2. apr. 2011

Twitter disser til Britney

Se da:

144 kommentarer:

Monica S sa...

Digger Twitter! Han har smak!

Anonym sa...

HAHA!!!

Bremnes sa...

Haha - fantastisk! :)

Michelle sa...

Hahaha, tidenes!

Jente-28 sa...

hahaha, HERLIG :-D cuteness overload:D

Kirstin sa...

Jeg HATER fugler mer enn noe annet(nesten). Men ok, Twitter er ganske kul.

Line sa...

ahahahahah, sykt bra

Anonym sa...

Genial fugl du har! Lært ham opp selv?

Anonym sa...

HAHA

Anonym sa...

Hahaha, så utrolig bra!

Anonym sa...

haha jeg leste først at det sto "Twitter disser Britney". Så jeg tenkte du hadde lært han opp til å snakke stygt om henne. Men så disset han bare, og så ble jeg skuffa..

Anonym sa...

Nice!

Anonym sa...

hahahahaha:-D

Rebekkah sa...

hahahah twitteeer <3

Mariell sa...

Hehehe.. så søøøt!

Anonym sa...

Amazing!! Twitter en den kuleste fuglen, og du har den kuleste bloggen :D

simen.andreassen sa...

Helt vilt

kristin sa...

HAHAHAHHAHH, døde. Så søt!

Line sa...

Haha, søte twitter

Karoline Madeleine sa...

Haha, morsomt og søtt :D Fikk lyst på en undulat igjen, nå..

anne sa...

hahahaha åeee, søtt!

Sanna sa...

hahaha! uffameg..!

Charlotte Hagerupsen♥ sa...

Haha så søtt!♥

Maren sa...

Tell me ... HVORFOR hører du på Britney?!

Anonym sa...

HAHAHAHAHA!

bohemianwriter1 sa...

Hvorfor er DU så sykelig opptatt av hva platinablondiner holder på med og hjernetomme fjortiser liker å høre på?

Utslag av selvopptatthet?

Intet av det du skriver har noe som helst slags verdi. Bare masse tompjatt!
I det minste ikke av det jeg har lest så langt.
Denne bloggen din er som en slags rosablogg light.

Selge seg selv som en 100 kroners heroinhore, eller vil du bruke tiden til noe mer nyttig, og samfunnskritisk enn å sutre som en snørrunge som nettopp har mistet isen din?

At du får så mye medieplass er bortkast av tid og plass! Og i likhet med resten av mediahorene så lyser du opp som en lysfontene av selvforherligelse.

Det går nedover med Norge når prinsesser lager engleskoler, inngifte forfattere skriver floskel teater, og "sinnabloggere" er omtrentlig like dype som en blondine som er sykelig opptatt av siste skrik i mote...

Ikke mye Oda Krog eller Amalie Skram eller Camilla Collett over neonbloggen din.

Dette innbefatter også innehaveren av denne bloggen. Om du ønwskier å utlevere deg for all verden i en slags biografisk delirium så foreslår jeg at du lever livet ditt først, og så kan du skrive selvbiografien din som en gammel sur kjerring. Om du da faktisk har noe å skrive om i egenskap av verdifull samfunnsstøtte som faktisk HAR gjort noe bemerkelsesverdig.


Sier en undrende
Bohemianwriter1

Julie sa...

Haha bohemianwriter har ikke noe liv:) det lyser lang vei! Snakker om Camilla collet, snakk om å være stuck i fortiden a.jævlig bitter over makten til de sosiale mediene, et sted du tydeligvis burde holde deg langt unna. Ta og pust dypt, ro deg ned, gå en tur og les noen kapitler god gammeldags litteratur. Og kom aldri tilbake hit, takk.

Anonym sa...

Du er egentlig jæævlig kul.
Kul video, og kul fugl.

Men jeg lurer på noe.
Hva syns du om Paradise Hotel? Det hadde vært døds kult om du hadde meldt deg på.

Anonym sa...

Bohemianwriter1 = http://www.facebook.com/people/Morten-Alme/690094499

June sa...

HAHAHAHAHA!

Ophelia sa...

Like! Ingenting er bedre å danse til enn Britney.

Anna sa...

Hahha,eeid

JanO sa...

Jeg leste overskriften som "Twitter disser Britney"... og brukte opptil flere sekunder på forstå at han faktisk ikke "disser" men "disser til". Og jeg har ikke røyket sokkene mine...

Helene sa...

Wow! Endelig har Twitter blitt som fuglen du ønsket deg:)
Hilsen matmor 2

Jonas sa...

Elsker det nye albumet til Britney, Twitter har god smak i så fall.

Elisabeth sa...

Hahahahha :D

olivia digger linnèa sa...

genial fulg!
twitter<3

Eline sa...

Haha, stilig x)

Anonym sa...

Hvorfpr i helvete hører du på Britney???

Halvard sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Julie sa...

Hahahahaha. Genialt!

Anonym sa...

Bohemianwriter1 has 42 friends on facebook. tæhæ!

Fuglen din er FIN, heia Twitter!!

-og deg, forsovet...

Elena sa...

HA HA HA! SÅ SØØØØØØØT!

Ingvild :) sa...

Ååh, Twitter altså! Supersøt! :)

Anonym sa...

Bohemianwriter1, det er mulig jeg også er en sur, bitter neonblogger... Men dog, som et gjennomsittsmenneske som lever og ånder på hverdagslige livsløgner, så nyter jeg faktisk å stikke innom denne bitre bloggen. Jeg finner det bemerkelsesverdig at du velger å kritisere akkurat denne bloggen, at du velger å stemple den som en "neonrosa tompjatt"-blogg... Jeg ville tro du hadde nok blogger å plukke av på topplisten av blogg.no??
Greit nok! Det er kanskje ikke så mange historiske litterære verker produsert på akkurat dette nettstedet. Men det virker i det minste en smule ærlig og reelt! Dagligdagse problemer og utfordringer er noe jeg vil tro angår oss alle! Skal det premenstruelle humøret ditt gå utover alle, eller kan du bare gjøre oss en tjeneste og holde kjeft?

Lisa W.

Drageland sa...

Dette er dyreplageri.

Elise Christina sa...

FLINK GUTT

Anonym sa...

bohemianwitrer1
er du helt mentalt invalid? Linnea blogger ikke!
hun skriver meningsløst vas som DU har valgt å lese, gi faen i å les da om du synes det er så kleint. Fuc*ing retard.

-ny leser

Leon sa...

Twitter har min fulle sympati. Jeg rugger også frem og tilbake når noen tvinger meg til å høre på Britney.

Merci pour le venin sa...

ahaha! et sikkert tegn på at till the world ends er en bra sang.

Trine sa...

Haha, fantastisk!

Renate sa...

Hahah fantastisk!! Kommentarfeltet ditt er forresten nesten halve underholdningen her jo :p

connie sa...

bohemianwriter1: you suck. Linnea sin blogg lyser opp hverdagen til mange mennesker, i motsetning til hva din kjedlige gørre blogg gjør. gikk inn på bloggen din i sta og jeg orka ikke vær der mer en 2 sek.

Twitter er søøtest :) hihi

Karoline sa...

Nomnom! Fuglen er søt som sukker!

Sara Johanne sa...

ahahaha, love it!

Cathrine M. sa...

bohemianwriter1, så "smart" som du e, itte å ha lest Camilla Collet og div., burde du jaffal forstått ironien med denne bloggen!

Eg kalle d lett underholdning!

Du må ikje ta alt så forbanna seriøst!!

Folk like å bli underholdt, og å få seg ein goe latter. D e derfor Linnéa har så mangen lesere!

Get a life, bitch!

Malin sa...

OMG, ELSKER TWITTER. han er kul

Josefine sa...

bohemianwriter1:
Jeg må si meg enig med de andre kommentarene. Å lese Linnéas blogg er ett av dagens høydepunkter for meg, og mange andre med meg. At du bruker tid og krefter på å hetse henne over så mange linjer er meg en gåte; det er i hvert fall ikke konstruktivt.

Du skriver at innleggene til Linnéa ikke har noen verdi. Det er din mening. Men kanskje det er en idé å tenke over hvilken verdi kommentarene dine har i stedet? Jeg må i hvert fall forsvare det jeg mener er Norges kvalitetsblogger nr. 1 – selv om dine anklager i mine øyne ikke er annet enn – og jeg siterer – ”bare masse tompjatt!”.

Anonym sa...

Bohemianwriter1 trenger gruppekleeeem :D Kom igjen alle sammen. Gruppeklem på Bohemianwriter1 så kanskje humøret blir litt bedre. Også litt dikking under haken :)

Anonym sa...

Godt dressert!

Jørgine sa...

Hahah, døde... :D

Anonym sa...

jeg blir oppriktig glad for at du faktisk skriver det som det er, Twitter DISSER! ikke "husker" som man så pent kaller det på østlandet. Thank you ! hurra for disser, bekkalokk og boss!

Anonym sa...

WOW! :O
Kuleste æ har sett på lengeeeeee! :D :D

Emmaaof sa...

Haha, så søt han er. :)

karianne Lopez sa...

Twitter er litt av en kar! Gleder meg til han lærer seg flere moves, og begynner å prate og sånt. haha

Anonym sa...

Jeg trodde først det stod "Twitter disser Britney", og da var det litt morsommere :p Søt fugl!

Emmi sa...

Twitter er helt klart den kuleste fuglen i gata.

Flinke Piker sa...

Til høsten er det Britney som disser til Twitter.

Anonym sa...

Nå har jeg nektet å lese bloggen din i ett år, selv om venner og familie har mast om at den er kjempebra og at jeg hadde likt den. Jeg har nemlig tenkt at blogg er mongo, fordi jeg leste på Voe sin en gang, og noen andre som var nesten enda verre. Men i går leste jeg endelig din blogg, fordi jeg hadde lest intervjuet av deg i Costume og innsett at du var over gjennomsnittet oppegående. Så i dag har jeg lest helt tilbake til April 2010, siden det er søndag, og planlegger å lese videre i morgen, fordi da er det skole(!!). Bloggen din er genial, men det vet du nok selv.

Anonym sa...

Åh, jeg leste også feil først og trodde Twitter disset britney. DET hadde vært morsomt det.

Anonym sa...

faaantastisk

Anonym sa...

haha!

Anonym sa...

Twitter er kul ♥

Marte sa...

Haha! Digger'e!

Anonym sa...

hahahah

ingridmj sa...

Jeg danser også bare til Britney hvis jeg er drita.

Ragnhild sa...

kult,

Anonym sa...

wtf...min fugl går amok til britney også!

Marita sa...

Dette må seriøst være noe av det dårligste du har lagt ut! Totalt meningsløst.. Og de idiotene lenger oppe som kommer med "HAHAHA, jeg døde! Haha så morsomt", skada mennesker som "dør" av latter av at en fugl gynger..

Er det virkelig mulig..

Aimée sa...

Hm... så flink twitter er til å disse da...

Anonym sa...

lol sjekk bloggen til han boheamianwriter1. Bare sånne heavy diskusjoner etc... hvem faen gidder lese det, annet enn hasjrøykere og folk som vil skryte av sin kunnskap? Nei, holder meg til Linnea jeg, hun skriver i hvertfall slik at jeg får meg en latter

Åse sa...

Du har verdenssøteste fugl!! haha

Marie Skarsbø sa...

Hahahah, søt!

Anonym sa...

Bohemianwriter:
Gratulerer, du har skrevet et av de mest pretensiøse innleggene jeg har sett i bloggverdenen.
For det første, hvis du vil finne en ny Krogh, Collett eller Skram, er neppe blogglisten det opplagte førstevalget å lete på.

Når det er sagt, så var vel en av disse damenes fremste egenskaper at de klarte å se verden fra et nytt ståsted, komme med kritikk mot de normene vi tar for gitt. Jeg vil påstå at Linnea med sitt "sinte blikk" gjør noe av det samme, gjennom en platthet som gjør det hele enda mer genialt - og i tillegg rivende morsomt. (Og når ble det kritikkverdig å le??)

Det som virker overfladig, kan faktisk være veldig dypt.

Dette er i alle fall MIN mening, og du har selvfølgelig all rett til å være uenig. Men når du samtidig sammenlikner jenta med en "100-kroners heroinhore" og "mediahore" m.m, må jeg spørre: hvem er det EGENTLIG som skriker etter oppmerksomhet her? (Jeg nekter å tro at et intellektuelt vesen som dag ikke kan finne andre ord...).

Peace out.

Anonym sa...

Über LOL

Linn Jeanette sa...

Nice! Kul fugl :D

Randi sa...

Sånn oppfører jeg meg også når jeg hører på Britney.
Stå på :)

Anonym sa...

BRITNEY ROCKS! Jeg og Twitter kunne vært gode venner.

Anonym sa...

YOYOYOYOYYO

Mona sa...

hahahaha, genialt!

Maja sa...

hahahaha!

Lisa sa...

Jeg elsker deg!

Anonym sa...

Hei hei Linnings
Står til med deg a?
Kul pippipp ;-)

Anonym sa...

Made my day!

Anonym sa...

hahahaha

Oda sa...

Haha, fantastisk:D

Rebecca sa...

Ser Bohemianwriter undrer seg over Linnea sin blogg og må fortelle hvor utrolig tåpelig den er. Unnskyld meg, men du er nesten 40 år gammel - på tide å innse at å gå inn på Linnea sin blogg for å kritisere er bare latterlig barnslig?

Linnea skriver kanskje ikke tekster ala Amalie Skram, men hva så? Hun underholder. Det er morsomt. Det er behagelig å lese noe som ikke er fullt så alvorlig, resten av livet er nemlig jævlig alvorlig for mange - da er det deilig å ha litt friminutt med noe som bare gjør at en kan le litt. Og denne bloggen er virkelig slik!

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHA
made my day ;)

Fast leser av bloggen din, digger den! Liker at du er annerledes og at du faktisk HAR HUMOR... Stå på :D

ane sa...

Jeg liker ikke Britney. Jeg elsker fugler, så lenge di ikke driter på meg..

Mor med moms sa...

Nr. 100 kommer fra selveste Gran Canaria! Ikke til å tro, nesten.

Mjuga sa...

Er det sant at du deiter Chiraq? Det står på Smuglesning: http://smug.no/post.aspx?ID=7877

June Sundet sa...

Hahah, er så bra!

Anonym sa...

Go, Twitter! GO!!!

Anonym sa...

HAHHAHA, herlig! :)

Julie S sa...

Kan jeg bare få stille meg bak alt som er sagt til Bohemianwriter, og påpeke at det faktisk nettopp ER gjennom bloggene at vi vil få morgendagens Camilla Colletter og Sigrid Undseter? Skrivefrihet, en plass og en mulighet til å produsere noe, på akkurat den måten man vil, skrive for å skrive, uten skolenorskens regler og begrensinger, er vel det beste som finnes for å skape skriveglede! Og ved skriveglede kommer talentene. Tidene endrer seg, morgendagens store forfattere sitter ikke i forværelser i borgerskapshus på landet med lidende sjeler, de sitter hvor de vil, til samme grad med noe på hjertet, og bruker mange timer om dagen på skrivingen, fordi de vil, fordi de har noe å uttrykke, noe å få fram. Så er vi så heldige å ha ytringsfrihet i tillegg til å selv kunne velge uttrykksform og sjanger. Om du ikke liker det, ikke oppsøk det. You go, Linnea, vi heier alle på deg.

Anonym sa...

hvorfor hører du på britney? :(:(:(

Anonym sa...

hahahah kommer ikke over at du har fått over hundre kommentarer på en video av fuglen din som disser! priceless :-D digger det

ChristineDelgado sa...

disser indeed ..

Anonym sa...

Hehe, da har jeg sett det også... Søt han var

Charlotte Rosie sa...

Så utrolig rart, det ser ut som Twitter disser alt for fort. Svingetiden virker så alt for kort i forhold til lengden på dissen - gidder du å måle for lang den er?

Anonym sa...

Hvordan greide du å få så mange lesere, og hvor lang tid gikk det? Linket du den til fremmede, eller bare vokste den av seg selv? :P

Christine Gullerud sa...

HAHAHHA! Så jævlig!

Jarand S Groven sa...

Siden Twitter har så god musikksmak, anbefaler jeg han og besøke Notdden 10 juni!
School's Out Festival ha sluppet New Zealand bandet The Naked & Famous, og Amercian Idol-stjernen Chris Medina så langt.
Håper å se dere begge der!

Anonym sa...

Mongo ass:)

Anonym sa...

arh, eg stille meg heller bak bohemianwriter! VERDEN MÅ FORANDRES! til det bedre, sjølsagt!

Anonym sa...

hahah, mongofolk as! skjønner ikke at dere gidder å diskutere det en gang. Linnea er genial, sann er det bare. De som ikke synes det, kan jo bare la vær å lese bloggen hennes? fyfaen as skada.
GOO Linnea!

Anonym sa...

This Is Called The Eye Test! Look For The LOWER Case 'L' And You Will Be Kissed Tomorrow:LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLlLLL LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL.Now Look For The Q And Your Wish Will Come True! OOOOOOOOOOOOOOOOQOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOO. Now Look For The 'N' This Is Really Hard! MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM M..............................................................................NMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMM.NowFind TheMistake:ABCDEFGHIJKLNMOPQRSTU VWXYZ Now Wish For SomethingYouReallyWant AfterTheCountdown! 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Now Close YourEyes AndMake A Wish! ****** *** *** ****** *** ****** Now paste this To 9 Peoples wall And Your Wish Will ComeTrue!YouHave 19Minutes! Or What YouWished For Will Be The Opposite

Ine sa...

Haha. Kjenner det igjen fra min fjærklede venn. Han også elsket denne damen! Nesten så Brit-Brit burde fått tilbakemelding om at musikken hennes appellerer til fugler ;D

Anonym sa...

Jeg skjønte du var en slik som liker å ha fugler i bur. Triste greier dette Linnea - må tvinge en annen skapning til å være nær deg med fangenskap. Dekker sikkert et eller annet kontrollbehov du har.

Anonym sa...

Twitter <3<3

Jeanette Lomeland sa...

Han har skjønt det hehe..rå fuggel :)

Linn:3 sa...

Fy FAEN DU EIER, HAHAHA

heros sa...

Haha, dævver av det meste på denne bloggen. Hele deg er bare sykt genial, frøken! DIGGER DET.

Martine sa...

Må bare skrive en kommentar til en som skriver om fengsling av dyr over her. Slipper man løs den fuglen dør han ganske raskt på grunn av at han er vandt med buret og Linneá. Og ser ikke den fuglen lykkelig ut for deg? Virker som du er den som vil fuglen vondt der..

Anonym sa...

Herregud! Har lovt meg selv å ikke gi slike kommentarer oppmerksomhet for det forverrer liksom situasjonen, men dette må jeg bare få ut, for første og siste gang. Hva faen er problemet deres? Ikke alle bloggere blogger for å få frem sin politiske mening eller for å gjøre verden ett bedre sted... Noen blogger for oppmerksomhet, noen for å komme på topplisten og bli kjendis, noen for å få ut tankene sine, noen for å rent underholde andre, OG SÅ VIDERE. Jeg har aldri noengang sett Linnéa kalle seg selv for sinnabloggeren eller ha satt ett annet merke på seg selv for den saks skyld; det er noe media har kalt henne. Jeg har absolutt ingen peiling på hvorfor hun blogger, men for å lære noe videre til andre er det tydeligvis ikke, så hold kjeft med prekene deres. Alt jeg vet er at Linnéa sine blogginnlegg lyser opp hverdagen min og får meg til å le. Jeg synes at den er herlig og ekte, med alt som følger med det som faktisk er ekte. Og jeg håper faen meg ikke at Linnéa en dag kommer til å slutte å blogge pga hun ikke lenger vil ha noe å gjøre med idiotiske bedrevitere og la dem lese bloggen hennes, for da tar dere noe positivt fra både meg, og alle de andre som får noe hyggelig ut av bloggen hennes. Er stygt redd for at jeg må lete lenge etter en blogger som ser hvor taper mainstreambloggerne er og til og med la være å blogge på en uke for å komme NED fra topplista OG fortsatt har en jævla bra og underholdende blogg. Så hold jævla kjeft.

Anonym sa...

visste ikke at du hørte på britney!

Anonym sa...

Herregud, hverdagen min er så mye bedre når du blogger. Takk!

Anonym sa...

Hører man P3, så hører man automatisk på Britney, er jeg redd.
Det er dere vel for dumme til å forstå.
Jeg forsto det enda jeg er i Spania.
¿Que?

Martine Wilhelmsen sa...

Hahah,fuglen din er sykt kul Linniiie ! :)

Martine sa...

hihihihi, tøft!

Anonym sa...

Blir så jævla provosert når du ikke blogger! For du er jo tross alt en BLOGGER!

Anonym sa...

Enig. Ingenting er saa irriterende som en blogger som faen ikke blogger.. Fuck deg! Lise

Anonym sa...

AAAAAAAAWW, Twitter er så kul! Akkurat som deg <3 Elsker dere <3

Anonym sa...

http://www.kjendis.no/2011/04/08/kjendis/mote/motekommentar/16113689/

Oi, moteløvene har allerede sett for seg hva du kommer til å gå i framover!

hanna cathrine sa...

SÅ SICK RÅTT !! DIGGER TWITTER<3 kan du pliiiis blogge oftere? elsker bloggen din!!!! du er driiiiit kul!!!! :) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Anonym sa...

Haha :D Jeg ler så jeg får vondt i magen!

marie sa...

digger bloggen din linnea! du må blogge mer!!

Marianne H sa...

Hahahahah twitter ass

Catpaws sa...

Du og Twitter er bare så utrolig best!

Anonym sa...

Hei!
Jeg synes du har en genial blogg. De som ikke forstår bloggen din og sier den er rosablogg light, må jo være mindre intelligente! De forstår ihvertfall ikke ironi eller noe som helst annet! Det må da gå an å lage noe som er litt annerledes uten at det skal bli dissa i øst og vest! Ihvertfall, jeg synes du er kjempemorsom, og jeg er 28 år. ikke 14.
Noen er bare mindre utvikla enn andre og skjønner ikke sånt. De har ikke den ekstra dimensjonen i hjernen eller noe.

Anonym sa...

hahahaah aner egentlig ikke hvorfor, men jeg ler så jeg griner av denne filmen!!!!

Anonym sa...

Hehehehe

Anonym sa...

Du og Sondre endte jo opp sammen til slutt!! :)

Anonym sa...

Kommenterte på feil innlegg haha jeg suger, mente innlegget hvor du slikket den pæreskronten hans.
Tror bare jeg skal slutte å skrive jeg. Håper ingen ser dette