9. apr. 2011

jeg vet ikke

Jeg vet ikke, jeg. Jeg vet ingenting. Jeg vet ikke hvem jeg er lenger, jeg vet bare at jeg har lyst til å skade meg selv og andre, ta livet av andre mennesker og skryte av det.

Klokken har stoppet, kjøleskapet er tomt, klesskapet har veltet, og kontrakten min i NRK går ut hvert øyeblikk. Men jeg gir vel faen, jeg har allerede hatt et langt liv, og nå venter jeg bare på å dø.



Jeg skal kjøpe meg ny TV. Ikke at jeg ser på TV eller har tenkt til å se på TV, men jeg vil bare ha en ny TV for å ha det. Ny TV er et symbol på penger og makt, og derfor vil jeg ha ny TV.

Og i går, så var jeg på konsert, dere.

Og da jeg våknet i dag tidlig (på sofaen, jeg finner ikke igjen dynen min, så det er så kaldt på soverommet) Uansett ... Jeg tror jeg skal gjenta setningen nå fordi dere har sikkert - i likhet med meg - glemt hva vi snakket om.

Da jeg våknet i dag tidlig, så visste jeg ikke hvem jeg var lenger.



Så jeg la meg til å sove igjen.


Men jeg ble brått vekket av en telefon fra en venninne som klaget over at jeg hadde tatt nøklene henne i går på konsert, og at hun ikke hadde kommet seg hjem fordi jeg ikke hadde svart på noen av de 38 anropene. HALLO, jeg ble jo kastet ut av BÅDE Luna Park og Deli Deluca, selvfølgelig tar jeg ikke telefonen.

Men før jeg drakk den siste flasken med vin så var jeg altså på konsert med min tidligere barndomsforelskelse Sondre Lerche. Det var Sondre Lerche og Gaute Ormåsen. Har jeg forresten fortalt om den gangen jeg tok med en fyr hjem fordi han hadde samme dialekt på Gaute Ormåsen? Jeg lover dere, man kunne ikke høre forskjell!

Uansett, Sondre Lerche.



Og etter konserten da, så KOM SONDRE LERCHE FORBI! Han spiste pære og slo av en prat. Tror ikke han snakket til meg, jeg kunne jo ikke snakke.

Men da han gikk, så LA HAN IGJEN PÆRESKRÅTTEN.





Så jeg gjorde som de fleste andre ville ha gjort i en lignende situasjon:


Nå gikk jeg akkurat og hentet et tomt glass med vann?????




Jeg, ass. Jeg ler meg ihjæl.


Jeg tror faktisk dette ble historiens dårligste innlegg. Og nå kommer dere sikkert til å skrive:

"Herregud, bloggen din har tapt seg ass, jævla stygge feite dritt og ikke minst HORE!"

Bare si det! Mamma sletter de stygge kommentarene deres uansett!

Og apropos kommentarer, det var noen som spurte:

Ler du noen gang av kommentarer du får på bloggen?

Om jeg ler? Skulle jeg ha ledd av dere? Det er jo rettelig synd på enkelte av dere.


Morten Alme, 58 år, også ivrig kommentator av Dagbladets nettsaker.


Her er jeg på jobb i går:


Jeg har en følelse av at noen av dere sitter og venter på at noe skal skje, at jeg skal skrive et historisk innlegg og begrave hele Norge. Men jeg vil bare informere om at det ikke kommer til å skje, herfra går det bare nedover.

196 kommentarer:

Anonym sa...

hahah jeg digger deg uansett. du er best

lenge leve linnea
MVH KARINA

supermarie sa...

gode gamle!

Anonym sa...

ah, love u.

Anonym sa...

haha, for et innlegg!
Du minner meg om Jack Nicholson fra filmen "One Flew Over the Cuckoo's Nest" der han kommer med kommentaren "I just want to kill someone, haha", helt ut av det blå!

Forøvrig en av mine desitert favorittfilmer.

Keep on! :-)

ChristineDelgado sa...

fantastisk ! morten alme . haha !

ChristineDelgado sa...

fantastisk ! morten alme . haha !

Hanne sa...

Jeg synes du er flott jeg !!

Tiril sa...

Du er herlig!

Anonym sa...

Hang in there <3

Karoline sa...

fytti, du er genial .. en dag skal jeg bli som deg og finne like mye mening i dagene mine :) stå på videre med bloggen!

marianneiroma sa...

Jeg liker deg veldig godt, Linnéa, og syns du er så fin som en markblomst. Håper at det snart skjer noe SUPERASAM som gjør deg over gjennomsnittelig glad og HÆPPI, for da vil det nok komme et veldig morsomt innlegg som gjør at folk ikke klager over hvor kjedelig du er. For du er litt kjedelig, men det er jo vi og. Det er jo derfor vi sitter her og leser blogg i stedet for å ha et liv.

Anonym sa...

du er best da

Aina sa...

Hvordan går det an å MISTE en dyne? :)

Christine Gullerud sa...

OI! Den forrige kommentaren fra marianneiroma var skikkelig nedtur. Syns det er bra at du VELGER SELV når du skal skrive. Om det er ´kjedelig´eller ikke. Gidder ikke å forvente noe, og er glad for å lese nye innlegg.

Flinke Piker sa...

Herregud, bloggen din har tapt seg ass, jævla stygge feite dritt og ikke minst:









HORE!

Anonym sa...

sitter fyllesyk, og nettopp sendt den "heldige" gutten hjem. Har vondt i hodet, og plutselig ser jeg du har oppdatert bloggen, og DAGEN MIN BLE SUPERDUPER BRA

Elli sa...

Du er nok en av de flotteste bloggerne som finnes! Drit i Morten Alme, drit i mistet dyne, drit i ny tv, drit i alt du.

Eirik Abri sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

merker dette, at det går nedover altså

Tine sa...

Haha! Made my day!

SKREKKMERKER sa...

Du skjønner vel at Morten Alme bare vil ha oppmerksomheten din? Han er dødsens forelska der han sitter i en sky av hasj og promp og pugger hvert et ord du skriver til øynene blør.

Ina sa...

Förändringen är global, du är inte den enaste som känner av den. Allt är i sin ordning. Pröva att meditera.

sigrid sa...

Hahah, du er genial. Håper det går oppover med deg snart da :)

Marta sa...

Jeg elsker at du prater i vei som en alvorlig depressiv og psykisk syk person, og alle bare "ÆÆÆH DIGGER DÆJ". Du kunne ha rukket finger til alle, og du ville fortsatt ha fått "Du er best ass!!!" Det sier sitt. Du er best.

Linn sa...

Hahaha, kommentaren!
Digger bloggen din, Linnéa, du er herlig!

Silje sa...

Like bra som alltid! :)

KimDill sa...

Hei!

Liker folk som skriver det de tenker, uten å sensurere seg selv i frykt for hva andre skulle mene. Det er personlig mer tilfredstillende å lese på do, som jeg ofte gjør på nettet, en sjøldiggende D-kjendiser som skriver om sin nye outfit og treningsøkter på SATS. Hvordan de har lesere er en gåte jeg egentlig ikke vil vite svaret på.

Ikke skade det vakre ansiktet ditt nå da. Hva har skjedd med Lerche forresten? Ser ut som han har sydd sammen to forskjellige fjes. Vel, vel.. Stå på!

Malin sa...

har du sett profilbildet hans på facebook?.. eh

KimDill sa...

Ja! Det ser ut som en promo til en zombie-film.

Anonym sa...

linniiie, i love you

vilde_11_n_i sa...

Beste innlegg ever <3

bettybandminnim sa...

haha.. måtte le av at det går an å miste dynen sin. Kan våkne og ikke vite hvem jeg er, men av litt andre grunner da. Forresten, en av mine gode venninner i barndommen gikk i klasse med Sondre Lerche på videregående, rett før han slo igjennom. baresåduvetdet!

Siri sa...

Du er pen og bloggen din gjør at jeg ler og har det bra. Tusen takk!

Ingvìld sa...

Det er de som forventer at du skriver om samfunnsviktige ting som sliter. Alle som har lest bloggen din over tid, vet hva du skriver om og ikke - så nye lesere som klager, kan egentlig bare gå å legge seg.

Lena Aurora sa...

you know we love you. fortsett i den banen du alltid har gjort - det er jo derfor folk leser bloggen din :)))) ur the best og lyser opp dagen min (trist liv, know neida) :D

Anonym sa...

Kjære verden, Linnea er kul.
(:
(:
(:
(:
(:
(:
(:
(:
(:
(:
(:
(:
(:
(:
(:
(:
(:
(:
(:
(:
(:
(:
(:
(:
(:

Anonym sa...

whut, jeg elsker disse innleggene

Pierats sa...

Herregud, når du våknet opp i dag og ikke visste hvem du var, så BURDE du jo forstått at du var Oda Krog. Oda Krog som kommenterer om Nes Bygdeungdomslag på Facebook. Det er jo deg. For han mente ikke Oda KROHG, gjorde han vel? Det er nok ikke mulig. Siden dette er mannen som faktisk vet hva som er viktig i livet.

Jeg blir så glad i mennesker når jeg leser slike kommentarer.

Anonym sa...

Digger deg! Elsker bloggen din, finnes ingen bedre!

Anonym sa...

Skulle til å si at du har en fin TV, men så har du visst tenkt å bytte den ut...! B&O neste også?

Silje sa...

Okei, Linnea. Det er MINST like synd på deg som det er på den personen som skrev kommentaren du postet. Ser du deg selv egentlig? I begynelsen synes jeg dette var en morsom blogg, men nå har den virkelig gått fra å være morsom til å være trist. Jeg synes rett og slett synd på deg, og håper du får hjelp med problemene dine fortest mulig..

Linnéa sa...

Silje: Det er nok synd på oss på hver vår måte. Jeg får hjelp, jeg får hjelp til hvordan å reagere på kommentarer som dine.

Jeg innser og ser mine egne problemer godt, jeg lever med dem. Jeg er oppegående.

Anonym sa...

Dette var jo et trist innlegg, og det blir litt rart at folk sitter og kommenterer "haha like bra som alltid, du er så kul!!".

Jeg er fast leser, tycker om dig, og synes du er flink å skrive. Ikke vet jeg om hvilke kommentarer du reagerer på eller hvilke type kommentarer du ønsker, men jeg håper at denne perioden blir bedre så fort som mulig og at du får det bedre med deg selv.

Mr.Pig sa...

Tross alt bedre at du tar livet av noen andre enn deg selv. Idioter har vi nok av, men deg er det bare en av (så vidt jeg vet).

Marit sa...

Lollerina! Ikke skad deg er du snill. Fint bilde av skrotten, du kunne med hell vist den fra flere vinkler.

Anonym sa...

Ta livet av deg selv, men la andre mennesker være. Dust.

Veronica O. sa...

Fantastisk! Hvor får du inspirasjon/ideer til å skrive som du gjør? Impressed! =)

Marte sa...

haha du er rå! Hvorfor klarer ikke folk å ta det du skriver med en klype salt haha.

Jørgen sa...

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen; du er så jææævlig deilig!

Jeg hater de periodene hvor jeg føler med så utrolig sliten av å leve at jeg bare vil "hjem", bare vil dø. Så... jeg håper du får det litt bedre igjen snart.

Jørgen sa...

*meg

R sa...

Jeg er også fra Molde og elsker alt du skriver! Du ser verden som den virkelig er.

Det at du skriver om vonde tanker, depresjon og spiseforstyrrelser, på en ærlig og naturlig måte, og i samme åndedrett som du skriver om hverdagslige ting og tull - det gjør at du fremstår som menneskelig, sårbar, sterk og ekte - og det har uendelig mye mer verdi enn de fleste andre blogger til sammen.

Haters gonna hate - drit i dem. Heng de ut. De har ikke skjønt noenting og skal man gidde å synes noe som helst om de, så må det bli å synes synd på de.

Stå på! Livet er meningsløst, man har ingen grunn til å gjøre noe som helst, ikke en gang å være deprimert! Lettere sagt enn gjort, men den tanken hjelper ihvertfall meg i tunge perioder.

Elisabeth sa...

Jeg stemmer for at du ikke skal skade deg!

Sandra sa...

linniiie.com <3

ME sa...

Nuss

Anonym sa...

hahaha, du er lættis

Anonym sa...

Det er plass til alle og det at du får så mye oppmerksomhet og plass er fordi du leverer noe som vi ser på som verdifullt. Jeg kan ikke fordra sneversynte mennesker som Morten Alme. Vi kan ikke la noen, og spesielt ikke de eldre generasjonene, diktere hva som er viktig og hva vi skal bruke tiden og livene våre på.

Jeg ønsker deg lykke til og håper du har det bra om dagen! Hvis jeg var deg ville jeg dratt på en lang ferie med ryggsekken min og sett verden, til tross for Morten Almes protester...

Anonym sa...

Har du søkt skole til høsten? :)Isåfall, hva da?

Ane sa...

Er eg ganske så ny leser og finner bloggen din ganske underholdende dog litt trist. Men er du så deprimert og sint i virkeligheten?

Anonym sa...

Greit, IKKE ta livet av deg selv da.

malin sa...

<3

Jannicke sa...

Masse lykke til søtnos! *knusekos*

M. sa...

Du skriver alltid bra, Linnéa :)
Digger bloggen din!

Men håper veldig at du er bittelitt mer glad enn det virker som nå. Hvis ikke: Det blir bedre :)

For du er best! :)

Erle sa...

Herregud! Du skriver så utrolig morsomt. Klarer ikke slutte å le. Hurra for deg, Linnéa!

Dag Roar sa...

My-my-my-my-myyyhre!
Smil, det går mot vår!

Anonym sa...

Elsker at du oppdaterte bloggen idag, alltid opptur her i hjemmet når det skjer:) Du er helt utrolig bra, pluss at du skriver kjempebra! Jeg synes at du burde ha en fast spalte i VG eller noe, da skulle jeg lest hver dag!

Anonym sa...

digger deg, uansett.

Anonym sa...

serriøst...annskaff tv'en!
det har forandret mitt liv til det bedre, den absolutt BESTE investeringen jeg har gjort noensinne!
-karoline

olivia digger linnèa sa...

ELSKLING!
JEG KNEKKER<3
fikk ny Tv til bursdagen min <3
LENGE LEVE VAKRE MYHRE!

dreamer sa...

ahhh, linnea!

ikke gi opp! grunnen til at vi elsker bloggen din er fordi du er så ærlig. du er ikke som alle de jentene på blogg.no som har ''perfekte'' liv. du viser at du er en normal person. alle har det vanskelig i perioder.. du føler sikkert at du har hatt det hele livet og at det aldri kommer til å stoppe. men jeg lover deg! det kommer til å ta slutt. du kommer til å nyte livet ditt.

du kommer sikkert til å drite i denne kommentaren, men jeg ville bare la deg vite det.. <3

Anonym sa...

Håper du har det bedre med deg selv enn hva den bitre undertonen i bloggen din gir inntrykk av. Kanskje jeg overanalyserer betydningen av hva du skriver, men jeg ønsker deg alt det beste. Bloggen er underholdende, selv om jeg blir litt bekymret :P

PS: Godt du klarer å more deg over kommentarer som de "bohemianwriter1" legger fra seg. Hadde det slik en gang at jeg klarte å more meg over andres feilslåtte og ubetydelige meninger, men har gått over til å bli oppgitt. Klarer ikke å riste av meg alt jeg leser. Ha en flott påske!

Anonym sa...

D.I.G.G.E.R deg og bloggen din! Lenege leve Linnèa! :-D

Anonym sa...

du er deg selv lik! Stå på :)

Linn sa...

Priceless! :D

Anonym sa...

din blogg er den beste. du har skjønt det. eller ikke skjønt det.. samma det sånn egentlig. du er genial.

Anonym sa...

Du er bra. Veldig bra.

Anonym sa...

Du skulle ha lagt ut den halvspiste pæra til salgs ut på nettet, kjempemessig! :)

Ida sa...

Hei :)
du er sånn en vakker person, både på innsiden og utsiden. Jeg føler at jeg "kjenner" deg på en måte, sikkert fordi jeg har lest alle innleggene dine siden første dagen du startet.. hehe :) men jeg håper du får det bedre, og at du vet det er veldig mange som er "glad" i deg, og digger deg!! Du er fantastisk! Du liker sikkert ikke denne kommentaren, men jeg skriver den fordi, jeg vil du skal vite dette!
- fast leser som er med deg

Anonym sa...

Her gjelder virkelig det de sier; 'det er alltid noen som har det verre', for uansett kan du ikke nå ned M. Almes nivå. Det er bare noe av det mest triste jeg har lest. Jeg dør faktisk ganske mye av kjedelighetsstemning av ham. Er det MULIG å bli større taper?! Fyyyyy søren!

Sondre Lerche er RÅ! Håper du tok med deg pæreskrotten og swiper den for Dna. Du har muligheten til å gro frem en helt ny Sondre Lerche til privat forbruk:D

Jeg vet ikke engang hva jeg skal si til begynnelsen av innlegget ditt. Jeg vil ikke at du skal ha det vondt, og jeg er veldig lei for at du ikke har det godt, skjønne venn♥

Rob sa...

Lucky you! Etter å ha solgt den pæreskråtten på eBay kommer du til å bli vanvittig rik. ...ja, for du sparte vel på den?!

Anonym sa...

Dette er den feteste bloggen jeg noen gang har sett, og det er den eneste jeg leser "fast"! du skriver bare litt sjelden, men når du først skriver det det så bra, at alle bare digger det! sååå, du har herved fått det en ny fast leser. sier bare: stå på og fortsett, digger det uansett:D

Håvard sa...

Som du selv sa, skriving er terapi. Skriv om alt du tenker på.

Ta deg sammen litt også.

Helene sa...

Ny TV? Du har jo en Bang Olufsen TV, hvis jeg ikke tar helt feil! Det er en bra TV, faktsik en ganske rå TV!

Anonym sa...

Oppriktig god bedring! Hilsen Superanonym.

Stinemoor sa...

der som syns at bloggen er så forferdelig trist å fæl, dere kan strengt tatt bare navigere bort fra siden og finne noe som dere syns er underholdene fremfor å bruke tid å energi på å skrive negative ting til folk! Tragiske mennesker.

Så må jeg bare si som så mange andre sier her: du er rå Linnea, digger deg, ærligheten din, sarkasmen din og og ja, bare digger bloggen din igrunn;)

Så håper jeg så klart også at du har det bra evt. at tingene lysner for deg snart, STÅ på;)

goha sa...

kan se for meg at godeste Morten Alme med sine 58 år sitter og trykker oppdater på bloggen din konstant og har hengt opp et bilde av deg på stueveggen rett ved siden av Camilla Collett! Jeg hadde også crush på Sondre Lerche da jeg var yngre, men nå skjønner jeg ikke hvorfor.

Anonym sa...

Håper du vet at du er som alle andre mennesker og i kontakt med deg selv og din egen natur, og at du klare å takle alle følelsene og tankene dine som dukker opp i deg... :)) Stå på !

Anonym sa...

HHAHAHAH fyfaen, synes hvert eneste innlegg du kommer med overgår alle de andre innleggene dine! Linnéa for alltid!!<3

Anonym sa...

Jeg syns du eier Linnea!

Anonym sa...

LINNEA <3 jeg elsker deg uansett <3<3<3

Anonym sa...

hej hej skal vi møtes

Anonym sa...

Mr Alme har misforstått kraftig. Dersom han visste noe som helst om Oda Krogh, hadde han visst at du ER Oda Krogh. Hun var ekstremt provoserende for menneskene i sin samtid, på samme måte som (i følge enkelte.. les: Alme) deg. Han er 58 år og skriver piss i kommentarfeltet til unge jenter, har ikke peiling på norsk kulturhistorie OG kaller seg bohem?! HAHAHAHAHAHAHA. Der har du oppskriften på taper! Sleng på en halv utdannelse i tømring og en voldelig far, så tenker jeg at vi har Morten Alme. Bitter på smak, men jævlig underholdende.

Anonym sa...

Digger kvasiintellektuelle sutrekommentarer som går ut på å presse så mange nedsettende fremmedord som overhodet mulig inn i en linje for å fremstå som glup, men som i realiteten oppnår å være en arrogant besserwisser. Sleng inn masse metaforer og sammenligninger og ikke minst språklige bilder, med en dæsj skrivefeil og gjenbruk av ord, så har man et perfekt eksemplar av en trist jævel som lar misunnelsen skinne igjennom, siden han ikke klarte å oppnå suksess med sin gladkristne nikkedukkeholdning, slik som presten sa han ville, mens Linnéa gjør karriere på en blogg og et livssyn som står for de stikk motsatte verdiene som han selv.

Det ironiske dyret i meg raser seg ihjel når folk finner det nødvendig å måtte være negativ mot folk som er negative.

Stå på, Linnéa. Verden trenger flere deprimerte realister som innser at et smil ikke har en dritt å si på slutten av dagen. Alle finner noe å grine over til slutt.

olivia digger linnèa sa...

herlig bilde, av deg når du ler Linniiie! <3
reksle neggolb nid <3

Anonym sa...

jeg sjekker flere ganger om dagen om du har kommet med nytt geniskap, selv om jeg vet at du ikke oppdaterer hver dag, noen ganger ikke hver uke engang. hvorfor? enkelt: du er den BESTE, morsomste, vittigste, mest sjarmerende, mest underholdende, selvironiske bloggeren jeg noengang har kommet over.
DU ER RÅ liksom

Anonym sa...

Han er sikkert lei seg siden folk er mer opptatt av deg enn han, stakkars liten!

LilleVinkel sa...

Synes det var et fantastisk bra innlegg jeg altså, hehhe !!STÅ PÅ
minni m

Jojoba sa...

Håper vilkelig du bare har fylleangst når det gjelder den første delen av blogginnlegget, for så ille håper jeg virkelig ikke at du føler deg!
Men uansett, du skriver kjempebra...Slutt å rakk ned på deg selv da. Du er vakker, ung og talentfull...og jeg er sikker på at mora di er kjempeglad i deg (bare for å sikre at ikke din mor sletter innlegget). Prøv å smil litt da vel ;) It aint all bad!

Elena sa...

Sondre Lerche er _LITT_ søt. Men bare _LITT_

lisa sa...

Hva føler du når du på slike innlegg der du skriver om hvor mye du hater livet, får kommentarer som "Du skriver så utrolig morsomt. Klarer ikke slutte å le." og "ah, love u"?

Anonym sa...

Hvem kan hilse
uten hjertelig?
Hvem kan gi seg hen
uten å gripes?

Livet må leves
som om dagen i morgen
aldri kommer
For dagen i dag
skal leves!

Fremme i fremtiden
kan mye skje
Men ville vi alle
vedde penger på det?

Anonym sa...

Du er virkelig bare genial.
Men jeg har også bare lyst til å gi deg verdens største klem.
Er nesten litt glad i deg jeg, bare av å lese bloggen din.
Håper du har det bedre enn jeg føler du har det.

ingridmj sa...

Nydelig på håret.

Kristine sa...

Som vanlig vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte etter å ha lest bloggposten din. Jeg elsker humoren din, men synes det er vondt at du sliter sånn. Genial er du uansett.

Astrid sa...

http://www.kjendis.no/2011/04/08/kjendis/mote/motekommentar/16113689/
Den siste kjolen der er visst noe du kunne gått med, i følge Dagbladet. Må bare spørre: kunne du det?

Anonym sa...

Du har helt rett Linnea, det er bare idioter som leser bloggen din.

Anonym sa...

Du er den eneste i verden som klarer å se hot ut med gul Solo caps. Godt jobba!

Anonym sa...

Håper du får det bedre :)

Fokuser heller på de hundrevis av elskende kommentarene istede for de få drittkommentarene :)

Anonym sa...

Is ok! :)

Du er fortsatt nydelig.

Anonym sa...

:)

Anonym sa...

savnet innleggene dine lenge nå altså, men går greit når du knaker i et så bra et! kvalitet fremfor kvantitet! du er idolet mitt

Ingvild :) sa...

Lykke til, Linnéa <3 Ta en dag av gangen, og så er det snart sommer og sol :) Kanskje å ta litt hardt i, men snaaart!
Synes det er så fælt å lese sånne innlegg, fordi jeg ser at du egentlig ikke prøver å være morsom. Du mener det du skriver. Jeg håper bare du velger å ikke gjøre noe du ikke kan ta tilbake. Du er altfor flink og søt, og det er flust av folk som digger deg. Ikke glem det! <3

Anonym sa...

For en HERLIG BLOGG :-D Drit i alle forventninger og meninger som strider mot.

tora sa...

syke menneske, elsker deg!

Anonym sa...

når du ser på det å være oppegående som noe å være stolt av, understreker du hvor lite oppegående du egentlig er linnea. søk hjelp, om du går til psykolog så hjelper det tydeligvis ikke en dritt når du sliter såpass.

Anonym sa...

Du er bare too school for cool!

connieomland sa...

liker ikke og lese at du skriver at du har lyst og skade deg selv.

håper ikke det er seriøst ment.

håper du har hatt en fin helg, og at dyna kommer til rette, vimsekopp :)

Anonym sa...

Hei Linnéa:) Jeg har akkurat brukt 3 dager på å lese ALLE blogginnleggene dine fra de siste tre årene! Jeg har ikke noe liv - legger ikke skjul på det! Jeg har holdt på å le meg ihjel til tider, ufattelig mange bra innlegg. Jeg har, til nå, styrt unna alle blogger fra topplista, av prinsipp. Men innser at jeg har gått glipp av mye på din! Du må virkelig være sterk for å ikke la de fæle kommentarene gå inn på deg, det imponerer meg ganske mye! Jeg hadde mest sannsynlig lagt meg ned og dødd om noen hadde sagt så fæle ting til meg. Håper de positive veier opp for det! Jeg tror jeg var en sånn OMG-person før, som klaga over alt mulig, men innså etterhvert noe som alle burde gjøre: Hvorfor ikke bare holde kjeft når man leser noe som man syns er så forbanna uinteressant. Lukk siden og gjør noe fornuftig, for helvete! Folk er idioter, og jeg skal kjøpe meg et hus midt på fjellet for å unngå dem. Jeg gleder meg, og du kan få komme på ferie dit hvis du vil. Jeg skal til og med vurdere å få et epletre med gule epler så du kan få noe å spise også!
Takk for fantastisk lesing, jeg kommer til å følge med på bloggen din videre, og jeg håper du snart føler deg bedre!
:D
-Ida

Anonym sa...

Digger deg!

Julie sa...

<3 digger deg.

Jente-28 sa...

"Så jeg gjorde som de fleste andre ville ha gjort i en lignende situasjon: *slikker på pæren*
AHAHAHAHAA:D tror jeg dør av latter :D vanskelig å sette ord på den geniale humoren din :D
(ellers må jeg si at det er veldg trist å lese begynnelsen av innlegge ettersom du etter all sannsynlighet ikke spøker:(

håper inderlig at du får det bedre snart, eller at du hvertfall har det 'litt' bedre enn det som kommer frem her..

digger deg:)

Jente-28 sa...

"Så jeg gjorde som de fleste andre ville ha gjort i en lignende situasjon: *slikker på pæren*
AHAHAHAHAA:D tror jeg dør av latter :D vanskelig å sette ord på den geniale humoren din :D
(ellers må jeg si at det er veldg trist å lese begynnelsen av innlegget ettersom du etter all sannsynlighet ikke spøker:(

håper inderlig at du får det bedre snart, eller at du hvertfall har det 'litt' bedre enn det som kommer frem her..

digger deg:)

Anonym sa...

haha bloggen din får meg til å våkne bra.

Anonym sa...

LARS VAULAR VILLE OG HA PÆRESKROTT?

Anonym sa...

Nå har du faktisk NESTEN klina med Sondre Lerche!!

Anonym sa...

God Bedring Linnéa !

Anonym sa...

Jeg er også en av de som blir litt bekymret når jeg leser innlegget ditt. Håper vi kan ta det en klype salt.

Husk at når man har blogg så er det alltid mange gærninger som legger igjen ufine kommentarer (det er ikke uten grunn at mange bloggere legger ned/stenger kommentarfeltet).

Husk studiefristen! :-) Ha en finfin dag :-)

Anonym sa...

Vaularen jo!? Han er no så sjekk!

roaseg sa...

Elsker at du ikke legger skjul på noe, i motsetning til alle oss andre bloggere som prøver å vise en side av oss som egentlig ikke finnes.

Maria sa...

Jeg Elsker Deg Linnéaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!du er rå!

Anonym sa...

Er du forelska i Sondre Lerkefugl? Siden du smatta på pæra hans..! Ber deg om å legge ut denne kommentaren på selve bloggen din, eller så må jeg voldta deg

Anonym sa...

http://video.google.com/videoplay?docid=9083404572198377643#

Pillene gjør deg gal, forsåvidt greit for oss lesere, da har vi underholdning. Men helt seriøst, hvis du dytter i deg noe, så burde du begynne å revurdere pilleinntaket.

Alt du vet er feil, pillene er løgn. Grav mer undersøk, google det. Gidder ikke å redde deg, ikke min jobb. Men blir bare sjokka over tilhengerne dine og denne prozac-nation-facination du skaper. For du vet jo egentlig ikke en dritt...og det ler vi andre av og koser oss med...

Anonym sa...

Ønsker deg alt godt, og håper det går bedre etter hvert:)

Martine sa...

digger deg, du er RÅ!

nathalie sa...

OH du er helt super Linnéa! du aner ikke.

Mr.R sa...

Jeg synes du er kjempeflott og skriver sykt bra. Skulle bare ønske du hadde det litt bedre med deg selv. Er det noe jeg kan gjøre - bortsett fra å drite i å skrive ting kommentarfeltet ditt?

Anonym sa...

Spørsmål:
Er det LARS VAULAR på bildet der du slikker pæren? Det lignet veldig, og han er jo fetteren til Sondre Lerche også. Så vet du det.

Anonym sa...

Du er så bra! :) Selvfølgelig er det trist hvis du ikke har det så bra, men vi har alle våknet opp uten å vite hvem vi er, vi har alle hatt "lyst" til å drepe noen, men det er veldig få folk som faktisk har mistet dynen sin, men det er jo det som gjør deg så bra!:) du skriver bare om helt tilfeldige hverdagslige ting, men allikevel så har vi interesse av å lese det!Du er best!:) Hvis du en eller annen gang, av en eller annen grunn skulle slutte å blogge, så lov meg at du får din egen spalte i et eller annet blad! Lov meg det!!

Anonym sa...

http://www.tvnorge.no/programmer-tvn/4-stjerners-middag/4-stjerners-middag-suger-1.9837

Anonym sa...

Tomt glass med vann?

Anonym sa...

Du er best, Linnéa, begynn å tro på at du faktisk har lesere som digger deg!

Mirah sa...

Har du slutta å twitre :O Du har ikke vært der på lenge!

Anonym sa...

Synes du er passe søt og sinna. Og så ser du like sinna ut når du går til jobb hver morgen (ble du redd?)

Malin Orset sa...

i syns du ligne heilt sykt på Lux i Life Unexpected.

http://www3.pictures.zimbio.com/bg/Brittany+Robertson+Teen+Vogue+8th+Annual+Young+17A6osn_vLyl.jpg

http://img.listal.com/image/1461862/600full-brittany-robertson.jpg

Anonym sa...

DU er så genial! Elsker bloggingen din. Forresten, til dere tapere som tror hun er seriøs; hørt om ironi før?

Et Deus sa...

Må bare si jeg syns musikken til Sondre Lerche blir gysla fislete.
Men, smaken er som baken. :)

Nataliie sa...

tenk så heldig du faktisk er, gikk det opp for meg nå, at mens du har depresjon, får du daglig en boost av mennesker som sier de digger deg og elsker deg!! (1%som ikke digger, men de r bare sjaluu)
Du er som plukket ut, blant mange deprimerte, til å bare ha denne boosten i livet ditt hver dag..!!
Det burde gjøre at man føler seg litt heldig assa..
Liker deg, jeg!
<3

Anonym sa...

<3

Beate :-) sa...

i love you! du er så genial.

Anonym sa...

Det er ikke alltid jeg ler når jeg leser inleggene dine. Noen ganger sier jeg: "ååh!", småhumrer av fantastike bilder eller smiler for meg selv og tenker at jeg er lykkelig. Men i dag lo jeg tre ganger:

1. Da du slikket på pæresrkotten til Sondre Lerche.
2. Da Bohemianwriter1 skrev ønwskier.
3. Da Bohamianwriter1 brukte uttrykket "biografisk delirium".

Jeg liker deg jeg, Linnea.

Anonym sa...

Skal du selge den gamle TV'n din, da? Isåfall, hvor mye? Jeg kunne gjerne tenkt meg å kjøpe den..

Anonym sa...

hahahaha jeg elsker deg!!! å jeg er så enig med deg...av og til :P bare så det er sagt, så hadde jeg mest sannsynlig løpt for livet hadde jeg møtt på deg i en mørk bakgate....men jeg Elsker deg fordi :D

Anonym sa...

ÆÆÆÆÆ men i helvete da, Jeg klikker i vinkel når noen truer med å voldta noen! Idag er det faktisk IKKE noe gøy å kødde med sånne utsagn!!!! din jævla kødd, du er ikke vært dritten jeg tråkker på!!!! hadde jeg vist hvem du var hadde jeg ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ DØ!!!
denne kommentaren er til Anonym oppi her en plass...

Anonym sa...

Du er enestående. fortsett å blogge!

Mvh
Randi

Anonym sa...

Du er så flott, Linnéa! Håper du har det godt<3

Ina sa...

Haha, utrolig morsomt at du faktisk slikket på pæra til Sondre Lerche:-)
Det er rart hvis NRK ikke fornyer kontrakten din.Ellers regner med at du får deg en ny jobb ganske snart. Du burde jo ha hatt ditt eget tv-show:-)

Anonym sa...

Digger deg, du er så morsom! Så akkurat videne Linniiie møter folk og holdt på å le meg skakk! Håper det kommer flere av dem fremover:D Du er best!

Anonym sa...

Satt å tenkte, -Den TV'en er dritfet, stilig B&O vintage. Også skriver du noen linjer nedenfor at du vil bytte den ut. Det ville vært synd!

Anonym sa...

Men er det ikke Lars Vaular også da?

Anonym sa...

hadde vært herlig å være med deg en hel dag, jeg tror du hadde drept meg av latter, haha.

Anonym sa...

Du redda stadig vekk dagen min. Tusen tusen takk!!

LaurelsCrown sa...

Kjenner til følelsen av å ikke vite hvem man er eller hva man vil. Skikkelig dritt. Og skal ikke si "stå på, det går over," for vet seriøst ikke om det kommer til å skje for noen av oss. Vi får bare fortsette å sove så mye vi kan. Men lykke til med TV-kjøp!

Anonym sa...

gift deg med meg <3

Anonym sa...

Har faktisk prøvd å unngå bloggen din, fordi eg har fått høre så mye dritt om den.

Men altså, hallo. Er ikkje du genial, så vet faen ikkje eg.

Ina sa...

Kjære Linnea. Du er den eneste jeg vet om som er galere enn meg. Takk.

Anonym sa...

å fy faen , haha! du er så jævelig random! digger det!

Anonym sa...

hahahahhahahahahhahahahahhahhahahha, du er et geni. takk.

Anonym sa...

umulig beskrive denne bloggen hvorfor er den ikke som nr 1 i norge??? jo fordi norge består mest av IDIOTER.- som kan like fotballfrue sin blogg best se livet til ei barbiedukke og alt er så fint og flott , og vekta står stadig på 34 kg. men neida hun ekke tynnere enn modeller som hu sier ..men bestiller str xxxs og må enda sy de inn.. lurer på hvilken modeller hun sikter til som er feitere?? nei takke seg til virkelige mennesker som ikke lever i en boble dag ut og inn som linnea... perfekt - er og blir kjeeedelig men a 4 folk liker vel det" perfekte" ja..

Karoline sa...

mehehehe jaahahah. jeg må bare si jeg elsker å lese både bloggen din, og alle de halv- og helsprøe kommentarene som kommer inn.
Sitter og funderer litt om du faktisk er sinnssyk, eller om vi alle er det? fant ut at jeg egentlig ikke brydde meg. Det er godt å vite at det ikke bare er jeg som tenker slike tanker.
heia deg!!

Anonym sa...

stakkar deg, men du er kul likevel

hannah.s-p sa...

Skriv flere innlegg!!! :D

Anonym sa...

du er best!!!!!!!!

Anonym sa...

uff håper alt står bra til? og drit i de stygge kommentarene, du eier!

Anonym sa...

ELSKER bloggen din!
Keep up the good work, deilig med litt kontraster til så og si alle andre blogger i Norge!

I thank thee!

Anonym sa...

<3

Anonym sa...

Det er jo tydelig at du sliter med deg selv og med å fikse livet. Du burde få professjonell hjelp heller enn å sitte å brette deg selv og dine suicidale tanker ut på nettet. Noen ganger må mennesker beskyttes mot seg selv...

Anonym sa...

hahahahahahhahahhahahahahahahahahahahahahahahahahaha, hahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaha,hahahahahahaha.

58 år. hahahahahahahahahahahaahhahahhahahahahahahhahahahahahah, hahahahahhahahahahhahahahah....

Anonym sa...

Alle som hater på Linnea kan, suck a dick or clean something!!!!!

Nora sa...

hahahahhaha ! jeg brøyt ut i latter midt i timen. du er genial.

Anonym sa...

Takk for at du gjør dagene mine bedre. Takk for at du har gitt meg styrke til å takle ting. U rock. Og jeg kan aldri fortelle deg hvem jeg er.

Anonym sa...

Du er deilig

Anonym sa...

Jeg liker ærligheten din til tross for at diverse kan ta det useriøst. Med tanke på innledningen din :)

Anonym sa...

faen, så stygge bilder du legger ut! hahhaha.. men du er kul da!

Anonym sa...

Linnea!!!
Skal du bli popstjærne :O


Jeg hørte på radioen at du skulle synge på en studiolåt :DD
Grattis

Hanne sa...

Alle blogger må selvfølgelig være fulle av kunnskap og meninger som endrer verden. Eh. Nei?

Camilla-Collett kommentaren har jeg sett på flere blogger i det siste, noen som trenger å slutte å bry seg kanskje?

Straks HELG!

Sarah sa...

Hahah, herregud. Døde litt av han bohemlanwriter fyren der ass x) lol, han har ikke mye vett i pappen!

Digger deg Linnéa! Stå på, selv om det ikke alltid er så lett. Mange som elsker deg, vet du ^^,

Anonym sa...

hahahahahha! døøør<3

Anonym sa...

Jeg digger deg linnea! :D

Anonym sa...

Fantastisk! Savnet de innleggene!!!

kjetilrj sa...

For en herlig blogg du har! Lo godt av måten du skriver på, utrolig bra. Synes brevet til han fyren var morsomt også, ikke fordi han skriver så bra, men fordi han driter seg så jævlig ut =)

kroppibalanse sa...

Jeg blir alltid i godt humør når jeg er innom bloggen din. Du sier alt det alle andre bare tenker :-)Stå på, jeg syntes du er tøff jente.

Anonym sa...

Tre ord; I LOVE YOU!

Anonym sa...

Det er så godt å lese bloggen din, for da skjønner jeg at jeg ikke er gammel likevel - for jeg forstår humoren - og synes du er genial! Det er en god følelse.

Da kan jeg skjønne at det må være frustrerende for Alme - og andre som er mentalt like gamle som han - å høre at det er "a new comedian in town" - for så å ikke forstå humoren. Han føler seg nok SKIKKELIG gammel - og da må han definere deg som uintelligent rosablogger - for å fremdeles å føle seg som et menneske.

STAKKARS.

Anonym sa...

Morten Alme: EID!

ellers...lenge leve fylleangsten! Folk som hater bloggen din eier ikke humor. Og har 100% for mye fritid. Ingen av disse nepehodene har en nobelpris akkurat, så fuck them.

"Here’s how to become a great artist. First, get miserable. Misery drives you to become a great artist, but the art does nothing for your misery, which drives you to drugs, which makes you a lousy artist, and this is not lousy."
— Hugh Laurie as House

basically, stay away from drugs and you'll be fine(and miserable);)

--sally

Linn Therese sa...

Sondre Lerche! <3 Trodde jeg skulle dø av latter over bildene av pæra, tror jeg kunne funnet på å kysse pæra, bare for å ha gjort det. Nærmeste mulighet jeg har på å få noe kyss fra fyren.

Anonym sa...

litt sprøere enn før

Anonym sa...

Og nå er du jo ganske sikkert i et forhold med Sondre! Morsomt å lese slike innlegg i ettertid.