18. okt. 2011

Kry

Dere skulle ha sett trynet til Twitter da jeg kom opp med posten i dag tidlig.



Vi hadde nemlig fått ELLE i postkassen, og se hvem som er avbildet - med egen reportasje!



Han leste den minst 20 ganger på rad!



Ettersom dette var Twitters reportasje, valgte de naturligvis også det beste bildet av ham. Som naturligvis også var det dårligste av meg. Men jeg synes det er greit, og jeg er ikke minst veldig glad for den økende interessen for fugler i motebransjen.

Trykk på bildet for å lese intervjuet. (Hurtiglink til stort bilde.)



I morgen, eller noe, skal jeg kanskje blogge.

48 kommentarer:

Helene sa...

Hahaha <3 Du er herlig Linnea, leste repotasjen, fikk den også i posten :))))

Ingvild :) sa...

Moro intervju, og kjempefint bilde av begge to! :)

Vi har en nymfeparakitt hjemme, og når han skriker for mye og for høyt så slenger jeg bare et pledd over buret, og vips, så tror han det er natta og er stille :)

Ege sa...

Gratulerer Twitter, og du også da...

Kong Slafen sa...

Syns dette var tøfft jeg! Twitter må jo få litt spalteplass han også. Norges første kjendis Undulat?

Jørgen sa...

Du er utrolig pen! Nå skal jeg rett ut og kjøpe Elle as

Jørgen sa...

...så skal du få henge på veggen min.

DINA&ANDREA sa...

åjaaaa. twitter!! som i.... twitter.

Anonym sa...

Jeg så deg i kr.sund! men jeg syns det er så synd, fordi du er jo så sykt pen men så går du med hette?! :( Hvorfor det egentlig? Hilsen kr.sunder :-))

Anonym sa...

:D <3 !!

Anonym sa...

Nå skal jeg kjøpe undulat, og håpe på at den blir like kul som din..

Guro Mimosa sa...

Jeg får så lyst på fugl når jeg leser om Twitter!

Marianne H sa...

Hahahah "du skulle sett trynet på han"

Anonym sa...

herlige du!<3

Linnéa sa...

Krsunder: Hmmmmmmmm, hette. Kan jeg ikke huske. Sikkert kaldt.

Flinke Piker sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Stine Charlotte sa...

aww :) Søt reportasje, twitter er en så fin fugl :D

Leni sa...

GOING TO BUY IT TOMORROW!!!!

Anonym sa...

Haha, pass på så twitter ikke får all oppmerksomheten da!
Love you :)

Christina sa...

<3 Twitter <3 Eller bare undulater generelt. :)

kmx sa...

Mitt favoritt Min Kamp-"øyeblikk" er når Karl Ove ler av seg selv mens han griner på flyet til Stavanger.
"hehehe"

Hvilket er ditt?
Og ler du ofte av deg selv?

Marte sa...

Jeg har tenkt å ta over din plass som årets blogger (eller hva det nå var). Just so you know! ;)

Sabrina sa...

Omg, jeg bare ELSKER å lese bloggen din. Du er så... DEG SELV! Du prøver liksom ikke få andre til å like bloggen din noe spesielt, du bare skriver. Love it!
Hadde vært så gøy om du oppdaterte litt mer ;D
-Sabrina, STOR fan

Siri W sa...

du er så fin :)

k sa...

supert, får spasmer av mangel på blogging. skolehverdag veit du.

Anna sa...

Å, herlig! Dere er veldig pene, begge to. Og flott liten reportasje :)

Marias sa...

Er innom bloggen din hver dag og skjekker om du har skrevet ett nytt innlegg. Hver gang du har det, blir jeg glad :)

Peanutt sa...

Kjekk fugl. Jeg leste at undulater kan utvikle atferdsproblemer om de har speil i buret. Har Twitter speil i buret?

olviee sa...

made my day!
du er helt genial. som jeg elsker deg!
men hallo, du har jo verdens kuleste stil!
og Twitter, du ruler

Anonym sa...

Du er rett og slett genial :)

Ingunn sa...

Jeg så deg på trikken i går, da du gikk på på Stortorvet. Fin du var :)

Trine Grung sa...

Du burde jobbe som modell fulltid Linnea...seriøst. Kom å besøk oss i Drammen nå da...både Belinda og Ida er på plass, samt Caroline...KOSER oss!

Anonym sa...

helt ærlig, du hadde vært veldig god i ballett hvis du hadde prøvd, jeg mener det!

Ce sa...

Du skriver så bra :) Du må skrive oftere, får helt vondt inni meg når det går så lang tid mellom hver gang du skriver :(

Miriam sa...

Var han kry som en hane?

Vulgar sa...

Twitter er råeste birden ever. Say no more.

Anonym sa...

skulle ikke du blogge a? :(

Oda sa...

Jeg må bare spørre. Skal du på Bon Iver konsert 3. november?

Anonym sa...

hellusann detta e hann zordan fra vgd som ringe. je lurte på øm du hedde løsst te å anbefalle ei stiftemaskin?

Marte sa...

Du e digg Linnéa! Du inspirera: fikk også lyst på en undulat som kan vente på me når e kommer hjem.. sukk..

Lene sa...

haha jeg har en kogg som heter Kry :)

Anonym sa...

Tidlig på dagen faktisk.. Endelig tatt til fornuft? :)

Anonym sa...

Hvordan fikk du han tam...?

Linnéa sa...

kmx: Jeg vet ikke. Jeg ler oftere av meg selv enn andre, men jeg ler ikke ofte heller.

Marte: Lykke til, da.

Sabrina: Tror ikke du hadde likt at jeg oppdaterte oftere, nei. Men det får du aldri finne ut.

Peanutt: Selvfølgelig har han speil i buret. Atferdsproblemer kan du selv ha.

Ingunn: <3

Trine: Den dagen jeg drar til Drammen kommer aldri.

Miriam: Nei, kry som en undulat.

Zordan: Den svarte

Anonym 1:16: Ja, har fått meg jobb, da.

Anonym 2:32: Jeg vet ikke, han bare ble sånn. Men han snakker ikke, da.

Hanna L. sa...

Søstrene Grene har mange billige ting ja. De har til og med shotglass til rundt fem kroner.

Phoebe sa...

Gratulerer til Twitter for egen reportasje i ELLE, og gratulerer til deg også da :-)

Linde sa...

Du skriver så fantastisk bra, virkelig medrivende! Håper du etterhvert vil oppdatere mer, elsker måten du skriver på! :)

Weaas sa...

Du har en fugl som heter Twitter. Hvor kult er ikke det? Speechless!

oda sa...

Har du slettet siste innlegget du skrev? :O :O