11. mai 2011

Blogger mens jeg går

Blogg da! BloggdaBloggdaBloggdaBloggdaBloggdaBloggdaBloggdaBloggda!

Kan godt det. Kan godt blogge når som helst, jeg, men ser ikke helt poenget i det når det ikke har skjedd noe. Men kan godt vise dere hva jeg gjør.

Om morgenen - ca halv ni - står jeg opp. Da har jeg sovet i omtrent tolv timer.
Så går jeg inn i stuen, og sitter på dataen der sammen med Twitter til klokken blir noen minutter på elleve. Klokken elleve begynner jeg nemlig på jobb på NRK. Omtrent ti minutter unna.

Men det er ikke alltid at jeg har like lyst til å gå på jobb.

Linnea, nå skulle du ha vært på vei til jobb.

- Åja.


Linnea, nå må du seriøst stikke.

- Nei.


Jo, nå må du bare. Kom igjen, dette går ikke.

- Okei.



- Not.



Okei, nå går jeg.






Men som regel kommer jeg fram. På jobb gjør jeg ikke så veldig mye. Sitter der i tre-fire timer, så går jeg ut. Og da er dagen min egentlig ferdig.

Her har jeg satt meg ned på gresset utenfor NRK med datamaskinen min.



Her har jeg snudd meg og lagt meg på magen. Utrolig nok har en eller annen idiot trådløst nett her ute også.


Fortsatt på NRK, litt jord på tastaturet.


Begynner å gå fra NRK. I feil retning av hjemmefra. Orker ikke hjem enda, er ikke noe å gjøre der.



Her er jeg utenfor noen blokker. Har aldri likt blokker så godt. I Molde - der hvor jeg kommer fra - har vi kun to blokker. Der bor alle de fattigste.


Plutselig kommer jeg til en slik strøsandkasse. Hver gang jeg ser en slik sandkasse, får jeg frysning på ryggen.


For, jeg vet ikke om dere husker det, men Bjarte i Familiesagaen 7 søstre ble drept og begravet i en slik sandkasse.



Han med skinnjakka.



Vet aldri



Her har jeg satt datamaskinen bakpå en grønn metallic Volvo.


Går forbi biblioteket. Dit skal jeg etterpå. Gruer meg.


Men først må jeg på Rimi. Liker ikke Rimi så godt, er så dyrt der. Men må ha noe å drikke. Blir ganske tørst av å gå så langt.


Ikke sånn jalla-brus i alle fall. Billigbrus for de fattigste.


Blir nok en Pepsi Max på meg, ja.


Gikk tilfeldigvis forbi denne hylla på vei til kassa. Har dere smakt den nye Fun Lighten, den er god. Anbefales.


Går også forbi smågodthyllen. Men er ikke lørdag i dag, er onsdag i dag. Smågodt er kun lov på lørdager. Men har veldig lyst på, kan godt innrømme det.


Her står jeg i kø. Irriterende, han mannen smatt inn rett foran meg rett før jeg kom. Men han skal bare ha fire brød, av samme sort. Sikkert yndlingsbrødet hans. Kineser i kassa.


Skal bort på biblioteket og spille tetris nå, før jeg går hjem og legger meg.

Det går helt fint med meg. Jeg vil bare dø, det er alt.

192 kommentarer:

Heidi sa...

Du er så søt :)

Ovidia sa...

HAHAHHAHA jeg dør av det siste bildet og kommentaren din til det.

Jorid sa...

Men Bjarte var jo skikkelig slem da, han fortjente å bli begravd.

Jeg sitter med eksamenslesning nå og skulle ønske at jeg hadde livet ditt.

Anonym sa...

Oi da bor vi i nærheten av hverandre da!:D Eller nei, jeg bor i ullevål hageby, fordi pappa tjener mye... Men jeg går på skole i nærheten av (Marienlyst), nå som jeg vet hvor du jobber skal jeg begynne å stalke deg, bare så du vet det :) Forresten er det ikke langt fra nrk til rimi, 5 min. hvis du går veldig sakte.

Martine Alfven sa...

hahahahahhaha, uansett hvor kjedelig dagen din kan være så skriver du så bra uansett!

jente-28 sa...

Det finnes ikke nok ord til å beskrive hvor mye jeg digger deg!
Du er helt genial!
ps: ELSKER bildene :D

Anonym sa...

har samme fobi imot strøsandkasser o.O Traumatisert av De 7 søstre

Helene sa...

Elsker bloggen din Linnea, derfor skal du ikke død! :-)

lisa sa...

Hahah. Likte aller best smågodt-bildet. Takk for at du gjorde en ellers jævlig kjedelig arbeidsdag, litt bedre.
<3

Anonym sa...

Enig. Strøsandkasser er creepy.

Elizabeth sa...

Hahah, takk, you made my day! :)

Vilde modelbildene mine sa...

så dyster du er da!

Ida sa...

Der ble dagen akkurat litt bedre

Amelie sa...

Hvorfor har du speilvendt alle bildene? :S

Benedikte sa...

Hahah, du er så ufattelig genial :D

lol sa...

Kan du ikke vise oss bildene fra photo-shooten som du snakket om? :)

ThisISmeThen sa...

Ja!! Jeg husker Bjarte fra syv søstre, og ja, jeg tenker også over det HVER gang jeg ser en sandkasse... Creeepy :-p

Herremin, ikke blogg om du ikke har noe spes på hjertet, bare for at folk maser. (Men det skal nevnes, at til å ikke ha noe å skrive, så ble det da et litt festlig innlegg allikevel ;-) )

Synes du er fin, jeg... Ikke som i FIN, eller jo du er jo det og, men jeg mener.. Eller nei, dette ble feil. Prøver ikke å sjekke deg opp! haha, men jeg liker deg... Jeg vil IKKE at du skal dø er vel det jeg prøver å få sagt på en heller lang og merkelig måte :-)

Anonym sa...

hihi, huhu, du er amazing! LOVEZ YOUEZ <33333

Anonym sa...

Hva jobber du med i NRK?

Anonym sa...

jeg kommenterer aldri, men dette innlegget fortjener det. Tommel opp for deg.

Anne sa...

<3

Andrea sa...

Jeg tenker faktisk alltid på Bjarte når jeg går forbi en sånn kasse også.. Scary shit..

mierin sa...

hahahaha!

Martine sa...

Du er god, du.

Hanne Madeline sa...

hahaha, herlig

Anna sa...

Da jeg var liten pleide jeg å sitte på en strøsandkasse i friminuttene sammen med noen andre folk, men så har jeg riktignok aldri sett de 7 søstre.

Anonym sa...

Det er så rart at alle skriver "tommel opp" og "ha ha ha" når du skriver at du vil dø. Det er jo veldig trist at du finner så lite mening med livet ditt. Det virker jo ganske kjedelig, da. Men du kunne jo gjort noe annet. Du er virker jo ikke dum. I hvert fall få skrivefeil!

Anonym sa...

dette er kanskje det morsomste innlegget noen gang. jeg lo faktisk høyt. (har aldri ledd av dine tidligere innlegg.)

meg sa...

du kan jo begynne å spille golf!!!!!!!:)

Celine sa...

Kjenner meg sånn igjen i deg som person.
Hvor tror du at du ville vært uten bloggen? Tror du det vil få konsekvenser for jobbmulighetene dine i fremtiden?

Anonym sa...

Hahahah, elsker bloggen din!

Anonym sa...

<3<3 Bloggen din <3<3

Anonym sa...

Jeg er oppriktig glad i deg.

Anonym sa...

jeg vil ikke at du skal dø. og det er det ingenting du kan gjøre noe med.

Linn Therese sa...

Du er genial <3

AudM sa...

tro det eller ei så er det superinteressant når du bare skriver hva du har gjort:p

Anonym sa...

ikke dø da!!! du skriver braaa :) LOL

Anonym sa...

takk for at du gjør en kjedelig arbeidsdag bedre:D

Anonym sa...

HYYYYYYL hahaha.
Du satte et smil på en trist sjel i dag :)

Mariell sa...

Familiesagaen De 7 Søstre... hahahaha.. Hadde jeg helt glemt!

Nina sa...

Bjarte var skummel, selv uten den sandkassegreia.

Du, jeg bytter kuldeallergien din mot soleksemen min!

Anonym sa...

gud å rå du er

Anonym sa...

får vondt av deg

Anonym sa...

Heier på deg Linneha :)
Du er så sykt morsom og du er så ærlig som vi alle bør være! DU ER KUL OG JEG DIGGER DEG!
Håper du en dag kan ta vekk slutten på innlegget ditt =) Heier på deg!

Siw Linda sa...

Ja men.. Jeg vil ikke at du skal dø:) Er innom bloggen din flere ganger daglig uansett om du har skrevet noe nytt her eller ikke. Digger deg uansett

Anonym sa...

Fantastisk!! Nå kan jeg fortsette å regne matte med et smil om munnen!!

Nancy sa...

Kjenner meg igjen mtp at jeg kjeder meg så sykt for tida. Hold ut!

Anonym sa...

faen så kul du er

Anonym sa...

Hahahaa dævver

Anonym sa...

Takk for at du blogga i dag, blir så glad hver gang det kommer en oppdatering:) Håper alt går bra med deg,du virker som den smarteste og morsomste og peneste jenta i Norge så håper virkelig du nyter det litt og glemmer å være lei.. Anyway, så digger jeg deg:D

Anonym sa...

Haha :D Elsker nye smaken til Fun.

Anonym sa...

Jeg tror enda ikke jeg har lest et eneste blogginnlegg av deg som jeg IKKE har trukket på smilebåndet av! :-)

Ha en fin dag! :)

Anonym sa...

DU, Linnéa, har talent! Sitter her og skriver tale av alle kjedelige ting, og nå sitter jeg og ler høyt :) du er så flink til å skrive, i tillegg ser du helt smashing ut - og hvis det er noen trøst så har jeg ikke gjort stor mer i dag jeg heller! Rock on :)

Susanne sa...

Du er helt awesome! Flirtee godt av dette innlegget...Takk! :-D

Anonym sa...

Husker den kassa med sand fra Syv søstre og så stakk hånda hans opp med en gullklokke på. Fin blogg.

Anonym sa...

beste bloggen jeg har lest i hele mitt liv. prøvd å finne ut av hvorfor jeg syns du er så jævlig morsom, men jeg vet ikke. et eller annet med deg!

malin sa...

Noen ganger, får jeg bare lyst til å gi deg en klem.

layza sa...

Du er så elskbar <3 Sender deg masse positive tanker i skrivende stund!

Anonym sa...

du er sånn passe kul

Tonje sa...

Skikkelig bra innlegg, Linnea! Gøy at du har med så mange bilder. Digger det.

sigrid sa...

Dette er et av de morsomste av alle de fantastiske innleggene du har skrevet!:D Så du trenger kanskje ikke bestandig å ha så mye å skrive om da... LIKER DET!

Anonym sa...

du er best :) elsker den nye fun-saften

Kristina sa...

Jeg syns det er utrolig merkelig med alle som sier LOL og morsomt osv når du sier du vil dø. Ja, du er flink til å skrive, Linnea, men det er veldig trist å høre at du har det så vondt. God bedring. Klem til deg.

metallicatrollet sa...

Hihi, det må ha sett fantastisk ut når du har flydd rundt og tatt bilde med PhotoBooth av deg selv rundt omkring. :) Fnis. Ikke dø da, Linnea, du får heller underholde oss som ikke har vett på annet enn å le av sånt som dette med innlegg uten mening. <3

ragnhild! sa...

det her var et flott innlegg! og originalt med tanke på bildene, stå på!

Hennika sa...

Eg så deg på Rimi.

Veronica.... sa...

Haha, så fantastisk at du også tenker på han Bjarte når du ser sånne sandkasser. Husker at jeg ikke fikk sove da jeg så den episoden første gang (var vel 11 år eller noe), og tenker på akkurat det samme selv den dag i dag (jeg får sove nå da!) :P

Har aldri kommentert hos deg før forresten, men jeg synes du har en vanvittig kul blogg!

Anonym sa...

:)

Iselin sa...

HA HA, du er så sewt :))

Anonym sa...

Kan du begynne å gå der litt oftere? For jeg bor nemlig der (ikke i de billige blokkene, men rett ovenfor den gruskassen), og da kan jeg se på deg! Gøy

pernille sa...

Hahahah

siri sa...

kult, du er ikke den eneste.

julie b sa...

linnea, har du lest 'de gales hus' av karin fossum? hvis ikke, så gjør det med en gang. :)

Billeba sa...

Hva skjer med at pcn min henger seg opp når jeg skal kommentere da, tree ganger på rad, faen. Uansett, takk for at du delte det med Bjarte, jeg tenker også enda på det når jeg går forbi en slik kasse, og ser for meg at hånda hans spretter ut av kassa når jeg skal gå forbi, slik som den gjorde da han Kjell Bjarne, eller hva faen han het, fant han. Åhh, jeg er så glad for at det finnes noen som er like downmorsom som meg. hundre hjerter

Ragnhild sa...

jeg humret inni meg

Anonym sa...

Trist at du vil dø :( Kan jeg spørre hvorfor? Kan du ikke skrive et innlegg om hva du liker ved livet, og hva du ikke liker? Jeg vet ikke om du er seriøs engang? Tror det, på en måte. Men på en annen side tror jeg ikke at en som virkelig vil dø skriver det offentlig. Eller kanskje du vil dø, men du akter ikke å gjøre selvmord. Du bare går å venter på å dø. ? Seriøst, kan du utdype dette litt? For vi digger deg. JEG digger DEG. :D Jeg vil prate med deg engang.

Anonym sa...

Ser du på paradise i år?:)

elisabeth sa...

Husker goft at Bjarte ble begravd i en sånn kasse. Og Frode fikk AIDS og døde, for han var jo homo.

Familiesagaen de syv søstre er nok den serien jeg har lært mest av, definitivt.

Anonym sa...

Hvorfor kan ikke svenskene se på Hulken?
Fordi de går når det blir grønn mann:)

Henriette sa...

Når kommer innlegget om de du har ligget med? :-)

elisabeth sa...

du e fantastisk linnéa! keep your head up high :)

Anonym sa...

Jeg husker han som ble drept og begravd i sandkassen!! Husker det fordi han/hun som fant han, spydde etterpå. Jeg hater spy.

Anonym sa...

hahahahha, jeg DIGGER deg

Anonym sa...

hei, har akkurat begynt å følge bloggen din....du har "fanget" meg!!! er innom hver dag får å se om det er kommet et nytt innlegg. Kommer til å følge deg videre:)

Andrea sa...

Åh jaaaaa! hahaha. Jeg husker Bjarte i strøkassa, og det var så creeepy på reklamen da hånda hans falt ut.

Anonym sa...

HAHahah utrolig bra. Elsker måten du skriver på!
Selv om du kanksje ikke ser noe vits i å blogge så mye lenger, vet jeg at det er mange (inkludert meg sjæl) som kommer til å savne bloggen din.

frkvestby sa...

The National har en sang som minner meg om deg, Fake Empire.

Anonym sa...

haha! du er sur på sånn alle bildene helt til du står foran Pepsi kjøleskapet.

Maiken sa...

SERIØØØØØØØST! Mamma var AVHENGIG av 7 søstre, og det med at han ble begravd og det med at en eller annen døde fordi en dame forgiftet han med giftig sopp i middagen har brent seg inn i hjernen min! Det er det eneste av 7 søstre jeg huser! Det, og en eller annen pakistaner da..

Martine sa...

Åh, jeg var livredd slike sandkasser da jeg var lita, så jeg fikk ei venninne til å sjekke at Bjarte ikke lå oppi.. Litt dum bare.

Anonym sa...

ååh, hvorfor vil du dø, da? eller tuller du? lurer på hvordan du er når du er 40 :p håper du blogger da òg!

Celine sa...

Vi trenger sånne som deg i verden også! :) Så ikke gjør noe dumt! Tenk på fire stjerners middag! Sikker på at det kommer en invitasjon snart :) Du er best!

Karoline sa...

Ikke dø Linnea, vi er så glade i deg <3

aileen sa...

Hah, funny you should mention that, jeg pisser i buksene hver gang jeg ser en slik sandkasse jeg også! Skumleste jeg veit om.

kathrine sa...

<3

Anonym sa...

Du ekje den einaste so får frysninga ta sånne kasse! Huska skikkelig godt den scena.. Når han mannen me kvitt hår (tru han hette Trygve) lokka opp kassa å nesten spydde når han såg na oppi.

Lika bloggen din skikkelig godt. Å lese ett innlegg her hjelpe bedre enn psykologtima.

Sara sa...

Jeg er glad det finnes bloggere som deg.

Anonym sa...

du får begynne å game et eller annet linnea.. :)

Anti! sa...

Vet ikke hvor mange ganger jeg har pissa på meg mens jeg har lest bloggen din.. Du er faen meg rå

goha sa...

♥ du er fantastisk ♥

Anonym sa...

Synes du skriver kjempebra:) Digger bloggen!

Lise sa...

Jeg blir litt sånn halvveis trist fordi alt tullet med at du ikke har det så bra nok er sant... Men jeg elsker at du har selvironi og at du kan dele din "apati" med oss og faktisk få oss til å le! For du er dritartig.

Anonym sa...

Snakk om å gjøre gråstein om til gull! :D Bare du som kan klare å lage et innlegg der eg faktisk ler av sånne ting. Genialt!

Anonym sa...

Vi tenker likt når det gjelder de sandkassene....

Anonym sa...

hva jobber du som i nrk? du er SØT

Anonym sa...

Hei Linnea hva er det du gjør i nrk? Eller jeg mener hva er stillingen din?ikke dø du er så morsom. jeg vet ikke om du er 100% suicidal når du siker du vil dø eller om du overdriver for å kødde men du finner nok litt mening etterhvert, bare ikkke ødelegg for deg selv.

Chalala, 24, metal-hippie-rocker. sa...

Vettu, akkurat denne typen blogging fra din side er noe av det mest underholdende jeg kan lese! Rare greier.

Anonym sa...

vil du egentlig dø?

Anonym sa...

Hvorfor ler dere? Jeg trodde dette var vanlig blogging.

Anonym sa...

Det er svært sjeldent jeg ler av noe jeg leser. Men denne gangen gjorde jeg altså det. Høyt til og med! Du er fantastisk!:-)

Ida sa...

BEST

Anonym sa...

Ah, love you. Kjenner meg sånn igjen deg. Er så mye møkk der ute.

Anonym sa...

Haha, yndlingsbloggeren min jo!

Anonym sa...

Hahah.. fett!

Rebecca sa...

Du er råkul.

Anonym sa...

Hehehe. Du er rååå!

Elena sa...

Jeg blir alltid glad når du skriver.

Du er kul.

Anonym sa...

Hva er jobben din i nrk? :)

Marit sa...

Tetris på biblioteket høres ut som en fantastisk plan. Jeg husker kun at de fant en hånd som stakk opp av en sånn sandkasse, høres logisk ut at det var Bjarte. Han skulle nok ha plukket ut soppen fra den woken. Tipper jeg løp ut av rommet og kom tilbake når mor ropte at det skumle var over.

Anonym sa...

Thumbs up

Anonym sa...

Hei søta.
Jeg bare lurer på hva du gjør med etterveksten din?. Gjør du det selv, i såfall hvilket produkt og hvilken styrke?

Håper du svarer

Cam

Anonym sa...

huff! du er så morsom :D elsker og lese om hva du gjør :D fordi skrive på en morsom måte! du får meg til og LE :D

Anonym sa...

Huff for en deprimerende blogg

kambivalens sa...

omg jeg ler

Anonym sa...

Du e så kul, at eg faktisk må lese innlegga dine to gånger hver gång :D

Anonym sa...

morsomt, men litt trist også egentlig. Liker deg.

Anonym sa...

Virker jo mer som det er du som er fattig! Jobber 3-4 timer for å samle lommepenger og får penger fra sosialen til å dekke husleia..

Have You Met Miss Jones? sa...

JA! ENIG DER! Jeg liker ikke sånne bokser med sand. Tenker alltid på Bjarte. Den jævla konemisshandleren. Men han var vist god i sengen, i følge Billeba.

Anonym sa...

linnea linnea linnea, når skal du skjønne at uansett hvor meningløse innleggene dine er så DIGGER vi dem! så det er bare å blogge om ingen ting...vi liker det :D

Anonym sa...

<3 u

moi sa...

Var det Bjarte? var det ikke tvillingbroren som lå i kassen eller ble han forgiftet? Noen som kan oppdatere meg. Dette var gått i glemmeboken. Hehe, De Syv Søstre hadde ekstremt dårlig skuespiller-prestasjoner.

Fun light med jordbær og rabarbra er en bra investering. kjempe god:)

Noen som vet hva den nye reklamesangen til Lindex heter foresten (sorry at jeg bruker kommentarfeltet til å spørre men kanskje noen vet;) )

Og Linnea´du kan skrive om ingenting, men det er fremdeles kjekt å lese. Jeg skjønner hva du mener med å kjede seg. It's just a phase.
Hang in there :)

Anonym sa...

Livet dør fra deg tidsnok.
Døden krever ikke å ventes på eller tenkes på.
Så lenge hjertet banker kan det hende livet vil overraske deg ved å vise seg å være verdt det.

christoffer sa...

jeg liker at jeg ikke er den eneste som husker at bjarte ble gravlagt i en dunk med sand. husker hånda stikke opp av sanda.

du og jeg, vi burde dø sammen, helt sant.

olivia digger linnèa sa...

HAHHAHAHAAAHAHAHHA DØDE AV DE UTRYKKENE DINE MED FATTIG BRUS OG PEPSI!
ska du daue, skal jeg være med

Audrey sa...

Hahahaaaa...!! Jeg tenker også på Bjarte hver gang jeg ser en sånn, det var det første jeg tenkte da jeg så bildet!! Priceless...!!! :-D Det er ikke bare jeg som er rar! <3

Anonym sa...

Morsomste innlegget på lenge!:D

Anonym sa...

Jeg får også frysninger av sandboksene, av akkurat samme grunn!! Trodde ikke det var flere som meg...

Anonym sa...

Fint at du gjør oss som ikke har noe liv til en mer synlig gruppe. Kjenner meg igjen. Ikke gi opp livet Linnéa, du har så mye å gi. Du er TØFF

Sara sa...

Har du lest Muleum av Erlend Loe? Jenta i boka er akkurat som deg.

Anonym sa...

Bor du i Bakvendtland? Jeg synes det er speilvendt skrift på bildene dine.

Natacha sa...

Jeg pleier å lage saftis med fun light, jeg anbefaler deg å prøve det, kjempegodt :)

Ida sa...

Du er så talentfull og fin! :) kan ikke du lage et innlegg om musikken du hører på? Forguder spotify listen din <3

Anonym sa...

Hva syns du om Eric Saade?

http://www.youtube.com/watch?v=R12mO_z8VxY

Anonym sa...

Du er en fantastisk jente! Du gjorde dagen min plutselig mye bedre! :)

Anonym sa...

pliiiiiiiiiiiiiiiis blogg oftere

Annette sa...

<3

Anonym sa...

Du er bare helt fantastisk ass xP

Anonym sa...

DU du dududuudud!

Det er det vittigste bloggen jeg noen gang har lest. Du er bare rå! Da syntes jeg det da. Digger måten du skriver på da. Snærk!

Anonym sa...

Hei. Jeg leser bloggen din jevnlig, men det er litt kjedelig, fordi du skriver så få innlegg... Tror du kanskje at du kunne begynne å blogge litt mer? Altså litt flere innlegg, enn bare ett på tre/fire dager? Siden bloggen din er jo utrolig morsom og kul, såå det hadde vært jævlig bra med flere :)

Anonym sa...

du får jammen sakt mye uten å ha mye å si. Men jeg skjønner deg godt. Jeg vil også bare dø. kanskje vi skal ta livet av oss sammen. Hva med å hoppe utenfor oslo plaza ilag?

elise sa...

Fyfaen, jeg husker når han ble gravlakt i den sandkassa..... hadde angst etter den episoden :-P

Anonym sa...

Må bare få sagt at du er helt unik! GENIAL. Du er helt fantastisk flink til å skrive. Hilsen stor fan!

Anonym sa...

Du liknar Juliette Lewis på nokre av dei bileta.

Du er så flink, sint og morosam. Eg ler av innlegga dine, men kjenner likevel eit stikk i brystet. Skulle ønskja du hadde meir lyst til å leva.

Silje sa...

Fet blogg! Takk.

Anonym sa...

Hva gjør du til høsten egentlig? Enda et friår?

Anonym sa...

FANTASTISK

FiberBabe sa...

Haha, du er søt da! =)
Også har du ganske kule lesere:
"Bor du i Bakvendtland? Jeg synes det er speilvendt skrift på bildene dine." Hihihi.. =)

connie sa...

dine blogginnlegg er alltid bra uansett.

kan ikke du blogge snart så jeg blir i bedre humør? kaninen min døde i går, snuufs.

Anonym sa...

Ååå, Linnéa.. Jeg håper det vil bli bedre snart, men jeg kjenner så godt den følelsen av ikke å klare å komme seg gjennom dagene, at tiden står stille og at man bare ser på klokka og teller ned minutter. Jeg håper så sterkt du vil bli bedre snart:) jeg heier sånn på deg og håper det vil bli bra! Og husk at alle blogginnlegg fra deg er gode. Uansett sinnsstemning:) Line

Bacon sa...

Testa ut den nye Fun Light'en i dag. Smakte godt, jo. Men fargen er pyton :P Takk for tipset!

PS: Smaker godt med vodka oppi.

Anonym sa...

Jeg flirer alltid av innleggene dine, men jeg er virkelig lei meg for at du ikke har det bra. Jeg føler det er skremmende lett å se av bildene at du er tom (av mangel på bedre ord, men kanskje det likevel er det riktige ordet??) Jeg synes det virker som du har det mye verre nå enn tidligere, og det gjør meg oppriktig vondt. Jeg håper av hele min sjel at det må bli bra for deg. Jeg er så lei meg for deg♥

Anonym sa...

Altså ikke freak helt ut av spørsmålet mitt, men viss du absolutt vi dø, hvorfor tar du ikke livet ditt? Selfølgelig vil jeg ikke at du skal det, men du skriver hele tiden at du vil dø. Men jeg håper du får det bedre etterhvert!

Oda sa...

Det er dette som er bra blogging! Mye bedre enn å lese om hvordan man bør kle seg 17. mai lol. Du er nok ikke den eneste med et kjedelig nolife. Det er sikkert 6. gangen jeg leser dette innlegget........ Thank you, Linnéa!

Anonym sa...

GOD 17 mai til deg! Her i Molde skal vi ut i regnet og kose oss med det gode gamle barnetoget og borgertoget... Bedre enn noen gang:)

Anonym sa...

Les deg opp på act! Det handler om å konkludere med at alt er håpløst. Det handler om å innse at alt er prøvd, en vet en ikke blir kvitt det en strir med men det handler om å romme det vanskelige og innse at dette bare er en tanke det er ikke hele deg.les grundigere selv. Super innfallsvinkel som gir deg en aha garantert!

Elise sa...

Du ligner helt sykt på Jessica Stam.

Anonym sa...

AW, linnea, du er så søt! Jeg elsker bloggen din <3 Kommentarene dine = <3. x3

Anna sa...

til a ha et sa javlig darlig liv har du en javlig bra blogg!

Rikke sa...

Lykke til med 17. mai, håper korpsene ikke tar deg :)

Anonym sa...

kan du skrive et innlegg om din 17 mai :D

Anonym sa...

Rimi er MYE billigere enn Bunnpris!

smr sa...

hehe. tipper du har hatt det artig idag med korpsmusikken! du er den beste bloggeren jeg vet om!

Anonym sa...

Haha, jævlig bra innlegg egentlig. Så simpelt, men du får det til å bli underholdende uansett.

Kenneth sa...

Den rimien handlet jeg lunch på i hele fjor høst for da jobba jeg i nærheten. Det er ei øst-europeisk dame som jobber der som er sykt effektiv i å skynde varene gjennom blipperen og hun snakker med enstavelses lyder når hun kommuniserer. Hehe. Moro :)

Anonym sa...

BLOGG DA!

Anonym sa...

Linnéaaaaa... bare blogg, blogg om et eller annet meningsløst. Sjekker bloggen din fem ganger om dagen, begynner å kunne de siste innlegget i hodet.. Du er så braaaaaa!

Anonym sa...

kan du ikke blogge om 17. mai?

Anonym sa...

kan du ikke blogge om 17. mai?

olivia digger linnèa sa...

"Kan du komme hit å snakke litt med meg? hei du, jai vil preike litt med deg!"
du er verdens beste blogger! <3

Heddaa sa...

BloggdaBloggda! noe er bedre enn ingenting ... bare et par ord om hva du synes om 17. mai eller hva du gjorde? "øver" matteeksamen, og ellers er alt drittttt.. we need you.

Anonym sa...

Synes du burde slække litt ned på din suicidalness!! Det er faktisk ikke så morsomt..

Anonym sa...

VÆRSÅSNILL, å blogg oftere! D:
Driter vel i om innleggene dine er helt meningsløse... Seriøst, du er dritkul!

Kenneth sa...

Oh. En ting til. Kan du ikke blogge mens du går BAKLENGS :)? Det hadde vært kult. Og .. her er en bloggutfordring til deg:

Ta et bilde av deg selv sammen med han Jesus/gitar-fyren som står i majorstuekrysset hver morgen og synger høyt om Jesus :D Come on:D

Stine Helene sa...

Hahahah, gud som jeg elsker bloggen din. Er virkelig bare Linnèa Myhre som kan gå rundt med pcn og ta cambilder i butikken. Hahaha.

Merci pour le venin sa...

"kineser i kassa" fy faen, jeg ler.

Anonym sa...

hei se på denne bloggen du kommer til å hate den mer enn mat

Din bestevenn sa...

hei se på denne bloggen, du kommer til å hate den mer enn du hater mat:
www.syforening.blogg.no

Ida Therese sa...

Herlig.

Anonym sa...

likte ikke så godt fargen på fuglen din, men visst den hadde vært rosa og gul å het tumblr så hadde den vært søt!!!

Elisabeth Skram sa...

Jeg tror dette er det beste blogginnlegget jeg noen gang har lest... oppskrytt det med at alle bloggere må være perfekte, og kun blogge om mote, sminke og gode karakterer. Men likevel ligger det nesten bare sånne blogger på topplista. Alle skulle egentlig vært litt som deg, Linnéa! ;)

Anonym sa...

Kineser i kassa. E døøør! =)

Christopher Mellembvakken sa...

Sandkassa til Bjarte ER fortsatt skummel. Den har brent seg inn i skallen min som vegglus i en forlatt bygning!!
FÅR IKKE SOVE!!!