2. mai 2011

STILL AWAKE

- Linnea! Hvor mange sovetabletter har du egentlig tatt?
- Hæ, hvem er du?
- Jeg er moren din, hvem faen tror du!
- Hahaha, neida! Gå ut! Dra hjem! Slå deg ned.

Men jeg skal hjem til Molde i helgen.

Og i dag kostet trikken 750 kroner.

Og på fredag, da drakk jeg to liter vin.


Men jeg tenkte at to liter ikke var nok, så jeg dro videre til neste utested hvor de hadde en lang steintrapp ned til lokalet. Og så falt jeg ned hele den trappen, og da jeg kom fram til nederst i trappen, så sto det en vakt der og så på meg.

Så reiste jeg meg opp og bare:



- JEG ER IKKE FULL.

Og han bare:


- UUUUT!

Og jeg bare:


Så ble jeg lei meg og dro hjem og sov hele lørdagen.

Og på søndag så våknet jeg og bare



Og jeg skal på fotoshoot i morgen! Hahaha! Håper de har photoshop, ass.


Og dere som driver og spør om det er jeg som har mistet undulaten min i Kirkeveien:


Jeg bor like ved Kirkeveien, men det er ikke noe artig for meg at dere sier sånn fordi jeg er veldig glad i Twitter og kunne aldri ha mistet ham på gaten.


Men han har fått en veldig stygg uvane i det siste, og det er å bite meg uten grunn. Så jeg skal klippe av nebbet hans.

Forrige uke deaktiverte jeg Facebook for å sjekke om jeg brukte mindre tid på Internett. Men jeg kan fortelle dere at jeg brukte mer tid på Internett per dag enn da jeg hadde Facebook, så jeg fikk Facebook igjen. Og jeg lover altså, jeg skal aldri mer deaktivere Facebook. Men grunnen til at jeg måtte inn igjen nå var fordi jeg måtte ha bilde av alle de jeg har ligget med fordi jeg skal lage et eget innlegg om det. Men uansett, på Facebook hadde det ikke skjedd noe nytt.




Noen av dere foreslår at jeg kanskje kan flytte til utlandet og se om livet mitt blir bedre der. Men dere vet det, at før eller siden vil det også oppstå en hverdag i dette nye landet, og det vil dukke opp nye problemer og utfordringer. Dessuten er det ikke Norge som er problemet mitt nå om våren, det er denne støyen og vinden i hodet mitt som er problemet. Om vinteren kommer kulden i tillegg, for øvrig.

Foto: Fotografine
Makeup: Anette Gullbrandsen






Hallo, nå tok jeg disse sovepillene for over en time siden og jeg er fortsatt våken? Jeg MÅ huske å våkne i morgen. Husk det.

113 kommentarer:

Chalala, 24, metal-hippie-rocker. sa...

Fy faen. De tre siste bildene der av deg er så vakre at det ikke er muuuulig! Føler nesten for å stjele de og tegne de og HENGE DE PÅ VEGGEN! Hm. Det skal jeg gjøre.

Hadet.

Rebekka sa...

Genialt som alltid:D

Anonym sa...

Liker å lese bloggen din. Men hvorfor fotoshoot? Hva tar du bilder til?
-Eli

Anonym sa...

haha :D lættis som vanelig men seriøst.. jeg elsker denne bloggen ! <3

tomz sa...

<3

Siw Linda sa...

<3<3

Miss Fucking Jones sa...

Man må jo nesten LEGGE SEG etter man har tatt pillene, og logge ut av Facebook så skal du nok se at lyset slukkes i topplokket til slutt.

God jul! :)

Xenophobia sa...

HAHA! Du får meg til å smile. ikke gå på sovepiller da! ikke bra i lengden..!

Hege sa...

Vakre vakre menneske!

Anonym sa...

Sinnsykt fint at du blogger mer nå! Og jeg synes kvaliteten, for eksmepel på dette innlegget, er like god som på de du hadde i 2009, min favoritt-periode på bloggen din. Veldig flink! :)

Anonym sa...

åå du er så god Linnéa, men jeg blir nesten bekymret over deg til tider :( Håper alt står bra til! Du er nydelig.

Mor sa...

Glede me te du kommer hjem i helga.
Ska reie opp på syrommet.
Mor.

Anonym sa...

SJEKK HUN DER DA!

Anonym sa...

Du er så nydeliiii!

Anonym sa...

Du e så morsom!

Anonym sa...

Enig med chalala over her, hadde LETT rammet inn de tre siste bildene og hengt på veggen min. Du er nyyydelig <3

Anne sa...

Is it wrong that this gave me a boner?

Mari sa...

Du er et av de mest fantastiske menneskene jeg vet om. Og utrolig vakker, ikke minst!
Den dagen du bestemmer deg for å legge ned bloggen , kommer jeg til å felle en tåre eller hundre.

Anonym sa...

Linnea, du burde bli forfatter.

BJØRN sa...

kan vi ta en kaffe en gang? bare du og jeg? hva sier du...?

sigrid sa...

Du er nydelig! Elsker å høre om feste-historiene dine !

Leni sa...

<3

Eline sa...

Du er kjempe pen! :) Håper du veit det :))

Siri W sa...

Du er pen! Nå gleder jeg meg veldig til neste innlegg, med bildene av alle mennene! Håper ikke det er tull!

Anonym sa...

Hahaha, genialt!:D DE leggene da!
Du er skikkelig pen, altså. Jeg husker også et fotoshoot-bilde der du ligger på gulvet som var sinnsykt fint!

Floka sa...

Slutt å være så helvetes pen, da!

Mariell sa...

Nydelige bilder :)

Trine sa...

Jeg digger innleggene dine!

JM sa...

Hehe, hørtes ut som en skikkelig tur på byen! Digger deg.

Linn sa...

Du er så nydelig! :)

Anonym sa...

FY, så fin du er!! Og jeg ler godt av hvert innlegg, du er bare rå, du;D

Maren S.R. sa...

Eg ser at du e trøtt, men eg kan ikkje gå alle skrittå for deg. <3

tinketei sa...

Hahahahaha! Genialt, som vanlig. Trodde jeg skulle tisse på meg da jeg leste "jeg er ikke full" også kom DET trynet dittxD (men det gikk faktisk helt fint). Haha. Beste starten på morgenen - takk!
Også er det jo ikke til å putte under en stol (eller hva faen det er man sier) at du er utrolig pen! I hvert fall når du legger fra deg ugletrynet. Men egentlig faktisk uansett.

Anonym sa...

Det virket som du koste deg med å skrive dette innlegget og dét er artig syns jeg :D innmari bra innlegg!

Og hvorfor i all verden prøver du ikke bare å bli modell? As good a plan as any hvis du ikke har noen annen plan, ikke sant? :)

Anonym sa...

Linnéa, er du sikkert på at du får den hjelpen du trenger? Er du sikkert at du vil teste hvor mange smeller du kan gå på på rad? Been there, S-L-I-T-S-O-M-T.

Anonym sa...

LOL du er gal. Innlegg med de su har ligget med.. ler meg ihjel .. glad jeg ikke er en av dem. Kjempe søte bilder. HUsk å ikke skade den søte fuglen din.

Anonym sa...

Ahaha.
LAGT det innlegget. Vær-så-snill.. Fine bilder. Og du er en dyktig skribent. Bra... Bra er der og påvirker folk, hver dag.

Maren sa...

Jeg syns du er tøff som skriver så åpenhjertig om det som er dritt.
Du blander det med noe som er morsomt og vips så har du en tilhengerskare som forguder deg.

Men bak alt det så håper jeg du har noen å være trygg hos.

Anonym sa...

Herregud som jeg savner tiden da sovetabletter fortsatt ga effekt! Etter altformangeår må man jo nærmest ta overdose for å få funk og eurofi-følelsen er helt forsvunnet

du ser nydelig ut på den siste bildene!

Anonym sa...

ÆÆÆÆÆÆÆHHH!!! HOREMENNESKE!!! men seriøst, bra innlegg

Marianne sa...

OMG! I Looooooove IT!!!! Du er FAN-FREKKIN- TASTIC!!!! Keep up the good work!!!

Anonym sa...

Før pleide jeg å ha mareritt om at jeg var med på et sånt tv-show ala den store klassefesten, bare at de hadde invitert alle menn jeg noen gang hadde hatt noe med å gjøre. Inkludert alle one nights som jeg knapt visste navnet på. Herregud, det var et virkelig mareritt. Nå har jeg heldigvis begynt å glemme hva de heter og sånt, det er ganske godt.
SC

Ingvild :) sa...

Du er utrolig vakker! :)

Anonym sa...

utrolig fine bilder! vakker :)

LL sa...

Like!!!! <3

Marte sa...

Kjempe fine bilder =)

maria sa...

jeg later som at jeg ikke innser at det hørest sykt ut; u made my dag!

Anonym sa...

ahhah hørtest ut som vi får samme helger av vinen vi drikker.

Men Herregud så pene bilder av deg, fyfaen
.

Mvh meg ass

Anonym sa...

Linnea, når ble den plakaten om "Undulat funnet" hengt opp der? Er det nå nylig, eller for en stund siden? Jeg hadde satt utrolig, utrolig, kjempepris på om du svarte, for undulaten min fløy ved et uhell ut av vinduet mitt igår.. Vil så gjerne finne han igjen!
Takk på forhånd!

julie aida sa...

faen jeg skulle blitt med ut allikevel :(

julie aida sa...

faen jeg skulle blitt med ut allikevel :(

Even sa...

Hver dag går jeg inn på din og kissies blogg, bare av ren nysgjerrighet for hvem av dere som blir innlagt først.

Anonym sa...

Triana???

Cecilie sa...

Føffaen for noen fine bilder!! :D

Karianne sa...

Linneaaaaa sneik du på trikken o_O
BAMF ass

Mari sa...

Snodig det med trikkeprisene.

Aleksander sa...

Eid. Du er morsom

olivia digger linnèa sa...

jævlig genialt innlegg
du er en poet! og drit vakker.

Timmi Marie sa...

Seriøst, æ elske bildan dine!

Anonym sa...

elsker bloggen din , duer min største inspirasjo ntil min blogg :)

Anonym sa...

TAKK for at du har begynt å blogge om fyll og fanteri igjen. Det er det morsomste

Anonym sa...

Jeg håper det vil gå bedre nå som det går mot lysere tider! Også er det vikrtig å huske på at det er mange andre i samme situasjon:) det MÅ du huske! Hvertfall hjelper det ofte meg:)

Anonym sa...

Du er så sinnsykt rå! Så sinnsykt morsom! Og så sinnsykt vakker, pen og talentfull! Elsker bloggen din for den humoren du har, den gir meg dagens høydepunt hver gang det er nytt innlegg. Håper du ikke har tenkt å gi deg med det første! Ha en fin dag!

Anonym sa...

Awesome awesome awesome.

Anonym sa...

Denne sinnabloggeren er sinnaere enn deg!! http://www.joakizmo.com/hater-drittfolk/

Anonym sa...

Du er fantastisk!!

MARIA sa...

WOW DU LIGNER PÅ KRISTEN STEWART PÅ DET NEDERSTE BILDET!! HELDIG DU ER!! SHIT..

Ylva sa...

Huffda. Virker som en slitsom natt :-/ Fantastisk nydelige bilder av deg fra fotoshoot !

Anonym sa...

Linnea! du er så pen! ligner så utrolig på Isabel Lucas! Bare se her:

http://www.google.no/imgres?imgurl=http://static.igossip.com/photos_2/june_2010/8765_Celebrity_News_isabel_lucas.jpg&imgrefurl=http://igossip.com/gossip/Photo_isabel_lucas_General-1/1195750&h=750&w=530&sz=75&tbnid=JOmiedfKeCsocM:&tbnh=141&tbnw=100&prev=/search%3Fq%3Disabel%2Blucas%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=isabel+lucas&hl=no&usg=__WlGxDbHn9CvLIicMpISG7pV6WYA=&sa=X&ei=EpHBTb7XKsaOswas99HDBQ&ved=0CDgQ9QEwCA

Anonym sa...

Jeg så deg på adamsstuen på mandag! WOHOOO! Tror vi til og med vi fikk litt øyekontakt også ;)

Anonym sa...

I love you <3

Anonym sa...

Hei forresten du likner veldig på Andrej Pejic!

Synnøve sa...

Hærre, for en sykt bra blogg!:) Fortsett å skrive innlegg!

camilla eriksen sa...

Hehehehehe :D I LOVE YOU. 2 liter vin hørtes herlig ut.

Anonym sa...

Du er fantastisk vakker!

Anonym sa...

seriøst, prøv å få deg en hobby! det vil hjelpe livet ditt masse! Selv slet jeg med depresjoner, men så kjøpte jeg en hest og fikk gleden av livet tilbake:) Så serr, prøv å ri en gang ellerno, hadde vært dritfett. og blogg om det etterpå!!

Anonym sa...

Målljebyn e fin no om dan, Linnéa. Deilig å spring i fjella. Kos de heim te ho mor!

Lisa sa...

Fy faen, som jeg elsker deg! Du får meg til å både gråte og le. Love it!

Anonym sa...

du burde skrive en bok om livet ditt. du er fantastisk dyktig og morsom. og ikke minst vakker.

- Amalie sa...

Du eier!

Anonym sa...

Hei

Digger bloggen din, og har lest alt som er. Jeg sleit med spiseforstyrrelser i 8 år og kjenner meg igjen i ALT du skriver. Det ble en livvstil som jeg lot definere meg, jeg "godtok" at jaja - jeg ha rjo spiseforstyrrelser så da er det greit at jeg har et fucka selvbilde. Men skal jeg si deg noe? Det blir bra igjen. I to år nå har jeg spist vanlig, sunn mat uten å telle kalorier eller ha dårlig samvittighet. Og jeg trener minst to ganger i uka. Og jeg har blitt kjempepen! Løsningen min var å, for 5 år siden, treffe en som fortalte meg hvor vakker jeg var hver dag, som aksepterte diagnosen min men som gråt av sorg da jeg var langt nede. Jeg hadde rett og slett ikke samvittighet til å se mitt livs kjærlighet ha det vondt pga meg selv - og plutselig snudde alt, motivasjonen til å bli frisk var max. Ikke meningen å være sånn "glanshistorie" eller belærende, men noen ganger kan det du minst venter, være det du har venta på hele livet..

Du er utrolig vakker, en av de vakreste jeg vet!

Klem fra meg_86

hetrofil, faktisk sa...

Kombinasjonen Thomas Dybdahl - From Grace og litt stryking på ryggen fikser nok biffen :-)

Anonym sa...

Herregud.

Anonym sa...

Hvordan kom du i kontakt med fotografen på disse bildene? Kjempefine!!:)

Anonym sa...

Hvem er din favoritt blogger?
Og hvorfor?

frida sa...

likar

Anonym sa...

jeg assosierer deg med Amalie Skram. Uvisst grunn, men det er noe med dere to. Føler hun var litt sånn som deg.

SA sa...

Undulatrelatert sang:
http://open.spotify.com/track/7pLheLFQ0qSJOozoOa6dLB

Anonym sa...

Hah, heldige gutter, hadde vært noe å kommet med i det innlegget :p Og jeg er jente :D

Iréne, 21 sa...

Du må være ganske høyt oppe på lista over Norges vakreste.

Anonym sa...

http://www.joakizmo.com/hater-drittfolk/

Dette var da for faen bare tull, Linnéa er så jævli mye VERRE! og det er derfor vi liker henne!

Anonym sa...

Jeg er innom bloggen din flere ganger om dagen og de få gangene du har blogget, lager jeg meg noe godt for så å sette meg ned å lese og flire av det duu skriver! du er genial. -fas.

Frøknene sa...

Dødsfine bilder av deg! Digger Twitter. Søteste fuglen som finnes. Hehe:) Stå på Linnèa!

Hanna sa...

Savnet deg på Razika og Arctic Monkeys!

Tess sa...

<3

K sa...

Våknet du i det hele tatt igjen?

Madeleine sa...

Ikke bare gjør du meg glad med bloggen din, men du gjør meg fantastisk patetisk også. Jeg kastet isen min da jeg gikk på trikken isted, fordi du kom og stilte deg på trikkestoppet jeg stod på. Jeg jobber med forskjellige kjendiser hver dag, det er ikke noe nytt for meg kan du si, men klarte ikke spise is med deg ved siden av meg. Innså plutselig hvor vanvittig respekt jeg har for deg. Du er ganske så rå -forsovet også mot kofferten din. :) Også må jeg bare si det, når jeg først tar meg selv i å skrive en comment til en som er like gammel som meg og blogger... (det er så mye som er feil i det) : jeg har vært fast leser siden oktober 08 kanskje(?), og hele veien vært en sånn som ikke kommenterer, "egentlig ikke leser blogger", men samtidig føler at jeg catcher bloggen så 100%. Føler at jeg faktisk kjenner deg, fordi du er så ekte, og føler at du i stor grad ER den som kommer frem mellom linjene i bloggen. Du skal være sterk for å ikke forandre deg og ikke bli miljøpåvirket, men du klarer det! Blir flau over hvor påvirkelig jeg er selv, tar ubevisst etter folk jeg opplever som søte, bra, pene, tøffe osv. Det er jo bare dritkleint, for vennene mine MÅ jo gjennomskue det.. Nå ble jeg litt usikker på om jeg nesten burde være litt skuffet over dem for at de ikke ser det eller evt ikke kjefter på meg for det..! Ser ihvertfall sånt tydelig selv, og oppdager at de aller fleste er sånn i større eller mindre grad.

Uansett.. :P Poenget er at du er one of a kind, vakring! :) Også vil jeg ikke kalle meg fan. Blir så feil for meg! Vil heller si at jeg er glad i deg! :)

Anonym sa...

til deg http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cwfkKeBsCSY#at=79

Anonym sa...

Hei Linnea! Har du hørt den nye sangen til Cee Lo Green, Bright lights bigger city? Den har jo helt lik melodi som den sangen du deltok med i mgp! haha, prøv å syng "det var en gang" når du hører på den.

Anonym sa...

Du er seriøst den kuleste! Jeg digger deg:)

Anonym sa...

Du er awsome! Skal du på hove i år? :D
klem fra Kine :)

Halvor sa...

<3

benedikte sa...

du inspirerte meg til å lage blogg

julie aida sa...

ngghttttt savnr dg,,,,,,,,,,,,

Anonym sa...

Ble sittende å lese gjennom noen måneder av denne bloggen i et kjedelig øyeblikk. Underholdende lesning, men samtidig totalt meningsløst. Dine forsøk på å provosere fungerer bare sånn halvveis og ironien blir trolig misforstått. Synd å se en person kaste bort livet sitt på sånt. Jeg vet det fordi jeg nettopp kastet bort litt av mitt på å lese det!

Nina sa...

Haha, så genialt! :)

Anonym sa...

HOOOOOOORE!!!!!!

Miriam sa...

Still awake? still ALIVE er det jeg lurer på!

Marte sa...

Savne deg. For lenge siden sist. Vil ha innlegg.... eller et lanna.=)

Rebecca sa...

Vær så snill, Linnèa , hør på meg når jeg sier at du eier

Anonym sa...

Du har skapt et nytt livssyn i seg selv.

Anonym sa...

God bedring. Forstår at du ikke har det bra, er vondt å se. Du har en fantastisk blogg og ønsker deg alt bra!!

Malin sa...

Du er så nydelig Linnèa! Og det er ikke bare noe jeg sier, se på deg selv da. Og den måten du skriver på! jeg elsker å lese. Du er en gudegave! Spesiell, vakker og kunnskapsrik(JA det er du, ikke le) :) så stå på, ikke vær missfornøyd