13. jul. 2011

Isolasjon uke2

Jeg hadde som mål å ikke forlate leiligheten på to uker, men så måtte den dumme undulaten selvsagt spise opp alle frøene sine tidligere enn planlagt. Og trikken er ødelagt, så jeg måtte SYKLE til Dyrehagen Zoo! På Dyrehagen Zoo kom jeg imidlertidig på at jeg også behøvde et badekar til Twitter, det er jo sommer og han vil sikkert vasse litt, så jeg spurte om de ikke hadde et undulatbadekar.

- Joda, vi har dette! sa kvinnemennesket og smalt en rød plastboks i disken.
- Kun 68 kroner!
- Ok, jeg tar det! sa jeg.

Men da jeg kom hjem og jeg skulle feste badekaret til buret, så viste det seg at hun har solgt meg et ØRNEBADEKAR? Det var altfor stort, så jeg måtte TEIPE det fast i buret!



Og idet jeg skulle bære buret tilbake igjen til plassen sin i stuen, så FALT DET AV OG DET BLE VANN OVER HELE GULVET! Og det ble nesten FLOM inne i huset mitt!



Men Twitter brydde seg ikke,



I stedet hadde vi Supersize VS Superskinny-maraton,



Og lekte med den nye fuglesamlingen jeg kjøpte til oss på Danskebåten!



Og når klokken blir fem, er dagen slutt. Da får Twitter pledd over buret, og jeg legger meg i sengen med en vannis og et tilfeldig magasin.



Før jeg ser noen episoder av Breaking Bad, for det er litt for skummelt for Twitter.



Men i dag har Twitter faktisk ikke vært hjemme, fordi han har vært på REISERADIOEN PÅ P1 og blitt psykoanalysert av dyretolk!

Jeg hørte det i reprise nå, og herregud! Det må jeg bare si; at aldri - ALDRI - har omsorgssvikt skint så sterkt igjennom som hos denne idiotiske kvinnen av en dyretolk.

Hun kunne nemlig kun fortelle at «Twitters hjerte ønsket å få fly fritt, men at han skjønte at han måtte bo i buret». Dessuten «prøvde han bare å leve i nuet, for han tenkte på hvor magisk alt er».

State the obvious, bitch!

Det er som å lese horoskop, dere kan lese alle sammen, fra Steinbukk til Skytt - og dere vil oppleve at hvert eneste ett av dem passer dere. Og dette betaler folk penger for! Faens søppelsamfunn! Ta dere sammen!

Her er jeg på toalettet. Jeg tar alltid med meg laptop på toalettet for å ikke gå glipp av noe.



Her er jeg tilbake i sengen med en ny vannis og et tilfeldig magasin.



Det var selvsagt ikke meningen å bli sint for at de hadde retusjert meg til det uigjenkjennelige på COSMO-coveret, spesielt ikke etter å ha sett hvor ille det faktisk kunne ha blitt:






Er disse skeive i trynet på ekte, beklager jeg selvfølgelig det.

Jeg beklager egentlig alt dette, men psykologen min er på ferie.

62 kommentarer:

Anne sa...

<3

Line sa...

er så bra du <3

saritha sa...

HAHA! Du er best!

Anonym sa...

Fiiiiine fuglesamlingen!!!

Anonym sa...

Herrejesus jeg digger deg!!

Meg sa...

Tilfeldig magasin..... NOT!
Haha.
Du er kul <3

Tiril sa...

Hahahahaha!
trist å si det , men du gjør hverdagen mye bedre! :D

pernille sa...

Hahahahah dør av retusjeringsdelen.

Hege sa...

Sitter med det samme tilfeldige magasinet her nå...

Cosmo må ha en rar hodefetisj!

Sara sa...

Du er så mye penere når du ikke er sminka herfra og til helvete! Dessuten så synes jeg at journalisten har gjort reportasjen dårlig, ved at hun KUN skal ha fokus på å være så jævlig positiv, men vi vil jo ha EKTE vare!! Gash. Men du var flink, da. :)

Anonym sa...

Hun her skriver nesten likt som deg.. http://inaar91.blogg.no/1306957184_01jun2011.html

vd sa...

du er dagens lille høydepunkt! elsker bloggen din:-)

Kristin sa...

Hahaha! Du er RÅ!

Pings sa...

Hahah genious:
"Jeg beklager egentlig alt dette, men psykologen min er på ferie." <3

astarkvedja sa...

To av favorittene mine, vannis og supersize vs. superskinny i en av favorittbloggene. Det funker. Typisk kjæledyr å ødelegge gode ting som selvpålagt isolasjon.

Hilde sa...

Haha, bloggen din var akkurat det jeg trengte i dag.

Fannyye sa...

lol døde flere ganger, jeg.

Jules sa...

Jeg elsker deg.

Anne sa...

Fint det ikke bare er meg som liker å isolere meg i sommerferien. Jeg ser jo ingen isolerte folk når jeg er inne i huset mitt, og de er inne i huset sitt. Men så er det heldigvis noen som blogger om det. Takk for det Linnea.

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=6voJjexENok

Musikk-hilsen fra Ellen

Anonym sa...

Må nesten ta med denne også!

http://www.youtube.com/watch?v=jO4WXTIZ7Uw

Ellen

Anonym sa...

Når var Twitter på radio da? Første timen eller andre timen? Langt ut i sendingen?

//S sa...

Du er en fantastisk liten sak, Linnea! :-D

Anonym sa...

hypp på en date? lol

nils

Linnéa sa...

Sara: Jeg er dessverre enig, mye i det intervjuet har jeg aldri sagt. Enda jeg gjorde sitatsjekk ble det ignorert. Men sånn får det bare være.

Twitter var med i andre time av sendingen, altså klokken 10.

Nils: Hvis du har langt hår og ligner på bassisten i KOL

Takk Ellen

Anonym sa...

Blogginnleggene dine er ukens høydepunkt :) Du er bare rett og slett fantastisk :)

Ngan Nguyen sa...

HAHAH, du er genial.

Anonym sa...

Hvordan får du til å se supersize vs superskinny MARATON??? :O Takk for at du minte meg på at jeg glemte det.

Iselin sa...

68 kroner, nesten like lite som ein mediummeny på mcDonalds(63 kroner).

Siw Linda sa...

Hahahaha, digger deg. Og jeg ser ikke poenget i å redigere et bilde av deg i såpass stor grad, når du er mye penere uten noe redigering som helst :)

Elisabeth sa...

Hahah! Jeg ler litt invendig når jeg leser bloggen din, ikke høyt, for så morsom er du ikke. Men takk for at du blogger, du gjør det gøy å være på internett!

Anonym sa...

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Du og Twitter er de herligste som finnes på jord <3 Jeg elsker deg, linnea! Bloggen din er så fantastisk genial, jeg blir helt overlykkelig hver gang jeg ser du har skrevet nytt innlegg! <3 <3<3
Hilsen en anonym beundrer! <3

julie aida sa...

TO UKER? INVITER MEG PÅ MIDDAG OG ALIAS. jeg er fanget på greverud og har 0 venner her :( jeg kan paye for lompene dine osv.

Anonym sa...

hahah, jeg digger deg linnea!! hvor får du all ironien ifra? leser alltid bloggen din, aldri slutt å blogg før om lenge!

Ingvild :) sa...

God bedring, Linnéa <3

Sara sa...

du er så rå!!!

Angelica'en sa...

Jeg sjekket innom bloggen din i dag bare just in case. Men hadde aldri trodd det skulle ligge ett nytt innlegg her etter bare noen få dager. LOVE IT!
Har ventet spent på at Cosmo skulle komme ut. Det første jeg gjorde var selsvagt å lese intervjuet med deg:) Er helt enig i at forsiden var litt merkelig. Syns de har gjort et rart valg. Du er jo super fotogen og ikke minst veldig pen, så de hadde ikke trengt noe photoshop. Ser ut som hodet er puttet på en annen kropp eller noe. Toppen din var veldig søt. Aner du hvor de selges?

Håper du finner på noe i sommer så du ikke burer deg inne. Ser frem til neste innlegg allerede. No pressure though. Du presterer alltid.
Jeg leste intervjuet ditt der du snakket om alt presset rundt bloggen. Du skriver alltid kvalitet, selvom du snakker om å gå på butikken eller om å kjede seg. Det blir alltid bra. Nok smisking for en dag :) Hvordan går det med letingen etter ny leieboer forresten?

Anonym sa...

Hahahaha, du ER bare så jævlig bra!

Anonym sa...

Jeg ga bestemoren min penger til å kjøpe den nye cosmo for meg, og forklarte at det var "det gule bladet med ei blond jente på". Når hun kom tilbake hadde hun kjøpt comso beauty edition som det ikke sto noe i. Bare reklame og produkter ingen har råd til. Så det var de 65 kronene. Synd jeg ikke har fått lest intervjuet, er det mulig å legge det ut her slik du gjorde med det forrige? :)

Marie.

FiberBabe sa...

LOL =) Du er så morsom! =)

Linnéa sa...

Marie: Kommer dessverre ikke til å legge ut intervjuet her.

Anonym sa...

Twitter <3

Anonym sa...

Synes hele cosmo delen var helt fantastisk jeg! Skulle ønske det var jeg som fikk tilbud om å være på forsiden på et stort magasin! Og synes heller ikke at det ser så veldig redusjert ut! Synes det var super fint av deg jeg.. Intervju delen var også bra, morsomt skrevet :D Kult av deg å stille opp :)

goha sa...

jeg prøver også å leve i nuet, tenker stadig på hvor magisk alt er

AudM sa...

hahaha ååå, DET så ille ut det. nå fikk jeg lyst til å lage vannis...

Karina sa...

Hahaha! Linnea, du er bare så genial! Du blogger best!
Da jekk fikk tak i bladet MASSIV, leste jeg om deg med en gang! Du er så kul :D Også er du så pen!

Anonym sa...

jeg må dessverre trekke invitasjonen.

det blir rett og slett for skummelt for meg. jeg ser for meg dagbladoverskriftene etter en date og de er ikke pene. "eier hun ikke skam i livet" og "nå har a synki dypt" frister lite

hadde vært kult da lol

nils

Kaptein Kahlua sa...

ay, vannis er godt, hebraisk er bedre!

Hepp!

Celine sa...

Hvorfor slettet du konkurransen?:( jeg ville bli med!

Celine sa...

Forresten! Da jeg møtte deg på Roskilde må jeg si jeg ble ganske skuffet :/ du virker som en kjempe kul jente på bloggen som ikke tar seg selv så høytidelig og har bein i nesa.. Men da jeg møtte deg følte jeg at du var veldig selvhøytidelig og negativ. Ikke det at det kom som noe sjokk at du var negativ, men allikevel.. Jeg har fulgt deg snart et år og alltid likt deg og bloggen din, men etter møtet med deg ble jeg faktisk ganske såret. Du har nemlig sagt i et intervju (jeg leser alt som er mulig å få lest om deg nemlig.. Litt av en stalker!) at du blir veldig glad når folk kommer bort til deg og roser deg for bloggen din, men slik følte ikke jeg det. Jeg trodde jeg gjorde noe du satt pris på, men etter hva jeg forsto ville du vel egentlig at jeg skulle stikke til helvete for alt jeg vet. Jeg skjønner at du ikke er super fan av fulle folk som kommer bort til deg, men du kunne jo vært litt hyggeligere? Jeg er en stor fan, men jeg tror ikke jeg kommer til å rose deg igjen for det du gjør eller for den du er og I HVERT FALL ikke gå bort å hilse på deg om jeg ser deg igjen. Følte meg ganske dum etter å ha møtt deg faktisk.
Jeg håper du kan gi meg svar på hvorfor du tok imot kommentaren min på den måten du gjorde eller i hvert fall tenke på det til neste gang noen kommer bort.

Jeg håper uansett du har det bra og ønsker deg alt vell! Det er ikke gøy å ha gått igjennom det du har gjort, men husk at du ikke er den eneste som har opplevd kjipe ting i livet!

Kristina sa...

Nei!! Konkurransen?

Anonym sa...

Nå nettopp kjøpte jeg det siste Cosmopolitanbladet de hadde i butikken her hvor jeg er, siden du var på forsiden. Er nemlig fan av bloggen din og deg. For et elendig intervju! Ikke av deg altså, men måten det var skrevet på. Og spørsmålene. JAja, sånn får det bare være. Håper du får en herlig sommer videre. Og pent vær!

Linnéa sa...

Yo celine. Det var selvfølgelig ikke meningen å være slem med deg, og heller ikke at du skulle føle deg utilpass. Jeg blir glad når folk kommer bort, med mindre de er superdrita og jeg ikke vet om de faktisk tuller eller ei. Jeg husker ikke når jeg møtte deg, men det kan selvfølgelig ha vært den dagen hvor jeg hadde ligget i teltet et døgn og vurderte å dra hjem på grunn av migrene eller hva faen det var.

Samtidig må du forstå at det er rart for meg at fremmede mennesker kommer bort til meg og vil føre en samtale. Du føler kanskje at du kjenner meg via bloggen min, men jeg kjenner fortsatt ikke deg. Som regel pleier jeg bare å si tusen takk, så hyggelig, og gå. Hvis det var det som var så grusomt, så skal du vite at jeg uansett setter pris på det, men det er ikke så mye mer enn nettopp det man kan si: takk.

Fugl sa...

Ref. Forrige innlegg. Kan ikke du fortelle litt om hvilke erfaringer du har med antidepressiva og hvilken type? ;)

Celine sa...

Takk for svar!
Jeg skjønner deg veldig godt jeg. Det er ikke noe lettere for meg å gå bort til noen heller og si: "HEY JEG DIGGER DEG". Jeg gjør som regel ikke heller. Men jeg hadde jo fått i meg LITT alkohol, så da var det ikke SÅ vanskelig likevel. En annen grunn er jo også at jeg ville muntre deg opp litt og vise deg at det finnes folk der ute som bryr seg!

Jeg tro ikke jeg kjenner deg fordi jeg leser bloggen din.. Jeg ville bare være hyggelig. Som regel sier du kanskje takk, men den "takken" fikk jeg aldri. Det var mer et grynt og et surt blikk jeg fikk. Jeg vil bare ikke gå rundt å synes at du er bitch i virkeligheten om du egentlig ikke mener å framstille deg selv på den måten, om du skjønner?

Men virkelig jeg digger deg av hele mitt hjerte og synes at det er kjempe kult hvordan du opptrer på bloggen din og i media. Jeg håper du fortsetter som du gjør til den dagen jeg dør, og at du alltid vil være deg selv og ingen andre! For du er UNIK!

Okay.. Nå avslutter jeg.

Celine sa...

Takk! Og ja det hadde jeg :) Håper din ikke var så verst heller.

God natt! :)

Anonym sa...

hvorfor ikke pepsi max-is?

Anonym sa...

Ah herregud nå ødela du akkurat laptoppen min altså :) Jeg sprutet vann utover HELE skjermen da jeg leste ordet ØRNEBADEKAR :D Haha :) Herlig. Ha en fantastisk dag L :D

Anonym sa...

Hallo du som elsker fugler må se denne videoen!!

http://www.youtube.com/watch?v=rIu5B3Fsstg&feature=player_embedded#at=41

Digger deg linnéa, stå på!!

Anonym sa...

hahah elsker deg

Elin sa...

Har nettopp lest intervjuet ditt (bedre sent enn aldri), holdte på å le meg i hjel. Du er fin du. Og veldig positiv når du er nødt til å være det.

Anonym sa...

Har nettopp lest om deg i cosomo. Merkelig intervju. Men du er egentlig veldig kul:P