12. mar. 2011

Hvorfor blogger du ikke???

Blogge? Jeg har vel aldri blogget. Jeg har bare skrevet, jeg. Og en dag, kommer jeg til å skrive meg ut av denne dritten og ta ansvar for mitt eget liv.

Og nå vurderer jeg egentlig å ta affære med kommentarfeltet og fjerne det helt, for NÅ, dere! Nå er dere slemme mot jeg! Faen ass, kan dere ikke bare komme og TA MEG i stedet?

Jeg kan godt fortelle dere hvor jeg bor hvis det gjør det lettere for dere. Det er mye bedre om en av dere tar livet av meg, så slipper jeg å gjøre det selv.

Her om kvelden gikk jeg for eksempel rundt om i byen for å finne måter å ta livet mitt på. Først spaserte jeg i bakgatene på Grønland, langs Akerselva og litt rundt Oslo S. Men en ting skal dere bare vite: Det skal være svært vanskelig å få arrangert et drap i dette herrens år 2011. Spesielt i boblejakke.



Så jeg begynte å gå hjemover i stedet, hvor jeg stoppet under alle rasfareskilt for å gi rasene en ekstra sjanse.





Jeg vurderte å ta en svipptur innom NRK og henge meg i flaggstangen deres, men da var det så kaldt at jeg ikke orket.

Idioisk nok kom jeg hjem til slutt, og fant ut at det eneste jeg hadde oppnådd - var likfingre.
Kall meg gjerne ekkel, men dette er et syndrom jeg er medfødt.



Dagen etter gikk jeg til psykologen min i stedet. Jeg må jo snakke med noen, hvis ikke kommer jeg jo til å ta livet mitt! Ikke at det gjør noe for meg, men mamma hadde sikkert blitt litt lei seg. Og så har jeg jo Twitter, det ville ha vært uforsvarlig av meg å si farvel nå. Dessuten har jeg tre måneders oppsigelsestid på leiligheten, og jeg har ikke fått lønn enda for denne måneden, så jeg måtte uansett ha ventet litt.

Her er jeg på venterommet til psykologen min. Lurer på om han har lest alle disse bøkene. Det har han sikkert. Psykologen min er dritsmart!



Apropos Twitter. Her danser jeg med Twitter.



Og nå må dere seriøst se bort.


Her låner jeg bort Twitter til en inder.



Jeg skjønner for øvrig at jeg, som er så svak på akkurat dette med kritikk - antakeligvis ikke burde google meg selv. Men her om dagen, var jeg allerede så langt nede i kjelleren at det kunne umulig skade. Da fant jeg denne herremannen:



Så jeg fant brukerprofilen hans, og kunne lese at han blant annet hadde tre katter.
Så fant jeg telefonnummeret hans, og ringte.



Først bare spurte jeg om litt løst og fast, hvorpå jeg presenterte meg som Linneas manager. Så spurte jeg hva som var galt med bloggen min.

- Det er bare piss, sa han surt.

??????????????????

- JEG SKAL TA KATTENE DINE! skrek jeg.
- HVA SA DU??? ropte han forskrekket.

Så la jeg på.


Deretter fikk jeg en mail av ham, som spurte om jeg visste noe om telefonsamtalen. Det gjør jeg ikke, jeg vet ikke hva du snakker om.

Faen, jeg vet jo at dette verken er interessant eller relevant for noen som helst. Men den informative biten har jeg aldri praktisert, og jeg ønsker ikke å utrette noe som helst. Jeg vil bare snakke om meg selv, jeg, i stedet for å følge de sosiale spillereglene og oppsøke vanlige mennesker. Dessuten vil jeg vise dere bilder av meg selv.

Her fra en photoshoot jeg hadde med Ine Målbakken/Fotografine
Sminke: Anette Gulbrandsen.













Dette har jeg tatt selv!



Peace up, A Town

497 kommentarer:

Ingrid sa...

Jaa, du blogget igjen! Nå ble jeg glad! Fortsett med det :)

Anonym sa...

<3

Veronica Bremnes sa...

Jeg liker deg :)

Anonym sa...

SØTA<3

Anonym sa...

du er helt fantastisk. må nesten legge til at bildene du tar selv er de desidert fineste

Anonym sa...

Stå på!

lina sa...

wow, for en modell! du er vakker

Anonym sa...

<3

Anonym sa...

Så pen du er! :)

Anonym sa...

Utrolig fine bilder av deg - spesielt det første! Du er skikkelig pen.

Anita sa...

Skjønner at du blir frustrert av all masinga :( Og den første kommentaren her beviser at ikke alle som leser det du skriver er så skarpe...

Anonym sa...

GULL!!!!

lea alstad sa...

nå reddet du livet mitt, trodde jeg skulle dø når du ikke "skrev"!

jeg DIGGER deg!

Anonym sa...

Du er digg!

Anonym sa...

hvordan gikk det egentlig med militærplanene dine? Leste et sted at du hadde vært på sesjon og skulle i Garden?

connie sa...

nydelige bilder av deg fra photoshooten :)

Men himmel og hav for noen lik fingre! har aldri sett det før..huff.. hehe.. du må bruke hansker ;)

ler meg i hjel av at du ringte han fyren med kattene..det fortjente han ;) men ikke drep kattene, de er uskyldige ;)

stine sa...

du er best linnéa!

lenesorkness sa...

ENDELIG!! Haha, jeg ble så glad nå!

Må si at jeg syns ikke du burde ta deg nær av negative kommentarer. Hvem misunner vel ikke en jente fra Molde som blogger om alt og ingen ting og fortsatt er populær? Du er jo utenfor den "normale" blogg-ramma noe som ikke er så enkelt å lykkes med. Men hallo.. KJENDIS!! Yay.

Jeg syns du er flink jeg, Linnéa.
Liker veldig godt å lese bloggen din. Faktisk så mye at disse dagene du ikke har blogget startet jeg på første innlegg og leste meg fremover til det siste. Stort hurra for no life. Sykemeldt og hjemmeværende da, hvis det er noen unnskyldning.

Ja, skal faen ikke mase så jævlig.
Du er flink, håper ikke du slutter å blogge og jeg heier på deg.

Ha en fin lørdag. :)

Anonym sa...

Det andt nederste bilde var nydelig! D er kjempepen :- )

Eiriin sa...

Vi er maaaaange som elsker deg linneá :) <3

Martine sa...

Jeg elsker bloggen din, hvertfall, uansett hva den teite personen mener :) Og digger at du ringte ham!!

Anonym sa...

"Jeg skal ta kattene dine!" hahaha, skullle likt å sett trynet hans ^^

Jente-28 sa...

Jeg seriøst digger og beundrer deg:) Intelligent, oppegående og sjarmerende til tusen. Skulle virkelig ønske at jeg kjente deg. Selv om du sikkert hater at jeg sier det. TAKK for at du finnes ;) Så håper jeg at du får det bedre snart! Det fortjener du.

Jente-28 sa...

Og du er stunning på bildene!

marie sa...

My hero !

Leni sa...

Too beautiful!

addeh sa...

Nydlige bilder!!

Tiril sa...

Du er herlig!

TJ sa...

Fy søren for en flott modell du er!! De fotografbildene var bare nyydelige!

Anonym sa...

I CAN SEE MY HOUSE FROM THERE

Linnéa sa...

Anonym om militærplaner: Følg med da din dritt. Jeg har skrevet om det.

Connie: Klart jeg bruker hansker! Jeg bruker hansker INNE!

lenesorkness: Det er veldig lett å si at man ikke skal ta til seg negative kommentarer. Men når de først inntreffer en selv, er det vanskelig å la være. Det er nok også et sunnhetstegn at det ikke preller av meg som om det skulle være luft.

<3

Anonym sa...

Hei linnea, forstår du har fått litt pes i det siste, men du har vært mye i media i det siste, og da blir det mye haters i tillegg til mange nye lesere, slik blir det nok alltid.
så mye idioter der ute som gjømmer seg bak en skjerm, mange tjukkaser med masse katter.
stå på du:)
jeg er no fast leser av deg + fan på face:)

ingridmj sa...

Satan bilde nr 2 va rått

Anonym sa...

det er lenge siden jeg har ledd av bloggen din nå, lo veldig før! men den siste kommentaren om at det bilde hadde du tatt selv fikk meg faktisk til å le endel :D

Anonym sa...

Er det Raynauds syndrom du har? Fryser du alltid på fingrene og føttene, og blir både lilla og noen ganger helt hvit? Hva gjør du for å motvirke det? Hvor lenge har du hatt det? Hilsen nysgjerrig.

Sol Irén Ulvang sa...

Digger deg! Du er rå, og har vanvittig lik tankegang som meg selv noen ganger. Skulle bare ønske jeg var like rå og brutal som deg. Hadde passet meg ypperlig :D

Anonym sa...

Du har en super blogg! elsker ironien din!!

Linnéa sa...

anonym 3:12: Men hvorfor skriver du nå - indirekte - at jeg har blitt dårligere?

anonym 3:15: Ja, det er Raynaunds. Jeg gjør ingenting for å motvirke det, kler bare ekstra på meg når jeg skal ut, bruker alltid votter i stedet for hansker. Legen min fortalte meg at det blir medfødt, men jeg har bare hatt det siden jeg fikk anoreksi i sånn ... 2005.

Linnéa sa...

anonym 3:12: Men hvorfor skriver du nå - indirekte - at jeg har blitt dårligere?

anonym 3:15: Ja, det er Raynaunds. Jeg gjør ingenting for å motvirke det, kler bare ekstra på meg når jeg skal ut, bruker alltid votter i stedet for hansker. Legen min fortalte meg at det blir medfødt, men jeg har bare hatt det siden jeg fikk anoreksi i sånn ... 2005.

lenesorkness sa...

Svarer på det du sa jeg :)

Selvfølgelig er det vanskelig, men det er så mange som sier det av misunnelse. Seriøst da, hvem er ikke misunnelig på en toppblogger som ikke må blogge om mote og neglelakk..

Syns du er sterk jeg. Og jeg beundrer deg så mye for den du er. Haha, hørtes jeg forelska ut nå? Hope not.

Anonym sa...

Digger at han har 3 katter og fippskjegg. Kul fyr. Håper han ikke får sove framover, ligger våken om natta med alle tre kattene innenfor dyna og et øye åpent.

karianne sa...

Du er best uansett hva de andre sier.

Anonym sa...

hahaha du er topp som alltid!!

Anonym sa...

du ER perfeksjon!

Kaja sa...

Hei Linnéa!
Morsomt å se et innlegg fra deg igjen :) Ble litt dårlig av å lese mye av drittet som har blitt postet på tidligere innlegg her (av kommentarer altså! Ikke det du skriver!) Du fortjener ikke det. Skriv når du vil/gidder. Veldig fine bilder av deg (og Twitter). Keep up the good work!
Ha en fin helg

Anonym sa...

Du er så fantastisk! Velger å dedikere alle superlativene jeg kan til deg. Håper du har det bra, beste!

Anonym sa...

Du minner meg om meg selv.

jenna sa...

er så glad for at du blogger igjen. du er så flink. også må du huske på at for hver negativ kommentar du får, får du ca 3238429 positive :)

Linn Therese sa...

haha,du er best!! kjempefine bilder! :)

eigenarta sa...

På vegne av meg selv og alle jeg kjenner vil jeg si at du er dritkul! Noen er tydeligvis bare for dumme til å forstå det.

DK sa...

Utrolig flotte bilder, liker stemningen ditt vakre, skjøre vesen! At en voksen mann med familie og det som er, ikke finner bloggen din så spennende, forstår vel jeg vel egentlig? Hadde kanskje blitt mer bekymra om han hadde digget den, på lik linje med oss kidzzza! Blir litt interessert i å vite om han har noen rosabloggere på sin toppliste....;) Stå på du, ignorer tullinger som oss i kommentarfeltet, vi gjør det bare fordi vi digger deg vettu!:)

Anonym sa...

Fantastisk bra!

Anonym sa...

Psykologen din har tydeligvis bare kunstbøker. Hmm ...

Lene Vigre sa...

Haha! Du er dagens lille høydepunkt! Ikke mix xD

Anonym sa...

Nå sitter jeg på et av norwegians første flyvninger med internett! Og første jeg sjekka var selvfølgelig bloggen din! Du synes nok dette bare er trist men denne bloggen er som terapi for meg... Du er best linnea! er sånne idioter som må få frem at de har 3 katter som gjør at jeg forlater dette forferdelige landet! Det og petter northug.. Klarte selvfølgelig å havne ved siden av en gjeng menn som har flykta fra konene sine og danser jubeldans i midtgangen.. Men overlever jeg dette skal jeg fortsette å sjekke bloggen din hver time! <3

Emma sa...

Elsker bloggen din !

Anette sa...

Du er heilt rå! Digger deg!;D

Anonym sa...

åååå!! linnéa, jeg elsker deg!

Speilvendt sa...

Han indern der er en utrolig koselig fyr, Twitter er nok i trygge hender! :) Er det blitt noe mer mellom deg og Chirag?

De som ikke ser verdien av bloggen din, eier ikke humor. Digger å lese den!!

ThisISmeThen sa...

Du er altså helt insane vakker! <3 Artig med fotoshoot hos psykologen da, kanskje jeg også skal det til uken, rett og slett for å piffe opp stemningen litt der inne ;-)
Ha en fin dag, skjønne deg!

Trine Grung sa...

Hang loose dearest.....pass deg for rasfare. Jeg har en potteplante som kan ramle i hodet på deg veldig fort, bare kom på besøk. Sees igjen snart....du er blogga btw. Smask

Lena sa...

Kan jeg få lov å spørre hva i alle dager du har på deg på bilde nr 2? en bleie?
Forøvrig meget fine bilder.

sandra sa...

du.e.fuckings.rå !

Silje sa...

Kom gjerne på besøk til meg, jeg har (nesten) alltid pepsi max. Twitter er også velkommen.

ILU

Anonym sa...

Du er nydelig :)

Dinstørstefan sa...

DU er BEST!! Ikke bry deg om de taperne som skriver dritt til deg! De er bare misunnelige! Ååh, som jeg har venta på et nytt innlegg, digger deg!! <3

Hilde sa...

Jeg elsker deg <3

johanna sa...

har du lest muleum av erlend loe? hovedpersonen i den boka er så lik deg, at jeg bare så for meg deg når jeg leste.

Christer Solskogen sa...

Nå forteller, kansje ikke overaskende, Linnea hele sannheten. For det første så lo jeg av hele samtalen (og postet på twitter mens jeg snakker med henne) - For det andre så begynte hun å gråte da hun lurte på hva jeg syntes om syntes om bloggen hennes.

Å tenke og føle samtidig er tydeligvis noe hun ikke mestrer helt enda.

Christine Lövendahl sa...

æ ælskårrr dæ, din purunge :) <3 gi faen i å stå under alle rasfarene (!!!), jeg hører det sklir fra taket her hele dagen. oh it's good to be beck in O-town! :)

Eirin sa...

Du kan faktisk ikke ta livet ditt, da blir jeg med isåfall. Du er noe av det kuleste som noen gang har blitt til her på jorden.

juling sa...

Halve moroa er kommentarfeltet. Slett ikke det. Bare trøst deg med at i det du når ut til mange lesere etc. så vil det bestandig dukke opp folk med dritt på hjertet. Idiotene gjør samfunnet interessant å leve.

Anonym sa...

Utrolig pene bilder av deg. Du minner meg om Sienna Miller. Du kunne lett gjort det bra i modellyrket!

Anonym sa...

Linnéa, du er herlig!

Anonym sa...

haha, sjefen!
men helt seriøst, du burde sterkt vurdere å gå videre som modell! Du ler sikkert godt av meg når jeg sier dette, men du har jo talent! Ser over her at jeg ikke er den eneste om å mene det samme :)

Helene Føreland sa...

Wow, Linnea! Det siste bildet fra shooten var virkelig vakkert! Jeg synes du er helt fantastisk. De som klager og snakker drit er bare misunnelige! :)

Anonym sa...

Poor Linnèa! :/

Ser hvor du kommer ifra, believe it or not. Men du er jo vel vitende om at mennesker generelt er søppel. Finnes selvsagt unntak. Men alle mennesker er søppel iblandt.
Det er "de" også er det "de andre", du tilhører helt klart riktig side.

Chin up.
Du er nydelig.

synne sa...

Bli modell på heltid

Christer Solskogen sa...

For øvrig kan mine tweets sees her: http://twitter.com/solskogen :-)

Anonym sa...

Faen som jeg hater folk. Jeg trodde egentlig ikke jeg var så negativ, men å se kommentarene her, og samtidig være dum nok til å lese kommentarer på dagbladet har ruinert hele dagen.

Jeg er idiot nok til å utdanne meg til en jobb innen offentlig forvaltning. WHY?!

Keep up Linnea. Bildene fra photosjuten var sterke, skjøre og vakre på en gang.

-Ingvild-

Renate sa...

Endelig!! Jeg var sikker på jeg aldri skulle få lese noe fra deg igjen. Jeg så det nest siste bildet av deg da jeg stalket deg på facebook og fy søren så fint!!! Du er nydelig!

Anita sa...

@Christer

Ta deg en bolle a'

Ingvild :) sa...

Nydelige bilder og kjempefint sminket! Savna deg litt mens du var borte!

Kjempemorsomt innlegg, som vanlig! :D

Anonym sa...

du er herlig du!

Anonym sa...

hahahaha omg, du tar kaka! Du er veldig flink til å skrive, og bildene fra photoshooten er flotte!

Jonas sa...

Dette er den eneste bloggen jeg kan lese uten å få drapstanker.

Anonym sa...

Ligger du også med han fra Karpe-Diem ?? stå på

lolz

Anonym sa...

du er bare så vanvittig fascinerende og en utrolig vakker person. de som sier at bloggen din ikke har noe av verdi har ikke forstått det med å lese mellom linjene. Du formidler mer enn du kanskje er klar over og elsker måten du klarer å ta opp temaer som fremdeles er veldig tabu i norge med en stor dose humor og selvironi.

Marthe sa...

Vanvittig pene bilder av deg!

Ha en fin dag, Linnea.

AlexanderS sa...

GIGANTLOL

Anonym sa...

Fy faen så fin du er!

Johanne sa...

Som en skrev ovenfor her, les Muleum av Erlend Loe! Personen i boka minner sykt om deg!
:) Takk for nytt innlegg!

Ragnhild sa...

Jeg digger deg og bloggen din og de bildene av deg er virkelig helt fantastiske!

Kristine sa...

Kjempe fine bilder! :)

Anonym sa...

Du er fin:) !!!

-Sigrid S

Lisa Charlotte Cesilia sa...

Du er genial! Ler alltid masse når jeg er inne på bloggen din og leser det du har skrevet. :)

Ingunn sa...

<3

Anonym sa...

Telefonterror? FY.

Anonym sa...

elsker det nest siste bildet av deg!! du er nyyydelig, Linnea :)

Torgeir sa...

Internett krangling

Anonym sa...

ELSKER DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Ylva sa...

Fantastisk fine bilder!

Furiya sa...

Beste jenta!

Fanboy sa...

So, someone didn't like your blog and you decided to do some internet stalking and find his phone nr just to do some random screaming? Sounds pretty psycho. Maybe you should seek help?

Anyways, couldn't agree more with that guy. This blog really is shit.

Anonym sa...

Ikke bruk energi på det negative, fokuser heller på alle de posetive kommentarene :-) Digger bloggen din, virkelig!!

linda-mari-motestudent i London sa...

Du er nydelig på bildene. Fina.

Anonym sa...

Du er så pen og så bra og så smart. Tilgi meg for at jeg er så lite kreativ med kommentarene mine. Bare skriv så lenge du lever, og lev til du er hundre, så er jeg glad.

Anonym sa...

SHIT! Så fine bilder!
Og ja, jeg elsker når du blogger! Eller, skriver;)

Elena sa...

Du er best!

Roberto sa...

Det finnes ikke mange fine ting i verden, men du og bloggen din er definitivt to av dem.

Anonym sa...

digger deg! :D

Anonym sa...

Du er serriøst kjempe pen!

vilde sa...

åååh herregud elsker bloggen din og deg! du er så sykt pen og morsom <3

Anonym sa...

jeg liker deg! Du er fantastisk! fortsett å skrive, det finnes ingen andre som deg.

Anonym sa...

kan folk slutte å skrive stygge, meningsløse komentarer på verdens beste blogg?? herregud, er det mulig..

Carolina sa...

Du er pen! Kan jeg kalle deg PENis??

Anonym sa...

Du er jo bare helt herlig. Skjønner at du tar deg nær av de negative, og folk tror nok at du tåler alt bare fordi du er litt frekk selv. Synes i alle fall du må forsøke å fokusere på alle positive kommentarer. Det er ikke bare idioter som liker deg og mensa-medlem som hater deg..jeg er f.eks supersmart. Blogg når du vil og drit i resten, ingen har rett til å kreve noe som helst av deg!

Anonym sa...

hm. du kan komme hit opp, bodø altså. legg deg i hvilken som helst snøkant. der vil du dekkes av snø temmelig fort. og dø. først bør du spise boller på bakeriet. det er digg. nå snør det igjen

hannah sa...

<3

Anonym sa...

I LOVE YOU!! Blogg oftere, trenger deg i mitt tragiske liv!!

Sina Martine sa...

DU ER BEST

Anonym sa...

Du er vakker!

Linnéa sa...

Haha, digger deg! vi har prikk likt navn også, som om det skulle være noe interessant, men du får meg til å le hele tiden. Håper du kan komme med innlegg litt oftere! alle andre blogger bare kjeder meg å lese, men din er faktisk ganske så underholdende!

Anonym sa...

Til han med 3 katter: Verdi??! Hvis du leter etter verdi leser du for faen ikke blogger. Linnea: Hadde jeg vært deg hadde jeg bare lagt ned hele kommentarfeltet først som sist. Du er best!

Monika♥ sa...

Hahaha du er bare best.

Stine Roland sa...

Du er råå

Anonym sa...

Diggee dæ

Anonym sa...

Du er bare helt genial. Kommer fra Molde selv, og bor i London nå. Bloggen din er genial, elsker den!

Mona sa...

Lenge leve Linnéa!

Anna sa...

Fy fææn, det er mye av verdi på bloggen din (kanskje med unntak av mange av kommentarene...)

Og du er helt nydelig.

Anonym sa...

Hei!
Ha! Tror det er en god egenskap å bli berørt av kritikk og skit, tror du skal begynne å bekymre deg den dagen ingenting fester seg i stedet!
ellers; hold kjeft idioter. å mase på folk som skriver på nettet er bare dårlig stil. om du vil ha et jævla ukeblad får du kjøpe et, eller henge på side2.no som alle andre.
fine bilder. og når folk bør holde kjeft eller ta seg i ræva har jeg en finfin tekstlinje det går an å messe i hodet; show the world we're eating shit, swimming in a pissifilled pit. ja. ha en fin helg.

Oliviiaiaiaiaa sa...

FY FADER DU ER NYDELIG! Hahaha, kom og ta kattene hans du! <3
digger deg! <3 genialdu!

dreamer sa...

Folk som kommenterer drit kan bare drite og dra!!! herregud!!!

du er så mye bedre enn andre bloggere, fordi du er ærlig. noe som little miss voe ikke var *kremt*

Wilde sa...

Utrolig flotte bilder av deg! (:

Christer Solskogen sa...

Ja, for all del kom til Bergen :-)

pernille sa...

Bildene av deg er helt utrolig nydelige! Veldig fjortiskommentar coming up: du burde bli modell. Men helt sant!

Anonym sa...

Må bare si at du har TALENT! Eneste bloggen jeg kan tenke meg å lese, du er virkelig best!

Anonym sa...

Som du syter. Ikke fordi du faktisk lider, men fordi du synes det er trygt og behagelig. Trolig var det sånn det starta. Du trengte vel litt oppmerksomhet. Nå har du jo suksess som offentlig sutrepin-up. Vanskelig å gå av sutrekarusellen nå! Alt gnålet ditt blir hult og tomt. Du har egentlig aldri hatt det så bra før. Likevel fortsetter du. Det er bare et spørsmål om tid før de forvokste goth- og emofansenen dine gjennomskuer at du lyver for dem. De falske vennene dine kommer til å lemne deg når du ikke lenger er pop. De få ekte du hadde har vel alt gått lei det selvopptatte gnålet ditt. Da blir livet ditt trist da. Gammel og glemt. Alt du kan er å klage. Ingen andre enn psykologen kommer til å høre på deg da - hvis du har råd tl å betale da. Slike som deg ender jo gjerne opp på trygd. "Gled deg" -dette kommer til å gå i dass.

Linda Paulsen sa...

Du har en super blogg!!

Det som overrasker meg mest når det gjelder usaklige/ufine kommentarer, er hvor gærne enkelte mennesker virkelig må være! Når de kan sitte et eller annet sted i landet, og irritere seg så mye over et menneske de overhodet ikke kjenner, at de tråkker så til de grader over streken og skriver bare dritt! Tenk hva de er i stand til om de føler seg litt provoserte i live tilstand! Men tror ikke de har iq høy nok til å forstå hvor gale de er!

Jeg ertet på meg noen mennesker i forbindelse med et blogginnlegg jeg postet på min blogg, og jammen i meg har jeg blitt kalt mye dritt :) Vinglefitte var et ord et søplete medlem av samfunnet vårt presterte å kalle meg :) Ikke dårlig etter å ha lest et blogginnlegg!! Håper jeg ødela resten av dagen hans gitt :)

Stå på, du er flink!

William sa...

Pen jente og bra blogg. Old news, but still true.
Liker strategi/taktikken du bruker for å takle situasjonen.
Uhm...? Kjedelig nabolag? Det bor jo en psyko i nabolaget ditt! Pedofil overgriper tror jeg. Vedder han karen er sikkert en som er en sånn type som lett lar seg påvirke til å stikke istapper i nakken på folk. Kanskje man kan låne bloggen din som mic.stativ og gi ut navnet hans..


Braindead psyko

Tilde Andersen sa...

Jeg digger bloggen din Linnea! ;-D Du skriver kjempebra forressten. Fuck off haters! Ellers tar vi kattene deres,

Tante Streng sa...

Til anonym 6:47 Hvorfor er du her inne, i første omgang? Kan du legge igjen kontaktinformasjon neste gang, så jeg kan ringe deg?
Det er du som trenger hjelp, jeg kan anbefale et par gode psykologer. Men legg igjen nr ditt neste gang, takk.

Oida sa...

Christer Solskogen, you're an asshole. Du har sikkert rødt hår på den lille snegletissen din og

Rob sa...

Dette er en genial blogg! Elsker måten du skriver på, selv om det er vondt å høre at du slite.

...og idioter som ikke liker bloggen din kan gå å rulle seg i gul snø.

Anonym sa...

Dte er et uttrykk som er mye brukt i US of A som går slik: If you can`t take the heat - stay out of the kitchen ;)

Anonym sa...

Jøss, hadde nesten glemt at bloggen din eksisterer. Du kommer nok ikke langt med å bli kjendis når du aldri lenger skriver, som du kaller det. Og jeg gidder ihvertfall ikke å stemme på deg mer når det gjelder priser, synes ikke akkurat du fortjener det når du blogger sånn 3 ganger i mnd. Jeg liker bloggen din, men når det blir slik at hver gang man besøker den er det bare det samme som står der i flere uker så blir du fort glemt.

Linnéa sa...

anonym 6:47: Ja, jeg går til psykologen for moro skyld også.

William sa...

Dam, skulle jo ikke stå William sa...

Anonym sa...

Du er så fantastisk genial og rå! DIGGER DEG :D
sykt pen er du også, kansje en av verdes peneste <3

Anonym sa...

Hvilken psykolog går du til?
Jeg går selv til psykolog, men har ei utenlandsk dame som ikke skjønner dialekta mi. Jeg vil ha en smart psykolog.

Anonym sa...

haha, syykt bra! ::) du var utrolig pen på bildene!

Thea Ulstad Olsen sa...

Herregud, du er så pen!

Sabrina Gjerstad Nielsen sa...

Når jeg ser deg tenker jeg på Nan Goldins fotokunst. Det er ikke feil.

Anonym sa...

Du er genial! Elsker å lese bloggen din. Takk for at du bringer litt lys i en mørk hverdag.

Anonym sa...

Det er bra du går til psykolog, det virker som du trenger det. Har fulgt bloggen din lenge, og jeg ser at det har skjedd en endring i innleggene dine, etter du ble så kjent og populær (for det er du faktisk..).

Anonym sa...

Dag STALKER Roar

Anonym sa...

Vil bare få si at du er utrolig flink til å skrive. Håper det går bedre med deg!
Vet ikke om du er klar over det, men din blogg hat fått meg igjennom mye dritt selv, det er litt betryggende å vite man ikke er alene i hele verden!
Hilsen ei som har lest bloggen din lenge.

Anonym sa...

du er faen så rååå!!!

William sa...

Anonym 7:32

Well said.

Silje sa...

Herlige du! Det skulle vært flere som deg! Jeg får vondt i hodet av å lese om folk som har et liv i sus og dus, for i mitt hodet finnes det ikke. Stå på!

Maria sa...

Eg likar at du seier ting som dei er, eg likte deg på trygdekontoret på nrk. du sko ha sagt meir til chartersvein om kor mykje han øydelegger folk sine liv. Og, bli modell. det synes eg, seriøst, vakker

Daz Gurais sa...

Dag Roar...iiik...
Men du er fin du altså.

William sa...

Daz Gurais, seriøst, har du møtt typen? Det er en du ikke vil treffe flere ganger for å si det sånn.
Vet om en del ting han har gjort...

Helene Rognskog sa...

Sykt fine bilder! Håper du har det bra (sånn egentlig). Og si fra om du fikser en VIP-konsert med Karpe for meg, takk!

JM sa...

Nå har jeg faktisk lest gjennom alle kommentarene over! Fant ikke så mye negativt der, var vel en kommentar som var helt negativ mens noe var kritikk om hvor sjeldent du skriver. 95% av kommentarene er jo fra folk som elsker deg!
Jeg hadde forresten nesten glemt at jeg følger deg før dette innlegget kom :/
Men jeg liker deg jeg :)

Marianne sa...

Du er hysterisk morsom, og det noe ufrivillig tror jeg... Noen av de tankene dine får meg til å vri meg av krampelatter, pessimisme er underdrevet morro! Hurra for deg!

Helle sa...

Linnea! :) Takk!

Stine Rasch sa...

DIGGER DIGGER DIGGER DIGGGER skrivingen din !

Guro Olsen sa...

Jeg sendte en melding til christer hvor jeg forklarte at bloggen din var relativt ok i forhold til andre og at derfor er den fin å lese når man føler for å konstatere.
Han svarte:
Jaja. Enkle barn, enkle gleder.

Han er vel av den smarte typen...

Anonym sa...

Linnèa, jeg synes du er kjempeflink!

Guro Olsen sa...

Eller egentlig så skrev jeg bare: Linniiie.com er den beste bloggen i hele verden!

Men av og til prøver jeg å være litt mer classy enn det jeg egentlig er...

Anonym sa...

Hva i all verden? Han må vel få lov å skrive at han ikke synes det var interessant å lese bloggen din? Det synes jeg ikke var noe særlig hard kritikk, Linnea! Å ringe ham å snakke med ham, okei - men hallo?? Truet du kattene hans? Er du riktig klok? Jeg tror du burde snakke med en psykolog...!

Oppriktig talt! At en person sier han ikke synes du har noe interessant å komme med, må være lov. Han mobbet ikke, det var ikke noe slemt. Men at du sier du skal ta kattene hans? Jeg hadde politianmeldt deg..

Christian sa...

Bright Eyes - No Lies , Just love

Anonym sa...

Knallfine bilder Linnéa! Du er digg!

Hege - Ikke som andre mamma-blogger sa...

Kommentarfeltet ditt er en komedie! Faen folk er dum!

Anonym sa...

Solskogen: Hvis du leter etter verdifullt innhold anbefaler jeg innlegget med Costume-intervjuet til Linnéa (8.februar). GOD lesning.

Camilla sa...

Jaja, folk kan si hva de vil, men jeg elsker deg.

Anonym sa...

Beste beste Linnea. Så herlig at du er tilbake!!

Anonym sa...

Digger at du ikke blogger så ofte! Blir så positivt overaska hver gang jeg ser du har skrevet et nytt innlegg, OG DETTE HER VAR JO LANGT I TILEGG! du er bedre enn sex!

Anonym sa...

Ååååh så søt du var på Trygdekontoret!
"I kan ikkje engelsk", smelta over hvor nusselig du var..hehe

Men bra du blogga igjen. Føler som en sær person som sjekker en blogg hver dag, men du er flink >.< (Frustrerende nok...)

Koz

Anonym sa...

Hei Linnea, det var veldig fine bilder av deg. Du er veldig pen. Jeg håper du ikke tar selvmord. De som sier stygge ting om deg er bare patetiske så jeg håper du ikke slutter å blogge pga dem.

Catarina Sophie sa...

Awesome as always Linnéa!

Anonym sa...

trodde ikke jeg ville finne en person som er mer negativ, bitter og ironisk enn meg selv, men der tok jeg feil. jævlig awesome

Lille My sa...

elsker deg, jeg:)

Anonym sa...

Du er en fantastisk blogger og bildene var superflotte :)

Maren sa...

Du er helt fantastisk! RÅ!
Stå på Linnèa! Du skriver på en helt egen måte, og jeg digger deg!

Rita sa...

Jeg digger deg og skrivingen din, og så utrolig fine bilder av deg! :-)

Marita sa...

hahah, fy søren du er rå. trenger virkelig folk som deg i hverdagen, 2 min med din blogg og folk hadde lært seg hva IRONI er. fortsett å blogge, og hold humøret mitt oppe :-D:-D

Anonym sa...

Haha, fy faen du er best:):):)

Anonym sa...

Til informasjon: Man tar ansvar for, og kontroll over.

Helene Lausund Nornes sa...

linnea! du e best

Oda Karoline sa...

Jeg liker når du skriver Linnéa!
Og selv om jeg ikke kjenner deg og du sikkert ser på meg som en random liten dritt, så digger jeg deg!
Og livet ordner seg snart!

Marit sa...

Du er ei bra dame. Tøff, smart og artig. Det at drittfolk som krever at du skal forandre deg bruker masse krefter på å slenge skit bekrefter nettopp dette. Du har virkelig noe å komme med, og det er ikke alle like komfortable med.

Maria Dirtfoot ♥ sa...

<3 Takk.

Anonym sa...

du er en fantastisk person. liker uttrykkene dine på bildene. <3

Andrea sa...

FUCK U, skriv oftere. du er det eneste smarte menneske igjen på denne såkalte jorda

Anonym sa...

Christer Solskogen! At du - en relativt voksen mann ikke har annet å ta deg til enn å hakke på ei ung og fantastisk flott og begavet ung dame som Linnea finner meg meget bekymringsverdig!
Du burde virkelig gå en runde med deg selv, og dine verdivurderinger! Du ser vel at det du driver med akkurat nå er mobbing?
Av det Linnea har postet gjennom tiden er hun jo veldig ærlig på sin sårbarhet - ære være henne for det! Du bør egentlig legge deg skinnflat over at en person som deler sin mørke side på et forum som dette, er helt klart til GOD hjelp til andre som sliter!

Kjære Linnea - fortsett som du pleier:-) Det heter at det som ikke tar livet av en - det gjør en sterkere!
Varme tanker fra Pilda

Julie sa...

DU ER KUL, BRA, VAKKER, SMART, INTERESSANT, HERLIG OG RAR, HURRA!!!

kristinbogetveit sa...

JEG DIGGER DEG, JENTE! Dessuten er det priceless å lese alle de syke kommentarene folk legger igjen her! N00bz.

Iréne, 21 sa...

Du er utrolig nydelig.