5. jul. 2011

Herregud!

Jeg vil bare si at jeg tok Danskebåten hjem fra Roskilde i går, og at det var det absolutt kvalmeste jeg har sett i hele mitt 21 år lange liv. At disse menneskene som sitter der og spiser buffét faktisk KOSER seg - det har jeg veldig vanskelig for å tro. Jeg så til og med en japaner som gikk sydvest INNE!

Og på toppen av det hele var det DETTE bildet som møtte meg da jeg omsider satte føttene mine på norsk jord i dag tidlig!



Hodet mitt ser jo trafikkskadet ut! Photoshop må ikke brukes av idioter! Jeg er rystet! Og sint! Dessuten er det masse rot på kjøkkenet!
Mer om dette senere.

Mens jeg sover noen dager, kan dere heller få se bildene flinke Tina Rekdal tok av meg for litt siden.












Foto: Tina Rekdal
Stylist: Kristin M. Lund
Makeup: Ida M. Wiggen
Hårstylist: Pia Ruud
Smykker: Line Jorddal



Og når det gjelder VG-artikkelen om at jeg skal slutte med blogging - det er klart jeg skal slutte, man kan da for faen ikke blogge til man dør. Jeg blogger fordi jeg er dum, blogging er tull, internett er tull - bare tull - en eneste stor søppelplass! Alle burde kaste datamaskinene sine og lese noen bøker! Alle må skjerpe seg!

Gå ut og lek med vinden, sjuke mennesker!

177 kommentarer:

Anonym sa...

kjempe fine bilder! Jeg håper du ikke slutter å blogge, ihvertfall ikke i nærmeste framtid:)

Anonym sa...

før jeg går ut og leker (og skammer seg over internett-tullet) må jeg si at jeg ELSKER my little pony-bildet!!!

lisa sa...

Shit, fin. De burde hatt et av de andre bildene på forsiden. De var skikkelig fine altså.

Sist jeg var på danskebåten, drakk jeg vin på lugaren hele natten istedetfor å omgås de folka der. Det var ikke spesielt hyggelig, men det var ikke alternativet heller.

Marthe sa...

Nydelige bilder av deg altså.

iWinckel sa...

Fy faen, at de klarer å ødelegge et bilde på den måten. Liker at du smiler da! Du er vakker, ikke la noen (inkludert deg selv) overbevise deg om noe annet.

Julie sa...

takk for flere år med latterkuler, lykke til videre :)

Liinda sa...

Lol, skjønte faen ikke at det var my little pony du hadde i håret. Trodde det var sånn liksom-sjøslagg. God idé, dog.

Ella sa...

Ser nesten ut som face in hole det bildet, men fin er du alltid! Og utenpå Cosmopolitan, heldig! De andre bildene av deg, de var helt fantastiske! Du er superpen.

Jørgen sa...

HÆ-RE-GUD, hvordan har de klart å lage et så fjernt bilde av deg!? Du ser alltid smashing ut, så de er nødt til å være fullstendig tilbakestående.

Skal du forresten på Øyafestivalen i år? Har du i så fall noen hotte tips til hva man burde få med seg?

Anonym sa...

nydelige bilder av deg!

Elisabeth sa...

Haha! Så fail bilde! Cosmpolitan har virkelig brukt photoshop LITT for mye!
Men de andre bildene var utrolig fine :D

Anonym sa...

Enig. Les bøker og få et perspektiv på livet. Folk dør i hungersnød i halve verden, og her er man besatt av moteblogger. Tragisk.

Elsker My little Pony-bildet!! Utrolig kult.
Er det virkelig deg på cosmo? Hvordan greide de å få deg til å se ut som en klassisk ukeblad-modell? Du som er så pen... hmf!
SC

michelle sa...

fiiiine bilder av deg!! utrolig fint sminka også

Higjik sa...

Hei jeg heter Higjik.
Som du ser har jeg ikke noe bedre å gjøre på internettet. Men jeg elsker bloggen din, please ikke slutt med det første

Anonym sa...

Det heter faen ikke japaneser, men japaner.

astarkvedja sa...

Bilde av Linnea + filter «remove all personality» = framsidebilde på Cosmo. Hey, presto!

Evelinn sa...

Fytti steike....for nåken fiiiiiine bilder. Duh, viss du er lei av jobben din, he du vurdert å jobbe som fotomodell ta et eller anna slag? F.eks. innen mote, hår, make-up.
Du er so absolutt FOTOGEN. Vakkert vesen er du! ;)

Men koffor slutte å blogge?
*HYLSEKRIKEVRÆÆÆÆÆLE* NEEEEEEEEIIIII!!!

hehe!

K sa...

Du er den vakreste personen jeg vet om, og bloggen din er den beste og morsomste jeg vet om, selv om jeg vet at du ikke prøver å være morsom.

Matilde B sa...

Du er nydelig! Sånn i tillegg til å være ufattelig dyktig til å skrive. Skulle likt å se originalbildet til Cosmopolitancoveret, du tok deg bra ut på den forsiden, selvom du ikke så ut som den Linnéa vi er vant med å se!

Matilde B sa...

Du er nydelig! Sånn i tillegg til å være ufattelig dyktig til å skrive. Skulle likt å se originalbildet til Cosmopolitancoveret, du tok deg bra ut på den forsiden, selvom du ikke så ut som den Linnéa vi er vant med å se!

Tonje Maria sa...

Du er så jævla bra, frøken! Fy søren, så herlig du er!

Linn sa...

Så sykt pen du er. Får vondt av å se på. Så driiiita du var på roskilde! HAHAHAH

Anonym sa...

Åh i helvete så fin du er, Linnéa!!! Faen meg nesten så jeg blir forelsket her. Du argumenterer veldig bra for hvorfor du kommer til å slutte, synes jeg, og selvom jeg gruer meg litt til den dagen du legger bloggen død en gang for alle, er jeg helt enig med deg i å komme seg ut og å lese noen bøker i stedet;) Men, du kommer til å bli savnet. Ikke innbill deg annet♥

Rascha sa...

Slutte å blogge?
Skal du slutte å blogge? DU KAN IKKE SLUTTE Å BLOGGE. Blogg er tull, men vi trenger tull!

Carina sa...

Du har gitt meg mye glede!

Marie sa...

Helt dønn seriøst: det kommer til å bli et sort, trist hull i min tilværelse hvis du slutter å blogge. JEG synes du skal blogge til du dør (og jeg håper jeg dør før deg så jeg ikke er der til å oppdage det)

Og du var fiiiin på forsiden ;)
Just deal with it :)

Maiken sa...

jeg digger deg. men den forsiden... jævlig dårlig retusjering. -vær sint.

Amaliemor sa...

Gratulerer med forsiden, Linnea! Synes det ble et fint bilde, jeg!:)

Sol-Angelica sa...

De svart/hvitt bildene er nydelige. Du er desidert den peneste bloggeren dette landet har <3

Anna sa...

Herregud, det var bare sinnssykt nydelige bilder av deg. De nederste, altså.

Anonym sa...

Er så enig med deg i det siste du skrev her, men vær så snill og ikke slutt å blogg på en god stund da, vakre menneske! Å se at du har publisert et nytt blogginnlegg er dagens lille høydepunkt for meg.

Kine sa...

Jeg er enig i at det så noe snålt ut det der bildet på forsiden av bladet...!
Men de andre bildene var smashing da, du er nydelig :)

Anonym sa...

Haha, faen.. jeg trodde det var et køddebilde ved første øyekast, der du bare hadde plassert hodet ditt oppå en annen kropp.. det var litt ÆÆÆÆÆH å se det bildet av deg. Du er utrolig vakker, men den gule bakgrunnen og det bildet - naaaj! Litt skuffet over cosmo enkli. De andre bildene var super fine! Elsker my little pony bildet. Du er fantastisk! Takk for alle innlegg. Jeg har ledd så jeg har grini opptil flere ganger! Lykke til videre uansett hva du skal gjøre :)

Anonym sa...

Luv ur eyebrowz <3

linda-mari sa...

nawh, er du i cosmo? <3

Anonym sa...

herregud hvorfor er du så utrolig sur?

Anonym sa...

sykt fine bilder. fyfaen

Anonym sa...

Wow! I det første av svart-hvitt bildene kunne jeg sverget på at det var en av Olsen-tvillingene!

Oda sa...

Den dagen du slutter å blogge, håper jeg vi ser deg igjen på tv eller lignende, du er et fantastisk kult menneske og bør derfor vise det!

Nok en gang utrolig vakre bilder, du er et vakkert menneske, Linnea :) :)

Anonym sa...

Rage

alina sa...

Herregud så dårlig det til cosmopolitan, så ut som de prøvde å gjøre deg tykkere for at du skulle se friskere ut LOL. De andre bildene var derimot helt utrolig FINE!

Elin sa...

Det ser ut som Cosmo har photoshoppa puppene dine større... De andre bildene var så mye finere!

Anonym sa...

jeg syns du ser ut som ei dame/ung voksen fra the Sims på det cosmoblablabla bildet... sorry.

Linnéa sa...

Jørgen: James Blake!

K: <3

Linn: Mistet det helt, sorry.

Sol: <3

Elin: Ja, jeg har faen ikke så store pupper, det var det første jeg også tenkte.

Takk for fine kommentarer uansett, alle! Jeg skal nok overleve dette også!

Camilla Albertine sa...

Photoshop job gone wrong!

Men fint bilde av deg med ponniene i håret :)

vandahl sa...

Gi seg? Mja, det trenger du ikke. Kan ta en pause, det er lov.

Du vil vel ikke overlate eteren helt og holden til RACHEL NORDTØMME og deslike?

Neinei.

Synne sa...

Skikkelg fine bilder av deg!
Forsiden av Cosmo var egentlig bare lol da..

Sunniva b. kaalaas sa...

Nyyydelige bilder! Vurdert modellkariere? :-D
Du burde blogge for alltid synes jeg! :)

Bruno Banani sa...

Artig. Halsen og ned ser helt fake ut. Ga de jobben til en plakattegner fra Bollywood? Ser mest ut som en 50-talls reklameplakat får handsepe.

Kathrine sa...

Jeg syns det høres rett ut at du legger ned bloggen etterhvert. Blås i oss tragiske lesere som alltid vil at du skal blogge mer. Vil heller se deg sterkere i andre omgivelser enn på en "tullenettside". : ))
Så jeg gleder meg til å se deg senere i media eller hvorenn du havner!

Beklager at jeg ikke er flink til å kommentere bloggen din, men jeg tror ikke jeg er den eneste som sitter igjen og tenker at det er rett og rimelig av deg å avslutte bloggen for å "vokse", så jeg måtte bare si noen ord nå. :)

og ja, cosmo bildet var ikke mye fengende. De andre var helt nydelige!

Anonym sa...

Så ekkelt at Cosmo har fiksa på bildet ditt så mye!! Du er jo nydelig, kjenner jeg ble sint. Ser faktisk ut som kroppen til en sims ja. fine bilder som Tina tok da!

Ting som gjør en glad sa...

Sort/hvitt-bildene er helt fantastiske.
Det kunne vært verre da, de kunne ha fått deg til å se ut som "Fotballfrue" på forsiden liksom.

Benedikte sa...

Du er ufattelig pen på bildene som Tina Rekdal tok av deg!

Anonym sa...

Alle bladcovere er stort sett like. Du ligner på Solveig Kloppen på forsiden av Tara for noen mnd siden og litt på hun kompissen til harry potter. Jeg leste bloggen din i dag for første gang, ca 2 timer. Nå er jeg litt sånn "alt du vet er feil" i hodet. Litt mer sarkastisk/kynisk enn da jeg våknet i dag tidlig. Kynikerne var forresten greske filosofer. Sarkastikerne vet jeg ikke så mye om Abe

Tuzemsky sa...

Synes du ser ut som en jævla moldenser, men hva vet vel jeg...

Thea sa...

Herremingud så pen du er.

dsa sa...

Huffda. Du så bare utrolig falsk ut på den fremsiden. Som en dukke eller noe. De andre bildene derimot var veldig fine :D

saritha sa...

Huffda. Du så bare utrolig falsk ut på den fremsiden. Som en dukke eller noe. De andre bildene derimot var veldig fine :D

Anonym sa...

Bildet var veldig overredigert i magasinet, men du burde definitivt smile mer! Du er nydelig

Sofie sa...

Fine bilder! :)

Anonym sa...

Trafikkskadet er vel ikke helt ordet. HUSMOR derimot...

Kanelsnegl sa...

Du er jo så pen! Hvis noen hadde tatt så fine bilder av meg som de du har lagt ut her skulle jeg bare vært breial og jævlig om hvor pen jeg var og tapetsert veggene hjemme med bilder av meg selv! Kanskje ikke, men det var hvertfall veldig fine bilder!

Kult at du tok turen til Roskilde forresten, det er jo den kuleste festivalen i verden, til tross for alle de jævla rødpølse-danskene.

Anonym sa...

Du er ei vakker dame, du gleder kjente og for deg ukjente mennesker. Og du er smart. Alt annet er bullshit.

Marii sa...

Digget de to nederste bildene!

Anonym sa...

line jorddal?? line jorddal fra sandefjord? hu er jo norges kuleste dame. sammen med deg da!

Hege sa...

Utrolig vakre bilder av deg, Linnea!!
Liker spesielt godt nr. 4..

Enig med deg ang. cosmo-bildet, det var skuffende.. Men men.. det er jo ikke som om du trenger å bevise noe der, pena :-) alle vet hvordan du ser ut uten folk som har tuklet med bildet :-).

Goggen sa...

lol - hva er det folk snakker om? Sort-hvitt-bildene her er jo ekstremt redigert - langt mer enn Cosmo-bildene. Herregud; folk er tydeligvis fornøyd så lenge man kjenner igjen øynene til folk og resten av ansiktet er en blur.

"The most boring woman ever" sa...

Du e vakker rett og slett. Det første bilde av deg var fantastisk!

Tina Rekdal sa...

Goggen ; Jeg kan forsikre deg om at jeg har gjort svært lite hudretusj og annen redigert på disse bildene. Linnea er med andre ord like flott i virkeligheten som hun ser ut her.

Mvh. Fotograf Tina Rekdal

Lisa sa...

Hahhaa, jeg driter på meg av latter hver gang jeg leser bloggen din! konge!

Anonym sa...

HVIS DU SLUTTER Å BLOGGE SÅ MISTER INTERNETT SIN MENING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! neida, men du har, i motsetning til andre, et skrivetalent! Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ville savnet bloggen din noe jævlig.

Marte sa...

Linnea! Bildet på bladet var jo helt nydelig!

theq sa...

Altså, jeg visste du var vakker. Men fy faen, jeg ble virkelig blow away av bildene dine. Du kan virkelig det å stå foran et kamera!

Silje sa...

Enten er genial eller veldig forvirret. Jeg tror på det første! Kanskje litt det andre også, men hvem er ikke.. Ikke slutt å få meg til å smile :)

Anonym sa...

shit, du er sykt pen

Anonym sa...

:)

Anonym sa...

Wow. En anonym mannn i en en høy bygning la merke til bildet!?! Føkk dem, og Ingrid ett-eller-annet kan gå tilbake til å hilse på kjendiser og passe på unger. Jeg kjente deg ikke igjen på bildet, Cosopolitan har gått på en diger smell..

Anonym sa...

Så morsomt du skriver. Du har denne gjennomgående tonen, som gjør at det blir bra.

Regner med at du kan ha fått tilbakemeldinger fra skrivebransjen, om at de kunne være interessert i å gjøre avtaler med deg.

Hvis du slutter med bloggen som du har bestemt deg for, så lykke til med annen skriving!

Anonym sa...

Cosmopolitan? Må ha brukt amerikanske instruksjoner for fotoshop. Alle amerikanske forsider, Vogue, osv, blir helt karakterløse, bare veldig, veldig fotoshop-vakre.

Du er særlig fotogen, og de fine bildene du ba oss se på, er kjempebra!

De to kan ikke sammenlignes.

Anonym sa...

Syns ærlig talt bildet på forsiden var mye finere enn de andre bildene- så ikke syt:)

Hodet ditt ser ikke ut osm meg i det hele tatt- trafikkskadet!:)

Anonym sa...

Nydelig :)

Anonym sa...

IKKE SLUTT MED BLOGGINGEN! Jeg elsker deg jo!

Elena sa...

Vakre bilder :-)

Anonym sa...

Kan du utdype litt om det som var feil med Cosmo-coveret? Jeg har aldri hørt om deg før, og vet ikke helt hvordan du ser ut, men det så da ut som en helt naturlig og flott jente på det coveret. Det så ikke unaturlig ut eller noe ihvertfall.
(Hadde vært interessant om du kunne fått fatt på et originalbilde fra fotografen og postet en sammenligning).

Anonym sa...

Syns ikke det var noe galt med ansiktet ditt på coveret, tvert imot, men helhetsinntrykket av det superretusjerte bildet ble jo helt amatørmessig. Hvem i all verden har de hatt som ansvarlig der? :s Det ser jo ut som du trenger masse retusjering for å se pen ut, og det kan vi alle skrive under på at du IKKE trenger.

Anonym sa...

Du er aldeles nyyydelig :)

Anonym sa...

Du er langt over gjennomsnittspen. Prøv å kose deg med det også innimellom! :)

Anonym sa...

Sinnsykt bra blogg! Noe av det morsommeste jeg har lest på veldig, veldig lenge. Tak.

Anonym sa...

Nå må du skjerpe deg!!!!!! Trafikkskadd????? Du må da jaggu være takknemlig for at du har et så flott utseende som du har! Skam deg!

Siw Christina Christiansen sa...

Å si at hodet ditt ser trafikkskada ut, er både tragisk og respektløst av deg. Tenk heller på de som faktisk har fått hodet sitt trafikkskada.

MisterMumi sa...

LOL. Du ser nydelig ut på det coveret. noj ikke over det! Og ikke slutt å blogge, det er god underholdning og det er ikke noe feil med god underholdning !

Cecilie sa...

Du er ei nydelig jente, men Cosmopolitan har virkelig tatt LITT for mye av med Photoshoppen. Du er jo helt ugjenkjennelig jo:( Utrolig fine bilder de andre da! Der får vi se ditt virkelige jeg :)

Anonym sa...

Til dere som ikke ser noe galt med comso-bildet: Sjekk midtskillen. Vi snakker høyt bakhode!

Anonym sa...

Så store pupper du har fått av Cosmo! :D

Anonym sa...

Jeg kjente deg ikke igjen utenpå cosmo...jeg klarer knapt å se at det er deg nå når jeg vet det også. Du fortjener så mye bedre enn det der! Bildet rettferdigjør ikke utseende ditt i det hele tatt! Du er så sabla pen, Linnea. Vær så snill å husk det :) De andre bildene under er sabla gode :)

Anonym sa...

sorry meg men hvorfor lot du deg bli tatt bilder av en så dårlig fotograf? gjør litt research.

Malin sa...

Jeg trodde det var Emma Watson :p Det er et flott bilde, og du ser nydelig ut med en herlig utstråling selv om det ikke viser noe ditt egentlige særpreg nei, desverre... men morsomt å se mangfoldet av uttrykk ;)

Anonym sa...

Lurer på om du selv skjønner hvordan du fremstår utad... Du kritiserer og gjør narr av mediesyke mennesker, men det er jo akkurat det du er selv! Du er virkelig ikke noe bedre, like oppmerksomhetsyk og selvgod.
Litt hyklersk Linnea?

Eva sa...

Skal bare poste en liten kommentar før jeg går UT og leker. Du burde virkelig bli modell på heltid, for du er noe av det peneste jeg vet om, Linnéa! Ikke din skyld at cosmo-folka ikke kan det de gjør.

Lisa sa...

Sabla fotogen, rett og slett. Så fotogen at jeg blir rent misunnelig. Hilsen en med Chandler-syndromet (~_~)

Anonym sa...

Haha, MEGALOL! Seriøst, når jeg så bildet trodde jeg først at det var du selv som hadde photoshoppet hodet ditt inn på en Cosmo-forside...! Stakkars deg, du er jo dritpen, men dette ser jo bare latterlig ut. Og så pinlig av hun redaktøren å si at det ikke er retusjert, når hvem som helst med øyne i hodet kan se at du er jo nesten ikke til å kjenne igjen. LOLS

Mariell sa...

Kjære deg Linnéa.. Du er kjempe nydelig :):)
Jeg måtte se to ganger på bilde fra Cosmo. Desverre har de gjort en utrolig dårlig jobb med retusjeringen.. flaut! Skjønner at du er sint!
Dem som ikke "kjenner" deg ser ikke noe feil i dette bilde, for det er jo flott :)

Anonym sa...

Hyklersk....ja der sa en endelig ordet....

Anonym sa...

Jeg syns det var et kjempefint bilde av deg på forsiden av bladet. JA, det er redigert. Men du smiler faktisk, og det er ikke mange bilder en ser deg smile på :)

Fotograf Christin Eide sa...

Fantastisk serie. Elsker uttrykket. Og ja, photoshop skal brukes med måte...

Tror nok alle hadde hatt det bedre med seg selv uten denne boksen tilkoblet nettet.

Ha en knusefin dag!

Linn sa...

du er nydelig!

Ida sa...

Haha, bare idioter som sier seg enig i at det bildet var så forferdelig. Det var jo fint det?? Sier seg vel bare enig med deg for å være kule. Men jeg likte det! Og jeg håper ikke du slutter å blogge med det første, siden din blogg er den eneste jeg liker å lese, og den hjelper på humøret mitt:))) eheh.

silje sa...

Hadde jeg vært mann ville jeg vært forelsket

Jules sa...

Vakre, lille Linnea:) Håper du har det bedre!

Linnéa sa...

off

Hanne sa...

Bildet ser veldig redigert ut, men du ser langt i fra trafikkskadet ut. Du er pen der, og du er pen på de andre bildene! Ikke tro noe annet.

Anonym sa...

vakre bilder =)

Anonym sa...

Haha, mange gode grunner til å ikke lese Cosmo, sluttet å abonnere på det for mange år siden. SJEKK alle de idiotiske forsidetemaene!!! Jeez... da er det bedre å le seg halvt ihjæl ved å lese blogger (spesielt din), som faktisk er gratis underholdning. Tror de ville få deg til å se ut som Barbie. Skikkelig fake bilde ble det faktisk. Prøver å få deg til å se ut som en lykkelig teen ;) De andre bildene var magisk vakre.

Anonym sa...

Det at du rakker ned på photoshoppingen på coveret vil jeg si meg helt enig i. Det ser veldig fake og amerikansk ut.

Men bildene du ellers la ut er også elendig retusjert og huden din er blurret med gausiann blur og whatnot. Ikke noe struktur i huden din og dødskjedelige sorthvitt look.

Alle bildene du la ut i dette blogginnlegget suger maks.

Anonym sa...

Du kan vel egentlig ikke klage når du lar deg av bilde av cosmopolitan da..hehe..
De gjør som di vil med bilder og skriver det de vil..

Eline sa...

Du er bare heilt fantastisk nydelig! :)

julie aida sa...

jeg savner å ikke gjøre noen verdens ting med deg.

og du er nydelig (:

Anonym sa...

Herregud, jeg skrev bloggadressen feil og trodde du hadde slettet bloggen! Ble satt ut i noen sekunder. Ikke slutt å blogge! :(

Anonym sa...

Unnskyld at jeg sier det - men synes faktisk aldri at du har sett bedre ut enn det du gjør på forsiden av Cosmopolitan jeg.. - Du er jo helt fantastisk vakker.. Og du har vel sett cosmo før, det er sånn alle på forsiden ser ut og synes du burde ta det som et komliment at du i det hele tatt ble spurt... Det er jo alltid bare de skikkelig store som er på forsiden av det bladet!!! Greit at du liker å klage på alt og alle, men herregud.. hvor mange skulle ikke ønske at de fikk et slikt tilbud!! og du ser ikke redusjert ut heller!!!

Anonym sa...

Håper du ombrstemmer deg! Elsker å lese bloggen din.. Skulle ønske jeg hadde mange penger så jeg kunne betalt deg for å fortsette:) Men håper uansett å lese mer av deg andre steder fremover:) Du er nydelig :)

Anonym sa...

Hæ, hvorfor smiler du på det bildet? Hvor mye betalte dem deg for å få til det?? :-o Kjente deg ikke igjen! Du er veldig pen som smilende, men det var litt imagekræsj ;)

INA RØNNING JOHANSEN sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Deltidsgorilla sa...

Du er en hatefull jævel, og jeg liker slikt ^^ Man skulle hatt flere slike, ikke at det nødvendigvis bidrar til noe, men morro er det.

camilla eriksen sa...

Åååå for nokken nydelige bilde :-) Du er vakker!

Anonym sa...

Du er veldig vakker. Og du har en ufattelig flott skriveevne!

Anonym sa...

Du er nydelig. Ta det til deg!

Ines

skypus sa...

fysøren, for noen vakre bilder! du er så himla vakker.

Anonym sa...

http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.stylebyme.net/wp-content/uploads/2010/04/emma-watson-by-andrea-bowman-carter-picture1.jpg&imgrefurl=http://www.stylebyme.net/2010/04/16/emma-watson-by-andrea-bowman-carter/&usg=__2wxQywfrXipfK-DAja4e1YHrAVk=&h=619&w=1000&sz=344&hl=no&start=23&zoom=1&tbnid=dTNOOOsQDDTdLM:&tbnh=105&tbnw=157&ei=gvQUTu2VKZGTswbe4NGVDw&prev=/search%3Fq%3Demma%2Bwatson%2Bmodel%26um%3D1%26hl%3Dno%26sa%3DX%26biw%3D1275%26bih%3D621%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=313&page=2&ndsp=22&ved=1t:429,r:17,s:23&tx=108&ty=98&biw=1275&bih=621

Skremmende lik Emma Watson!

Anonym sa...

cosmopolitan skal kjøpes!

Anonym sa...

hvorfor photoshope ei som er så pen som deg?? :(
de andre bildene var kjempe fine!! du er utrolig pen!
gruer meg til den dagen du slutter... du er jo den eneste bra bloggen som er igjen nesten :(

Anonym sa...

oi! som personen oppi der sa, du ligner på emma watson!! jeg synes også at du ligner på mary kate olsen :)
en blanding av de, og deg selv ;)

Anonym sa...

jeg tror grunnen til at mange andre, inkludert meg selv (hehe), synes at bilde av deg på coveret til cosmopolitan er så fint fordi du smiler så pent! :)

Anonym sa...

Satan. Jeg vil se ut som deg

Anonym sa...

Liker at du klager over photoshopping når ca 110% av bildene under Cosmo-forsiden er photoshoppa til skogs :D

Vilde Pia sa...

Linnéa! Du er syyykt pen! Jeg elsker å lese bloggen din! Du må aldri slutte å blogge!!!

Anonym sa...

Synes du ser vakker ut uansett, men såklart det er retusjert når det er på Cosmopolitan.

Og når det gjelder de andre bildene så lurer jeg på hvorfor du lot henne ta bilder av deg? Det er nok mer enn nok av profesjonelle fotografer som ville gjort det. Synes etterbehandlingen på de var grusom og amatørmessig.

Hilsen fotograf.

Charlotte sa...

Hahahaha!! Du er fader i meg et støkke for deg sjæl!

Alex sa...

Haha, bildet på Cosmo er jo bra det, da! The bigger the head, the bigger the star, vettu ;) Ser jo litt ut som om du har parykk også! Kledelig! ;)

Ellers må man jo ta på seg en tykk coat av ironi når man tar danskebåten. Det er enda viktigere en sydvest og redningsvest!

Sov godt! :)

Anonym sa...

Jeg skjønner ikke problemet, det er et fint bilde der du smiler og det er uvant på siden din men desto mer en forfriskelse.

Anonym sa...

Jeg vil bare meddele at jeg nå sitter og spiser after eight. selv om klokken bare er atten over atten. have a nice life

Anonym sa...

AW, linnea! Du er så syykt fin <3 Modell <3

Anonym sa...

OJJ! det bildet fra cosmo, var bare stgt, og dårlig redigert, linget ikke på deg, uff ):

Men de andre, SHIT, sykt fine, ble utrolig inspiret av de. du er så vanvittig pen <3

AnkatvonHell sa...

Duh. Når du tolererer de gigantiske Teppeland-øyenbrynene på sort/hvittbildene bør du tolerere bittelitt høyt bakhode. Bildet er fint.

Nicholas sa...

Blogging er jo egentlig skikkelig teit, men du klarer å gjøre det gøy.
Men du blir vel lei du som alle andre, det er forståelig!

Håper bare ikke du blir borte for godt, det hadde vært skikkelig trist.

Anonym sa...

Til dere nisser som skriver at Linnea ligner på Emma Watson. Ta dere et kurs. Jesus Christ!

Stine sa...

Digger ponnyene i håret!
Spent på hva du vil skrive fra neste år, håper det er noe vi får lese, for du er flink (:

Anonym sa...

veldig flotte bilde! Skal du på moldejazz eller?

Anonym sa...

Bilder med farger - var helt sykt fint!

Anonym sa...

ahah du er så festlig :D

johanne sa...

syykt flotte bilder!

Tonje sa...

jeg syns du skal skrive en superselvironisk selvbio. Det hadde passet deg midt i smørøyet

E sa...

Du er NYDELIG!!!
Kjempe fine bilder! og utrolig morsom blogg! Elsker den!
Ha en fin sommer!

malin sa...

du er pen.
hadebra.

Anonym sa...

Fy faen og folk sleker ræv D:

Lise sa...

Oiiiii mylittlepony i håret <3
Du er så fin at det burde egentlig ikke være lov. *sjalu*

Karoline sa...

Fyyy! Det Cosmo bildet var jo photoshoppa til helvete og tilbake

Kris sa...

hm, jeg kan ikke engang se at det er deg på bildet jo (cosmopolitan altså). fin photoshopping. nei. gi meg en pause.

Anonym sa...

Digger bloggen din:) Men folk burde slutte å mase etter nye innlegg! Man blir ikke inspirert av det. Likte også intervjuet av deg i Cosmo.

Tirill sa...

du er nydelig!!!

Anonym sa...

Du er så sinnsykt vakker!

Monika♥ sa...

Æsj hater å se folk spy.

Syns du så pen ut på forsiden jeg. Ellers var jo bildene fra Tina dødsfine.

Anonym sa...

Du kler å smile, gjør det mer i stedet for å gå rundt og furte.

Elise sa...

Sykt fine bilda, Linnèa! Skjønne du bli lei av å blogge, det e egentlig bare snakk om press på "når ska i gidde å skrive neste innlegg".. men i les bloggen din hver gang du skriv nokka nytt, du e veldig flink! Så for min del, så kunne du bare fortsatt med det:)

Malene sa...

du er så pen!

Malene dahle sa...

du er så pen!

Anonym sa...

du ser syyykt pen

Anonym sa...

du ser syyykt pen

Marte sa...

Du er så fin!

lyckliga ingrid sa...

You're a model!

astpast sa...

Linnea, du burde bli modell! Du hadde sikkert tjent sykt bra på det!

katarina sa...

du e jo kjæmpe fin :D å arti intervju ;)

Maria sa...

hehe, finare på dei siste bileta. "se hun smiler" er ikkje akkurat så veldig lovande headline heller. men jo ja, eg skal sluta å lesa blogg no og, heller lesa ei bok, skjerpa oss..

Sitronen sa...

Utrolig flotte bilder av fotografen! Hun har klart å "fanget" deg i det rette. Utrolig bra!! Bildet fra ukebladet er så dårlig at jeg vil ikke snakke om det engang...

www.wordoftheheart.blogg.no sa...

Shiit, du er vakker :)

Anonym sa...

Fine bildene. Du så ut på Keira Knightley på det ene, som er positivt. Fordi hun er pen. Du er også pen. Og Cosmo er teite. Klem :)

Tonje sa...

Wow, helt fantastiske bilder! Likte spesielt godt det med farger, med my little pony i håret. :>

Anonym sa...

Linnea!! har du en anelse om hvor syyykt pen du er?