9. aug. 2011

ting man skriver om natten del 2

Det verste man kan gjøre mot sin egen kropp, er å gi den mer søvn enn den skal ha. Derfor gjør jeg nettopp det. Ikke nødvendigvis fordi jeg vil meg selv så vondt, men mest av alt fordi kroppen og jeg ikke har noe annet å ta oss til.

Det føles ut som om jeg er død på innsiden, men levende utenpå.

Men etter fire døgn med mer eller mindre konstant søvn, måtte jeg omsider ut i sollyset.

I dag måtte jeg nemlig stå opp klokken 07, fordi jeg hadde et møte borte på NRK.

*Illustrasjonsbilde NRK*



Forresten, da jeg fortalte dere at jeg skulle slutte i NRK tidligere i vår, konkluderte 90% av dere skremmende nok med følgende:

- HAR DU FÅTT SPARKEN????

Mine barn, når man avslutter et arbeidsforhold, betyr det ikke nødvendigvis at man har fått sparken. I løpet av mitt 21 år altfor lange liv har jeg aldri gjort noe galt mot noen andre enn meg selv.

Det skal faktisk ganske mye til å få sparken i disse dager. Mer enn et par ferdigfrankerte konvolutter.

Men uansett, på vei mot NRK, så jeg flere barn stå i kø fordi de skulle inn på skolen for aller første gang. Så jeg ropte:
- IKKE GÅ INN, DERE VET IKKE HVA DERE GÅR TIL! LØP MENS DERE ENDA KAN!



For jeg husker alle de 2400 dagene på skolen som om det var i går. I 2400 dager satt jeg på disse harde stolene og hørte ulike lærere fortelle om ferien sin.

Likevel spør venner og familie meg flere ganger i uken:

- Ja, ja, Linnea? Skal du studere noe til høsten du, da?

Det kan dere ta fuckings GIFT på at jeg ikke skal!

Jeg skal ikke studere, jeg skal ALDRI studere! Jeg søkte riktignok på Litteraturvitenskap i Oslo til høsten, men jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle ettersende vitnemålet mitt, så jeg kastet brevet fra skolen i papiravfallet.

Uansett. Så gikk jeg videre mot NRK, der jeg satt og ventet i 45 minutter, fordi jeg elsker å vente.



Og da de først kom og hentet meg, hadde de jeg skulle i møte med egentlig ikke forberedt seg på at jeg skulle komme. Og jeg personlig har sjelden noe å bidra med, så jeg kunne heldigvis dra hjem og sove i stedet.



Sov til klokken 16. Og da jeg kom inn på stuen sto Twitter og sov ENDA?

Jeg tror kanskje Twitter er deprimert, for han sover hele tiden, og kommer nesten aldri ut av buret sitt mer.

Men det er greit, for jeg ønsket meg i utgangspunktet heller aldri en party-undulat.

*Illustrasjonsbilde av sovende undulat*



*Illustrajonsbilde party-undulat*




For dere vet kanskje at personligheten man som voksen slår seg til ro med -
som regel - peker mot/er et resultat av oppvekst og barndom.

Når man blir født er man bare mange løse biter som man selv må sette sammen, og ofte med hjelp fra en eller flere voksne.

Jeg har definitivt satt mine biter feil sammen - og slik blir det nok også når jeg nå skal hjelpe Twitter. Han har jo bare radioen og meg.




Denne puslespill-teorien lærte jeg imidlertid av en bok, nemlig av min psykologs bok. Dere burde prøve disse bøkene, folkens. Alle slags bøker, egentlig. Men for Guds skyld - IKKE SELVHJELPSBØKENE! Måtte Gud forby dyrking av enda flere idioter.

Heldigvis blir ikke Twitter sur når jeg slår på høy musikk midt på natten.

For som regel, når jeg legger hodet ned på puten for å sove - sånn ca. klokken 04, oppstår dette problemet:




*Kostebil*



Og da setter jeg som regel på denne høyt i stuen.



Washed Out skal forøvrig på Pstereo i Tr.heim neste helg, så da skal jeg også det. Men aller først skal jeg på Øya. Hvis jeg kunne velge, ville jeg imidlertid ha sovet ut hele august. Men det har jeg ikke penger til.

Det lukter sammenbrudd på lang vei.

88 kommentarer:

Linn sa...

Ja, det gjør det.

therese sa...

hvor er det blitt av den fine headeren din? :(

pernille sa...

For en fantastisk deilig sang!
Blir lei meg av at du ikke har det bra, forresten. Vet ikke hva jeg skal si, men. Du er bra.

Anonym sa...

herregud for en header! LOL

Linnéa sa...

Den er fet da

Maria sa...

Jeg krysser fingrene for deg jeg, Linnéa. Det hjelper vel ikke for en dritt, men hvorfor ikke.

Og headeren er fet.

T sa...

Er Twitter død?
Superghernen min kombinerte det at du ble overasket over at Twitter sov så lenge og headeren..
-T

Anonym sa...

Det skulle selvfølgelig stå Superhjerne..
-T

Anonym sa...

Jeg elsker at du har så lange innlegg, men uff, det gjør oppriktig vondt å lese at du har det så for jævlig, kjære deg:(( Jeg håper inderlig du kan ta med deg noe som varmer litt når du får fine kommentarer/føler at mange, mange av leserne dine bryr seg genuint om deg. Jeg ønsker deg så mye bedre enn dette her, skjønne du.

Anonym sa...

Hva heter boken?
-Pernille

Anonym sa...

Tips:
Gule øreplugger, ser ut nesten som en trakt, funker bra mot støy.
Klipp av en liten del av enden, så "gnager" de mindre inni øret. Kjøpes på apotek.

Ang.lys, kjøp 100% lystett blendingsgardin. PS. kjøp HVIT, den sperrer like godt lyset ute som en mørk, men du slipper at den fungere som en varmeovn når solen steker på den. Selges på Kid, Ikea etc. Might help


Rare mannen

Ingvild sa...

Hadde mitt første møte med en kostebil i natt, jeg skjønte ingenting! og innimellom spiller de rådhusklokke... når det endelig er slutt så starter de tidlige på jobb, og da fyres ventilasjonsanleggene i gang. Det oppfordres helt klart til å sove på dagen :)

Anonym sa...

gud hjelpe. klem.

Anonym sa...

Hvorfor flytter du ikke hjem til moren din? Du blir jo bare sykere av å bo alene. Håper ting ordner seg for deg, Linnéa!

Hilde sa...

Liker dressen din. Og musikken.

Anonym sa...

Jeg likte denne headeren bedre (ikke fordi den gamle var stygg). Denne var bare kulere.

Utenom det så veit jeg ikke helt hva jeg skal si, eller opmuntre deg med (eller hva faen man liksom skal gjøre når folk skriver sammenbrudds-innlegg på bloggene sine). Krysser fingra eller noe i den duren.

Anonym sa...

JEG SÅ EN REKLAME??? du skal være med på Fangene på fortet??? Haha, det programmet suger, men jeg skal se det siden du er med.

Christina sa...

Håper alt går bedre med deg, får vondt av å høre at du ikke har det bra.

Anonym sa...

<3

Elise sa...

håper du får det bedre snart.

Mor sa...

Ungen min <3

kristine sa...

Føler med deg! :)
Håper det ordner seg.
Har nettopp vært på apoteket, og hentet mine cipralexer..
Møkk lei folk som spør om de virker!! det vet vel faen ikke eg..
Lykke til Linnea! Dette ordner seg!!:) gleder meg til fangene på fortet ;) kose deg på øya festivalen. and btw, sangen var kjempe deilig,faktisk.

Anonym sa...

Fisefin header.

Anonym sa...

Krysser alt jeg har for deg Linnea. Håper du får et liv snart.
-J

Anonym sa...

Washed Out. Magisk. Elsker han.

Nina BEH sa...

Lei for at twitter er så slapp. :P Han skulle ha kvitret deg våken. Gubben i huset våkner alltid og skriker når undulaten min vekker ham. Så jeg antar at det virker veldig bra.

Sammenbrudd stinker.

Anonym sa...

Hahaha, glede me sykt til å se d på Fangene På Fortet :D:D

A sa...

Next time you think if beautiful things, don't forget to count yourself in.

Anonym sa...

For meg høres det ut som du trenger et skikkelig spark bak. Jeg slet lenge med depresjon, og kom inn i den onde sirkelen som du helt klart er inne i nå. Du stenger deg inne i leiligheten din og skyver folk unna deg, men det gjør jo at du bare faller dypere ned i kjellern.

Hvis du ikke har noen som kan fysisk dra deg med ut i verden for å se at det ER TING DER UTE SOM ER VERDT Å LEVE FOR, så må du desverre gjøre det selv. Og det er den vanskelige delen.. Men det er tydelig at du VIL komme ut av denne sykelige rutinen din - hvorfor ellers skrive blogginnlegg om det, eller hva?

Er det ikke på tide å gjøre noe nå, Linnea? Er du ikke lei av å ha det sånn? Bare du kan gjøre livet ditt til det du ønsker deg. Trust me, jeg har vært der!

Hege sa...

Jeg syns headeren var litt trist-vakker-kul.
God bedring til deg, vakre!
Klem

Anonym sa...

linnie jeg blir redd for deg når du skriver så deprimerte ting.. jeg mener, det er jo sant det du skriver, det med livet og hvor meningsløst det er.. men jeg blir redd likevel :( spesielt når jeg så headeren din.. TAKE CARE! følgt bloggen din i mange år, blitt glad i deg. ikke stopp.

Linnéa sa...

T: ikke mye superhjerne på deg hvis du resonnerte deg fram til det. Selvfølgelig er han ikke død. Det er vel ikke på Twitter på bildet, er det vel?

Fangene på fortet er fett, da.

frida sa...

haha, du er heeerlig

Mariell sa...

Nydelig sang <3

Kjære deg *klem*

Anonym sa...

Du er bekymringsfullt langt nede... Bekymret for deg! Håper du klarer å ta LITT vare på deg selv, iallefall.
Klem

Ann-Cecilie sa...

Hva heter puslespillboken?

Stine sa...

Jeg har hatt ganske gode fagbøker i psykologi, særlig i utviklings- og personlighetspsykologi. Kanskje du hadde likt dem, men de er dessverre på engelsk..
Jeg vet jo at vi ikke kjenner hverandre, men jeg føler at jeg kjenner deg litt likevel, siden jeg har lest om livet og tankene dine i flere år tilbake nå, men jeg kjenner jeg blir bekymra for deg, som om du var en venn. Skulle veldig gjerne gjort noe for deg, hjulpet deg med å se hvor bra du er, eller bare passa på deg litt og vært en venn (: Nå vet jeg jo at du har venner altså, jeg skulle bare ønske jeg kunne være til hjelp.

Du er så flink til å skrive, du er morsom, og helt tydelig intelligent. I tilegg er du kjempepen, og en større ressurs i verden enn du ser selv. Det gjør så vondt å se noe flott knekke. Kanskje du burde få besøk av den søte, snilel mammaen din en stund? Føler nesten at jeg kjenner henne også jeg :P

Ta vare på deg selv

Elin sa...

Koselig header!!!

FM sa...

Huff, håper du finner livsgleden snart. Lykke til.

wenchebøe sa...

Har fulgt deg lenge, du skriver godt og tar kule bilder!
Men nå er jeg litt bekymra :0(..hvis du sitter inne så mye som du skriver du gjør...Kan du ikke bare ta t-banen opp til Sognsvann og gå deg en tur rundt i marka, ta med en presenning eller telt, noe å sove i og kaffe! Eller buss 54 inn til Skar å rusle derifra. Tror hvertfall ikke det skader om du rusler rundt noen dager, du finner masse bær og sopp, ikke ta kontakt med andre, bare få kontakt med deg selv, VI trenger sånne som deg NÅ og i fremtiden. Du er dødskul og headeren er fet! Lykke til uansett hva du finner på :0) Sees på Øya

Julie sa...

Hahah, lol skolen du tok bilde av er skolen jeg går på. Hvor har blitt av headeren din forresten

Anonym sa...

Gleder meg til å se deg på fangene på fortet!! :D

Maria sa...

Snakkes på Pstereo neste helg!

Anonym sa...

Selv de som ikke er deprimert eller sliter med andre psykiske problemer i utgangspunktet ville fått det ved å leve slik du nå gjør. Uten å ha noe å gå til på dagen eller noen å komme hjem til på kvelden, vil de fleste bli for deprimert og ensom. Og da føles livet fort meningsløst og jævlig.

Håper du finner deg en fast jobb som gir deg glede og viser at du kan bidra med noe du liker. Jeg håper også du får noen å bo med, slik at du har noen å snakke med.
Håper ikke minst du vil få et mer avslappet forhold til mat. Jeg har selv latt meg styre for mye av innholdet i den en, fremfor selve smaken. Det er vanskelig å gi slipp på disse tankene. Men det er virkelig verdt det! Selv om jeg la på meg ca 4-5 kg etter 2 år med gradvis endring, så har livsgleden blitt mye større! Det å gi slipp betyr ikke at en skal spise usunt hele tiden, men å finne en normal, og en middelvei. Det å kunne spise et kakestykke på en onsdag siden en kollega har bursdag, uten å få helt panikk og enten løpe på treningssenteret eller "veie det opp" med å sulte seg resten av dag er viktig. Livet har for mye godt til å fylle det med slike tanker! Det er tusen andre tanker som kunne gjort livet ditt fantastisk mye bedre! Du har lov til å unne deg glede og nydelse!

Pantora sa...

Hoi. Atte, hvorfor er for mye søvn det verste man kan gjøre mot kroppen? Ikke enig! Det er så godt å sove (og når man er deppa så trenger kroppen ekstra søvn fordi kroppen bruker så mye energi på å deppe.. forstå det den som kan).

Liker illustrasjonsbildene av sove-undulat VS party-undulat.

Elena sa...

Kan du legge ut spotifylisten(e) dine?

Anonym sa...

MAMMAAAA :D

emma sa...

skal du være med på fangene på fortet?? enten er jeg blindeller så var det deg jeg så på reklamen.

Snorkfrøken sa...

Linnea.. Håper det er en trøst at selv inni all depresjonen din får du mange til å le. Og jeg ville gjerne byttet PCavhengigheten min bort med din sovesyke :)


http://www.youtube.com/watch?v=xoVRPngoLHM

Kanskje hvis du hører på lit gladere musikk, så blir du litt gladere også?

Hvis ikke det funker kan du innføre en ny rutine i livet ditt

http://www.youtube.com/watch?v=IaS-IiJTWvE

Linnéa sa...

Ann-Celine: Finn din egen bok!

Wenche: Jeg skal love deg en ting, og det er at en tur på Sognsvann ikke gjør meg annet en enda mer deprimert. Songsvann er en vits på vegne av norsk natur, og jeg hater å sove utendørs. Men ellers takk for omtanken.

Julie: Du kan ikke for alvor mene at du går på barneskolen og har blogg? Dude, det er farlig!

Pantora: Inaktivitet er ikke sunt. Når jeg sover og ligger så lenge som jeg gjør, får jeg store smerter i alle muskler.

Elena: Jeg har ikke så mange lister akkurat nå, som er fullførte, som jeg kan stå for. Men du kan sjekke ut www.last.fm/user/linniiie - der kan du se hva jeg lytter til til alle døgnets tider.

Snorkfrøken: Vel, jeg har begge deler. Den tiden jeg ikke bruker på søvn bruker jeg på laptopen.

Elise sa...

Så deg på tv. Vil du gifte deg med meg

linnéa sa...

håper for din egen (-og forøvrig hele verdensbefolkningens skyld) at du har lest erlend loe. iallefall naiv.super og doppler. OG MULEUM ja. jeg er òg satt feil sammen. eller så kan man ta aristotles' metafor og si at alt man er har andre tegnet på. utenom grunnleggende dna kanskje, men man kan jo si at forfedrene tegnet det for oss. uansett. man har ikke så jævla bra mulighet til å sette sammen bitene eller tegne på arket (eller tavlen, i aristotles' tilfelle lol) selv, så jeg håper du tilbringer iallefall en brøkdel av tiden din til å hate de/det som ødela for deg. og håpe at noen kan tegne litt dype burgunderrøde eller lilla farger ogsånn. det fortjener du virkelig. men dette vet du nok. og så håper jeg at du forstår at jeg ikke er en jævla overlegen nerdeblære fordetom jeg dro aristotles inn i dette som om jeg aldri har gjort annet. for det har jeg. dette resulterte i en eneste stor klisjé. ok hade

Anonym sa...

Linnea, om du noen gang skal vurdere det å bli lesbisk så kan vi godt møtes og jeg kan holde rundt deg når du er trist, og vi kan gråte sammen! Jeg er egentlig ikke lesbisk, men jeg kan være det sammen med deg!
-T

Ida sa...

Kjære Linnea, jeg har lest bloggen din helt siden 2008, men jeg legger egentlig svært sjeldent igjen kommentarer... jeg vil si at jeg aldri har opplevd at du har lagt ut ET dårlig innlegg! Jeg synes alle er like spesielle, morsomme, dystre og gode. Det blir trist at du skal slutte å blogge.. Uansett! Grunnen til jeg egentlig kommenterer er fordi jeg la igjen en kommentar for leeenge siden om at en veldig god venninne av meg har fått alvorlig anorexi, og om du kunne skrive litt om det, fordi jeg ikke visste helt hva jeg skulle gjøre... jeg vil takke deg for at du leste kommentaren min, og skrev et innlegg om det selv om det er veldig personlig for deg. Tusen takk!
Venninnen min har vært innlagt i både Oslo og Trondhjem på to år, men nå er hun på bedringens vei. Jeg fortalte henne om deg, og ble veldig inspirert av det du skrev. Så ja, takk Linnea! Du gjør en god gjerning for folk, selv om du kanskje ikke føler det.
- fast leser

Marita sa...

Kjære, vakre Linnéa. Jeg vil så gjerne skrive noe , trøste deg, si at alt vil bli bra. Men jeg kjenner deg ikke, så hva bryr du deg om det? Er man i din situasjon, blir ord så fattige. Men uansett om du bryr deg eller ei, vil jeg at du skal vite at det er mange folk som setter pris på deg. Deg og innleggene dine. Deg og den kule fuglen din. Du er ett forbilde for mange! :) Det betyr at du må ha gjort noe rett, right? Prøv å fokusere på de små, positive tingene. Som at du skal til barteby. Vet ikke om du har vært der før, men du får se frem til det. Jeg håper ting vil gå bedre for deg, for du fortjener virkelig det beste. Du har hjulpet så mange, blant annet meg. Men nå skal jeg slutte og leke viktigper og ta kvelden. Anyway, takk for at du blogger. Det hjelper :)

Sun sa...

I e sånn i også. Søv heilt til i e til nytte for nåkka. Orke ikke være våken å planlegge å gjør ting sjøl. Andre får planlegge for me.

Maria sa...

Hahaha, party-undulat.. Du er fin, håper du får det bra på Øya!

Anonym sa...

Linnéa<3

knutsvik sa...

tror faktisk du er en av ytterst få som hadde hatt noe igjen av litt.vit. det er lite som er så givende som tung litteraturteori (strukturalsime, poststrukturalisme, dekonstruksjon osv) når man er nedpå og sliter med å finne mening.

(givende fordi: 1 - det er enormt vanskelig og krever mye tankekraft, og 2 - når du først har fattet det så har du også fattet noe om (fravær av) mening...)

Anonym sa...

hahahahah lol du er bra

Anonym sa...

Lest bloggen din lenge, digger deg fortsatt like mye, og det gjør de fleste jeg kjenner som leser bloggen din å. Håper du kommer ut av tunnellen snart. Jeg vet hvordan du har det, og det er bare en vei som er best og det er ut døra, ikke inn på sove rommet. Og til det noen sier: ikke prøv å finn meninga med livet, bare stol på deg selv nokk til å la den komme av seg selv. Men ofc, du må ta noen steg først.

- Ida

Anonym sa...

Han her er nesten enda mer forbanna enn Linnea... Dere bør slå dere sammen. http://studiolivet.blogspot.com/2011/08/folk-kjper-hva-som-helst.html

Lise sa...

Ååh det var fin sang. Kanskje det er verdt å dra på pstereo likevel da?

Ingrid sa...

Du er fin <3

Benedicte sa...

klem Linea <3 du fortjener det aller beste <3 du skal ikke ha det sånn! det er for urettferdig :( håper det ordner seg for deg snart! vi er mange som bryr oss, bare se på kommentarene <3 klem <3

Anonym sa...

everything will be ok in the end. if its not ok, its not the end.

Ann-Cecilie sa...

Jeg er så dypt fornærmet over å bli kalt ann-celine at jeg nesten sverget på at jeg aldri skal kommentere på Bloggen din igjen. Men så kom jeg på den gamle forskrudde mannen som var overbevist om at jeg het ann-senilie så jeg kom over det med det samme.
Jeg har funnet mine egne bøker, i lassevis. Men jeg ser ikke ut til å bli noe bedre likevel. Når jeg tenker meg om ser det ikke ut som boken har hjulpet deg noe heller. Så, nevermind.

Anonym sa...

Du bryr deg kanskje ikke, du leser kanskje ikke kommentarene dine. Men du betyr noe for meg Linnéa, når jeg er trist så bruker jeg å lese innleggene dine fordi de får meg til å le. Du bryr deg kanskje ikke, men jeg bryr meg om deg. Du har det vanskelig, og det ser jeg på tumblr og på bloggen din men du kan ikke gi opp. Jeg er selv litt rar, jeg er deprimert og alt føles svart selvom jeg har et fint liv, jeg er populær ung og har ingenting å være misfornøyd med, og derfor er det vanskelig fordi folk skjønner ikke. Du hadde sikkert forstått. Takk for at du lyser opp hverdagen til ikke bare meg, men sikkert mange flere.

Anonym sa...

Har du sett i her og nå denne uka linnea? der er du:)

Ege sa...

Ja er ikke livet merkelig.. Du har da humor, det synes lang vei. Og så er det bare du som kan ta tak i ditt eget liv. Det store spørsmålet er om du vil det.

Dorte sa...

Endelig en grunn til å se på Fangene på fortet!

Anonym sa...

Du er så utrolig vakker! Du har et fantastisk utseene!

Anonym sa...

Kjære Linnea, visste du at depresjon på en måte er kroppen/hjernen som driver propaganda mot seg selv? Da psykologen forklarte det for meg løsnet det og jeg klarte å få noen øyeblikk innimellom der jeg klarte å begynne å kjempe imot. Så ble disse øyeblikkene hyppigere og hyppigere og nå er det bare sjeldent at jeg kjenner at jeg begynner å skli mot avgrunnen. En grusom følelse å føle seg nær avgrunnen...mennesker som ikke har vært deprimert forstår ikke hvor ille det er...jeg trodde jeg kunne forstå det før jeg opplevde det selv, men det har jeg funnet ut at jeg egentlig ikke gjore... Linnea, prøv det du er god for å tro på positive ting dusier til deg selv, tro på de positive ordene/ handlingene menneskene/dyrene rundt deg prøver å formidle. Du er viktig! Varm klem

Jacqueline sa...

I like your blog! Haha fortsett slik fordet om du ikke har det så BERRA! Neidajoda

Linnéa sa...

ann CECILIE: beklager, jeg kaller folk som heter celine Cecilie og omvendt. Alltid. Grunnen til at du ikke får vite tittelen er på grunn av at jeg vil holde psykologen min anonym, forresten :)

Anonym sa...

Jeg har to undulater. En gul og en blå. Hvis twitter vil ha noen å prate med, kan han komme hit og besøke sine slektninger.

Ann-Cecilie sa...

Aha, han som har skrevet den.. Ja, da forstår jeg deg godt. Det var jo å overdrive. Jeg forstår *det* godt, ikke deg. Blabla. Så elendig er mitt liv, jeg prater med meg selv i et kommentarfelt i noen andre sin blogg.
Takk, uansett. For navne-rettelse og en fin forklaring.

karianne sa...

Kommenterer der man kommentere kan. Denne burde du hatt med deg på Øya, siden det er så jævla kjipt http://www.studio-kg.com/ostrich/ Bare et lite tips!

Eller du kunne gitt meg passordet til bloggen din sammen med armbåndet ditt, så kunne jeg gjort jobben for deg. Whatever floats your boat.

Anonym sa...

Hvor kjøper du sånne vannis-beholdere/former?

Anonym sa...

jammen godt at rykte (filmen) som blei satt ut på kong Halvors hjemmeside om at du var GLAD ikke stemmer.... du har vist så mange positive og sterke sider av deg i det siste at eg skjønner behovet for å dementere dette... btw du var syk med edderkoppene og skorpionene! tenk hvor morsomt du kan ha det nå med din slekt og dine venner nå som du har blitt venner med disse krypa :) take care!

olivia digger linnèa sa...

prettyyfacee! du var så flink i Fangene på fortet! tøffing!<3

Linda sa...

Hvorfor har du fjernet øya-innleggene?

Du var forresten skikkelig badass på tv'n i dag! Tøffest!

Anonym sa...

Artig å se deg på tv i kveld! Du er morsom. "Vi vinner ikke uansett" :D

Anonym sa...

Artig å se deg på tv i kveld! Du er morsom. "Vi vinner ikke uansett" :D

Anonym sa...

Linnea! Jeg liker at du har det jævelig og blogger om det. Og jeg er for narsisistisk til å synes synd på deg.

Før, når jeg var liten, og ikke hadde det noe bra, og tenkte at ingen hadde det værre enn meg, så pleide jeg å se på "tenåringsmødre" på FEM og så ble alt bedre. Og før, hvis livet virkelig sugde, så pleide jeg å se på "danske tenåringsmødre" på FEM og så ble jeg nesten glad igjen. For de har det værst. Men så, helt tilfeldig (eller det var ikke helt tilfeldig heller, for egentlig så pleier jeg å finne frem skikkelig dårlige blogger hvor andre narsisistiske mennesker blogger om hvilke maskaraer de bruker og hvilke de ikke bruker, for de har brukt en maskara en gang, men så likte de den ikke, for de hadde hørt av noen andre at den ikke var noe bra, og så pleier jeg å le av de, og tenkte at du også kom til å skrive om hvilken maskara du bruker og kanskje at den personlige treneren din har sagt at du må spise mer karbohydrater, og så tenkte jeg at jeg kunne le enda mer av deg - alt dette selvfølgelig når jeg ikke ser på FEM - men så blogga du om at du hadde det jævelig og noen hadde tatt deg og fævvæ'rn din med på stranda mot deres vilje (brutalt!!) og siden den gang har jeg ikke trengt FEM lenger. Jeg ville egentlig bare si takk.

Anonym sa...

Men FEM er fett da.

Anonym sa...

Vil virkelig anbefale deg å skaffe en fugl til, så Twitter har en kompis. De har lett for å bli deprimerte når de bare er en når de er flokkdyr: http://veterinærpåhjemmebesøk.no/index.php/1177200

Sikker på at han ville blomstret opp om han fikk en burkamerat! :)

Anonym sa...

Du kunne kalt den andre fuglen for Zwitter! Er ikke det transe på tysk eller noe? :P