19. apr. 2011

Shut up, beach

Yo niggas w00t!


Måtte bare levere inn bilen, da. Den kjørte bare feil. Hele tiden, ALLTID.

Og etter å ha brukt tre timer på en strekning som egentlig skulle ha tatt 15 minutter, var klokken to på natten. Så jeg ga opp og bestemte meg for å sove i bilen.


Og Julie var dritirriterende og stammet mer enn vanlig og jeg ble dritforbannet og sa at hvis hun ikke sluttet å stamme så kom jeg til å kjøre bilen inn i en fjellvegg.


Så vi ringte 80 år gamle Ed og fikk ham til å hente oss.

Dagen etter dro vi på Walmart og kjøpte et telt i stedet. Her sitter jeg borti skyggen og er litt sur fordi det var SÅ JÆVLA VARMT AT DERE ANER IKKE! 40 grader - det holdt på å revne for meg!


Her er vi på Hurts-konsert tror jeg. Her var vi så langt bak at det var greit å sitte, men FOR REAL GUYS, da jeg var på Kings of Leon, feks, så fuckings SATT det folk helt fremst inne i massen??? De burde ha blitt trampet ihjel og SKUTT!


For dere aner ikke hvor mange rare mennesker det var der. Der er han fra Avatar, liksom.


Å se menneskeheten rundt meg forfalle på denne måten. Grusomt.



Så vi holdt oss til de andre nordmennene: Bjørnar og Adrian.






Og se her! Fugl! Når Twitter tar kvelden skal jeg garantert ha en slik.


Så kjørte vi hjem til Los Angeles.



Men så hadde jeg glemt å spise, så jeg kjøpte en FAT FREE PRINGLES og spiste hele nå, og så spydde jeg i boksen fordi jeg ble så kvalm. True story.


Og her har de sukkerfri tyggis som SMAKER PISTASJE-IS! Dette går ikke an!


Whatever, beaches.

56 kommentarer:

Emma sa...

Elsker bloggen din!

Martine sa...

hahahah, kos deg resten av turen! :)

Anonym sa...

:)

Anonym sa...

Bitch, du er så jævlig heldig, håper du skjønner det!

pernille sa...

Jeg er fortsatt så misunnelig at jeg egentlig ikke orker å kommentere

T sa...

Tror ikke den smaker pistasje, men mint chocolate chip.

SA sa...

Fantastisk :)

Linnéa sa...

T: Yo bitch, den smaker pistasjeis punktum

Victoria sa...

DU ER PÅ COACHELLA FY FAEN

Anonym sa...

Hvor best var Kings of Leon?

- Synne

olivia digger linnèa sa...

fyfaen du er heldig!
kos deg som bare faen

Ingrid sa...

dessert-tyggis er helt fantastisk magisk. håper de snart finner opp resten av willy wonka-godtene også (elv av sjokolade? ja takk)

og litt urelatert, men jeg så en film av ei dame som minnet littegranne om deg. hun har en twitter-lookalike! http://www.youtube.com/watch?v=P3Epv9-3_40&feature=player_embedded

Christine Lövendahl sa...

kos deg gløgg ihjel, you lucky bastard som trenger og se så mange nordmenn!! låv ju lång time <3 glad påsk!

Silje Anette sa...

Pistasj is tyggis...? Æsj!

Lydia sa...

.. Åh, endelig kan jeg kommentere ..
- Hehe, ble jo en trivelig tur det der!

Elena sa...

din heldigGRIS!!! :-)

Anonym sa...

Haha, beeaches!

Viktoria Opsahl sa...

Du er helt konge, Linnea!

Malin sa...

Jeg vil også stekes i 40 grader

ThisISmeThen sa...

Haha, det er fint vær i Oslo og, så det så!! :-p Skal faktisk legge meg på terrassen og steke nå... Med pcen, selv om den sikkert ikke har så godt av å steke :-D *kremt*
Fortsatt god ferie! Tyggis med pistasj-is-smak, kjenner jeg er skeptisk!

Meg sa...

Fuck di folka som satt under Kings Of Leon!!! Ååå, er så missunnelig på at du har vært på KOL-kosert!!!

Virker som du har det fett på LA-tur da :)
Kos deg videre <3

Monika♥ sa...

Haha du as, men ellers så det helt fantastisk ut. Heldig du er.

JM sa...

Jeg vil steke i sola jeg også. Tok på meg bikinien for å gå ut på verandaen å steke også var det fuckings overskyet!
Kos deg da.

Helsing Mor sa...

Fint at du har det fint.
<3

Thorbjørn sa...

Å nei, nå fikk jeg lyst på beach. eller bitch. Og så fikk jeg ikke lyst på pistasje is tyggis. Og så ble jeg ordblind av å lese et trippelt orddelingsfeil halvveis oppi kommentarfeltet her.

Men det ser gøy ut i usa da, det skal du ha.

Lisa sa...

Har du testa orbit med mojitosmak ennå? The real deal!

Savner LA. Alt for mange kule greier der.

Anonym sa...

Thorbjørn: Pistasje is tyggis er også trippel orddelingsfeil, bare så du vet det. :p

Anonym sa...

MISUNNELIG!!

Anonym sa...

Digg å høre fra deg oftere! :D

dreamer sa...

æsj... pistasj....æsj

Pia Pulesveis sa...

My guess; Den 80-åringen du påstår at du hooket opp med på et spill på iPhone er Hugh Hefner.

Anonym sa...

lol lol lol du er best linnea ;) kos deg i USA

Anonym sa...

Stor fan av bloggen din og den korrekte grammatikken du vanligvis bruker, men nå tror jeg det har gått litt fort i svingene. Mener du:
Beaches=Strender?
Bitches=Tisper?

Kos deg i Statene

Lina sa...

haha, jeg DIGGER deg!!:)

Anonym sa...

digger deg

Anonym sa...

Jamas for deg

Soylent Green sa...

Skulle ønske jeg også var der i påsken. ...men kanskje like greit å være hjemme i Oslo - hater ekstremvarme.

Husk å drikke nok så du ikke svimer av :P

Anonym sa...

takk linnea...

for litt farger....

Anonym sa...

haha, du gale, gale barn

Anonym sa...

Hva er greia? Frididsproblemer??

Ida sa...

Jaah! Flamingoer er fine fugler. Jeg vil også ha en... selv om jeg ikke vet hvor jeg skulle ha den. Kanskje den kunne bo i badekaret mitt.

Flamingo's eller ikke, så synes jeg det er moro å se hvordan du har det på turen din.

Anonym sa...

Flamingoer <3<3

Anonym sa...

Flamingoer <3<3

Anonym sa...

<3

sOfIe sa...

du er kul

Elin sa...

Nice! Gleder meg til Kings of Leon selv <3 Jeg skal ikke sette meg ned fremst,, lover!

Ylva sa...

Pistasje is tyggis var nytt for meg.. Sikkert kjempegodt da :-)

Anonym sa...

Jeg bor i USA, sitter og tygger Extra dessert delights *mint chocolate chip* -- smaker ikke pistasj, men mint chocolate chip! duh

Anonym sa...

skriv noe nytt plz, kjedelig........!

Anonym sa...

Var det noe bra weed på Coachella? :)

StineM sa...

Lærer du ALDRI? Pringles......

blomsterpiken sa...

beach..

http://kewlejewlie.blogg.no sa...

"Stor fan av bloggen din og den korrekte grammatikken du vanligvis bruker, men nå tror jeg det har gått litt fort i svingene. Mener du:
Beaches=Strender?
Bitches=Tisper?"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHA
AHHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAH
AHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

--

btw brukte 15min på filming, 38min på koreografi, og 10min på klipping. :(

Malene sa...

Heisann Linnéa. Vet ikke om du har sett den, men sendte deg en mail med et spørreskjema. Skal skirve min bacheloravhandling om blogging nå (egentlig for lenge siden). Hadde vært utrolig takknemlig om du hadde svart på de 12 spørsmålene :D

T sa...

It's not fucking pistachio, bitch.

Anonym sa...

HOREKVINNFOLK!!!!!!!!!!!!!!!