4. aug. 2011

WTF

Det aller smarteste man kan gjøre, er å legge seg med solbriller på, for på den måten unngår en å få solen i øynene idet man våkner. Bare synd jeg våknet etter at solen hadde gått ned.



Hadde jeg hatt en bil, hadde jeg kjørt så langt vekk at ingen noen gang igjen ville finne meg igjen.

Men jeg har bare den blå bilen i Millionær-spillet, og den kjører bare rundt og rundt helt til man ikke har penger igjen.



For jeg vil ikke være arbeidsledig mer, jeg bare sitter og sitter og vet ikke hvilken dag det er engang. Og plutselig har jeg drukket vin og spist potetgull på en tirsdag, og da har jeg tapt over meg selv. Og i går kunne jeg se på beina mine og tenke at de var helt okey slanke, men i dag er de plutselig ikke det lengre, og det er så vanskelig. Og jeg har mest lyst til å bare sove alt bort, men jeg har jo besøk av Lise.

Og plutselig sitter man og griller en fuckings maiskolbe i parken, som resten av idiotene.



Og plutselig står man der og spiller minigolf, selv om man hadde lovet seg selv å ikke gå ut den dagen.



Og plustselig sykler man dritings rundt i Oslo på bysykkel og tenker at livet er dritfett, selv om man i underbevisstheten vet at det ikke er det.



Endelig regner det også.

Nei, nå regner det ikke mer.

Men det var godt at de slo av solen litt, så jeg slapp å havne opp på stranden eller noe annet idiotisk og unødvendig.

Men HAHAHA, sjekk Twitter! For en tulling!



Og enda er det ikke slutt, neste uke må jeg på Øya og drikke enda mer alkohol fordi det er jobben min. Vinnerne av Øya-konkurransen er for øvrig Kong Halvor og Tetrisorgasme.

Men hva skal man gjøre? Hoppe fra broen?

Skulle ønske jeg var en fugl.

72 kommentarer:

Tea sa...

har det som deg noen ganger.

Anonym sa...

Har det som deg hele tiden!

Hilde sa...

lol jeg skulle ønske jeg var deg!!

Anonym sa...

Twitter er jo så SØT! :D

-Roman-

Stine sa...

Det er bedre at du ser at du har flotte bein en gang i blandt, enn at du aldri ser det (:
- Vi ser det jo på samtlige bilder!

Håper du får deg både jobb og "samboer" snart, kanskje det er bra for deg å tvinges inn i litt rutiner igjen!

Synne sa...

Jeg var også på den minigolfbanen for ikke så lenge siden, men egentlig så hater jeg minigolf, men egentlig så er det bare fordi at det er så sykt vanskelig, men egentlig så bryr jeg meg ikke.

Håper du føler deg bedre snart!

Anonym sa...

Den blå Monopol-bilen så veldig rød ut.

Ingvild :) sa...

Du og Twitter er så fine! <3

pernille sa...

<3

Dessuten har du kjempefine og kjempeslanke bein!

Kine sa...

hehe du er så herlig :)
Og de der fugle figurene har jeg her og...dvs ungen har dem ;)

og du er syltynn da Linnea...du skulle sett mine gravide vannfulle hovne tømmerstokker av noen bein du...:p

Ikke hopp fra brua da, innleggene dine makes my day:)

Anonym sa...

Korrupte greier..

Anonym sa...

Du er så vakker! og du har fine bein! alt med deg er forsåvidt fint :-)
- men hvis du ikke føler det selv, så vet jeg hvordan det er! Det eneste som hjelper da, er å trene! Det får meg til å føle meg skikkelig bra selv om jeg kanskje ikke i det hele tatt burde føle det :)

Anonym sa...

digger bloggen din:)
men hvorfor legger du ut bilde av bena dine vist du ikke syns de er fine???

Anonym sa...

Hvordan ble vinnerne trukket om jeg tør spørre?

Pantora sa...

Bena dine er plenty okey slanke. And then some. Lover.

Heidi sa...

you are the wind beneath my wiiiiings....... :D

Anonym sa...

Sikkert en tilfeldighet at KongHalvor var en av vinnerene ja. Or not.

Sigrid Wanvik sa...

Så tilfeldig og lett... elsker det! og deg, det må nevnes.

Anonym sa...

Jeez, blir helt dårlig av å lese flere av de hjernedøde kommentarene du allerede har fått (så får folk synes min er det også, samma det).

jeg er veldig glad for at du har Twitter, han ser i hvert fall ut til å være et lyspunkt for deg, og det er ikke tvil om at du må være enormt glad i den lille krabaten♥

Alt godt til deg, skjønne Linnéa.

Snorkfrøken sa...

du har en fantastisk nydelig fugl, men har du noen gang vurdert å skaffe deg en til en? En meget klok undulat ekspert sa til meg engang at undulater er så oppmerksomhetssyke, at de må ha en venn å være med hele tiden. Hvis ikke kan de begynne å skade seg selv for å få oppmerksomhet. Hvis du ikke vil kjøpe en ny, kan du selvfølgelig være en undulat venn selv:).. eller kle deg ut som en ugle...

må føye til til slutt at jeg synes bloggen din er den eneste verdige bloggen å lese i hele blogg- Norge!
Du var den som fikk meg til å blogge. vet ikke helt om jeg skal være takknemlig, i og med at skolekarakterene mine sank etter bloggstarten... man blir tydeligvis litt dum av å blogge,men litt dum må man jo være for å overleve i denne syke verden.

Anonym sa...

Linnéa, innleggene dine treffer meg rett i hjertet. Jeg får lyst til å le og gråte samtidig, du er... unik. Unik ja, det er det du er. På en ikke-klisjé måte. Og vakker! Stå på :)

Linnéa sa...

anonym 6:06: ..............


anonym som spør hvordan vinnerne ble trukket: jeg valgte på grunnlag av kvalitet, kreativitet, bildebruk etc. At Halvor er en venn av meg er selvsagt et pluss, men som sagt var det hele tiden jeg som skulle velge ut vinnerne. Tetrisorgasme kjenner jeg imidlertid ikke.

snorkfrøken: tror ikke jeg skal ha flere fugler. han har det bra.

Erika sa...

For øyeblikket har jeg det akkurat som deg. Arbeidsløs, sover hele dagen, hater meg selv og livet mitt og begynner seriøst å overveie å gå til psykolog, eventuelt bare drikke mer. Nå er det jo torsdag, så da har man vel i teorien lov til å drikke? Torsdag er den nye lørdag? Drøyer psykolog-tankene til neste uke.

Nøve sa...

Du er fin, håper det ordner seg.

Anonym sa...

Linnéa Myhre!!! Du er noe av det flotteste jeg har sett på to bein, noen gang. Du ligner litt på Britney Spears, i en tynnere versjon :) Ikke tvil på at du er nydelig, for det er du. Jeg er dritmisunnelig på beina dine, jeg. Ikke bare er du pen, men du skriver også råbra + at du har en stilig fugl. Ser ut til at han stortrivest hos deg, i alle fall ;)
Marita

BiancaNayomi sa...

Jeg håper at kommentaren til Hilde over her var ironisk. Den som ikke skjønner at du ikke har det helt ok ut i fra innleggene dine og det du deler med oss, burde revurdere bedømnings evnene sine. Jeg kan skjønne godt hvordan du har det, det du skriver er prikk likt hvordan jeg hadde beskrevet det. Det er tungt å ha det sånn, og jeg ønsker deg det virkelig ikke, og heller ingen andre! Tenk litt, Hilde. Linnéa er kanskje bloggkjendis og sykler, spiller minigolf og har en fugl, men det er så mye mer enn det som teller for livskvalitet. Uff, måtte bare si dette.

Marie sa...

Hihi, morsom du. Leter etter jobb jeg og. I Oslo. Det er vanskelig.
Twitter har kule fuglevenner!

Sunniva Elise sa...

Håper du føler deg bedre snart. Håper jeg føler meg bedre snart også.

kristinhje sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristin sa...

Jeg vet hvordan du har det, Linnéa. Jeg sitter også hjemme og er deprimert mesteparten av tiden, og vet ikke helt hvordan jeg skal takle det. Det verste jeg vet er å lese hvor bra alle andre har det, så denne bloggen er virkelig et lyspunkt. Da vet jeg at jeg ikke er den eneste som har det jævlig :)
Jeg håper alt ordner seg for deg. Og jeg gruer meg veldig til du slutter å blogge...

goodlooking sa...

De solbrillene var et godt kjøp :)
Jeg elsker å lese bloggen din! Du er fantastisk

Stine sa...

Linnèa! Hver gang jeg ser du har skrevet et innlegg, blir hele dagen min med ett 100% bedre! Derfor er det så deilig at du ikke blogger hver dag, for det hadde vært slitsom å gått rundt å vært kjempehappy hele tiden..:) xx

Anonym sa...

Linnea, Linniiie, LINNEA!
Når du blogger, blogger du rett fra hjertet noe som treffer meg! Det er dette som gjør deg unik, du er seg selv på både godt og vondt som som gjør at du har flere tusen faste lesere hver gang du blogger! Er sikker på om du hadde skrevet en bok ville den toppet alle bøkene av Erlend Loe og de der. Du er fin, søt, sjarmerende og halve Norge digger deg ikke uten grunn!
Stå på, ser allerede fram til neste blogginnlegg! u GO girl.

Nina sa...

Jeg har hårete legger selv om jeg epilerer hver dag. Og så er de full av stygge åreknuter som jeg har hatt siden jeg var 16, før jeg ble feit til og med... så vi kan godt bytte!

Men jeg skjønner det egentlig. Det viktigste er at man liker det man selv ser i speilet, ikke hva andre tror og mener!

Anonym sa...

Fine Linnéa, du har ikke tapt! Jeg håper det kan være et lite steg mot en litt enklere hverdag! Du er så uendelig vakker, og selv om det er skikkelig vanskelig på dager som det vil det nok bli litt og litt bedre, og kanskje du greier å gi slipp på de strenge rutinene etterhvert. Du er flink, og nydelig, og jeg håper du ser det selv.

<3

Anonym sa...

ilu

Piraten sa...

Jeg vet ikke hvilken dag det er selv om jeg jobber, jeg.

victoria sa...

Ta være på deg selv

Anonym sa...

Vet ikke om det hjelper deg noe, men jeg er på en måte lettet over at noen som er så pen og kul som deg kan ha det skikkelig vanskelig også. Jeg vet ikke... Jeg sitter med mine egne problemer og føler meg helt utrolig aleine noen ganger, men det hjelper å vite at andre også har det vanskelig.

Og det er så bra at du ikke skjuler deg bak en maske som får meg som leser til å tro at bare jeg hadde vært like kul og pen og tynn og populær som deg, hadde livet vært perfekt.

Anonym sa...

http://www.artige.no/bilde/9515

minnet meg om deg og bloggen din heheee

Anonym sa...

Håper ting går bedre med deg snart, det fortjener du! Du er så smart, søt og morsom. Og et lite spørsmål, følger du ikke med på fotball?

Buggee sa...

http://artige.no/bilde/9610

Vedder på at det er Twitter. Twitter ass..

Anonym sa...

Linnèa! Hver gang jeg ser at du har skrevet et nytt innlegg blir jeg så glad enda jeg ikke har lest det ennå, jeg veit at uansett er det bra.. You make my day!

Linnéa sa...

Marita: <3

folkens, vi må slutte med å paste linker fra artige.no

nei, jeg følger ikke med på fotball.

takk for hyggelige kommentarer <3

Tinky sa...

Herregud, dette kommentarsystemet ditt er helt jævlig tungvint. Smart, siden du sikkert helst vil unngå usaklige drittkommentarer fra hjernedøde mennesker og sånn, men tenk: noen virkelig hjernedøde mennesker som egentlig bare vil komme igjennom for å fortelle deg at du er dritheit i stiletthæler mens du spiller minigolf kommer igjennom allikavææl!! Tenk det.

Anonym sa...

du har så sava fine bein!!!

Anonym sa...

Åh, herregud..! Jeg har igrun temmelig lik tankegang som deg! Takk, det hjelper faktisk litt at andre føler det like jævlig av og til også...

Hanne sa...

Vær så snill å unne deg selv noe bedre enn det fengselet av et liv du lever nå. Livet er, til tross for din mulige oppfattelse av det, for kort. Vi må alle lære oss å gi litt mer faen. Forøvrig synes jeg du er utrolig talentfull og morsom, og jeg setter stor pris på bloggen din :)

Simen sa...

Du vet at WTF betyr Welcome To Facebook...

Line sa...

du vet å sette ord på ting. herregud. det avsnittet under millionærbildet synes jeg rett og slett var dritbra. og misforstå meg rett, ikke akkurat hyggelig lesning. men noen ganger har jeg perioder der jeg ikke helt klarer å sette ord på hva jeg tenker og føler og så bare kommer du her og skriver hvordan jeg har det. heldigvis har jeg det ikke sånn akkurat nå. jeg håper ikke du har det sånn heller og at du får deg en jobb. rutiner vettu, det var iallefall stikkordet jeg trengte.

Anonym sa...

http://jpg.artige.no/store/9515.jpg

Anonym sa...

I dag er det fredag! .. emh, nei det var visst lørdag. HAHA

ma sa...

hvorfor blogger du ikke om kvelden? er du på fest

Anonym sa...

Jeg digger deg og undulaten din.

Heidi sa...

<3

Anonym sa...

<3

Anonym sa...

Du er utrolig fin. Du har slanke ben, og om du blir slankere vil du ikke være så fin som du er nå. Mange jenter skulle ønske de var så pene som deg. Mange jenter vil være som deg. Du har også dine feil i livet, men trossalt har du lykkes mye mer enn mange andre jenter i dette samfunnet. Du kan være stolt av deg selv!

Ninni Brodalen sa...

Du er genial, ler hver eneste gang jeg leser et nytt innlegg! Vurderer og skaffe meg en fugl etter og ha sett Twitter ;-)

Anonym sa...

Linnèa!! Takk for at du blogger! Simpelthen ELSKER bloggen din så sykt! Jeg er her inne hver dag, opptil flere ganger :) + at beina dine er de vakreste jeg noen sinne har sett :) titusen ganger finere enn mine!
Klem Benedikte <3
PS: Twitter er like kul som deg ;)

Anonym sa...

Herlig innlegg!

Anonym sa...

bare sånn at du vet det så er du forbildet mitt. og yndlingsbloggeren min. kjøpte cosmopolitan bare på grunn av intevjuet med deg. men det var ikke noe mer interresant i bladet, så etter at jeg hadde lest intervjuet med deg brente jeg det opp i ovnen. da ble det så varmt inne at jeg gikk ut. men der regna det. forresten; syns du ikke at det intervjuet var litt merkelig? når hun beskrivde badet ditt "med illeluktende håndklær" og fantaserte om å ta deg med hjem og ta yoga.. syns det hørtes litt.. spesielt ut. nå skal jeg fortsette og stalke folk på facebook. ha en fin dag.

Unni sa...

hahaa :D du har fine og lange bein, no worries! men som noen her over sa, hjelper det overraskende nok å ta seg en liten treningsøkt for å få det inn i hodet. man føler seg jo plutselig mye bedre etter å ha gått/jogget en tur og trent litt styrke. ha en fin dag :) klem

Sara sa...

Særrrrr Linnea. I want your legs.

Jules sa...

Er det slik at Twitter er død..? Mtp headeren din, mener jeg.

Anonym sa...

Hva skjer med headeren?? Er Twitter dø?

Anonym sa...

Tips!! Papp-plate foran vinduet for å slippe solen i 6 tiden!

Anonym sa...

håper du en dag slepper å lete etter å bli perfekt. fordi des nermere du kommer perfekt, des lenger i fra føles det som du er. kanskje ikke det akkorat er slik med deg, ønsker deg bedre tider uansett!
selv har jeg kjempet i fire år, og er drittlei av og ha det slik, det gjør at jeg faller dypere enn jeg egentli hadde trengt å gjøre når jeg får motgang. jeg håper du får utnytte av å gå å snakke med noen, ikke gi opp! lang tid har det tatt, og lenger vil det ta, men til slutt vil det kanskje være verdt det. skulle ønske jeg var din venn slik at jeg slapp å sitte her i stavanger å beskymre meg.

Linnéa sa...

ma: om kvelden sover jeg.

benedikte: <3

anonym om cosmointervjuet: Jo, jeg synes det. Jeg brukte lang tid på å redigere det til slik det skulle være, men det hadde de bare forkastet. Så da er det lite jeg kan gjøre. Billig sminke har jeg kanskje, men illeluktende håndklær, det har jeg faen ikke ass.

twitter er verken dø eller død, herregud.

papplate-anonym: da behøver jeg en jævla stor plate, en hel vegg. balkong, to dører.

siste anonym: ja, jeg vet det. jeg vet så godt, men greier ikke alltid å tenke det som er best for meg selv. men bekymre deg ei. takk likevel

Anonym sa...

Hehe. Kanskje litt verre om soverommet ditt har enorme vinduer. Har prøvd å sove med sovemaske men skjønner ikke hvordan noen klarer det. Fengsel for øynene. Kan jo ikke blunke. Men det er også et tips. Kanskjebedre enn solbriller om du sover på siden. Hilsen papp-plate anonym :)

Anonym sa...

Jeg virkelig elsker bloggen din! Takk gud for at det fins andre bloggere en de som bare blogger om hvordan man børster håret, og om hvordan man tar på lippgloss og sånt ;)
Haha, jeg ser vel gal ut her jeg sitter for meg selv og ler av den cracye humoren din.

Malin sa...

kjære, søte deg. Du er nydelig som du er, og veldig slank og fin. Du har flotte ben, som så absolutt ikke trenger å bli tynnere. Spis potetgull og kos deg!

sigrid sa...

du skriver utrolig bra! stå på :)