16. apr. 2011

Bursdag, jeg

En gang i aaret forhaandsinnstiller jeg et innlegg, og det er selvsagt paa bursdagen min. Naa fyller jeg 21 aar, og for anledningen har Julie og jeg leid oss BIL.



Og mens Julie var paa toalettet, benyttet jeg sjansen til aa pynte bilen.



Se, mamma, akkurat samme hund som Maika!


Vi bor hos en 80 aar gammel fyr jeg moette via Othello Online Games paa iPhonen, og han snakker engelsk hele tiden! Men foer i tiden pleide han aa oppdra masse fugler, saanne sjeldne og saant, saa vi har en veldig god dialog!

Husk at jeg har bursdag, da!

243 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen :D<3
håper resrerende av denne kvelden blir suuuper! :)

Anonym sa...

nummer 1. WIHU!

Gratulerer med dagen, kjære deg
kos deg kjempemasse !

Ingunn sa...

Gratla med dagjen :D

therese sa...

gratulerer med dagen! :D håper du får en kjempefin dag.

JM sa...

Gratulerer! :D

SA sa...

Gratulerer med dagen, fine Linnéa! Kos deg i USA.

Ida sa...

Gratulerer med dagen :)

Victoria sa...

Nei fy faen - altfor missunnelig til å gratulerere deg. Coachella for faen

linda-mari sa...

Hipp hurra!

katarina knudsen sa...

Gratulerer med dagen:)

adriane sa...

gratulerer, kjære. du fyller mine dager med glede og harmoni. måtte du leve evig. twitter og.

Emma sa...

Gratulerer!

Hva synst du om ordet "livslyst" forresten? Jeg mener det rett og slett er et jævlig ord...

Anonym sa...

vi har bursdag på samme dag, livet mitt er komplett!

Kesia i Florida sa...

grattis! men seriøst... bor dere hos en du møtte på et spill?!?!?!?!!?

Anonym sa...

Gratulerer så mye!!

Anonym sa...

Gratulerer! :)

Anonym sa...

wehååå, gratulerer så mye med dagen til både meg og deg! digger bloggen din!! :-D

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!!

Superfan sa...

Gratulerer, kjendisen!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen linneá, husk, du er spesiell! <3

Anonym sa...

Gratulerer med dagen linneá, husk, du er spesiell! <3

Leni sa...

WINNING!

Happy birthday! See you soon!

Anonym sa...

Gratulere med dagen:)

Mari H sa...

Gratulerer med dagen! :-) Kos deg!

CELINE sa...

GRATULERER MED DAGEN! DU ER DEN KULESTE JEG VET OM<3<3<3

Sara sa...

Gratulerer med dagen!! :)

Ingvild sa...

Gratulerer med dagen. Håper den blir fin og at konserten(e) blir magisk!

Helle sa...

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN, VERDENS BESTE BLOGGER!!

Monica sa...

Gratulerer med dagen! :D

Kristin sa...

gratulerer med dagen, fantastiske, fine deg!:)

Anonym sa...

GRATULERER MED DAGEN, LINNÈA.

ragnhild sa...

Gratulerer så mye med dagen!

Anonym sa...

gratis linnéa heheee

Ingrid sa...

gratulerer så mye med dagen!!! :D

Maria sa...

Gratulerer med dagen! :D

Anonym sa...

Gratulerer med dagen :)

Anonym sa...

grattis :))

Christine Lövendahl sa...

hipp hurra for deg <3 <3

Anonym sa...

Gratulera så mykje med dagen :D

Ellen sa...

Gratulerer med dagen, Linnéa :)

Kathrine sa...

21x hurra for deg, tøffa!

anne-lise sa...

Gratulerer så masse med dagen :D

Hege - Ikke som andre mamma-blogger sa...

Gratulerer med dagen :D

Anonym sa...

gratulerer med dagen da du :)

veronic mike sa...

Gratulerer med dagen, fina! Håper dere koser dere der nede.

Anonym sa...

gratulerer med dagen!!!!! kos dere i LA:D

marte sa...

hurra mæ rundt :) håpe dagen blir finfin !

Anonym sa...

Gratulerer med dagen Linnea, ha det best! :D

Rebekka Isehaug sa...

Gratulerer med dagen!

Anonym sa...

Gratulera med dagen ditt festlige kvinnemenneske.

Erik sa...

Hurra for deg :-)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! :))

Elisabeth Skram sa...

Gratulerer med dagen!:) Jeg syns forresten ikke bloggen din går nedover, jeg. Det er noe jeg liker ved den ganske negative og spesielle måten du skriver på, tror jeg. Elskbart.

Anonym sa...

Idag har faktisk hele facebooken min bursdag..virkelig, nesten i hvert fall. Så orker faktisk ikke å gratulere noen, sååå mange er det, men DU skal få en gratulasjon - GRATULERER! Ps. greit misunnelig på deg som er på coachella forresten!
Heidi<3

Anne Marit sa...

Gratulerer :D

Anonym sa...

Gratulerer så mye med dagen!:) kos deg hos denne flotte mannen.

digger bloggen din<3

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! Håper du har en knall tur :D Du er faktisk best

Maria sa...

Hahaha, du er gæren! Gratulerer med dagen!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!

charlotte sa...

Gratulerer med dagen:)

Vilde Kristine sa...

Gratulerer så mye med dagen, håper du får en kjempefin dag! :)

Therese sa...

Gratulere me dagen:D

Linn sa...

Gratulere med dagen :)

Marie sa...

Gratulerer med dagen, vakre :D <3

Anonym sa...

Gratulerer med dagen :)

anders sa...

Gratulerer med dagen, Linnéa!!!!! :)

Nøve sa...

Gratulerer med dagen!

Tone sa...

Gratulerer med dagen!

Sofie Madeleine sa...

Gratulerer med dagen, en dag etter Emma Watson faktisk.
Have fun!

Anonym sa...

gratulerer med dagen! :-)

ingunn sa...

Gratulerer med dagen!

tonjeroni lona sa...

Gratulerer så mye med dagen!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! :) min absolutte favorittblogger!

Elna sa...

Gratulerer med dagen :-)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!!
Jeg tenkte automatisk "80 år gammel mann fra internett? jesus." jeg kan ikke for det, jeg er gammel mann-rastistisk.

enjoy.

SC

Anonym sa...

Gratulerer med dagen :)

Anna sa...

Gratulerer så mye med dagen! Og hunden var fin :)

Josefine sa...

Gratulerer så mye med dagen, Linnéa!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen =) Ha en fantastisk tur!

Frida sa...

gratulerer så mye med dagen, Linnéa!

Karen Elisabeth sa...

Gratulerer så mye med dagen! Kos deg supermasse idag, du er rå :D

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! Wow, for en opplevelse dere får:D

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!!! ^________^

marie sa...

Gratulerer så mye me dagen Linnea ! :-D <3

Lene sa...

Gratulerer med dagen! :D

Kristine sa...

GRATULERER MED DAGEN!!! :D

Anonym sa...

Gratulerer med dagen, awesome

Stine sa...

Tenkte jeg skulle skille meg litt ut å skrive "HAPPY BIRTHDAY" i stedet for "gratulerer med dagen".

Men så kom jeg på at det var veldig teit, så gratulerer med dagen Linnéa!:)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!!!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! :D håper du får en fin dag :D:D

Meg sa...

Gratulerer med dagen! Kos deg masse (noe jeg er sikker på at du gjør).

Anonym sa...

Gratulerer med dagen, jeg elsker deg!

sunniva sa...

gratulerer med dagen!

Julie sa...

Gratulerer med dagen! Håper du får ein kjempe fin dag :D

Trine sa...

Gratulerer så mye med dagen din! håper virkelig den blir bra. så vil jeg også si at jeg setter veldig stor pris på innleggene dine, fordi de er av kvalitet. jeg vil ikke mase på deg for å oppdatere oftere, for da synker kvaliteten og kanskje gleden med å skrive dem? jeg blir hvertfall utrolig glad når det kommer et innlegg, selv om jeg har ventet på det i lang tid, vet jeg at det kommer noe bra, du skuffer aldri for å si det sånn, ikke engang når du ikke blogger.

Anonym sa...

Gratulerer med dagen søta!

sarah sa...

Graulerer me dageen! :D

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! ;D

Karianne sa...

Gratulerer med dagen! :D

Marie sa...

gratulerer med dagen, linnéa! :)) ha en fin dag. spis kake.

memdal sa...

Gratulerer så utrolig mye med dagen din, Linnéa :D

Silje (: sa...

Grattulerer me dagen Linnea :D Have fun!

Mr.Pig sa...

Gratulerer med dagen! Håper du får en super dag med alt som er godt (f.eks. : gaver, alkohol, ballonger og klovner som lager ballongdyr).

Anette sa...

Gratulerer med dagen, Linnea!
Klarer ikke å beskrive hvor misunnelig jeg er for at du skal på coachella!

B sa...

Gratulerer så mye med dagen, Linnéa!

Helene sa...

gratulerer med dagen!!!!!!!

Anonym sa...

Gratulerer masse med dagen! Du er enestående!!!:-)

Irene sa...

Gratulerer med dagen :) Må si det er en perfekt dag å ha bursdag på!

Kristine sa...

Gratulerer med dagen, Linnéa! kos dere masse i USA :-D

Eline sa...

Gratulerer med dagen, Linnéa!

Anonym sa...

have a freakin' awsome birthday !

Stine sa...

Gratulerer med dagen :D

Martine og Maren sa...

Ha en finfin bursdag!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!! :)

benedikte sa...

GRATULERER MED DAGEN!:)

Anonym sa...

GRATULERER!

Mariann sa...

Hurra for deg som fyller ditt år! Gratulerer med dagen søta :)

Karina sa...

Gratulerer!!!! Din blogg er best.

Randi sa...

Gratulerer så mye med dagen!

Anonym sa...

grætulera med dajen!

Anonym sa...

gratulerer med dagen! :D

Rita Azar sa...

HURRA! Gratulerer så mye med dagen!
hørtes ut som en søt, gammel mann. :)

Julie sa...

Gratulerer med dagen! Kos deg :)

Anonym sa...

Gratulerer :)

Annine sa...

Gratulera med dagen!

Monika♥ sa...

Gratulerer med dagen:D

Anonym sa...

GRATULERER MED DAGEN. :D
Håper den blir super!

Victoria Venbakken sa...

Gratulerer med dagen! :)

Lyche Liè sa...

Gratulere med dagen!
Digger deg og bloggen din, ha en fin tur^^,

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!

Elena sa...

Hurra!

Luca sa...

Gratulerer, Linnea :-)

Anonym sa...

Håper Othellohistorien er sann! Du er så rar og fin. Hurra for deg!

Håvard sa...

Gratulerer med dagen ! :)

Helene Løken sa...

Hipp Hurra til eier av den beste bloggen!
Gratulerer

Oda sa...

Gratulerer med 21 års dagen, søte Linnea! :D

oda sa...

Gratulerer med dagen ;-D

Hanne sa...

Gratulerer med dagen! :-)

Ida sa...

Gratulerer med dagen ;)

Anonym sa...

omg slutt å lyve, dere bor lizm hos faren til julie da :(

Anonym sa...

Gratulerer så masse! Takk for at du blogger litt mer om dagen, awesome!

C sa...

Gratulerer så mye med dagen! :)

ellen sa...

Gratulerer så mye med dagen. Kos deg a!

Anonym sa...

gratulereeeeee!!!!!!!!!!!

Isabella sa...

Grattis på dig!
You go girl!

Anonym sa...

Gratulerer foxy lady :D

Anonym sa...

gratulerer så mye! eeeeeeeeeeelsker bloggen din :)Blir det mer awesome enn å ha bursdag samme dag som dronning Margrete av Danmark?

Anonym sa...

Gratulerer maaaassse med dagen! Make it a birthday you will never remember!

Charlie sa...

Gratulera med dagen! :D

Kaja sa...

gratulerer med dagen linnéa :D

frida sa...

Gratulerer Linnéa! kos deg i usa, missunder deg

Anonym sa...

Gratulerer så mye med dagen, du må kose deg mye i USA :D Forresten, bloggen din er min personlige favoritt og jeg digger væremåten din :)

Vanja sa...

Gratulerer med dagen, jeg håper den ble alle tiders! 16. mars er en bra bursdagsdato ryktes det.

Hanne sa...

Gratulere me dagen !!!

Anne sa...

Gratulerer, Linnéa! kos deg :-)

Helene sa...

grattis!:P

Hanna sa...

Gratulerer med dagen, Linnéa!

Simone sa...

Gratulerer med dagen, Linnèa! :D Håper du får en herlig dag!

Siri sa...

Hæ?

Anonym sa...

HVORFOR HAR DU IKKE FORTALT AT DU HAR GÅTT MOTEVISNING FOR GUESS ?????????????????

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!!!!!

Ingvild sa...

GRATULERER MED DAGEN! :D Håper du har hatt en awesome dag!

Sanna sa...

Gratulerer med dagen :))
Jeg digger deg faktisk ;)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen ! ;D

Oda Ringstad sa...

Gratulerer med dagen! :)

Anonym sa...

gratulerer med dagen <3 du er super

cecilia sa...

Gratulerer med dagen :)

Anonym sa...

Gratulerer så mye med dagen - hurra for deg!!!

olivia digger linnèa sa...

GRATULERER MED DAGEN VERDENS BESTE BLOGGER! <3
jeg digger'æ! kos deg <333

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!:)

Marina sa...

gratulerer med burdagen din linnea, vasnkelig å glemme...fordi min var i går. kos deg i LA.
Marina

Marina sa...

burSdagen mente jeg-..fæn!

Marina sa...

fæn igjen!! VANSKELIG mente jeg også....som du ser
...jeg er litt trett

vilde sa...

Gratulerer

Ingvild :) sa...

Gratulerer så mye med dagen, Linnéa!! :D Håper du får en fantastisk dag og tur til USA :D Kos deg!

nora sa...

masse hurra! gjør noe dumt

Anonym sa...

Gratulerer med dagen, Linnèa!
stay cool!

Silje sa...

Gratulerer så mye med dagen! Du er et fantastisk underholdende menneske (:

hanne sa...

gratulerer med dagen :D

Kristine sa...

Gratulerer med dagen:)

Maria sa...

Du er så utrolig skjønn, heheh :D
Gratulerer så mye med dagen din, håper du har hatt en strålende dag!

Anonym sa...

GRATTIS LINNEA!!!

Anonym sa...

CONGRATULATIONS AND CELEBRATIONS! :D <3 <3

johanne sa...

gratulerer med dagen :D

Sara sa...

Gratulerer med dagen linnea!

Janne Natalie sa...

Gratulerer så mye med dagen!!

Sunniva sa...

Hater deg litt for at du er på Coachella kjenner jeg.


Men altså.. gratulerer da. Og sånn.

Anonym sa...

Gratulerer med dagen a! ;) kos deg :)

line steiro sa...

Jeg har lest bloggen din lenge, aldri giddet å kommentert. Så nå gjør jeg det. Gratulerer med dagen, du er RÅ!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen Linnéa. Håper du får en rå fet bursdag, siden du er ei helt rå jente. Haha, nå skrev jeg som om jeg kjente deg. Uansett utifra bloggen virker du som ei kul og litt gæren jente, men vet du hva? Jeg liker det. Så ha det nå litt skøy og drikk deg drite for en gangs (!) skyld. ;D

Anonym sa...

Gratulere så masse med dagen :D

Caroline sa...

Hurra!

Marie sa...

Gratulerer med dagen!!

LaurelsCrown sa...

Gratulerer med dagen! :) Kose seg med fuglemannen og "winning"-bilen!

Anonym sa...

grattis!!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen :)

Anne Marie sa...

Gratulerer så mye med dagen i går !

Silje sa...

gratulerer så mye med dagen!:)

Tone Eline sa...

Gratulerer med dagen som var i går! LA er en artig by :)

Caroline sa...

Gratulerer ! : )