13. jun. 2011

Sykkeltur

Jeg kan ikke blogge fordi jeg må se Justin Bieber-filmen en gang til. Det er så dumt, for jeg tror jeg kanskje har blitt forelsket i Justin Bieber, og det er vanskelig, for han bor i et annet land og har kanskje masse andre fans fra før av.

Men i mellomtiden kan dere kanskje se en film fra da Kong Halvor og jeg var på sykkeltur i går. Og jeg vil bare si EN TING TIL ALLE BILER: VENNLIGST IKKE parkér i sykkelfeltet da dette feltet er forbeholdt oss på sykkel. Dere har ikke TILGANG TIL SYKKELFELTET.

Dessuten synes jeg det er dumt at det må gå så mange folk ute, slik at vi på sykkel ikke kommer fram. Folk som bare går rundt er det verste jeg vet! Jeg skulle ønske alle hadde syklet! Jeg skulle ønske jeg var en sykkel.




I tillegg så jeg Aladdin da vi kjørte på Grønland, men Halvor glemte å filme.

95 kommentarer:

Anonym sa...

digger deg :) diggerdigger diiiiiigger

Anonym sa...

HAHAH digger dere <3

pernille sa...

Hahahaha. Dere to altsåÅ!

lisa sa...

:-D fin blogg

Ragnhild sa...

hahha, diggerdigger!

Mari sa...

HAHA, digger deg!

Anonym sa...

ååååå, justin bieber <3

Anonym sa...

Herlig!

Thuy sa...

Hahaha! Må bare le av de Bieberkommentarene :)

Anonym sa...

Digger ikke Halvor.

Mia sa...

Folk som sykler er det verste jeg vet.

leneesj sa...

Haha, jævlig bra!

Emilie sa...

Nå får jeg ikke den "mine hender er fulle av blomster" sangen ut av hjernen... Kommer til å synge på den resten av dagen

Anonym sa...

Har du begynt å herme etter Kjersti Nyhagen nå med å videoblogger?? Hva synes du forresten om bloggen hennes? Hun begynner jo å bli meget populær!

Anonym sa...

Det var så absolutt verdt å bruke 3 min og 30 sekunder av min dyrebare forberedelsestid til eksamen i historie på å se denne filmen... Jeg vil på også på sykkeltur. Og nå er det til og med fint vær.... Vil ikke lese mer om første og andre verdenskrig!!! Vedder på det er verre enn død menneskebæsj.

ED sa...

Sykkel er best!

Anonym sa...

Kan ikke du og Halvor bli kjærester?

Anonym sa...

var du på gardemoen idag?

SA sa...

Video <3

Anonym sa...

!

AudM sa...

hahah. har også blitt litt forelsket i bieber etter filmen. helt fantstisk

Frøknene sa...

men hva med robert pattinson?

Anonym sa...

du er en sykkel...

Muga sa...

Hahahhaha, mongodigg film!!! åååh, nå kommer jeg til å ha dilla på den jesussangen resten av kvelden.. og jeg som ikke engang tror på ham.. Muggel..

Jonas Olsen sa...

haha! dere er egentlig jævla søte da!

Borghild sa...

Hahaha okei der døde jeg!

Anonym sa...

du er fin du

Nanna sa...

å herregud! du har venner. Nå ble jeg glad! Jeg var redd for at jeg ikke kunne være som deg (jeg er ganske bitter jeg og), men siden jeg har venner trodde jeg løpet var kjørt. Nå kan jeg dø lykkelig.

Linnéa sa...

Anonym: Jeg liker Kjersti Nyhagen jeg, synes hun er flott!

VAr ikke på Gardermoen i dag, nei.


Frøknene: Tenkte på det selv, Robert står nok litt høyere opp på lista ettersom han er eldre enn meg.

Nanna: JEg har egentlig alt for mange venner.

Ingeborg sa...

Første gang jeg leser bloggen din, og dette er den beste bloggen jeg har lest! Her er ærlige meninger som du ikke er redd for å publisere, og det er ikke noe fjolleri med hva som er inn og ut med sminke/klær og sånn bullshit!

Dette var det mest nyttige jeg har brukt tiden min på pc'en i det siste! Creds til deg! ;)

Pantora sa...

Haha. You are so funny. Likte sangen på begynnelsen. Mer av det!

Lene sa...

Savner Oslo. . .

Frøknene sa...

det var da godt, begynte å bli litt bekymret.

Mor sa...

Det er ikke noe som heter GARDEMOEN!

Ingvild :) sa...

Dette liker jeg :) Dere er så søte begge to!

Anja sa...

Kunne ønske jeg var like flink til å sykle som deg..

louisethesmashing sa...

Åherregud, dør av den filmen her. Sykt morsom! Stakkars due, da.

Anonym sa...

Fineste sangen jeg vet!!!
-Lise

Anonym sa...

Å, herrejemini som dere er nydelige sammen. Vakre mennesker. Sitter her med tårer i øynene og kjenner at jeg VIRKELIG skulle ønske dere kunne bli kjærester. Sukk, sukk og atter sukk.

Elena sa...

Hahaha. Digger deg. Du hadde blitt en kul sykkel.

Lotto sa...

Liker at du sykler og synger!

Har to spørsmål:

Er du kristen?

Ettersom dine drømmemenn er justin beiber og robert pattinson, kan man da si du er et skritt nærmere til å bli en rosablogg?

Meg sa...

HAHA, du synger like vakkert som meg:P Men som min mor pleier å si, så skal man synge med den stemmen man har.
Btw; Justin Bieber? For real?!

Anonym sa...

Jeg vil også se Aladdin <3

Anonym sa...

Oh, vakre sommervær:-) Klem Marihøna!

FrkDrittNøgd sa...

Amsterdam er helt klart byen for deg. Var der forrige helg. Syklister overalt og alle fotgjengere og biler respekterer deg som sykler, nydelig!

Maria sa...

jeg bare digger deg!!

kas sa...

Sykkelfelt er farlige!

Anonym sa...

ÅH, jeg elsker deg! kan vi også spoone?

Anonym sa...

pliz bli sammen daaaaaaaaaaaah dere var ett fiiiiiint parrrrr

olivia digger linnèa sa...

loveuu! og justin bieber er fin og elskbar <3

Anonym sa...

Jeg tar ikke Halvor helt på Alvor...

Anonym sa...

du har blitt så flink til å svare og til å legge ut nye innlegg :)

leamn sa...

hoho

Karoline sa...

Hahahahaha! For en NYDELIG sykkeltur! Men kjente at jeg også ble litt irritert på de gående som går som om de eier verden. Hva med oss på sykkel da?? Jeg bruker sykkelhjelm, så en gammel dame trodde at jeg var en 10 år gammel gutt. Hjelm gjør deg yngre lzm, spesielt siden jeg egentlig er en 23 år gammel jente. Men vet jo at du like ekstremsport, så du vil sikkert ikke ha hjelm. Fikk iallefall 'mine hender er fulle av blomster' på hjernen, så nå kommer akkurat den setninga til å gå på repeat i hodet mitt resten av dagen. Supertflottfantastisk.

DU er fantastisk :)Og kompisen din selvsagt. Han var hot.

halalaamini sa...

http://www.youtube.com/watch?v=NEOdYQPD76k&feature=player_embedded#at=79


OMG...........stakkars deg

Martine sa...

Fine dere! : )

Shopaholic sa...

Regner med at du har sett det her, men må bare vise i tilfelle ikke: http://www.undulatprat.no/viewtopic.php?f=18&t=20450 En konkurranse hvor du kan vinne stige til undulaten din!!! Midt i blinken eller?

Love your blog! <3

Skriftemål sa...

Du burde skrifte litt på sia mi!

Anonym sa...

Haha. Du er verdens beste blogger.

Anonym sa...

Jeg hater også folk som bare går rundt. Spesielt kinesere med bøttehatt og kamera rundt halsen. Her i Bergen har vi en del av de. Satt på trappa utenfor huset mitt og solte meg her en dag, da kom det en flokk kinesere forbi og flere av dem begynte å ta bilder av meg, sært. Lagt merke til at kinesere hele tiden vandrer i flokk? De er nok flokkdyr, slik som sauer og gjesser.

Anonym sa...

hæslig type

amsi sa...

Jeg må si det, jeg fant det usedvanlig underholdende å se dere sykle!

Anonym sa...

BloggdabloggdabloggdabloggdabloggdabloggdabloggdaBLOGGDA

Anonym sa...

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/247296_10150206368086682_533546681_7455652_358821_n.jpg

Kristin sa...

Hahaha, så sykt bra! Digger dere!

Anonym sa...

HGAHHAHAHAA

Anonym sa...

fuglejente

Anonym sa...

Bra du ikke har smilefjes bak annenhver setning! Jeg smiler uansett jeg når jeg leser innleggene dine!

karoline sa...

sykkel er fresht!
...meen er du klar over at du reklamerer om aleksander rybaks casanova-rykte? -.- kult

Anonym sa...

Hahaha, dere er så herlige! :)

Hva med å lage en instruksjonsvideo for bysykler?

sweetavenue sa...

Bli inspirert på vår nye blogg

Anonym sa...

Tenkte, siden du har slitt med det selv at denne artikkelen ville interessere deg :D Sterk! Er om to tvillinger som har lidd av anoreksi i 20 år!

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2004003/Anorexia-pact-Identical-twins-compete-disturbing-way.html

jente-28 sa...

"jeg skulle ønske jeg var en sykkel".
LOOOOOL :D love it :D

Elisabeth sa...

Du er vel ikke tilfeldigvis den kuleste i hele verden? Har en alvorlig mistanke.

Anonym sa...

http://www.rbnett.no/lokal/molde/article350700.ece

Kan De være eigaren?

Anonym sa...

Jävla snygg han var han Halvor

Anonym sa...

hvilke festivaler skal du på i sommer?:D

Anonym sa...

Hei Linnea. Hva synes du om Hurtigruten?

Takk for svar.

Hanna L. B. sa...

Sykkel er kult da!

Eva sa...

Skriv nytt innlegg snart, sjekker seriøst hele tiden. Overleverer ikke hverdagen uten det geniale du skriver...

Anonym sa...

Du ligner så sykt på Mena Suvari på banneren din.

http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.celebwelove.com/Mena_Suvari/Mena_Suvari.jpg&imgrefurl=http://www.celebwelove.com/Mena_Suvari/&usg=__NuyZxPuH0xPdB4YGH2KWJZGX1P0=&h=350&w=237&sz=66&hl=nn&start=77&zoom=1&tbnid=KdDgdC9dNm_RlM:&tbnh=114&tbnw=77&ei=abv_TY_EK9Dysgb7yZHzDQ&prev=/search%3Fq%3Dmena%2Bsuvari%26um%3D1%26hl%3Dnn%26sa%3DN%26rls%3Dcom.microsoft:nn-no:IE-SearchBox%26rlz%3D1I7ADFA_no%26biw%3D796%26bih%3D399%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=16&page=9&ndsp=11&ved=1t:429,r:7,s:77&tx=34&ty=81

hah!!..sykt lang link. men dette var altså ett eksempel...... . . . .

Anonym sa...

Unnskyld meg, men bloggen din er blitt så jævlig ræva. Synes egentlig du bare kan legge ned hele greia, blogger aldri uansett. I tillegg er d du blogger om for tiden bare barnslig dritt.

Likte bloggen din utrolig godt før, men etter du vant et par priser så har den bare sunket lenger og lenger ned etterhvert. Du er en av de som fort har blitt kjent, men nesen fortere har blitt glemt. Vær den du var før!

Anonym sa...

Om du synes bloggen til Linnea er så forbanna dårlig, så skjønner jeg ikke hvorfor du i det hele tatt gidder og lese den. Per dags dato så finnes det tusenvis av forskjellige blogger og velge mellom, its ur choise. Shut the fuck up bitch.

Ragnhild Iversen sa...

nice :)

Anonym sa...

Hahahah, du er ganske kul ! Ler virkelig av hvert innlegg du skriver, du er så morsom :D synd at du ikke blogger så ofte, men sjekker minst tre ganger hver uke om du har skrevet nytt :D

Anonym sa...

Hei. Du er morsom! Jeg liker deg. Det er bra at du blogger når du selv onsker det. Men jeg er egoistisk, og vil helst lese b,oggen din hver dag. Blogg oftere, a!!

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=A9mzzz87gc4

Anonym sa...

Forstår at det ikke er noe vits å blogge ofte når det ikke er noe nytt som har skjedd, men det er ingen vits i å ha en blogg når det så og si aldri skjer noe heller!

Anonym sa...

blogg da?

Anonym sa...

SKAL DU IKKE PÅ HOVE I ÅR ?

Anonym sa...

Er du død? Blogg nå.......!!!!!!

Maiken sa...

Jævla anonym.. om du synes bloggen er så rævva, så trenger du ikke å lese.

Synes bloggen din bare blir bedre å bedre jeg;)

Hanna sa...

jeg digger deg!

Anonym sa...

credit counselling edmonton refinance car loan bad credit finance. shawnee mission credit union, [url=http://freeloansmoney.com/]online loans[/url]. mobile home loans for older homes, cheapest homeowners loans.

Anonym sa...

valium medication 10mg valium get high - valium effects eyes