4. nov. 2011

Ting

Ting jeg liker:
- Penger
- Datamaskiner
- Ting som glitrer
- Lørdager
- Jul
- Stå sidelengs på sparkesykkelen



Ting jeg liker å spise:
- Gult eple
- Salt
- C-vitaminer med appelsinsmak
- Ting meg kunstig søtning
- Sushi
- Laks/ørret
- Karbohydrater
- Lomper



Ting jeg ikke liker å spise:
- Pizza
- Fritert mat
- Lakris
- Karamell
- Ting med banan
- Egg
- Hamburger



Ting jeg liker å høre på:
- Lars Vaular
- Joy Division
- Sébastien Tellier
- Radioresepsjonen




Ting jeg er glad i:
- Lysekronen
- Datamaskinen
- Sparkesykkelen
- Bamsen






Ting jeg liker å spise på lørdager:
- Yoghurtnøtter
- Taco
- Potetgull med eddiksmak
- Sjokolade




Ting jeg er god på:
- Gå i spagaten
- Bake
- Scrabble (litt)
- Tenne bål
- Lukeparkere



Ting jeg er redd for:
- Restauranter
- Krabber
- Edderkopper
- Å bli avvist
- Krig



Ting jeg ikke er redd for:
- Slanger
- Å dø
- Veps

Ting jeg ikke er god på:
- Smalltalk
- Spise middag
- Danse
- Tegne
- Dele kaker i to lag
- Begrense alkoholinntak



Ting jeg ikke har:
- Kakespade
- Pizzahjul
- Boksåpner
- Penger

Ting som irriterer meg:
- Musikk jeg ikke liker
- At ting koster penger
- Trikkekontroll
- Kø
- At sjokolade ikke er sunt
- Meg selv
- Små rottehunder
- Søndag
- Mandag
- Tirsdag
- Onsdag
- Fredag
- Hamstere



Ting jeg liker å gjøre:
- Sitte stille
- Være alene
- Kjøre bil
- Sove
- Gå tur på fjellet



Ting jeg ikke liker å gjøre:
- Trene
- Gå ut av huset
- Vente
- Lære nye ting
- Dusje
- Ta fly




Ting jeg ønsker meg:
- Ny TV
- Sovemedisin på resept
- Jude Law
- Økonomisk trygghet
- Personlig trener
- Selvinnsikt

Ting jeg ikke ønsker meg:
- Kakespade
- Pizzahjul
- Ullundertøy
- Nips
- Flere venner

Ting jeg tenker på hele tiden:
- Klokken
- Mat
- Meg selv



Ting jeg av og til tenker på:
- Fugler
- Menn
- Døden



Ting jeg ikke liker/er interessert i:
- Fotball
- Støv og rot
- Nips
- Måker
- Mas
- Børste håret
- Meg selv
- Nye mennesker
- Lukten av varm mat
- Blogging.

114 kommentarer:

M sa...

I morra e det lørdag! God helg!

Marte sa...

Hva med Twitter? :(

Ylva sa...

Enig med deg at sjokolade skulle vært sunt! Jeg har faktisk funnet en sjokoladeoppskrift som er ordentlig god, og den ER faktisk sunn! Ikke vanskelig å lage heller. Du kan finne den her hvis du skulle være interessert: http://superlivsstil.net/wp2/2010/12/melkesjokolade/

Sunniva sa...

Yoghurtnøtter. <3

Anonym sa...

Hva er den sjokoladekremete tingen som blir spist på bildet??? Den så sykt god ut! :D

Anonym sa...

OOOOO, for ein shocking slutt

Anonym sa...

enda mer pels...

Anonym sa...

Jeg liker deg hvertfall kjempegodt, Linnéa. Selv om jeg ikke kjenner deg engang<3

Stein sa...

Javel, er dette egentlig interessant ?

Katarina sa...

Hva er galt med TVn din?

Anonym sa...

du er søt da :)

Anonym sa...

Jeg har heller ikke bokseåpner, kjempekjipt når jeg kjøper billighermetikk uten sånn åpnedings...

renate sa...

små rottehunder irriterer meg grustomt mye. eneste de gjør er å lage irriterende bjeffelyder. liker forresten å gå tur på fjellet, og hater å trene! high five!

Anonym sa...

Du må prøve pizza mæ banan i Strömstad. Ska garantere at du lika d. B-)

Linnéa sa...

Stein: Naturligvis ikke.

Anonym sa...

jo du ,Linnéa, er interessant! I love your blog.

Anonym sa...

Du har sikkert sett den, men hvis ikke må jeg bare anbefale deg å se filmen Control. Det er en spillefilm i svart/hvitt som handler om Ian Curtis og Joy Division. Høres kanskje ikke så interessant ut, men det er et kunstverk av en film. Veldig deprimerende, men samtidig vakker og vemodig. Jeg tenkte faktisk på deg når jeg så den. Anbefales. God fredag!

Tina sa...

Jeg liker deg veldig masse. Og jeg spiser potetgull med eddiksmak nå, selv om det ikke er lørdag, men mitt matinntak er motsatt fra ditt og består av null kontroll hele tiden de siste ti årene. jippi. Kanskje ikke lurt å legge inn kommentarer etter å ha drukket 3 tuborg lite på en time før man skal på konsert, men det er ålreit likevel. Poenget var at du er awesome!

Oda sa...

Eg er glad i deg, Linnéa. Det du skriv gjer så mykje inntrykk, og eg kjenner på følelsane dine... Så utruleg mykje. Eg har fått hjelp, eg har kome meg vidare, både frå tre års depresjon og mange fleire år med eteforstyrringar. Dog, sistnemnde heng framleis litt i. Men eg jobbar med det, kvar dag. Eg ønsker deg det beste, håpar du finn vegen ut av problema dine, at du tør å be om hjelp og tør å ta tak i deg sjølv. Tenker på deg! Ha ei fin helg. I morgon er det laurdag :)

Anonym sa...

liker

Ingvild :) sa...

Snart lørdag, Linnéa! :D God helg <3

Siw Linda sa...

Jeg syns det er interessant, Stein! liker at du er så ærlig:)

GHarristheThird sa...

Flott post dette. Ga meg virkelig noe å tenke på.

Karl biter i eple sa...

IKKE slutt å blogg. Da vil mange dø innvendig og sikkert utvendig. Utvendig hadde kanskje ikke gjort så mye når jeg tenker meg om.
MEN JEG ELSKER DEG KJÆRE!!

Pia sa...

Hm. Denne listen stemmer med meg også! Bortsett i fra at jeg ikke ønsker meg selvinnsikt og ny tv, og at jeg faktisk er redd for veps. Og jeg kan definitivt ikke gå i spagaten!

Anonym sa...

Søtnos

Linnéa sa...

Twitter er ikke en ting. Han er et individ.

Anonym som spør hvilken sjokoladeting det er: Sjokolade med krem i, antar jeg.

Jeg så Control forrige uke. Best ever.

Oda: <3

Siw: Takk for tilliten, men jeg forstår at det ikke er interessant. Men jeg fikk det i alle fall på papiret.

Pia: Sånn har det blitt

Marita sa...

Jeg vil bare du skal vite at jeg setter pris på din eksistens og innleggene dine. Det gjør hverdagen mye lettere å gå gjennom. Selv om jeg sitter i de dypeste depresjoner, og ikke orker å reise meg opp av sengen, er alt jeg trenger å gjøre å lese noe du har skrevet. Da glemmer jeg alt i noen øyeblikk. Selv om jeg ikke kjenner deg, bryr jeg meg om deg. Jeg ønsker at du skal ha det bra og være lykkelig. For du fortjener det, Linnéa <3

Anonym sa...

Haha :D JEG ELAKER DEG HELT SYKT MYE! kjenner meg igjen i den humoristiske negativiteten din! <3

Sofie sa...

Jeg tror ca. jeg kommer til å bli veldig lik deg når jeg flytter for meg selv;) det trenger ikke å være negativt..

JM sa...

Hva er spesielt med torsdag?

pernille sa...

Jeg liker det.

Ingvild sa...

jeg spiser en yoghurtnøtt hver lørdag (gratis fra kiwi) også ble jeg tatt en dag og politianmeldt og mamma sa at det var det værste hun hadde opplevd i hele sitt liv.

og en ting til. jeg liker måker fordi de har så tynne ben også klarer de å stå uten å vippe fra side til side og det er ganske kult. nå tror du jeg er dum eller gal men det tror alle så det går bra.

takk og farvel

Vilde sa...

<3

Anonym sa...

Har du noen gang lest Naiv.Super. av Erlend Loe? du minner sykt om hovedpersonen i den boken!!!!! bør leses

Anonym sa...

Må bare komme med et tips til et album jeg tror (vet) du vil like! "Hurry up, we're dreaming." av M83. Det er rett og slett helt fantastisk. Hør fra sang 1 til slutt, du kommer til å like det!

Også har jeg blitt veldig glad i freia's premium sjokolade, 70% kakao og mint. fantastisk! Den kan også anbefales. Minner litt om after eight. Den er i alle fall goood. Også pepsi max da! selvfølgelig :)


-Sigrid S

ay, Kaptein K sa...

ay, jeg liker ting som skramler, L!

ay!

Anonym sa...

Har du noen gang tenkt på å bli bibliotekar? (bare et forslag)

hilsen en som holder på å bli det.

Spagatmensenattack sa...

Du glemte å sette vitaminbjørner på ting du liker å spise

hennie sa...

hva gjør du om dagen? jobber du?

Anonym sa...

Likte bilde av deg på tur i fjellet :-)

Monica sa...

Æsj, hater småhunder!

Anonym sa...

Jeg liker bloggen din og deg, men mest fordi at når ting går til hælvete, noe som det gjør om dagen, så leser jeg din blogg som tar alt det drittet vi alle får med litt humor, så føles det litt bedre der og da! så virkelig takk for avbrekket! klem :)

Anonym sa...

Det stinker depresjon over hele linniiie.com! Lykke til vidre med livet. Håper du kommer over alle dine issues i en alder av??? 4 år? Jaja lykke til. En bloggleser mindre = Nærmere slutten på bloggen du hater :-D

kmx sa...

Godt du har noen gleder i livet hvertfall.


Forresten så gir du inntrykk av stor selvinnsikt, men hva vet vel jeg.

Anonym sa...

Utrolig fint innlegg :) Kos deg i dag!

Hanna sa...

Ting jeg liker:
Linnéa

silje sa...

åå du er best <3<3
kan du legge ut bilde når du går i spagaten??

Anonym sa...

Hva er det som er sesielt med torsdager?

M. sa...

VM i selvmotsigelser.

thma sa...

Jeg både ler og får vondt i meg når jeg leser dette. Bloggen din er virkelig noe av de små gledene jeg virkelig setter pris på i hverdagen, Linnéa. Den får meg alltid til å smile! Det at du kan skrive et innlegg som kun innholder lister med ting du liker/ikke liker, og du likevel klarer å få det til å bli spennende å lese, det sier litt om hvor flink du er til å skrive! Jeg må ærlig si at jeg gruer meg til dagen du slutter å blogge, det sier vel litt om hvor et tragisk liv jeg egentlig har, men det sier mest om hvor fantastisk bloggen din er! Du fremstår faktisk meget reflektert, og det virker som du tenker mye.

Jeg ønsker deg virkelig alt godt, og håper at det går fint med deg. Jeg liker aldri å lese innleggene dine der det er tegn til litt destruktivitet og andre problemer.:/

Anonym sa...

Hei, Linnéa! Detta minnet meg om ei liste som ei dame som bodde under Urdfjellet sa at jeg skulle skrive for omtrent 15 år sida. Jeg besøkte henne og red på islandshester og leste om antropologi, sosiologi, bevissthet og sånt, slik at jeg kunne si til lærerne at jeg gikk til psykolog og derfor ville ha meg frabedt PPT, uten å lyge. (Det var nesten ikke løgn, for hun funka selv om hun ikke var psykolog) Denne damen gav meg små oppgaver, og den første, tror jeg, var å skrive ei liste hvor alle setningene begynte med «jeg er ...». Da jeg var ferdig, leste hun lista og sa at den var fin og variert, men at jeg kanskje hadde overvekt av funksjonelle beskrivelser, og så spurte hun hva det jeg`et som var alle disse tingene, var. Det kan jeg vel i grunn ikke svare på enda, men jeg tror ikke det var meininga, heller. Kanskje. Uansett: Takk for påminnelsen! Og for alle finurlige, sterke, såre, skarpe, morsomme osv betraktninger av en verden som tilsynelatende ofte ikke ser lenger enn sin egen nesetipp (Mount Everest?.. ;p ) og kanskje ikke en gang dit. Mens den skjeler. Og klør seg på nesa den ikke vet at den har. ;) God søndag, snart!

Anonym sa...

Åh, dette innlegget likte jeg godt. Er så gøy å finne mer ut om folk på slik måte (så får heller folk synes det er overfladisk), og det var masse interessant her. Veldig synd, men forutsigbart, at blogging var med på siste listen, for jeg har jo lest her ved flere anledninger at det ikke gir deg noe. Så jeg må bare igjen få si ekstra takk for at du likevel gjør det. Det gir meg noe, i det aller minste:)

Othelie sa...

Har du sett I heart Huckabees(ja, jeg skrev det feil, nei, jeg orket ikke og google det) med Jude Law? Hvis ikke, vel bra, hvis du har det...vel, liker du ham enda?? Det går ikke ann. Æsj. Nei. Men han er pen i Sherlock Holmes. Aaaah kakedeling og sparkesykler.

Anonym sa...

sykt nydelige øyer

Vera sa...

å, jeg elsker å lese lister

Miriam sa...

Elsker deg.

Leni sa...

sometimes I wonder how you stay so sad when you are so beautiful

Anonym sa...

Jeg håper alt går litt bedre for deg etterhvert. Du er vakker, og skriver veldig bra! Men Linnéa, hvorfor nevnte du ikke skrivefeil?

Vilje sa...

Fine deg. Kan ikke du legge ut en ny spotify spilleliste? Den forrige var så fin, og jeg liker musikksmaken din.

Håper du får en fin søndag (selv om du egentlig hater søndager) Jeg heier i alle fall på deg, i både medgang og motgang.

<3

Karoline sa...

Jeg kommer til å savne deg!

Kristine sa...

Jeg måtte le litt av kommentaren din hos meg.
Vel, det er vel litt hva man gjør det til. Neseblodet spruter ut og sofaen er blodig, magen min står ut som en ballong og det føles som om jeg skal spy...men det kunne vært verre kunne det ikke?

Anonym sa...

ting jeg liker

-blogger

-bloggere

-bortskjemte vestkantjenter som later som de er deppa, men er så opptatt av hva andre folk tenker om de, at de lager en fiktiv personlighet via en blogg hvor de tar på seg et image

Martha vn sa...

http://www.artige.no/maaneds/bilde/14052

er ikke det din hund? :p

Linnéa sa...

Jm: Ingenting. Det er bare en vanlig dag.

Ingvild: LOL!

Sigrid S: Har seff hørt det. Om og om igjen.

Bibliotekar: Mjeh, høres ikke så gøy ut.

Anonym 4:09: Farvel

Silje: Jeg har jo lagt ut bilde av det i annenhvert innlegg i fire år.

M: Word

Othelie: Trodde jeg hadde sett alt med Jude Law, men kanskje ikke den. Ettersom jeg fortsatt finner ham tiltrekkende.

Skrivefeil, er ikke det selvsagt?

Kristine: Jo, definitivt.

Siste anonym: Ja fuck ass

Martha: Joda

Anonym sa...

Jeg liker deg =D

Anonym sa...

vi har like sko!

Anonym sa...

Du er fin. og en ting å like!
du burde se (mer) på Ole brumm. For det blir man glad av , ubetinget.

Anonym sa...

Linniiee! Kan du være snill å forklare meg hvordan du nyter å være alene, jeg skulle også likt å skru av hodet til tider, for å slippe unna angsten mot å være alene..

Anonym sa...

Mulig forbilde? http://thechive.files.wordpress.com/2011/11/awesome-dopamine-dump-16.jpg

Jonas Olsen sa...

Haha! Funny!
Men hva faen er nips??

Anonym sa...

she likes nipples

Frankie Tetterman sa...

nips are hard nipples. i bet she has had them herself when licked in the cunt by a guy that turned her on.

Anonym sa...

ERLEND LOE - NAIV SUPER! Les den

ovidia sa...

Tid er egentlig noe man aldri får nok av, hvis man bare bruker den riktig har jeg merket. Har du vurdert videospill? Gutter er veldig flinke der, de bruker all tid de har på enten videospill eller noe annet konstruktivt, mens jenter flest sitter og trykker "update"-knappen på facebook og klager over at livet er kjedelig og andre uviktige ting.

Jeg vil anbefale å finne en hobby hvertfall. Er det ingenting du er interessert i å gjøre? Lage musikk, lære å spille et instrument? Begynne og danse? Det er veldig mye du kan gjøre i denne verden som er veldig gøy og givende.

Anonym sa...

Hva slags potetgull har edikksmak da?

malin sa...

herlig innlegg. takk.

Anonym sa...

Naiv. Super. er for menn født på 1970-tallet, ingen andre!!

Anonym sa...

jeg liker http://ikkegjennomtenkt.blogg.no/

Anonym sa...

du som sliter med middag.. hørt om miracle noodles? 0 kalorier. faktisk. ett sted må man jo begynne...

Linnéa sa...

Nips er "pynt" man gjerne får til jul, som en delfin i porselen fra Tyrkia.

Ovida: Jeg vet det, men problemet er at jeg ikke tilfredsstilles av noe av det. Jeg har prøvd ganske mye også.

Gratulerer med Converse.

Hvis du googler potetgull + eddik finner du sikkert svaret.

Siste anonym: Jeg har til og med prøvd det, og det er ikke godt.

Sol Skipnes sa...

Jeg skulle ønske jeg også kunne gå i spagaten :/

Anonym sa...

For all del slutt å blogg hvis du ikke liker det da. sutreguri... :)

Anonym sa...

hvorfor er torsdager å foretrekke?

Pål sa...

Hei Linnea, tror du at et eller annet kan skje sånn at vondten din blir borte eller tror du at du kommer til å ha vondt helt til du dør? Blir vondten vår borte når man dør tror du? Jeg syns det er litt kult at du ikke spiller maskerade på samme måte som alle gjør i smug.

Pia sa...

SEBASTIEN TELLIER!!!! Digg!! Stemte på ham når han var med i Eurovision! <3

Anonym sa...

før leste jeg bloggen din fast, når du bodde i molde og når du flyttet, da var det ironisk og underholdende å lese det du skrev, men nå er du bare tragisk..

Anonym sa...

Hvor i Oslo bor du?

Vindern?

Anonym sa...

http://www.ostlendingen.no/nyheter/na-far-greta-lov-til-a-felle-den-plagsome-flaggspetten-1.6596894


:-)

Linnéa sa...

Anonym 7:47: Det sier mer om deg enn om meg :)

Jeg bor på Bislett.

Pål: Naturligvis blir det borte når man dør.

Frelud sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

jeg syns det er veldig fint at du er så ekte og ikke spiller glad og fornøyd. om jeg ønsker å lese om en påpyntet hverdag, ser jeg på topplisten til blogg.no. fortsett å blogge slik du gjør! når det gjelder spiseforstyrrelser og depresjoner, kan jeg bare fortelle deg at jeg slet mye med det før og var overbevist om at ting aldri kom til å forandre seg, helt til det plutselig, helt uten grunn, gradvis begynte å bli bedre.

Anonym sa...

Linnea Myhre er ei mus :p

ylva sa...

beste!

Pål sa...

Håper du har rett i at det.. Naturligvis?? Det varer sikkert ikke evig vertfall da :)

Silje sa...

Sébastien Tellier <3

Marte sa...

Referer til Twitter. Er Jude Law, deg selv, nye mennesker ting da? :)

Marte sa...

Pluss slanger, veps, edderkopper, krabber, Lars Vaular?

Anonym sa...

Herregud det va kult å se at du lika Joy Division...anna enn det så har æ ikke så mye å si, vi e begge like deppa uansett.

Anonym sa...

du traff listene min på en prikk, bortsett fra at jeg blir nødt til å bytte t jude law med en dust

Anonym sa...

Hei Linneá.

Jeg føler behov for å si at jeg liker bloggen din. Det får meg til å le men også til å tenke. Alt går bra til slutt.

fordi eg ikkje vil si hvem eg er sa...

jeg kommer ikke over hvor sinnsykelig pen du er. seriøst, dead drop gorgeous.
and; vil også si at jeg skjønner hvordan du har det - sliter med depresjon selv. skjønner at du ikke tror det når andre sier du er pen. men du er virkelig det.

Line sa...

hahaaha, sebastien tellier <3

Anonym sa...

Kjenner meg igjen i mye av det du sliter med. Vil egentlig bare skrive at jeg syns du er modig, som skriver om alt i offentlighet. Håper du fortsetter med skrivingen litt lengre, selv om en del er kritiske. Det er mange som liker å lese det rare du skriver også.

Anonym sa...

mørk sjokolade ER jo litt sunt. slå det opp..

rockmybaby.no sa...

Liker du babyting?

Anonym sa...

Festlig med kvinner som er såpass hjulbeint. Du burde nok ikke gå med støvletter.

Johanne sa...

jeg elsker dette innlegget.

Anonym sa...

det er så rart at du er redd for å dø hvis du var suicidal i fjor... Hvorfor klarer ikke du og NRK å være ærlige og fortelle publikum at du er skuespiller og at det hele er bare reklame til tv-programmet ditt? hadde du vært ærlig og åpen hadde du fortalt det... Du hjelper ingen med å skrive på en rosablogg. Kjenner jeg blir provosert av deg, fordi vi som faktisk har HATT selvordstanker blir jo bare ledd av av en fake blondine som vil være populær og tjene penger med noe som har aldri hendt henne... det er greit at du er skuespiller, men vær ærlig er du snill!!!!! ikke trivialiser mentale lidelser for ditt eget gode!!!!!! fremstå som den du er!!! den personen som skriver en blogg, med en svær reklamebanner og tjener godt penger på det! FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE

DENNE BLOGGEN ER FAKE OG ER REKLAME FOR EN TV PROGRAM!

Anonym sa...

Sovemedisin på resept er lykke<3

Anonym sa...

ikke bry deg om folk som slenger med nebbet, de har størst problemer. Du virker å være snill og koselig. Koselig at du har en fugl.

Anonym sa...

Leste i mann at du syns jenny skavlan og therese johaug er pen, het enig.

Alice Elizabeth Dalsjø sa...

hvis du ikke liker å blogge hvorfor blogger du da?

Anonym sa...

Be Herren om hjelp! Virker hver gang!