28. mar. 2011

Your loss.

De som har fulgt med i en stund, vet hvor interessert jeg var i matprogrammet
«4 stjerners middag» forrige sesong.



Og nå som det har kommet en ny sesong, har det oppstått en merkelig hetsing av meg mellom dere, hvor dere ler av at Rachel Nordtømme får være med, og ikke jeg. Og spurt i en nedlatende tone hva jeg synes om det.



Kan dere ikke gå og synse noe selv for faen?

Facebook-gruppen hvor vi alle kjempet om å få meg med i programmet eksiserer fortsatt, og har i skrivende stund 5720 medlemmer.




Og 20. september klokken 16:22 2010 sa TV Norge-sjefen følgende:



Men nå, 4 stjerners middag, nå kan dere gå og skyte dere selv i hodet. Dere kan bare samle sammen det rusket som finnes igjen av kjendiser, og spise et pinlig måltid med underholdningsinnslag av det dere kaller musikk. Dette er deres tap.

Jeg går til sak!

Neida.

Som protest laget jeg en musikkvideo hvor jeg utsletter alle 4-stjerners middag-effekter fra leiligheten min. Men det er så typisk, for hver gang jeg skal lage en musikkvideo, så blir regissøren syk. Så den ble ikke så bra.



Så vil jeg anbefale alle dere å boikotte dette programmet. Hele TV Norge, faktisk. Unngå å se på TV Norge er dere snille. Har dere sett det der Roast for eksempel? Etter å ha sett ti minutter av det var det nummeret før jeg gikk og hang meg.

166 kommentarer:

Anonym sa...

JEG DØR

Anonym sa...

haha, absolutt dagens høydepunkt!!!
jeg bøyer meg i støvet

Ngan Nguyen sa...

du er bare fantastisk råkul!

Anonym sa...

haha, so true..

Karen sa...

Jeg har lyst til å gi deg en ny blomst.

dreamer sa...

okei... jeg slutter å se på tvnorge!!!:D:D:D:D (de har uansett sluttet å sende alle de bra programmene...)

ingrid sa...

hahaha, jeg har faktisk gått å håpet på at du skal få være med!
Forresten, hva heter sangen i filmen?

Nanna Kristine sa...

Haha, du er virkelig bare utrolig tøff! :):)
Jeg hater virkelig det programmet..

Stå på videre, du er best! :)

Rebekkah Rein sa...

Elise sine musikkvideoer er bedre....Men jeg digger deg fordet!
Haaaha

Nathalie sa...

Hahah, du er bare fantastisk! Boikottet!

Meg sa...

Bra musikkvideo. Trenger ikke regissør du!

Har "boikottet" TV Norge i litt over et år (har det ikke).... Så tror jeg kan "støtte" deg der.

Men hvis jeg får med meg at du skal være med i 4-stjerners middag, så skaffer jeg meg TV Norge med engang!

Digger deg Linneá <3

Anja sa...

Hahaha herregud jeg digger deg

Anonym sa...

Hvordan kan du si at Elise sine er bedre? Linnea sine er mye morsommere å se på!

Anonym sa...

hva sang du spele?

Eline sa...

brenn plakat, brenn

Marte sa...

At Lykke Li hadde soundtracket gjorde filmen enda bedre! Jeg liker deg veldig godt, Linnea!

Miranda sa...

The old linniiie is on the way back. lovelovelove <3

Anonym sa...

Skjer ikke. Har du ikke sett Total Blackout eller?

Anna Regine sa...

Sangen er Lykke Li - I Follow Rivers, folkens.

You so coool linnie!

The Teller sa...

"4 Stjernes Middag" er for flaut å se på så det dropper jeg uansett. Jeg ser ikke underholdningen i å se ukjente Se & Hør-folk låne seg et kjøkken for å lage mat. Skal det imponere?

Anonym sa...

Fin rumpe! Du er til å spise opp!

-IkkeRiktigGod

H sa...

Hva er dette for noe dritt? hør prøver jeg å se på musikk vidoen din, også har du blokkert meg ute? Bare fordi jeg sitter i Australia? Svar meg på dette a! "Videoen omfatter innhold fra WMG som ar blokkert den i landet ditt, på grunnlag av opphavsrett!" Makan til tull!

Anonym sa...

Du er fantastisk fin, Linnéa!

Martine sa...

Fantastisk!!

Elisabeth sa...

You just made my day

Tacho sa...

Hei Linnea! Jeg liker bloggen din kjempegodt, du er dyktig i det du gjør og får meg alltid til å le :) Ha en fin dag! Mvh Tacho, Norges største usynlige guttefugl-blogger

Stine sa...

måtte 4-stjerners middag bli tatt av luften pga. mangel på seere!

Thorbjørn sa...

Ingen kan stirre som du. Det hørtes litt ut som begynnelsen av et dikt, men det var det heldigvis ikke.

Anonym sa...

<3

Anonym sa...

Å herregud bildet av deg med kniv og fisk, jeg døde litt. XD SKAL BOIKOTTE SELVFØLGELIG.

Maren sa...

Forrig uke var tragisk! Det toppa seg når Charter-Svein ikke klarte å lage en dritt og måtte bestille pizza! Jeg ser heller på Hotel Cæsar!

Stine H sa...

Lykke Li - I Follow Rivers heter låta. Herlig innslag, L!

olivia digger linnèa sa...

du er daghens lille må ha!
genaiaaaal!
og jeg elsker stilen & klærne dine<3
og utseendet, du er nyyydelig!
digger deeeg!!!

Anonym sa...

Hva skal du gjøre på 4 stjerners middag, da? Kan vel ikke lage mat du?

Anonym sa...

Du,jeg drømte om deg her en natt. Jeg satt ved et bord med masse kjendiser men du var den eneste jeg visste hvem var. Du hadde det jævlig gøy,drakk og lo. Jævlig intr.for deg å vite.

Hils føggeln.

Sabine Synnes sa...

Teit at videoen er blokkert i Frankrike da...

Anonym sa...

Smilehullene dine i seg selv ville vært nok til å fått meg til å boikotte hva som helst! ;)

Lisa Charlotte Cesilia sa...

Jeg boikotter:):) Hahahha:)

Ive Christina Johannessen sa...

Dere er rævslikkere hele gjengen. Og det ser så forbanna teit ut med smilys. Heng dere. Du er forresten min nye bestevenn, Linnie, enten du liker det eller ikke.

Drea sa...

Hehehehe. Kul sang. Har ikke hørt den før jeg, og jeg skulle til å spørre hva/hvem det er, men så kom jeg på at jeg har google. :)

Anonym sa...

Bra. TVNorge kan henge seg. Vi trenger noen som lager ordentlig mat. Som taco og agurksalat.

LaurelsCrown sa...

Null stress å boikotte. Done.

Alma sa...

Hva skal du ha på veggen i stedet for plakatene?

SA sa...

Boikotter allerede. Digger musikkvideoene dine.

Anonym sa...

Fantastisk!

Det hadde ikke gjort noe hvis du plutselig fikk et stort behov for fjerne videoblokkeringen for oss som sitter i utlandet!

Anonym sa...

liker du "when I`m alone - Lissie" ? jeg syens den er driitfin. passende sang til deg

Synne sa...

Det er helt klart deres tap! De hadde ikke taklet lompekokkeleringsferdighetene dine!

Anonym sa...

Eneste gangen jeg liker å høre på popsalongen eller p3 generelt, er når du er på lufta. Du burde få mer tid på lufta, feks. eget program. Hadde vært fantastisk!

Anonym sa...

haha du er bare best!! du er for bra til å være med på en 4stjernes middag du vet du, start ditt eget program på tv3 istedet, en 6stjerners!

Få tida til å fly raskere sa...

Lag Linnéas sporadiske matspalte, eller "Linnea's mat spalte" slik at TV Norge-seerne også skjønner tittelen.

Linda sa...

Du er så sinnsykt deilig!! Nydelig rompe! Noen gang vurdert å bli lesbisk??

Morsom er du også : )

Elise sa...

Du er fantastisk!!

marie sa...

jeg elsker deg linnea <3

Anonym sa...

Det eneste jeg fikk ut av denne videoen var rumpen din, så det var en bra video. I like you

Beauty Spectacle sa...

Nice Blog...

http://brillenmode.blogspot.com

Mari sa...

Hvordan kan man IKKE boikotte TvNorge når de produserer dritt som Bingobanden?! Hadde lyst til å stikke ut øynene mine med en penn bare av reklamen.

Anonym sa...

Jeg liker at du nesten ikke fikk fyr på plakaten... knis.

Anonym sa...

love you linniiie <3

pernille sa...

Var chartersvein med igjen??? Sikter til en kommentar oppi her. Uansett, HAHA. Tv Norge vet ikke hva de går glipp av her!

Hannah sa...

Prøver du å være morsom eller bare er du sånn? :-)

Elena sa...

HAH!

Herlig!

ingridmj sa...

Jeg gir deg premie hvis du gidder å kaste kommentatoren på programmet også i peisen.

Anonym sa...

Det innlegget her er så jævlig bra! Får gåsehud, og blir skikkelig hypp på å mekke no ny kunst. Stå på Linnie! Inspiratorkilde number one!

Vanja sa...

4-stjerners middag kan bare ha det så godt, jeg er med på boikotten, som i og for seg ikke er videre problematisk fra østerrike her jeg bor. det jeg heller ser som problematisk er at jeg ikke får sett videoen din, grunnet noe slags opphavsrett og "ikke tilgjengelig i ditt land", fuck wien....

Anonym sa...

Jeg får ikke sett videoen i England...
Gjør noe...

Anonym sa...

This video contains content from WMG, who has blocked it in your country on copyright grounds.

Faen da!

Grest sa...

Helt enig!

klatremus sa...

dette må da være det dårligste du har gjort

LISE sa...

" Linda sa...
Du er så sinnsykt deilig!! Nydelig rompe! Noen gang vurdert å bli lesbisk??"

Ja, jeg lurer på det samme som Linda.
HÆRRRRRRRRRRRRREGUD.

Anonym sa...

Hahahah..jeg ler meg i hjel

aneveltaa sa...

hahahhaha, jeg dævver av latter! du er så geniaaaal

Ingrid sa...

Akk, får ikke sett musikkvideoen din, er visstnok "blokkert i landet mitt, på grunnlag av opphavsrett". (som jeg ser flere sliter med) Takk Australia. Kan ikke si jeg har sett Fire Stjerners Middag, men den engelske versjonen, Come Dine With Me, er GENIAL. Den australske derimot er helt grusom, er akkurat som et seriøst kokkeprogram, jo. Trenger litt mer backstabbing'er og bitchete deltakere for at jeg skal gidde å skru på TVen.

Oda sa...

Herlighet, så fantastisk du er! :D

Linnéa sa...

klatremus: ja, jeg sa jo det.

videoen er blokkert i andre land pga. EMI og Lykke Lis låt. Dessverre er det ikke noe jeg kan gjøre. Men kan fortelle at det ikke er særlig spennende. Blir dummere av å se den.

Nina sa...

Hahahahaha :D

Ane sa...

Hahaha! Synes du er helt rå! Skriver så utrolig fengende og helt fantastisk morsomt :D

Anne Mai sa...

Haha jeg må flire av deg :) du har en utrolig morsom måte å blogge på.

Anonym sa...

Hvor er Herr Kjekk Sørlending blitt av? :o

ThisISmeThen sa...

heheh.. BURN baby, BURN! :-D
Veit ikke om du leser costume fast, jeg.. men ville bare si at i nr for denne måneden var det lesere som hyllet costume for intervjuet med deg.. Jeg vil si at jeg hyller DEG, som lot deg intervjue <3 Ønsker deg en fin dag, Linnea!

Anonym sa...

4-stjerners middag med deg hadde vært fett. Dævver av alle folka som gidder å slenge dritt til deg; jeg syns du er dritfet, og tror de fleste som slenger dritt er underutvikla i hodet. Ord ut..

Linn sa...

bravo boikotter lett det pinlige programmet. Det kunne blitt kult hvis du var med, men nå.... let it buurn

Anonym sa...

Elsker å lese bloggen din! Skal med glede boikotte tv-Norge! Som du selv sier:" det er deres tap!"

Anonym sa...

hahahha, seriøst! du er bare best as!

Anonym sa...

Jeg skal ta selvmord, og komme tilbake som din fotskammel dersom det er ønskelig.

Anonym sa...

Fantastisk :)

Ellenpellen sa...

Hahaha, genialt. Skulle bare revet plakatene opp først og virkelig vist at de faktisk tok fyr inni der.

Forrett: Knekkebrød med mager kyllingost og agurk
Hovedrett: sopp med ketchup
Dessert: Gult eple og pepsi max

Så kan twitter plystre litt til underholdning

Mari :) sa...

Oh, joy... Underholdning på høyt plan. HAhahaaa...! Ledde meg skakkest..est !!

kroppibalanse sa...

Jeg syntes du er veldig festlig. Smiler for meg selv når jeg er innom bloggen din pga din ironiske undertone.

Anonym sa...

Love it.

Maren sa...

hahahahahahhahaha, digger dæ!

Christina sa...

Slutter å se på TV-Norge for deg, ANY TIME!

Ingvild sa...

Sykt bra!
Du er utroooolig pen!

Anonym sa...

GI meg mine 3:45 minutter tilbake!!!!!!!!!!!

caroline sa...

hahah, boikotter LETT. du er best!

Anonym sa...

du burde se "control". passe depressiv film i svart-hvitt om Ian Curtis fra Joy Division. veldig vemodig, men vakker film, selv om slutten er veldig trist.

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=q5pnGS1oeVE

Flinke Piker sa...

Nei, nu ...

Anonym sa...

That ass!

Little E sa...

DU rocker, Linnea. Punktum, finale.

Anonym sa...

Ser ikke på Fire stjernes middag, det går jo samtidlig som Hotel Cæsar!:o
Men den første sesongen fulgte jeg med på, på reprisene på søndager, men jeg gidder ikke det lenger, de har jo bare Såkalte C-kjendser som ingen har hørt om før!! :o
De bruker liksom bare folk som er kjent fordi de er sammen med noen som er kjente og lignende!
Du får heller være med på et litt morsommere tv program, på tv 2 eller noe:)De har jo faktisk seere som er under 40 år:)

Anonym sa...

Linni du har Raynaud syndrom aka likfingre!! :O

Nathalie Anker-Hansen sa...

Haha, du vet, hvis du hadde holdt plakatene loddrett da du prøvde å tenne fyr på dem første gang, ville de brent mye bedre!

Bare et lite tips til neste gang du ikke blir invitert på noe;)

Jeanette Lomeland sa...

Epic..

Ingvild sa...

Linnea, jeg har lest bloggen din så lenge jeg kan huske, men aldri kommentert tror jeg. Vet ikke helt hvorfor men syns det er litt skummelt. Jeg så deg på Grünerløkka en gang og weekday en annen gang også ..Relevant. Så hvis du har sett en liten dust i 10. klasse som fikk pusteanfall var det kanskje meg. Jeg elsker bloggen din og beundrer deg virkelig, så hver så snill og ikke hat meg! Livshistorien min ja. Også lurte jeg på en ting, du svarer vel kanskje ikke, men hvor er genseren din fra? Kjempefin.

ps: Du er utrolig pen

psps: det krever utrolig mye mot av meg og legge med bloggadressen min, så ikke hat meg (igjen)

Et Deus sa...

Well...
Nå har det vel aldri - egentlig - kommet mye kvalitet fra Tv Norge, så ikke vær lei deg.

Selina sa...

<3

Vilje sa...

http://www.vgtv.no/#id=38926

Anonym sa...

hahaha du er for bra for 4 stjerners middag!

Ylva sa...

Du hadde vært en verdig kandidat til 4 stjerners middag. Ble nesten litt sur når jeg så at Rachel N. var med og ikke du! Støtter deg i plakatbrenningen ;-)

Elise sa...

http://dump.tvnorge.no/dump/download/4-stj_middag_spillet.pdf Du kan ha din egen 4-stjerners middag UTEN "kjendiser" ingen vet hvem er!! (du vet de har gått tom for kjendiser når de inviterer hotell cæsar 2004-folk og en feiting som hypnotiserer folk slanke. :)

Anonym sa...

Kan ikke TROOOOO at jeg brukte tiden min på noe så dumt! Du har helt rett, videoen ble IKKE NOE BRA! Og hvorfor er du så lettkledd? Er det nødvendig å flashe BHen din til oss? Skriv en advarsel før videoen begynner! Jeg ble ufrivillig vitne til ditt "trashy" undertøy.

Anonym sa...

Hei, liker bloggen din - men likte også musikken som ble spilt. Kan jeg få vite hvem som spilte?

KeepOn

Ida og Trym sa...

HAHAHA!!! Bra musikkvideo. Vi er med på å boikotte TV Norge fra nå av.

- sa...

he he he he du er sykt funny egentlig!!

Anonym sa...

Kvinnens plass er på kjøkkenet :) Skjønner godt hvorfor du vil være med :)

Anonym sa...

Var du i nederland på lørdag..?

Heidi Suul Næss sa...

VI HAR LIK PUTE! omg.

Anonym sa...

I natt drømte jeg at du leide ut et rom til meg. Jeg skulle tydeligvis bo sammen med deg. Leiligheta di var falleferdig og du hadde gule vegger.

Anonym sa...

Men hva med å lage din egen versjon av 4 stjerners middag!! Be leserene dine på middag! Det er ett program Jeg hadde fulgt med på :D Jeg ble forresten litt bekyrma av å se deg sammen med flammer...skremmende.. :P

Anonym sa...

Fantastisk!

Anonym sa...

http://www.adressa.no/nyheter/kuriosa/article1611290.ece

Tenkte på deg når jeg så overskriften!

Anonym sa...

faen, denne videoen er blokkert i spania

Anonym sa...

hahahah! Du er genial !!

blomsterpiken sa...

Hun kunne trengt å være mer som Linnea, hun ønsket hun kunne gi mer faen. La folk være folk. Ikke tenke så mye på hvem som mente hva, men fokusere på at hun selv hadde meninger.

Anonym sa...

Åhr, FAEN! Hvorfor kan ikke du få bli me i 4 sterners middag?? ÅÅÅH... GUD så kjekt programmet hadde blitt da. Skal slutte å se på TVNorge -.- Kjerringfaenkanal.

emeline sa...

Hun er en sint, ung dame, og disse middagene skal være hyggelige treff med kjendiser som trives sammen. Hun skiller seg fra de andre kjendisene ved at hun er veldig sint.....

hilsen godkveldnorge... :(

Anonym sa...

Alle dere er så SYKT KVALME , dere er jo wannabe Linnea ! Og har dere lyst til å være en bitter , ung jente som hater den beste gaven i verdden ? Og som tar alt for gitt ? Hvertfall det at hun er på blogglisten tar hun for gitt ! du Linnea , hvis du ikke liker å få kommentarer , elr HATER at folk blogger , hvorfor gjør du det da ? Vet du hvor mange som vil oppnå samme status som deg i blogg bransjen ? Og likevel "digger" dere henne for at hun er "ærlig"
Dere smarte der ( de smarte er sikkert de som IKKE leser bloggen din ) Har dere forstått poenget mitt?

Hilsen 12 . årige Nasra som er mye smartere enn deg , både når det gjelder livet og fag

julie aida sa...

vi lager musikkvideo til middagen på søndag og sender det inn

connie sa...

Anonym 5:16

skal det ikke mer til en en bh strop til for at du syns en person er lettkledd? da har ikke du opplevd mye i verden...og hva er galt i det uansett.

hahah digger ansiktsutrykka dine linnea ;) stå på

Anonym sa...

Ååh, du er så sykt genial! Jeg digger deg, hver eneste gang jeg leser innleggene dine holder jeg på å tisse på meg HARDT!
Alt du sier er så sant og bra og genialt!

Jeg kunne gifta meg med deg.. serriøst :)

Anonym sa...

så sur du da lillejenta

Anonym sa...

du er faen meg en pr kåt oppmerksomhetssyk og selvopptatt innbilsk taper, som prøver å late som du er noe annet, rett og slett patetisk. du har mista all cred for lenge siden, du er ikke noe bedre nn de asndre rosa bloggerne som f eks rachel nordtømme. hun får mer respekt av meg siden hun ikke er like falsk, og later som utseende etc ikke betyr noe.. du driter deg ut, jævla snørrunge, håper du legger ned den kvalme bloggen din, som du ser av kommentarene så er vel fan gruppen din stort sett ungdomsskole elever... neste blir vel at du poserer halvnaken i mann fhm eller noe, du er så høy på deg selv at jeg blir kvalm. prøver å være en slags hipster men det stakkar du prøver for hardt. bestill mer piller fra nett, og ta repern, vil ikke høre mer av dine teite innspill i media. at du var på blogg awards sier sitt, du vil jo ikke være som dem, men er åpenbart at du prater piss, spill for galleriet.. fikk du ikke oppmerksomhet som barn eller? hehe, du er en vits.

Anonym sa...

LOSER!!!!!!!!!!!!!!!! DU DRITER DEG UT, SPAR OSS! MAKEN TIL PR SYK JENTUNGE SKAL MAN LETE LENGE ETTER!!! SKJØNNER DU IKKE AT DE IKKE SYNES DU ER KJENDIS NOK ELLER? ALLE HAR FORSTÅTT AT DET ER DIN DRØM, MENS DU LATER SOM DET IKKE BETYR NOE. GÅ Å SKYT DEGSELV LINNEA, GJØR VERDEN EN TJENESTE

Anonym sa...

synes du kunne spart oss å legge ut denne videoen, du ser faen meg ikke ut.

Anonym sa...

Du er ekstremt deilig! :-P

Andre Anonym sa...

Jeg synes du er fantastisk, men må innrømme at jeg blir litt redd deg når du holder kniv eller lager sånne store psyko-øyne. ;)

Mina M. sa...

Kan virker som om TVN ikke vil ha seere med all den dritten de sender nå om dagen. Det er så dumt at hjernen min gråter. Gullungene, Roast, Jakten på den 6. sans, Bingobanden, Kongsvik Ungdomsskole osv osv... Hadde det ikke vært for Big Bang Theory skulle jeg glatt boikotta kanalen.

Joss sa...

Men hvorfor skulle man ønske å vere deltager i 4-stjerners middag? Jeg har sett programmet en gang i sin helhet, og vil karaktisere det som meget nær søppel-tv, i likhet med de fleste av Tv-Norges programmer. Nå ville riktignok standarden hevet seg med deg som deltager, men på den annen side ville min respekt for deg falt..

Anonym sa...

Herregud, jeg digger deg

Anonym sa...

Tommelen høgt i véret.

Anonym sa...

Dere "tøffe" anonyme lesere som sier stygge ting og ikke engang tør å skrive navnet deres, håper dere ramler ut av senga inatt og knekker nakken. Linnea, you made my day!

Anonym sa...

Likte sangen... hva heter den?

Rob sa...

Flotte greier!!! Jeg liker musikkvideoer der det brennes ting - mere av den sorten.

pjodd sa...

haha.. jeg pausa lykke li - i follow rivers for å se musikkvideoen din... mindfucka meg greit.

Anonym sa...

Og der sluttet jeg og se på Tv Norge!

Ingvild :) sa...

JEG FÅR IKKE SETT VIDEOEN! Jeg dør litt nå altså.. Skikkelig urettferdig :( Bor på Gran Canaria, dette er krise!

Ingvild :) sa...

JEG FÅR IKKE SETT VIDEOEN! Jeg dør litt nå altså.. Skikkelig urettferdig :( Bor på Gran Canaria, dette er krise!

Anonym sa...

Så deg på trygdekontoret der du ødela programmet for min del med usakelig og temmelig flau oppførsel. Det er helt tydelig at du er ekstremt umoden og usikker. Media burde ta ansvar og beskytte deg mot deg selv, og ikke eksponere en som er så "skjør". Det finnes behandlingstilbud der ute jeg foreslår at du benytter deg av det:)

Anonym sa...

Hvorfor skulle noen ville spise middag med deg? Du er bare sur og kjedelig. Folk liker å omgås interessante og morsomme mennesker ikke forvokste fjortisjenter som bare tenker på seg selv. Hva er det som gir deg rett til å kritisere andre hele tiden? Så deg på trygdekontoret - "Syden-svein" gjorde en langt bedre figur enn deg. Du falt helt igjennom og hadde ikke noe å melde. Kan du ikke bare legge ned den triste bloggen din?

Svein (nei, ikke charter-Svein, altså) sa...

Du er jo bare helt rå (..og ikke så rent lite hot). Finfin musikkvideo. Håper du lager flere av dem.

Anonym sa...

Bruk litt tennvæske neste gang du skal brenne noe eller noen - da går alt så mye bedre. Lykke til!

V sa...

KJære Linnéa, jeg håper virkelig ikke du tar deg nær av noen av kommentarene du har fått over her, altså fra disse anonyme taperne, som forteller deg hvor dum de synes du er. Det finnes mange latterlige, svake, misunnelige og dårlige mennesker i verden, og disse er nok blant dem, men det er ikke du, og det håper jeg du vet. Du er helt fantastisk, du er skarp, du har evne til å se hva som er ekte, du tør å si hva du mener om både folk og situasjoner, du er veldig flink å skrive og du er slående vakker, bare for å nevne noe.

Jeg kjenner deg ikke, men er ganske sikker på at det finnes mye mer bak deg enn det denne bloggen viser, og de som tror at du går rundt og sipper og klager hele tiden, vel, de fortjener ikke å tro så mye annet heller.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette, og om du trenger en slags forsvarstale som dette er jeg også usikker på, men det jeg egentlig ville frem til er at DU ER UTROLIG BRA og det bør du være klar over. Ønsker deg virkelig alt godt :)

Anonym sa...

Linnea, du er herlig! Dette er den eneste bloggen jeg leser, rett og slett fordi du er morsom, ærlig, skriver bra og klarer å gjøre de mest hverdagslige situasjoner interessante.

Alle som ikke liker bloggen kan vel bare drite i å lese den?! Idioter.

Jeg heier på deg, L.

JoshMedley sa...

Haha... Faktisk tålelig morsomt :)

Anonym sa...

Hvorfor gidder folk kommentere om de syns bloggen er dålig?
DU er som VG - dagen er ikke den samme uten<3

ChristineDelgado sa...

hahahaha ! fantastisk :D

Anonym sa...

Skjønner ikke at folk gidder å slenge dritt, skaff dere et liv. Vist dere er så negativt innstilt til Linnea sin blogg, kan dere ikke bare gi faen i å besøke den? Dere får besøke blogg.no eller noe. Der finner dere verdiløse "paradise hotel"-bloggere. Kanskje det er noe for dere? FUCK OFF!

MB sa...

Du er nesten så sær at jeg kunne vært venn med deg!

Anonym sa...

Jeg hater gult. Og jeg hater alle som handler på loppemarked.

Roger G. sa...

Orkideen er en definisjon av hjernen til Nordstrømme?
Liker at du trives i eget selskap, Linnea! Brenn den merklige tightsen og neste gang:)

Anonym sa...

endelig fant jeg yndlingsbloggen min! Rått :D

Anonym sa...

jeg måtte sjekke ut denne bloggen etter mye mediestyr rundt "sinnabloggeren" og herregud er alt jeg har å si!! du må virkelig komme deg ut av den bobla der livet suger og verden er et forferdelig sted! slutt å plag resten av landet med dine problemer!! du prøver så utrolgi hardt og være annerledes og rar, for det tror du er kult! men du tar feil!! jeg er sjokkert over hvor ekstremt nerd du er da, som driver en sinna blogg, HERREGUD!! get a life girl!!

Fluffy Unicorn`z sa...

blyg daim!

Yngvar sa...

A: nå har du laga postern
B: nå er det bare å lage filmen
(party on elm street:linnie the sløyer)

lisa sa...

hahaha, du er så jævla retard, jeg elsker deg!!!

Madeleine sa...

herlig blogg! Du er forresten veldig pen..kunne ikke tenkt deg å bli modell? :)