19. jul. 2011

Ja halloen ja

Jeg har aldri før vært i besittelse av en slik døgnrytme som den jeg er inne i nå. Jeg kan være våken helt til klokken tre om natten.

Som regel står jeg aldri opp dagen etterpå, kanskje bare en liten tur for å si god morgen til Twitter eller for å ta meg en vann-is, men som regel er det altså ikke i noe poeng i å stå opp.

Faen, jeg er så drittlei av vann-is.

Men uansett. I dag måtte jeg stå opp KLOKKEN HALV ELLEVE. Og da alarmen ringte skjønte jeg ikke hvorfor, hvem var det jeg prøvde å lure? Jeg har jo ikke hatt noen avtaler på to uker! Men så kom jeg på at det var i dag psykologen min kom hjem fra ferie!



Så jeg tok på meg klær og gikk ut døren, og da jeg kom ut på gaten - så sto bussen der. Jeg tar bussen ofte, og synes det er et flott - og ikke minst gratis - framkomstmiddel, ettersom jeg ikke lenger kjøper billett. Det er ganske lenge siden jeg sluttet å respektere kollektivtrafikken, jeg synes ikke man behøver å betale for ting som kommer for sent.

Her er jeg på bussen:



Her er jeg på venterommet hos psykologen, han har fått seg nye vente-stoler.



Gruet meg litt til han kom og hentet meg, fordi jeg har sluttet på antidepressivaene mine uten å spørre, og alle sier at antidepressivaene mine er det eneste som holder meg i live.



Men det er ikke sant, fordi jeg har mange ting som holder meg i live.



Dessuten har jeg kjøpt meg en helt ny Furby på Internett:



Bare synd han ikke virker.



Jeg burde egentlig ha invitert noen på besøk snart også, fordi jeg har kjøpt dyrt dopapir, vet dere. Jeg digger å ha besøk når jeg har dyrt dopapir, for da tror alle vennene mine at jeg er rik.



Men egentlig er jeg ikke rik, jeg har ikke engang råd til å kjøpe batterier til Furbyen min.

Men nå skal jeg følge Twitter på trikken, så kommer en venn av meg (Webjørn) og henter ham på Heimdalsgata-stoppet. Jeg skal på ferie til Molde i en uke, og Twitter skal på ferie til Webjørn.

Det eneste jeg er litt bekymret for, er at Webjørn skal lære Twitter å snakke. Jeg vil ikke at Twitter skal lære å snakke, for da kommer han bare til å begynne å lyve. Det er derfor jeg liker dyr bedre enn mennesker, fordi de ikke kan snakke, og dermed ikke har mulighet til å lyve.

Nei uff, greide ikke holde meg, tok en ny vann-is.

85 kommentarer:

BellaBella sa...

<3

Anonym sa...

vannis! <3

Katrine sa...

Twitetr ser søøt :)

Anonym sa...

haha! dødsbra innlegg

Katrine sa...

Twitter*

Maroa sa...

ÅÅÅ, furby. digget devi fikk på mc donalds eller burger king i 19-pilogbue! barndomsminner!

Tiril-Eline sa...

Kan ikke Webjørn lære Twitter å prate som en Furby?

Anonym sa...

Hva lager du vann-is av? Vanlig Fun-saft? :)

Ingvild :) sa...

Nå fikk jeg veldig lyst på vann-is.. :)

Marie sa...

God bedring, Linnéa! Forstår utifra bloggen at du er i en dårlig periode nå, og selv om du sikkert vet det selv, så er det ikke lurt å slutte på antidepressivaen sånn uten videre... Gjorde det selv for en liten stund tilbake, fordi jeg rett og slett syntes jeg fortjente å ha det forjævlig. Og forjævlig ble det. Stå på, liker at du er så åpen om nedturene dine!

Anonym sa...

hhah
du er søt. jeg har foressten kjøpt meg pinnedyr jeg. De er helt forjævlig inkompetente.

-kristina

Anonym sa...

På hvilken internett side kjøpte du furby'en din? :)

Karoline sa...

<3

Anonym sa...

Det er så forferdelig trist at du er så nedfor:-( Jeg ønsker så inderlig at du skal få det bedre snarest♥ Alt godt til deg fra meg.

Anonym sa...

DOPAPIIIIIIIIIIIIR

Lena sa...

Hei Linnea. Du er finest i verden! Takk for at du finnes, og deler din verden med meg, og andre. Det er fint. Ha en fin dag. <3

Anonym sa...

Gosh-du er bra kjærring. Makan til formuleringsevne og humor... LER

ingrid sa...

Furby !!! hahahaa du er gærn

June sa...

Furby! Åh, jeg har fremdeles min furby. Han lager litt sånn mekaniske lyder, men bortsett fra det så lever han i beste velgående!

Karoline Madeleine sa...

Så søøt Twitter er. Om du en gang ikke vil ha han, så vil jeg gjerne overta han :D

Anna sa...

Min Furby bor fortsatt i huset jeg flyttet fra i 2002. Men den har det bra altså, jeg sjekker fra tid til annen.

Håper du får det bedre snart :)

Anonym sa...

yo dope hoodie hvor kjøpte du den finnes den i herre størelse????

Nina sa...

Dasspapir triks jeg har kopiert av eks-svigermor:
Ha billig papir til vanlig, bortsett fra når du får besøk. Da tar du frem det fineste og dyreste papiret du har klart å finne.

Smarte penger spart, så har du snart råd til batterier til herr furby.

Anonym sa...

Men kjære deg, Linnéa, 4-pakning Serla er det billigste OG beste toalettpapiret! Du må se på "pris per 100 m." som står nederst på prislabelen. Der jeg handler, koster Serla 12,50 pr. 100 m., mens det "billigste" møkkagråpapiret koster 18,- pr 100 m.

Merete sa...

Åå. Jeg hater å ha besøk når jeg har dyrt dopapir, liker ikke at andre bruker mine dyrebare papirflak. Jeg fortjener det mer, de får nøye seg med billigpapir når de absolutt skal snylte dopapir av meg.

Anne Lise sa...

Haha.. Det var ikke tilfeldigvis deg jeg leste om i Se & Hør i dag? ;p

Fra Se & Hør Nr. 29, 19.-26. juli 2011 - Uke 29:
"Popstjernen Maria Mena (25) uttrykte frustrasjon på nettsamfunnet twitter nylig, etter at en fan hadde blitt litt for irriterende under en tur med trikken. - Takk til den tullingen som på trikken pekte og ropte "du er kjendis!" så mange ganger at jeg måtte gå av. Jeg sender deg taxiregningen, var Marias klare melding på nettet."

Hehe ;p

Kine sa...

Twitter er så søt :)

Radioperson sa...

Vi får slå oss sammen Linnea. Men hva skjer framover? fikk du sparken i Nrk P3?

Linnéa sa...

Furbyen er fra eBay.

Oppskriften til vann-isen min får dere aldri, det er en hemmlig ingrediens som hører til familien SOLLI!!!

Hoodien er kings of leon-merch, og finnes i herrestørrelse.

Dopapiranonym: Det stemmer ikke. First price dopapir koster ikke 18 kr/m.

Anne Lise: Er du stokk dum?

Radioperson: Selvfølgelig fikk jeg ikke sparken. Selv om folk slutter å jobbe et sted, betyr ikke det automatisk at man får sparken. Jeg sa opp. Jeg skal tilbake igjen i UNG-redaksjonen til høsten igjen, mest sannsynlig.

Anonym sa...

Dødsbra innlegg! <3
Jeg liker best lambi-dopapir, bortsett fra når de trykker sånne poetiske dikt på hvert jævla papirflak, jeg liker ikke å tørke meg med dikt.

Anonym sa...

åå digger

Bjald sa...

Hvor fikk du tak i furbyen? Jeg har også lyst til å kjøpe en furby

Anonym sa...

blir sur når Bjald ikke leser tidligere kommentarer før han kommenterer ÆSSJ

LilleHege sa...

Furby er faktisk ganske irriterende. Han sukker høylytt om du ikke underholder han. Iallefall gjorde min rosa det. Kan være det er en rosa-furby ting, men det viser seg.

Chic in Cali sa...

Pass på å ikke gi vann-is til Furby!!!

linnealove sa...

linnelove

Linn Therese sa...

Nydelig bilde av Twitter <3

Angelika sa...

Herregud ! Ej ler å ler av bloggen din ! Du er sykt morsom ! Stå på å blogg akkurat som du gjør for du er så vamvittig morsom !!! Ikke hør på alle de taperne som kommer med dritt ! Du er digg!!

Flinke Piker sa...

http://www.youtube.com/watch?v=du5MnB2Rf9U&feature=related

Trine sa...

Ble det noe av studiene du søkte på?

Linnéa sa...

chic i cali: too late

trine: jeg sendte aldri inn følgeskjemaet, fordi jeg ikke orket å bestille nytt vitnemål.

Tina sa...

Du er så kul<3 digger deg! Du har bra humor;D

Anonym sa...

http://artige.no/dagens/bilde/8666

Anonym sa...

Haha, du er festlig! Takk for at du spriter opp den stusselige bloggverdenen med jenter som skal vise seg fram i undertøyet, ta bilde av de fem trusene de kjøpte på H&M i går og skrive om hvor herlige venner de har <3 Hjælp! You make my day!

Kine sa...

Serla dopapir er elsk.

Peppermø sa...

Kanskje like greit at den furbyen ikke har batterier, for det eneste som er mer irriterende enn et dyr som snakker, er en furby som maser etter oppmerksomheten din med sin grusale knirkestemme.
Tro meg, jeg hadde en furby i fjor!
Men nå bor den ikke hos meg lenger. Jeg satte den ut i skogen. Tror den ble adoptert av et ulvepar.

Anonym sa...

Søøøøteste bildet av Twitter med hodet på skakke på laptopen... hadde ikke trodd at undulater var særlig til selskap, men he proves me wrong ;)

//S sa...

Fantastisk! Spes at du setter Twitter på trikken, så blir han hentet. Du er gull bak tastaturet! :)

Mathilde sa...

Har brukt godt over en time nå på å lese gjennom bloggen din. Er langt ifra ferdig, men har faktisk tatt meg selv i å le høyt opptil flere ganger, og det er faktisk ikke så enkelt å få meg til å le. You made my day! Håper du fortsetter med blogging i laang tid fremover. Jeg virkelig digger deg! KJENDIS!!!Klem Mathilde(superfan)

Kamelryttersken sa...

Trikkesniking? er ikke det litt voksent?

Original Kamelrytterske, bare på Karavanseraiet.no, om å bli voksen?

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt de vannisformene dine?

Anonym sa...

Det er jo Lambi som er det beste dopapiret da! :)

Ida sa...

Linnéa! Jeg hørte du skal slutte å blogge, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre da :( jeg har lest bloggen din siden 2008, og jeg beundrer deg veldig mye! Jeg kommer til å savne innleggene dine og særlig musikk-tipsene (som ikke har vært mye av i det siste, hehe) dine.. SÅ jeg ber deg, siden du har bestemt deg for å slutte, kan ikke du skrive et innlegg om musikk? Musikken du hører på, favoritt band, kanskje spotify listen din? :) du vil sikkert ikke gjøre det, men det er en lesers siste ønske til deg som blogger! Hehe! :D

Klem fast leser for alltid.

Kjerstins-skriftemål sa...

Du skriver helt likt hele tia du. ZZZZ

Tonje Kristin sa...

Twitter har et skikkelig pokerfjes! Syns nesten han ligner på en plastfigur på bilder... Fascinerende.

Karolina sa...

Masse bra skriverier i det siste! :D
Skulle ønske eij bodde i lag me deij og Twitter. Og Furbyen. har en sånn blå en sjøl. så kunna dei sotte i lag å snakka. for eij ha kjøpt masse gule batteri på Ikea, så du kan godt få nokken.

Anonym sa...

<3

Georgie sa...

Jeg var i Oslo forrige måned og jeg leita etter deg overalt.

Anonym sa...

http://www.engrish.com/2004/08/but-what-am-i/

Anonym sa...

"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact,
just surrounded by assholes."
-William Gibson

Skjønner du har en nedtur nå, håper oppturen kommer snart :)

Anonym sa...

Du minne rmeg om Jordan i Scrubs. awesome

SA sa...

God sommer og god tur til Molde du vakre menneske.

Anonym sa...

http://heihelvete.blogg.no/1309294200_bitterfitte.html

Janne sa...

Digger bloggen din! du er sykt morsom.

Anonym sa...

ÅÅÅÅ, elsk på dette innlegget! Du er så fantastisk Linnéa!! Ler meg skakk! :D

Siri W sa...

Stå på!

Anonym sa...

http://www.dagbladet.no/2011/07/20/nyheter/innenriks/facebook/sjikane/17378986/

selge sokkan dine?

Anonym sa...

jeg digger deg!!
hahaha jeg leeer, noen gang tenkt på å bli komiker? eller skrive komiker om det går ann? haha vet ikke jeg, men ikke slutt å blogg plis! Jeg trenger linniiie dosen min! Plis, måten du formulerer ordene og tankene dine på er så bra at jeg ikke klarer å beskrive det,(det hadde nok du derrimot klart!)

BIRTE sa...

furby <3 synd den ikke lever ja. twitter kunne fåttsæ en ny venn :)

Ikke drep! sa...

Go Furby!!

Katrine sa...

Linnéa, jeg elsker deg.

Anne sa...

Kl tre på natten er ingenting. Jeg legger meg kl 5, eller 6. Spiller sims. Gøy, bortsett fra at simmen min NEKTER å ha murvegg i stua. Get a sense of STYLE bitch! Det sier nå jeg. Står opp mellom 14 og 15. Fungerer bra det. Liker bloggen!

Karoline sa...

Furbyen din freaker meg ut :o Se som den stirrer! Slutt å stirr!! Gaaah!
Neida. Joda. Men du er pen Linnea, og så utrolig morsom! Liker deg :)

Anonym sa...

Hva er det bilde av på hettejakka di?

Kaja sa...

Æsj, kjenner meg altfor godt igjen.

Håper stemninga blir bedre snart.

Anonym sa...

Har du noen kommentarer til det som skjedde i dag?

Anonym sa...

Jeg DIGGER bloggen din! Humoren din er helt genial, you brighten up my day.

alina sa...

Jeg legger meg aldri før rundt 3, noen ganger legger jeg meg ikke før 6

Hella sa...

Du gjør meg lykkelig, virkelig du er awesome.

Nina Emilie sa...

Jeg skulle litt ønske at vi var venner egentlig. Men jeg tror ikke jeg vil trygle og be om det, for det blir bare patetisk... Men du virker som en bra jente, sånn egentlig.

Pål sa...

Hei. Det er smart av deg å ikke ta de pillene. Prøv 5-htp, det er en aminosyre en den virker

Sindre sa...

Helt rått du skriver! Er komplett enig med deg angående det med å betale for kollektivtrafikk.

Må dog indrømme at jeg har krøpet til korset og fått meg månedskort. Ble nødt til det med jobb utenfor byen.

Anonym sa...

Svelger han? Jeg regner med du ikke har greid å skaffe deg en thai som svelger enda. Så - svelger han?

Snorkfrøken sa...

du har en fantastisk nydelig fugl, men har du noen gang vurdert å skaffe deg en til en? En meget klok papegøye ekspert sa til meg engang at papegøyer og undulater er så oppmerksomhetssyke, at de må ha en venn å være med hele tiden. Hvis ikke kan du bli selvskadere. Hvis du ikke vil kjøpe ny kan du selvfølgelig være en undulat venn selv:).. eller kle deg ut som en ugle

Marie sa...

Datt helt i bunnen av bunnen, og sikkert egentlig litt under bunnen også når jeg sluttet på antidep. Yey -.-
Håper et eller annet kan hjelpe deg ut av det du sliter med. I mellomtiden kan du vite en stk unyttig og ikke en gang overdrevent fakta:
Jeg har ligget i senga. Og snudd meg. Og snudd meg en gang til, sett på klokka og konstantert at jeg har ligget på samme plass i jeg vet ikke hvor mange dager. (o lykke -.-)
Sååå ble jeg lei. Jeg ville lese bloggen din. Ikke spør hvorfor ejg absolutt ville dra meg ut av komalignende tilstand for akkurat din blogg, men noen ganger er det bare sånn. Men har jo ikke internett, så jeg måtte dra med meg pcn heeeeelt til nærmeste cafe med nettilgang. Og her sitter jeg nå.
Så takk, i guess :) Skal riktignok rett tilbake igjen under dyna i et par uker til, tenkte jeg når ejg kommer hjem igjen. Men takk ^^
Klem :)