7. sep. 2011

Rask

Se så rask jeg er til å svare. Her er svarene på noen av spørsmålene. Noen har jeg også stilt selv, ettersom dere glemte de mest interessante.

Hvorfor har du bilde av en død fugl som header?

- Fordi jeg ble lei av den forrige, og jeg greide ikke lage en ny. Skulle egentlig bruke dette, men det var akkurat litt for lite:




Den dagen du vil gi et ordentlig portrett av noen ANDRE også, et univers hvor du binder flere skjebner sammen med blikket du har, tror jeg du kan bli forfatter. Har du tenkt tanken?
- Ja, men jeg er ikke så interessert i andre. Det er nok der problemet ligger.

Hvordan var Pstereo? Hvilke konserter så du, og hva likte du best?
Jeg tror Pstereo det er det eneste jeg har likt med Trondheim i løpet av mitt 21 år altfor lange liv. Jeg så Kråkesølv, Lissie, Washed Out og Jamie Woon, og alle var best. Dessverre oppdaget jeg tidlig i Washed Outs konsert at vokalist Ernest Greene hadde giftering, noe jeg overhodet ikke var forberedt på, så jeg gikk hjem og la meg. Men fikk et bilde av oss sammen likevel, da.





Har du noen komplekser for noe ved kroppen din/utseendet ditt? Kommer du noen gang til å ta en kosmetisk operasjon?
- Jeg har komplekser for beina mine, og går derfor for eksempel aldri i jeans. Selv da jeg var på mitt tynneste synes jeg de var stygge. Men den eneste måten jeg kan endre det på vil vel være å knuse kneskålen og deretter fjerne den, og det tror jeg ikke at jeg er helt klar for.

Kosmetisk operasjon: Nei. Jeg liker ikke å påføre meg selv smerte. Det var også en av grunnene til at jeg sluttet å trene.

Hvilke fag hadde du på vgs? Altså 2. og 3. året.
- Jeg tror jeg hadde økonomi, privatist matte P, og tre ulike engelskklasser. Likevel er engelsk det jeg er dårligst i.

Hva er favorittgodteriet ditt?? Må vite det, blir helt gal av å lure. :(
- Det skjønner jeg godt. Det er smågodt. Sjokoladefamilien, rosa puter og det utenpå yoghurtnøttene (tror det er yoghurt).

Tror du at du fortsatt vil blogge om ett år?
- Jeg vil helst ikke blogge i 2012, men jeg har jo en slags kontrakt med Nettavisen jeg må forholde meg til. Jeg må bare finne noe å erstatte blogging med før jeg sier den opp.

Nylig døde verdens eldste person, en dame fra Brasil. Hvor gammel tror du at du blir?
- Maks 40. Min største frykt er å forfalle og ikke kunne gjøre noe med det.

Hvordan er du i fylla?
- En katastrofe. Slitsom, brautende, desperat og altfor full.



Jeg sliter med depresjon, og har lest at du har gjort/gjør det samme. Har du et tips for hvordan jeg kan snu mørke tider litt lysere? Synes forresten intervjuet i cosmo var fantastisk.
- Nei, det blir bare verre nå. Men jeg vil anbefale både psykolog og antidepressiver. Det hever livskvaliteten, i alle fall til en viss grad.

Hva må leieboeren din betale i mnd?
- Han betaler det samme som meg ... Så det kalles vel egentlig samboer. Men jeg har jo bodd her lengst, så jeg er på en måte sjef.

Hvilket menneske snakker du mest med i løpet av en dag?
- Jeg tror det er Stine. Hun snakker til meg fordi hun ikke har noen andre å snakke til, og jeg svarer for å være hyggelig. Alt dette på internett, selvsagt.

Dette er Stine:



Har du noen som helst diagnose?
- Herregud, det har jeg helt glemt å spørre psykologen min om. Jeg vet faktisk ikke. Skal finne det ut.

Hvorfor følger du så få folk på twitter?
- Fordi jeg leser ALT som skrives, okey? Når jeg våkner, scroller jeg ned til den siste tweeten jeg leste før jeg la meg. Skulle jeg ha fulgt alle jeg visste hvem var, hadde jeg ikke hatt mulighet til å bruke Twitter på den måten jeg har lyst til.

Kan du få P3 til å spille Ljungblut med Adelsten? Den fortjener litt oppmerksomhet! :)
- Jeg tror det er enklere at du spør noen som jobber i P3. Har du allerede spurt og fått nei, må du innse nederlaget og gi opp. Helst slutte å lage musikk. (Adelsten? For real?)

Skal du stemme på mandag? På hvilket parti?
- Nei, jeg står ikke opp på mandager. Dessuten stemmer jeg bare feil uansett. Men jeg synes alle myndige skal stemme, gjerne på noe annet enn FrP.

Hva spiste du til middag i går? Sopp?
- Skift humor.
Jeg tror uansett ikke jeg var våken i går rundt middagstider.

Fullfør setningene:

forelskelse er.. kortvarig
menn er... nesten gratis
å bo i norge er... dyrt og kaldt
verden er... rare greier
alkohol er... gøy men dumt
mennesker er...95% søppel
skole er... kjedelig og vanskelig
høst er... fint
livet er... en gamp, sa kjerringa, hun kunne ikke si k.
vennskap er.... best på internett

Hvis du hadde hatt en time på deg til å bruke opp en million kroner, hva ville du ha kjøpt?
- Thaimann (massasje) og sparkesykkel. Skulle egentlig kjøpe meg sparkesykkel i går, men det kostet 500 kroner, så jeg må spare.

DEAR LORD, hva er det du har på deg?
Ja, det kan du si. Det er nattøy fra 50-tallet. Jeg synes jeg ble fin.



Jeg så «Fangene på fortet» bare fordi jeg visste at du skulle være med! Var det kleint? Du så litt utilpass ut. Var det virkelig din greie?
- Jeg ble tvunget til å heie på lagkameratene mine, noe jeg egentlig ikke hadde så særlig lyst til. Resten av opplegget var definitivt min greie, men kun halvparten av det som sies og skjer kommer på TV. Dessuten er det slik at de beste kjendisene får de kuleste oppgavene, så jeg fikk nesten ingen.

Dag eller natt?
- Natt. Tiden går mye fortere om natten.

Er du pysisk skadet?
- Til en viss grad, ja.

Are you a wizard?
- Yes.

How does magnets work?
- Do I look like someone who knows how magnets work.

Har du noen gang prøvd weed eller lignende? Hvis ja, vil du prøve igjen? Hvis nei, kunne du tenke deg å prøve?
- Jeg har kun prøvd alkohol, og vet at jeg aldri kommer til å prøve noe mer enn det. Jeg er til og med redd for sigaretter.

Kan du legge ut et bilde av deg selv?



Hva har du gjort i dag?
- Jeg har byttet på å sitte i sengen og sofaen. Jeg gikk en liten tur ut i 20-tiden, fordi jeg skulle levere en sko jeg var så uheldig å ta med hjem fra en fest forrige lørdag. Men idet jeg var kommet halvveis, kom jeg på at jeg hadde glemt skoen hjemme, så jeg gikk hjem igjen og satte meg i sofaen.

Har du noen tips til hvor man kan finne ny musikk i den sjangeren man liker best?
- Jeg leser utenlandske musikkblogger/nettsteder, i tillegg til å sjekke ut artister/band som er "similar to" de jeg allerede lytter til på Spotify.

Hvordan har du det?
- Jo, takk som spør, for nå skal du faen meg høre. I all elendigheten dro jeg i går til frisøren, betalte 1500 kroner, og fikk grått hår. Jeg ble sint og klaget, så jeg dro tilbake i dag, fikk hvitt/gjennomsiktig hår, klaget igjen, og det hele endte med at jeg fikk grått hår igjen. Derfor er jeg veldig nedstemt og sint, jeg kunne ha fått tre sparkesykler til den prisen.

Jeg hater frisører og frisør-yrket så mye at jeg er bekymret for meg selv.
Jeg hater frisører og frisør-yrket så mye, at jeg tror jeg kommer til å dø av det.

Hvor jobbet du i arbeidsukene i 10. klasse ?
- I en frisørsalong.

Hva er det verste du vet?
- Skjære tomat
- Lage isbiter

Hvorfor kritiserte du fotballfrue.no for å poste bikinibilder av seg selv når du har lagt ut bikinibilder av deg selv på facebooksiden din (til bloggen)? Jeg er enig i kritikken din, men du har jo gjort det samme selv.

Jeg kritiserte henne aldri, men kommenterte at man som blogger må være forsiktig med hva man legger ut med hensyn til mat og kropp. Med en så stor - og ikke minst ung - leserskare, påvirker man i begge retninger, enten man vil eller ei . Noen lesere vil gjøre det riktig og følge alle råd, mens andre kanskje bare vil bruke deler av dem og danne en usunn livsstil. Det var slik jeg selv startet, fordi jeg var for ung til å skjønne hvordan ting hang sammen. Jeg synes man skal få slippe å være redd for karbohydrater i en alder av 13 år, bare fordi man har lest det på en blogg.

Hva er du mest redd for?
- Krabber. Herregud, jeg er så redd for krabber.

Hva gjør deg glad?



+ Internett.

Har du en plan?
- Nei.

104 kommentarer:

Pantora sa...

Seriøst kjapt. Good job. Liker beina dine.

Maria sa...

Fantastiske svar, Linnéa.

I all elendigheten greier du likevel å ytre bra ting. Blogg-Norge forøvrig kan legge opp.

Knips knips!

Nina i Paradiset sa...

Bedre å ha stygge bein enn ingen! ;)
Hilsen en som alltid har vært overbevist om at jeg hadde de styggeste!

Anonym sa...

YOU ROCK!

Kristin sa...

Hvordan kan du være misfornøyd med beina dine? Se på de da! De er dødsfine!

Line sa...

du er super :)

E! sa...

Jeg liker deg jeg! Vi har samme syn på ting vi.

Anonym sa...

når du jobbet på bunnpris, hva var det verste kundene gjorde? det finnes så ufattelig mange kunder, vil egentlig bare ta en pose over hodet dems og dytte de utfor et stup. hater kunder.

Terese sa...

Twitter er skjønn <3 leser bloggen din hver dag Linnèa (shit, håper jeg hadde streken riktig vei nå?), og de dagene det ikke er et nytt innlegg, bare leser jeg det siste om igjen. Det er fordi jeg ikke har et liv. Men det er greit. Sorry at dette er den første kommentaren fra meg, enda jeg har fulgt bloggen din i to år. Liker deg!

Terese sa...

Selvfølgelig var streken feil vei!! Er den ikke alltid det? Jeg heter Terese og blir alltid kalt Therese. Så vet hvordan det er.

Anonym sa...

Du har hvertfall ikke styggere bein enn meg. Jeg har ikke ankler. No shit lizzaam! Fra leggen går alt bare rett ned, ser så ufattelig latterlig ut. Tilogmed folk som veier over hundre har ankler, og ikke jeg. Hater tømmerstokkbeina mine. SÅ VÆR GLAD FOR AT DU I DET HELE TATT HAR ANKLER!!!!!!!11111 ghhh

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=fNSYlplQMCo&feature=player_embedded

Tonje sa...

Herregud, jeg er også dritredd for krabber!

susiezhuang sa...

Rimelig sikker på at sparkesykkelen vår kostet under 500. Kanskje 299 til og med (og jeg lever ennå!).

Anonym sa...

Gjør deg selv en tjeneste og hør på lykke li, fantastisk ! =)

KAPTEIN HALVOR BALLE sa...

fin

Anonym sa...

du er vakker.

Jørgen sa...

Fy f@¤#, nå har jeg vært avstandsforelska i deg i et helt år. Jeg ble helt knust da du slettet meg fra Facebook. Livet suger as.

Hilde sa...

Ok start på dagen å lese bloggen din :)

Amalì sa...

Godt å sjå igjen dinna sida ved deg! Kjekt, humoristisk og underholdane! Hadde som tidlegare kommentert eit innlegg her om at eg skulle ha særemne framføring om deg no i veka. Det gjekk kjempebra, og det var gøy å snakke om deg :D Endelig er du tilbake, Linnèa!

EDIT: haha, det var her eg skulle kommentere:-)

Jonny B sa...

Ingen over, ingen ved siden :)

DU E BEST! (litt enig med det om beina dine.... ;))

Anonym sa...

Du er virkelig noe for deg selv! :=) Liker'ei!

Terese- Kunsten å le hver dag sa...

Linnéa, du ser for det første helt fantastisk ut på bildene.
Og jeg må si at jeg synes svaret du ga angående fotballfrue.no var veldig bra. Det er bare en oppfordring til å reflektere over egen påvirkning, og jeg synes du formulerte deg på en veldig god måte. Jeg liker smarte folk som ikke er irriterende. Du er smart, og har aldri irritert meg.

Randi sa...

Å skjære paprika er mye værre enn å skjære tomat. Når man skjærer tomat må man bare passe på å ta kniven mange ganger frem og tilbake uten for mye trykk, så blir det ikke så mye søl. Paprika er pirkete uansett.

tonjeponje sa...

Twitter er så søøøt :))

Anonym sa...

du er bæst :)

Guro sa...

Jeg blir også glad av Twitter :D Fineste fuglen!

Lollo sa...

Men skulle ikke du stemme frp sist da? For så å ende opp med å stemme krf ved en feiltagelse.

Hege sa...

Liker det! - og deg! - og Twitter!

Hilde Kristin sa...

Hmm fine svar og jeg ble litt sånn hææ?? når jeg leste sprøsmålene igår... er det ingen som leser bloggen din... Mange kunne fått svar på sine spørsmål med å lese bloggen.

Men et tror jeg ikke så i det hele tatt og noe som jeg lurer på fordi jeg mener du mumla noe om det i januar engang eller no sånt. Studerer du nå eller var det bare en vill tanke? Men jeg er nok forsent ute til å få svar så jeg får vel bare undre litt på det og følge med i timen.

Ha en sparkesykkelfri dag!

Anonym sa...

Er du ikke redd for å få undulatbæsj nedi tastaturet?

Forresten er du super:)

Ingvild :) sa...

Liker det, takk! <3 Du og Twitter er så fine :)

Vil vi noen gang få se leieboeren/samboeren din?

Anonym sa...

Oi oi, fikk klump i halsen av å se Twitter titte inn i kameraet, så herlig at han har blitt så tam :D Undulater har klatrer høyt opp på lista etter at jeg begynte å lese bloggen din ;)

Anonym sa...

om Twitter fremdeles er ensom så kan du jo kjøpe deg en utstoppa venn til han? De selger sikkert sånn på nettet..

Snorkfrøken sa...

hvorfor svartE du ikke på mitt spørsmål? Synes du ikke at sokker er et aktuelt tema?

Linnéa sa...

Jørgen: Det var på grunn av en kommentar hvor du synes det så ut som om jeg hadde downs. Virker ikke på meg, ass.

Randi: Nei. Da bare skjærer man av toppen og alle frøene er borte. Den er helt ubroblematisk i forhold til tomaten.

Lollo: Nei

Ingvild: selvsagt. Han er med i videoen jeg la ut på facebook-pagen min lørdag.

Snorkfrøken: Hva da? Hvor ofte jeg skifter sokker? Jeg skifter hver dag, hvis du absolutt vil vite det.

Annbjørg sa...

Veldig enig i svaret på 4.siste spørsmål! Du er en bra person! :D

Sunniva B. Kaalaas sa...

Det bilde med krakken er så fint! Du har egentlig fine ben du.

Anonym sa...

Du svarte ikke på spørsmålet om hva ditt forhold til dyr er! Siden du bruker pels, og dermed er med på å holde pels i motebildet.

Anonym sa...

Det er ikke meningen å være negativ til deg. Eller. Nei. Men jeg lurer helt seriøst. Blir du aldri flau over oppførselen din? Umodenheten? At du er så giddalaus og mistilpass? At du hverken jobber eller prøver å studere noe etc. Jeg hadde hvertfall aldri fått lov til å oppføre meg sånn av mora mi.

Barnum sa...

Livet er en gamp ja! Skal du anskaffe deg bok nummer 5, eller er ser du deg ferdig med Knausgård-perioden? Jeg kan i motsatt fall anbefale "Ute av verden", hvis ikke du allerede har lest den. Den er dog mer spennende før man har lest "Min Kamp"-bøkene, men fremdeles underholdende.

Struktur, Linnéa! Du må strukturere dagen, ellers blir det din undergang. Studer, eller ha fast jobb, eller skaff deg hund. Bakom demrer morgenrøden, ikke gi opp livet!

Anonym sa...

Vakre, nydelige du

Ann-Cecilie sa...

Jeg fikk nesen lyst å vise deg et bilde av bena mine, men så tror ikke jeg at du blir glad av å se at andre har det verre, da hadde jo du vært på toppen av verden siden nesten alle andre er dumme.

kenneth sa...

Det bildet hvor du sitter inne i bilen er sinnsykt kult!

Boksengår sa...

Stine ser singel ut. Hva står det på t-skjorta hennes? Står det fucking wankers? Blir du sjalu når noen gir Stine oppmerksomhet? Twitter er bare gjennomført kul, altså.

Linnéa sa...

Dyre-anonym: Man kan ikke svare på alt. Jeg bruker ikke pels, okey?

Anonym 5:15: Du vet vel strengt tatt ikke så veldig mye om verken oppførselen min, eller om jeg jobber eller ei.

Barnum: Satte meg fast i nummer 3. Struktur, jeg vet. Jeg vet ...Men hund skal jeg ikke ha.

Boksengår: Nei, Stine fortjener oppmerksomhet!Jeg vet ikke hva som står på t-skjorta hennes.

tonje sa...

Liker:)

Malina sa...

Jeg hadde ikke noe i mot krabber før noen påpekte at de lignet edderkopper. Nå er jeg kjemperedd.

Anonym sa...

Takk for fint (og raskt!) svar om Pstereo! Snakket forresten med deg etter Washed Out-konserten :)

Boksensover sa...

Takk for svar. Sov lenge!

Ingrid sa...

jeg kjøper yoghurtnøttene kun for det yoghurtlignende (kan umulig være ordentlig, sunn yoghurt) utenpå, og hiver nøttene.
og jeg har faktisk aldri tenkt på hvor forbasket irriterende det er å skjære opp tomat.. men det er virkelig fælt. løk må sies er verre, synes jeg da.

Stine sa...

Så raskt og finkt!
Kan du ikke lage et innlegg med masse fotoshootbilder en gang? Har sett så mange fine, og vet jo at du liker bildeinnlegg om deg selv (:

Håper du finner på noe annet skrivete hvis/når du slutter å blogge, du er veldig flink til det, og det ville være synd å ikke få følge med på deg lengre. Jeg liker'ei!

Jørgen sa...

Hvis Downs-kommentaren min var over streken så må jeg bare unnskylde. Jeg husker ikke detaljene, men det må ha vært et uheldig bilde, for du pleier som regel å se helt fantastisk ut, både på foto og i person.

Anonym sa...

Twitter e nusselig!

Cathrine sa...

Anonym 5:15;

"...Umodenheten?...Jeg hadde hvertfall aldri fått lov til å oppføre meg sånn av mora mi."

Vel, gratulerer for at i alle fall DU har tatt grep om ditt liv.

(ihvertfall eller i hvert fall, ikke hvertfall)

Linnéa = ROCK

Anonym sa...

Du ligner sykt på Isabel Lucas! -> http://oraclefox.blogspot.com/2011/09/isabel-at-markets.html

Hilde sa...

Linnea, har to sanger til deg som jeg vedder rottene mine på at du vil elske.
Jamie Woon - Night air
The naked and famous - the Sun

Mulig du kjenner til dem, og når jeg tenker meg om er de kansje ikke akkurat den type musikk du trenger. For meg virker de nemlig som en godkjenning til å tilbringe hele dagen under dyna med gardinene trukket for. Men fy søren så digge de er.

Krisa sa...

haha.... "NEI DU HAR SHEMPEFINE BEIN ASSA" :)

Du er fantastisk, og det vet du jo :)

Anonym sa...

http://www.artige.no/bilde/11735 fugl

joppe sa...

"Men jeg synes alle myndige skal stemme, gjerne på noe annet enn FrP."

Og jeg som kunne ha sverget på at du var FrPer. Skjønt, når jeg tenker nærmere etter er det noe raddis over deg; lomper, vin og sparkesykkel.

Yeah?

Anonym sa...

Åh, som jeg skulle ønske jeg kunne gjøre ting godt for deg, gi deg følelsen av at livet var GODT. Mener å huske at jeg har lest at du ikke selv tror, men jeg skal nå likevel be for at du må få det bra. Jeg har så lyst til å at du skal ha det bra♥ Alt godt til deg, du fine, skjønne Linnéa:)

joppe sa...

Damn, utålmodig som jeg er, og i mangel på umiddelbart svar (noe jeg aldri får), var jeg så uheldig å zoome inn på bildet av Twitter.

Og vet dere hva!!? Linnea blogger på en MacBookFrp!!! Sjekk sjøl da vel.

P.S. Ved å bruke noe som kalles google fant jeg også ut at Linnea betyr: En lav, krypende, vintergrønn halvbusk med tynne, krypende skudd som kan danne store tepper. Hmm... Det var jo ganske presist, men jeg savner nevnelse av typisk føde. Ala "vintergrønn halvbusk high on lomper". Minimum.

diana sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
diana sa...

Tror du er den første personen jeg har ¨møtt¨ (uten om meg selv) som er redd for krabber !! Trodde det var unormalt, men så kom du ! haah. Digger deeeg !

Linnéa sa...

Ingrid: Nei, løk, dér går streken!

Redaksjonen sa...

Det står ikke fucking wankers (!!) på tsjorta mi. Står noe med waves. S

olivia digger linnèa sa...

elsker deg! du er drit kul
jeg likte deg på fangene på fortet
når du bare; vi taper uansett da! ahahhaha <3

Isabelle sa...

:)

Kaja sa...

Når du har spart opp penger til sparkesykkel, må du kjøpe ein slik med store hjul! Dei ruller best og takler evt smådumper i vegen.

Beirut er fint å høre på.

Du er kul!

maria sa...

du er nydelig

frida sundberg sa...

http://www.google.no/imgres?q=liniiie.com+p%C3%A5+fangene+p%C3%A5+forte&um=1&hl=no&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=TqbezE372bQFJM:&imgrefurl=http://www.730.no/blog.aspx%3FnewsId%3D5206%26blogId%3D11&docid=pZLRZwOYVDgiVM&itg=1&w=1452&h=1600&ei=NGJsTufeM8vrsgbAspHDBA&zoom=1&iact=hc&vpx=1111&vpy=61&dur=278&hovh=236&hovw=214&tx=135&ty=130&page=1&tbnh=116&tbnw=121&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:6,s:0

du e sykt fin!

Anonym sa...

kan ikke du linke noen av musikkbloggene du leser ?

rental mobil sa...

Very nice, takk for deling.

Anonym sa...

gi deg!!! du har nydelige bein...
please blogg litt oftere,due en super skriver,og eg digge deg! super skriver,og eg digge deg!

Anonym sa...

Du synes ikke det du skrev om Stine var litt uhøflig?

Charlothe sa...

Det utenpå yoghurtnøtter er hvit sjokolade... :(

Sol-Angelica sa...

Jeg vet ikke hvorfor du har stengt kommentarfeltet på innlegget over,
men jeg ville bare si at du er superheit på de bildene (:

Linnéa sa...

Anonym: Nei

Charlothe: Hah, nei. Det finnes hvit sjokolade-nøtter også, men det smaker ikke det samme.

Sol: Takk <3

Kaja: Damn, har kjøpt med små hjul.

Av musikkblogger er det sjelden det kommer noe bra i de små, men anbefaler deg de store nettstedene som pitchfork, nme og stereogum.

Anonym sa...

Utrolig fine bilder av deg i det nyeste innlegget. Du er så pen at det gjør vondt

alina sa...

Du burde ikke røyke weed heller fordi du er depressiv, vil funke dårlig for deg. bare sier fra.
Bildene på innlegget *pause* var fine, du er en veldig bra modell og jeg kunne dødd får lårene dine!

Anonym sa...

Gud, så utrente bein du har. Måtte bare si det..

Linnéa sa...

De så slik ut da jeg løp fire mil i uken også. Just sayin'

Anne sa...

Elsker det bildet av deg på den krakken. Helt fantastisk! Både fordi du ser bra og, og bildet beskriver deg veldig bra.

Anonym sa...

Du er så nydelig!! Så nydelig at jeg får vondt langt inni margen! gah. NYDELIG.

-Sigrid S

Marita sa...

Du var virkelig stunning på de bildene! Jeg mener det også. Du ser virkelig smashing ut. Skulle lett hatt det utseende.. :) ps! jeg kunne dødd for å ha bein som dine.

Anonym sa...

Jeg hater også å skjære tomater!!

Ps, du fortjener en høyere lønn altså ;)

Anonym sa...

Er dette deg?
http://www.undulatprat.no/viewtopic.php?f=2&t=20798

Oda sa...

Linnéa, du er utrolig nydelig. Dessuten sier du så mye klokt. Vet du ikke liker andre enn deg selv, men jeg kan være besteveninnen din hvis du vil.

Morpheus sa...

Awwww... Jeg som synes du var heit i innlegget over, så kommer første bildet i dette innlegget og ødelegger alt. :(

Marta sa...

Å, du er så forbaska god! I det ene øyeblikket finnes du ikke seriøs, og i det neste fyrer du tilbake gode, seriøse svar på spørsmål jeg bare ville ha hoppet over å besvare. Stå på, Linnéa!

Anonym sa...

http://plugg1.blogg.no/1278080924_sjangala_bankehla__et.html

syyyyk blogg

Sophie sa...

teit av meg å stille et spørsmål på et svar-innlegg, men jeg lurte bare på om du ha hørt på noen av de listene folk sendte til deg?

Anonym sa...

du må skjerpe deg. Det er faktisk det eneste som funker.

Anonym sa...

http://justlittlethings.net/

:)

Anonym sa...

Trondheim e den bæste byen som finnes ska æ si dæ.

Vilde Kristine sa...

Jeg er også redd for krabber! Hoppet opp i armene til kusina mi en gang vi badet, fordi jeg så en krabbe i vannet.

Anonym sa...

Herregud, fotballfrue legger ikke bare ut lettkledde bilder av seg selv titt og ofte, hun driver i tillegg og blogger om trening, trening, kosthold, trening og kosthold - en livsfarlig kombinasjon. Også er hun faktisk så trangsynt at hun ikke klarer å se hvordan det kan påvirke...

Uansett, supre og raske svar, Linnéa - effektiv, ass :D

Anonym sa...

Hmm. Ikke det at lavkarbo er bra, men å anbefale unge depressive til å ta piller i bøtter og spann...

Torcool sa...

Eg er deg. Som mann


torkselhatardegkanskje.blogg.no

Eg forventar ikkje at du les. Eg og hatar alle bloggar utenom min eigen. Seriøst.

Nina sa...

Her er et alternativt bosted om de andre to ikke lar seg gjøre: slottet Neuschwanstein i Tyskland;) Det er enda vakrere i virkeligheten enn på bilder!
Støtter jeg deg i kritikken av fotballfrue. Leser selv bloggen hennes fordi hun har en utrolig sans for mote, interiør og design, men tror hennes konstante "perfeksjonisme", også når det gjelder kropp, trening og kosthold, påvirker lesere negativt og får unge til å tenke for mye over ting de burde ha et avslappet forhold til. Det er irriterer meg at Caroline ikke ser/ikke vil se hva hun oppfordrer til når hun selv fikk spiseforstyrrelser av å studere tynne kjendiser på internett.

Nina sa...

Og en liten ting til... Du trenger ikke nødvendigvis gi opp forfatterkarriæren selv om du ikke har interesse for andres liv... For det første er det "in" å være selvsentrert i sine skriverier, det er både Knausgård og nåtidens blog-boom et bevis på. For det andre dreier de fleste av mine yndlingsbøker seg utelukkende om én forstyrret person uten kontakt med andre: Den Fremmede, Forvandlingen, Mrs Dalloway - you name it.

Anonym sa...

Hvorfor liker du ikke bena dine? kan du legge ut et bilde av de?

vidaandrea sa...

Jeg synes du har veldig pene ben.

Anonym sa...

Du burde virkelig prøve å "smoke" weed. Les litt forskning om det. Tror du hadde blitt glad av det! 99% sikkert. Det er uansett mye bedre enn alkohol. Selv om myndighetene prøver å skremme folk. Du glemmer helt av problemer og føler deg ikke noe dårlig dagen derpå. Man føler man har kontroll, bare at man blir tankefull og finner løsninger på ting. hehe..