19. nov. 2011

Jeg ser nesten alt

Har dere sett hva som skjer med folk som får bart?



En bart kan ødelegge en hvilken som helst mann, og jeg synes det er så ufattelig trist at man kan ha et så forvrengt syn på sitt eget utseende at man tror man kler bart.

Uansett. Det skulle vise seg at det var kulden som var den utløsende faktoren til all elendigheten, ettersom jeg inntil nå nylig har vært overraskende lys til sinns. Pluss minus et par søndager, naturligvis.

For det var nemlig i går, da jeg kom tilbake til Oslo etter en svipptur til Molde, nei, det var ikke i går, det var på onsdag, men jeg hatt så mye tid til overs at alt har blitt nedprioritert og utsatt.


Uansett. Det var på denne Satans dag onsdag, at det var frosset på veien, og at jeg ikke lenger kunne bruke sparkesykkelen bort til jobb i fare for å skli på asfalten og ødelegge sparkesykkelen. Jobben, som er på NRK, ligger riktignok kun 13 minutter gange unna, men i seks minusgrader ble det rett og slett for kaldt. Derfor ringte jeg og sa opp.

Nå gikk riktig nok kontrakten min i NRK ut i forrige uke, men jeg synes det er så hyggelig å ha noe å stå opp til. Her er jeg for øvrig utenfor NRK en dag tidligere i år, hvor de plutselig hadde lagt brostein, utelukkende for å gjøre livet mitt enda vanskeligere enn det allerede er.



Uansett. Herregud, hva er det jeg sitter her og forteller. Hadde jeg vært noen andre enn meg selv, hadde jeg mest sannsynlig avskydd meg selv enda mer enn det jeg gjør nå som jeg er meg selv. Men mennesker er satt sammen på hver sin idiotiske måte, og jeg forstår og respekterer at alle må få holde på med sitt, akkurat som meg.

Uansett. Jeg har lånt bort alle pengene mine, så nå har jeg ingen penger igjen selv. Dessuten ga jeg forleden helg NOK EN GANG bort iPhonen min, og nå er det faen meg nok, nå kan dere kjøpe deres EGEN iPhone, for jeg har ikke råd til å finansiere forbruket deres lenger.


Foto: Oistein Norum Monsen/DB

Men det jeg egentlig skulle si, var at traileren til nettserien jeg har jobbet med de siste månedene er klar. Jeg synes jeg er mye finere på bilder, men hva kan man gjøre.



Episode 1&2 kommer 29. november, og dersom noen mot formodning ønsker å lese hva det handler om, kan man titte her. Men jeg kan fortelle at det ikke er en skal være morsomt, i likhet med dette innlegget. Ingenting skal være morsomt, det er dere som har misforstått. På barneskolen måtte jeg alltid forlate klasserommet hver gang vi skulle ha «vitsetime», ettersom jeg ikke greide å overvære vitsene og latteren til alle de fortapte medelevene mine.

Translation to all my english readers: Hello

182 kommentarer:

Anonym sa...

JEG ELSKER DEG.

Ida sa...

Det er movember, derfor er det så mange barter ute om kring :)

Anonym sa...

Wow du er vakker!

Ingvild sa...

Gleder meg veldig til den serien kommer ut! Skal definitivt følge med, håper du finner noe du blir litt lykkeligere av :)

Anonym sa...

du at du sier alt vi vet er feil, bare for å tenke litt filosofisk, når vi vet at du sliter, er det feil da ?

Hilde sa...

Du er fin.

pernille sa...

Jeg gleder meg til serien begynner. Gråt nesten av traileren. Du er fin både på bilder og på video.

<3

Malin sa...

Du er så fin, du.

jente-29 sa...

"i fare for å skli på asfalten og ødelegge sparkesykkelen". LOL!! Lot's of Love :D :D

Stein sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Siw Linda sa...

Gleder meg. Du er nydelig!

Anonym sa...

Lykke til med serien, skal følge med!

stine sa...

gleeder meg til 29. november!
JEG ELSKER DEG, LINNÉA!

M. sa...

Kommer serien på bluray?

marte sa...

Gleder meg til første episode! på en eller annen måte, synst jeg du er den kuleste i verden. du innser og snakker om de tingene andre mennesker prøver å skjule. synst alle mennesker later som om alt er bra, at de prøver å framstå så jævla perfekt. for det er det nemlig ikke. ingenting er bra.

Stine sa...

Synes det er bra du gjør dette Linnèa! både for din skyld og for andre som kan kjenne seg igjen i dette, tusen takk :)

Anonym sa...

Å ikke ha det bra, og føle at hver dag enten er en kamp eller totalt bortkastet (eller begge deler) bør ikke være noe man må skjule bak et påklistret smil og fem kilo hvite løgner for å verne om de rundt deg. Takk for at du tør å heve stemmen. Gode tanker og klemmer fra en spiseforstyrret sjel til en annen...

camilla Eriksen sa...

Jeg gleder meg til å se! Forsto fort at det ikke skulle være morsomt, men at det var litt mer alvorlig. God helg til deg! Jeg synes du er fin uansett! På bilde eller på film :D

Anonym sa...

beste julekalender ever..

Marius sa...

Jeg liker deg, Linnéa! Hvis du en dag finner ut at en feit, stygg og usosial gutt er noe for deg, så er jeg her vet du! Ha en fin dag :)

Ege sa...

Bart... uff.

tiril sa...

Du skrev en gang at du klipper og farger håret ditt selv. Hva slags farge bruker du? Du er finfin.

Sunniva sa...

du, hvor kommer serien ? på nettet på tv ?

M sa...

Kjenner meg igjen i deg, Linnèa. Du er sterk og tøff som viser oss denne siden av deg selv. Synes på en måte du har vist den lenge da, bare kamuflert som humor. Hvertfall er det sånn mange oppfatter deg, som morsom. Og mange har kanskje trodd du overdriver med vilje og lager vitser ut av det, i stedenfor å faktisk være deppa.
Jeg er i grunn sånn jeg også. Er kanskje derfor jeg noen ganger har grått av å lese bloggen din, selv om den skal være morsom. Fordi den minner om meg når jeg prøver å skjule smerte med sarkasme. Andre har ledd, og selv om det såklart er en fin avledningsmanøver når alle ler, så er det ikke spessielt ok i lengden.
Jeg heier sånn på deg!! :)

Tina sa...

Åh, jeg gleder meg til dette, håper han klarer å gjøre deg glad. Må også si at du er helt fantastisk nydelig - for et ansikt!

Anonym sa...

lol

Anonym sa...

Herlighet så modig og nydelig du er. Heia Linnéa <3

K sa...

jeg fikk frysninger av traileren. jeg gleder meg til første episode kommer! du er så fin!

Anonym sa...

Av det lille vi fikk se på traileren, ser du ut som du er ganske god til å ri.. Just sayin' :)

Ida sa...

Jeg beundrer deg. På alle måter. Skal følge med på serien! Hvilket klokkeslett er det premiere? :-)

Linnéa sa...

Ida: Jeg snakker ikke om movember, jeg snakker om bart.

M: Definitivt.

Marius :)

Tiril: Nutrisse nr 10. Det er dog mamma som gjør det, når jeg prøver setter ikke fargen seg. Kanskje jeg ikke tar i nok. Jeg vet ei.

Sunniva: På p3.no. Jeg holder dere oppdaterte.

M: Så hyggelig av deg. selv om jeg ikke synes det gjør noe. dø skal man uansett, og da spiller det ingen rolle om man har ledd eller ei. men jeg forstår hva du mener.

Ida: Jeg vet ikke. Jeg legger den nok ut på FB-pagen min så fort den er ute.

v1raptor sa...

Linnea, du lurer ikke meg. Dette er forresten et kjærlighetsbrev, av alle banale ting. Jeg så i natt og dag, som jeg egentlig har et prinsipp mot å se i, at du prøvde å dele at du likte oslo 31 aug men ble motsagt av bygdedyret, som jeg trodde, til jeg flyttet til byen, kun åndet på bygda, anyway, ikke la deg temme av det, eller NRK eller andre ting.
Det er du som har rett.
Jeg håper jeg møter deg en gang, du vil nok dømme meg til støv, men mine forsvarsmekanismer kommer til å rive dine i filler.

Maria sa...

Linnea, det er greit å vera sjuk. Eg synest ikkje det er morosamt. monge gonger har eg faktisk vore opriktig bekymra for deg, når alle kommentarane seier kor morosam og sjølvironisk du er. Så ser eg at du har det vondt gjennom det du skriv. Eg kjennar meg igjen, det er vondt å kunna lesa om min eigen depresjon gjennom nokon andre, for eg skulle ønskje at ingen hadde det slik. Psyka er noko dritt

Anonym sa...

Jeg beundrer deg, Linnéa. Du er så vakker, talentfull og ærlig. Aldri få deg til å tro noe annet. Har sett traileren til serien sikkert 10 ganger. Den gjorde noe med meg. Gleder meg til 29. november. Jeg tror det er en serie alle kan lære noe av.

Jurga sa...

Jeg ønsker deg alt godt <3

camilla sa...

Jeg synes det er så fantastisk bra at folk tør sånt, for jeg tør ikke. Så takk til deg, Linnéa, som "tar en for laget"!

marte sa...

gleder meg til å se. du er god! håper det hjalp, og at du ikke ender opp med å gå tilbake til å ha det vondt. kanskje du kan få det litt bedre. fine, fine deg

Anonym sa...

Du er så nydelig♥ På alle måter. Og hahahaha, engelske oversettelsen!

Anonym sa...

Du er ikke alene, Linnéa. Jeg kjenner meg igjen i alt du sier og skriver. Håper du blir bedre :)

sigrid sa...

Du er best!

Anonym sa...

Søte søte deg, dette tror jeg blir en utrolig fin serie! <3

Jannike sa...

Linnéa, du er så vakker.

Anonym sa...

All respekt til deg, Linnéa!

Anonym sa...

Gleder meg til å se serien <3

Caroline sa...

Kommer stadig tilbake her og ser traileren. Du er så fin. Denne serien blir fin. Og jeg håper du ser at du virkelig "tar en for laget". At du kan finne glede i å vite at du hjelper andre mennesker også, ved å hjelpe deg selv. Selv om du kanskje ikke er overbegeistret for måten du måtte gjøre det på, så tror jeg du kommer til å kjenne det etter hvert:) At du har hjulpet flere enn bare deg selv. Du er fin.

Anonym sa...

Jeg elsker bloggen din, det er den beste bloggen. Du skriver veldig bra. Jeg liker heller ikke bart eller steiner som gjør at man ikke kan kjøre sparkesykkel. Jeg har også sparkesykkel. Jeg skal se på alle episodene. Du er kul. Det er Twitter også.

Betsen sa...

Du er interessant. Virkelig. Du er helt annerledes og hvertfall jeg liker det. Håper du finner ut av ting. Livet er ikke nødvendigvis lett, men hvis du knekker koden på hva som gjør livet ditt verdt å leve så kanskje dette går bra?

Anonym sa...

Linnea e i slag igjen! :D

Anonym sa...

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_trondelag/1.7881187
Taler Twitter også?

Mjau sa...

http://p3.no/wp-content/thumbs/?src=http://p3.no/wp-content/blogs.dir/23/files/2011/03/00.41.22-Trygdekontoret.jpg&w=640&h=360&zc=1%22
DRITFINT BILDE AV DEG LINNEA, DU E BEST

Anonym sa...

du er klar over at det er movember, right? faen meg den mest idiotiske måneden å kommentere bart som en nagativ ting, ditt nek.

Anonym sa...

du var en gang morsom. synd du mast det.

Anonym sa...

ps: "Translation to all my english readers: Hello" var morsomt!

vibeke sa...

Movember.

Linnéa sa...

Caroline: takk

Twitter taler nok ikke som den undulaten, men det gjør ikke noe.

Mjau: Tusen takk

movemberanonym: Naturligvis, ditt nek.

anonym: Jeg forstår ikke hva du skriver, men om du en gang fant det morsomt, er det hyggelig. Men jeg vil ikke være den morsomme som det forventes at skal være morsom til enhver tid, for i virkeligheten er jeg like lite morsom som alle andre.

Vibeke: å ja?

Erik sa...

Jeg merker at jeg både gleder og gruer meg litt til å se La Linnea leve. Gleder meg fordi jeg tror det kan bli en veldig bra serie, gleder meg til å flire av sarkasmen og de skjeive kommentarene dine - og gruer meg til den knyttneven i magen som jeg vet jeg kommer til å sitte igjen med når episoden er ferdig. Og som jeg ofte har når jeg har lest ett av innleggene dine. Jeg synes p3 burde klint til og sendt deg rett på eter'n. Det tror jeg denne serien hadde fortjent. For det er et dypt alvor bak all sarkasmen. Som god sarkasme alltid har. Lykke til.

Stine sa...

Dette gjelder jeg meg veldig til å se. Kjenner jeg er oppriktig spent, på å "bli kjent med deg" på et annet , en annen arena, enn det jeg kan fra bloggen din, og se om mitt inntrykk av deg fremdeles står.
Samtidig er jeg virkelig imponert over deg Linnéa, det står stor respekt av å være så personlig som du er, og kle psyken din "naken" på denne måten - honør til deg! Ikke bare er det sterkt gjort, men for en hjelp det kan være for andre, som også sliter, og som kan få kjenne igjen seg selv i deg, og bli litt mindre alene.
Liker også det du sier om at "ingenting skal være morsomt", altså, nå har du et talent for å være morsom, så litt morsomt kan det fort bli, men jeg ser for meg at serien kanskje tar seriøsiteten i det som plager deg til et annet nivå enn bloggen din gjør, der du gjerne framstår som "bare" morsom, bitter og sarkastisk.

Jeg studerer psykologi, og må innrømme at jeg er litt faglig fasinert av deg, derfor gleder jeg meg kanskje litt ekstra, men du slår også ut en veldig omsorgsfølelse i meg, og jeg skulle så ønske jeg kunne hoppe inn i livet ditt og lyse opp dagene dine - selvom jeg ikke aner hvorfor min tilstedeværelse skulle være i stand til å lyse opp noen ting. Har trua på denne serien, har trua på deg, og er virkelig takknemmelig for at du gir sånn av deg selv.

Lykke til Linnéa!

Ps: du gleder deg vel litt over de små verdiene, når du kjører sparkesykkel, kjøper glitter og spiser vann-is? (:

Anonym sa...

Kan ikke alle dere som skriver at der "vet" hvordan hun har det bare slappe litt av! Dere vet ikke hvordan hun har det, ingen vet! Jeg blir så irritert av alle dere som skal leke så jævlig bedreviter og psykolog! Jeg liker bloggen din linnea, jeg elsker den faktisk! Du skriver ikke bare sånn piss som mange andre bloggere skriver. Stå på! <3

Speltlompe sa...

Mannfolk med bart er digg da :) Og hår på "brøstet" :P

Gleder meg til å se de episodene, og kanskje et lite smil kanskje? ;)
Du er i allefall veldig pen, det skal du ha! Og morsom ;)

Håper du får en fortreffelig kveld :D

Fast leser sa...

Hei Linnéa, er anonym sånn at andre slipper å finne meg på google-søk senere i livet, håper du ikke blir sur. Er ikke så tøff som deg, skjønner du. TAKK for at du gjør den kjipe hverdagen lysere og litt mer morsom, selv om du ikke har ment at noenting skal være morsomt.. Ever. (liksom ja, haha) Du mestrer ord og du ser ofte det paradoksale i ting, dét er kult.. Vil bare si at jeg aldri forventer at du er morsom, men situasjonskomedien i livet ditt tror jeg etterhvert bare kommer helt av seg selv, virker hvertfall slik etter å ha lest bloggen siden du startet. Jeg er ikke flink til å kommentere, skyt meg. Verdien av ros tror jeg er undervurdert. Man glemmer ofte det, og fokuserer på det negative. Måler aldri kvaliteten fra innlegg til innlegg, men blir bare GLAD hver gang du har orket å dele noe. Vi faste lesere blir seriøst aldri lei, men følg hjertet ditt, du har delt masse med oss, som leser er jeg fornøyd uansett.. Legg ned bloggen med en gang den går ut over psyken på en mer negativ måte enn positiv. Folk har så mye å si om andre folk, og folk liker å snakke dritt om andre, og det er lettere med noen som viser litt av personligheten sin enn de som er anonyme. Jeg blir selv paranoid hvis jeg er for mye på nett, føler folk kan kommentere og vri og vende på alt jeg har å skrive… Eller, bare se på Britney Spears! Tabloid-media var med å dra henne ned og å ødelegge henne helt, og etter at alle ble enige om at hun faktisk ER dritt og white trash, vil man ha et fantastisk "comeback" og se henne reise seg igjen. Det er helt jævlig. Jeg blir trist og glad av å være Britney-fan.
http://www.youtube.com/watch?v=aQ-wT7_VJOM&list=PL9F2DBA8EEC010EBF&index=16&feature=plpp_video
Go Britney! Ikke sant? Håper du skjønner at du er en slags kjendis i Norge, og at negative kommentarer er piss 99% av tiden.. Folk har alltid innmari mye å si om andre, du så ufattelig sterk som tør å si at du er deprimert fra tid til en annen. Å vise svakheter er ærlighet. Jeg har slitt med mitt eget liv i flere år, men ikke en gang mine beste venner vet det. Greier fortsatt ikke dele det, jeg er redd for vonde ord og å vise svakhet. Noen vil kanskje si du legger deg bak et image og "bare er sur og sint" og at det ikke er genuint, men vi som er faste lesere, som du jo skriver for, vet at du er deg og at du er ærlig om vanskelige følelser. Det her er det jeg vil lese om. Ikke lavkarbo, trender og blablabla. Lykke til med den nye serien, og lykke til videre med å dele budskapet om at alt ikke er perfekt i livet. Du hjelper hvertfall meg veldig :) Og til sist... Hver dag lurer jeg på om jeg skal sulte meg selv, men da tenker jeg på at du har skrevet at du ikke en gang unner din verste fiende spiseforstyrrelser. Takk!

Marte sa...

Å herregud... SELLOUT MUCH?

Anonym sa...

Hello to you too

Nina sa...

Jeg håper du aldri slutter å blogge. Å lese bloggen din i dag var høyedepunkte mitt i dag! Digger deg og måten du skriver på!

Linnéa sa...

Erik: Tusen takk, bro'.

Fast leser: Tusen kjempemye takk. Når jeg ser filmer av Britney gråter jeg nesten. Skulle ønske jeg var Britney.

Marte: Hadde jeg solgt den samme historien for tiende gang til seoghør, skulle du hatt lov til å kalle prosjektet sellout. Men ettersom det ikke er tilfellet, bør du forklare utsagnet ditt mer enn som så. Jeg ser deg.

stinemoor sa...

Gleder meg til serien begynner. Vil tro det blir en rørende, bra, morsom og trist serie. Utrolig sterkt og bra at er med på noe slikt!

Du er ei nydelig og tøff jente! Helt siden første gang jeg kom over bloggen din, for et-to år siden, så falt jeg pladask for deg og skrivemåten din!

Stå på videre og lykke til med ny serie !;)

ana sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Du imponerer meg.

Stine Charlotte sa...

Kunne ikke vært mer enig med deg om det med bart o.o Tilfeldighetene hadde det slik at i går så jeg en jeg vet hvem er som hadde grodd en slik bart.. seinere på dagen så jeg innlegget ditt.

Uansett, jeg gleder meg til å se nettserien din :) Syns du er tøff jeg!

Camilla sa...

Kunne ikke sagt det bedre selv. bart er ikke fint!

Så igjennom noen blogger på bloglovin i går å dumpet over en ganske bra blog.

http://bruktbutikk.blogspot.com/

Maria sa...

Du er morsom du

K sa...

HAR DU SETT DEN SISTE TWILIGHT FILMEN BTW?! skulle ønske jeg var bella!

39 sa...

Du er supersøt på film! Dette likte jeg, som en dansedommer ville ha sagt. Jeg har vært litt sur på deg fordi jeg trodde du kødda. Nok en liksom-deppa blogger. Spar meg. Men kongen hadde rett: Dette går vi for!

PartyJ sa...

La Linnea Leve <3

mlan sa...

Utrolig fin bart, tror jammen jeg skal ha en sånn selv!

mlan sa...

http://www.deppa.com/

Anonym sa...

Spennende. Det her er jo noe helt nytt! Det beste må jo være at det ikke er et konsept bare for konseptets skyld (at man lager det for å få penger eller oppmerksomhet elns). Endelig noen som kan være seg selv bare fordi man er seg selv ikke fordi man vil på "tv" :)

Ingvild sa...

Det nye innlegget ditt er så ekte og så sårt, Ana er en idiot. Synes du er fantastisk flink, Linnéa!! <3

Unni sa...

Fantastisk innlegg over Linnéa . Du er virkelig et forbilde for mange! Dette viser jo at du har tankene på riktig sted, i motsetning til tidligere da du var rundt 14. Vanskelig å fortstå hva Ana egentlig vil oppnå med kommentaren sin, men hun får i alle fall ikke noe støtte fra en eneste person. Klem <3

Effy sa...

Du er så sykt rå!!! Utrolig sterkt at du klarer jobbe mot anorexiaen!!! Det er mye vanskeligere å spise og godta vekta på kroppen en å droppe mat og bare bli tynnere og tynnere!!

Katrine sa...

Så pen du var i Nrk-videoen! Fint å se folk som har mørke øyebryn og lyst hår, det har jeg nemlig selv :-) Stå på, Linnea!

Anonym sa...

<3 linnéa

Camilla K sa...

Linnéa! Du er den tøffeste jeg vet om. Ikke fordi du er morsom og pen. Men fordi du er rent gjennomført så jævla åpen og ekte!

Jeg skjønner ikke hvordan du har det, og jeg skal ikke prøve å identifisere meg med det heller. Men eg har troen på deg!

"You yourself, as much as anybody in the entire universe, deserve your love and affection."!

Zalut!

39 sa...

Kjære Linnea! Leste dagens innlegg. Fant ikke noe sted å kommentere, men her kommer en kommentar likevel. Respekt Linnea! Respekt for hvordan du beskriver det å ha en spiseforstyrrelse. Respekt for ærligheten din. Respekt for at du ikke gjemmer det borte. For det er faen meg ikke lett. Det vet jeg. Klem :)

Mona sa...

Vet du, Linnéa? Du er virkelig en av de mest fantastiske personene som finnes! Du fortjener ikke å slite slik som du gjør...

Anna sa...

Skrive her som alle aandre når det ikke går ann å skrive over.
FAAAAEEEEN så steike forbanna den forpulte drittkjerringen der er skal du faen meg leite fitte langt inn i svartedauden etter.. Helvette.

Linnea du klarer alt du vil! Du er sterk og jeg har troen på deg. Du er en fantastisk flott person, en som virkelig alle leserene dine ser opp til. Du er et flott forbilde, selvom du ikke tror det selv. Du er bare helt fantastisk og du er verdifull akkurat sånn som du er og ser ut!!

Anonym sa...

hei, linnea
jeg håper du klarer å komme deg ut. og jeg håper at du vet at det vil være bedre når du er frisk.

<3
alt godt

Sanna sa...

Wow. Kjempetøft å gjøre noe slikt og blottlegge seg selv på den måten i håp om å hjelpe andre og skape bevisstgjøring. Du er utrolig. Gleder meg til å se. Jeg har lest bloggen din fra første stund og du slutter aldri å underholde meg, fascinere meg og ikke minst - imponere meg. Dette er bare enda et eksempel på hvor ressurssterk du er. Enten du tror på det eller ei. Du er fantastisk.

Gode tanker fra Trondheim (selv om du ikke liker trøndere, men skrev på bokmål for din skyld)

stine sa...


du er fantastisk, Linnèa

Anonym sa...

<3

Anonym sa...

Du er så nydelig, Linnea. Blir så trist av å se at du ikke har det bra.. Håper det kan bli lysere i livet ditt. <3

Anonym sa...

Jeg så du hadde stengt muligheten for å kommentere på det neste innlegget. Det skjønner jeg godt, men derfor håper jeg det er greit at jeg skriver en kommentar til det innlegget her istedet:)

Det var en ufattelig meningsløs kommentar, så dum at det ikke er noe vits i å nevne den en gang. Jeg vet så godt at det er slike kommentarer som setter seg fast. Slik skal det så absolutt ikke være. Jeg bare håper du ikke glemmer alle som følger deg og heier på deg. For hver ene som ikke gjør det, eller hvertfall påstår at de ikke gjør det, er det 100 som virkelig digger deg! Det kan det være lett å glemme. Jeg håper bare du klarer å likevel ha det i tankene når du føler det tordner som verst hos deg selv… :)

Anonym sa...

Kjære fine Linnèa!

Jeg synes du er sterk. Du er sterkere enn den jenta som sitter og skriver en tekst til og om deg. Hun tør ikke stå frem, ingen vet hvem hun er. Det er bare stikk av sjalusi, hun føler nok ikke at hun kan nå opp mot deg. Jeg tror denne jenta trenger hjelp. Enten om hun også har spiseforstyrrelse eller om hun er helt fucka i hodet, og ønsker å ødelegge deg.

Uansett. Du er fantastisk, og det gjør vondt at du ikke kan ha det godt med din egen kropp.

Selv om jeg får en følelse av at mennesker som meg irriterer deg, så vil jeg gjerne sende deg mange positive tanker, og en klem! Det er ikke lett alltid, men jeg tror du undervurderer deg selv til de grader...... Du er fantastisk.


<3

Anonym sa...

Kjære nydelige deg, jeg skjønner godt at du har stengt kommentarfeltet på nyeste innlegg, men kanskje du burde åpne det for å se alle de gode kommentarene du får på dette utrolig sterke og åpne innlegget. Den råtne kommentaren du fikk kommer nok fra en som er spiseforstyrret selv. For meg virker det som at de med spiseforstyrrelser lever i en verden med et visst felles tankesett om hva som er rett og galt. Du vet nok hvilke syke tanker personen som kommenterte det har, og nettopp derfor må du la det prelle av. Du er sterk nettopp fordi du er åpen om sykdommen og fordi du kjemper for å komme deg ut av den.

Du er helt fantastisk vakker, og sannsynligvis er den kroppen du har nå den kroppen du drømte om å ha før du ble syk og lot et destruktivt selvbilde styre livet ditt. Jeg håper så inderlig at det ordner seg for deg. Håper også at du lar vennene dine og folk rundt deg ta vare på deg. Det er ingen skam å ta i mot omtanke fra venner. <3

K sa...

jeg har lyst å skrive noe som gjør at du føler deg bedre, men jeg er ikke flink med ord. jeg vil bare at du skal vite at jeg tenker på deg, og håper at alt kommer til å ordne seg en eller annen gang. ♥

Anonym sa...

Takk. Vil bare meddele at du minner meg på læreren min. Med en gang hun får en motstand som ikke støtter det hun står for, slår hun alltid enda hardere tilbake. Denne adferden du og hun har inspirerer meg til å kjempe tilbake gjennom harde tider and dont take shit from anybody. Takk for at du hjelper meg, en forvirra usikker tenåring, å takle drittunger som vil trekke meg ned. Du er en stor inspirasjon for meg, Linnea. Takk.

Anonym sa...

Talentfull, nydelig og sterk. Det er det du er!

Anonym sa...

Det gikk ikke han å kommentere på det andre innlegget, så jeg gjør det her. Ikke bry deg om hva drittmennesket kommenterte til deg. Hun er ikke verdt det! Du er veldig, veldig vakker, og det håper jeg du vil se selv en dag.

Ingrid sa...

Ble så imponert over det siste innlegget ditt. Så utrolig bra at du svarer på en sånn negativ tilbakemelding med sterke og ærlige ord. Det var både fantastisk og trist å lese. Ingen fortjener å ha det på den måten! Du gjør andre bevisst på noe de sikkert aldri kommer til å forstå seg helt på (om man ikke har opplevd det selv).

Takk for at du deler den innsikten.

Anonym sa...

Må bare få kommentere på det nyeste innlegget ditt her - jeg er så forferdelig lei meg for at du måtte få en så satans STYGG og ødeleggende kommentar som det der fra et rasshøl uten like. For et forbannet jævla horehode! Jeg står klar med spaden, klar til å backe deg opp når det gjelder å slå ihjel taperen. Eller, jeg ville ha brukt egne never til det, ikke et redskap. Jeg blir helt kraftløs av slike umennesker, jeg skulle gjort så mye for å ta tilbake slik at du ikke fikk den, selvom jeg ikke har sjanse til det. Dette fortjente du FAEN ikke, og jeg vet at det er så å si umulig mtp slik tankesettet ditt er pga sykdommen, men alle gode tanker og det som godt er for at du skal klare å drite så fuckings loddrett i en slik djevelkommentar! Kjempekjempegod klem og alt alt godt til deg, du fantastiske Linnéa. jeg liker deg så godt♥

Natalie sa...

Apropo innlegget over:
Sender deg tusen millioner hjerter fra Trondheim og får lyst til å rope ut hvor vakker du er, og får lyst til å tulle deg inn i et varmt og godt teppe, lage kakao og bare få bort alt det vonde med en ekte knusekos. Heia Linnea!!!!!
<3

Anonym sa...

Angående det nyeste innlegget ditt: Ikke faen om du skal få la deg knekke av sånne kommentarer! Du ER sterk, se på deg jente! Jeg blir så forbanna av at en hjernedød IDIOT skriver sånt til deg, uten å tenke over at det faktisk er et menneske bak denne bloggen! Du fortjener det ikke! Håper du klarer å ta til deg alt det positive, og la det overskygge sånne ting. Jeg vet det er vanskelig, men det må du. Alle har sine opp- og nedturer, og man klarer utmerket godt å rakke ned på seg selv på egenhånd, ingen trenger at andre gjør det for dem. Jeg har veldig lyst til å gi deg en ordentlig god klem, men dette er Internett og dessuten kjenner jeg deg jo ikke. Men seriøst; du er fantastisk som du er, hev deg over idiotene.

Ton sa...

DU e tøff.

Anonym sa...

Du er sterk som ser at det å være sterk er ikke å gi blaffen i sine nærmeste venner og sin familie. Det å være sterk er å ha mot til å gi kroppen den næringen den trenger, mot til å komme seg ut av huset med mat i magen, uansett hvor lite eller mye det er snakk om. Takk pike! Takk, for at du er sterk og gir sykdommen et ansikt, at du er sterk nok til å vise verden at du spiser, takk for at du er deg! Du er supertøff!

Signe sa...

Den (den andre altså) har misforstått helt. Og det er så kleint med folk som misforstår helt og befinner seg i en annen verden enn de andre.
Hun tror det utstråler kontroll og styrke å sulte seg tynn på den måten der,
mens det egentlig utstråler sykdom og en tilstand av å være ute av konroll.
Jeg heier derfor på deg..!! det er dU som har kontroll, du jobber mot tankene, du jobber imot å kunne ha kontroll og ro.
*kjempeklem*

Anonym sa...

Jeg synes du ser fantastisk ut, og du hadde sett fantastisk ut med enda flere kilo på kroppen!

For min del skulle jeg heller ønske du fulgte mottoet "alt går i den smukke", som jeg og venninnene mine lever etter. Spis hva du vil i moderate mengder, og hold deg aktiv :)

Anonym sa...

Hei Linnea.

Siden du har stengt kommentarfeltet på det nyeste innlegget, får jeg kommentere her heller og håpe at du ser det.

Det var vondt å se hva slags mailer du får og hvor lavt noen kan synke i et forsøk på å føle seg bedre selv. Du er en medie-personlighet som må tåle mer hets enn de fleste mennesker. Likevel synes jeg det treffer ekstra hardt når man kritiserer deg for å prøve å bli frisk og ha det bra.

Jeg vil gjerne hevde det motsatte av denne personen som kaller seg "ana"; det er ved å vise disse sidene av deg selv og tørre å forklare hva du sliter med at du er sterk! Du er garantert et enormt forbilde og hjelp for alle de som ikke tør å gjøre dette, men kjenner seg igjen i det du formidler. Så stå på, og ikke la andres lave selvfølelse gå ut over din!

Anonym sa...

du er så jævlig fin og du er verdt så sjukt mye. sterke, sterke jente. for du er sterk, sånn som du jobber mot all den dritten du må gjennom. ikke la en ynkelig anonym drittslenger få vekke følelser i deg, du er verdt så mye mer enn det.

Anonym sa...

utrolig rørende trailer, gleder meg! stå på, føler med deg <3 Du skal vite at du ikke er alene. Ønsker deg alt godt.

Anonym sa...

vil bare kommentere til det nyeste innlegget ditt, at du er en av de sterkeste jeg vet om. Du er et forbilde for veldig mange jenter som sliter, og jeg vil bare takke deg for at du er det jeg ser som et godt fobilde.

iszting sa...

ich liebe linnéa.

Anonym sa...

Linnéa (håper det var riktig e), du er så vakker.
Og jeg håper virkelig at du ikke tar inn over deg det fæle folk skriver til deg. Den negative siden med å ha blogg... Fokuser på de positive kommentarene, for du er ei kjempevakker og pen jente! Selv om du er altfor tynn, ja, så er du vakker :-) Om du hadde lagt på deg 5, 10, 15, eller 20 kg til er jeg sikker, eller jeg er ikke sikker, jeg vet at du fremdeles hadde vært like vakker :-) Har vært fast leser av bloggen din i godt over et år. Jeg elsker humoren din, selv om det ikke er så vanskelig å lese at bak humoren så har du det ikke så bra med deg selv.. håper programmet vil hjelpe deg med spiseforstyrrelsene og at du klarer å se mer positivt på ting eller livet generelt. :-)

-Hilsen Sigrid S

Anonym sa...

selv om jeg ikke kjenner deg vil jeg si at du er flott, du er fin å se på, og flink til å skrive!

Anonym sa...

Siden du har stengt kommentarfeltet på den øverste innlegget, kommenterer jeg her istedenfor. Du er sterk fordi du tør å dele historien din. Du er sterk fordi du tør å skrive om de mørke dagene. Du er sterk fordi du holder ut. Du er sterk fordi du klarer å sette ord på de destruktive mønstrene dine.

Jeg håper du aldri gir opp og ikke lar sånne unødvendige kommentarer ødelegge for mye av tilværelsen din. Livet ditt er verdt så utrolig mye mer enn det.

Lise sa...

Beundrer deg, du er sterk! Har virkelig troen på deg, la fornuften og friskheten seiere. Til helvete med anoreksi, du fortjener livet <3

Anonym sa...

Liinnnneeea!
Hei :) Jeg er i England og får ikke sett filmen? Hverken her eller i artikkelen.. ArGH!
Vet du hvordan jeg kan fikse dette, søte du?

Anonym sa...

Har du anoreksi igjen?
Ble ikke skremt nok første gang?

Anonym sa...

Bli frisk Linnea. Det er så vondt å se deg så ulykkelig.
Den fæle kommentaren du fikk av "ana", er det verste jeg har hørt. Ikke ta det til deg, selv om det er helvetes vanskelig. Du har mange som støtter deg, til og med vi som ikke kjenner deg.
Ønsker deg alt godt. Håper du blir lykkelig en dag.

Anonym sa...

Skal være litt forsiktig med å tro ting, men for meg virker det som den kommentaren fra "ana" er skrevet av deg. Altså, den helvetes spiseforstyrrelsen som ødelegger deg. Jeg kunne lett kommentert meg selv med samme ord, fordi jeg føler meg akkurat der jeg var som overkvektig før jeg fikk anoreksi. Jeg har lagt på meg litt mer enn jeg ville da jeg jobbet for å bli frisk, og ikke bare er jeg fortsatt anorektisk i hodet, men det er som alle de seks jævla årene med sulting og tvang har vært bortkastet. Ligger inne og depper over kroppen min som aldri har vært bra nok og mistet håpet på å sloss mer mot tankene fordi spiseforstyrrelsen fortsatt tviholder seg. Hva er vitsen når man føler man aldri blir bedre..

Det er sterkt av deg å dele tankene dine Linnéa, og veldig bra skrevet!

Anonym sa...

Du er sterk, du er klok og du er vakker!! Ikke la deg knekke av slike idiotkommentarer som du skriver om over. Jeg kjenner det koker i hele kroppen. jeg blir så sint så sint!! Linnea, be strong!! <3

Lille My sa...

Jeg har aldri kommentert et eneste blogginnlegg før, men nå syns jeg nesten at jeg må. Jeg kjenner at jeg blir så sint at jeg får lyst til å skrike og slå når jeg leser hva "ana" skriver! Jeg er en relativt sindig trebarnsmor på 30 år, men sånne fullstendig ubrukelige kommentarer som det får meg til å tenne tvert. Jeg har også anoreksi, og har hatt det siden jeg var 13 år, og jeg vet så ALTFOR godt hva sånne kommentarer gjør med en som har spiseforstyrrelser.

Anoreksi er ikke en sykdom man blir kvitt; den er der hele tiden og legger føringer på alt man gjør, spiser og tenker, og det er ufattelig slitsomt. Og selv om man er "frisk" og ser "frisk" ut, så jobber hjernen på høygir hele tiden. Og akkurat når man tror man har sånn tålig kontroll, så kommer akkurat en sånn idiotkommentar og man er plutselig 13 år igjen... Hva jeg ikke skulle gitt for å ikke tenke på mat som det første jeg gjør når jeg våkner, og det siste jeg gjør før jeg sovner. Jeg unner det ikke min verste fiende.

Du er sterk Linnea. Fryktelig sterk, som tør å skrive om hvordan du har det! Jeg har aldri klart det, og jeg berømmer og beundrer deg for at du gjør det.

Anonym sa...

Jeg blir så uendelig trist og sinna på de som ikke har annet å gjøre enn å tråkke på folk! faen ass. Jeg tar det her fordi det ikke er mulig å kommentere ovenfor.
Stå på Linnea! Du er vakrere og sterkere enn du tror!

Anonym sa...

Stå på Linnéa! Du er god.

Andrea sa...

Blir så utrolig irritert på de som gidder å rakke ned på andre, det viser ikke annent enn at de har uendelig dårlig selvtilitt! Du er så utrolig pen, og du virker så flott! Skjønner virkelig ikke hva folk tenker med...

Du fortjener ikke å slite sånn som du gir utrykk for at du gjør i det nyeste inlegget ditt..

Jeg dynes det er kjempe beundrene at du er så sterk at du tør å dele hvordan du har det, og stå opp i mot sånne idiotiske kommentarer! Det hadde jeg aldri turt selv.

Håper ting ordner seg for deg, og at du blir tryggere på deg selv. Det har du all grunn til å være, og det fortjener du virkelig.

<3

Ada sa...

Du er vakker uansett hva, Linnéa! Du er best!

Mathilde sa...

Du er fantastisk!! og sterk. og vakker.

Redd sa...

Jeg trenger din hjelp! Jeg er 14 år og har en vennine som er innlagt for anoreksi! Jeg er redd på hennes veier og lurer veldig på hva jeg kan gjøre? Håper du kan svare! Det er skikkelig alvorlig! Hun var dager unnav å dø, når hun ble innlagt!

Anonym sa...

Linnéa :)

Pleier ikke å kommentere på bloggen din, men nå kjenner jeg at jeg må og vil. Leste innlegget over og kjenner jeg blir temmelig irritert.
Jeg suns du absolutt ikke bør bry deg om slike negative kommentarer. Folk som skriver slikt er virkelig ikke annet enn sykelig sjalu!

Jeg håper du forstår en dag at du er ei absolutt nydelig og dyktig jente på alle måter.

Stå på Linnéa!
:)

Signe sa...

Du lyser opp mine håpløse dager, takk for det ! <3

Anonym sa...

Don't give up. You're not beaten yet.

Mjau sa...

Du er uendelig sterk, Linnea, alltid husk det.
Ly

Anonym sa...

Hei! :) Noe for deg??
http://www.williams-sonoma.com/products/zoku-quick-pop-maker/
love.

Anonym sa...

http://www.zokuhome.co.uk/category/blog
wow..

Anonym sa...

Du Linnea.. Ville bare si: <3

lene sa...

Spyr av mennesker.

LINNEA.. DU ER PERFEKT!

Anonym sa...

Jeg ser at du har stengt kommentarfeltet på innlegget over, så jeg kommenterer her istedet. Fy fader, så sterk du er! Du er flott, Linnea. Elsker den sarkastiske holdningen din og måten du vanligvis skriver på, men det var veldig deilig å se at du faktisk kan være helt åpen om ting også. Du har ryggrad!Ikke la andre presse deg ned.

Anonym sa...

Jeg liker bart :)

Anonym sa...

Jeg gidder ikke sitte her og spy opp en masse unødvendigheter, og late som om jeg kjenner deg osv.

Alt jeg vil si er:

du har mye å leve for Linnea!
Du trenger et par kilo ekstra på kroppen! Det blir ikke lett, og huet kommer til å motarbeide deg på veien. Men du kommer ikke noen vei før du først har bestemt å ta det første skrittet!!!
Lev vel Linnea!

Hilsen en som vil deg vel til tross for at hun egentlig burde drite i hvordan andre har det!

Linn sa...

<3

Anonym sa...

Takk for en fantastisk blogg. Takk. Virkelig takk.

Kaja sa...

Du er mye sterkere enn du tror. Det å utlevere seg så mye krever en styrke de færreste innehar. Men for en effekt det har! Jeg så traileren, og måtte se den ti ganger til. Det er et lite kunststykke å filmatisere noe så menneskelig og rått, men ekte. Jeg tror hele Norge ønsker å gi deg en klem, og jeg stiller meg først i køen. Ikke bare er du hysterisk morsom, du tør å vise de mørke stundene også. Jeg heier på deg!

PS; Hun Ana-damen som sendte deg melding er jo åpenbart syk, men kommentarer kan svi likevel. Husk at du er sterkere enn henne uansett. Du har mer kontroll på livet enn henne.

Paula / Polleke sa...

Som mange andre ville jeg gjerne legge igjen kommentar på innlegget over, men skjønner godt at du har stengt det. Jeg har fulgt med deg på bloggen en god stund nå, og jeg elsker den. Jeg liker måten du skriver på, og hva du skriver om. Du blander ramme alvoret med helsen din, sammen med en herlig humor. Det er fint å se det alvorlige innlegget over, samtidig som det gjør så vondt å lese, og så vondt å se hva slags kommentarer du må tåle. Selv har jeg hatt det tøft i mange mange år selv, og nådde et nytt høydepunkt for et par uker siden. Jeg kjenner meg mye igjen i ting rundt depresjonene dine og mere til, og jeg liker så godt hvordan du kan få inn humor rundt det hele og skriver om helt random ting. Du er så tøff, og du er en inspirasjon, og jeg ønsker ikke annet enn at du blir bedre etterhvert. Du fortjener å smile og bli frisk.

Jeg heier på deg!

Linda sa...

Ikke voldsomt overraskende at folk som slenger drit ikke engang kan skrive riktig. Teorien om at de har noen mangler blir jo ikke akkurat svekket. Lykke til videre, Linnéa! :)

Eva sa...

Du er så vakker Linnea, vakker. Bare se hvor mange vil være som deg!

Anonym sa...

Dette er så altfor kjent. Jeg ser lignende kommentarer,signert "Ana" eller "Mia" hvert femte minutt når jeg logger inn på det ødeleggende, men merkelig nok oppmuntrende internettforumet jeg er en del av. Nevnte Kate Moss sitat er et velkjent motto. Tankegangen er så forvridd og disse kommentarene skal paradoksalt nok være til hjelp, men de bryter deg ned sakte men sikkert. Når man ser en slik kommentarer i en annen sammenheng ser man hvor forskrudd disse tankene faktisk er. Jeg er glad for at du også ser det, det viser at du imotsetning til Ana har kommet langt. Du er sterk Linnéa og du skal vite at du inspirerer.

Jannicke sa...

"Ane" er et høl som det ikke er verdt å kaste bort energien sin på! Hun er nok den stygge andungen i klassen som blir mobbet og får ut sin lille frustrasjon over nettdrittslening. Hva vet hun..? lol og niks. Stå på videre. Gleder meg til å se serien om deg.

Tilda sa...

Jeg trodde det var for moro skyld! Jeg trodde du var en utrolig morsom jente med litt for mye fritid som lagde historier om hvor hardt livet er.
Men så ser jeg en video, med verdens fineste fix you - og verdens fineste Linnea. Så ser jeg øynene, og jeg ser historien.
Du er et så utrolig stort forbilde for så mange, og du må aldri slutte å være deg. Du har blåst meg av banen med en fantastisk ærlighet og en sårbarhet som stakk meg rett inn i hjerterota gjennom skjermen.
Jeg beklager at jeg trodde dette var bare gøy og tøys til å begynne med! Ser deg nå. Ser deg virkelig!
Stå på, tusen takk for at du er du!

Anonym sa...

Jeg setter pris på deg Linnea.

Anonym sa...

Bare det at du ser hvor feil den evig "nothing tastes..."regla viser at du er på rett vei.

det blir bedre, virkelig, det tar bare tid!

stå på! du er utrolig sterk

Anonym sa...

<3

Anonym sa...

Vakkert, Linnea! Det du gjør er fantastisk

Anonym sa...

Hei Linnea.
Aldri før har jeg lagt igjen kommentar på noen ting som helst som går an å kommentere på, men i dag vil jeg det på grunn av kommentaren du viser til i innlegget over. Til personen som skrev det: FUCK deg og dine trangsynte meninger.
Ønsker deg alt godt Linnea, og håper du kan finne styrke i oss som støtter deg.

t sa...

huff, men det er sant linnea, du kan aldri bli frisk før du begynner å spise ordentlig. det går ikke. det er spiseforstyrrelsen som sier at du må være så tynn, og så lenge du tror på det og følger det blir du ikke frisk.
og du blir ikke glad før du blir frisk.

du tror kanskje at du ikke vil bli glad, men se på deg selv, du prøver jo, du har ikke gitt opp. la deg selv bli glad, linnea.

du har tusen lesere som elsker deg for det du gjør og skriver. ingen av oss bryr oss om hvorvidt du er ekstra tynn eller helt normal eller kanskje litt lubben, vi vil bare at du skal bli frisk.

Anonym sa...

Norges mest sexy kvinne! så absolutt fortjent. Vet ikke hva som går av personen i innlegget over, men noe er hvertfall riv ruskende galt i vedkommendes hode.

HURRA FOR DEG :)

Anonym sa...

nå har jeg sett traileren din 8 ganger og nå gråter jeg.

Hanna sa...

http://www.kjendis.no/2011/11/26/kjendis/linnea_myhre/mest_sexy/blogger/19179012/

Anonym sa...

Du er fantastisk, og bloggen din er awesome! Ikke la noen andre fortelle deg noe annet! Du er jo faen meg kåret til Norges mest sexy kvinne! :D Håper du en gang kan bli helt frisk!

Anonym sa...

Du er vakker Linnéa. Du har så mye sjel, så mye kraft. Tror på deg.

Anonym sa...

Du er vakker både på innsiden og utsiden! Norges mest sexy kvinne! Grattis, jeg kunne ikke vært mer enig! :D

Anette sa...

Ana er teit. Du er tøff. Sånn er det med den saken.

Anonym sa...

http://www.nyemeninger.no/alle_meninger/cat1003/subcat1018/thread212672/#post_212672

Vil at du skal lese dette. Håper du snart velger å ta vare på deg selv, det fortjener du. Jeg kan bli trigget av bloggen din, samtidig som jeg vet at du skriver mye fornuftig og bra om spiseforstyrrelser. Men du vet sikkert selv hvordan det fungerer.

Lykke til, Linnéa.

Eric sa...

Til Tenn et lys-innlegget:
Du er verdens fineste, jente, Linnéa

Nina sa...

Liker deg jeg. Er fint å kjenne seg igjen i noen.

Anonym sa...

Du er nydelig :)

tnstam sa...

Jeg la inn en litt "kritisk" kommentar. Den ble straks fjernet

Mor sa...

Det er meg, mammaen hennes, som fjerner slikt tøv som det du skrev.

tnstam sa...

Med all respekt

Til mor:
Det du mener er tøv, mener jeg er det stikke motsatte. Jeg går rett til kilden på problemet - NPD.

Men, jeg skjønner det er gode penger å tjene her.

Mor sa...

Tror "noen" må google ordet respekt.

Over og ut.

Ingvild H. sa...

Du er et forbilde til tusen, Linnea. Jeg kjenner meg så altfor godt igjen i hva du opplever, og styrken din inspirerer.
Ser fram til å se episodene fra serien, og håper du får det bedre med tiden.
Du har ingen grunn til å skjemme deg over den du er.
Jeg vet hvor vanskelig det er å ta imot komplimenter, stol på meg. Har akkurat det samme problemet i dette øyeblikk. Stå på videre! Du er nydelig!

Sondre sa...

Skulle ønske jeg kunne gi deg en klem!

Anonym sa...

Hvor kan man se serien din?

Hundrings sa...

Hvorfor det?

Anonym sa...

Du er ærlig og det er fint. Hørt noen si at det rekker lengst. Gleder meg til å få med meg serien.

Anonym sa...

Så nettopp episode 1 og 2. Linnéa, jeg har ikke ord. Det var vondt å se, både fordi du har det sånn, og fordi jeg ser meg selv når jeg ser dette. Det stikker i hele kroppen. Motsetningen av oss, er at du tør å stå frem. Jeg håper du får alt godt i livet, om ikke nå, iallefall senere. All ære til deg.

Anonym sa...

Gratulerer med kåringen som norges mest sexy kvinne!

Anonym sa...

Til Linnéas mor: du virker som et fantastisk menneske♥ Det er datteren din også, men det vet du jo alt om selv;) Vær så snill å gi henne verdens beste klem med masse godbedringomtanke i fra meg og dem av oss som bryr seg så inderlig om henne (hovedparten av dem som leser bloggen hennes, skulle jeg tro og håpe), og god førjul til dere!!

ALT godt♥

Anonym sa...

Du er så flink! I fare for å repetere hva andre har sagt før meg; du imponerer, fascinerer og inspirerer meg. Du er ekte og ærlig, jeg misunner deg det. Du tør å bruke ditt eget ansikt for å sette fokus på noe som forsatt er tabu. Lykke til videre, jeg heier på deg.

Anonym sa...

Kjære søte deg:
neste gang du ikke får til å spise, du har lyst til å springe hjem fra butikken og gjemme deg bak døra på soverommet ditt og synke ned i det store svarte hullet siden du ikke klarer å gjennomføre det du egentlig vil men bare ikke får til fordi du bare ikke har det bra og alt er bare vondt:

vær så snill og ta kontakt med noen! Du må gjerne svinge en tur nedom Iladalen så kan vi spise noe som ikke er skummelt eller ekkelt. Som å utvide horisonten opp til vanlig kesam. Jeg skal lure nedi noen klementinbåter og litt kanel, så smaker det ekstra godt og.

Hurra for at du er åpen om deg selv og banker en hel haug med andre jenter ned i støvlene med det, du tør å innrømme at du ikke tør å spise selv om du vet at du ikke trenger å bli tynnere, du vet at du må og du vet at alt bare er tull. Du er drittøff, og det skarru faen meg ha!

God helg!

Anonym sa...

Du synes alt er ufattelig trist du! :(

Anonym sa...

elsker menn med bart jeg ! :)

fin blogg !

OdinST sa...

Jeg, for meg selv (og andre), elsker bart. Elsker også - som mang en annen - bloggen din!

Anonym sa...

Kult at du ville være med på opplegget til Andreas! :) Og håper virkelig at det blir morsomt for deg etterhvert! Du er tøff som gjør dette, Linnea! Stå på! :)

Svein R sa...

Oh.. Bart.. Kansje det hadde vært noe.