selvmotsigende? Jeg syner personlig Linneà er flott, jeg håper du har det bra i livet ditt, og bloggpriser og høy ranking er fortjent, så utrolig mye søppel som finnes i bloggverden. Takk for meg

Audrey sa...

Haha, beste grunnen ever til å ikke blogge. Og gratulerer med alt tullballet du vant. Ville ikke fuggern lukte som Mariah heller altså? Knegg... Aj låvv ju. :-P

Skuffet fast leser sa...

Trodde ikke du ville synke så lavt at du vil bli sponset av Redbull på lik linje som paradise-petter... epic fail!

Majken Helén sa...

100 kr for ringen!

Eline sa...

Hvis du skal bli med på ett eneste tv-program, så vær så snill å ta turen innom trygdekontoret. det hadde jeg elsket å se!

Vilde sa...

hahha, du e so konge!! ingen blogg e meir verdt å lese enn din ;-)

Anonym sa...

Eg er så einig med deg Linnéa, eg hatar når folk reiser seg før bussen har stoppa!!!!

Øystein

Sandra sa...

Kult at du blogger igjen! Jeg er en ny leser, og jeg synes du er veldig underholdene og flink! Jeg leser vanligvis ikke blogger, men din var så kul at jeg må gjøre et unntak!

Synes det er kjipt at du får så mange dritt kommentarer, noen mennesker har virkelig ikke evnen til å forstå ironi. Men det er kanskje prisen en må betale for å ha en helt awesome blogg?

Håper forresten Twitter finner veien tilbake til buret sitt igjen.

Anonym sa...

hvorfor virkelig du så nedverdigene da ? eller.... så kjip ? :P

Stine sa...

Når skal du være med på Trygdekontoret? Can't wait!

Anonym sa...

fy fader, tror jeg elsker deg

Anonym sa...

Av og til er kommentarfeltet ditt(nesten) like morsomt som selve innlegget det tilhører!
Liker kjolen din svært godt.
Amen.

Sofia

julie aida sa...

jeg gir deg gratis tak over huet i LA, GI MEG RINGEN!!!!!!

folkens: twitter bor hos meg pga personlige årsaker for øyeblikket (jeg trenger noen å snakke med).

Anonym sa...

Såret over at du slettet meg som venn på facebook...:(

B sa...

Nydelig!

Amalie sa...

<33

Elin sa...

Like at du blogge!!!

Kristin sa...

Kan jeg få den ringen?

Svein sa...

Digger bloggen din Linnéa! Er faktisk den eneste jeg klarer å lese mer enn et innlegg av. Jeg gir faen holdningen din er bare genial, selvom jeg helt sikkert ikke hadde tålt trynet ditt om vi hadde møttes hehe. Stå på!

Anonym sa...

okei, det her e vel et raart spørsmål, men hvordan utvikler man spiseforstyrrelser? misforstå meg rett, jeg har et skoleprosjekt om det, og der skal jeg filme at jeg kunn spiser like mye som en person med spiseforstyrrelser, men jeg vet ikke hvor jeg skal starte.. et svar hadde vært hjelpsomt

Nathalie Anker-Hansen sa...

Jeg liker bloggen din! Du har en rå stil, og jeg elsker ironien du bruker.

Ja jeg vet, dette var en utrolig orginal kommentar.

Anonym sa...

Til alle som bare rakker ned på Linnéa. Hva med å drite i å lese bloggen hennes hvis dere synes den er så dårlig, og ikke minst: DRITE i å kommentere hvis dere bare skal slenge dritt. Det er uansett Linnéa sin jobb. ;)

Hanne sa...

Altså, du kunne jo kastet de tingene til meg heller enn å bare "kaste" de. Jeez..

Blogawards er rare greier, men diamanten?! My preeecious.

Grattis med tapet av teite lesere som bare leser for å bli provoserte og kritiserte. Skjønner ikke at du kommer deg gjennom alle kommentarene her som det er, jeg.

Anonym sa...

Jasså frøken Myhre, ser i DB at du skal på Trygdekontoret, det kan jo bli interessant å se deg i fri dressur med noen forhåpentligvis oppegående medgjester. Har vært en del bra dølle folk innom der, hva i alle dager gjorde f.eks. rompe-Aulie der? Det var bare pinlig. Synes programmet ofte er ganske daft, hverken programleder eller gjester virker særlig engasjerte, det blir litt for snilt. Ønsker deg lykke til uansett, håper du får fyrt de opp.
Fant forøvrig "debatten" din med han über-maniske og særdeles anstrengende J-F Karlsen-gjøken i P3 underholdende, godt jobbet! Grusingen din av Superkidzen var også glimrende, hadde aldri sett fyren før, trodde nesten at det var en parodi. Men nei, han var ekte og i fyr og flamme og litt til. Jeg gremmes.

Ronja :) sa...

ELSKER BLOGGEN DIN! :D

Jo-AnnaStyle sa...

Kasta du det du fikk i goodie-baggen eller bare ga du det bort? Jeg haper du ikke kasta det i sopla fordi jeg synes det ville vaert veldig egoistisk

Anonym sa...

hva er det med all red bullen?

Anonym sa...

Alle må stemme på deg her!!!!!!
http://www.side2.no/imagevote/lypsyl/blog/

Anonym sa...

Vedder på at alle som skriver "lol" har du autoslett på! ;p Det eliminerer jo 60%, og sia du sikkert har sånn autojalla på "koz" og, så står du igjen med kuuuuun få comments, lixom!

Og det er faennmeg like bra! Gi gass mot konforme rosakjerringer!

L to the O sa...

ehm... du, nå kan vi jo stemme på bloggen din som "Norges mest elskede blogg" og du leder masse og kan vinne en tur til New York og en produktpakke fra Lypsyl (?), men du likte jo ikke New York sist du var der? Er det greit vi stemmer på noen andre selv om vi liker deg best? For du kommer til å vinne :)

May sa...

Digger bloggen din :O) Du kan muntre meg opp på min aller verste dag altså, ler meg flat. Stå på!! :OD

Noldus! sa...

Hei Bolla!
Se og skriv med shiiet på bloggen din:P Den er hysterisk bra. Liker at vi som lever i dagens postmoderne samfunn morer oss på din "bekostning". I know i do.
Men post mer shit, vi likere!

xox. Næt!