28. apr. 2011

Dere må passe dere

Hender det at du googler/bruker ordbok på ord du ikke vet hvordan staves?

Det gjør jeg alltid, og det synes jeg også skulle ha vært påbudt.

Har du kjæreste?
Nei, jeg har jo en fugl. Dessuten er jeg designet for å være alene, jeg kan ikke ta hensyn til noen flere nå.


Hva synes du om Heidi Alexandra Olsen?
Jeg har ikke lyst til å synse for mye om disse bloggerne, men når det kommer til Heidi Alexandra, har jeg vært nær å dra hjem til henne og RISTE VETT inn i hodet hennes. Jeg hater henne, og jeg håper at foreldrene snart tar affære og får henne steinet.

Hvilket yrke vil du ha?
Jeg ønsker meg en jobb hvor jeg ikke behøver å forholde meg til kunder eller andre mennesker. Kolleger er greit, og jeg kan godt sende mail. Men jeg vil ikke bli stilt overfor oppgaver hvor man må tenke kreativt. Jeg vil ha en mal. Jeg kunne ha tenkt meg å bake igjen, såfremt jeg slapp å snakke med disse dumme menneskene som kjøper brødene.



Hvor lenge tenker du å blogge?
Ikke så veldig mye lenger. Jeg kan sikkert melke kua helt til siste slutt, men jeg vil ikke se bloggen min forfalle. Det må være grusomt å oppleve et personlig forfall, som for eksempel når kroppen eldes og man ikke kan gjøre noe med det. Det er derfor jeg ikke vil bli gammel, heller gjøre mye nå, og dø tidlig. Hittil har jeg for øvrig ikke fått gjort så mye.

Hvordan så du ut før?
Hahahha



Har du noen fobier?
Jeg er livredd for edderkopper. På dårlige dager kan jeg tenke på mye på edderkopper, og forestille meg at de kommer og tar meg. Da jeg var i California våknet jeg av at jeg skrek fordi jeg var sikker på at det krøp en over hodet mitt, så jeg kastet meg ut av sengen og løp rundt i rommet mens jeg veivet med armene. Da ble Julie sint og sa at det ikke fantes edderkopper der. Så er jeg litt redd for krabber.

Hvilke shampoo og balsam bruker du?
Det absolutt billigste etter First Price. Hårprodukter som selges for over kr. 19.90 er det jeg kaller ran, og er noe jeg aldri kjøper.

Vasker du egentlig eplene før du spiser dem?
Nei.

Drikker du kaffe?
Nei, jeg er ikke interessert i kaffe. Jeg drikker te og vann og Pepsi Max og Fun Light og litt vin og har ikke plass til noe mer akkurat nå.

Hvorfor blogger du adri om Tica lenger?
Det har sine naturlig årsaker.



Hva gjør du når du ikke får sove?
Jeg sover omtrent 14 timer hvert døgn, hvilket er ganske krevende, så jeg skal ikke legge skjul på at jeg tar en del sovepiller. Grunnen til at jeg sover mye er fordi jeg ikke har noe å finne på.

Hva er favorittserien din?
Sopranos! Da Bjørnar og jeg var i New York var vi på Sopranos tour i New Jersey, men jeg glemte å fortelle det.


Faen, nå kom jeg på at jeg har fortalt det før likevel. Men her er han ene kjendisen som spiller i serien.


Og her sitter Bjørnar og jeg ved det bordet hvor den siste scenen i serien ble spilt inn. Dette bordet er litt lengere opp enn resten av bordene forresten, fordi Tony var så tjukk at han ikke fikk plass i utgangspunktet.


Bruker du sminke hver dag?
Nei. Jeg er ikke interessert i sminke, og vil heller være på internett i ti minutter ekstra enn å sminke meg før jobb.

Hva gjør du når du er forelsket i en person, som ikke er det i deg?
Vil han ikke ha deg, finner du bare en som er prikk lik!

Hva gjør du når du ikke jobber eller sitter foran pcen? Jeg trenger tips!
Sover, eller går til eller fra jobb. Jeg sover også ved siden av macen min. Jeg tror ikke jeg kan hjelpe deg.

Hva får deg til å smile og le?

Dette er min humor.

Jeg ler kanskje ikke, men jeg humrer inne i hodet.


Hva er det som driver deg i livet? Har du et mål, eller noe som inspirerer deg?
På ingen måte. Det er ingenting som driver meg, men jeg vil gjerne bli rik. Men jeg innser at man gjøre noe for å bli rik, og det tror jeg ikke at jeg orker.

Finnes det en film som beskriver livet ditt?
Da skulle det i tilfellet ha vært en jævlig dårlig film. Kanskje Dude Where Is My Car, en film jeg fortsatt - ti år etter - angrer på at jeg brukte to timer av livet mitt på å se.

Hvor mye alkohol kan du innta før du får blackout?
Veldig mye. Men jeg drikker bare vin, så det er vanskelig. Men jeg kan nok drikke to liter vin før jeg blir borte.


Hva er meningen med livet?
De små øyeblikkene. Den røde himmelen på vei hjem fra en sen kveld på jobb. Ikke at jeg har sene kvelder på jobb.
Resten av meningen med livet er å holde ut.

Kan du ikke fortelle hva du spiser på en vanlig dag og hvordan du trener?
Hvorfor spør dere bloggere om kosthold og trening? Og hvorfor spør dere MEG? Å spørre meg om kosthold er som å spørre meg om hjelp med økonomieksamen.

Jeg har et avansert forhold til mat som jeg ikke kan eller vil snakke om. Jeg er ikke frisk. Jeg bruker all tid på å bekymre meg over min egen kropp og vekt, det skal ikke være sånn. Jeg er fanatisk og tar bilder av min egen kropp ukentlig for å ikke miste kontroll. Det skal ikke være sånn, jeg vil ikke ha det sånn, og jeg vet at dere ikke vil ha det sånn.

Jeg er ikke alene om å bli påvirket av bloggere som skriver om mat, og jeg synes noe av det burde ha vært straffbart. Dere må passe dere.

Har du mange venner egentlig?

Jeg har ganske mange venner egentlig, men jeg tror ikke det er så interessant å lese om dem.

Men jeg har for eksempel over 600 venner på Facebook.



Leser du moteblader? I såfall, hvilke?
Nei. Jeg er ikke interessert i mote, og jeg blir misunnelig på alle modellene med tynne bein. Det er ikke sunt for det allerede ødelagte hodet mitt.

Hvilke fem sanger hører du mest på for tiden?
Fem får dere ikke, ass.





Fortell oss noe vi ikke vet om deg
Når jeg er hjemme, pleier jeg å ligge over mammas fang mens hun koser ryggen min. Det har jeg alltid gjort, og mamma er kjempegod på å kose ryggen!



Pluss: jeg har fått rosa hår





Hvilke ting nekter du å snakke om?
Jetlag, janteloven og været. Vi må slutte å snakke om været.

Til slutt vil jeg takke herren som ga meg 500 kr for at jeg kunne blogge om det på The Villa for noen uker siden, gjerne mer sånt!

152 kommentarer:

Vibeke sa...

You're back.!!

Anonym sa...

Du er kul

Karoline Madeleine sa...

Søt fugl du har!

PS: Jeg fikk latterkrampe av det bildet av den dua og den byen. Tror det er noe galt med meg xD

Meg sa...

Digger det nye håret ditt! Digger ikke at du er så tynn (litt for at jeg er litt missunnelig, men mest for at du er alt for tynn, og det er ikke sunt!!!).

Digger deg, og er glad for at du blogger oftere :)

Anonym sa...

Sebastian Telliers sang La Ritournelle er den vakreste sangen som finnes!

Anonym sa...

The dove made my day. Synes du er rå på svaret ang.spisevaner/trening.

Anonym sa...

Herlig innlegg Linneà :) Du gjør sofa og sengetiden min mer verdt å tilbringe

-karina

Anonym sa...

Du er fantastisk!

Anonym sa...

Jeg liker deg.

Aleksander sa...

Hei

Anonym sa...

rart

pernille sa...

Du er nydelig.

lisa sa...

Jeg liker det. Bloggen din er den eneste jeg fortsatt leser, og jeg fortsetter helt til du gir deg.

Gratulerer med dagen som var forresten!

Anonym sa...

du er nydelig akkurat slik du er. stå på! :)

anonym minister sa...

kontroversielt innlegg! ps: DU ER NYDELIG

Anonym sa...

Duebildet var fantatisk!

Lisette sa...

Kiling på rygg er noe av det beste som er. Det får meg til å slappe helt av. Når jeg var liten kilte pappa meg i timer, vel kanskje ikke timer, men uansett, kiling er bra.

<3 de små øyeblikkene <3

Renate sa...

De beste blogginnleggene! Men rosa hår, for real?

Lusia sa...

Herlig, absolut herlig! ^^

veronic mike sa...

hipsterhår og fint innlegg. i like. Du er tynn, og fin og sånn.

veronic mike sa...

hipsterhår og fint innlegg. i like. Du er tynn, og fin og sånn.

ThisISmeThen sa...

Haha.. Jeg tror jeg ser dårlig eller noe... Brukte usaklig lang tid på å se hva det var som var så nærme linsa på bildet! Trodde det var foten din eller noe, kunne ikke skjønne hva det var! haha.. Jeg dør! :-D

Lise sa...

HAHA jeg lo av duebildet. Mamman min pleier å "pjuske" med håret mitt når jeg ligger i fanget :D

Anonym sa...

Hvem er egentlig Tica?

Anonym sa...

Jeg har det akkurat slik jeg også, det med kropp og slikt.Eller egentlig Anoreksia for å si det slik. Misunnelig på modeller. Heldigvis vet foreldrene mine om det, slik at de prøver å hjelpe meg! Har ødelagt hjernen og kroppen min totalt, klarer ikke spise normalt eller tenke "normalt", og tror aldri jeg kommer til å gjøre det heller. Tips til alle andre er å stoppe FØR det er for sent!

Dragonfeather sa...

R.I.P Tica <3

Hege sa...

Herlig! :-) Dette blogginnlegget passet ypperlig inn i dagen min nå.. Og jeg lo godt av duebildet - right up my alley!

Elsker at du ikke promoterer syke dietter (som babymat osv), og at du ikke romantiserer et dårlig forhold til mat og tynne modellbein. Det finnes ikke noe mer provoserende enn syltynne bloggere som legger ut bilde av seg selv med teksten "omg, jeg burde ikke spist italiensk i går, jeg ser ut som en HVAL!"..

Du er fantastisk!

Anonym sa...

Dette var en av de bedre bloggene synes jeg. Det er synd for deg at du sliter med din egen oppfattelse av kroppen din. Jeg er en fyr som hadde store komplekser for kroppen min fra jeg var tenåring til slutten av 20årene, da noen veninner av meg sa at de pleide å smugkikke på kroppen min. Dette gjorde faktisk godt, selv om det er overfladisk. Mitt neste problem da, når jeg sluttet å tro at jeg hadde stygg kropp, var angeren for at jeg hadde brukt 15 år av livet mitt på å ha et feilaktig inntrykk av kroppen og hvor mye jeg jobba for å skjule nevrosen. Totalt waste of time, fordi jeg som deg, har en fin kropp. Du er etter min smak for tynn og du trenger ikke være sjalu på modeller for at de har lange ben for du har en modellkropp, men jeg synes modeller generellt er for tynne. Du har en fin kropp men kan fintefint klinke til med 5-6 kg og kanskje 10-15 kg og alikevel se snaxy ut. Sikkert lett for meg å bare mene dette uten å kjenne deg, men jeg tror nok de fleste er enige med meg. Jeg er 31 nå og brukte mye tid på å sove bort dagene mine. Det du opplever er egentlig bare en forsterket ungdomsangst. Alle på din alder har litt angst og mange rare tvangstanker og nevroser, men de som virker trygge har egentlig bare klart å skjule det veldig godt. Angsten forsvinner som regel etter 25, som regel rundt 28 årsalderen.

Anonym sa...

Hva heter hun du reiser med mer enn Julie? Lyst på lik tatovering!!!

Anonym sa...

Håper du får et fint liv, og får opplevd masse :-) og at du klarer å bli frisk! helt enig med deg, vi må nyte de små øyeblikkene. Det er så heerlig.

Wilde sa...

Elsker bloggen din.

Anonym sa...

Åh, du er nydelig.

Anonym sa...

hahaha, lol! er håret en hyllest til marie amanda?

Ada Emilie sa...

Du er virkelig en helt herlig person! Jeg blir imponert over måten du svarer på spørsmålene på, og spesielt at du er ærlig om ditt syn på kosthold og trening! At du forteller oss som lesere at det ikke er sunt er en veldig fin ting, fordi at mange andre bloggere nærmest oppfordrer leserne sine til å få spiseforstyrrelser..
Dessuten så lo jeg godt av bilde av dua!

Anonym sa...

Du er helt utrolig! Du blander humor og alvor på en fantastisk måte. Jeg elsker humoren din, da satt jeg og lo foran pcen - alene. Du er virkelig tynn, håper du klarer å slutte og fokusere på det, for som du sier, det er ikke sunt! Lykke til, jeg heier på deg!

Anonym sa...

sånne bilder begynte jeg nå nylig å taav meg selv. hatt spiseforstyrrelse i over 10 år nå, kommer nok aldri til å få et normalt forhold til mat..

linda-mari sa...

Du er herlig.

Anonym sa...

du har ingen grunn til å ikke være fornøyd med kroppen din! digger deg, men digger Twitter litt mer.
hadetbra og ha en fin helg.

Linn sa...

Dette likte jeg. Dua på bildet var priceless! Også kontrasten med spiseforstyrrelse etterpå. Liker måten du mikser realitet og humor! Du er King!

Anonym sa...

Du har utrolig fin kropp og er aldeles nydelig. Aldri la noen andre fortelle deg annet!

Lise K sa...

Du burde lese boka Muleum av Erlend Loe.. Minner meg veldig mye om deg

Anonym sa...

Haha! Love you!

Anonym sa...

Verdens beste Linnéa! du er vakker. - M

Anonym sa...

Du er bare så nydelig, innvendig og utvendig♥

Matilde B sa...

Linnéa, du er fantastisk.

Iselin sa...

Ojj! Jeg får lyst til å slå deg i hodet med en steikepanne slik at du kunne slutte å ødelegge deg selv med å sulte deg slik. Også du som er så smart, fin, morsom og kul!

Men jeg forstår at det er noe jeg aldri kommer til å forstå meg på.

Og shit ja, Heidi Alexandra kan ete drit

Jeg heier på deg :> (<-fugl med nebb)

Edona sa...

Dødskult hår, Linnéa!

June sa...

Bøyer meg i støvet av korleis du klarer å flette humor og alvor om kvarandre. Du er unik. Ta vare på deg sjølv. Det du slit med er så jævlig vanskeleg å kome gjennom, men det går. Eg lovar. Det er som å få tilbake synet.

Anonym sa...

Haha! Lo høyt da jeg så duebildet! Du har en fantastisk humor synes jeg:)
jeg synes også at du virker utrolig klok og realistisk med tanke på sykdommen din. Det er så viktig for andre å være klar over konsekvensene den gir, og jeg vet det betyr mye for mange at du deler det:)

Anonym sa...

Du er en vakker person! Men du lurer ikke meg når du sier du ikke interesserer deg innen mote! Kom igjen da, alt du har på deg er jo motebevisst, og det at du farget håret rosa nederst, er jo noe av det hippeste some er inn i dag, og som modeller går med ;)!

Stine sa...

Av og til får jeg bare så vondt av deg. Vanskelig å si om du tar til deg sånne kommentarer, og selvom jeg regner med at du også i noen grad spiller på imaget ditt på bloggen, så gir enkelte av innleggene dine meg lyst til å.. passe på deg. Nå er jeg på din alder og knapt i stand til å passe på meg selv, men du virker som et så bra menneske, også virker du så trist. Jeg skulle gjerne fått deg til å se deg med mine øyne, og jeg kjenner deg jo ikke en gang, tenk så fantastisk du sikkert er for de som kjenner deg ordentlig!

Jeg håper du går til psykolog og at du kan ha nytte av det, du har så mange bra sider, og det vet jeg bare fra det lille vi får presentert på bloggen. Du er knallgod til å skrive, stilen din er en kunst, du er pen og særegen, morsom og intelligen, og måten du er helt ærlig og usensurert på er imponerende. Se det da!

Anonym sa...

Du er virkelig unik! En fantastisk måte å skrive på, du blander humor og real fucking life på n rørende måte. Jeg ler og gråter om hverandre! Takk for at du deler av deg...

Anonym sa...

hvis du mener bloggere bør passe seg når de skriver om mat osv (noe jeg er fullstendig enig i, har selv hatt- og sliter fortsatt med spiseforstyrrelser), er det ikke litt selvmotsigende at du legger ut bilder av deg selv i undertøyet? misforstå meg rett, men jeg opplever iallefall det også som litt triggende.

(men dette er kanskje fordi jeg synes du er tynn og vakker og jeg er kanskje litt misunnelig. kanskje. du må jo egentlig bare legge ut bilder av deg selv i hytt og vær, det tror jeg egentlig bare er sunt. vent. dette ble bare kødd. æ. æøøø. ææ) klemss

Linn Therese sa...

Vi har alle våre kamper i livet, du er tøff, modig og nydelig. Innimellom hadde det vært greit å være som dua på bilde, ikke bry seg om man har tykk mage eller fjær som gjør at man ser "litt tyngre" ut. Og så er den morsom bare ved å være seg selv, lo så jeg gråt. Men du er jo også morsom, på din egen kule og sarkastiske måte.

Ane sa...

Jeg elsker deg!
Makes my day <3

Mariell sa...

*Sender over en kosepåryggenklem*

Anonym sa...

Du er jævla deilig! lol

Anonym sa...

Du ser sulten ut.

Nei faen, nå ble jeg sulten.

Kaja sa...

Kan du si ifra dersom du finner et yrke som oppfyller alle kriteriene du nevnte der?

(Kommer aldri til å bo i dritt-oshlo, så du trenger ikke være redd for konkurranse om jobbene)


Får lyst å legge slenge huet foran en trailer når jeg tenker på alle idiotene jeg har truffet for pga diverse stakkarslige jobber jeg har hatt.

Anonym sa...

Jeg liker også å ligge på fanget til mamma <3

Anonym sa...

Vi må slutte å snakke om været? Du har jo ikke blogget om annet enn hvor varmt det har vært i det USA.

Anonym sa...

stå på! skulle ønske jeg hadde kroppen din og ikke min ....

Chassi sa...

Shit. Det var tøft gjort å skrive og å vise. Nå fikk du voldsomt mye respekt herfra. <3

Anonym sa...

Kjære deg. Du har jo mini legger og lår. Ikke tenk på det. Du er da minst like tynn som modellene.

Likte innlegget ditt:)

Ingvild :) sa...

Det bildet av byen og dua, jeg LO!

Håper du fortsetter å blogge en stund til, du er bedre enn du tror!

Fin sveis på det andre svart/hvitt bildet <3

Anonym sa...

for et fantastisk menneske du er, Linnea. beundrer deg. synd du ikke har det lett..

Anonym sa...

Noen som har kopiert deg

http://susannl2p.blogspot.com/2011/04/russetid.html

Anonym sa...

hvorfor vil man være så tynn?? vil selv gjerne ha mer muskler og flott kjøtt på kroppen. så lenge man trener styrke så kan man jo spise masse og se helt bankers ut! prøv det vesla, det hadde kledd deg og en haug andre vanvittig mye bedre. så er det jo bra for helsen for de som måtte tenke på fremtiden..

Anonym sa...

Du er nydelig :)

Abril sa...

RIP Tica


elsker bloggen din

Elena sa...

Jeg liker deg. Jeg liker bloggen din.

Anonym sa...

Fantastisk! :D

ida sa...

jeg liker deg jeg. du skiller deg ut fra resten av bloggverdenen, og det synes jeg er bra

Anonym sa...

Jeg er helt enig med deg når det gjelder disse slanke bloggerene. De fleste er blitt så tynne og det virker ikke så de ser det selv..

Anonym sa...

skal du studere til høsten?:)

Anonym sa...

Keep up the good work!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Du er SÅ kul jeg dør!! Og ikke minst über digga :)

iszting sa...

til anonym som skrev:
" Angsten forsvinner som regel etter 25, som regel rundt 28 årsalderen"

nei, det gjoer det ikke ubetinget.jeg er 32 og angsten er fremdeles til stede. det gaar opp og ned, men jeg synes mer og mer at det aldri kommer til aa forsvinne.

og linnéa. du virker beroligende paa meg. alltid. veldig.
og saa maa jeg si -med den digre livserfaringen min- at det er desverre typisk at det alltid er de kloke og smukke som overanalyserer seg selv og verden og saa setter spoersmaalstegn ved om de er intelligente/pene nok.
derimot er de dumme og stygge helt uten selvrefleksjon og kommer ikke engang i tvil om de er fine som de er.
gud eksisterer helt sikkert ikke.
og sopranos er ogsaa min yndlingsserie, etter seth macfarlane sine tegneserier, naturligvis.

Emelie sa...

Hvordan kan du si at du hater heidi? kanskje på tide å lære seg å skille sak og person?

Anonym sa...

Hærlighet, snakk om å å holde inne alt av pust for å holde inne magen på d første bildet av kroppen din. Du er så dum at jeg får lyst til å riste deg i filler.. Hva er så fint med å se ut som en planke? Jeg er syltynn, er modell og spiser d jeg vil uten å legge på meg. Tror du d er så gøy? Å ikke passe en dritt av klær og hele tiden høre herreguuuud du er så tynn bla bla og alle på gata ser rart på deg!!

Hadde jeg bare kunne lagt på meg 10 kg så hadde jeg gjort d på flekken og dretet langt i modellkarieren og alt!!

Skjerp deg din dust!

Anonym sa...

du er pen, tynn og fin

Anonym sa...

Du er rett og slett RÅ!

Anonym sa...

"Dude where's my car" suger. Amen

Caroline sa...

Du er en unik jente, indeed.

Leser du igjennom alle kommentarene dine forresten? Det er jo ganske mange så jeg skjønner at du ikke alltid har tid til det om det er tilfelle.

Anonym sa...

strikking og annet håndarbeid forebygger depresjon, viser en ny undersøkelse.

Anonym sa...

:)

Anonym sa...

du er det komplett motsatte av fotballfrue.no, og jeg elsker deg for det!

julie aida sa...

ååååååååååå så fint det ble med rosa. du er fin generelt.

Linnéa sa...

anonym 2:48: ja ja ja

Live sa...

Du er prikk lik til hun som spiller hovedrollen i Life Unexpected.

Anonym sa...

Fantastisk innlegg! Trist å høre at du fortsatt sliter med kropp og mat. Håper du har det bra Linnèa. Vi digger deg!

Anonym sa...

Hei, ser du blir definert som It girl i Aftenposten i dag......Hva legger DU i det

Therese sa...

Fyfaen, du er rå.

Nora sa...

Anonym 2:48:
Antar at du er en eller annen stakkar som ikke har noe annet å ta deg til enn lyve og skrive dritt til andre over internett. Brenn.

Linnéa, du er nydelig. Det vil du alltid være uavhengig av vekt. Jeg er 15 år og sliter selv med anoreksi, er for tiden innlagt på instutisjon. Spiseforstyrrelser og depresjon må være det jævligste som fins. Skulle ønske at jeg kunne beskytte deg, redde alle unge jenter som har eller er i ferd med å bli dratt inn i galskapen. Jeg vet at det ikke hjelper så mye men du skal vite at jeg tenker på deg. Stor klem (jeg liker egentlig ikke klemmer.. men shit au) fra Nora ♥

Anonym sa...

Anonym 2:48:
Jævla tard. Lær deg rettskriving før du skal slenge dritt til andre.

olivia digger linnèa sa...

Fyfaen, du er det beste mennesket jeg vet om. stå på, jævlig lenge!

Anonym sa...

<3

Anonym sa...

Jeg blir kvalm av å lese kommentarfeltet ditt. Håper en dag du finner lykken du fortjener. Du er så utrolig nydelig, smart og reflektert.

Line sa...

ikke alle er like snille her :/ for noen dager siden leste jeg en del eldre inlegg her, fra siste året ditt på vgs(i think), og jeg tenkte.. var det kanskje litt lettere å bo hjemme? du virket generelt gladere, men kan jo hende det bare et attituden som er anderledes og, men uanset, poenget mitt! jeg håper virkelig at du klarer å komme deg ut av dette en dag, du er en helt fantastisk person, som ikke fortjener noe i nærheten av dette en gang :) stå på!<3

Anonym sa...

Wow. Leste nedover og så et helt vanlig Linnea-innlegg, til det sto om spising og trening. Første gang jeg har lest noe som virkelig kommer fra deg og ditt indre. Flott at du selv er oppmerksom på problemet ditt, og advarer andre. Jeg har tro på at du klarer å komme deg gjennom.

Anonym sa...

<3 håper alt ordner seg for deg og du blir kjemperik!

julie aida sa...

heija! :D jo takk he he :P

Anonym sa...

Du er fiin, og håret ditt er veldig fint med rosa :)

Anonym sa...

oi, jeg ble faktisk veldig overrasket over dette innlegget! du svarte seriøst på spørsmål fra lesere, ikke dårlig Linnéa! thumb's up!

Flinke Piker sa...

<3

Anonym sa...

"Anonym sa...
hvorfor vil man være så tynn?? vil selv gjerne ha mer muskler og flott kjøtt på kroppen. så lenge man trener styrke så kan man jo spise masse og se helt bankers ut! prøv det vesla, det hadde kledd deg og en haug andre vanvittig mye bedre. så er det jo bra for helsen for de som måtte tenke på fremtiden.."

Spiseforstyrrelsa e vel ikkje akkurat nåke ein "vil" ha... Da e berre sånn.

Du har den beste bloggen av alle! Du e rå Linnèa! Håpe du vinne kampen :)

meh sa...

Kondolerer med Tica

Anonym sa...

Du er en fantastisk person Linnea.

Anonym sa...

Håper du aldri slutter å blogge!

Linnéa sa...

renate: det går vekk, ingen fare.

julie heter aida graf. du kan finne bloggen hennes i margen til høyre i bloggen min.

lise k: Ja, jeg har hele to eksemplarer til og med!

stine: <3

anonym 9:54 pm: Jo, det er noe selvmotsigende. Men det er mer som en illustrasjon på realiteten av det. Nå i etterkant angrer jeg kanskje litt på at jeg la de ut, men, du vet. Samtidig ser man disse bildene overalt. En oppskrift på hvordan bli syk - må man derimot oppsøke, eller få den levert i fanget av såkalte kostholdsbloggere.

caroline: jeg leser gjennom alle kommentarer. men det er vanskelig for meg å svare på dem ettersom det ikke finnes en kommentar-funksjon på hver enkelt.

anonym om strikking: er ikke så god på det. blir bare annenhver stram og slakk maske.

emelie: jeg vet hva jeg snakker om. skille sak og person my ass.

anonym om IT-girl i aftenposten: jeg visste ikke at jeg var det, men er hyggelig at noen synes det selvfølgelig.

line: klart det er lettere å bo hjemme, men man må greie seg selv.

potethodet sa...

Jeg lo ikke av bildet, derimot lo jeg av humre-kommentaren etterpå! Bra sagt. Spørsmål: skjønner du konseptet med å tenke? Hvis ja, kunne du forklart det til meg?

Anonym sa...

Fy faen så vakker du er! Hvordan får du det til? Jeg hadde dødd for ha samme kropp som deg. Du vet ikke at jeg ikke vil ha det sånn, for jeg vil gjøre alt for å forandre på meg. Vi kan bytte.

Stine sa...

Nå sitter jeg og smiler, håper du klarer å ta til deg de koselige kommentarene du får, det er mange, over hele landet, som klarer å se alt det bra i deg <3

Silje sa...

Flotte lår. Nytt mål for meg!

Martine sa...

du er et herlig menneske! Ønsker deg alt godt :)

PS: DUEBILDET!! HAHAHA

vargas12 sa...

Du som er både intelligent og pen har jo alle forutsetninger for å bli steinrik. Ditt største problem er vel heller at du ikke er spesielt sosial og får litt problemer med mennesker som forlanger noe av deg-

Jeg har sett en del bilder av deg Linnéa og du er fotogen, sexy og modellemne i en og samme person- det er det ikke alle som er-

Kombinert med en av de hotteste bloggene i Norge ligger jo faktisk deler av verden for dine føtter-

Det at du framstår som negativ og litt gal- tror jeg virker sjarmerende for de du i framtiden skal jobbe sammen med-

Lykke til!


Vargas

Anonym sa...

Kan dere duster her inne slutte å be henne "trene styrke og spise mat" tror dere virkelig anoreksi hadde eksitert om det var så simpelt? gå dø!

Linnea (jeg aner ikke hvordan jeg lager strek over "e" bokstaven,sorry) Du er nydelig! Dødsmorsom! Digger bloggen din selv om den handler om ingenting.

:)

Anonym sa...

kommentaren din om heidi alexandra setter ord på mine følelser, takk og god kveld

Sun sa...

Men, kjære Linnéa. Er det ikke mulighet for å få mer hjelp da? Blir lei meg med tanke på at ei så flott jente som deg skal gå igjennom dette.. Synes det er tøft gjort av deg å legge ut bilde av kroppen din til hele Norge, og vise de dumme bloggleserne dine at dette er en sykdom og ikke en hobby. You go girl. Håper du en dag kommer deg ut av dette.. Da skal jeg ordne til et måltid du sent vil glemme!

Anonym sa...

HOOOORE!!!!

Linnformasjonen sa...

Liker håret! Veldig Charlotte Free.

Karoline sa...

Jeg veit ikke helt hva jeg skal si nå ass...

Så jeg bare ler av de dritmorsomme fuglebildene isteden.
Yeah! :D

Anonym sa...

Du er så insane pen!

ChristineDelgado sa...

høhø høhøhøhø hø

Anonym sa...

du er kul
du er tynn (kanskje litt for tynn)
du er pen
du har personlighet
jeg elsker deg

Anonym sa...

du e kul og fin. like dæ

Annika sa...

Jeg har hatt anoreksi i en evighet, men er nesten bra nå. Og kanskje du ikke liker dette, men jeg har et forslag: prøv Capio. De er supre.

Anonym sa...

jeg bæsja seriøst i buksa av det duebildet.

Marihøna sa...

Hvor mange her synes det er fint å være syltynn? Jeg lurer fordi jeg er det og vet ikke om alle de som stirrer og egentlig ser "rart" på meg ser slik på meg fordi de blir forskrekket eller om det er fordi de synes jeg er fin..

Linnea (vetta søren hvordan man får den prikken over e'en): Hvor mye veier du? Hvor høy er du? Og hva skulle du ønske du veide?
Jeg synes du er akkurat passe i beina, men litt for tynn i overkroppen. Men uansett, du er fiin<3

Siv sa...

Du e RÅÅÅ!!!!! :D

Anonym sa...

Du er jævlig awsome, og jeg digger bloggen din.
Men vet du hva? Jeg ser veldig godt at du har redigert det ene bildet av magen din...
Gidder ikke å komme med grunn, ( jeg har en altså) for du vet selv at du har redigert det.
Ps. grunnen er at du har på den en svart string truse, men den skal være tykk på siden, men på det andre bildet er den helt tynn..
skamme seg Linnea.

ps. elsker deg hardt.
klem fra Kine

Anonym sa...

Gud å deilig du er!!!

Signe sa...

HAHAH, Marie Amanda har også sånn halvfarget hår. Bare i turkis. Kjekt å få litt ordentlig blogging inn her igjen, forresten.

Silje sa...

ågud, så nydelig kropp!

eeeeiii sa...

Du er best!! :D hahaha! <3 :)

Linnéa sa...

kine: bildene er tatt med fire måneders mellomrom. jeg kan ikke redigere bilder.

Anonym sa...

skulle akkurat til å si det der med redigering av bilder sjæl! du har jo også håret opp på det ene bildet (ikke at det er noe bevis da, men) LOL av folk som kan finne på å si noe sånn. Fatter ikke at de kan få sæ te å si noe negativt? Hva har folk me å kritisere dæ egentlig? Æ forstår det ikke.

håper du kan bli frisk og finne ut en måte å bli glad for å bli eldre på. du kommer te å se ut som sånn der frustrerte fruer dame! sånn kul, frustrert og eldre! Jeg kjenner også angsten, og må late som om den ikke er der hver eneste dag. Men det kommer seg, bare vent! Jeg er noen få år eldre enn deg, og det blir bedre, gøyere og mer spennende å leve.

Anonym sa...

og jeg glemte, heit! (heit, kul, frustrert og eldre!) hehe

kul, frustrert og eldre høres jo helt forferdelig ut haha

Caroline sa...

Hvorfor i alle dager sier noen at bildene av henne er redigerte? De er kanskje ikke tatt samme dag?? Har det falt dere inn? Linnea har lik kropp som meg, som også lider av samme sykdom. Jeg ville bare passe inn i "skinny jeans" uten å se ut som en flodhest, så gikk det helt skeis..

Du er modig Linnea, som utleverer deg slik. Håper alt ordner seg for deg <3

lotte sa...

wii jeg har også rosa dipndye

Anonym sa...

Du er så sinnsykt digg! Livet ditt hadde vært tusen ganger verre om du var stygg, så håper du setter pris på det...

Anonym sa...

Hækers, altså. Denne bloggposten fikk meg til å klikke meg inn på Heidi Alexandra Olsen sin blogg for aller første gang. AU!!! Mista litt troen på menneskeheten. Men kom meg trygt tilbake hit, og da ble jeg litt glad igjen. Puh.

Anonym sa...

Good news ey? http://www.side2.no/helse/article3144286.ece
for deg da... :)

Anonym sa...

Liker svaret ditt angående kosthold og trening! Det er mange "farlige" blogger, og ja noe av det som blir lagt ut burde vært forbudt - min forvirrede hjerne blir enda mer forvirret og syk. Stå på du vakre jente! Vi er flere i din situasjon, men vi skal klare oss :)

Atina sa...

jeg blir flau jeg, av å lese kommentarene dine, enkelte av leserne her må rett og slett være dumme som
Ikke skjønner at du ikke er serriøs, ja mhm
Fint at de vil fortelle deg at du har anoreksia ja, da kan du fortelle dem at de er dumme hele gjengen..

Anonym sa...

Ok Linnèa, ( merk at jeg har med prikken over e'en, brukte sånn ca. 5 min på den)
My baaaaaad! <3
Klem fra Kine <3 <3 <3 <3

Vilde sa...

Du er den fineste, kuleste og søteste ever!! Misunner deg noe helt sykt! Digger alt med deg, du skriver sykt bra og det er alltid gøy å lese bloggen din!
Love u!<3

Stor klem fra Vilde!<3

kongen sa...

Tenk at du er min definisjon av et godt menneske <3

Susanne sa...

Du bryr deg sikkert ikke så veldig mye om alle de forskjellige kommentarene du får her, men jeg satt igjen med en god del tanker etter å ha lest alt dette, og jeg ønsker å skrive et par ting til deg.

1. Jeg er så glad i bloggen din. Du er morsom, flink til å skrive, intelligent, vakker og tøff, og jeg elsker å lese innleggene du skriver.
2. Det er fælt at du har det så vanskelig i forhold til mat. Jeg har slitt med de samme tingene tidligere, kanskje ikke i like stor grad som deg, men jeg vet i alle fall én ting, og det er at det er fælt. De maniske tankene påvirker hverdagen noe helt ekstremt mye når man har det slik, og det er lett å miste livslysten og se mørkt på ting. Jeg håper virkelig at du får et godt forhold til mat og din egen kropp en vakker dag. Jeg synes forresten at du er tøff som er åpen om problemene dine, jeg vet selv at det ikke alltid er helt enkelt.
3. Du var nydelig før, og du er nydelig nå.

Stå på. Skulle ønske jeg kunne gi deg en god klem. :-)

Anonym sa...

Jeg tror jeg elsker deg.

Jenny sa...

Jeg elsker deg, Linnea. Ikke bare fordi du er fantastisk morsom, men fordi du tør å vise hvem du egentlig er. Jeg blir så glad når jeg leser at du bruker billig sjampo og ikke vil gi kostholdstips, fordi jeg vet at folk trenger slike forbilder som deg - folk som tør å sette fokus på hva slags idealer som bare er helt fucket å ha i et samfunn. Jeg syns det er trist å lese om depresjonen og matissuesene dine, men samtidig er jeg utrolig glad for at du tør å være ærlig om det. Bak all den svarte humoren din ligger det sinnsykt mange holdninger som banker alle de dustete treningsrosabloggerne. Du er fantastisk fordi du tør å skrive om hvor kjipt du har det, i stedet for å gjemme deg bak et skall. Vær stolt av det! Så lenge du blogger, vil jeg lese :)

Beautycountry sa...

Du er tøff...på alle mulige måter.