16. mar. 2011

Alt eller ingenting

Ja, ja, jeg får vel bare sette meg ned og produsere søppel igjen.



For øyeblikket sitter jeg på en café, fordi jeg ikke orker å være hjemme. Når jeg er på jobb, vil jeg bare hjem, og når jeg kommer hjem - kommer jeg på hvor mye jeg hater å være hjemme.

Jeg trodde jeg skulle i et møte her klokken 15, men nå er klokken 15:03, så da kommer hun vel ikke.

Men det gjør meg ikke noe å vente litt ekstra, jeg har levd med venting hele livet. Jeg vil faktisk anslå - at jeg til sammen har brukt åtte år på å vente på folk som kommer for sent.

Da jeg var seks, kunne mamma si at jeg skulle gå i bilen og sette meg, for nå var hun klar og vi skulle dra. Så jeg gikk og satte meg i bilen, og tretti minutter senere kom mamma.

For en stund siden spurte jeg hvordan det hadde seg at jeg alltid kom for tidlig, når hun alltid har vært så treg. Da sa hun:

- Da jeg var ung, var jeg også alltid for tidlig ute. Men til slutt skjønte jeg at det det var bortkastet tid, alle andre kom jo for sent uansett. Så jeg sluttet med det.




Og dere vil kanskje ikke tro det, men jeg har faktisk mistet et øye.



Her ser dere kanskje også at jeg har ganske lang panne, og dette ble jeg mobbet veldig mye for på barneskolen. Men det er bare at håret begynner litt langt bak, jeg lover!

Men uansett. I hele 6. og 7. klasse var jeg så redd for at noen skulle se det, at jeg gikk sånn i to år. Dette er helt sant.


Og da skrøt alle av meg og sa at jeg hadde fått så fin og kort panne.


Men i går, dere. I går drakk jeg mitt siste glass vin noensinne.

Men jeg var på The Streets-konsert og Lydverket-innspilling, og da må man drikke så mye at man helst ikke kan gå. For meg er det nemlig ikke et alternativ å dra på en konsert uten å være full som en sjømann, for da blir jeg bare stående og observere alle de andre som er fulle. Og fulle mennesker er det verste jeg vet. Derfor må jeg drikke for å bli en av dem.

Og når jeg blir full, oppfører jeg meg akkurat slik som dere oppfører dere til vanlig: som idioter.

Her er Mike Skinner i The Streets.



Etterpå dro vi bort på Lydverket igjen, OG DER VAR ALLE KJENDISENE. Så jeg slo meg ned jeg, ass.



Sønnen til Bjørn Eidsvåg ! ! !


Og så, tenkte jeg at jeg skulle prøve forlovelsesringen til Maria Mena litt.
Men det greide jeg ikke, så jeg mistet den på gulvet i stedet.
Og først så fant jeg den ikke igjen, men så fant jeg den likevel.

Ble ikke så bra bilde av det, kanskje.



Det er forresten veldig hyggelig at dere sier jeg pen på bilder, men det er ikke sant.


Wow, nå kom det en dame inn med lik genser som jeg hadde da jeg var ti år, faktisk. Grønn med bilde av en isbjørn, og skriften «SVALBARD».
Ganske sjukt.



Jeg begynner å bli ganske dårlig nå. Jeg har mest lyst til å ta tre sovetabletter og legge meg. Men dét! Det gjorde jeg på søndag, og på mandag våknet jeg faktisk ikke.

Apropos tabletter. I dag tidlig skulle jeg oppdatere tablett-brettet mitt, da jeg plutselig oppdaget at jeg har drevet og tatt RITALIN i stedet for antidepressiva en god stund. RITALIN er medisin for folk med ADHD, og jeg har ikke ADHD.



Jeg er så dum, ass.




Jaja, nå har jeg sittet her i en time. Så da kommer hun vel ikke, da.
Jeg får vel sende henne en regning i posten for bruk av min dyrebare tid.

192 kommentarer:

Anonym sa...

Du gjorde nettopp hele dagen min! Hurra for det:)

Tiril sa...

Jeg elsker søppelet ditt! Det er herlig!

Jørgen sa...

en slik svalbard-t-skjorte hadde jeg også!

betweentheiloveyous sa...

Da er det store spørsmålet - hvorfor har du Ritalin hvis du ikke har ADHD? :P

camilla sa...

Jeg trenger ikke antidepresiva når jeg har bloggen din! Du er kung!

Bob sa...

Ditt søppel er bedre enn andres folks beste blogging.

Anonym sa...

Nydelig tekst. Fint at du viser frem pilledåsa di. Jeg gjemmer mi vekk når jeg får gjester. Nå får jeg sjelden gjester, så det er ikke så farlig. En dag skal jeg også bli tøff og la den ligge fremme, og så skal jeg være tøff i kjeften, sånn som jeg var før og sånn som du er her på din side av det store Internettet.

Anonym sa...

Der, ja! Nå er du morsom igjen!

Bettina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tuva sa...

Du gjorde dagen min, som alltid.

Trine sa...

Du har så fine øyenbryn! :)

Linnéa sa...

betweentheiloveyous: det skal du bare DRITE I.

Malin sa...

du vet han inderen som fikk holde fuglen din?? er han egentlig vennen din? siden han er på det andre bildet sammen med deg på konsert også!

Emilie sa...

BRA søppel! :D

artpiece sa...

Ja, bare gni det inn! Meningen at jeg og skulle på The Streets, men så tok basillene meg på sengen.. Uansett, herlig innlegg, frøken LOL! Digger deg!

Anonym sa...

fapfapfapfap

Emma sa...

Elsker bloggen din !

Luna Anette sa...

Om DU har høy panne så lurer jeg virkelig på hva jeg har. Jeg burde være skalla.

KamillaK sa...

Folk som kommer for sent kan ta rennafart. Føler med deg, Linnéa.

AudM sa...

<3<3<3
hater å vente på folk. alle kom alltid for sent. senere enn to minutter for tidlig er forsent. uhøflig til 1000.
lurer litt på hvorfor du har adhd med liggende og jeg...

Vilde sa...

thanks for saving my day!

lisa sa...

Elsker søppel, jeg.

Du er fin og underholdene som alltid

Anonym sa...

Hahaha, lo godt av pannehistorien. :)

Anonym sa...

Må bare si at jeg i det siste har blitt fast leser av bloggen din. Første gang jeg var innom må jeg innrømme at jeg tenkte herregud. Der tok jeg feil, denne bloggen er jo kul! Du blogger annerledes enn alle andre, skriver ditt eget og sier akkurat det du mener. Jeg digger å lese det (ikke at du bryr deg uansett, da...) Stå på, Linnea!

Vilde sa...

Jeg liker søppelet ditt jeg. Stå på:) hehe.

Victoria Venbakken sa...

Jeg blir så glad når du oppdaterer! :D

Anonym sa...

Wow, du er så jævlig hot! For realz, lizm! Jeg er avstandsforelska i deg.

Karoline sa...

beste innlegget på lenge! haha. elsker deg..

Anonym sa...

Seriøst!! bloggen din er så kul at jeg stapper hodet nedi toalette snart!! du er kul ass.. ! :D :D woohooo!!!

Anonym sa...

Årh , du eeer så kul :D
It totally made my day at du skrev innlegg nå :3

alterrart.blogg.no sa...

Sånn pilleboks hadde eg også da eg var syk/miljøskadd or something like that.

Idag står den fremme full av knott sånn at alle skal bli sjokkert.

Annelin sa...

Digger bloggen din ! Go Linnéa !! :-)

Lisa sa...

Tidstyver kaller jeg dem som alltid er seint ute.. Deres handling sier indirekte at deres tid er viktigere enn andres. Om du trenger noe å være takknemlig for i dag, kan du i alle fall si du har sluppet å vaske hundedritt av halve stuegulvet. Det har jeg gjort. Og har ikke en gang hund.
Anyhoo, bra du er tilbake i kjent stil,savna det litt den stunda da ting lå nede her.

Flinke Piker sa...

Bedre med høy panne enn lav moral.

*barabisssj*

Yeah.

Anonym sa...

hahahahahahah

Anonym sa...

dreit meg nesten ut når jeg så det nye innlegget :-) love you

Anonym sa...

bra, bra :)

Anonym sa...

Jeg driter i hva du sier, du er pen på bilder.

Helene sa...

Jeg liker genseren din. Veldig òg!

Nora sa...

Jeg vil også ha sånn pillebrett-ting, hvor får man kjøpt det? ^^

Anonym sa...

For å påpeke noe du mest sannsynlig vet.. Eller påpeke og påpeke. Uansett, fant dette på wikipedia: "Ritalin ble tidligere brukt som antidepressiva, men dette kunne føre til dypere depresjon når stoffet ikke lenger ble tilført."

Men du? Kan ikke du liste ut noen gode bøker? Jeg tenker på bøker som er litt intellektuelt stimulerende. Har allerede lest Albert Camus, og tenker noe i den duren.

Anonym sa...

Så du kan hele dry your eyes du!

Anonym sa...

Hater folk som er for sene, men hvis det var derfor du blogget i dag tenker jeg at det ikke gjorde så mye.. Digger deg!

Stine sa...

elsekr bloggen og har vært fats leser i en evighet.

kunne du lagt ut noen gode musikk-forslag? har merket at du hører på ganske mye det samme som meg.

Karoline.. whatever sa...

Nå har jeg runda bloggen din, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt.
Jeg blir vel sittende å oppdatere bloggen din hvert sjette sekund i mattetimene, istedenfor å bare fortsette å trykke på Eldre innlegg.
Uansett, det var gøy så lenge det varte!
Du er awesome. Panna di er forresten veldig fin, it made my day :D

Ingvild :) sa...

Søppel <3

PS: Det siste bildet var nydelig..

Anonym sa...

du er genial

Anonym sa...

DU ER ET STYKK HERLIG MENNESKE

Anonym sa...

Jeg leser og humrer.

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=skb2gKR7rOk

OlvieMeeSweetLee sa...

U made my day beauty! du er helt herlig på alle bilder!
du er sykt genial!
spesielt med det øye! <3
luvu!

Alina sa...

Hahaha! men hvordan fikk du tak i ritalin hvis du ikke har sykdom for det da? :P
er du og Chirag sammen??

Hege sa...

Du er så tøff! :-) herlig person!

Anonym sa...

digger deg! :D

Lisa sa...

Jeg trodde det var livsfarlig å kombinere antidepressiva med alkohol?

Anonym sa...

Du er flink å skrive! Du er tøff og du virker ikke redd for hva andre synes, og det er bra, i tillegg til at du er original :-)

Linn sa...

du er SØT

Anonym sa...

Chirag igjen? Skulle han levere tilbake Twitter or what? Eller er han bare linselus? :?

Ylva sa...

Don`t ever stop! :-)

Anonym sa...

Digger deg, Linnéa:) og jo, du er pen på bilder.. End of story.

Anonym sa...

Glad for at du produserer mer søppel. Fine greier!

Thorbjørn sa...

Hva ville verden vært uten søppel? Tenk så kjedelig :) Og du har akkurat passe høy panne.

Anonym sa...

Herlig innlegg! Dette er den eneste bloggen jeg leser jevnlig. Du er genial ;)

Anonym sa...

Datarock-joggedress kombinert med tekst om deg er en super kombinasjon.

Elise Christina sa...

OMG sånn t-skjorte hadde jeg også! og bestefaren min har og bruker sin enda <3

Aida sa...

Cipralex er tingen og det er du også. Aldri slutt med bloggingen, for hvis du gjør det så har jeg patetisk nok ingenting å leve for.

Anonym sa...

Hei!
Jeg vil anbefale noe som heter tankefeltterapi. Om du har det tungt så kan det være verdt å prøve. Har hjulpet meg masse og lært meg mye. Tror det kunne vært noe for deg, uten at jeg kjenner deg noe særlig. Og du er veldig pen på bilder, bare så du vet det.

Lise sa...

Jeg ler og gråter på samme tid når jeg leser bloggen din. Kjenner meg så utrolig godt igjen i så mange av situasjonene og følelsene du beskriver, både f.eks. vanlige hverdagslige situasjoner og det at jeg selv også har anoreksi. Du får alt til å bli så ekte og ærlig. Det tragiske blir morsomt, men fortsatt saklig og ekte. Når du tar opp temaer som psykisk helse, som desverre er så "tabu", får du det til å bli så naturlig (som det også ER, vel og merke). Du er fantastisk, mer ekte, fornuftig og smart jente skal man lete lenge etter! Skulle igrunn ønske jeg var like smart som deg, jeg :) Stå på!

Anonym sa...

Du forsøpler bedre enn de fleste!

Emilie sa...

Jeg elsker deg. Tuller ikke engang.

T sa...

<3

marie sa...

digger bloggen din!

Mor sa...

Da kan jo f.eks si at det er meg som har lagt igjen et brett Ritalin da jeg var på besøk. Sorry at du måtte vente i bilen da du var lita, men du maste sånn vettu. Og fem minutter for et barn, føltes sikkert som en halvtime.
Håper du forstår.

Katrine sa...

Ser man det!

Jeg håpet på underfundighet og ironi, og der var'n tilbake ;)

Anonym sa...

Digger bloggen din, og digger enda mer at folk blir provosert av søppla di :)

Therese sa...

Lina:
"Jeg vil også ha en sånn pillebrett-ting"?? Hvorfor det? Fordi den er så fin..? Besta har en sånn. Du får for øvrig kjøpt den på apotektet, 149 kroner. Og så kan du kjøpe mange fine piller med smileys på og putte oppi!

Anonym sa...

Det var veldig mange piller. Håper du har det fint. Du har kjempebra humor. Jeg humrer godt av pannehistorien. Husk at man selv kan bestemme seg for å være lykkelig :-)

Iselin sa...

jeg digger deg

- klem iselin, bergen

BMA sa...

Hvor lenge har du tatt Ritalin, og hvor mange ganger pr. dag?

Da jeg tok 3x10mg (som er normal døgndose) ble jeg alltid deprimert og apatisk når kvelden kom. Hadde ikke lyst eller energi til å gjøre noe som helst, ville ikke spise noe som helst, etc... livet ble rett og slett skikkelig kjipt.

Så du bør kanskje la være å ta de fremover, om ikke legen din mener noe annet (hvis det var han du fikk det fra da) :)

Leah sa...

Du er så bra, du. Rett og slett helt fantastisk. Ønsker deg virkelig alt godt, hva det enn måtte være. Lenge leve Linnéa!

Jente-28 sa...

hahahaha! ville bare si at JEG ELSKER DEG :-D scrollet meg ned til kommentarfeltet for å kommentere først, så lese. for jeg vet allerede at innlegget er bra:D herlige bilder;))

julielisabet sa...

Haha, Dritbra Linnéa!
Elsker bloggen din, og synes du er driitkuul! fette bra !

Anonym sa...

Produser søppel så mye du vil, du. Jeg liker deg!

Anonym sa...

Jeg vil også egentlig bare si at jeg elsker søppelet ditt. Det er befriende deilig å lese at andre er like bitre og usaklig som jeg, og det at du har fått en så stor leserskare av det er fantastisk.

Trine-M sa...

Folk som lar deg vente, stjeler tid fra livet ditt. Slemt !

Anonym sa...

Haha, du gjør virkelig dagen min super med alt båset ditt :))

Lisette sa...

Jeg leste inlegget i popsalongen om da dere hadde bare egil på besøk. Husker Arne går mot døren selv, dette fikk meg til å huske en ordentlig grov sang flere av oss drittungene sang rundt om i skolegården. Husker bare litt av teksten, men lurte på om du visste om den og evt.hvem som har laget den?
Den går som dette: ..."Han slang kukken sin på bordet"...et eller annet og bl.a "kom skal vi lage flere" (lage barn altså) også sier de noe om at den er tjukk osv... En ordentlig grovis, som ikke skulle berørt barns ører...

Anonym sa...

haha du er utrolig flink til å skrive =)

Anonym sa...

Det er så mange sier at du ligger med chirag fra Karpe diem. er det sant ??

ingridmj sa...

Å gå på cafè alene er fantastisk.

Anonym sa...

Til anonym som tror det er livsfarlig å drikke når man bruker antidepressiva:

1. Anbefaler deg å google dette
2. Da hadde jeg vært død for lenge siden
3. Det står kanskje i et pakningsvedlegg, men der står det også mye annet piss.

Håvard sa...

Tusen Takk ^^

Anonym sa...

Du er FANTASTISK!! Nothing less!

Anne Marie sa...

Jeg blir så glad når jeg ser du har skrevet et innlegg, digger måten du skriver på! :)

Anonym sa...

Hvor mange har sagt at du ligner på Evan Rachel Wood?
Uansett du er dødskul!

Anonym sa...

Ser ut som du bruker en veldig tungvint måte på å dosere medisinen din. Istedet for å dra ut lokkene for hver eneste dag, fins det ett lokk på siden som du kan dra ut istedet og deretter dra ut hele brettet, dosere det og sette det inn igjen :)

Hilsen Helene

Jane sa...

Bra, Linnèa!:D

Randi sa...

Uansett hvor mye jeg hater å innrømme det, har jeg blitt avhengig av bloggen din.
Tok meg faktisk i å bli irritert på deg da du hadde skriveopphold, selv om jeg beundrer deg for å prioritere kvalitet foran kvantitet.
Du viser gang på gang at DU ikke behøver oss lesere, det er vi som behøver deg i hverdagen!
Stå på!

Ps.: jeg kan slutte når jeg vil....

Anonym sa...

Takk <3
Det var slemt gjort mot deg!

Anonym sa...

lang panne e jo fint! :D

Anonym sa...

Du er utrolig pen, Linnéa! :)

Mia-Sofie sa...

Hah - digger søppelet ditt! :)

ChristinaO sa...

Blir så glad når du oppdaterer. Du er awesome :-)

Anonym sa...

Det ser ut som du har Acromegally på det "anti-fine" bildet diit.. Ja, slå det opp :-) LL

maicen sa...

Du er veldig morsom, du treffer en samtidsnerve med tekstene dine. Håper at du fortsetter lenge!

mvh

Anonym sa...

Takk for et innlegg :)

Jonas sa...

Blir det for dumt å skryte av at jeg og hadde en slik genser?
i allefall; hvorfor gidder 106 folk å kommentere? Jeg trodde bare det var jeg som var dum nok til det ass.
106 KOMMENTARER PÅ UNDER ETT DØGN? NERDER!

Silje sa...

hver gang jeg leser innleggene dine ler jeg til jeg griner! serr, jeg elsker bloggen din<3

Silje sa...

hver gang jeg leser innleggene dine ler jeg til jeg griner! serr, jeg elsker bloggen din<3

Sandra M. A. sa...

Fint Cipralex-brett borti der. <3 Hva skulle man gjort uten antidepressiva, liksom.

Dea sa...

Jeg er innmari misunnelig på The Streets-konsert, og veldig enig når det kommer til andre fulle mennesker. Jo flere ukjente mennesker det er på et utested, jo mer drikker jeg. Enda verre er det på konsert, noe som gjør at jeg gjerne ikke husker noe av den i ettertid uansett..

OG! Jeg digger mammaen din!

Ellenpellen sa...

Koselig å lese et "litt mindre" destruktivt innlegg igjen :) Cipralex? Fungerte greit på meg en stund, men så ble jeg rett og slett hjernedød og fikk lavt stoffskifte og la på meg. Sluttet visst, og pjoff ned i vekt og normalt stoffskifte. Anbefaler deg heller wellbutrin, (om du vil beholde hjernen din da og ikke miste alle følelser). Regner med Ritalinen spliffet opp humøret og hjerneaktivitet :) hehe, om du ikke plukket opp et tomt brett fra plata.

.anna elisabeth sa...

HAHAHA, jeg gikk sånn med panna i et par år jeg også!!

Jeg digger deg!

HENRIETTE SAMUEL sa...

Du e digg på bilder, gr gr, sier katten. FORTSETT Å PRODUSER SØPPEL, YOU MAKE MY DAY

Påsan sa...

Søppel? Du kunne ikke lage søppel om du så prøvde :) (ikke en utfordring altså).

Anonym sa...

Ang alkohol og antidepressiva:
1. Jeg har googlet det. Og fikk bekreftet at alkohol kombinert med antidepressiva er en dårlig idé.
2. Livsfarlig var å sette det på spissen; jeg ville få frem at det var en uheldig kombinasjon.
3. Jeg driter egentlig i om du kombinerer alkohol med antidepressiva

Mis'lykke sa...

Vi går på samme piller jo...jeg kunne tenke meg noen fler igrunnen.

Anonym sa...

Et hyggelig og avslappende innlegg... Så synd hun ikke kom da, hva nå enn møte skulle handle om..

Du er veldig søt synes jeg!

Antidamen sa...

Jeg husker ikke om jeg har kommentert her før, men du er et stykke bra kvinnemenneske. Jeg liker ikke folk, sånn rent generelt, men jeg liker deg. Du liker heller ikke folk, sånn rent generelt, så du liker sikkert ikke meg, men det får bare være. Litt selvrespekt får man ofre for å rose andre :)

(Forresten: Jeg har også høy panne! Men vet du hva, forskerne har jo funnet ut hvilke ansikter som scorer høyest/er mest tiltrekkende, og da var utrolig nok høy panne noe som gikk igjen! HAHA!)

Syrtveiten sa...

To spm: 1. Hva drakk du på den kaféen? 2: hvorfor har du fått Ritalin hvis du ikke har ADHD? Funker det mot andre ting også?

Kine sa...

Haha, du er lættis! Natta!

Katta sa...

Til Syrtveiten:
1: Hva får du utav å vite hva hun drakk?
2: Se hva mor svarte lengre opp.

Og er du ikke for gammel til å leke på slike kommentarfelt?

Selina sa...

Jeg liker også drittbloggingen din. Og gratulerer til meg som skrev min første bloggkommentar (edru).

Anonym sa...

Du er så konge!

Anonym sa...

Hahahaha, lo godt naa! :D

Anonym sa...

Ka i HÆLVÆ...

Har alltid trudd dette var bloggen til Linni Meister jeg.

Har du adressen Linnea? Neida. jeg fleiper

Lo du? ikke det nei. bombe.

Hilsen Kongen av Molde

sjeroks sa...

Er ikke Ritalin en form for speed? isåfall må du jo ha hatt det veldig morsomt når du blandet det med alkohol;)
Takk for nok ett underholdende innlegg;P

Anonym sa...

når begynte du å gå til psykolog? og er du deprimert? har du fått diagnosen liksom?

Anonym sa...

ang alkohol og antidepressiva:

1. Det kommer sikkert an på hvilken medisin du går på. Det finnes temmelig mange ulike.
2. Man må lære og lytte og kjenne til sin egen kropp da man fort kan bli fullere.
3. I mitt tilfelle fører altfor mye alkohol kombinert med opptrapping (dvs før kroppen har tilvendt seg dosen) til en vrengende magesekk dagen derpå. Ikke minst at man blir veeeeldig full av ikke så veeeldig mye alkohol.

Anonym sa...

Du byr virkelig på deg selv! Herlig.

Gaute sa...

Det er utrolig irriterende når ikke folk kan komme på tia! Godt det finnes piller mot alt.

Merethe sa...

Du er genial!

Marius sa...

http://www.dagbladet.no/2011/03/18/kultur/debatt/kronikk/adhd/15864638/

Marianne H sa...

Jeg lurer på litt knyttet til antidepressiva.

Hvordan/hvorfor ble du "satt på" antidep.?
Var det etter du hadde gått til terapeut/psykolog som kom til at du kunne ha fordel av det? Eller var det sånn at du fikk det foreskrevet at lege og deretter gikk til psykolog for å følge opp?

Jeg har hatt spiseforstyrrelse selv og gikk hos BUP men derfra ble jeg skrevet ut for noen år siden. Har siden flyttet hjemmefra og studerer i en annen by. Jeg opplever at depresjonen er kommet tilbake og at jeg ser tendenser til at mathysterien kan komme tilbake også. Humøret mitt går opp og ned i bølgedaler, og jeg er enten kjempeglad med venner eller dritdeprimert hjemme alene. Jeg orker ikke ustabiliteten lenger. Jeg er så lei av å være lykkelig i det ene øyeblikket og så føle at ingenting betyr noe i det neste og at jeg er alene.

Jeg vil ikke at du skal tro at du har gitt meg "lyst på lykkepiller" liksom, men jeg husker at du har skrevet at med antidep. er ikke liksom skalaen så stor lenger - du er ikke lenger så langt nede, men heller sjelden veldig langt oppe? eller noe sånt? At humøret er jevnere liksom? Jeg har så lyst på litt mer stabilitet. Jeg er som sagt så ekstremt sliten av å være helt på bunn/helt på topp, jeg mister helt energien av det.

Jeg vet ikke helt hvor mye som helt konkret ble spørsmål av dette jeg har skrevet nå, men om du vil så si gjerne noe helt generelt om det.

Kjersti sa...

"ADHD-medisiner på avveie" leste jeg på dagbladet.no

Noe du vil fortelle?? ;)

Hehe koser meg med bloggen din, Linnèa

Caroline sa...

aah, ja det var en veldig god ide å sende henne en regning ;)

Christine Lövendahl sa...

hahah til og med når du prøver å se SKIKKELIG støgg ut så ser du bare ut som en skjønn liten furteunge :p søøøt :)

listegal77 sa...

Hurrraaaa hun er tilbake!! Den første setningen var best haha, så fortsett og produsere søppel. Det er du BEST på!

Anonym sa...

Jeg har blitt skikkelig hekta på bloggen din, liten tvil om det.. Før midt i februar hadde jeg aldri lest ett innlegg her (og knapt i noen annen blogg heller), etter det har jeg brukt utallige timer på å lese bakover i innleggene her.

Du skriver skikkelig bra, intelligent (og samtidig ikke :P) og sykt underholdende! Ikke ofte jeg ler høyt alene, men du har fått det til opptil flere ganger :D

Anonym sa...

betweentheiloveyous: det skal du bare DRITE I

hæhæhæhæhæhæhæhæhæhæ! in your face! spiller sikkert i korps...

Anonym sa...

Kjempekul blogg! Du har sykt bra humoristisk sans, altså xD

Anonym sa...

boktips til deg: The hunger games
kaya scodelario bl.a var på audition for hovedrollen i filmen som blir en av de største i 2012.

Anonym sa...

Kan du ikke snart ha spørsmålsrunde igjen? :)

Anonym sa...

Hva synes du om at Rachel Nordtømme fikk være med i 4-stjernes middag, og ikke du?

Anonym sa...

Du er fantastisk

Anonym sa...

dette begynner nesten å føles litt vondt å lese. Vi godter oss over din negative holdning til verden, som faktisk er depresjon.. :/

Izz sa...

Linnea, hva tenker du om at DU som er KJENDIS ikke er med i 4-stjerners middag, når Rachel Nordtømme, som egentlig bare er sammen med Petter Northug, får være med? Jeg kjenner vi må mane til kamp! ELler har du mista lysta på å være med der?

Anonym sa...

Hvem er vel rachel n... kjæresten til en skiløper, som stjeler all oppmerksomheten han burde ha... og gjør seg kjent pga han. Latterlig!

Anonym sa...

Marianne h - jeg har hatt angst og opp og ned humør. Med anti blir ikke hverdagen så tung... hjelper veldig på angst. Noen få ord... :)

Anonym sa...

fyfaenduerkuuuul:) aldri slutt å blogge!:)

Liza sa...

Du skriver utrolig bra (skulle ønske jeg var like flink). Kjenner meg liksom igjen i mange av situasjonene og tingene du skriver om.

Sandra Looove sa...

Flink pike! <3

Elisabeth sa...

aldri opplevd maken til musikk- teft..takk! når jeg først er her så bør jeg vel nevne at skrivinga di har fått meg til å flire mer enn ett par ganger. du & frank & casper forever.

Mike sa...

FIkk bare lyst til å si at go easy on lykkepillene. De kan i seg selv føre til selvmordtanker.
Ville bare si det, har ikke prøvd dem selv, skjønner godt at mange tyr til dem, life's a bitch, men vær klar over bivirkningene. Skal ikke si at en nydelig, intelligent og fascinerende jente som deg ikke trenger dem i en periode. Hva vet jeg. Annet enn at jeg LIKER veldig godt det jeg leser og ser her av deg. Klem!

Anonym sa...

Det er godt å være i godt (?!) selskap; gocryemokids DOT com må sjekkes ut;D
Forøvrig ingen som helst offense intended, håper det ikke blir tatt ille opp.

Anonym sa...

Jeg synes du er så hysterisk morsom! Sjekker bloggen din hver dag med et lite håp om at du har laget et innlegg :P Blogg, blogg, blogg!

JulieandRomeo sa...

DU må begynne å legge ut flere innlegg! Har ikke kommet noe innlegg på 3 dager nå!

Sophie sa...

Off, jeg har også veldig høyt hårfeste som det heter på fint, og det gikk selvfølgelig ikke mobberne hus forbi... Skal prøve det "sperre-opp-øynene"-trikset ditt. ;)

By Celina - konkurranse!! Vinn Dior Amber Diamond 002 highlighter!! sa...

Morsomt at du faktisk tok bilde av isbjørnmennesket!! :D

Anonym sa...

Dagens høydepunkt!

Anonym sa...

ganske så ny tv-serie på tv-norge: shit my dad says

minner meg om deg.

hannabanana sa...

blogg!

Anne sa...

Jeg burde have læst konkursret og kautionsret i denne weekend, men faldt over din blog i stedet. Nu har jeg læst hele bloggen, og glæder mig til mere =)

Som en anden også har kommenteret, så har du pæne øjenbryn! Tegner du dem op eller plukker du dem sådan? De ser helt anderledes ud nu, end de gjorde på de gamle billeder af dig...

PS: Din fugl er sød! Jeg havde også en blå undulat engang, men brækkede ved et uheld dens vinge ='(

Anonym sa...

HVORFOR kjenner jeg ikke deg? du er så sinnsykt kul.

marie sa...

du må blogge!!

Anonym sa...

http://antarctica.no/blog/

Ingrid sa...

Du er HERLIG!

Anonym sa...

Haha, du er tøff! Men det vet du vell?... :)

Anonym sa...

Anbefaler alle til å ta en titt på denne bloggen og se om de ikke kjenner igjen en ;) http://antarctica.no/blog/

Anonym sa...

BITCH, yu make me laugh!

Smartingen sa...

"Og fem minutter for et barn, føltes sikkert som en halvtime."

Hehe, morra di er nesten like morsom som deg! Men bare nesten da :-)

Anonym sa...

Fyfaen, du er helt rå! You make my fuckin' day!

Anonym sa...

Slik tablettbrett hadde bestemora mi òg. Før ho døydde.

Roberto sa...

Du har sikkert allerede fått det med deg, men tenkte det var best å advare allikevel: Charter-Svein er med på 4-stjerners denne uka :S

TVN har virkelig sluppet opp for kjendiser nå :( Om dette fine programmet skal overleve en sesong til må de ha vett nok til å ha med deg - Superkjendis og alt tingen...

Anonym sa...

Håpløst med folk som kaster bort tiden din altså.
Tenkte jeg skulle bidra og kaste bort enda mer:

Ta en titt innom bloggen min(noe du sikkert ikke gidder)
Her finner du:
-Ingen kule kjendisvenner
-Ingen dyre merker
-Ingen trutemunnbilder
-Ingen søte husdyr
- Ingen bilder av meg og vennene mine som poser

http://.astudentlife.blogg.no

Wow, svært lite interresant med andre ord!
Ha en fantastisk dag, ciao!

Anonym sa...

http://2.bp.blogspot.com/-g2dq0wK93Vg/TYDWw9hANEI/AAAAAAAAKa4/BVpFBn8nu40/s1600/Bilde%2Btatt%2B14.03.2011%2Bkl.%2B16.58.jpg


ligner superkidzen på en prikk!

dinjente sa...

du er herlig!
Digger deg, øye historien gav med dagens latter! <3 elsk

Anonym sa...

Er du sammen med Kong Halvor?

Linnéa sa...

nora: sikkert på apoteket.

anonym dry your eyes-kommentator: JA! Dry your eyes <3

stine: du må sjekke ut last.fm-profilen min! Jeg heter linniiie.

alina: Jeg fikk det av mamma. Nei, jeg er ikke sammen med Chirag, herregud.

Lisa: Da skulle jeg i tilfellet ha vært død for lenge siden.

Lisette: Beklager, men det husker jeg ikke. Forsøk det første albumet deres.

Ja, jeg ligger med CHirag.

Helene: Nei, jeg bruker dosetten på denne måten for å bruke lenger tid. Jeg er litt sånn.

Izz: Har sluttet å se på det.

Om jeg er sammen med Kong Halvor? Nei, men jeg skulle ønske jeg var det.

Takk for kommentarer <3

Sofsen sa...

Jeg har samme panneproblem. Og gikk for så vidt rundt med øyenbryna i panna en stund på barneskolen selv.

ADHD-power!

Anonym sa...

Duu Linnea.

Jeg lurer på en ting, funker antidepressiv? Hvordan virkning har det? Er det slik at det nøytraliserer følelsene dine på begge veier- altså både de triste men også de glade? Slik at du egentlig aldri får et høydepunkt på noen som helst følelser?
Håper du svarer..

Fjøl sa...

Vettu hva..du skriver så ufattelig bra...sitter her å humrer med meg selv rund 54 ganger per avsnitt...

Og jeg blir så glad når jeg ser at noen andre også har "lang-panne-komplekset"...Mamma har alltid understreket at jeg har ufattelig lang panne...jeg var så dum at jeg sa det til alle vennene mine...de hadde aldri lagt merke til at jeg hadde en panne som faktisk var like lang som resten av trynet mitt siden jeg hadde en pannelugg på størrelse med en "heste-hale" som dekket over faenskapet...whatever...angret på at jeg sa det for har fått hørt det siden...mamma sa også at det så ut som om jeg hadde fått en fjøl i bakhodet da jeg ble født...eg eier ikke bakhode...det har i alle fall du...og jeg har lang panne i tillegg..jævlig gøy. Heldigvis har ting forandret seg litt med alderen..

Men blir glad av å lese bloggen din i alle fall...

Anonym sa...

OMG!

My sa...

Söt!

Anonym sa...

På onsdag satt jeg på et seminar med TOHUNDRE mennesker og vurderte om jeg for en gangs skyld skulle ta mikrofonen og stille et spørsmål. Hellet mot nei.. Så tenkte jeg at hvis du hadde blogget så skulle jeg gjøre det. Så hadde du faenmeg blogget, og jeg spurte et spm.

Anonym sa...

Hvorfor ble ikke du med da vi ble med mike skinner og gjengen på drinker i hotellbaren på thon hotel opera?

Anonym sa...

Er du alvorlig eller "normal" på bilder er du pen, lager du grimaser er du sjarmerende =)
Og foresten, det å ha litt høy panne er utrolig vakkert, syns nå hvertfall jeg som har en normal kort panne!

Anonym sa...

Er så rå de ansiktsuttrykkene der. Hadde dævva hvis jeg hadde våkna opp ved siden av det der. Titei liksom, her kommer jeg:)

Sjekk ut det nye konseptet til meg (Lars Brekke) og Hans Skovholt med tittelen VivaDiva!

KEPP IT UPP!

Anonym sa...

Våknet opp i dag og tenkte at jeg hadde ETT nål for øye. Lite sjelden at man bare har ett mål for øyet. Ble til at jeg bare stakk innom PRIX (som er MIN favorittbutikk) og tok med meg et par STORE agurker og dro hjem (Gudene vet hva jeg skulle med STORE agurker (IKKE tenk KOFFFFERT)) Sitter og spiser DIPP da (IKKE tenk koffert) og leser bloggen din. Haha dævver innimellom, FØNNIE henmerkninger og observasjoner. Sjekk ut den nye hjemmesiden min: KLAMYDpiaLyche. CUM

Terese sa...

Personlig så HATER jeg å måtte vente på voksne folk som aldri respekterer et avtalt klokkeslett!

Korpsnerden sa...

Anonym: Slutt å bland korps inn i dette, din dumme dumming.

Du får sagt det Linea, stå på :-)

Anonym sa...

Linnéa, ass! <3 DRITBRA!