25. jun. 2011

Foo Fighters?

Okey, i går var jeg på Foo Fighters i Telenor Arena.

Tok bussen ut til BÆRUM hvor denne gigantiske Telenor Arena ligger, og da klokken var syv var jeg allerede DRITINGS, SØRPE, MØKKFULL OG HADDE MISTET DET HELT!


Men mer vin skulle jeg ha.



Og først hadde jeg slike gule propper i ørene og følte meg super-loser, men det var fordi Kvelertak varmet opp, og jeg er ikke så glad i Kvelertak fordi jeg synes de roper så mye, og jeg blir så sliten av roping. Men med slike ørepropper hører man jo ikke hva man selv sier, så jeg bare sto og ropte til alle vennene mine og pekte på folk og lo.




Pernille hadde kjøpt tre øl til seg selv på en gang



Og så slo de av lyset, og så kom Dave Grohl på scenen, men jeg kunne ikke se ham. Så vi løp framover. Men der var det så høy lyd, at jeg dro hjem, jeg. Glemte å si fra til de andre, men gikk bra.



Så begynte jeg å gå,



Og kom til der hvor vi hadde gått av bussene, men da mennene med refleksvest at bussene ikke begynte å gå før konserten var ferdig, noe som var over en time til.
- Jamen jeg må jo HJEM? skrek jeg.
- Men du kan ta en vanlig rutebuss der borte fra! Tre mil rett fram her, og fire mil til venste, så kommer du til en bussholdeplass, sa den ene mannen med refleksvest.
Og jeg bare:
- Okey.

Så begynte jeg å gå.

Men da jeg OMSIDER kom fram til bussholdeplassen, står det faen meg noen idioter av noen politifolk og har FARTSKONTROLL, og i busslommen har de plassert et skilt med skriften: Bruk neste busstopp!



Og jeg bare:
- Seriøst? Må jeg gå helt til neste bussholdeplass nå bare fordi dere står her? Vet dere hvor langt jeg har gått?

Og de bare:
- Ja, det må du.

Og jeg bare:
- Okey.

Og så begynte jeg å gå langs veien, som på ingen måte hadde fortau, men det er vel for faen ikke mitt problem.

Og politiet bare:
- ER DU GAL? Du kan ikke gå langs veien! Det er 60-sone!

Og jeg bare:
- Klart jeg kan! Hvor faen skal jeg ellers gå?

Og han bare:
- SVARER DU MEG?

Og jeg bare:



- NEI!!!


- Du må gå den stien der! sier han og peker inn i skogen på en lang omvei.

Og jeg bare:
- HÆ??? I Molde hvor jeg kommer fra, så respekterer vi ikke trafikken! Vi går langs 80-sona HVER DAG vi!

Og han bare:
- GÅ PÅ STIEN!

Og jeg bare:
- SNUTEFAEN!

Og så løp jeg.

Men da jeg kom fram til busstoppet, kom det aldri noen buss. Men en jente fra Kristiansand skulle ta taxi til Plaza, så jeg satt på der, jeg. Penger spart! Og så husker jeg ikke mer. Men nettbanken sier at jeg har brukt over tusen kroner. Men stol aldri på nettbanken, det er mitt motto!




Men forresten! Jeg hadde helt glemt å si at jeg var på Fridays her om dagen for å drikke Pepsi Max, for de har GRATIS PÅFYLL! Jeg fikk en hel KANNE Pepsi Max! Var der i mange timer!



Okey. Nå skal jeg på Roskilde. Har egentlig ikke så lyst, men har jo kjøpt billett, så må vel bare det.

80 kommentarer:

Lisa sa...

(y)

Anonym sa...

KJIPHET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Synne sa...

Bra du overlevde hjemreisen! Det var bare såvidt at jeg overlevde selve Foo Fighters-konserten, for den var helt ekstrem. Håper du får det fett på Roskilde! God tur!

Chic in Cali sa...

haha, ler meg ihjel av Pepsi Max bilde! Awesomeness!! :D

Anonym sa...

Åååå, bildet under "så begynte jeg å gå" var utrolig fint! Jeg vet ikke hva du tror, men JEG synes i alle fall at du er den aller peneste jenta jeg har sett. Kos deg på Roskilde, superLinnéa!

Line Katrin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Line sa...

Såg deg på Foo Fighters-konserten :P

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt skjørtet du har på deg på bildene? Du så forresten helt stunning ut!

k sa...

lovely

Merete sa...

Æsj ass, Kvelertak! Jeg havnet også på konsert med dem en gang. Satt på en stol i et hjørne og spilte på mobilen mesteparten av tiden. Synd at jeg ikke var like smart som deg og tok med ørepropper.

anne-helene sa...

jeg skal også på roskilde.
LOL
du får si fra hvis du trenger noen å henge med :P vi snakker i det minste samme språk (jeg er også fra molde nemlig)

Victoria Hellerud. sa...

Du er heldig som skal på Roskilde! Jeg skulle ha kidnappa vokalisten i Kings Of Leon og gifta meg med han hvis jeg dro, uten tvil!

Lena Aurora sa...

<3 hahahahahhaha

Anonym sa...

Elsker bloggen din! Du er sjikkelig pen

Mari sa...

Roskilde er AWESOME!!!

Mette sa...

Hahaha, du har gjort det igjen.. Du er en mester på syke ansiktsuttrykk, cracks me up!

julieowl sa...

Jeg jobber på friday's, så jeg og vennene mine får så mye gratis brus vi vil! hehehehe

Kristin sa...

Kos deg og vær superdrita på Roskilde!!

Ine sa...

Råtass

Anonym sa...

ahh, digger deg, du er best <3 søte skapning <3

Caroline Jeanette sa...

Hahahah, fyfaen, du er genial!

Anonym sa...

fy du er rå! beste innlegget på lenge. gleder meg allerede til roskildereferat:)

Anonym sa...

Hei! Så fin du er, og morsom også:) er hekta på bloggen her nå!

Emma'In Reverse sa...

OMG! Jeg ville på den konserten!! Kvelertak er awesome! :-( Også vil jeg for faen meg på Roskilde også.... Misunner deg!

Anonym sa...

Kos deg på Roskilde!

Sunniva b. kaalaas sa...

Hahahaha, jeg ler så jeg griner vær eneste gang!! Du er genial genial genial.

Nozynina sa...

Denne er til deg http://blog.flickr.net/en/2011/06/21/owls-with-stupid-expressions-on-their-faces/

Marie sa...

fine bilder av deg i massiv. u r pretty pretty. og morsom. kos deg på roskilde :))

Anonym sa...

Du er definitivt den kuleste dama i gata!

Ingvild :) sa...

Ikke på Hovefestivalen?? :( Skuuuffa.. Håper du koser deg maks på Roskilde! :D

Anonym sa...

Kult, visste ikke at man kunne bruke kjøkkenduken som skjørt.

Anonym sa...

Roskilde suger! Hvorfor ikke bli i Olso å pule istdenefor? Jeg melder meg som frivillig...

Carro sa...

haha! God tur til Roskilde!

Anonym sa...

Roskilde suger. For tapere only...

Anonym sa...

Tror det er en minimumsgrense for IQ på blogen din Linnea, ser forgjeves etter noen med IQ høyere enn skostørrelsen, er dette et forum for mindre begavede personer?

Siri W sa...

Shit ass folkens som kommenterer her er serr mer pult i hodet enn meg. wtf, lol hvorfor i helvete gidder der å kommentere og for å ikke snakke om LESE blogger dere synes suger. selv synes jeg bloggen er jævla konge, sug pikken min alle haters, for jeg har ikke pikk så sug faren deres istedefor. jeg er full haha. kult. kleint. sjit. hade

Lise. not sa...

WORD SIRI W, WORD. HELT ENIG!!

Anonym sa...

Beste innlegge på lenge!!! :D

Pernille,osv sa...

Kul ho der Pernille azz!

Anonym sa...

Det var en gang, det var en gang, det var en gang for lenge siden. Det var gang, det var en gang, du tror ikke på meg, det var før i tiden.

Anonym sa...

hvor er genseren din fra?:)

isabel sa...

linnea myhre du er forbilde mitt. jeg elsker deg !! men det er en viktig ting jeg lurer på hvorfor er du bitter hva er du bitter på??

redaksjonen sa...

du har den feteste bloggen!

Ida sa...

HAHAHAAAA! :D
Du er helt rå!

Elin sa...

Ikke prøv å GÅ hjem fra Roskilde da. Er et stykke det.

Kine sa...

Himla slitsomt med grønne busser. De finner på så mye dumt.

sa sa sa sa...

Jeg har ikke annet å kommentere utover at du er et lite råskinn. Jeg ville bare se navnet mitt over kommentaren min. Fuck yeah, I rule!

Elena sa...

PEPSI MAX! <3

Anonym sa...

Roskilde blir bra! Får håpe på fint vær:) god sommer!

Anonym sa...

det heter MUGGE

Lisa sa...

Siri! åh, hun burde begynne å blogge igjen.

Julie sa...

Hohoho!!!! Du er så morsom!!! Kul kombo, både pen og dritamorsom:) Digger bloggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VildeAhlstrom sa...

fortsatt konge blogg

Ragnhild Iversen sa...

hysterisk morsomt innlegg:)

Anonym sa...

du er awesome.

Anonym sa...

jeg beundrer deg og ditt livsmotto

Hanne-Mari sa...

Kan ikke du be din lille twitter-flørt om å ha konsert i Norge?

Redaksjonen sa...

Digger hun med 3 øl <3

Linnéa sa...

Skjørtet er fra American Apperal

Vitoria: Hva med bassisten, da?

Anonym om kjøkkenduk-skjørtet mitt: Nei huff og huff så trist da

Nei, nei, det heter KANNE!

Anonym sa...

Haha, elsker fyllehistoriene dine:D

Trym sa...

haha, du er herlig!! Tenker jeg skal paa friday's for aa kjope pepsi max naar jeg kommer til Oslo!!

Elin sa...

LOL av politihistorien!!! Og eg skriver faktisk bare LOl når eg tenisk sett loler

Caroline sa...

Ka?! Trodde ikke du hadde venner!

Anonym sa...

Klart det heter mugge, kanne vanner du blomstenen med.

Kine sa...

du dro vel ikke FØR Foo Fighters kom på scenen?? jeg hadde gitt 3000 kanner med pepsi max for å se de live!!

Anonym sa...

Så deg på Foo Fighters. Ropte til og med etter deg, men tror det var når du hadde de øreproppene i så du ikke hørte meg. Men er ikke Dave Grohl litt sånn din type mann? Eller han trommisen, Taylor Hawkins? Jeg syns hvertfall sistnevnte er helt kanon. Jeg hadde gjort omtrent alt for å havne til sengs med ham. Synd han har dame.

Anonym sa...

:)

Anonym sa...

hahahaha beste innlegget!

Anonym sa...

Hva gjør du til høsten da, Linnéa? :)

Den Gale Damen? sa...

Jeg merka ikke at du var full jeg. Linka til deg i innlegget mitt ;)

http://jennae.blogg.no/1309178116_27jun2011.html

Anonym sa...

FUCK THE POLICE

Elida sa...

Synes du bør blogge i morgen den 6. juli for da har jeg bursdag. Men jeg skal vel kunne tilgi deg om du ikke gjør det.

Anonym sa...

LOL.. må si.. du er bare den største SYTEREN. koz og klemz

Anonym sa...

Fy faen så tøff du er som tør slenge med leppa til politiet og deretter skryte av det..
Få deg ett liv jævla taper!

Anonym sa...

hahaha lættis!

Anonym sa...

yes, perfekt det med snuten....eneste jeg har lest som du har skrivi, mye syting på radio har jeg hørt.Men detta var jo litt morro

Anonym sa...

hahaha, ler meg i hjel av deg!! du er rå

Anonym sa...

stå på. virker som en skikkelig trivelig og hyggelig person.

Lene sa...

Ehh, GIKK DU SJU MIL? Det har jeg altså ingen tro på...? :O

Rita sa...

haha Pernille! ;D artig å se kjentfolk :P