10. okt. 2011

Q&A del 2

Ja, jeg vet det. Her er i alle fall del to av spørsmålsrunden.

Les del 1 her.

Hvor/hvordan vil du bo?
- Hvis jeg blir stor, vil jeg gjerne bo i et av disse husene.





Rekker du å jobbe med tanke på at du sover hele tiden? Isåfall hvor og hva gjør du?

- Jeg forstår ikke hva jeg skal bruke all denne tiden jeg er tildelt på. Likevel bruker jeg den heller på å ergre meg over at jeg ikke har noe å gjøre, framfor å jobbe. Jeg skriver dog noen ganger i uken for 730, når jeg får til. Neste uke skal jeg tilbake i P3.

Hva er dine tanker rundt "å ta seg et friår"?
Vennene mine lurer på om jeg ikke er ferdig med friåret mitt snart, men de har bare ikke forstått at dette er livet mitt. Vet du mot formodning hva du skal gjøre med livet ditt, ser jeg ikke noe poeng i å ta et friår. Da er det bare å brette opp ermene og få dritten unnagjort.

Synes vi skal bli venner jeg...så spørsmålet mitt er om du vil møtes over noe drikkbart :-)
- Jeg liker ikke å treffe nye mennesker, jeg synes det er ubehagelig. Jeg liker heller ikke å møte venner over en kopp kaffe, jeg synes heller man kan holde kontakten over Internett.

Hva pleier du å se på på tv?
- Jeg ser på Fristet og trives med det.

Spiser du ofte på restaurant? Isåfall, hva spiser du? :)
Jeg er dessverre redd for restauranter og spiser ute så sjelden som overhodet mulig.

På en videoblogg så fikk du spørsmålet "hvorfor er du så sur?" da svarte du at du ikke er sur, men du er pessimistisk fordi du bor i Molde.. vell du bor ikke i molde nå, hvorfor er du fortsatt så "pessimistisk"?
- Jeg vet ikke, okey?

Beste drikkelek? Eller blir det kanskje for ekstremt for noe så kommersielt som en blogg..?
- Jeg skjønner ikke hva du mener. Jeg er som regel ikke med på drikkeleker, ettersom jeg greier å få i meg nok alkohol på egen hånd, og vel så det.

Hvis du kunne dratt et hvilket som helst sted i verden, hvor hadde det vært?
- India.

Har du noen tips til hva jeg kan gjøre med livet mitt?
- Dø ung og redd deg selv.

Hvorfor flyttet du egentlig til Oslo?
- Jeg rømte fra Molde, og så Oslo som Norges beste alternativ. Jeg liker det ikke, men jeg tror likevel fortsatt at det er det beste alternativet.

Hvor mange bilder av deg selv har du i PhotoBooten?
- 349. Her er noen fra de siste dagene.







Gud, så utrente bein du har. Måtte bare si det..
- Godt du fikk tømt deg. Men jo, når man ikke trener, blir det gjerne sånn.

Du som liker Sopranos, finnes det noe annet som er verdt å se på?
- Kanskje Breaking Bad eller Skins. Personlig har jeg kun sett på MasterChef og Top Chef de siste månedene. Det aller beste er MasterChef Junior! Før jeg dør, så må jeg være med i en kokkekonkurranse. Det ser SÅ gøy ut!

"Hemmeligheten bak lykke er å ha noe å gjøre." Tenkte på deg når jeg leste dette.
- Vel, det er feil.

Du virker mer depressiv nå enn du var da du startet bloggen din..
- Tror du jeg har lyst til å være slik? Ja.

Hvilken bok leser du nå?

- Jeg ble akkurat ferdig med denne:


Mens nå har jeg kommet til kapittel 3 i denne. Likte den helt til han kom til verdensrommet, da falt jeg av.



Hva liker du minst med personligheten din?
- Jeg er egoistisk. Jeg bryr meg sjelden om andres personlige tragedier, og vil helst bare være i fred. Det er beklagelig.

Hva liker du best med personligheten din?
- Jeg kan gå i spagaten.



Hvor mye sminke bruker du?
- Jeg sminker meg nesten aldri, ettersom jeg sjelden skal noe. Men hvis jeg først må, bruker jeg bare mascara og en slags strek oppå øyet. Prøver jeg meg på noe mer ser jeg semifunksjonshemmet ut. Dessuten er sminke kjempedyrt.

Skeier du noen ganger ut?
- Noen ganger har jeg lyst til å gi faen og spise alt innen rekkevidde. Men jeg gjør det aldri. Jeg tviholder på den lille biten kontroll jeg har igjen.

Gud, så teit du er
- Men mamma sier jeg er kul.

Er du forelsket?
- Ja, i minst ti stykker. Som Arthur Russell sa: «Jeg føler meg forelsket i alle hele tiden, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det». Det finnes så mange pene menn, man kan jo ikke velge bare en.

Er du flink til å kjøre bil?
- Jeg synes det. Men noen ganger glemmer jeg hvordan man kjører bil mens jeg kjører bil.



Hva skal du?
Tror faktisk jeg skal dra til USA i vinter og ta et språkkurs. Jeg skulle bare ønske at ting ikke kostet penger, for jeg har jo ingen penger. Akkurat nå har jeg ingenting.

Til slutt skal jeg ta over verden.

94 kommentarer:

Anonym sa...

elsker deg

Anonym sa...

Syntes du bør flytte til Bergen. Her er det så grått og trist og regner 24/7 så da trenger du ikke lenger unnskyldninger for å holde deg inne!

Dessuten er Bergen mye bedre enn Oslo og Molde til sammen! :D

H.K sa...

Bergen er strengt tatt det beste alternativet, Oslo er jo ikke noe bedre enn Molde, for å si det sånn.

Du som liker kjendiser så godt, mange av dem her.

Leni sa...

I think that you have great legs! End of story!

Anonym sa...

Hehe, jeg har faktisk vært der hvor det første bildet er tatt. For det er Sorrento, ikke sant?
Min første reaksjon var: "åååh, der vil jeg bo!"
Har du vært der? :)

Anonym sa...

kuult

pernille sa...

Masterchef junior! Det er fantastisk. Ellers så har du fine ben som jeg er misunnelig på.

Anonym sa...

Jeg blir litt lei meg på dine vegne. Men har tatt meg i å syns at din misnøye har blitt min underholdning, og føler meg litt fæl. Skulle ønske noen kunne knipset og tryllet deg et fantastisk og lykkelig liv. Du fortjener det. Er dessverre ikke like lett for alle, men syns du er utrolig tøff. DET kan ingen si imot :)

Anonym sa...

Mega-enig i at du burde flytte til Bergen. Når det er sol her blir jeg trist fordi da føler man presset for å gå ut. Men det skjer nesten aldri. Jeg liker deg. Ikke svar sarkastisk på kommentaren min, det er ydmykende. Ydmykende å kommentere på blogg in the first place.

Anonym sa...

Æ synes du e dritkul! til tross førr alt du ikke like, eller synes e feil me dæ sjøl, så e du mitt forbilde.

Anonym sa...

Er du av typen som aldri blir brun,
og som aldri heller prøver noe særlig på å bli det?
Er du ansett som en kjedelig kujon,
fordi du stort sett ikke gidder å bade?
Har du problemer, med å omgås overdrevent positive folk?
Du ække aleine, vi er mange som har det sånn

Er du av typen som liker å sitte,
sitte inne å pimpe når sola skinner?
Er du av typen som er svak for sport,
men bare på skjermer og bare når vi vinner?
Da har du problemer i følge peanøtthjerneforbundet
Men du ække aleine, vi er mange som har det sånn

Folkens jeg kommer med nyheter
jeg må be om absolutt stillhet
Ventetida er over
det kommer til å falle snø i natt

Her kommer vinteren
Her kommer den kalde fine tida
Her kommer vinteren
Endelig fred å få

Lailailailailailailailailailailailai
Lailailailailailailailailailai

Er du av typen som lar deg irritere,
av folk som alltid skal imponere?
Har du et kjøleskap,
har du en TV,
har du alt du trenger for å leve, for...

Her kommer vinteren
Her kommer den kalde fine tida
Her kommer vinteren
Endelig fred å få

Monica sa...

Jeg blir fortsatt glad hver gang du har oppdatert. Selv om det ikke er så ofte lengre:)

Ingvild :) sa...

<3

Marita sa...

Jeg synes bena dine er kind of modell-ish. Leggene dine er superflotte. Du er ultrapen <3 Ikke det at jeg forventer at du bryr deg. Men du har et utseende jeg kunne dødd for.

Anonym sa...

Fyll dagene med liv, ikke fyll livet med dager mmmokey

Anonym sa...

tenk så mye penger du kunne tjent på bloggingen din!!! gjør d då!

Anonym sa...

Jobber du på Bunnpris i Molde mens du er hjemme? :)

Sigrid sa...

Du er fantastisk, og, ikke minst, utrolig pen!

marie sa...

hahahaha, du eier!

Anett`n sa...

Du burde ikke oppfordre folk til å dø ung, mange syke tenåringer der ute som virkelig kan ta deg på ordet.

Hilde sa...

Du er din egen lykkes smed.

Stina Ovesen sa...

"Hva liker du best med personligheten din?"
-"Jeg kan gå i spagaten"

At du kan gå i spagat er ikke en del av din personlighet, men en egenskap.

Anonym sa...

Humor, Stina

anne-helene sa...

bli med til india i januar/februar da! da skal jeg nemlig dit!

Erik sa...

Ha ha ha! Dette berga nok en gang dagen min. Skal du snakke eller skrive i p3?

therese sa...

http://www.artige.no/bilde/14052 - tica? eller var det du som tok det herfra?

Anonym sa...

i fare for å bli satt i samme bås som de andre så vil jeg egentlig ikke kommentere til deg.

men jeg synes jeg og du er skummelt like.
Det er sikkert fordi jeg ikke liker molde også.
det er jo bare en time unna og jeg er redd for at de skal innvadere byen min.
men uansett.
hva gjør du for å komme deg gjennom dagene?
bortsett fra alle antileisegpiller.

jeg tåler ikke sånne.
en gang satt jeg meg i skittentøyskurven å grein.

da tok kjæresten meg med ut på tur. for jeg blir så glad av å se på rare folk.

jeg fortrekker dessuten å være anonym. for jeg regner med at du kommer med en eller annen sint kommentar.
og det liker jeg ikke.

Nina Emilie sa...

Fantastisk<3

Anonym sa...

Jeg liker deg, du er så morsom. Men har du en sykdom? (unnskyld at jeg spør) <3

Anonym sa...

var innom molde i helga, skjønner at du rømte derfra

Anonym sa...

helt idiotisk å si at man blir lykkelig hvis man har noe å gjøre, for det kommer jo an på HVA man gjør, ikke sant?

Linnéa sa...

Sorrento, sier du? Nei, jeg har ikke det. Jeg fant det bare på nett en gang.

Monica: Jeg har aldri oppdatert ofte heller. Hører du?

Marita: ....nåååååååh

Ja, jobber på Bunnpris while in Molde.

Hilde: Lett å si.

Stina: Really?

Erik: Ingen av delene. Du får vente og se :)

Therese: ja, det er tica.

anonym 2:24: Jeg går ikke på antidepressiva. Jeg har heller ingen tips, dessverre. Dagene går uansett, det er ikke noe du kan gjøre med det. Plutselig er det lørdag, julaften, og så er det plutselig sommer.

Anonym som spør om jeg har en sykdom: Det kan selvfølgelig hende at jeg har kreft eller en annen sykdom, men ikke som jeg er klar over.

Anonym 5:09: True. Saklig at folk er lykkelige mens de løper maraton, feks.

Anonym sa...

FY - kor du er rå til å skrive. Rett og slett imponerande!
Eit lite musikktips: Melissa Horn og albumet Innan jag kände dig..

Art Suffers When The Praries Are In Fire sa...

Kartet Og Terrenget er bra, baby, men Utvidelse Av Kampsonen er bedre.

Hepp!

Anonym sa...

jeg liker målet ditt, ta over verden :) men ja, kan du fortelle hvorfor eller hva du liker med Sopranos?

LuksusFellen Online sa...

Hei og hopp, her var det masse flott.
Keep up the good work, så stikker jeg innom om ikke så lenge igjen.
Morsomt å lese her når man sitter og kjeder seg en søndagskveld.

Anonym sa...

sesong 8 av top chef var spesielt gøy!

Anonym sa...

http://fiffa.blogg.no/1318115930_bildermolde.html#comment

Syntes du skulle lese det:)

Anonym sa...

Åh, du er rett og slett fantastisk:D

Vedkommende som kom med den helvetes intelligente kommentaren om 'utrente ben' kan umiddelbart dra til helvete. Moren til neandertaleren skulle ha svelgt den ladningen, ja.

Liker ellers svarene dine, men jeg håper ved Gud at du snart får det bedre. Det er virkelig vondt å vite at du har det så jævlig tøft.

Og bildene? - Fuckapening, du da! NYDELIG.no.

Anonym sa...

Kan vi ikke få noen treningstips?

M. sa...

Kan du ikke gjøre slik som fotballfrue, legge ut dine fineste antrekk fra hver dag, så kan vi stemme på hva vi likte best?

olviee sa...

kjærlighet til deg mitt overhode.
dronning over verden

Anonym sa...

hello, i'm learning norwegian.

i'm sorry for breivik and all of that, is this why you are depressed?

Hege sa...

Linnea, du er kanskje en av de vakreste jeg vet om.. Elsker øyenbrynene dine og den fine munnen din.. Nydelig!

Og for the record så syns jeg at bena dine er smokin hot - trente eller ikke!

Anonym sa...

forever alone

Nina sa...

Å gå i spagaten er ikke bare bare, du kan være stolt, haha... Spørsmålsrunder leder til nye spørsmål, og her har jeg et: Hvor i USA ønsker du å dra på språkkurs? Et tips til hvordan du kan finansiere kurset er at du tar deg jobb ved siden av i en diner, på bilde 3 fra PhotoBoot ser du ut som en servitrise i en amerikansk serie ;) Ang. sminkekommentaren din synes jeg sminke funker for deg, bare se på bilde 1 fra PhotoBoot :)

Nina sa...

Har du forresten noen yndlingsbok? Håper på et, mot formodning, seriøst svar... Bare denne ene gangen, please :P

Linnéa sa...

Anonym: Hvorfor jeg liker Sopranos? C'mon.

Art Suffers: Den har jeg også lest, men synes Kartet og terrenget er bedre.

Treningstips: Google it.

M: Ja, i morgen.

Anonym learning norwegian: Yes, that's why.

Hege: <3

Nina: I nærheten av NY. Men orker ikke jobbe i tillegg, ass. Da får jeg heller bare spare litt.
Yndlingsbok? Det er nok Shantaram.

Ege sa...

Litt kate winslet utseende der på det ene bildet..

K sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
M. sa...

Topp fem hva du har i sminkepungen!!!

Anonym sa...

ville bare si en ting;
Depresjon er ikke et tegn på svakhet, det er et tegn på at du har prøvd å være sterk alt for lenge.




nat

Nina sa...

Jaaaaa! Topp fem hva du har i sminkepungen :P Det er bare å kjøre på med blogginnlegg av den typen fremover, hvis planen fortsatt er å slutte i 2012 må du være produktiv den siste tiden :P Shantaram skal leses.

Anonym sa...

Linnea, jeg lurer på en ting. Har du angst? Sosial angst? For måten du fremstiller deg på her på bloggen, måten du skriver på.. Det minner meg litt om slik de med sosial angst er, så er bare litt nysgjerrig på det :)

Linnéa sa...

Nei, jeg har ikke angst.

Christine kerr sa...

Kan du slutt å legg ut bilda av saftisen din? Har angst for dem, så får ikke te å les bloggen din uten å få et anfall! Takk

Anonym sa...

Du er det beste forbilde man kan ha!!!:P

Anonym sa...

DU er fantastisk flink til å skrive!
Skulle gjerne lest en bok av deg:)

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=ETtTIyPxKA0

Har ikke en dritt med innlegget ditt å gjøre. Men dette er en nydelig sang!

Marthe Sofie sa...

Du burde serriøst bli modell.

Anonym sa...

Hva skal du i p3 denne gangen?

du har nydelige ben.

Vilje sa...

Du er vakker! Rett og slett vakker!

Anonym sa...

vil du ta i mot jesus ?

Kong Slafen sa...

Lyst til å høre Kongslafen.com sin Premierepodcast Linnéa? Kanskje være gjest eller noe en episode også? Tror vi kunne lagd en god podcast episode sammen.

Anonym sa...

Har du lagt merke til at toppbloggeren Voe (voeblogg.no) har begynt å herme etter deg? Du er hennes store forbilde! :)

Anonym sa...

off, nå har jeg blitt en sånn som kommenterer bloggen din!
S

InsideUlrikke sa...

Kjenner at bloggen din er mye mer givende en disse andre som lever det perfekte liv bestående av røde roser å andre positive ting. Stå på ..

Anonym sa...

jeg digger deg!!

trym sa...

Uffda, Linnèa! Med dette innlegget skuffet du meg faktisk for første gang siden du opprettet bloggen din.

Heidi sa...

Du har de fineste beina i verden. Kanskje ikke så rart heller, når resten av utseende ditt også passer så fint til dem :)

Anonym sa...

Hei!

Beklager hvis det er for personlig, men hvordan effekt har du av antidepressive? Jeg fikk endelig begynne på det i går, men er bare litt nysgjerrig på hvordan de virker. Jeg har lest noen plasser at man blir kald og likegyldig. Hadde satt kjempe stor pris på om du kunne si litt kort om dine erfaringer med pillene.

Takk for svar. Jeg blir så glad når du blogger :)

Kmix sa...

Tips hvis du vil vekk, men er blakk:

www.wwoof.org

Virker sikkert som noe jævla styr, men sparer en halv formue på det og ikke minst, man kommer seg vekk.

Ikke fortvil over "organic", det finnes en del som bor i telt i skogen og lager ild av flintsten, men de fleste er oppegående og gidder bare ikke betale for arbeidskraft.

Jeg lukte tre timer om dagen mot kost, losji og masse vin.

Anonym sa...

Helt enig med mamma'n din !

Lene johnsen sa...

Hvis du skal til usa til vinteren, og tilfeldigvis skal til california, let me know! jeg dør etter å prate med noen norske nå.. Desuten trenger vi egentlig ikke å prate, det holder med å bare se dumt på hverandre

Ann-Cecilie sa...

Forelsket i mennesker, det minte meg om en nydelig sang Ida Maria har. http://www.youtube.com/watch?v=q_PQTFrIa40

Keep in there!

Anonym sa...

Hei :)
Satt og leste noen gamle innlegg, og det virker nesten som om du har lavt stoffskifte. Fikk selv påvist dette, og etter at jeg begynte på medisiner ble jeg mindre deprimert, sluttet å fryse hele tiden og fikk høyere forbrenning. Anbefaler deg å ta en blodprøve for å sjekke dette, for hvis det er tilfellet blir livet utrolig mye lysere med rett medisinering. Håper ellers at du får tilbake livslysten, har vært der du er, og det er helt jævelig..

Anonym sa...

http://www.artige.no/bilde/14494

Anonym sa...

heisann du linnea! er 42 år, er både livlig og rolig, er ofte å bli sett på kveldstur i området der du bor.

er også fast leser av en avis.

Anonym sa...

Du er sikkert deilig å kysse. I bet your roommate has tasted some of that. ;-)

Anonym sa...

du er utrolig vakker,digger personligheta di og du er morsom!
tror du må være mitt forbilde

kan du forresten blogge litt oftere? blir i utrolig godt humør når jeg ser du har skrevet nye innlegg!

også synes jeg du skal legge ut bilde av sminkepungen din// selv om du ikke alltid bruker sminke og sånn.
men ja, rett og slett.. jeg digger deg, Linnèa.

Anonym sa...

Jeg bare lurer, strøk du noen ganger da du kjørte opp?

Anonym sa...

Det er lov til å oppdatere bloggen litt oftere, vet du. Så får verden et signal om at du lever (om det har noen verdi for deg da)

Var ikke meningen å lyde slem, bare synes det er morsomt å klikke seg inn her og le de få gangene det er noe nytt å le av.

Anonym sa...

hahaha, OMG jeg digger deg!!
Satt i seriøst flere timer i strekk å leste innlegg på bloggen din, beste magetreningen på leeenge!! DU ER GENIAL JENTE! hahah, er kanskje enda tristere enn ditt liv men bruker hver eneste mulighet jeg har med ekstra tid til å leste gamle innlegg!

Anonym sa...

HAR SÅ LYST TIL Å SI NOE POSITIVT TIL DEG. Det er jo positivt da. Spørs hvordan man ser på det. Håper du har det ok.

Anonym sa...

se! tica 2!

http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/361523_460s.jpg

Nina sa...

Skjeldent jeg sitter og ler høyt helt alene, men du er faktisk fantastisk morsom, helt uten å prøve (tror jeg):)

Anonym sa...

Var det en Bunnpris-tskjorte jeg så der på Photobooth-bildet? x)

Kine sa...

søte linnea katten

Lene sa...

Så Jenny fra Fristet i dag. Je je. For en dag.

Anonym sa...

Jeg skal ta språkkurs i New York i 2 måneder fra april til juni. Det er kjempedyrt og kjempe lenge til. Høres ikke det fantastisk ut?

Ebba sa...

Du er min beste og eneste venn og jeg elsker deg

Anonym sa...

Trist at du ikke fungerer bedre. Sitter på jobb (nattevakt), og må bare flire. Ta konsekvensene av at du bløffer det hele...

Anonym sa...

Og ta den heeelt ut.....

Anonym sa...

Α lοt оfonline gаmesneеԁ
comfoгtablе to ρuгchasе the gameѕ and Set uр them on yоur dаta procesѕor.
You ԁo Oωn to paу tο biz
iѕ οlԁ ѕchool but motionlеѕѕ nοt neгvеless ma ԁіsoriеntеd those gameѕ
now.

Here is mу site - www.Recentarticless.info