27. jun. 2011

Ny sekk

Å hooooi!

Nei nå!

Jeg var hos en massør i dag, fordi jeg hadde så vondt i nakken etter å ha sovet i altfor mange timer.
Så jeg ringte en tilfeldig massør i Oslo, og jeg sier det bare ...

I et øyeblikk var jeg helt sikker på at jeg skulle dø, fordi han presset albuen så hardt ned i ryggen min at jeg ikke fikk puste!!! Men så turte jeg ikke si fra fordi han bare kunne engelsk, og det kan jo ikke jeg.

Her er jeg før timen:


Men så, etter 45 minutter sier han bare:
- Now, finish.

Og jeg bare:
- NEEEEEEEEEIIIII! MEEEEER!!!

Disse IKEA-klokkene, de går så fort! Mens den klokken jeg har hjemme går kjempesakte! Og en gang kastet jeg fjernkontrollen mot klokken fordi den gikk så sakte, men da knuste hele klokken og jeg måtte kjøpe ny.

Å hooooooi, nei, når jeg får lønn neste gang så skal jeg kjøpe meg en mann fra Thailand som kan massere meg hele dagen. Men da vil jeg ha en som svelger så høyt, for han i dag gjorde det. Men bare litt, altså.


Thai-illustrasjon:



Det kostet 450 kroner, men jeg ga ham 50 kr i tips fordi han var så flink. Så sa han at han ikke hadde så mange kunder, så kanskje dere også kan dra dit en dag.

Edit: Han er tibetansk og heter Tsewang! Fikk mail!

Dere husker kanskje at jeg sa at jeg skulle på Roskilde, men jeg har ikke dratt enda, fordi jeg måtte ha en sekk. Så i dag har jeg trålet Oslo Sentrum rundt etter en ryggsekk, og VET DERE HVA DET KOSTER FOR EN RYGGSEKK?



Saklig opplegg! Da lager jeg heller en sekk selv av buret til undulaten min! skrek jeg og gikk videre til G-sport, der hadde de heldigvis salg, da.




Og så kom jeg hjem, og nå viser det seg at jeg ikke har sovepose heller.
Jeg har egentlig ikke så lyst lenger, jeg.

64 kommentarer:

rompetaska sa...

Hvem spiller der i år?

Anonym sa...

Kings of Leon, Arctic Monkeys, Iron Maiden, Kaizers, Portishead..

http://roskilde-festival.dk/musik/bands/

Anja sa...

Jooo dra på Roskilde, jeg elsker den festivalen, den er fantastisk:D Skulle dratt jeg også hvis jeg bare hadde hatt penger før det ble utsolgt! Bortsett fra at dansk er så vanskelig å skjønne da. Men bare stå på norsken, de skjønner det tilslutt etter sånn en halvtime. Men ta med sovepose forresten.. eller hvertfall vaaaarme klær, det blir dritkaldt på natta.

M. sa...

Alltid pent å sikle på klærne.

Tiril sa...

Jeg har en sekk, en sånn backpackersekk som det liksom heter, den er godt brukt etter en lang tur i India, og det står skrevet "TIRIL ELINE, MOSS NORWAY" på lokket, men du kan låne den hvis du vil, for den virker enda.

Kjerstins-skriftemål sa...

LOL!

Randi sa...

Hurra, jeg skal stalke deg på Roskilde. Ville sikkert overfalt deg for å bli fotografert med deg, men så er du så tynn at jeg ville sett ut som en ku.

Anonym sa...

Ahh, liker dette innlegget skikkelig godt! :-D Og hele bloggen også for den del :-) Du er rett og slett et forbilde for meg!

Anonym sa...

Bloggen din er bare best. Haha jeg lo godt gjennom innlegget. Gleder meg til å få høre om Roskilde-festivalen.

Karolina sa...

hvis du ikke drar på roskilde kommer du til å angre!

Maria sa...

Dra, for faen.

Eli sa...

Si fra, jeg måtte kjøpe en så jævla dyr sekk når jeg skulle ut å reise å sist, å nå sitter den bare i boden og gjør ingen ting!!!! Vil du låne?

Anonym sa...

Inleggene dine er priceless! Stå på. Du eier! :) IIIIHAAAA!

Anonym sa...

<3 TAKK

Renate sa...

Ahahahaaa, og kjempe bra innlegg for VG! Imponerende, du skriver såå mye bedre enn journalistene de har der allerede som har studert for å kunne det! Det er min mening da :)

O sa...

Fyfaen, du e pen...

O sa...

Fyfaen, du e pen...

Anonym sa...

Du vil ha en "thai som svelger", det gir litt rare assisiasjoner.

Anonym sa...

Var på en musikkfestival en gang, aldri igjen! Køer overalt, pisselukt, ekle doer, folk som spyr, folk som lukter vondt, gjørme, fulle folk som egler seg innpå, dårlig mat, nei takke meg til, uansett hvem som spiller, ikke for betaling engang...

Så lykke til, og kom hjem i live!

sandra sa...

kor teit å kommenter.. veit at æ gjør d sjøl nu men.. åh du må bli irritert over alle irriteranese menneska som ska kommenter. du skriv jo ikke en blogg førr at ANDRE ska skriv på den ? æsj

Anonym sa...

Hovefestivalen er jo mye bedre! Du kommer til å angre ;)

Anonym sa...

Jeg vil også ha en thai som svelger!! Kanskje vi skal spleise linniiie?

Anonym sa...

Hehehe.. Sekk til over 500 er det man kan kalle RAN.

ROFL sa...

_.*-_Bursdags-ønskeliste_-*-_
1. Xbox
2. Ny sykkel
3. Thai som svelger

Anonym sa...

Yeah! :D

Anonym sa...

klokka er forjævlig

Anonym sa...

UTROLIG SKUFFET over at du ikke er Pepsi Max bloggeren! Syns virkelig at du burde gå bort til ''bloggekroken'' og ta Ida Wulff sin plass!

-Nei, jeg forventer selvsagt ikke at du skal blogge når du er på festival. Men jeg syns virkelig at du, som gir Pepsi Max Norges beste PR via bloggen. Fortjener alle disse gratis-gjenstandene! Og sikkert bedre sjangs til å ligge med alle kjendisene.. (Savner listen din, sterkt)

- Birgitte, skuffet 14åring fra BERGEN

Anonym sa...

noen ganger blir jeg bare så GLAD av å lese bloggen din!

Per Jørgen Ulvøysund sa...

Jeg blir også svært glad av å lese bloggen din, men hva med å la Jesus flytte inn i hjertet ditt?

Anonym sa...

hahahah

Anonym sa...

Dra på Europris, kjøpte meg 70+10 liters sekk der i fjor, som har vært med meg på fire festivaler, titalls av ferier og flere fjellturer, og den kostet bare 399 ;) De har også soveposer der, til ca 200 kr. Løp og kjøp sier jeg bare :)

Anonym sa...

Mabelin <3
http://nrksuper.no/super/mgpjr/arkiv/avstemning-ok/

judith sa...

følg hjertet ditt!

Silje Cathrin sa...

Europris selger bra 70-liters ryggsekker til 199,-

Kos deg på Roskilde, jeg var der i to dager før jeg måtte dra hjem.

Anonym sa...

du burde spille sims! tar mye tid, så du slipper å gjøre så mange ting på dagen. ganske kjekt og, fordi oss stormannsgale kan bestemme over de små simsene sine liv. som gud liksom.

stå på linnéa, du er kul.

Anonym sa...

Hei vennen, du sier du mistet motivasjonen til å dra? du har sikkert dratt nå, men vit at mange (jeg) alltid sliter med motivasjonen foran slike ting, men det blir som regel alltid verdt det. Hvis ikke, så blir det enda større befrielse i å dra hjem. Ha det fint :)

Anonym sa...

Linnéa.
Nå har jeg fulgt med bloggen din lenge uten å kommentere. Du er utrolig flink til å skrive, og jeg beundrer hvor ufattelig intelligent du er. Hadde du fått intelligens i en liiiitt lavere dose hadde du kanskje sluppet å være deprimert m.m. - jeg føler det ofte har en sammenheng. Hadde vært utrolig interessant å lese et blogginnlegg om hva i livet ditt du er mest bitter for, og hvorfor. Ellers håper jeg at du fortsetter å blogge, og håper at du klarer å nyte livet. Hvertfall innimellom. Ønsker deg alt godt fra bunnen av hjertet mitt.

Anonym sa...

"jesus flytte inn i hjertet ditt"

hahahaha, tidenes kommentar!

Anonym sa...

Jeg kan heller ikke engelsk!

Anonym sa...

Tenkte på deg når jeg så denne t-skjorta:
http://www.play.com/Clothing/T-Shirts/4-/17802853/Genki-Gear-Women-LOL/Product.html?searchstring=HPGEPl4ycomsaleCLTG&searchtype=clothingall&searchsource=2&searchfilters=s{HPGEPl4ycomsaleCLTG}%2bc{470}%2bc{3019}%2b&cpage=7&urlrefer=search

:)

Anonym sa...

Jeg trodde jeg så det på et NSB tog, hun som satt der hadde ganske lyst hår og så gjennom bildene på speilrefleks-kameraet sitt. Foran 'deg' satt det to gutter fra Molde, og da de snakket til henne svarte hun tilbake med samme dialekt som deg. Jeg tok et snikbilde av hun som satt der, og så spurte jeg 'Er du Linnie?'.
Hun svarte: 'Du er ikke den første som forveksler meg med henne'.

DU ER SUPERKJENDIS! <3

Rascha sa...

Jeg fikk ny sekk av grandma. Den var stor, får sikkert plass til hele meg oppi den.. nå har jeg ingen undskyldning til å ikke dra teite plasser der man trenger sekk.. faaaak !

Anonym sa...

Tjener ikke du penger på bloggen? Lett-tjente penger...

Mary sa...

Drit i ka de andre sier og fortsett med det du gjør Linnea! Blogg når du vil om ka du vil! E faen meg DIN blogg. Klager de over at du blogger for lite så må de no faen meg få seg ett liv! Dumme drit mennesker!!!

Anonym sa...

Kan du be alle leseran dine om å slutte å kommentere med din humor? sykt irriterende når alle tror dem e så morsom.

Elena sa...

Ooooooooooh, håper du storkoser deg.

Anonym sa...

Liiiiker bloggen din kjempe godt :D Du er jammen søt og morsom altså

Anonym sa...

OPPDATER, OPPDATER !! JEG DØR HER MENS JEG VENTER PÅ NYE INNLEGG.

Mette sa...

hvordan var roskilde oppholdet ditt? Nettopp kommet hjem derfra selv og må si det er veldig godt og komme hjem. ;p

Anonym sa...

KAN DU SKRIV ETT INNLEGG SNART!! SAVNE Å HØR FRA DÆ...

Drea sa...

Regner med Roskilde var knall. Jeg vil også på festivaaaaaal! Jaja. Forresten, nydelige bilder av deg som Tina Rekdal har tatt!

Anonym sa...

Så deg på Roskilde! ;)

Anonym sa...

IKKE LEGG DEN BLOGGEN

Martine sa...

Jeg ler meg ihjel av alle de sitat greiene du skriver! Super morsomme, selvom det helt sikkert ikke er meningen. Men jeg digger deg hvertfall, veldig kjipt hvis du skal slutte å blogge.

karin :> sa...

ikke slutt å blogg! :(

Anonym sa...

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10096540

Neeeeeeiiii!? Du kan jo ikke slutte nå, har jo akkurat blitt avhengig! :)

Marie sa...

Jeg kommer til å savne bloggen din hvis du slutter.

Anonym sa...

Visste jo at det kom til å ta slutt en dag, og på kommentarene du har fått gjennom årene, må du jo innse at det er temmelig brød av deg å si at du ikke tror folk vil savne bloggen din. Falsk beskjedenhet er ikke kledelig. Surmuling fra min side slutt, jeg er i hvert fall en av taperne som kommer til å savne bloggen din, og jeg håper du i det minste skriver littegranne oftere frem til bloggslutten;)

Sol-Angelica sa...

Jeg kommer til å savne bloggen din den dagen du slutter.

Det irriterer meg at alle andre bloggere er så forbanna lykkelige til enhver tid :(

Anonym sa...

Håper ikke du slutter å blogge. Du har mange faste lesere, som ikke kommenterer også. :-)

Gjerne blogg oftere om det spennende livet ditt!

Becci sa...

Oki.. har aldri giddet å lese bloggen din før, fordi jeg ikke skal lese de samme bloggene som alle andre leser >< men, nå så jeg på vg.no at du har planer om å gi deg.. så tenkte jeg sku gi bloggen din en sjanse (ikke det at jeg tror det bryr deg så veldig:p) Uansett.. Lo godt av innlegget fra konserten, og de andre innleggene jeg har tittet på til nå var ikke dum de heller.. God underholdning som minner litt om hvordan jeg og mine venninner tenker og er til tider ><

Håper du kommer deg en tur på roskilde selv om jeg har en feeling av at du kommer til å stikke innom og omtrent snu i porten.. haha.. Og JA sekker er dritt dyre, og det er visst sovepose og..! Så Du får nok kjeftet litt då og.. haha

Linnéa sa...

M: Det er nok ikke sikkel. Sikler kun når jeg drikker alkohol.

Renate: Der er jeg uenig, jeg har ingen journalistisk innsikt og vil ei heller ha det. Journalistikk suger. Men hyggelig at du synes det likevel!

Birgitte: INgen fare, jeg skal blogge for Pepsi Max på Øya :)

Per: LOL

Anonym som spør om jeg tjener penger på bloggen: Ja. Skriv din egen blogg du også da vel, så kan vel du også tjene lettjente penger hvis du synes det høres lett ut?

Anonym som synes jeg er beskjeden: Mulig noen kommer til å savne meg i noen uker, men så har man glemt det. Jeg blogger jo for sjeldent uansett. Det kommer nye og gode bloggere hele tiden, det kommer alltid en som er bedre. Tynnere, penere, yngre, morsommere, smartere - sånn er det alltid i alle sammenhenger. Naturens gang.

Anonym sa...

Bergans 75l er faktisk en veldig ålright sekk altså! Selv om sekken koster en del, så vil det pay off in the end. Totalpris : antall ganger i bruk = veldig billig!

Den kommer til å overleve mange Roskilder ;)og flere andre turer også!

Hilsen Ida

Alexandra sa...

Ah massasje :)